Δυστυχώς παρά την ανακάλυψη του βιβλίου περίπου μια εικοσαετία πριν κανείς, ούτε ο ίδιος ο Reeds δεν μπόρεσε να βρει και να φέρει στην δημοσιότητα τα πραγματικά κίνητρα, την πραγματική μαγική χρήση των παράξενων πινάκων του Soyga, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι λέξεις που έβγαλε η εξίσωση του κρυπτολόγου δεν απέδωσαν κάποιο νόημα ή έστω κάποιες οδηγίες αυτό συνέβη για δύο λόγους ίσως. Ο ένας έχει να κάνει με το ότι μπορεί να μην απέδωσε τελικά η αλγοριθμική εξίσωση και να μην βγήκαν έτσι τα σωστά αποτελέσματα, ίσως οι πίνακες να ήταν δημιουργημένοι έτσι ώστε να μπερδέψουν αυτόν που δεν ήξερε να τους διαβάσει, ακόμα και αν κατείχε την ικανότητα του “σπασίματος” των κωδικοποιημένων μηνυμάτων, όπως ο John Dee και φυσικά ο Reeds.
Ο άλλος έχει να κάνει με το ότι δεν έχουν εξεταστεί καλά τα αποτελέσματα των εξισώσεων και των λέξεων με τα κλειδιά του κάθε πίνακα. Πάντως ότι και να ισχύει το σίγουρο είναι πως μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε περί αυτού του θέματος. Παρόλα αυτά μια εύλογη θεωρία παρουσιάζεται από τον συγγραφέα και ερευνητή Aaron Leitch, ο οποίος διακρίνει μία σχέση της δομής των πινάκων με τις πρακτικές της Μέρκαμπα, το ιουδαϊκό προφητικό, σχεδόν σαμανικό, εκστατικό σύστημα που περιστρέφεται γύρω από το όραμα του Ιεζεκιήλ με το άρμα του Θεού. Πιο συγκεκριμένα μιλάμε εδώ για αυτό που οι πρακτική αυτού του εσωτερικού οικοδομήματος περιγράφουν ως κατάβαση των ουρανίων παλατιών, εκεί ο μυστικιστής ξεκινά από το μεγαλύτερο για να καταλήξει στο μικρότερο με σκοπό να “κατεβάσει” και να βιώσει την υπέρτατη ουράνια προφητεία και να αποκτήσει την θέαση του Θρόνου του Θεού! Σύμφωνα με αυτό το σύστημα η προφητεία, η κατανόηση, η γνώση έρχεται άνωθεν σε μια αντίστροφη διαδικασία κατάβασης του φωτός και εγκαθίδρυσης του στον άνθρωπο.
Έτσι συμβαίνει και εδώ αφού οι πίνακες ξεκινάνε από το ανώτερο επίπεδο του ζωδιακού κύκλου που στην ουσία συμβολίζει τον κύκλο της ζωής, τον χρόνο, το φίδι που τρώει την ουρά του. Προχωράνε στους επτά πλανήτες που, για την ελληνιστική αλλά και την μεσαιωνική απόκρυφη παράδοση, συμβόλιζαν την επταρχική δομή της εξουσίας των συμπαντικών δυνάμεων (κάτι που και ο ίδιος ο Ντη κράτησε και στο δικό του σύστημα) και τέλος πριν καταλήξουμε πριν τον τελευταίο πίνακα φθάνουμε στα 4 στοιχεία, που είναι στην ουσία η Γη ή το υλικό πεδίο των αισθήσεων. ( Ο σταυρός
Φτάνοντας λοιπόν στον 36ο Πίνακα (36 είναι και οι δεκανοί των Ζωδίων) και τελευταίο πίνακα, ο οποίος έχει λέξη κλειδί την έχοντας για λέξη του τον όρο “Μagistri”μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι πίνακες αναπαράγουν την ίδια διαδικασία, την οποία περιγράψαμε παραπάνω. Την διαδικασία εκείνη που ξεκινά από το ύψος και προχωράει ως το βάθος της ανθρώπινης ύπαρξης εκεί που ο Θεός η οι Θεοί όπως προτιμάτε έκρυψαν κάτω από την ίδια μας την μύτη την πηγή της συμπαντικής ουσίας……Μύθος ή Πραγματικότητα; η αλήθεια σας περιμένει να την ανακαλύψετε μόνοι σας γιατί τελικά ο δρόμος της αναζήτησης είναι ένας προσωπικός δρόμος.
Χαρακτηριστικός στην ερμηνεία του κειμένου είναι ο ρόλος της αστρολογίας αφού τα ζώδια και οι πλανήτες αντιστοιχούν στις συμπαντικές δυνάμεις που γυρίζουν τον τροχό της κίνησης και του χρόνου στον κόσμο, που σύμφωνα με τον, αρχαίο μεγάλο φιλόσοφο, Ηράκλειτο βασιλεύει ο Πόλεμος των αντιθέτων δυνάμεων εκ του οποίου παράγεται η κρυμμένη αρμονία.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice