Το πρώτο χάραγμα
Έξοδος 21 – η μεταχείριση των δούλων :
<<5. Αν όμως ο δούλος δηλώσει ρητά ότι αγαπάει τον κύριό του, τη γυναίκα του και τα παιδιά του, και δε θέλει να τους αφήσει για να απελευθερωθεί, 6.τότε ο κύριός του θα τον οδηγήσει ενώπιον του Θεού στους δικαστές· θα τον φέρει στην πόρτα ή στις παραστάδες και θα του τρυπήσει το αυτί μ’ ένα τρυπητήρι, κι έτσι θα παραμείνει δούλος του για πάντα…>>
Να που στη παλιοδιαθηκη τον τσακώσαμε και πάλι τον παλιό γιαχβέ. Η τακτική του χαράγματος της αποκάλυψης είναι μπροστά στα μάτια του καθενός, μέσα στη παλιοδιαθηκη. Να ποιος είναι ο γιαχβέ που θα έρθει ως θηρίο σύμφωνα με τον Ιωάννη στην αποκάλυψη. Αυτός που θα έρθει και θα απαιτήσει να γίνεις δούλος του για πάντα. Αυτή τη φορά όχι με ένα τρυπητηρι, διότι αυτή τη φορά θα έχει και τεχνολογία.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Κωνταντίνε καλόν νέον έτος νά έχεις! Έχουμε κάποιες διαφορές είς τίς απόψεις, αλλά αυτόν δέν σημαίνει ότι προσωπικά εγώ όχι τίποτε εναντίον σού. Πρώτον, λέγει εάν θέλει ό δούλος νά μήν απελευθερωθεί τότε δηλώνει τήν αφοσίωση τού μέ τρύπημα αυτιού όχι μέ τό ζόρι ή μέ δόλους ώστε ό ελεύθερος νά εξαναγκαστεί νά γίνει δούλος. Δεύτερον, σφραγίσματα υπάρχουν σέ όλους τούς λαούς έκτοτε, από τούς Βαβυλώνιους, Αιγυπτίους, Λατινοαμερικάνους ιθαγενείς, Ασιάτες, Αιγύπτιους, Έλληνες. Μάλιστα ό Αντίνοος Γ΄
τούς σγράγιζε ανεξίτηλα είς τό μέτωπον τούς Ιουδαιους μέ καυτόν μέταλλον έναν κισσός σύμβολον τού Διόνυσου. Τέταρτον,τό αυτί τό τρυπάεις καί μετά επουλώνεται, ερώτα ασπούμε τίς γυναίκες, καί αυτή είναι μία αρχέγονη διαδικασία αφοσίωσης τών γυναικών καί άλλων μελών οικογένειας, βλέπε π.Χ. καί μ.Χ. διάφορα παραδείγματα είς τήν Αφρική, Νότια Αμερική, Ασία. Πέμπτον, ό νόμος τής Εξόδου, τό νά συγκρατείς έναν τσούρμον ανθρώπων πρέπει νά είναι σύντομος καί περιούσιος, τού λέγει αφού θέλεις νά μού
μείνεις δούλος καί νά μήν έχω έγνοια νά ψάχνω αλλού πρέπει νά τό δηλώσεις μέ μία τελετή, που όπως είπαμε έν τέλει φεύγει. Έκτον, όταν ό Δαυίδ έκανε απογραφή τών ανθρώπων χωρίς τήν έγκριση Τού Θεού καί επειδή δέν τό ήθελε έστειλε ασθένειες σ’ αυτούς καί βάσσανα είς τόν Δαυίδ. Εύδομον, η Αποκάλυψη ωμιλεί διά σφράγισμα Θεού = Ιαχά Πατρός είς τούς ιδικούς Τού πρίν αρχίσει νά σφραγίζει ό διάβολος Αντίχριστος, κάτι που είχα υπόψιν νά κάνω άρθρον αλλά τό άφηνα διότι προέκυπταν άλλα θέματα. Τό πώς τούς
https://www.facebook.com/groups/144804828891/posts/10158774092568892/
σφραγίζει δέν γνωρίζω, ίσως τό γνωρίζουν όσοι σφραγίζοντε καί μέ βεβαιότητα θά έχει καί κάποια συναισθηματική πνευματική αποκάλυψη. Δηλαδή είς τίς ημέρες μάς όλοι θά σφραγιστούν είτε μέ ηλεκτρονικά μέσα είτε μέ μυστικόν σφράγισμα Θεού. Ό Χριστός αναφέρεται είς τόν Μωϋσή αμέτρητες φορές. Παρόμοιοι νόμοι που μπορεί νά σέ ξενίζουν αλλά είχαν νόημα τότες καί επειδή ήσαν λακωνικοί δέν φαίνεται αμέσως η πρόνοια υπάρχουν σέ όλους τούς αρχαίους νομοθέτες όλων τών λαών. Αρκεί νά ψάξεις είς τούς Αθηναίους
τόν Σόλων, τόν Λυκούργον καί άλλους. Η ρήση επίσης τής Εξόδου, είναι μία ρήση επιφύλαξη διά πιθανούς πράκτορες καί έτσι τούς όρκιζαν είς Τόν Θεόν διά νά φοβούντε, όπως κάνουμε τώρα σέ διάφορα πράγματα, όπως ό όρκος τής Φιλικής Εταιρείας, που πέσμου είσαι βέβαιος εσύ ή άλλος ότι συμφωνούσε Ό Θεός; Ρητά λέγει Ό Χριστός νά μήν ορκίζεστε καί όμως είς τά δικαστήρια μάς εξαναγκάζουν νά ορκιστούμε καί δή επάνω είς τό βιβλίον που μέσα γράφει νά μήν ορκίζεστε. Μετά από 2.000 θά μπορούσε κάποιος νά
κατηγορήσει Τόν Χριστόν διά τούς όρκους που κάναμε είς τήν Φιλική Εταιρεία, ΕΟΚΑ καί άλλα όπως τώρα εσύ Τόν Ιαχά! Η έννοια δούλος τότες καί αναλόγως τόπου καί εποχής δέν σήμαινε σκλάβος αλλά εργάτης αφοσιωμένος ήτοι είς τήν δούλεψη, η τρύπηση τού αυτιού σ’ έναν λαόν που κινείτο πρός τό παρόν καί δέν είχε χρόνον καί χώρον διατήρησης αρχείων ήταν μία συμφωνία, όπως τώρα άν άφηναν κάποιους θά έκαναν μέ τούς υπαλλήλους ή υπηρέτριες τούς ότι δέν θά τούς εγκαταλείψουν στά μέσα τής διαδρομής καί νά
τούς αφήσουν σύξυλους μέ καταστροφικές ή μοιραίες καταστάσεις ενίοτε, όπως θάνατος από ανυμπορία γέροντα. Πρέπει νά βλέπουμε τίς πρακτικές καί τίς καταστάσεις κάθε εποχής καί περίστασης…
Συνάμα η δερματοστιξία = τατουάζ είναι έναν σφράγισμα, αλλά μπορεί νά είναι βάσει τής Τετραπιθανότητος όπως κάθε άλλον σφράγισμα: α) ουδέτερον β) καλόν γ) κακόν καί δ) ανάμεικτον. Τό τρύπημα τού αυτιού δέν είναι ακριβώς σφράγισμα αλλά μία συμφωνία κυρίων μεταξύ αφέντη καί υπαλλήλου, τότες δέν υπήρχε η λέξη ίσως υπό άλλου = υπαλλήλου, άρα τέ τίποτε δέν άλλαξε, καί τότες καί σήμερα υπάρχουν υπάλληλοι, σημασία έχει σέ ποίον μέτρον καί σταθμόν όπως έλεγε καί Ό Χριστός κατά που κρίνεις θά κριθείς =
μέ τό μέτρον που κρίνεις θά κριθείς. Είς τούς δέ Ιουδαίους είπε θά κριθείτε από τόν Μωϋσή επειδή ισχυρίζονταν ότι τά μέτρα τού ακολουθούν, οί δέ δήμιοι τών Μαρτύρων Τού Χριστού θά κριθούν από τούς Μαρτυρούντες όπως λέγει η Αποκάλυψη η οποία είναι πολύ παλαιοδιαθικική καί επιβεβαιώνει πολλά, άλλωστε διά τίς 1260 ημέρες Αντίχριστου γράφει πρώτος ό Δανιήλ καί μετά επιβεβαιοί ξανά Ό Χριστός είς τόν Ιωάννη…
Όταν λέγει θά τόν πάρει ό Κύριος που αναφέρεις στήν Έξοδον, είναι όπως τώρα που διαβάζει χιλιάδες βιβλία θεολογικά, μοναχικά κ.α.α τού Χριστιανισμού καί λέγει θά σού κάνει έτσι Ό Θεός εάν κάνεις αυτόν ή τό άλλον, δέν σημαίνει ότι ισχύει πάντοτε ή δέν ισχύει ποτέ, άγνωσται αί βουλαί Τού Κυρίου καί τί μέλλει γενέσθαι μέ έκαστον άνθρωπον. Η ρήση τής Εξόδου ήταν μία νομοθεσία εκφοβισμού γιά πειθαρχία όπως συμβαίνει σ’ όλες τίς θρησκείες καί εποχές καί λαούς άμα κοιττάξεις τί έγραφαν οί νόμοι έκτοτε
σέ πολυθεϊσταί καί μονοθεϊσταί, ώστε νά συνταυτίζεται τό θέλημα τής πειθαρχίας καλής ή κακής ή ουδέτερης ή ανάμεικτης μέ τόν νόμον καί τήν τάξη κάθε κοινωνίας που κατά τό μέτρον, τούς σκοπούς καί τούς στόχους είπαμε ήταν καλή, κακή, ουδέτερη, ανάμεικτη…
Βρε, κακή κεφαλή! Τον Θεό βρίζεις; Αυτός θα σε σώσει ανόητε! Έλεος! Αν είσαι ο διαχειριστής των Κατοχικών Νέων δήλωσε αντίχριστος για να ξέρουμε με τί έχουμε να κάνουμε!
ΜΗ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ!…ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ! ΚΑΙ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΠΑΤΗΡ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ!