Με το ψηφιακό ευρώ τα χρήματα δεν θα σας ανήκουν. Έρχεται η μεγαλύτερη κλοπή πλούτου της Ιστορίας

0
240

Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

Η απόλυτη γενική υποδούλωση εντείνεται ραγδαίως. Όσο οι δοτές αντιλαϊκές Κυβερνήσεις
εργάζονται, απολύτως συντονισμένες από τα κρυφά κέντρα εξουσίας, στην διαμόρφωση συνθηκών
ψηφιοποιήσεως όλων των φάσεων και εκδηλώσεων της ζωής των δουλοφρόνων τους, τόσο η
ελευθερία όσο και η ευημερία του ανθρώπου θα εξαφανίζονται αντικαθιστόμενες από την
τυραννία και την ένδεια. Τα ψηφιακά νομίσματα, ή CBDC, των Κεντρικών Τραπεζών, που
«συμπτωματικά» όλες ανήκουν στους Ρότσιλντ (εκτός των Κεντρικών Τραπεζών των χωρών Ιράν,
Κούβας και Βορείου Κορέας), έρχονται για να θεσπιστούν και ν’ αλλάξουν συνήθειες,
συμπεριφορές, έθιμα, οράματα, κλπ, αιώνων. Έρχονται ν’ αλλάξουν τις ζωές όλων.

Η Κριστίν Λαγκάρντ, η γαλλίδα δικηγορίνα η οποία τώρα παριστάνει την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής
Κεντρικής Τραπέζης (ΕΚΤ) και την οποία θ’ αντικαταστήσει η Κρ. Γκεοργκίεβα η οποία τώρα
παριστάνει την Πρόεδρο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (όπως καταλαβαίνετε όλα είναι
προσχεδιασμένα), η Κριστίν Λαγκάρντ λοιπόν, δήλωσε προχθές ότι θα υπάρχουν ταυτόχρονα με το
ψηφιακό ευρώ και τα μετρητά.

Η κυρά Χριστίνα δεν μας κάνει χάρη, απλώς η άμεση εφαρμογή του
ψηφιακού ευρώ, μετά το πείραμα – φιάσκο της Νιγηρίας, δεν είναι εφικτή και η σταδιακή
εφαρμογή του ψηφιακού ευρώ μειώνει τις πιθανότητες αντιδράσεων των λαών και
ετεροχρονίζονται οι βιαιότητες που θ’ ακολουθήσουν οπωσδήποτε. Επίσης ένας άλλος παράγων
που πάει λίγο πίσω την εφαρμογή του ψηφιακού ευρώ είναι διότι καθυστερεί η εφαρμογή των
ψηφιακών ταυτοτήτων και η κατασκευή των Κέντρων Δεδομένων ή “Data Centers”. Ολ’ αυτά,
ταυτότητες, ψηφιακά νομίσματα, Κέντρα Δεδομένων, θα συνδεθούν μεταξύ τους! Πληροφοριακά,
τα «τζιμάνια» της ΕΚΤ εκτιμούν ότι το ψηφιακό ευρώ θα τεθεί σ’ εφαρμογή το 2028 ή 2029.

Λένε ότι η θέσπιση του ψηφιακού νομίσματος, γίνεται για ευκολία και διαφάνεια. Αυτές οι
δικαιολογίες είναι πρόσκαιρες και αμφιβόλου αποτελεσματικότητος. Αυτές αποτελούν το «τυράκι»
για να μην δουν οι λαοί την «φάκα». Ο Ν. Τσόμσκι μας περιγράφει ευκρινώς πως επιβάλλεται μια
κατάσταση από την εξουσία. «Στην αρχή η εξουσία δημιουργεί ένα πρόβλημα το οποίο θα επιφέρει
συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, το οποίο μετά θα επιζητεί μια λύση η οποία θα είναι αυτή που
προσχεδιάσθηκε από την εξουσία. Παράδειγμα. Αφήνει η εξουσία να προκύψει αστική βία,
κανονίζει αιματηρά γεγονότα, και μετά το κοινό ζητά πολιτική ασφαλείας εις βάρος της ελευθερίας
του. Ή, δημιουργεί μια οικονομική κρίση την οποία αποδέχεται το κοινό ως γενόμενο κακό. Οπότε
το κοινό μετά, αδιαμαρτύρητα δέχεται την απεμπόληση των κοινωνικών του δικαιωμάτων και την
αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών της χώρας του». Αυτό το τελευταίο το ζήσαμε και το ζούμε
πολύ καλά στην Ελλάδα της ψευτοχρεωκοπίας!

Με το ψηφιακό νόμισμα αλλάζει η φύση του νομίσματος. Το χαρτονόμισμα μετατρέπεται σε
ψηφιακό νόμισμα. Αλλάζει έτσι η δομή ολοκλήρου της παγκοσμίου οικονομίας και η ζωή των
ανθρώπων. Ιστορικά μέχρι τώρα τα χρήματα, τα λεφτά, ήταν απτά. Τα κρατούσες, τα έκρυβες
«κάτω από το μαξιλάρι», τα μετέφερες, τα δάνειζες, αγόραζες, ταξίδευες εκτός συνόρων, κλπ, χωρίς
ν’ αφήσεις ψηφιακό ίχνος που να το εκμεταλλεύεται η εξουσία. Το ψηφιακό χρηματικό ίχνος όμως
είναι αυτομάτως μέρος της προσωπικότητος του ατόμου. Ενός ατόμου που με τα μετρητά ήταν
ανεξάρτητο. Ελεύθερο. Οι απλοί άνθρωποι χρησιμοποιούσαν χρήματα και καταλάβαιναν ότι άξιζαν
το ποσό που έγραφαν, χωρίς συνεχή εποπτεία. Τώρα όμως αυτό αλλάζει.

Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι ο μετασχηματισμός του χρήματος σε ψηφιακό δεν
είναι τεχνολογική εξέλιξη ούτε πρόοδος του ανθρώπου. Είναι δυστοπία και απόλυτη δικτατορία. Το
ψηφιακό ευρώ, δολάριο, κλπ, δεν θα είναι χρήματα. Θα μετατραπούν σιγά – σιγά σε «μονάδες
κοινωνικής πίστωσης».

Το ψηφιακό χρήμα, ευρώ για την περίπτωσή μας, παύει να είναι χρήμα. Το χρήμα σήμερα είναι
ορατό, απτό. Χαρτί ή μέταλλο. Αυτό, τέλος. Το χρήμα σήμερα μπορεί να διατεθεί ανάλογα με τις
ορέξεις του κατόχου. Αυτό, τέλος. Το χρήμα σήμερα κερδίζεται με εργασία, επιχειρηματικότητα,
επενδύσεις, κλπ. Αυτό, τέλος. Το χρήμα μπορεί να μεταβιβασθεί με δωρεά ή διαθήκη. Αυτό, τέλος.
Οι γονείς π.χ. δίνουν χρήματα στα παιδιά τους για χίλιους δυό λόγους. Αυτό, τέλος. Ο έλεγχος
χρήματος ανήκει στον κάτοχο. Αυτό, τέλος. Το χρήμα σήμερα μπορεί να πάει άμεσα από άτομο σε
άτομο. Αυτό, τέλος. Η κυκλοφορία χρήματος γίνεται «χέρι με χέρι» ες αεί χωρίς μεσολαβητή. Αυτό
τέλος. Οι συναλλασσόμενοι ήταν δύο. Αυτό, τέλος. Δίνεις 50 ευρώ και ο έτερος συναλλασσόμενος
εισπράττει 50 ευρώ. Αυτό, τέλος. Η ποσότητα του κυκλοφορούντος χρήματος γίνεται τώρα από
εκτυπωτικά μηχανήματα. Αυτό, τέλος. Τα χρήματα κατατίθενται στην Τράπεζα. Αυτό, τέλος. Και
άλλα πολλά θ’ αλλάξουν.

Τα πάντα θα είναι αρχειοθετημένα στα Κέντρα Δεδομένων σε ψηφιακή μορφή. Χρήματα,
προσωπικά δεδομένα, ατομικές συνήθειες και δραστηριότητες, περιουσιακή κατάσταση (όσο θα
υπάρχει, διότι θα κατασχεθούν τα πάντα), κατάσταση υγείας. Τα πάντα θα είναι ελεγχόμενα σε
πραγματικό χρόνο.

Δεν θα μπορεί π.χ. κάποιος ν’ αγοράσει οινοπνευματώδες ποτό για να το δώσει σε κάποιον που ο
γιατρός του απαγόρευσε το πίνειν. Ο αντιπραγματισμός θ’ απαγορεύεται αυστηρότατα με
εξουθενωτικές ποινές. Δεν θα μπορεί κάποιος να δίνει αυγά και να παίρνει γάλα, όπως γινόταν
παλαιότερα στην λεγομένη «οικογενειακή οικονομία», διότι θ’ απαγορευθεί (εφαρμόζεται σιγά –
σιγά με την δίωξη των αγροτών) η παραγωγή τροφίμων από ιδιώτες.

Επίσης, ο απόλυτος έλεγχος των δαπανών φανερώνει λεπτομέρειες του χαρακτήρα του
καταναλωτή όπως, πολιτικές αντιλήψεις, θρησκευτικά πιστεύω, ιατρικά ζητήματα, ταξιδιωτικές
συνήθειες, κοινωνικές σχέσεις, τρόπο ζωής, επαγγελματικές δραστηριότητες, μέχρι και
μακροχρόνιες τάσεις συμπεριφοράς. Τι σημαίνουν ολ’ αυτά; Ότι με την τεχνητή νοημοσύνη, στην
οποία βάζουν ως δεδομένα και τα αστρολογικά χαρακτηριστικά του ατόμου(!!!), θα μπορούν να
προβλέψουν τις διαθέσεις του ατόμου και να επεμβαίνουν έγκαιρα αν διαπιστωθεί κίνδυνος
μελλοντικής παρεκτροπής από τους νόμους του συστήματος με επακόλουθο την σύλληψη, ως
πιθανού παραπτωματία, και επανοδήγηση του ατόμου στο δρόμο που χάραξε η εξουσία! Δηλαδή,
θα μπορούν να προβλέπουν τις ενέργειές μας και να ενεργούν πριν από ‘μας για ‘μας.

Αυτό που σήμερα μας το παρουσιάζουν ως ψηφιακό χρήμα, ψηφιακό ευρώ, εφόσον θ’ αλλάξει
ιδιότητες και θα μετατραπεί από είδος αγοραστικής αξίας σε μονάδα κοινωνικής πίστωσης, θα
γίνονται αυτόματα προσθαφαιρέσεις μονάδων με βάση την συμπεριφορά του ατόμου καθώς και
με βάση άλλους παράγοντες. Πήρες μισθό; Συν π.χ. 1000 μονάδες κοινωνικής πίστωσης. Άργησες
στην δουλειά σου; Μείον π.χ. 50 μονάδες κοινωνικής πίστωσης. Πέρασες πεζός με κόκκινο σε
διάβαση πεζών; Μείον π.χ. 50 μονάδες κοινωνικής πίστωσης. Κλπ. Όλα θα γίνονται αυτόματα με
κεντρικό συντονιστή, επιθεωρητή, δικαστή, τιμωρό, την εξουσία. Πρακτικά, η μετατροπή του
χρήματος σε ψηφιακό και μετά σε μονάδες κοινωνικής πίστωσης σημαίνει ότι έρχεται η
μεγαλύτερη ληστεία πλούτου και ελευθερίας στην παγκόσμιο Ιστορία.

Ας το εμβαθύνουμε το θέμα λίγο περισσότερο στους επιμέρους τομείς. Το ψηφιακό νόμισμα, ή
μονάδα κοινωνικής πίστωσης αργότερα, θα είναι συνδεδεμένο με την τοποθεσία που θα βρίσκεται
το άτομο, το αποτύπωμα του άνθρακα λόγω των δραστηριοτήτων του, την κατάσταση του
εμβολιασμού του, και την κατάσταση των ειδών που θα μπορεί να αγοράσει και αυτών που δεν θα
μπορεί να αγοράσει, και όλα αυτά, επαναλαμβάνω, σε πραγματικό χρόνο.

Η κοινωνική πίστωση θα είναι δείκτης ελευθερίας. Αν είστε νόμιμοι θα μπορείτε να πάτε
κινηματογράφο, ή στο γήπεδο, ή να ταξιδέψετε, ή να έχετε κρατική υποστήριξη, ή να επισκεφθείτε
μέλη της οικογένειάς σας, ή να πάτε στην θάλασσα για μπάνιο, κλπ. Επίσης, αυτοί που θα
γνωρίζουν ότι κάποιος έχει χαμηλή βαθμολογία θα τον αποφεύγουν διότι θα κινδυνεύουν να
τιμωρηθούν επειδή θα συναναστρέφονται με τέτοιον πολίτη.

Το αποτύπωμα του άνθρακα θα εξάγεται ανάλογα με το πόσο και τι φαγητό καταναλώνει κάποιος,
πόσο ζεσταίνει ή ψύχει το σπίτι του, πόσο ταξιδεύει και που πάει, πόσο χρησιμοποιεί το
αυτοκίνητο, και γενικώς θα παρακολουθείτε κάθε εκδήλωση που αφορά ενέργεια. Όσο μεγαλύτερο
είναι το αποτύπωμα του άνθρακα τόσο περισσότεροι βαθμοί κοινωνικής πίστωσης θ’ αφαιρούνται
απ’ το σύνολο που θα έχει το άτομο.

Η εμβολιαστική κατάσταση και η κατάσταση υγείας θα δείχνει αν μπορεί κάποιος να ταξιδέψει ή να
μετακινηθεί εκτός των ορίων των πόλεων των 15 λεπτών! Στην ουσία οι πόλεις αυτές θα είναι
στρατόπεδα συγκέντρωσης απολύτου και διαρκούς ελέγχου. Θα είναι οι ψυχομπαταρίες της
εξουσίας.

Δεν είναι μόνο αυτά που αφορούν ατομικές καταστάσεις. Θα υπάρχουν και οι γενικές καταστάσεις
που θ’ αφορούν όλους. «Καλούς» και «κακούς». Π.χ. περιορισμός ορίων δαπανών λόγω
οικονομικής ανάγκης. Περιορισμοί μετακινήσεων λόγω κλιματικής αλλαγής ή εθνικής ασφάλειας.
Πολεμικές προετοιμασίες, διότι πάντα θα δημιουργούν πολέμους. Ελλείψεις τροφίμων. Πανδημίες.
Και πολλές καταστάσεις άλλες που μπορεί να επινοήσουν.

Αυτήν στιγμή γίνεται συστηματικά καταγραφή προσωπικών δεδομένων τα οποία θα
χρησιμοποιηθούν αργότερα. Το ιντερνέτ που στήθηκε για την επικοινωνία, κατέληξε σε ένα
σύστημα επιτήρησης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που υποτίθεται θα συνέδεαν τον ανθρώπους
εύκολα, αποτελούν μηχανισμό συλλογής προσωπικών δεδομένων, ανάλυσης συμπεριφοράς και
καταγραφή κάθε είδους ιδεών και πεποιθήσεων. Όλ’ αυτά θα ενοποιηθούν με το ψηφιακό νόμισμα
και θα συμπεριληφθούν στην ψηφιακή ταυτότητα η οποία είναι ένα «κλικ» πριν από το σφράγισμα,
ώστε να επαληθευθεί η Αποκάλυψη (Κεφ. 13, 16-17) όπου αναγράφεται ότι κανείς δεν θα μπορεί
να πωλεί ή να αγοράζει χωρίς το σφράγισμα του θηρίου.

Θα πει ο κάθε βλάξ. «Τι με νοιάζει εμένα, δεν έχω λεφτά. Αν είναι ψηφιακό ή όχι το ευρώ δεν με
νοιάζει. Ας τα πάρει όλα το κράτος. Σκασίλα μου». Βρε «χαλβά», η Ευρωπαϊκή Ένωση, που δεν είναι
ούτε Ευρωπαϊκή ούτε Ένωση, φέρνει το ψηφιακό νόμισμα για να σου πάρει τα πάντα και κυρίως
την ελευθερία σου. Μην τα μετράς όλα με το χρήμα και χαίρεσαι όταν ο άλλος χάσει περισσότερα
από σένα. Δες τι μας ενώνουν! Θα σε κυνηγάνε και θα κοιτάς πάνω από τον ώμο σου και θα λες
«γιατί»; Όταν όλοι καταλάβουν ότι τα λεφτά δεν είναι σκοπός ζωής αλλά υπερτιμημένο μέσον ζωής
τότε ίσως οι άνθρωποι ματαιώσουν τα σχέδια των σιωνιστών. Υπάρχουν δύο αντιμαχόμενες
ομάδες τώρα. Εμείς κι αυτοί. Όσο εμείς είμαστε διχασμένοι, θα νικάνε αυτοί. Εάν ενωθούμε εμείς,
θα χάσουν αυτοί. Τώρα, μας βάζουν σε διχασμό και αυτοί γελάνε!

Εάν πετύχουν αυτό που σχεδιάζουν, που δεν θα το πετύχουν, τότε η ανθρωπότης θα επιστρέψει
πίσω στην εποχή του Κρόνου. Χιλιάδες χρόνια πίσω.

Χρήστος Μαντζιάρης

STRANGERS E-BOOKS
Προηγούμενο άρθροΠολωνία: Επιβατικό τρένο συγκρούστηκε με εμπορικό
Επόμενο άρθροΘλίψη από τον αιφνίδιο θάνατο 32χρονου στο Ρέθυμνο
Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ