Διαφημίσεις

pyramids

Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Έτσι στήθηκαν οι Πυραμίδες και τα Κυκλώπεια Μνημεία στον Κόσμο (video)
Οι Αιγυπτιακές Πυραμίδες με το “ελληνικό DNA” τους… Το πιθανότατα ελληνικό μνημείο του Stonhenge… Πολλά μεγαλιθικά μνημεία στον κόσμο που ονομάστηκαν κυκλώπεια, λόγω του μεγέθους αλλά και του τεράστιου βάρους των ογκόλιθων που τα αποτελούν… Πώς οικοδομήθηκαν; Πώς μεταφέρθηκαν τα υλικά; Πώς ανυψώθηκαν και τοποθετήθηκαν;

Πολλές υποθέσεις, ισχυρισμοί και θεωρίες αναπτύχθηκαν ανά τους αιώνες.

Στις μέρες μας μία από τις πιθανές εκδοχές φαντάζει να είναι η υγροποίηση των βράχων. Πολλές ενδείξεις τείνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Όμως, αρχαίες παραδόσεις και κείμενα, υποδεικνύουν κάτι που θεωρούμε απίθανο και το τοποθετούμε στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας, αγνοώντας έτσι τις αρχαίες γνώσεις…

Εν αρχή ην ο Λόγος. Δηλαδή ο ήχος. Οι δονήσεις, οι κραδασμοί, συγκεκριμένες συχνότητες και ταλαντώσεις.

Η σύγχρονη τεχνολογία ξεκλειδώνει ένα ξεχασμένο συρτάρι της “χαμένης” αρχαίας τεχνολογίας και φέρνει στο φως μία ξεχασμένη πραγματικότητα.

Ιάπωνες ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο, οι Yoichi Ochiey, Takayuki Hoshi και Yun Rekimoto, έχουν αναπτύξει ένα σύστημα για τον χειρισμό και την κατεύθυνση αντικειμένων το οποίο “μεταδίδει” ηχητικά κύματα τα οποία αναγκάζουν τα αντικείμενα να μετατοπίζονται, να κατευθύνονται και να ανυψώνονται στον χώρο.

Στα πειράματά τους χρησιμοποιούν τέσσερα ηχεία που εκπέμπουν ηχητικά κύματα με συχνότητα πάνω από 20 kilohertz, οι οποίες δεν μπορούν να ακουστούν από το ανθρώπινο αυτί. Αυτές “εστιάζονται” με ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο σε αντικείμενα διαφόρων σχημάτων, κατασκευασμένα από υλικά με διαφορετικές πυκνότητες, οποιουδήποτε βάρους και όγκου. Τα αποτελέσματα δικαίωσαν τους επιστήμονες.

Η ακουστική αιώρηση ξεπερνάει πλήρως τα προβλήματα που δημιουργεί η βαρύτητα.

Γεγονός είναι πως για τη χρήση αυτής της τεχνολογίας δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μηχανικοί της NASA, προκειμένου να κατασκευάσουν ένα νέο τύπο αεροσκάφους.

Σύμφωνα και με τον Άραβα ιστορικό Abul Hasan Ali al-Masudi ο οποίος περιγράφει στο έργο του την κατασκευή των πυραμίδων: “Πρώτα πρώτα ένας μαγικός πάπυρος τοποθετήθηκε κάτω από την πέτρα που έπρεπε να μεταφερθεί. Κατόπιν η πέτρα χτυπήθηκε με μία μεταλλική ράβδο και αυτό προκάλεσε την αιώρηση της πέτρας. Έπειτα η πέτρα κινήθηκε κατά μήκος ενός δρόμου στρωμένου με πέτρες, που είχε δεξιά και αριστερά φράχτη με μεταλλικές ράβδους. Η πέτρα ταξίδεψε για μία απόσταση περίπου 50 μέτρων και έπειτα έκατσε στο έδαφος. Η διαδικασία επαναλαμβανόταν έως ότου έφτανε στο κατάλληλο σημείο.”

Αν και η τεχνολογία που περιγράφει o al-Masudi είναι λίγο διαφορετική από των Γιαπωνέζων, γεγονός παραμένει ότι κοινός παρονομαστής και στις δύο περιπτώσεις είναι ο ήχος, αρκεί να γνωρίζεις “ποιόν ακριβώς ήχο πρέπει να δημιουργήσεις”, όπως λένε και οι Ιάπωνες επιστήμονες…

Η ακουστική αιώρηση, όπως θα δείτε και στο video, έχει γίνει πραγματικότητα.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Spyros Makris

Ανάμεσα στα πολλά ενδιαφέροντά του είναι: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, Αρχαίοι Πολιτισμοί, Μεταφυσική, (παρα)ψυχολογία, Ανεξήγητα Φαινόμενα, Υγεία, Θρησκείες. Από το 1992, εκατοντάδες άρθρα του, έχουν δημοσιευτεί σε πολλά περιοδικά, μερικά από τα οποία είναι: Hellenic Nexus, Strange, Άβατον, Mystery, Ιστορία Εικονογραφημένη, Mystic View, Ανεξήγητο, Ιχώρ, Αέροπος. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε συλλογικά βιβλία, ενώ έχει εκδόσει και κάποια δικά του.

6 σχόλια στο “Έτσι στήθηκαν οι Πυραμίδες και τα Κυκλώπεια Μνημεία στον Κόσμο (video)”
  1. Ειχα διαβασει σε βιβλίο οτι υπήρχε μαρτυρία για νάνους,
    οι οποίοι μετακινούσαν τους τεράστιους ογκόλιθους “σφυρίζοντας”….

    Ετσι έφτιαξαν οι Ινκας τα μνημεία τους,- έγραφε το βιβλίο-
    γιατί έπρεπε να μεταφέρουν τις τεράστιες πέτρες μέσα από δάσος 200 χλμ μακρυά…

    1. Καλό είναι να δίνουμε και τις πηγές. Οπότε συμπληρώνω το σχόλιο σου.

      Η αναφορά αυτή βρίσκεται στο βιβλίο του Graham Hancock “Αποτυπώματα των θεών” που πραγματεύεται τα συστήματα πυραμίδων και την σημασία τους.

      ” ……Η πυραμίδα του μάγου δεν είναι το μοναδικό κτίσμα που αποδίδεται στις υπερφυσικές δυνάμεις των νάνων.Σε ολόκληρη την κεντρική Αμερική είναι πασίγνωστοι ως χτίστες και αρχιτέκτονες. “Η οικοδόμηση ενός κτηρίου ήταν παιχνιδάκι γι’αυτούς”, μας διαβεβαιώνει ένας μύθος των Μάγια, “με ένα σφύριγμα οι πέτρες πήγαιναν στη θέση τους”. Ένας παρόμοιος μύθος , που έχουμε ήδη αναφέρει, υποστηρίζει ότι οι γιγάντιοι βράχοι της πόλης Τιαουανάκο στις Άνδεις “μετακινήθηκαν πετώντας,στο άκουσμα μιας τρομπέτας”. Απ’ό,τι φαίνεται,και στην κεντρική Αμερική και στις ορεινές Άνδεις οι παράξενοι ήχοι έχουν συνδεθεί με τη μαγική αιώρηση μεγάλων βράχων…….”

  2. Επειδή έχω μάθει να είμαι καχύποπτος…
    Δεν λέω οτι δεν υπάρχει αιώρηση λόγω δόνησης, μακάρι να υπάρχει, να την ανακαλύψουμε (αν δεν την έχουμε ήδη), ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΕΊ ΔΩΡΕΆΝ και να κάνει την ζωή μας καλύτερη
    ΑΛΛΑ, το συγκεκριμένο βίντεο “δεν μου γεμίζει το μάτι”, θα προτιμούσα να υπάρχει μία αιώρηση σε απόσταση 50 cm απο την κάτω επιφάνεια και όχι μόνο 3 cm , κάτι που επιτυγχάνεται εύκολα με κρυμένους ηλεκτρομαγνήτες.

    Υ.Γ. Οφείλω να ομολογήσω οτι απο 0:18 έως 0:20 η ταλάντωση της πέτρας δέν μοιάζει με άπωση μαγνητών, εκτός αν κάποιος παίζει με την ένταση του τυχόν ηλεκτρομαγνήτη.

  3. Aγαπητε μου εχεις κανει την τριχα…. τριχια,,,Και γιατι να μην δεχτω οτι στρατιες δουλων εχασαν την ζωη τους για να φτιαξουν αυτα τα θαυμαστα εργα καποιου διεστραμενου βασιλια. η κποιου διστραμενου ιερατειου..?

    Γιατι δεν μας καθαρα οτι αυτοι οι βασιλιαδες ηταν εξωγηινοι και το πας απο την πισω πορτα?
    πες μας ,ειμαι ο και πιστευω αυτο,,,,

    Γιατι μας λες εν αρχη ηταν ο λογος ,αφου ο λογος δεν εχει καμμια σχεση με τις πετρες και τις κατασκευες?.
    και μην μας αναφερεις για τον θηβαιο αν δεν κανω λαθος΄[γαμωτο ποιο ειναι το ονομα του?ιχιιχιχι το ξεχασα ]
    ]που χτισε τειχη με την αρπα του…αυτο θα το θεωρησω ξεκαρφωμα..

    .τελος παντων οι αρχαιοι ειχαν φουλ τεχνογνωσια και τεχνολογια…δεν ξερω αν ηταν ελληνικη η αιγυπτιακη η σουμεριακη… παντως ειχαν τεχνολογια…το θεμα ειναι που την βρηκαν η τελος παντων ποιος τους την εδωσε….

    Το να αναφερεις αραβες ιστορικους του μεσαιωνα και μαγικους παπυρους για να κουμπωσει το γραπτο σου ειναι τουλαχιστον για γελια αγαπητε φιλε,,,,

    τα λεμε αδελφια…

    PANDAROS

    .

  4. Αυτή η τεχνική όσο απίστευτο κι αν φαίνεται είναι αληθινή και έχει πρώτο χρησιμοποιηθεί από τον Edward Leedskalnin στο χρονικό διάστημα από το 1920 εώς το 1940 με πρωτόγονα μέσα και εργαλεία.Ο άνθρωπος έπασχε από φυματίωση και αγόρασε ένα κτήμα στην Φλόριντα της Αμερικής όπου εκεί έχτισε το κοραλένιο κάστρο του.Τα εργαλεία του ήταν χειροποίητα πριόνια, σμίλες, αλυσίδες, ανελκυστήρες, και σφυριά και ο μόνος τρόπος μεταφοράς του ήταν ένα αρχαίο ποδήλατο χωρίς ρόδες.
    Ο τοίχος που περιστοιχίζει το κοραλλένιο κάστρο υψώνεται στα δυόμισι περίπου μέτρα και αποτελείται από μεγάλους ογκόλιθους που ο καθένας ζυγίζει αρκετούς τόνους.Τεράστιοι βράχοι σε σχήμα μηνίσκου είναι τοποθετημένοι σε ψηλούς τοίχους που φτάνουν σε ύψος τα 6 μέτρα.
    Μια πύλη με βάρος 9 τόνων βρίσκεται στην ανατολική πλευρά του εξωτερικού τοίχου και μπορεί να ανοίξει με μια μικρή ώθηση από το δάχτυλο ενός μικρού παιδιού.Ο μεγαλύτερος βράχος του κτίσματος εκτιμάται ότι ζυγίζει 35 τόνους.
    Κάποιοι ογκόλιθοι έχουν διπλάσιο βάρος από αυτό που έχουν οι μεγαλύτεροι ογκόλιθοι της μεγάλης πυραμίδας στη Γκίζα.O Leedskalnin ήταν υποστηρικτής για τη μυστικότητα και δούλευε μόνο μετά από το ηλιοβασίλεμα όταν ήταν βέβαιος ότι κανένας δεν τον πρόσεχε.
    Από ό,τι είπαν γειτονόπουλα που τον κατασκόπευσαν, ο Edward χειριζόταν έναν απλό γερανό από τηλεγραφόξυλα, ο οποίος όμως είχε επάνω του ένα κουτί. Από το κουτί έβγαινε ένα καλώδιο το οποίο συνδεόταν με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο σπίτι του. Οταν το μοτέρ έπαιρνε μπροστά, ήχοι σαν σιγανό τραγούδι έβγαιναν από το κουτί του γερανού και… οι βράχοι σηκώνονταν στο αέρα και… αιωρούνταν ακόμη και χωρίς στήριγμα!
    Το 1936 αναγκάστηκε να φύγει από εκεί γιατί ένα σχέδιο για έναν νέο οικισμό απείλησε την ιδιωτικότητά του και έτσι αποφάσισε να μεταφέρει το οικοδόμημα 10 μίλια μακρύτερα στο Homestead, όπου και το ολοκλήρωσε και βρίσκεται μέχρι σήμερα προσελκύοντας τουρίστες απ’ όλον τον κόσμο.
    Το πως κατάφερε να φέρει σε πέρας αυτό το κατόρθωμα της μηχανικής έχει παραμείνει ένα μυστήριο εδώ και πολλά χρόνια, ακόμα περισσότερο λόγω του γεγονότος ότι κανένας δεν κατάφερε να δει πως το έκανε.
    Όταν ρωτήθηκε ο ίδιος για το πώς έφτασε στο κατόρθωμά του ο Leedskalnin απάντησε απλά ότι κατανοούσε τους νόμους του βάρους και της μηχανικής των μοχλών. Αναφέρεται ότι δήλωσε, “Ανακάλυψα τα μυστικά των πυραμίδων. Βρήκα το πώς οι Αιγύπτιοι και οι αρχαίοι κατασκευαστές του Περού, του Γιουκατάν και της Ασίας, με τη χρήση μονάχα πρωτόγονων εργαλείων, σήκωσαν και τοποθέτησαν τεράστιους ογκόλιθους που ζύγιζαν πολλούς τόνους.
    Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα ‘paranormal.about.com’ με τίτλο ‘Το αίνιγμα του Κοραλλένιου Κάστρου’, “Ο Edward Leedskalnin διαφωνούσε κατηγορηματικά με τη μοντέρνα επιστήμη και ισχυριζόταν ότι οι επιστήμονες ήταν λάθος, ενώ η φύση είναι απλή. Πίστευε πως η ύλη αποτελείται από ξεχωριστούς μαγνήτες και πως η κίνηση αυτών των μαγνητών μέσα στην ύλη και μέσα στον χώρο προκαλεί μετρήσιμα φαινόμενα, τον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό. Αυτές οι έννοιες περιλάμβαναν τη σχέση της Γης με ουράνιες ευθυγραμμίσεις. Ισχυρίστηκε πως είχε δει χάντρες από φως που πίστευε πως ήταν η φυσική παρουσία του μαγνητισμού της φύσης και της δύναμης της ζωής ή αυτό που σήμερα ονομάζουμε ως ενέργεια Chi.
    Προσπάθησε ο Leedskalnin να παραπλανήσει τον κόσμο όταν αναφέρθηκε στον μαγνητισμό και τον ηλεκτρισμό, επιχειρώντας να εμφανίσει το κατόρθωμά του πιο μυστικό και μυστηριώδες από ότι ήταν στην πραγματικότητα; Κατάφερε μερικώς να βρει έναν πολύ έξυπνο τρόπο για να χειριστεί τις τεράστιες πέτρες με μοχλούς και τροχαλίες; Ίσως ποτέ να μη μάθουμε την απάντηση. Ο Leedskalnin πήρε τα μυστικά μαζί του στον τάφο του το 1951 σε ηλικία 64 ετών, μυστικά που περιμένουν να ανακαλυφθούν και πάλι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek