Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:15 - 06/02/2017

Δαιμονες περιμενουν την ψυχη σας …

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

δεν θα πω πολλα ακουστε να ξεστραβωθειτε



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με pirinikos mousikos
ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΙΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΩΝ ΧΟΡΔΩΝ ...... ΒΑΘΕΙΑ ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΜΒΑΛΑ..... ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΤΤΑΣ........ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ.-

Σχόλια Αναγνωστών (94)

  1. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 2:34 ΜΜ

    τραβα γ@μησου ρε

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 8:41 ΠΜ

      αντε να δεις εξορκισμο και αν επιμενεις ακομα θα παω να γαμηθω

      • Ανώνυμος 02/07/2017 @ 2:14 ΜΜ

        ακου αδερφε θελεις δουλεια ακομα.ενα πραμα θα σου πω. καλυβια αθηνων.μαθε τι γινοταν εκει και πιστεψε με θ’αλλαξεις γνωμη μιλαμε για απατη που ηταν δυκτιομενοι σ’ολα τα μερη της ελλαδας που γινοταν εξορκισμοι μπιζνα χοντρη απο 500 με 1000 ατομα καθημερινα.αυτα γινοταν γυρο στο 1994. αν δεν κανω λαθος εκει στα καλυβια εξαρθρωθηκε το κυκλωμα οταν πεθανε ο γεροντας και ανελαβε ο γιος του. μεχρι και ηθοποιποι ηταν στο κολπο.παντος αυτο που καταλαβα εγω που πηγα 3 συνεχομενες μερες ηταν οτι στο κολπο καθημερινα ηταν γυρο στα 100 ατομα.

        • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 3:32 ΜΜ

          μαλλον εσυ εχεις πολυ δουλεια ακομα για να παρεις χαμπαρι …… ειπα και εγραψα απο τα 100 τα 97 ειναι μουφα αλλα και παλι αν δεν βαριοσαστε να ψαξετε και να ακουσετε τις ηχογραφησεις θα περνατε πολλες απαντησεις….. εκ στοματος δαιμονων αλλα οπως λεει και ο ιδιος γρανιτης το κεφαλι ο εγωισμος πανω απο ολα εμεις ξερουμε ολα ειναι ψεμαααα η μαρια ειναι τρελη και εχει νευρα…. δεν πειραζει ….οταν ομως ερθει η ωρα μη μυξοκλαις οτι δεν ηξερες…ναι ρε φιλε κονομα με 1000 ατομα δεν ειπε κανεις οχι αλλα τοσο εχεις εντριφηση στην αντινοηση και τα βγαζεις ολα ψεμα…..σε ΛΑΘΟΣ ΣΑΙΤ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ

        • ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΕΙΣ.
          ΑΛΛΟΙΩΣ ΟΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ.
          ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ,ΟΤΙ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ,ΟΤΙ ΓΕΥΟΜΑΣΤΕ!!!
          ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ,ΤΟΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ Σ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ,ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.
          ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟ ΣΩΜΑ.Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΡΟΕΡΧΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΟΥΝ ΜΕΤΑ ΕΠΙΤΑΣΕΩΣ!!!

      • Ανώνυμος 02/07/2017 @ 2:40 ΜΜ

        και θα στο πω κ’εσενα τελευταια φορα. ειμαστε εμεις οι απλοι ανθρωποι χωρις δογμα, κομμα, χρωμα κτλ εναντιον ολων αυτων που περιμενετε εσεις να μας σωσουν ητε ειναι ο χριστο σας ο βουδα σας ο κουδα σας ο αλλαχ σας οι 12 θεοι σας οι εξωγιηνοι σας ο σωρρας σας και το μουνι της χαιδος.οταν φτασεις σ’αυτο το επιπεδο θα μπορεσουμε να συζητησουμε με ελευθερη σκεψη.προς το παρον κοψε τις μπουρδες γινε ελευθερος πρωτα εσυ και μετα ισως μπορεσουμε να ελευθερωσουμε και τη χωρα

        • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 3:36 ΜΜ

          ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΩΖΕΣΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΕΙΠΕ ΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ? ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ ΤΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΧΩΝΕΥΤΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΚΩΛΟ Η ΚΑΝΑ ΜΟΥΝΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΧΩΡΙΣ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΕΦΤΟΥΜΕ

          • ΓΕΡΟΝΤΑΣ 02/07/2017 @ 5:52 ΜΜ

            Αδελφε μην ασχολεισαι με ασχετους και με τρολακια. Αν εβλεπαν ποτε στην ζωη τους δαιμονισμενη γρια ανω των 80 να σηκωνει στον αερα 2 μπρατσομενες ντουλαπες που την κρατουσαν για να γινει ο εξορκισμος τα κακακια τους θα ειχαν φτασει φτερνα. Αδικος κοπος λοιπον να θες να ανοιξεις τα ματια σε ανθρωπους που θελουν να μεινουν σε ολη τους την ζωη τυφλοι…

          • Ανώνυμος 02/07/2017 @ 8:13 ΜΜ

            ποιος σου ειπε οτι ειμαστε τετοιοι?παρτο χαμπαρει δεν θελουμε κανεναν να μας διδαξει το αυτονοητο καταλαβετοοοοοοοοοοοοοοοο.και θελω να σε ρωτησω κατι.εισαι σιγουρος οτι αυτα που σου σερβιρε το συστημα απο την παιδικη σου ηλικια να πιστευεις ειναι η αληθεια?

  2. ΜΑΥΡΟΣ ΜΑΓΟΣ 02/06/2017 @ 2:58 ΜΜ

    Θέλουν να σας φάνε το επίδομα, όταν χλαπακιάζετε να λέτε και καμιά προσευχή και δεν σας αγγίζει τπτ.

  3. Φαπ φαπ φαπ φαπ φαπ
    Ριξε αλλη μια

  4. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2 02/06/2017 @ 3:29 ΜΜ

    ΟΚ. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ: ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ, ΠΑΣ ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΕΣΑΙ ΑΙΩΝΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΟ ΦΡΙΚΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ; ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΤΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΔΙΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΟΛΑΣΗ;
    ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΟΛ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ! ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΑ…

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 8:44 ΠΜ

      ας το παρουμε αναποδα για να σου δειξω οτι κλανεις μαλλι απο λυκο…… δεν πιστευεις λες και ειναι ολα ψεμα…εξηγησε μου πως μιλαει λατινικα πως ξερεις και μιλα για τον καθενα τι εκανε σε προγενεστερο χρονο απο ανθρωπους που οχι δεν ξερει αλλα ουτε καν γυρνα να κοιταξει …… δεν ξερω που πανε και τι ειναι κολαση και παραδεισος αλλα επειδη μου το παιζεις και ρεαλιστης, ρεαλιστικο ειναι αυτο που ακους ….αρα ξεσφηνωσε την τυροπιτα απο τον εγκεφαλο σου και πες μας …αν εισαι ρεαλιστης εξηγηησε το αλλιως τραβα με τον παραπανω ανωνυμο και εσυ να γαμ…τε παρεα……

  5. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 3:32 ΜΜ

    Μα γιατί, αφού τα κάνουμε όλα όπως θέλουν οι Θεοί

  6. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 3:34 ΜΜ

    ενω τη δικη σου η Μονικα Μπελουτσι ε?

  7. ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΕΙ ΦΛΑΤΖΕΣ ΚΑΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΠΙΣΤΟΝΑ 02/06/2017 @ 3:38 ΜΜ

    1.000.000 ευρώ τιμή εκκίνησης.

  8. Δαιμονας ειναι καθε ανθρωπος που … δεν ειναι ανθρωπος….νεκρος απο οτιδηποτε ξεχωριζει τον ανθρωπο….ΑΓΑΠΗ….που πηγε η Αγαπη στις καρδιες των ανθρωπων για τον πλησιον???? Θα ψυχρανθει η αγαπη των πολλων…..Γι αυτο μην ψαχνετε τους δαιμονες με τα κερατα και τις ουρες …

    • Συμφωνα με την ορθοδοξη χριστιανικη πιστη ακομα δεν υπαρχει ουτε κολαση ουτε παραδεισος. Αυτα μετα την 2η παρουσια.

      • Συμφωνα με την Ορθοδοξη πιστη μετα θανατον υπαρχει παραδεισος και αδης και μετα τη δευτερα παρουσια βασιλεια των ουρανων και κολαση.

      • Συμφωνα με το Κατα Ιωαννη Ευαγγελιο ..ΕΝΤΟΣ ΗΜΩΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ…οτι σπερνεις, θεριζεις…ο καθενας μας θα παρει αυτο που του αξιζει.
        Οσο για την κολαση και τον παραδεισο ….πολλοι ειναι αυτοι που νομιζουν οτι ζουν …αλλα ζουν μια κολαση….γιατι στην πραγματικοτητα ειναι …ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ….

      • Ανώνυμος 02/06/2017 @ 7:53 ΜΜ

        μετά θάνατον υπάρχει μερική κόλαση και παράδεισος
        γι αυτό πρέπει να προσευχόμαστε πολύ για τους ανθρώπους που έφυγαν και κάνουμε ελεημοσύνες και μνημόσυνα και άλλα γιατί τα έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη και μπορεί να αλλάξουν ακόμα και θέση άγνωστες οι βουλές του Κυρίου
        είναι σαν να βρίσκονται κάτω από το νερό της θάλασσας, κάποιοι δέχονται λίγες ακτίνες κάποιοι λιγότερες και κάποιοι είναι κάτω από τον βυθό
        η κόλαση είναι ένα απίστευτα φριχτό μέρος όπου η ψυχή θα διατηρεί τα πάντα που θα έχουν σχέση με το σώμα αισθήσεις κλπ θα έχουν μνήμη και άχρηστη μετάνοια που δεν ωφελεί πλέον…δεν θα υπάρξει ψυχή που θα μπορεί να ισχυριστεί στον Κύριο ότι δεν Τον γνώρισε ή ότι δεν της δόθηκαν ευκαιρίες μετανοίας ή ανάλογος χρόνος κλπ
        οριστική κατάταξη των ψυχών θα γίνει μετά την Τελική Κρίση
        όταν αναστηθεί το σώμα ένδοξο και η Κρίση θα κρατήσει όσην ώρα κρατά ο εξάψαλμος λέει ο Γέροντας Αμβρόσιος, κάθε ψυχή θα γνωρίζει από μόνη της πού πρέπει να πάει, εκείνες τις στιγμές όλα θα είναι ορατά τα πάντα σκέψεις συναισθήματα πράξεις τα πάντα όλα μπροστά στον Τριαδικό Θεό και την Θεοτόκο και τα αναρίθμητα τάγματα των αγγέλων Του και των Αγίων Του
        δεν θα υπάρχει χρόνος και δεν θα υπάρχει χώρος, δεν θα καταλαμβάνουν χώρο οι ψυχές, από μόνες θα γνωρίζουν πού θα πηγαίνουν, το φριχτότερο είναι ότι στην κόλαση θα είσαι στα χέρια του σατανά και των δαιμόνων φριχτά βασανιστήρια, τους οποίους τους νοιάζει να πάρουν μαζί τους όσο το δυνατον περισσότερες ψυχές για να λυπήσουν τον Κύριο
        έχοντας αυτό υπ όψιν και το ότι αρκεί μια στιγμή μετάνοιας από την καρδιά μας προς τον Χριστό, μην τους κάνετε το χατίρι παιδιά, επιστρέψετε κοντά Του
        διαβάζω κάποιους που δεν γνωρίζουν να γράφουν ότι ο Θεός δεν έιναι σαδιστής και δεν υπάρχει κόλαση
        ναι υπάρχει και ο άνθρωπος πλάστηκε με ελευθερία από αγάπη για να μοιραστεί την δόξα του Θεού, νομίζετε ότι ο Κύριος έχει ανάγκη να μοιραστεί την δόξα Του; αυτή είναι η άπειρη αγάπη Του! λόγω λοιπόν αυτεξουσίου και προσωπικής ελευθερίας του ανθρώπου, δικαιωματικά θα διεκδικήσουν ο σατανάς και οι δαίμονες τις ψυχές που τους ανήκουν γιατί δεν ζούσαν κατά Θεόν και έδωσαν το αυτεξούσιο τους στους δαίμονες
        μετανοήστε παιδιά, κανείς μας δεν είναι αναμάρτητος, αυτό το γνωρίζει ο Χριστός μας, μετάνοια θέλει και ταπείνωση να ομολογήσουμε στο ιερό Μυστήριο της εξομολόγησης ότι δεν είμασταν όπως μας θέλει και ότι από δω και στο εξής θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτσι που να Του δίνουμε χαρά
        Τον λυπήσαμε τον Κύριο, σκεφτείτε ότι θα σταθούμε δίπλα σε Μεγάλους Αγίους και Μάρτυρες εν ώρα Κρίσεως και δεν θα έχουμε κανέναν να μας υποστηρίξει, θα δούμε δίπλα μας ανθρώπους στα ίδια μέτρα με μας να έχουν κάνει πάρα πολλά θεάρεστα έργα κι εμείς τότε τί θα πούμε;
        Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΜΑΣ
        ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΘΕΑΡΕΣΤΕΣ Η ΑΡΕΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ;
        ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ
        Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΤΟΣ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΕΜΙΣΕ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
        ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

        • Μητσος εξ Αγγλιας 02/06/2017 @ 10:13 ΜΜ

          Αντε καλη λευτερια και καλα σαραντα.
          παντως ειναι στανταρ καλα εκει για αυτο δεν γυριζει κανεις.

    • ΣΥΜΦΩΝΑ 02/06/2017 @ 8:46 ΜΜ

      Σύμφωνα με προειδοποίηση των μετεορολόγων σήμερα θα βρέξει!

  9. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 4:55 ΜΜ

    ΟΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΣ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ
    ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΝ
    ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΡΩΣΟΣ ΙΕΡΕΑΣ; ΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ Δ Ι Ω Κ Ο Ν Τ Α Ι ! ΟΠΩΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ Ο ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΗΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    • Αγαπητε μου …δεν φοβαμαι τα ανυπαρκτα δαιμονια ….γιατι εχω βαπτιστει στο ονομα του Πατρος και του Υιου και του Αγιου Πνευματος. Ολα τα αλλα ειναι για να εχουν το πληθος σε απολυτο ελεγχο….ο Χριστος δεν Σταυρωθηκε για το τιποτα ….γι αυτο δεν φοβαμαι τους δαιμονες, αλλα ολους τους ανθρωπους δαιμονες που θελουν να με σωσουν ….απο τους δαιμονες…

      • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 02/06/2017 @ 7:02 ΜΜ

        Α+++

        Επίσης έλεγε ο Πρόδρομος τα στραβά να γίνουν ίσια, στραβό είναι το ψεύδος, ο δόλος, η διαβολή. Οι τραχείς δρόμοι θα γίνουν ομαλοί, τραχύς δρόμος είναι η οργή, το μίσος, ο φθόνος, η μνησικακία, τα οποία ισιώνται όλα και ομαλύνονται, μεταβαλλόμενα με τα έργα της μετανοίας.

        Ενώ ο Ιωάννης τα έλεγε αυτά, ο Ιησούς έρχεται σε ηλικία τριάντα ετών, όπως ιστόρησε ο Λουκάς (3,16) σαν ένας από τον όχλο με τίποτε το διαφορετικό, με λιτότητα και εσχάτη ευτέλεια και αφάνεια.

        Ο πρόδρομος όμως με το διορατικό Πνεύμα τον γνώρισε και έλεγε: “στέκεται ανάμεσά μας αυτός που εσείς δεν τον γνωρίζετε, αυτός που ενώ είναι έπειτα από εμένα (ως προς την κατά σάρκα γέννηση), ήταν πρώτος μου (ως Θεός και Λόγος και Υιός Θεού, που γεννήθηκε προ αιώνων από το Θεό Πατέρα) και του οποίου δεν είμαι ικανός να λύσω το λουρί του υποδήματός του. Υπόδημα του Λόγου του Θεού είναι η σάρκα και λουρί είναι ο τρόπος της συνάφειας μεταξύ της Θεότητας και της σάρκας, που ως απόρρητο μυστήριο δεν είναι ικανός να λύσει και διευκρινήσει ούτε ο ίδιος που είναι κατά τη γνώμη του Χριστού ο υψηλότερος ανάμεσα στα γεννήματα των γυναικών. (Ματθ. 11,11).

        Και στη συνέχεια αρνήθηκε να βαπτίσει το Κύριο από ταπείνωση λέγοντάς του ότι εγώ έχω ανάγκη να βαπτισθώ από σένα. Ο Χριστός του είπε: “άφησε τώρα, έτσι πρέπει να γίνει σε μας, να εκπληρώσουμε τη δικαιοσύνη”. Διότι έχοντας δεχθεί από σένα το βάπτισμα φανερά θα ελκύσω από άνω το πνεύμα της υιοθεσίας πάνω σε αυτή.

        Μέγα και υψηλό είναι το μυστήριο του βαπτίσματος του Χριστού, δυσθεώρητο και δυσερμήνευτο, αλλά επειδή είναι εξαιρετικά σωτήριο ας το ανιχνεύσουμε όσο είναι εφικτό.

        “Και να, με το να αναδυθεί μόνο, του ανοίχθηκαν οι ουρανοί”. Δεν είπε ο ουρανός, αλλά οι ουρανοί, δηλαδή όλοι, όλα τα επάνω από εμάς επικείμενα. Για να δειχθεί φανερώτατα ότι αυτός είναι που και προ των ουρανών υπάρχει και πριν από όλα τα όντα και είναι Θεός και είναι Θεού Λόγος και Υιός, μόνο αυτός παρουσιαζόταν συνημμένος με τον Πατέρα και το Πνεύμα. Με την έκφραση “ανοίχθηκαν”, μας έδειξε ότι οι ουρανοί ήσαν κλειστοί προηγουμένως λόγω της αμαρτίας και της παρακοής μας προς το Θεό. Ο δε Λουκάς λέγει ότι όταν βαπτίσθηκε και προσευχόταν ο Ιησούς, ανοίχθηκε ο ουρανός. Διδασκόμεθα από αυτό ότι όχι μόνο ο ιερέας και τελεστής των μυστηρίων πρέπει να προσεύχεται, αλλά και ο τελούμενος. Αν ο τελεστής είναι τελειότερος κατά την αρετή, ανεβαίνει η χάρη προς τον τελούμενο, αν όμως ο τελούμενος είναι αξιώτερος ο θελητής του ελέους (τι άφατη χρηστότης κι’ αυτή) δεν αρνείται να μεταδώσει δι’ αυτού από τη χάρη και στον τελεστή! Όπως και τώρα έγινε φανερά στη περίπτωση του Ιωάννη, όπως και ο ίδιος μαρτυρεί δημόσια λέγοντας ότι όλοι λάβαμε από το πλήρωμά του.

        Και ανοίχθηκαν οι ουρανοί μόνο στον Ιησού όταν προσευχόταν και σε κανένα από τους προ αυτού. Γιατί; Για να κατανοήσεις το ύψος της υπεροχής του τώρα βαπτιζομένου. Όχι μόνο του ανοίχθηκαν οι ουρανοί, αλλά ο ίδιος ο κόλπος του υψίστου Πατρός, διότι από εκεί ήλθε το Πνεύμα και η φωνή που μαρτυρούσε τη γνησιότητα της υιότητος.

        Οι ουρανοί είναι κήρυκες σαν παγκόσμια στόματα και προς τους αγγέλους, αλλά και προς τους ανθρώπους διατρανώνοντας την ομοτιμία του Υιου του Θεού προς τον ουράνιο Πατέρα και προς το από αυτόν προελθόν εκπορευτώς Πνεύμα, κατά την ουσία και δύναμη και δεσποτεία προς το σύμπαν. Βλέπετε ότι το άγιο βάπτισμα είναι η πύλη των ουρανών που εισάγει εκεί τους βαπτιζομένους;

        Και είδε ο Ιωάννης το Πνεύμα του Θεού να κατεβαίνει σαν περιστερά και να έρχεται σε αυτόν. Μαρτυρεί το περιστέρι την καθαρότητα αυτού προς τον οποίο κατέβηκε, γιατί δεν πετά πάνω από ακάθαρτους και δυσώδεις τόπους. Συνεπιβεβαιώνει δε και με τη φωνή του Πατρός από άνω ότι αυτός είναι ο υιός μου ο αγαπητός, τον οποίο επέλεξα.

        Πραγματικά ο Πατέρας χρησιμοποιώντας σαν δάκτυλο το συναϊδιο και ομοούσιο και υπερουράνιο Πνεύμα του, φωνάζοντας και δακτυλοδεικτώντας μαζί, απέδειξε δημόσια και κήρυξε σε όλους ότι ο βαπτιζόμενος τότε από τον Ιωάννη στον Ιορδάνη είναι ο αγαπητός του Υιός. Και έδειξε ότι όλα εκείνα τα άλλα που ελέχθηκαν πρωτύτερα δια των προφητών, οι νομοθεσίες, οι επαγγελίες, οι υιοθεσίες απέβλεπαν προς τον τωρινό σκοπό, προς την θεανδρική οικονομία.

        Ευδοκία είναι το κυριαρχικό και αγαθό και τέλειο θέλημα του Θεού. Αυτός δε είναι ο μόνος στον οποίο ευδοκεί και επαναπαύεται και αρέσκεται τελείως ο Πατέρας, “ο θαυμαστός του σύμβουλος, ο άγγελος της μεγάλης βουλής του”, αυτός που ακούει και ομιλεί από τον Πατέρα του και παρέχει στους ευπειθείς ζωή αιώνια. Αυτήν είθε να πετύχωμε όλοι μας μέσα σε αυτόν τον βασιλέα των αιώνων Χριστό, που του πρέπει κάθε δόξα τιμή και προσκύνηση μαζί με τον άναρχο Πατέρα και το πανάγιο και αγαθό και ζωοποιό Πνεύμα, τώρα και πάντοτε. Γένοιτο

        • ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΙΗ ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΩΝ ΗΜΩΝ.
          ΑΜΗΝ

        • Αγαπητε ΧΡΗΣΤΟ(Χ),αν μπορεις να με βοηθησεις να λυσω μια απορια μου…το γραφει και ο Ματθαιος (κεφ.11,2-4) και ο ΛΟΥΚΑς (Κ.7,18-23),Την απορια του βαπτιστη Ιωαννη που ρωταει τον Ιησου (μεσω απεσταλμενων)αν ειναι αυτος πο ερχεται ή αλλον περιμενουν? Γιατι το ρωταει αυτο ο Ιωαννης? αφου τον βαπτισε,αφου εκανε τοσα θαυματα ,ο Ιησους τι απορια ηταν αυτη?

          • ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΦΤΙΣΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΝ ΜΕ ΥΔΩΡ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟΙ,ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΜΕΣΣΙΑ,ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΗΜΩΝ.ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΣΠΕΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΝ.
            ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑΣΟΥ ΠΙΣΩ ΜΟΥ,ΡΙΞΕ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ Ν ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΩ!!!
            ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΚΑΙ ΘΕΟΝ ΣΟΥ.
            ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
            ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗΝ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΑΙΩΝΟΣ ΑΜΗΝ.
            Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ,ΠΕΙΡΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ,ΑΦΟΥ ΠΕΙΡΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ,ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ.
            ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ,ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΟΝ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ?
            ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ!!!ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ.
            ΑΠΑΡΝΗΣΣΑΣΘΩ ΕΑΥΤΟΝ,ΑΡΑΤΩ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΥΤΩ,ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΩ ΜΟΙ!!!!
            ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ(ΓΗ),ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ (ΑΓΙΑΣΑΝ)!!!
            ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΔΟΥΝ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΣΑΣ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ.ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ Σ ΕΜΕΝΑ.
            ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ!!ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΕΙΔΑΤΕ,ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ.
            ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΝΑΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΑΓΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ.
            ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Η ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ.
            ΟΛΟΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΧΘΟΥΝ,ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ,ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ.
            Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΙΠΕ ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΙΣΤΗΝ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΡΚΩΘΗΚΕ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,ΘΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΓΑΤΕ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ.
            ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΒΙΒΛΙΟ,ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗΝ ΑΚΛΟΝΗΤΗΝ,ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΞΥΛΟΥΡΓΟΣ,Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΘΕΟΣ ΟΡΑΤΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΖΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΛΙΓΟΨΥΧΗΣΑΝ?
            ΟΥΔΕΙΣ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ ΟΤΙ ΑΛΗΘΩΣ ΙΗΣΟΥΣ ΕΣΤΙΝ o ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ!!
            ΟΜΩΣ Η ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΝ ΜΕ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ,ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΩΝ,Ο ΥΠΑΡΧΩΝ,ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΕΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ.
            ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΤΟΥΣ.
            ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.
            ΟΥΔΕΙΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ.
            Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΤΟΥ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.
            ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐκ ἐγήγερται ἐν γεννητοῖς γυναικῶν μείζων ᾿Ιωάννου τοῦ βαπτιστοῦ· ὁ δὲ μικρότερος ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν μείζων αὐτοῦ ἐστιν.
            12 ἀπὸ δὲ τῶν ἡμερῶν ᾿Ιωάννου τοῦ βαπτιστοῦ ἕως ἄρτι ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν βιάζεται, καὶ βιασταὶ ἁρπάζουσιν αὐτήν.
            13 πάντες γὰρ οἱ προφῆται καὶ ὁ νόμος ἕως ᾿Ιωάννου προεφήτευσαν.
            14 καὶ εἰ θέλετε δέξασθαι, αὐτός ἐστιν ᾿Ηλίας ὁ μέλλων ἔρχεσθαι.
            15 ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω.
            ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΑΝΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟΝ,ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ!!!
            ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ,ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΑΠ ΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΥΣΩ!!!
            ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΑΜΦΙΑΒΑΛΛΕΙ.
            ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ,ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΛΩΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ,ΚΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
            Η ΠΙΣΤΙΣ ΣΟΥ ΣΕ ΕΣΩΣΕ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙ?
            ΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΑΓΙΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ,ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΟΤΙ ΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ,ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ,ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ.
            ΞΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΝΑΙ.
            ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡ,ΣΤΑΥΡΟΣ.
            ΤΕΛΟΣ.

          • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 02/07/2017 @ 5:59 ΜΜ

            ΧΡΥΣΑ

            13 Και όταν ο Ιησούς ήρθε στα μέρη τής Καισάρειας του Φιλίππου, ρωτούσε τους μαθητές του, λέγοντας: Για ποιον με λένε οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός τού ανθρώπου;

            14 Και εκείνοι είπαν: Άλλοι μεν για τον Βαπτιστή Ιωάννη· άλλοι δε για τον Ηλία, και άλλοι για τον Ιερεμία ή για έναν από τους Προφήτες.

            15 Λέει σ’ αυτούς: Εσείς, όμως, για ποιον με λέτε ότι είμαι;

            16 Και αποκρινόμενος ο Σίμωνας Πέτρος, είπε: Εσύ είσαι ο Χριστός, ο Υιός τού ζωντανού Θεού.

            17 Και αποκρινόμενος ο Ιησούς είπε σ’ αυτόν: Μακάριος είσαι, Σίμωνα, γιε τού Ιωνά, επειδή αυτό δεν σου το αποκάλυψε σάρκα και αίμα, αλλά ο Πατέρας μου, που είναι στους ουρανούς. 18 Και εγώ, μάλιστα, σου λέω ότι: Εσύ είσαι ο Πέτρος, και επάνω σ’ αυτή την πέτρα θα κτίσω την εκκλησία μου· και πύλες άδη δεν θα υπερισχύσουν εναντίον της. 19 Και θα σου δώσω τα κλειδιά τής βασιλείας των ουρανών· και ό,τι αν δέσεις επάνω στη γη, θα είναι δεμένο στους ουρανούς· και ό,τι αν λύσεις επάνω στη γη, θα είναι λυμένο στους ουρανούς.

            20 Τότε, παρήγγειλε στους μαθητές του να μη πουν σε κανέναν, ότι αυτός είναι ο Ιησούς, ο Χριστός.
            Παρατηρούμε κατ’ αρχήν, ότι το θέμα της συζήτησης, ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΠΕΤΡΟΣ, αλλά Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Ο Χριστός τους ρώτησε: “Ποιος λένε οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός του Ανθρώπου;” Και οι μαθητές απάντησαν για τη σύγχυση που επικρατούσε στους έξω. Κατόπιν, τους ρωτάει: “Εσείς ποιος νομίζετε ότι είμαι;” Και στην ερώτησή του αναλαμβάνει να απαντήσει ο Πέτρος, ο πιο διαχυτικός και πιο αυθόρμητος από τους μαθητές: “Εσύ είσαι ο Χριστός, ο Γιος του Ζωντανού Θεού!”

            Προσέξτε, ότι ως αυτή τη στιγμή, το αποκλειστικό θέμα της συζήτησης, είναι η ταυτότητα του Χριστού! Δεν είναι ο Πέτρος. Ο Πέτρος μπαίνει στη συζήτηση αυθόρμητα, για να απαντήσει σε μια ερώτηση που τέθηκε σε όλους τους παρόντες μαθητές.

            Η απάντηση του Πέτρου, ικανοποιεί τον Χριστό, ο Οποίος του λέει, ότι αυτό που είπε, δεν είναι δικό του, αλλά ο Θεός του απεκάλυψε την αληθινή ταυτότητα του Χριστού. Του ξεκαθάρισε ότι η ταυτότητά του ως Υιού του Θεού, την οποία μόλις είχε αποκαλύψει, ήταν μια Θεία Αποκάλυψη.

            Προσέξτε, ότι πλησιάζουμε προς το τέλος της εν λόγω αφήγησης, και ακόμα το αποκλειστικό θέμα συζήτησης είναι η ταυτότητα του Χριστού! Το μόνο στοιχείο που προστίθεται, είναι ότι η κατανόηση του Χριστού ως Υιού του Θεού, Αποτελεί Θεία Αποκάλυψη.

            Τότε ο Χριστός συνεχίζει τα λόγια του με ένα λογοπαίγνιο: “Και εγώ, μάλιστα, σου λέω ότι: Εσύ είσαι Πέτρος, και επάνω σ’ αυτή την πέτρα θα κτίσω την εκκλησία μου· και πύλες του άδη δεν θα υπερισχύσουν εναντίον της”.

            Στην εποχή εκείνη, η Ελληνική γλώσσα ήταν η διεθνής γλώσσα. Και η λέξη “Πέτρος”, ήταν Ελληνική. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν ο Χριστός την Ελληνική έννοια του ονόματος του Πέτρου, κάνει το λογοπαίγνιο: “Πέτρος” και “πέτρα”. Και του λέει ουσιαστικά το εξής: “Αφού ο Πατέρας μου σου αποκάλυψε ποιος είμαι, θα σου κάνω κι εγώ μια αποκάλυψη: Ότι όπως εσύ είσαι Πέτρος, (πέτρα σταθερή), έτσι και η ομολογία σου αυτή, ότι είμαι “Υιός του Θεού”, είναι η σταθερή εκείνη πέτρα, η βάση πάνω στην οποία θα χτίσω την Εκκλησία μου. Και ενάντια σ’ αυτή την ομολογία, δεν θα υπερισχύσουν πύλες του Άδη”.

            Έτσι αντιλήφθηκε η Εκκλησία διαχρονικά τα λόγια του Χριστού. Η πέτρα που έλεγε ο Χριστός, δεν ήταν ο Πέτρος, αλλά η βάση της Χριστιανικής πίστης, το δόγμα, ότι “ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού του Ζώντος”. Αυτό ήταν το θέμα της συζήτησης, και όχι ο Πέτρος. Ο Πέτρος ήταν απλώς Η ΑΦΟΡΜΗ για την αποκάλυψη αυτή του Χριστού, ότι η βάση της Εκκλησίας Του, θα ήταν το ομοούσιό του με τον Πατέρα. Και ξεκαθάρισε ο Χριστός από την πρώτη στιγμή, ότι αυτή η βάση, θα ήταν τόσο ισχυρή, που οι πύλες του Άδη, (δηλαδή οι αιρέσεις, δια των οποίων οι άνθρωποι εισέρχονται στον Άδη), δεν θα υπερίσχυαν της Εκκλησίας! Και πράγματι, ολόκληρη η ιστορία, επιβεβαίωσε τα λόγια αυτά του Χριστού. Η Εκκλησία, εδράζεται στερεά πάνω σε αυτή τη βάση, πάνω στο δόγμα ότι ο Χριστός, είναι ο Υιός του Θεού του Ζώντος. Και αμέτρητες αιρέσεις που εμφανίσθηκαν, προσπάθησαν να ακυρώσουν αυτή τη βάση, να παρουσιάσουν τον Χριστό ως “κτίσμα”, ως “μόνο άνθρωπο”, ή ως οτιδήποτε άλλο, αλλά καμία από αυτές δεν μπόρεσε να “περάσει” τις θέσεις της στην Εκκλησία, και να την παρασύρει στον Άδη. Πολλοί άνθρωποι παρασύρθηκαν από τις αιρέσεις αυτές και οδηγήθηκαν στον Άδη. Αλλά η Εκκλησία όχι. Δεν έγινε αίρεση. Παρέμεινε θεμελιωμένη πάνω σε αυτή την πέτρα, πάνω σε αυτή τη βάση, ότι “Ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού του Ζώντος”. Αυτό όμως είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα, που δεν είναι του παρόντος να αναλυθεί.

            Ως εδώ ο Χριστός δεν έχει ξεφύγει καθόλου από το θέμα του, από το θέμα “Ποιος είναι πραγματικά”. Αυτό το θέμα είναι η βάση της συζήτησης.

            Και εδώ πλέον εισερχόμαστε στο θέμα αυτού του άρθρου: Στα κλειδιά του Πέτρου:

            Ο Χριστός συνεχίζει απευθυνόμενος στον Πέτρο, (παρουσία των άλλων μαθητών), και του λέει: “Και θα σου δώσω τα κλειδιά τής βασιλείας των ουρανών· και ό,τι αν δέσεις επάνω στη γη, θα είναι δεμένο στους ουρανούς· και ό,τι αν λύσεις επάνω στη γη, θα είναι λυμένο στους ουρανούς”.

            Τα λόγια αυτά του Χριστού, απευθύνονται πλέον στον Πέτρο. Αλλά είναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ των λόγων που μόλις είπε. Τα λόγια αυτά είναι συνέχεια της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ προς τον Πέτρο. Γιατί του είπε του Πέτρου, ότι η ταυτότητά του ως “Υιού του Θεού”, αποκαλύφθηκε στον Πέτρο από τον Θεό, και έσπευσε αμέσως να του δώσει και ο Ίδιος ο Χριστός κάποια Αποκάλυψη. Και η Αποκάλυψη αυτή είχε δύο σκέλη:

            Το πρώτο σκέλος της, είχε σχέση με το θέμα που συζητούσαν, με το δόγμα ότι “ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού”, και τι θα γινόταν στην ιστορία της Εκκλησίας, ως προς αυτό το δόγμα.

            Το δεύτερο σκέλος της Αποκάλυψης του Χριστού προς τον Πέτρο, είχε σχέση με τον ίδιο τον Πέτρο. Ήταν μια ανταμοιβή κατά κάποιον τρόπο, για την εμπνευσμένη αυτή δήλωσή του. Και μια διαβεβαίωση, ότι και ο ίδιος ο Πέτρος, θα είχε έναν ενεργό και κεντρικό ρόλο στα ζητήματα της βασιλείας των ουρανών. Και μια και μιλούσαν για “πύλες του Άδη” που δεν θα υπερίσχυαν κατά της Εκκλησίας, ο Χριστός μίλησε και για τα κλειδιά της Βασιλείας των Ουρανών, διαβεβαιώνοντάς τον, ότι θα τα λάβαινε.

            Εφ’ όσον η συζήτηση περί της ταυτότητας του Χριστού έχει πλέον τελειώσει, απλώς ο Χριστός κλείνει το θέμα, παραγγέλλοντας στους μαθητές Του, να μην πουν (ακόμα) σε κανέναν ότι είναι ο Χριστός. Δεν ήταν ακόμα η ώρα γι’ αυτή την εξαγγελία της Εκκλησίας.
            Υπήρχε αποκλειστικότητα στον Πέτρο;

            Καιρός λοιπόν, να δούμε πλέον τι ήταν αυτά τα περίφημα “κλειδιά” που δόθηκαν στον Πέτρο από τον Κύριο. Και κατ’ αρχήν, να δούμε το εξής: Άραγε, υπήρχε κάποια αποκλειστικότητα στον Πέτρο σε σχέση με τους άλλους μαθητές;

            Σε αυτό θα μας βοηθήσει ένα παράδειγμα: Αν πω στον ένα από τους γιους μου: “Θα σου δώσω τα κλειδιά του σπιτιού”, άραγε αυτό σημαίνει ότι θα τα δώσω μόνο σε αυτόν; Μήπως σημαίνει ότι δεν θα τα δώσω και στα άλλα μου παιδιά; Όχι βέβαια! Μπορεί να δώσω τα κλειδιά πρώτα στον ένα μου γιο, αλλά κάποια στιγμή θα τα δώσω και στον άλλον! Το να λένε λοιπόν οι Παπικοί, ότι δήθεν μόνο ο Πέτρος έχει την εξουσία αυτή, του “δεσμείν και λύειν τα της βασιλείας των ουρανών”, είναι πέρα για πέρα αυθαίρετο και άστοχο.

            Μάλιστα, η ίδια η Αγία Γραφή, διαψεύδει μια τέτοια αποκλειστικότητα!

            Ματθαίος 18/ιη: 18-20: “Αληθώς σας λέγω, Όσα εάν δέσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι δεδεμένα εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι λελυμένα εν τω ουρανώ. 19 Πάλιν σας λέγω ότι εάν δύο από σας συμφωνήσωσιν επί της γης περί παντός πράγματος, περί του οποίου ήθελον κάμει αίτησιν, θέλει γείνει εις αυτούς παρά του Πατρός μου του εν ουρανοίς. 20 Διότι όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το όνομά μου, εκεί είμαι εγώ εν τω μέσω αυτών”.

            Προσέξτε! Εδώ ο Χριστός μιλάει στον Πληθυντικό! Δεν μιλάει πλέον στον Πέτρο μόνο, αλλά σε όλους τους Αποστόλους! Και σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο του κεφαλαίου αυτού, τα λόγια αυτά, (τα ίδια λόγια που είπε στον Πέτρο για δέσιμο και λύσιμο), τα λέει σε όλους τους Μαθητές Του! Είναι η Επισκοπική εξουσία που έδωσε σε ΟΛΟΥΣ τους Μαθητές Του, και στους συνεχιστές τους, τους Επισκόπους της Εκκλησίας. Η δήθεν “μοναδική” εξουσία του Πάπα, ως διαδόχου του Πέτρου, είναι εντελώς ανυπόστατη! ΟΛΟΙ οι επίσκοποι της Εκκλησίας, είναι διάδοχοι ΟΛΩΝ των Αποστόλων! Και η εξουσία του δεσμείν και λύειν, είναι για όλους αυτούς, και όχι μόνο για έναν απ’ αυτούς.

            Προσέξτε μάλιστα, ότι ο Χριστός ξεκαθαρίζει, πως η εξουσία αυτή, ισχύει όταν “δύο από σας συμφωνήσωσιν επί της γης”. Όχι ένας (ο Πέτρος), αλλά δύο! Μάλιστα πιο κάτω μιλάει και για ΤΡΕΙΣ! (“όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι…”) Ιερά Σύνοδος λοιπόν είναι που έχει την εξουσία του “δεσμείν και λύειν”, και όχι μόνο ένας Ποντίφηκας!

            Στο ίδιο πνεύμα εμφανίζεται και το χωρίο Ιωάννης 20/κ: 22,23: “Και μόλις το είπε αυτό, φύσηξε προς αυτούς, και τους λέει: Λάβετε Πνεύμα Άγιο. 23 Αν τις αμαρτίες κάποιων συγχωρέσετε, είναι σ’ αυτούς συγχωρεμένες· αν κάποιων τις κρατάτε, είναι κρατημένες”. Και πάλι, το να κρατούν και να λύνουν αμαρτίες, δόθηκε σε όλους τους, και όχι μόνο στον Πέτρο. Το “δεσμείν και λύειν”, δεν είναι κτήμα μόνο ενός Αποστόλου, αλλά όλων, και όλων όσων Επισκόπων οι Απόστολοι άφησαν ως διαδόχους τους, με την εξουσία που είχαν!

            Ακόμα και αν δεχθούμε, ότι εκτός από την ομολογία “Υιός Θεού”, τα λόγια του Χριστού για την “πέτρα”, είχαν και μια δεύτερη παράλληλη εκπλήρωση στον Πέτρο, ως θεμελίου της Εκκλησίας, και πάλι ο Πέτρος δεν είναι μόνος του! Δείτε τι λέει η Αποκάλυψη:

            “και το τείχος της πόλεως έχον θεμελίους δώδεκα, και επ’ αυτών δώδεκα ονόματα των δώδεκα αποστόλων του αρνίου” (Αποκάλυψις 21/κα: 14).

            Ακόμα δηλαδή και αν δεχόμασταν μια παράλληλη “κρυμμένη” και μικρότερη εκπλήρωση των λόγων του Χριστού προς τον Πέτρο, ως “πέτρας”, πάνω στην οποία θα χτιζόταν η Εκκλησία, όχι μόνο δεν αναφέρεται εκεί ότι θα ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πέτρα, αλλά η Αποκάλυψη μας τον παρουσιάζει ως μία πέτρα ανάμεσα σε άλλες 11 πέτρες, με τα ονόματα των Αποστόλων!

            Πράγματι η Εκκλησία οικοδομήθηκε πάνω στο θεμέλιο των Αποστόλων, με ακρογωνιαίο λίθο τον Χριστό (“εποικοδομηθήκατε επάνω στο θεμέλιο των αποστόλων και των προφητών, που ακρογωνιαία πέτρα είναι ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός” – Εφεσίους 2/β: 20). Για τον Χριστό μιλάμε. Όχι για τον Πέτρο! Και όταν μιλάμε για “Ακρογωνιαίο Λίθο”, μιλάμε γι’ αυτήν ακριβώς την παραδοχή: “Συ ει ο Χριστός ο Υιός του Θεού του ζώντος”!!!

            Συνεπώς, δεν υπάρχει τέτοιου είδους αποκλειστικότητα στον Πέτρο, την οποία θέλουν να μας παρουσιάσουν οι Παπικοί, για να στηρίξουν τη μονοκρατορία του Πάπα. Αλλά υπάρχει η αποκλειστικότητα των Αποστόλων, και των διαδόχων τους Επισκόπων. Αυτή την εξουσία κατάλαβαν οι Χριστιανοί στους αιώνες, ότι εννοούσε ο Χριστός, και όχι του Πάπα!

            Έχοντας ο Πέτρος (όπως και οι υπόλοιποι Απόστολοι, και οι διάδοχοί τους Επίσκοποι) εξουσία του “δεσμείν και λύειν”, μπορούν (αν είναι όλοι τους σύμφωνοι), να συγχωρήσουν ή να κρατήσουν αμαρτίες κάποιου, να θέσουν νόμους και κανόνες για τη λειτουργία της Εκκλησίας, και να θέσουν τους εαυτούς τους, ή όποιον αυτοί θελήσουν, στη Βασιλεία των Ουρανών! Δεν πρόκειται για μια εξουσία αυθαιρεσίας και παρανομίας, αλλά για εξουσία που λειτουργεί σε συνεργασία και συνευδοκία με την Κεφαλή της Εκκλησίας, τον Χριστό.

          • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 02/07/2017 @ 6:10 ΜΜ

            ΧΡΥΣΑ

            Γνωστός τηλεοπτικός αστέρας της αντιχριστιανικής απολογητικής, που μάλιστα θεωρεί τον εαυτό του τόσο καλό γνώστη τής Αγίας Γραφής που βγάζει γι’ αυτήν και… βιβλία, υποστηρίζει μέσα στην ασχετοσύνη του, ότι στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο για τις σαράντα μέρες του Ιησού στην έρημο όπου αντιμετώπισε τους πειρασμούς. Συγκεκριμένα, άνθρωποι σαν κι αυτόν ισχυρίζονται τα εξής:

            “Αμέσως μετά την περιγραφή της βάπτισης του Ιησού, στον Ιορδάνη, ο ευαγγελιστής Ιωάννης χρησιμοποιώντας εκφράσεις που δεν επιδέχονται χρονικής παρερμηνείας, γράφει: «την επαύριον… (δηλαδή την πρώτη μέρα μετά την βάπτισή του), ο Ιησούς γνώρισε τους δύο πρώτους μαθητές του, τον Πέτρο και τον Ανδρέα». (Ιωαν.1.35-40) Για την επόμενη, δηλαδή την δεύτερη μέρα μετά την βάπτιση του Ιησού, ο Ιωάννης χρησιμοποιεί και πάλι την ίδια έκφραση: «την επαύριον… ευρίσκει (ο Ιησούς) τον Φίλιππο και τον Ναθαναήλ» Ιωαν.1.43. Στην συνέχεια ο Ιωάννης, δείχνοντας ότι κυριολεκτεί λέγοντας την επαύριο, κλείνει το θέμα, βάζοντας τον Ιησού στην ενεργό δράση: «Και την τρίτη ημέρα (δηλαδή την τρίτη ημέρα μετά την βάπτιση του Ιησού) γάμος εγένετο εν Κανά». Ιωαν.2.1. Δυστυχώς, για τους υπέρμαχους της θεοπνευστίας των αφηγήσεων της Καινής Διαθήκης, ο ευαγγελιστής Ιωάννης, είναι εξαιρετικά συγκεκριμένος! Ανάμεσα στην ανάληψη των καθηκόντων του Ιησού (βάπτιση) και την αρχή των θαυμάτων του στον γάμο της Κανά, μεσολαβούν μόνο τρεις πολύ συγκεκριμένες ημέρες, τις οποίες ο εξίσου θεόπνευστος Ιωάννης, περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια! Κατά τον Ιωάννη λοιπόν, δεν υπάρχουν πουθενά τα χρονικά περιθώρια πειρασμών του Ιησού… έστω και για λιγότερο από σαράντα ώρες! Λοιπόν; Με ποιά αλληγορία, ή άλλη θεολογική αλχημεία μπορεί κανείς να προσθέσει σαράντα μέρες ανάμεσα στις τρεις αυτές συγκεκριμένες μέρες της ζωής του Ιησού;”

            Φυσικά, (όπως πάντα), αυτοί που τα λένε αυτά αγνοούν πλήθος στοιχείων για το θέμα που αναλαμβάνουν να… διαφωτίσουν τους άλλους. Και στη συνέχεια θα δούμε δύο διαφορετικά σημεία που φανερώνουν την άγνοιά τους και το μέγεθος τής κακοπιστίας τους. Αν και σε γενικότερο παλαιότερο άρθρο δώσαμε ως παράδειγμα μια σύντομη απάντηση που φανερώνει το άτοπο τών συλλογισμών τους, εδώ θα γίνει μια εκτενέστερη παρουσίαση τού “στραμπουλήγματος τής λογικής” στο οποίο καταφεύγουν οι εχθροί τής αλήθειας:

            Α. Υπάρχει στο Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο το χρονικό περιθώριο για τους Πειρασμούς του Ιησού;

            Ψευδο-ερώτημα:

            Λένε οι Αντιχριστιανοί ότι -προσέξτε την πονηρή φράση-: «Αμέσως μετά ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, στον Ιορδάνη», ο ευαγγελιστής χρησιμοποιεί εκφράσεις που δεν επιδέχονται χρονικής παρερμηνείας, με αποτέλεσμα, μέχρι την αρχή των θαυμάτων του στον γάμο της Κανά να μεσολαβούν μόνο τρεις ημέρες.

            Απάντηση:

            Προσέχουμε λοιπόν ότι στους τρεις συνοπτικούς, οι Πειρασμοί έπονται της Βάπτισης. Για παράδειγμα, ο Μάρκος γράφει:

            «Εκείνες τις μέρες ήρθε ο Ιησούς…και βαφτίστηκε στον Ιορδάνη από τον Ιωάννη…Αμέσως, το Πνεύμα οδηγεί τον Ιησού έξω στην έρημο. Εκεί στην έρημο έμεινε σαράντα μέρες κι αντιμετώπισε τους πειρασμούς» (Μαρκ. 1,9-12).

            Νομίζουμε ότι αυτό είναι κατανοητό.

            Τώρα, να ρωτήσουμε κι εμείς κάτι τους επίδοξους «ερευνητές».

            Μπορούν να μας πουν:

            1) Από το Ιωάν. 1,19 έως το 1,28, πού είδαν ότι Βαπτίζεται ο Ιησούς;

            2) Από πού κι ως πού, τα εδάφια όπου ο Ιωάννης ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ όσα είδε κατά τη Βάπτιση του Ιησού (1,32-34), σημαίνουν ότι η Βάπτιση έγινε ΤΟΤΕ, δηλ. στα εδάφια 1,32-34;

            Παραθέτουμε τώρα σε μετάφραση την περικοπή από το κατά Ιωάννη που αφορά την απάντησή μας (Ιωαν. 1,15-34):

            15 Ο Ιωάννης είπε επίσημα τη γνώμη του γι’ αυτόν και τη διακήρυξε λέγοντας: «Γι’ αυτόν ήταν που είπα, “εκείνος που έρχεται ύστερα από μένα είναι ανώτερός μου, γιατί υπήρχε πριν από μένα” ».

            16 Απ’ το δικό του πλούτο πήραμε όλοι εμείς τη μια δωρεά πάνω στην άλλη.

            17 Ο νόμος δόθηκε δια του Μωυσέως, η χάρη η θεϊκή όμως και η αλήθεια ήρθε σ’ εμάς δια του Ιησού Χριστού.

            18 Κανείς ποτέ δεν είδε το Θεό· μόνο ο μονογενής Υιός, που είναι μέσα στην αγκαλιά του Πατέρα, εκείνος μας τον έκανε γνωστό.

            19 Αυτή είναι η μαρτυρία που έδωσε ο Ιωάννης, όταν οι Ιουδαίοι άρχοντες έστειλαν από τα Ιεροσόλυμα ιερείς και λευίτες να τον ρωτήσουν: «Εσύ ποιος είσαι;»

            20 Τότε αυτός διακήρυξε και δεν αρνήθηκε· διακήρυξε απερίφραστα: «Δεν είμαι εγώ ο Μεσσίας».

            21 «Τότε λοιπόν;» τον ρώτησαν. «Μήπως είσαι ο Ηλίας;» Εκείνος είπε: «΄Οχι, δεν είμαι». «Μήπως είσαι ο προφήτης που περιμένουμε;» Κι απάντησε: «΄Οχι».

            22 Τότε του είπαν: «Ποιος είσαι: ώστε να δώσουμε απόκριση σ’ αυτούς που μας έστειλαν· τι έχεις να πεις για τον εαυτό σου;»

            23 Είπε: «Εγώ είμαι, σύμφωνα με τα λόγια του προφήτη Ησαΐα, η φωνή κάποιου που κράζει στην έρημο: “ισιώστε το δρόμο, να περάσει ο Κύριος”».

            24 Μεταξύ των απεσταλμένων ήταν και μερικοί Φαρισαίοι,
            25 οι οποίοι τον ρώτησαν: «Γιατί, λοιπόν, βαφτίζεις, αφού δεν είσαι ούτε ο Μεσσίας ούτε ο Ηλίας ούτε ο προφήτης που περιμένουμε;»

            26 Αυτός τους αποκρίθηκε: «Εγώ βαφτίζω με νερό· ανάμεσά σας όμως βρίσκεται κιόλας εκείνος που εσείς δεν τον γνωρίζετε.
            27 Αυτός είναι που έρχεται ύστερα από μένα, που όμως υπάρχει πριν από μένα και που εγώ δεν είμαι άξιος ούτε το λουρί να λύσω από τα υποδήματά του».

            [Απ’ ότι βλέπουμε μέχρι εδώ, σε κανένα από τα σημεία όπου αναφέρεται η λέξη «Βάπτισμα» δεν περιγράφεται η Βάπτιση του Ιησού. Και ο Ιωάννης κλείνει την παραπάνω εικόνα με τον στίχο 28 και λέει:]

            28 ΑΥΤΑ συνέβαιναν στην Βηθανία, πέρα από τον Ιορδάνη, εκεί που βάφτιζε ο Ιωάννης.

            [Μέχρι και το εδάφιο 1,28 λοιπόν, δεν βλέπουμε τη Βάπτιση του Ιησού. Από τον στίχο 1,29 ξεκινούν τα εδάφια που ο ευαγγελιστής τα εισάγει με το χρονικό «Την άλλη μέρα»:]

            29 ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ, ο Ιωάννης βλέπει τον Ιησού να έρχεται προς το μέρος του και λέει: «Αυτός είναι ο αμνός του Θεού, που παίρνει πάνω του την αμαρτία των ανθρώπων.
            30 Γι’ αυτόν σας μίλησα όταν είπα, “ύστερα από μένα έρχεται ένας που είναι ανώτερός μου, γιατί υπήρχε πριν εγώ να γεννηθώ”.
            31 Εγώ κάποτε δεν τον ήξερα ποιος είναι. Για να τον γνωρίσει όμως ο Ισραήλ, γι’ αυτό ήρθα εγώ και βαφτίζω με νερό».
            32 Κι ο Ιωάννης διακήρυξε δημόσια και είπε: «Έχω δει το Πνεύμα να κατεβαίνει σαν περιστέρι από τον ουρανό και να μένει πάνω του.

            33 Εγώ δεν τον ήξερα ποιος ήταν, αυτός όμως που με έστειλε να βαφτίζω με νερό, αυτός μου είπε: “εκείνος που πάνω του θα δεις να κατεβαίνει και να μένει το Πνεύμα, αυτός είναι που βαφτίζει με «Αγιο Πνεύμα».
            34 Κι αυτό εγώ το είδα· και διακήρυξα δημόσια πως αυτός είναι ο Υιός του Θεού».

            Η ανάγνωση των παραπάνω εδαφίων μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Ευαγγελιστής λέει αρκετά που θυμίζουν τη σκηνή Βάπτισης που περιγράφει ο Μάρκος, ο Λουκάς ή ο Ματθαίος, όμως πουθενά ο Ιωάννης δεν αναφέρει ότι ΒΑΠΤΙΖΕΙ εκείνη τη στιγμή τον Ιησού!

            Αντιθέτως, διηγείται τη Βάπτιση ως κάτι ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟ («Εγώ κάποτε […] Έχω δει το Πνεύμα να κατεβαίνει […]» κ.λπ.)! Από τη διήγηση αυτή του Ιωάννη, ο μόνος τρόπος για να καταλάβουμε ότι Βάπτισε τον Ιησού, είναι τα σαφέστατα παράλληλα ανάμεσα στα Μαρκ. 1,10· Ματθ. 3,16· Λουκ. 3,22 και Ιωάν. 1,32, όπου έχουμε την εμφάνιση του Αγίου Πνεύματος. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν θα μπορούσε η ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΙΚΗ αναφορά του Ιωάννη προς τον Χριστό, να θεωρηθεί «περιγραφή» της βάπτισης. Γιατί η περιγραφή δεν θα ήταν ποτέ δυνατό να διηγείται σε παρελθοντικό χρόνο προς τους παρισταμένους, κάτι που έκανε εκείνη τη στιγμή! Και εδώ φαίνεται ο παραλογισμός των Αντιχριστιανών επικριτών!

            Άρα, τα σημεία που οι δήθεν «μελετητές» θα μπορούσαν να τα ονομάσουν «ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ», στην ουσία είτε ΔΕΝ αναφέρουν τη Βάπτιση (1,19-28) είτε αποτελούν μια ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΔΙΗΓΗΣΗ του Προδρόμου (1,31-34)!

            Στην πραγματικότητα, ο Ιησούς έχει ΗΔΗ βαπτιστεί ΠΡΙΝ καν ξεκινήσουν τα συνεχόμενα «Τη επαύριον» του Ιωάννη, και μάλιστα έχει ήδη μεταβεί στην έρημο, ενώ στο 1,29 που ο Πρόδρομος βλέπει τον Ιησού, ο Κύριος έχει πλέον επιστρέψει από την έρημο!

            Πότε όμως Βαπτίστηκε;

            Σύμφωνα με τον Ιωήλ Γιαννακόπουλο όταν ο Ιωάννης εισάγει στο εδάφιο 1,19 τους απεσταλμένους του Μεγάλου Συνεδρίου των Εβραίων, τότε ο Χριστός ήδη έχει βαπτιστεί και ολοκληρώνει τον κύκλο των 40 ημερών στην έρημο δεχόμενος τους πειρασμούς, ενώ ο Ιωάννης εξακολουθούσε σε όλο αυτό το διάστημα να βαπτίζει το λαό στον Ιορδάνη[1].

            Με τον ίδιο τρόπο και ο καθηγητής Παν. Τρεμπέλας σημειώνει ότι η μαρτυρία αυτή του Ιωάννη προς τα μέλη του Συνεδρίου, γίνεται μετά τη βάπτιση του Ιησού[2]. Αυτό, γράφει ο ίδιος σε άλλο σημείο, επιβεβαιώνεται αν δούμε και το εδάφιο 1,26.

            Εκεί, στο 1,26, η Βάπτιση έχει συντελεστεί οπωσδήποτε, διότι ο Πρόδρομος ομολογεί ότι μαθαίνει την αλήθεια για τον Ιησού στο 1,33-34, δηλ. στα εδάφια όπου αναφέρεται στη Βάπτιση και εμφανίζεται το Άγιο Πνεύμα. Κατά συνέπεια, όταν λέει στο 1,26: «…ανάμεσά σας όμως βρίσκεται κιόλας εκείνος που ΕΣΕΙΣ δεν τον γνωρίζετε…», διαφοροποιεί τον εαυτό του από τους άλλους. Άρα, για να ΓΝΩΡΙΖΕΙ, αυτό σημαίνει πως η Βάπτιση έχει γίνει, αφού μόνο σε αυτήν έμαθε ο Πρόδρομος ποιος ήταν πραγματικά ο Ιησούς.

            Αυτή η γνώση του Προδρόμου στο 1,26 και ο τρόπος της περιγραφής, μας υποχρεώνει να αναζητήσουμε τον χρόνο της Βάπτισης του Ιησού πριν ξεκινήσει η σκηνή με τα μέλη του Συμβουλίου, δηλ. πριν από το 1,19.

            Σε αυτό μας βοηθά το 1,15 διότι καταλαβαίνουμε ότι μας οδηγεί στη σκηνή η οποία, κατά τους τρεις Συνοπτικούς, εξελίσσεται αμέσως πριν τη Βάπτιση του Ιησού.

            Η σκηνή αυτή και τα παράλληλα είναι:

            1. Μαρκ. 1,7.

            2. Ματθ. 3,11.

            3. Λουκ. 3,16.

            4. Ιωαν. 1,15.

            Το πραγματικό παράλληλο με τις άλλες τρεις διηγήσεις των Συνοπτικών είναι αυτή η ΠΡΩΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ για τον Ιησού του 1,15, καθώς είναι η πρώτη για όλους τους Ευαγγελιστές.

            Εξάλλου, το 1,27, εδάφιο που μοιάζει με το 1,15, δεν αποτελεί παράλληλο με τις παραπάνω διηγήσεις, διότι εκεί ο Βαπτιστής δίνει τη ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ για τον Ιησού, ταυτόχρονα μας λέει ότι τη φράση την απευθύνει ως απάντηση στα μέλη του Συνεδρίου, ενώ επιπλέον, πρόκειται για μια σκηνή που οι Συνοπτικοί την παραλείπουν.

            Και βέβαια στο 1,31-34 βλέπουμε πλέον την τρίτη μαρτυρία για τον Ιησού, ενώ στο 1,30, όταν λέει «Γι’ αυτόν σας μίλησα όταν είπα…» υπενθυμίζει τη μαρτυρία του 1,15.

            Κατά συνέπεια, η Βάπτιση του Ιησού και οι Πειρασμοί, τοποθετούνται μετά τη σκηνή του 1,15 και πριν το 1,19, χωρίς όμως ο Ιωάννης να περιγράφει ούτε τους πειρασμούς, ούτε την ώρα της Βάπτισης. Αρκείται σε μια αναφορά στα συμβάντα της Βάπτισης μέσω της ΔΙΗΓΗΣΗΣ του Προδρόμου, η οποία γίνεται σε μεταγενέστερη στιγμή (1,32-34), όταν πλέον ο Ιησούς έχει επιστρέψει από την έρημο.

            Και πρέπει να επισημανθεί ότι η σκηνή με τους Ιουδαίους άρχοντες παρατίθεται ΜΟΝΟ από τον Ευαγγελιστή Ιωάννη και δεν θα πρέπει να συγχέεται η παρουσία των Φαρισαίων που πήγαν να ΒΑΠΤΙΣΤΟΥΝ (Ματθ. 3,7), με τους Φαρισαίους που πήγαν μετά τη Βάπτιση του Ιησού απεσταλμένοι του Μεγάλου Συνεδρίου για να ΜΑΘΟΥΝ ποιος είναι ο Πρόδρομος και τι ακριβώς κάνει (Ιωαν. 1,19-24).

            Αν το καταλάβουν αυτό οι «ερευνητές», και επίσης καταλάβουν ότι ο Ιωάννης στο 1,29 και εξής ΔΕΝ ΒΑΠΤΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ αλλά ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ τη ΒΑΠΤΙΣΗ του, τότε θα λυθούν οι απορίες τους και θα κατανοήσουν ότι ο Ιησούς έχει βαπτιστεί και έχει οδηγηθεί στη έρημο των πειρασμών πριν από το εδάφιο 1,19 και φυσικά ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ξεκινήσουν τα συνεχόμενα «Τη επαύριον» του Ιωάννη, στα οποία τόσα πολλά στήριξαν ο τηλεοπτικός «ερευνητής» και οι οπαδοί του…

            Επίλογος

            Αξίζει να προσέξουμε ένα ενδιαφέρον εδάφιο του Ιωάννη, από την πρώτη του Επιστολή, το οποίο σύμφωνα με τους ερμηνευτές, μας δείχνει ότι ο Ευαγγελιστής γνωρίζει τους πειρασμούς του Ιησού, ακόμη κι αν δεν τους διηγείται στο Ευαγγέλιό του.

            Το εδάφιο αυτό είναι το Α΄ Ιωάν. 2,16 το οποίο αναφέρει:

            «Ότι παν το εν τω κόσμω -η επιθυμία της σαρκός και η επιθυμία των οφθαλμών και η αλαζονεία του βίου- ουκ έστιν εκ του Πατρός».

            Στο χωρίο αυτό ο Ιωάννης αναφέρεται με τη σειρά στους τρεις πειρασμούς του Ιησού[3] και θεολογεί σύμφωνα με τη σχετική διήγηση:

            1. «επιθυμία της σαρκός» = Φιληδονία/Γαστριμαργία[4] (πειρασμός Α: Λουκ. 4,3),

            2. «επιθυμία των οφθαλμών» = Πλεονεξία/Φιλαργυρία (πειρασμός Β: Λουκ. 4,6),

            3. «αλαζονεία του βίου» = Ματαιοδοξία/Κενοδοξία (πειρασμός Γ: Λουκ. 4,10).

            Β. Πότε κλήθηκαν οι μαθητές;

            Αν και από τα προηγούμενα έχει ήδη καταδειχθεί το λογικό άλμα και η άγνοια τών εχθρών τής Χριστιανικής πίστης, και από αυτή και μόνο την αναφορά η απάντηση έχει δοθεί, για να φανούν ακόμα περισσότερο τα κενά τής σκέψης τους, θα δείξουμε εδώ μία ακόμα παράμετρο, που οι άνθρωποι αυτοί επίσης αγνοούν:

            Το δεύτερο σημείο που θέλουμε να παρουσιάσουμε εδώ, είναι η αναφορά που γίνεται στην κλήση τών μαθητών τού Χριστού.

            Το επιχείρημα τών Αντιχριστιανών, είναι ότι δήθεν: “Ο ένας Ευαγγελιστής τοποθετεί την κλίση αυτή στις τρεις πρώτες ημέρες μετά το βάπτισμά του. Άλλος Ευαγγελιστής, την τοποθετεί μετά από τις 40 ημέρες των πειρασμών του”.

            Όμως, αυτό που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλάβουν, είναι ότι ακόμα και αν υπήρχε πράγματι διαφορά 37 ημερών στην αφήγηση τού Ιωάννη και τών άλλων Ευαγγελιστών, ως προς την κλήση τών Μαθητών, το γεγονός είναι ότι ο Χριστός έκανε ΔΥΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ στους Μαθητές του. Η πρώτη ήταν μια απλή πρόσκληση για να τον αποδεχθούν ως Μεσσία. Και αυτό έγινε στις τρεις πρώτες ημέρες, όπου τους πρωτογνώρισε. Και οι μαθητές, τον αποδέχθηκαν μεν ως Μεσσία, όμως παρέμειναν στις εργασίες τους, και η ζωή τους συνεχίσθηκε μέχρι να επιστρέψει. Η δεύτερη όμως, έγινε ΜΕΤΑ από τις 40 ημέρες των πειρασμών. Τότε τους κάλεσε να τον ακολουθήσουν ΠΑΝΤΟΥ. Και εγκατέλειψαν τα δίχτυα τους και τις δουλειές τους, και έγιναν οι απόστολοι που ξέρουμε. Αυτό όμως δεν θέλουν να το δουν ορισμένοι, και ταυτίζουν τα δύο αυτά διαφορετικά γεγονότα, για να βγάζουν φανταστικές αντιφάσεις.

          • Aγαπητε CROIF101, σέ ευχαριστω για την απαντηση σου…!Ισως να ειναι και ετσι….

          • Αγαπητε ΧΡΗΣΤΟ-Χ,αλλο ρωτησα…..μου εδωσε μια απαντηση ο CROIF101 ,ισως να ειναι ετσι….

      • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 8:54 ΠΜ

        φιλαρακι μην αλαζονειςγιατι ο σκατοψυχος εχει πειρα κατι εκατομμυρια χρονια και τωρα που σε βλεπει να τα λες δεν του εχει μεινει αντερο απο το γελιο το ΝΟΥ ΣΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

  10. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν οι δαίμονες όπως τους παρουσιάζουν οι θρησκείες μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς είναι και από που προέρχονται;
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΟΠΟΙΕΙΤΕ Η ΤΟ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΤΕ
    ……..
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ; ΟΠΩΣ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΩΝ; ΜΟΥ ΘΥΜΙΘΖΕΤΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΝ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟΠΟΙΗΣΑΝ

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 8:58 ΠΜ

      ακου λοιπον γραμματιζουμενε νεοελληνα εσυ που τα ξερεις και τα απορριπτεις ολα εξηγησε τα ανεξηγητα που συμβαινουν σε 3 απο τις 100 περιπτωσεις( γιατι οι πιο πολλοι δεν ειναι δαιμονισμενοι ) αφου εισαι μορφωμενος και ρεαλιστης . ψαξε βιντεο και ηχητικα και τα ρεπορταζ 20 χρονων μαθε και προσπαθησε να εξηγησεις, και οταν φας τα λογια σου ελα να μας αποδειξεις και εμας οτι εξηγουνται …..αντε και καλη ψυχη

  11. Βλαμμένε άντε να πήξεις καμία!

  12. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΥΠΡΙΑΝΟ,ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΤΕ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ,ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ,ΑΛΛΑΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

  13. Αστοιχειωτοι…

  14. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 7:57 ΜΜ

    υπάρχει εξαιρετική ορθόδοξη βιβλιογραφία σχετικά με την άλλη ζωή και την κόλαση, πολλά και πολλές εμπειρίες Αγίων εδώ και αιώνες έως σύγχρονων Γερόντων κλπ
    μια μικρή γεύση από το παρακάτω κείμενο μιας σύγχρονης Γερόντισσας
    http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/02/blog-post_6.html

  15. Τι ερασιτεχνικά πράγμα είναι αυτά;;; Για επαγγελματικούς εξορκισμούς επικοινωνήστε με τον γενειοφόρο εξορκιστή Χάρη Τσακωνίδη!

  16. Τι ερασιτεχνικά πράγματα είναι αυτά;;; Για επαγγελματικούς εξορκισμούς επικοινωνήστε με τον γενειοφόρο εξορκιστή Χάρη Τσακωνίδη!

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:08 ΠΜ

      την μεθοδο της γελοιοποιησης την γνωριζουν και οι πετρες αντε και εσυ με τους αλλος στον Κυπριανο να κανεις μαγκιες …τσαμπα
      μαγκα

      • ΣΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ 02/07/2017 @ 10:19 ΠΜ

        Ζευγαράκι είσαστε με το βαμπίρα,το σαλιώνετε το γραμματόσημo.

        • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 10:29 ΠΜ

          ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΠΑΡΕΑ ΚΥΝΑΙΔΕ

          • ΣΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ 02/07/2017 @ 10:47 ΠΜ

            Έλα μην ντρέπεσαι μωρή γαλιάντρα βαμπιρέλα για πες ποιος οδηγεί το τρενάκι εσύ ή o άλλος της “τροφικής αλυσίδας”?

        • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 10:58 ΠΜ

          ΚΟΙΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ(ΑΝ ΕΧΕΙΣ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ

          • ΣΥΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ 02/07/2017 @ 11:21 ΠΜ

            Εσένα με τον άλλον το λουκανικάκια βλέπω με κάτι γελοίες ρόμπες,πιαστήκανε οι μεσούλες σας από τις επικύψεις.

  17. ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΑΝ ΕΙΧΕ ΥΛΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ 02/06/2017 @ 9:08 ΜΜ

    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΟΥ ΡΧΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΑΚΑΤΕΨΩ! ΧΑΧΑΧΑ
    1. ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΣΚΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ.
    2. ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥΓΓΡΙΣΩ/ ΓΡΥΛΙΣΩ/ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΗΤΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΚΡΑΥΓΗ!
    3. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΙΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΩ ΑΠΟ ΤΟΙΧΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ΝΑ ΤΟ ΖΑΠΑΚΙΑΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟ!
    4. ΘΑ ΤΟ ΠΙΑΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΝΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΧΤΥΠΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΑΠ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΩ ΣΚΑΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΞΗΛΩΣΩ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΤΡΑΒΑΩ ΜΕ ΜΑΝΙΑ!
    6. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΞΗΛΩΣΩ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΡΦΩΣΩ.
    7. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΡΙΖΩΣΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!
    8. ΘΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΩ ΝΑ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ ΑΠ ΤΟΝ ΦΟΒΟ, ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΙ ΦΟΒΟΣ.
    9. ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΟΚΛΕΙΔΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ.
    10. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΩΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ!
    (ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ, ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΦΟΒΟ, ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗΜΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ).

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ: ΑΝ ΕΙΧΕ ΥΛΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ 02/06/2017 @ 9:11 ΜΜ

      ΝΑ ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΓΝΩΣΤΟ. ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΔΩΣΟΥΜΕ…

      • ΑΤΑΛΑΝΤΗ 02/07/2017 @ 10:09 ΠΜ

        Καλή σου μέρα!
        Άγνωστο πράγματι! …όχι όμως ανύπαρκτο….μου λέει η εμπειρία μου η διαίσθηση μου!
        ‘Ολα για την ψυχή μας γίνονται, ΟΛΑ!
        Μία μάχη σιωπηλή …ευχαριστώ για την προστασία!
        Καλημέρα σε όλους

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 02/07/2017 @ 10:31 ΠΜ

          Καλημέρα. Δέχομαι ότι: Αμφισβητήσημα είναι μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούμε να τα εξηγήσουμε και αν τ απορίπτουμε ως αποδείξεις, ως ενδείξεις δεν γίνεται να τ απορρίψουμε, διότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

    • Μπράβο παιδί μου, με κάνεις περήφανο, είσαι αληθινός οπαδός μου! Θέλω θυμό, βία, κακία! Τι άλλο θα του κάνεις;;; Ξέσκισε το κατώτερο δαιμόνιό μου, σου δίνω εγώ την εξουσία να το βασανίσεις. Το καλύτερο είναι να βασανίσεις μέχρι θανάτου και τον άνθρωπο που φέρει το δαιμόνιο. Κάποτε θα έρθει και η δική σου σειρά άλλωστε… Όταν μόνο Εγώ θα υπάρχω σε όλο το πολύδιαστατικό Χάος, θα είμαι ο Μοναδικός Θεός που Υπάρχει. Δε θέλω κανέναν να με υπηρετεί διότι είμαι Αυτόνομος, δεν έχω ανάγκη κανέναν, σας θέλω όλους νεκρούς στο τέλος. Μετά τους ανθρώπους, θα διαλύσω και τους Αγγέλους που με ακολούθησαν. Μόνο όταν αφανίσω κάθε άλλο Ον, μόνο τότε θα έχω καταστρέψει το Θεό. Τότε θα υπάρχω μόνο ΕΓΩ. ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΖΗΤΩ ΕΓΩ !!!

      • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 02/07/2017 @ 6:13 ΠΜ

        Μ αρέσει που έβαλες Candlemass… Πάντως αν έστεκαν όλ αυτά και όλα αυτα που λες θα το χες χάσει το παιχνίδι αχαχαχαχα

      • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:12 ΠΜ

        Σατανακο εχετε μαζεψει ΤΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΞΥΛΟΟΟΟΟ κακομοιρη μου μα ΤΟΣΟ ΞΥΛΟ που αν τα εβλεπαν οι ακολουθοι σας, το τι μανελα τρωτε θα ειχατε σοβαρο προβλημα ………

  18. Ανώνυμος 02/06/2017 @ 9:37 ΜΜ

    Τί μακακίες είναι αυτές που βάζετε ώρες ώρες στα κατοχικά….δεν έχουν καταληφθεί από τίποτα όλες αυτές οι ηλίθιες και ηλίθιοι. Είναι απλά τρελλοί και ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. Ο Αριστοτέλης είχε ασχοληθεί με αυτό το φαινόμενο και κατάλαβε πως ασήμαντοι και αγράμματοι άνθρωποι είναι αυτοί που παθαίνουν όλα αυτά (καθώς και οράματα θεών και δαιμόνων που υποτίθεται ότι βλέπουν) για να τραβήξουν την προσοχή. Την προσοχή του μορφωμένου και σόφρωνος περίγυρου που σε άλλη περίπτωση δεν θα τους πρόσεχε και δεν θα ασχολούνταν μαζί τους.

    • Σωστό…..με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις …τέτοια γράμματα θα μάθεις…

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 02/07/2017 @ 6:15 ΠΜ

      Η αλήθεια είναι πως θα το συναντήσεις κυρίως σε ”επιλιπτικούς” μια γιαγιά μου π.χ. είχε ακριβώς αυτό το πρόβλημα.

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:15 ΠΜ

      μπραβο ρε αινσταιν τα ελυσες ολα……. ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΟΤΟΥΛΑ ΛΥΓΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΑ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΥΛΗ

      • Αγαπητε pirinike mousike….με ολο το σεβασμο …θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι στην Καινη Διαθηκη ..σε ολα τα Ευαγγελια αυτοι που μιλουν για δαιμονια ειναιοι Ιουδαιοι ….αυτοι κατηγορουν τον Χριστο οτι εχει δαιμονιο …και εκεινος απανταει …εγω δαιμονιο ουκ εχω….ακομα και οταν τους σιγυριζει καταλληλα δεν μιλαει για δαιμονια…τους αποκαλει μοιχους,ψευτες,κυνες,πορνους,φονεις,ειδωλολατρες….διαβαστε πρωτα την Καινη Διαθηκη …προσεκτικα…τα λογια του Χριστου ειναι καθαρα, κρυσταλινα ….οσο και αν προαπαθησαν και ακομη προσπαθουν καποιοι με τις γελεοιες παρεμβασεις τους να τα αλλοιωσουν….ο Χριστος μιλαει για ΑΓΑΠΗ προς τον πλησιον….το Α και το Ω….ΑΓΑΠΩ….η Αρχη και το Τελος σε μια λεξη….Γιατι,ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ΑΓΑΠΗ και αυτο ηρθε να διδαξει ….βλεπεις ομως, οτι καποιοι ηθελαν απο τοτε να κανουν κουμαντο …..πανω μας ….

  19. Morgan_Christos 02/06/2017 @ 10:30 ΜΜ

    Αυτη ειναι η Μαρια απο την Πατρα που ακουμε στο βιντεο.Την πρωτοεδειξε ο Τουλατος το 1993 στα στον Μυλωνα.Ειναι η πιο γνωστη περιπτωση ΄δαιμονισμενης΄στην Ελλαδα.Ειναι ενα πολυ δυστυχισμενο πλασμα που βασανιζεται απο 10 χρ. Προσωπικα εγω εχω πολλους ενδοιασμους για αυτες τις καταστασεις….Απλως παραθετω καποια στοιχεια.Το παρακατω βιντεο ειναι απο το 1987 οπου τραβηξε ο Τουλατος με δικη του καμερα και το εδειξε αργοτερα στο καναλι 5 στην εκμπομπη του Μυλωνα. https://esyneapolews.blogspot.gr/2016/02/vladimir-i-kobzar-oy-station.html

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 8:49 ΠΜ

      τοτε βγηκε σε τηλεοραση η μαρια ειναι πασιγνωστη στον χωρο των εξορκισμων αλλα αν η μονη σου ενημερωση ειναι η τηλεοραση ανακαλυπτεις την αμερικη σημερα

  20. Morgan_Christos 02/06/2017 @ 10:34 ΜΜ

    Λαθος βιντεο αχαχαχαχαχα ο δαιμων του ιντερνετ….αυτος ειναι αλλος δαιμονας τον φοβαται και ο σατανας ο ιδιος. Εδω το κανονικο βιντεο…https://www.youtube.com/watch?v=dyVdxQ_iHdI

  21. pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:05 ΠΜ

    αυτα ειναι χειροπιαστα πραγματα φερε μας και εσυ τα ufo τους δρακονιανους και ολες τις αλλες βλακειες που διαφημιζετε και μετα μιλαμε….ως τοτε ρουφα αυγο

  22. pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:25 ΠΜ

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΣΤΕ
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 100 ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΤΑ 3-4 ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ……. ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟΙ ΕΞΟΡΚΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?? ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ…… ΓΙΑΤΙ???? ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΛΑΝΟΥΝ ΜΑΛΛΙ……… ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ….. ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΥΡΗΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΑΓΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΤΟΥΒΑΑΑΑΡΙΙΙ ΓΡΑΝΙΤΗΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ,,,ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΕΙ ΟΛΟΙ … ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ (ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΕΝΝΟΕΙ) ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΕΙ ΜΑΝΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ …ΠΟΙΑ Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙς ΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑ ..ΚΑΙ ..ΔΕΝ ΛΕΕΙ….. ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΟΦΥΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΡΑΜΟΥΖΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ…… ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΛΗ Η ΠΛΑΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΥΠΑΡΧΟΥΝ……Α ΚΑΙ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ…..ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑΑΑΑΑ …..ΑΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ……..ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΞΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΤΟΣΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 02/07/2017 @ 10:24 ΠΜ

      Ένας φίλος ψαγμένος στο αντικείμενο, που έχει αντιμετωπίσει διάφορα ανεξήγητα, γιατί πέραν απ την πλάκα, αμφισβητήσημα είναι μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούμε να τα εξηγήσουμε και αν τ απορίπτουμε ως αποδείξεις, ως ενδείξεις δεν γίνεται να τ απορρίψουμε, διότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Τέλοσπάντων. Αυτός ο φίλος είχε αναφερθεί σε ένα ζήτημα που πολλοί άνθρωποι ίσως να το ζησαν και να μην το κατάλαβαν… Στην εκκλησία η σε αμφιθεατρικό έστω χώρο, με μάρμαρο, όπου ο συχνότητες π.χ. μιας χωρωδίας αυξάνονται και μεταδίδονται σ όλο τον χώρο παράγουν κραδασμούς στο σώμα μας, με αποτέλεσμα χωρίς λόγο να ζαλιζόμαστε. Το παράξενο είναι ότι δεν ζαλιζόμαστε πάντα και είναι σχετικά σπάνιο στο πόσους θα τύχει. Λέει ο άνθρωπος πως ο κραδασμός που παράγεται, ”κάνει κάτι που έχει κολλήσει πάνω σου” ενεργειακής μορφής, που σε χρησιμοποιεί για να τραφεί, ν αποκολληθεί και γι αυτό εκείνη την ώρα στα καλά καθούμενα ζαλίζεσαι και είσαι έτοιμος να λυποθυμήσεις ακόμα κι αν είσαι φαγωμένος. Το χω πάθει μικρό παιδί αυτό. Η θεωρία του δεν είναι και τόσο παράλογη, έχει λογική, το μόνο που δυσκολευόμαστε ν αποδεχτούμε, είναι την ύπαρξη κάποιας ενεργειακής μορφής που σκοπεύει να θραφεί από σένα… Ενδείξεις πάντως υπάρχουν και ορισμένα πράγματα που όση λογική και να βάλεις, δεν εξηγούνται δυστυχώς. Μας λέιπει η γνώση και κατανόηση για το περί τίνος πρόκειται…

      • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 10:45 ΠΜ

        ΦΙΛΕ ΜΑΡΚΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΕΖΗΣΑ ΕΓΩ…
        1995 ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΠΕΖΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΦΡΕΓΑΤΑ.
        ΒΡΑΔΥ 20.00 ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ .
        ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΝΑ ΜΕΤΑΒΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΑΝ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ 22-25 ΕΤΩΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΤΕΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μ.Υ.Κ
        ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΕΡ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΑΤΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΡΥΦΟΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ.
        ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΠΙΑΝΩ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡ ,,ΤΟΥ ΣΤΥΛ …ΓΕΛΑΤΕ ΕΕΕΕ.
        ΤΟ ΘΥΜΑ 60 ΕΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΑ 50 ΚΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΜΑΖΙ . ΗΣΥΧΗ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ ΑΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ …ΩΣΠΟΥ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΑΝ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΟΟΥ,
        ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΝΕΙ(ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΟΥΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΧΡΟΙΕΣ ΦΩΝΗΣ ΕΒΓΑΛΕ……)
        ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ 3 ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ Ο ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΤΟς ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ 90 ΚΙΛΑ ΜΥΣ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΟΛΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ……

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 02/07/2017 @ 10:59 ΠΜ

          Έχω ακούσει πολλές παρόμοιες μαρτυρίες, δε μπορεί να τα βγάζουν όλοι απ το μυαλό τους. Προσπαθώ να καταλάβω κάτι άλλο, ένα περίεργο περιστατικό: Πως γίνεται και με ποια μέθοδο να επιρεάσεις έναν χώρο, ανοιχτό χώρο, δηλαδή φύση, ώστε να σκοτεινιάσει, ενώ είναι καλοκαίρι απόγευμα.
          Αχέροντας, πριν περίπου 13-14 χρόνια, δεν θυμάμαι, στο τέρμα, μπροστά από έναν βράχο που ”θεωρητικά” συνδέεται με τους μύθους, ο οποίος όντος είναι κούφιος και κατεβαίνει ποιο κάτω με αποτέλεσμα το νερό εκεί να ναι απότομα πολύ βαθύ. Ο Πατέρας μου είδε κάτι, έβρισε και απλά τσακιστίκαμε και φύγαμε σαν τους παλαβούς και μέσα σε λίγα λεπτά ο χώρος γύρω μας σκοτείνιαζε, η εμείς το πάθαμε, η εγώ ήμουν έτοιμος να λυποθυμήσω από φόβο, πάντως κανα χιλιόμετρο μακρύτερα, ήταν ακόμα καλοκαιρινό απόγευμα, δηλ είχαμε φως. Αυτό το ζησα, περίπου 11 ετών αν δεν κάνω λάθος. Εξήγηση πάντως δεν βρήκα και θυμάμαι όντως ένιωθα ένα πράγμα σαν να σβίνουν όλα, δεν έβλεπα καθαρά για λίγο και δεν άκουγα καθαρά, μούδιασμα. (Τώρα κάποιος θα μπορούσε να πει ότι το παθα από φόβο, ναι αλλά ο πατέρας μου τι είδε και έβριζε και έτρεξε από φόβο, ηδού το ερώτημα).

        • Νικητας 02/07/2017 @ 1:53 ΜΜ

          Εχω φαει και εγω παρομοιο κλαπετο με αλλους τεσσερους! Τα χερια της κοπελιτσας των 50κιλων το πολυ ,φουσκωναν σαν λαστιχο που παιρνουσε μεσα του πετρα ,οταν την σπρωχνει το νερο!! Ξαπλα η κοπελα και απο αυτη την θεση σηκωσε σαν πουπουλα και τους τεσσερους που την κρατουσαμε!! Μιλουσε Αραμανικα ,Λατινικα και αρχαια Ελληνικα !! Ενας απο εμας ,που κατι της ειπε για να το βουλωσει ,του ειπε τι ειχε κανει με την …γνωστο του προσωπο…,και….ακομα τρεχει να κρυφτει !! Υπ’οψιν ,αυτος ηρθε να βοηθησει μετα την πτωση της κοπελας ,που ουτε καν τον ειχε δει !! Αν δεν ζησεις τετοιο σοκ…,δεν καταλαβαινεις τι γινεται την ωρα του εξορκισμου !!! ΣΗΜΕΙΩΣΗ !! ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΤΥΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ ΣΕ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ,ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΥΡΙΕ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ !! και να παρακαλουν ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟ !!!——Οι υπολοιποι που κοροιδευουν….ειναι φαινεται ‘παλληκαρια’ !!!

  23. pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:30 ΠΜ

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΑΡΙΑ ,,,,,,, ΨΑΧΤΕΕΕΕ ΚΑΝΑΠΕΔΟΠΛΗΚΤΟΙ

  24. Morgan_Christos 02/07/2017 @ 9:31 ΠΜ

    Ρε συ πυρηνικε μουσικε τι κουλο σχολιο ειναι αυτο; Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι η μονη μου ενημερωση ειναι η τηλεοραση; Ξερεις εσυ ποσες ωρες ασχολουμαι στο διαδικτυο η αν διαναζω βιβλια η απο που ενημερωνομαι; Καποια στοιχεια παρεθεσα και χρονολογιες…δεν ειπα οτι ειμαι ειδικος επι των εξορκισμων ουτε περιφερομαι στις εκκλησιες οποτε κανουν.

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 9:53 ΠΜ

      φιλε morgan οταν κατι εχει να κανει με την ιδια σου την ψυχη και εχει πεσει στην αντιληψη σου το καλυτερο δεν ειναι ουτε το διαδικτυο να ψαξεις (λογο οτι ουτε ξερεις ποιος τα γραφει ουτε που ανηκει ) οπως και στα βιβλια… μονο κατ ιδιαν ερευνα θα σου δειξει τι και πως…. δεν θα σου ειναι βαρος μια κυριακη να ξυπνησεις να πας σε μια εκκλησια να δεις….. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ οχι για κανα αυτοκινητο η σπιτι την ιδια σου την ΨΥΧΗ….

  25. Morgan_Christos 02/07/2017 @ 10:44 ΠΜ

    Φιλε πυρηνικε δεν χρειαζεται να παω να παρακολουθησω εναν εξορκισμο για να σωσω την ψυχη μου! Που ειναι γραμμενο αυτο; Εγω ξερω για μετανοια για εξομολογηση για θεια κοινωνια. Προσπαθησε να μην φανατιζεσαι και να μην τσιμπας στα σχολια που κανουν διαφοροι.Και ο καθενας εδω στη γη ηρθε για να σωσει τη δικη του ψυχη ατομικα. Το μονο που μπορουμε να κανουμε στους αλλους ειναι να τους αφυπνισουμε. Απο κει και περα ο σωσον εαυτον σωθειτο.Και στα λεω αυτα χωρις να ειμαι κανας βαθια θρησκοληπτος που πηγαινει στην εκκλησια κλπ. Πιο αμαρτωλος δεν γινεται,αλλα προσπαθω με τις πραξεις μου καθημερινα να φωτισω την ψυχη μου.

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 10:51 ΠΜ

      ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΚΑΛΑ…. ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ , ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΟΤΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ,,,, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

    • Νικητας 02/07/2017 @ 2:01 ΜΜ

      Κι απο μενα μοργκαν τις ευχες μου να εισαι καλα , ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ,ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!…………..ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΠΛΑ ,οπως σωστα τα ανεφερες!!!

  26. Ανώνυμος 02/07/2017 @ 3:19 ΜΜ

    γεια σας αμνοι των εκαστοτε θεων, διαβολων και τριβολων
    ανεκαθεν θρησκειες και πολιτικες εφαρμοζονταν και εφαρμοζονται στις πλατες του ποπολου για την δημιουργια πολιτισμων
    σκατα στα μουτρα τους
    …και στα δικα σας που τους πιστευετε και φιαχνετε τις αυριανες συνειδησεις των παιδιων σας/μας
    γελοιοι πληβειοι η φτωχεια κι η μιζερια σας πρεπει
    σας τις χαριζω απλοχερα

    ενας πλουσιος κι ελευθερος

    • pirinikos mousikos 02/07/2017 @ 3:43 ΜΜ

      ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΞΑΝΑΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ

      • Καλησπερα Πυρηνικε!ερωτηση: Γιατι ρε φιλε την λες σε οποιον εχει αντιθετη αποψη? Εβλες το βιντεακι σου, εχεις βγαλει τα συμπερασματα σου οπως φαινονται απο τις απαντησεις σου και συμφωνα με τα βιωματα σου. Σε απαντησεις που δεν σε βριζουν γιατι απατνας δογματικα? Δεν μπορει καποιος να εχει αντιθετη γνωμη με εσενα ή με το βιντεο που παραθετεις? Νομιζω εχουμε ακομα Δημοκρατια.. και κατι αλλο… καταλαβαινω οτι ασχολεισαι με το μπλογκινκ… Ξερεις το ατυπο κανονα περι κεφαλαιων και ειμαι σιγουροςς για αυτο! Γιατι φωναζεις λοιπον συνεχεια?

        • ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟΝ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
          ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΒΟΥΝΑ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
          ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΔΕΝΟΥΝ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΡΝΙΕΣΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΑΙΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΗ ΜΟΝΟΝ Σ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ,ΚΑΤΙ ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
          ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΠΟ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ.
          ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ,ΚΑΙ ΔΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ.

        • pirinikos mousikos 02/08/2017 @ 8:35 ΠΜ

          θα σου πω λοιπον γιατι……
          γιατι ενω ολοι επικαλουνται τον ορθολογισμο και εξηγησεις λογικες οταν αποδυκνειονται πραγματα χωρις εξηγηση ο εγκεφαλος του ορθολογιστη μπλοκαρει …ξεχναει πια τον ορθολογισμο και σου λεει οχι κατι αλλο θα ειναι δεν μπορει….. και οταν του απαντας …ρε συ…. υπαρχει εξηγηση απο τους ιδιους τους εξορκιστες(επαναλαμβανω ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα) ΟΧΙΙΙΙΙΙ σου λεει κατι αλλο θα ειναι… ωραια και τον πλουτωνα δεν τον βλεπεις αλλα σου λενε οτι υπαρχει οπως και σωματιδια οπως και χιλια δυο που δεν θα τα δεις ποτε ..τα ειδαν αλλλοι για σενα ΑΛΛΑ τα πιστευεις , οταν σου λεει ο παπουλης που αγωνιζεται 30-40-50 χρονια με τον σκατοπουστα και τοσα χρονια του δινει ξυλο και μανελα και σου λεει αγορι μου τι δεν πιστευεις στο λεω εγω που τ αζω ΟΟΟΟΟΧΧΧΧΙΙΙ παλι λεει ο μπετοβλακας κατι αλλο θα υπαρχει… καταλαβες γιατιο κρανιονομαικαι καιω φλατζα …γιατι εχουμε σκατα στο κεφαλι και ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ , και επειδη ολοι αυτοι οι εξυπνακηδες δημιουργουν πραγματικοτητα που ζω μεσα και εγω και τα παιδια μου για αυτο τρελλενομαι ….

      • Ανώνυμος 02/07/2017 @ 6:20 ΜΜ

        ξυδι Τζεσικα..

  27. ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 02/07/2017 @ 4:32 ΜΜ

    Δηλαδή παροτρυνεις τον κοσμάκη να παρακολουθήσει εξορκισμούς, ενισχύοντας τον φοβο του ώστε να …ενισχυθεί η πίστη του!
    Και δηλώνεις και σίγουρος ότι με τη πίστη,τη μετάνοια,την εξομολόγηση …Θα νικηθεί ο αντίπαλος του καλού και θα σωθεί η ψυχη.
    Λες και γύρισε κάποιος νεκρός και μας διαβεβαίωσε ότι κάνοντας τα παραπάνω σώθηκε η ψυχή του.
    Έχεις και το ύφος του νοητικά ανώτερου όντος που γεμάτο έπαρση κι αλαζονεία,αποκαλείς τους άλλους στραβους που εσύ τους ξεστραβωνεις και τους επιπληττεις διότι δεν έχουν ερευνήσει σωστά όπως εσύ που τα ξέρεις όλα,επειδή χεστηκες πάνω σου όταν,όπως δηλώνεις,είδες εξορκισμό.
    Δηλαδή μας λες ότι φοβάσαι και ψάχνεις μέσω θρησκείας το αντίδοτο στον φοβο σου…
    Εφ όσον λοιπόν δεν μπορείς να διαχειριστείς τον φόβο,καλά κάνεις και ζητάς την βοήθεια της εκκλησίας,αν αυτό νιώθεις ότι σου προσφέρει κάτι.Αλλά μέχρι εκεί…
    Πίστη πάνω απ όλα πρέπει να έχουμε στον εαυτό μας, εμείς θα ενισχύσουμε τη ψυχή για να μη φοβάται.
    Όλο το παιχνίδι γίνεται γύρω από τον φόβο.
    Ας σκεφτούμε πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα στη ζωή μας,στη κοινωνία,στη χώρα αν δεν φοβόμαστε…
    Καλές λοιπόν οι μετάνοιες και οι εξομολογήσεις,αλλά για να αντιμετωπίσεις τους δαίμονες,για να έχεις καλή πιθανότητα να νικήσεις το κακο, πρέπει πάνω απ όλα ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ.

    • pirinikos mousikos 02/08/2017 @ 8:41 ΠΜ

      οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται …… καλη η αναλυση αλλα ειναι για αλλον οχι για μενα …και αν εσυ νομιζεις οτι το παιζω αλαζονας ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ…. αλλα αυτο δεν αναιρει την πραγματικοτητα των δαιμονων…..δεν ψαχνω τιποτα ……βαραω καμπανακι μονο για κατι που εντεχνα εχουν απαξιωσει τοσα χρονια και εχει κυνηγηθει οπως ο Χριστος …..

  28. Ρε μαλάκες… κάθεστε και έρχεστε σε αντιπαράθεση με έναν αγράμματο παπάρα που οποιοσδήποτε εκφέρει αντίθετη άποψη μαζί του τον αντικρούει με ατάκες δημοτικού.
    Ελπίζω να σε χαίρονται οι δικοί σου με τέτοια νόηση βρωμιάρη

    • pirinikos mousikos 02/08/2017 @ 8:54 ΠΜ

      για πες μας τις ατακες του δημοτικου μωρη ρομπα ξεκουμπωτη , οσο για το βρωμιαρη μπορεις ακομα και να με χτυπησεις αν θελεις εν απουσια μου……..
      καταλαβες λυρατη ???

  29. ΑΤΑΛΑΝΤΗ 02/08/2017 @ 10:47 ΠΜ

    Η αλήθεια είναι πως για ενα οποιοδήποτε θέμα, αν δεν το κάνεις κτήμα σου αν δεν έχεις έστω και μια εμπειρία ή μία ενθύμηση πάνω σε αυτό, τότε είναι δύσκολο να το δεχτείς ή έστω να σκεφτείς μήπως?
    Ομως ακόμα και για τους ορθολογιστές έχουν γραφτεί βιβλία που συνδιάζουν τους νόμους της φυσικής με την φυσική της ψυχής! Ο λόγος που οι επιστήμονες πέφτουν πάνω σε τοίχο είναι γιατί ξεχνούν στην εξίσωση να βάλουν την ψυχή, απορρίπτοντας αυτή, απορρίπτουν και όλα τα άλλα. Οι γνωστοί νόμοι της φυσικής πχ. οι νόμοι του Νεύτωνα, η αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενμπεργκ κα. τους δείχνουν μόνο τη μία όψη, υπάρχει όμως και άλλη…
    Άλλωστε ο Άινσταιν είχε πει : αν χρησιμοποιήσεις τη λογική θα πας απο το Α μέχρι το Ω, αν χρησιμοποιήσεις τη φαντασία θα πας παντού!
    Εσύ την πληροφορία την έδωσες και προσωπικά σε ευχαριστώ, το τι θα κάνει ο καθένας με αυτή είναι άλλο θέμα, αν και πιστεύω πως ακόμα και αυτοι που την απορριπτουν, πάντα θα υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού τους!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*