Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:07 - 04/09/2015

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ – ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ – ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟ

Ξαμολήθηκαν οι παπαγάλοι του λευκού

Η συστημική προσπάθεια (που ξεκίνησε στις Ευρωεκλογές του 2009) να διοχετεύεται η κοινωνική δυσαρέσκεια στην επωφελή για τον δικομματισμό στάση της αποχής/λευκού περνάει σε νέα ύψη σπεκουλαδόρικης ανοησίας…

Τότε έγινε in και trendy και πολύ must βρε παιδί μου η αποχή και το «πάμε παραλία» (από Λαζόπουλους, Ραδιοαρβυλάδες, μεσημεριανά και το κακό συναπάντημα) και στις δημοτικές/περιφερειακές του 2010 φτάσαμε να βγει δήμαρχος Αθήνας και περιφερειάρχης Αττικής με 18 και 21% για να μπορεί μετά να πει ο ΓΑΠ νενικήκαμεν!

Τώρα οι παπαγάλοι έχουν ξαμοληθεί στο διαδίκτυο -την αντισυστημική ψήφο των νέων φοβούνται, αυτή θέλουν να προλάβουν/ακυρώσουν- και στις σελίδες π.χ. των «αγανακτισμένων» και μαζικά emails, διαβάζουμε περισπούδαστες τερατολογίες που ουρλιάζουν όλες μαζί, «λευκό». Μία εξ αυτών -με εντελώς… σοβαρό ύφος από και καλά γνώστη της εκλογικής νομοθεσίας-, φτάνει να λέει την ηλιθιότητα πως «με βάση την αρχή της Δεδηλωμένης, της Λαϊκής Κυριαρχίας και την αρχή της Ισότητας της ψήφου, αν τα λευκά ψηφοδέλτια ξεπεράσουν το 50% των ψήφων ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας… διαλύει τα υπάρχοντα κόμματα και δίνει εντολή για νέους σχηματισμούς»!!!

Να γελάσει κανείς ή να κλάψει όταν βλέπει μέγα πλήθος ανθρώπων να ασπάζονται και να αναπαράγουν αβασάνιστα την παραπάνω τερατολογία των παπαγάλων του δικομματισμού;

«…οι τιμωρητικές νουθεσίες που ακούει όλη μέρα στα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις δεν είναι για να διορθωθεί το κακό, αλλά για να συνεχίσει να εξαπλώνεται ανανεωμένο και πιο βουλιμικό, για να παρθούν όλα πίσω, για να μηδενιστεί το κοντέρ. Νέος εμφύλιος, νέα ερείπια, νέο σχέδιο Μάρσαλ, νέοι κανίβαλοι, νέα κόλαση, νέα εκδίκηση, παντού μίσος.

Αυτή είναι η περιγραφή, η νεοτερικότητα της μετα-μεταπολίτευσης, ο μοντερνισμός της ενάρετης παραγωγής του Προβόπουλου, η επανάσταση του καλβινιστικού παπανδρεϊσμού. Βαθιά μέσα του νομίζει ότι χάνει το πλεόνασμα από τα λύτρα. Γι” αυτό, ενοχικός, φοβισμένος και βλάκας, δεν βγαίνει, δεν εκδηλώνεται. Τάχα μου λυσσασμένος τυφλοπόντικας του youtube, τάχα μου νέες τεχνολογίες (…) έτοιμος για το χειρότερο, κατατονικός και ιντερνετάκιας. Μπαίνει και σε κανένα blog και βρίζει. «Τους τα “πα».

Οπως παλιά ο τζινάκιας πατέρας του στην καφετέρια κι ο ρεβέρ παππούς του στο καφενείο. Ο καθένας τα “ριχνε στο ιστορικό blog της γενιάς του. Για να ησυχάζει και να ξαναπείθεται. Πιο επικίνδυνο στη σαββατιάτικη κατάθλιψη είναι ότι κρύβει μια νέα ευπιστία κι όχι μια νέα ευφυΐα. Θα δούμε… (Δημήτρης Α. Σεβαστάκης, Η κατάθλιψη, Ελευθεροτυπία 2/12/2010)

– Τα παραπάνω δεν είναι προσπάθεια απαξίωσης της λευκής ψήφου ή της αποχής όσο κι αν διαφωνώ με αυτή τη στάση. Οι ψηφοφόροι δικαιούνται να απαντήσουν αρνητικά, ουδέτερα ή θετικά στα διλήμματα που τους θέτουν οι πολιτικοί. Ωστόσο, ως τελική σύνθεση των βουλήσεών τους μετριέται μόνο η όποια κατάφασή τους. Η άρνηση ή η ουδετερότητά τους απλώς πετιέται στο καλάθι των αχρήστων. Τους δήθεν νομικούς του διαδικτύου θέλω να μειώσω, που έχουν ξαμοληθεί τον τελευταίο καιρό στις σελίδες που κατά τεκμήριο «συνομιλούν» νέοι και θέλουν να διοχετεύσουν την αντίδρασή τους στο επωφελές για τον δικομματισμό λευκό. Και για να τελειώνουμε με την «νομική» παπαρολογία τους:

ΝOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3434
Ρύθμιση θεμάτων εθνικών, νομαρχιακών και δημοτικών εκλογών και διευθέτηση ειδικών θεμάτων.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
Άρθρο 1
Λευκά ψηφοδέλτια
Κατά την αληθή έννοια των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 4 και των άρθρων 5, 6, 7 και 8 του ν. 3231/2004 (ΦΕΚ 45 Α΄), κατά τη σύνταξη, ανά εκλογική περιφέρεια, των πινάκων αποτελεσμάτων από τα αρμόδια δικαστήρια, κατά την κατανομή των εδρών, καθώς και για τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου, τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα.

Προεδρικό διάταγμα 96/2007
Κωδικοποίηση σ” ενιαίο κείμενο των διατάξεων της νομοθεσίας
για την εκλογή βουλευτών
Άρθρο 98
(Άρθρα 4 και 11 Ν. 3231/2004 και άρθρο 1 Ν. 3434/2006)
Συγκέντρωση αποτελεσμάτων – Λευκά Ψηφοδέλτια
παράγραφος 8. Κατά την αληθή έννοια των διατάξεων της παρ. 4 του παρόντος άρθρου και των άρθρων 99 και 100, κατά τη σύνταξη, ανά εκλογική περιφέρεια, των πινάκων αποτελεσμάτων από τα αρμόδια δικαστήρια, κατά την κατανομή των εδρών, καθώς και για τον καθορισμό του εκλογικού μέτρου, τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα

 

Ευχαριστούμε τον ανώνυμο σχολιαστή για το υλικό που δημοσιεύουμε!



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ
O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

Σχόλια Αναγνωστών (17)

  1. Ο ισχύων εκλογικός νόμος (με τροπολογία Παυλόπουλου)
    http://www.eklogika.gr/page/ethnikes_ekloges/election-law_paulopoulos

    Εκλογικό σύστημα
    Σύμφωνα με το ισχύον εκλογικό σύστημα, για να εισέλθει ένας συνδυασμός ή ένας μεμονωμένος υποψήφιος στη Βουλή, πρέπει να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 3% των εγκύρων ψήφων πανελλαδικά. Στα έγκυρα δε συμπεριλαμβάνονται τα λευκά ψηφοδέλτια. Αν για παράδειγμα δώσουν 8.000.000 πολίτες έγκυρη ψήφο, θα πρέπει το κόμμα ή ο μεμονωμένος υποψήφιος να λάβει τουλάχιστον 240.000 ψήφους, προκειμένου να λάβει μέρος στην κατανομή των εδρών. Η ρύθμιση αυτή έχει σκοπό την αποφυγή του κατακερματισμού των βουλευτικών εδρών σε πολύ μικρά κόμματα και την ενίσχυση των μεγάλων κομμάτων, ώστε να σχηματίζεται ευκολότερα απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή.
    Ο νόμος 3231/2004 εισάγει κατά τα λοιπά νέο σύστημα κατανομής των κοινοβουλευτικών εδρών σε όσους ξεπεράσουν αυτό το ποσοστό. Ως έγκυρες ψήφοι λογίζονται οι ψήφοι οι οποίες δεν είναι άκυρες (σημαδεμένες, μουντζουρωμένες, φάκελος χωρίς ψηφοδέλτιο κλπ.) ή λευκές. Ο αποκλεισμός των λευκών από τις έγκυρες ψήφους έγινε με μεταγενέστερο ερμηνευτικό νόμο, τον ν. 3434/2006, παρόλο που το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο με την 12/2005 απόφασή του είχε κρίνει κατά πλειοψηφία (6 προς 5) ότι η αντίστοιχη ρύθμιση του προηγούμενου νόμου ήταν αντισυνταγματική. Το δικαστήριο είχε κρίνει ότι η λευκή ψήφος διακρίνεται από την άκυρη και αποτελεί ενάσκηση του εκλογικού δικαιώματος, γι” αυτό και θα πρέπει να λαμβάνεται υπ” όψιν. Οι διατάξεις που ορίζουν ότι το εκλογικό μέτρο ευρίσκεται χωρίς να συμπεριληφθούν οι λευκές ψήφοι «θίγουν τον πυρήνα της λαϊκής κυριαρχίας και την ισότητα της ψήφου και είναι αντίθετες προς τις […] συνταγματικές διατάξεις». Η απόφαση αυτή πάντως ανέτρεπε προηγούμενες αποφάσεις τόσο του ίδιου του ΑΕΔ όσο και του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες η μη προσμέτρηση των λευκών κατά την εξεύρεση του εκλογικού μέτρου είχε κριθεί σύμφωνη με το Σύνταγμα.

    • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 1:29 ΜΜ

      Το κοινοβούλιο όμως νομοθετεί και όχι το δικαστήριο.
      Συνεπώς είτε συνταγματικά είτε αντισυνταγματικά, ο νόμος από τη στιγμή που η βουλή δεν τον κατήργησε, είναι σε ισχύ.
      Άρα τα λευκά είναι άχρηστη ψήφος και όχι ψήφος διαμαρτυρίας όπως πιστεύουν πολλοί Έλληνες πολίτες.

  2. Ανώνυμος 09/04/2015 @ 3:08 ΜΜ

    που ειναι ο Παναδρος Ελλην??καταπιε τη γλωσσα του?

    • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 4:04 ΜΜ

      Ποιος είναι αυτός ;;

      • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 4:20 ΜΜ

        ενας σχολιαστης του κατοχικα που ειναι υπερ του λευκου.

        • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 4:52 ΜΜ

          Παιδιά δυστυχώς υπάρχει παραπληροφόρηση σε όλους τους τομείς. Να προσέχουμε λίγο τι μας λένε. Αν ήταν σε άλλες εποχές θα έλεγα, δεν τρέχει τίποτα, τα λάθη είναι ανθρώπινα. Εδώ όμως διακυβεύεται η εθνική μας υπόσταση. Και το θέμα των εκλογών είναι πολύ σοβαρό. Σεβάστες όλες οι απόψεις, όμως να τοποθετούμαστε με βάση την αλήθεια. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Το λευκό η αποχή και το άκυρο δεν μας βοηθάει σε τίποτα.

  3. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 09/04/2015 @ 5:29 ΜΜ

    Θα χαρακτήριζα τραγικά ακατανόητη την υιοθέτηση του βαρύγδουπου και παραπλανητικού τίτλου αυτού του άρθρου από τα κατοχικά νέα ο οποίος τίτλος προδικάζει και τη συνταγματικότητα ενός νόμου του σιωνιστή Παυλόπουλου γύρω από τη λευκή ψήφο διαμαρτυρίας….. αν ο Ζαχαρίας κατέχει γνώσεις συνταγματικού δικαίου θα ήθελα πραγματικά να ακούσω την άποψη του μιας και υιοθέτησε αυτόν το γελοίο τίτλο στο άρθρο… γιατί, εγώ δεν έχω και το δηλώνω, άλλο είναι να αναρτάς όλες τις απόψεις , και σωστά , και άλλο είναι να υιοθετείς τίτλους που προδικάζουν και νόημα του άρθρου……

    Στα παρακάτω άρθρα όσοι έχουν ενδιαφέρον να μάθουν και μυαλό να σκεφτούν θα καταλάβουν ότι το σύνταγμα προσδιορίζει τη λευκή ψήφο σαν ψήφο διαμαρτυρίας και μαλιστα αν είναι μεγαλύτερη του 50% φέρνει και πολιτικό σεισμό….

    http://greekcitizen.pblogs.gr/se-periptwsh-eklogwn-me-lefko-50-1-ti-tha-symbei-oloi-lefko-diad.html
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=460711&cid=122
    (Άρθρο του Λαμπρόπουλου…)
    http://mylinablog.blogspot.gr/2012/08/blog-post_7817.html
    (Περί αντισυνταγματικότητας του σιωνιστή Παυλόπουλου γύρω από τη λευκή ψήφο)
    Αντισυνταγματικός ο Νόμος 3434, άρθρο1, 3/2/2006: “τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται στα έγκυρα” ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ & ΟΧΙ ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ!
    http://www.gargalianoi.com/2012/02/05/%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-3434-%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF1-322006-%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%AC-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%BF%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B5/
    έρχεται λοιπόν ο σιωνιστής Παυλόπουλος το 2006 και με δικό του νόμο που ισχύει έως σήμερα αφαιρει αντισυνταγματικά τη δύναμη που είχε η λευκή ψήφος προκειμένου να στηρίξει τα κόμματα που κατεβαίνουν στις εκλογές και τα οποία ως γνωστόν πια είναι όλα σιωνιστικά ελεγχόμενα……

    και ρωτώ , ο Παυλόπουλος δεν είναι αυτός που όσοι γνωρίζουν είναι μασόνος και υπηρετεί κατά γράμμα τις εντολές της λέσχης Μπίλντεμπεργκ? Αυτός δεν συμμετείχε σε προδοτικές κυβερνήσεις που καταχρέωσαν και υποδούλωσαν τη χώρα? Αυτός δεν ψήφισε όλα τα μνημόνια? Αυτός δεν έγινε πρόεδρος της εβραιοκρατιας από την πιο προδοτική κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛωμενων προδοτών? Υπήρχε περίπτωση ποτέ αυτός να νομοθετήσει υπέρ των ελλήνων? υπήρχε περίπτωση αυτός να έφτιαχνε νόμο που θα έδινε δύναμη στο ψηφοφόρο κατά του εβραϊσμού? Τοσο ηλίθιοι είστε? Δεν καταλαβαίνετε τίποτα ? Ντιπ γελάδια?

    Και βγαίνουν διάφοροι ‘’ανώνυμοι’’ μέσα στο μπλοκ , που μπορεί να είναι και ένας μόνο , και κάνουν λυσσαλέες επιθέσεις κατά όποιου υποστηρίζει τη λευκή ψήφο…. Και δεν καταλαβαίνετε ότι όλοι αυτοι που έχουν τοσο ζήλο να φιμώσουν την άποψη για τη λευκή ψήφο έχουν και κάποιο συμφέρον? Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι πληρωμένοι από το ίδιο σύστημα που παράγει τους ελληνόφωνους πολιτικούς προδότες? Τοσο ανίκανοι να καταλάβετε κάτι τοσο απλό είσαστε?

    Μάθετε λοιπόν ποιοι κάνουν επιθέσεις σε σχολιαστές των μπλοκ που είναι ενάντια στα συμφερόταν των εβραίων που έχουν διαλύσει τη χώρα μας..:
    HASBARA: Χρήστες του Διαδικτύου, που πληρώνονται για να διαδίδουν την Ισραηλινή προπαγάνδα!!!!!
    http://avragioz.blogspot.gr/2009/10/blog-post_8553.html

    με αντισυνταγματικά τερτίπια του σιωνιστή προδότη Παυλόπουλου έμενα δε θα με πείσει κανείς πια να ψηφίσω ένα από τα εβραιοπροσκυνημένα κόμματα που προσφέρει ο Ροτσιλντα και η παρέα του……
    Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το επαχθές και επονείδιστο χρέος που έχουν επιβάλει οι οβριοί συνεργάτες του Παυλόπουλου στις πλάτες των ελλήνων με διάφορες αντισυνταγματικές αποφάσεις και ενέργειες και μας το παρουσιάζουν σαν συνταγματικά σωστό….!!!! Φάτε σανό γελάδια…….
    Λευκό δαγκωτό…… δεν ψηφίζω κανένα οβριό να ληστεύει την πατρίδα μου…… μακάρι να το κάνουν όλοι οι συμπατριώτες μου και τότε θα δούμε υπαλληλίκια του Ροτσιλντ τι θα κάνετε…….
    Υπερασπιστείτε τον σιωνιστή Παυλόπουλο και τους αντισυνταγματικούς νόμους που δημιουργεί…… οποίος έχει μυαλό καταλαβαίνει……. για τις κότες αδιαφορώ …… έτσι κι αλλιώς για σφάξιμο θα πάνε…….

    Μετα τις εκλογές και τις νέες κωλοτούμπες να αρχίσετε να κλαίγεστε πάλι σαν τα δαρμένα σκυλιά ότι σας πρόδωσαν…..

    Να ο ‘’συνταγματικός ηγέτης’’ σας….. προσκυνείστε γελάδια…..

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΣΟΚ: Σε τελετή μέσα σε Μασονική Στοά ο υποψήφιος ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος;;; (ΦΩΤΟ)
    http://attikanea.blogspot.gr/2015/02/blog-post_559.html

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ…ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!ΟΙ ΣΤΟΕΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2011/11/blog-post_1286.html

    Η Χούντα τής Μασονίας τού Σιωνισμού καί Η Απάτη τών Εκλογών
    http://apokalipsistora.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html

    δεν θα ασχοληθω άλλο με το θεμα…… οσοι καταλαβαν είναι και αυτοι που με ενδιαφερουν…. Οι υπόλοιποι χαμένοι είναι έτσι κι αλλιώς….

    • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 7:12 ΜΜ

      Αντισυνταγματικος ο νομος η οχι,απο τη στιγμη που οι λευκες ψηφοι δεν προσμετωνται στις εγκυρες δεν καταφερνεις κατι με αυτο!θα το καταλαβεις η να στο ζωγραφισουμε???

    • Δημήτρης 09/04/2015 @ 7:15 ΜΜ

      Σωστό το άρθρο Ζαχαρία. Τα μασονάκια έχουν διοχετεύσει το διαδίκτυο με αντικρουόμενες θέσεις για να διαιρέσουν και να διχάσουν τον Έλληνα.
      Και όπως πάντα το κάνουν πειστικά. Αυτός είναι και ο λόγος που μας μπερδεύουν και γι’αυτό πρέπει να καθήσουμε να διαβάσουμε για να ανακαλύψουμε την αλήθεια.

      Ενισχύω λοιπόν την ανάρτηση σου με ένα απόσπασμα του νομικού Δημοσίου και Ευρωπαικού δικαίου Κων/νου Κατσανέβα. Υπάρχουν και άλλα πολλά, όμως προτίμησα αυτό διότι είναι σαφέστατο και διαφωτιστικότατο.

      Ο ΜΥΘΟΣ
      «…Στην περίπτωση που οι λευκές ψήφοι/αποχή ξεπεράσουν το 50% συν 1 του εκλογικού σώματος τότε οι εκλογές επαναλαμβάνονται….» ή «…τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με βάση την αρχή της Δεδηλωμένης, πρέπει να διαλύσει τους υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς, να ορίσει υπηρεσιακή κυβέρνηση και να δώσει εντολή σχηματισμού νέων πολιτικών σχηματισμών προκειμένου να εκφράσουν την λαϊκή βούληση»

      ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
      Αν οι λευκές ψήφοι ξεπεράσουν το 50% δεν επιφέρουν καμία έννομη συνέπεια και ο λόγος είναι ότι βάσει του άρθρου 1 του Ν. 3434/06 δεν προσμετρούνται στο εκλογικό αποτέλεσμα με τις έγκυρες. Άλλωστε πουθενά στο Σύνταγμα ή σε Νόμο, δεν προβλέπεται επανάληψη των εκλογών λόγω αποχής ή λευκών ψήφων ακόμα και αν αυτά φτάσουν και το 90%. Απλά στις περιπτώσεις αυτές θα ετίθετο το ζήτημα της έλλειψης πολιτικής νομιμοποίησης του εκλογικού αποτελέσματος, όχι όμως και της νομιμότητας αυτού.
      Βέβαια η ουσιαστική νομιμοποίηση μια έννομης τάξης, δεν προκύπτει μόνον από την τήρηση του Θεμελιώδους Νόμου (του Συντάγματος) αλλά και από την συναίνεση των κυβερνωμένων σε αυτήν, συναφώς μια δυσαρμονία του εκλογικού σώματος προς την κυβέρνηση δημιουργεί έλλειμμα Δημοκρατίας.
      Όσον αφορά τις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας (ΠτΔ) αυτές είναι περιορισμένες βάσει του Συντάγματος και σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η δυνατότητα διάλυσης των κομμάτων, τα οποία θεωρούνται δικαϊκά αυθύπαρκτοι οργανωμένοι πολιτικοί σχηματισμοί με πολιτειακούς σκοπούς. Τα κόμματα προστατεύονται από το Σύνταγμα στο άρθρο 29 παρ. 1 εδ. 1, καθότι υπηρετούν την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, αποτελώντας την οργανωμένη έκφραση της λαϊκής βούλησης. Ως εκ τούτου η νομολογία και η θεωρία, τα θεωρεί υποκείμενα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων βάσει δεσμού δημοσίου δικαίου (άρθρο 29 Σ) αλλά αναγνωρίζει ότι η αυτονομία της δράσης τους ευρίσκεται στο πεδίο της ιδιωτικής βούλησης των μελών τους, και όχι του Κράτους, μιας και στην τελευταία περίπτωση κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με νόθευση της ελεύθερης λειτουργίας της Δημοκρατίας.

    • Ανώνυμος 09/04/2015 @ 7:26 ΜΜ

      Δεν έχεις δίκιο φίλε μου, είσαι πλανεμένος. Έχεις μπερδέψει μέσα σου αυτά που θα έπρεπε να ισχύουν, με εκείνα που ισχύουν.

  4. (X)ρήστος 09/04/2015 @ 5:50 ΜΜ

    μπράβο ρε μάγκες, θα το σηκώσω και στο fb, για να ξεστραβωθούμε όλοι και να μην τρεφουμε αυταπάτες. Και πέραν αυτού μας έπρηξε και τα παπάκια ο άλλος χθες. Θα τανε χοντρό το μεροκάματο με τον Παπαλάμπραινα-καημένη να πούμε χθες. Είναι πολλά τα λεφτά (απ την NWO) Άρη. Strangeroπαραξενιάρη-άγνωστε γερά μάγκα, είμαστε εδώ, απλά καθόμαστε στον ίσκιο και δεν φαινόμαστε.- Χ

  5. Ανώνυμος 09/04/2015 @ 5:53 ΜΜ

    Ψηφίστε όποιον θέλετε όλοι τους το ίδιο αφεντικό υπηρετούν… Ε ΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΈΧΟΥΜΕ!!!!!

  6. Ανώνυμος 09/04/2015 @ 8:37 ΜΜ

    το ξαναβαζω γιατι δεν πηρα απαντηση,εμενα γιατι δε μου μιλανε?χαχαχαχαχα!!!!

    κι ενα τελευταιο απο μενα,για να το ληξουμε το θεμα γιατι δεν ξερω αν ειστε προβοκατορες σε αποστολη,η απλα ηλιθιοι….αμα τολματε απαντηστε….ας υποθεσουμε οτι ισχυει το συνταγμα και το 50+1 της αποχης(που δεν ισχυει,ξεκαθαρα,ουτε εδω ουτε πουθενα στον κοσμο,αλλα εστω οτι εχετε δικιο)

    και τι θα γινει βρε χαχα που θα διαλυθουν τα κομματα?να σου πω εγω τι θα γινει…..
    1.θα ξεπλυθουν οι αμαρτιες ολων των κομματων,νομικα εννοω,αλλα και ηθικα,θα παραγραφουν ολα τα αδικηματα τους….
    2.θα ξεμεινουμε με την υπηρεσιακη κυβερνηση των μασονων που κυβερναει ηδη,και μαλιστα θα εφαρμοσει το ψηφισμενο προγραμμα απαρεγκλιτα,καθως δεν εχει πολιτικη νομιμοποιηση να κανει οποιαδηποτε αλλαγη(ωραια δικαιολογια) και μαλιστα θα ψηφισουν οτι αλλο τους φερουν οι ευρωπαιοι στα πλαισια της συμφωνιας….
    3.θα βγει ο αρχιμασονος πακης(ο προεδρος καλε) και θα μας πει οτι διαλυονται τα κομματα και δινει 6μηνες η 1χρονο η οσο για να φτιαχτουν καινουργια κομματα και να γινουν εκλογες
    4.μετα θα φτιαξω εγω ενα κομμα.ενα ο στρειτζερ,ενα ο πανανδρος,οι αρχαιοι,οι χριστιανοι και οποιος προλαβει…..θα φαλιρισουμε γιατι κεφαλαιο δεν υπαρχει,θα παρατησουμε τις δουλειες μας,θα μας θαψουν τα μηντια,και δεν θα εχουμε προσβασεις στη στοα που θα κυβερναει(εγω τουλαχιστον σιγουρα,για τους αλλους δεν ξερω)μεχρι τις εκλογες θα τα παρατησουμε ολοι,λογω αδυναμιας….
    5.ταυτοχρονα θα φτιαξει η ν.δ ενα κομμα,με φρεσκα προσωπα εχουνε απειρα φιδια(βλεπε ποταμι)
    ενα το πασοκ με το συριζα,ενα ο μπομπολας με το βαρδινογιαννη,ενα η μερκελ,ενα η ροταρυ και κανα δυο να εχουν και αντιπολιτευση…..
    6.μετα θα ψηφισουμε χωρις να ξερουμε ποιος ειναι τι,καποιο απο το νουμερο 5,γιατι θα κανουνε ντορο,διαφημιση,μηντια,εφημεριδες,θα κανουνε παρτακια και θα μοιραζουν κουλουρακια…..τους νο 4 δεν θα τους ξερει ουτε η μανα τους αν υπαρχουν και αφου θυσιασουν τα παντα θα μαζεψουν με το ζορι εως 50χιλ ψηφους(τιποτα)
    7.μετα θα πανηγυρισουμε για τη δημοκρατια μας,και την ιστορικη αποφαση που πηρε ο πανσοφος ελληνικος λαος,θα κανουν μια συγκυβερνηση και θα φαμε πολυ χειροτερο αγγουρι,γιατι καθυστερουσαμε δυο χρονια και δεν παιρναμε αποφασεις…….
    ……οπως βλεπετε η αποχη θα ειναι το απαυγασμα των δημοκρατικων θεσμων και σιγουρα θα δικαιωθουμε για αλλα 50 χρονια τουλαχιστον…..!
    8. ααα,ξεχασα να πω οτι εκτος απο τις ποινικες ευθυνες των πολιτικων,και τα μνημονια ολα καλως καμωμενα,θα παραγραφουνε και τα δανεια των κομματων,πολλα εκατομυρια,οποτε θα τους εξυπηρετησουμε μια χαρα,να ξανανοιξουν το μαγαζακι τους χωρις χρεη,μονο προσωπα θα αλλαξουν και βεβαια θα μας λενε συχνα πυκνα ποιος ηταν ο μεντορας τους,για να ξερουμε τι ψηφιζουμε….

    • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 09/04/2015 @ 10:35 ΜΜ

      Μπουλη…. Αφιερωμενο εξαιρετικα σε γελαδια σαν εσενα….:

      Να λοιπόν που αποκαλύπτεται ο πραγματικός λόγος που κάνουν εκλογές τα υπαλληλάκια του Ροτσιλντ……

      Σκοπεύουν να επιβάλουν ‘’περιουσιακό φόρο’’ 25% στην κινητή και ακίνητη περιουσία που θα έχει δηλώσει ο κάθε έλληνας στο περιουσιολόγιο που ετοιμάζουν…..

      ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
      http://www.triklopodia.gr/erchete-o-periousiakos-foros-meta-tis-ekloges/
      Αυτό το κόλπο μόνο με μια κυβέρνηση ευρείας συνεργασίας όλων των οβραιοπροσκυνημένων κομμάτων μπορεί να επιβληθεί…..

      Λέτε να μην ξέρουν ότι στις εκλογές θα μοιραστούν οι ψήφοι σε περισσότερα κόμματα καθως οι Έλληνες από οργή θα στραφούν σε μικρότερα κόμματα ? Ε αυτό θέλουν !!!!! έτσι θα γίνει μια κυβέρνηση ‘’ευρείας συνεργασίας’’ η ‘’εθνικής σωτηρίας’’ που θα ληστέψει ότι απέμεινε από την περιουσία του Έλληνα ‘’για να σώσουν και πάλι την πατρίδα’’……

      Όταν λοιπόν λέω σε πολλά χαϊβάνια ψηφίστε λευκό , μην τους εξουσιοδοτείται είναι όλοι πουλημένοι, με κοιτούν σα γελάδια και λένε ότι αυτό είναι ανώριμο…… ε λοιπόν εσείς ‘’ώριμοι’’ μεγαλοστοχαστές και πολιτικοί αναλυτές δώστε τους την εξουσιοδότηση να σας διαλύσουν μιας και είναι όλοι υπάλληλοι των εβραίων και θα σας προδώσουν…… μόλις θα σας βάλουν το φόρο θα λένε τα βοθροκαναλα: οι δημοκρατικά εκλεγμένοι πολιτικοί εκπρόσωποι του λαού αποφάσισαν για να σωθεί η πατρίδα να σας πάρουν ότι απέμεινε…..

      Και η προφητεία που βαίνει , και αυτή , προς επαλήθευση….

      ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ:
      “ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΦΟΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΦΤΑΣΟΥΝ …”

      Τα γεγονότα του πολέμου πλησιάζουν……..

      Τρέξτε να τους εξουσιοδοτήσετε γελαδιαααααααααααα

  7. ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ…………………..
    ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ………………..

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  8. κανένας 09/05/2015 @ 5:38 ΜΜ

    Οτι και να ψηφισουμε 2-3 κόμματα θα συγκεντρώσουν αρκετά ποσοστά για να σχηματίσουν συγκυβέρνηση, τέλος της ιστορίας και μία από τα ίδια ξανά.

  9. Αημαθίων 09/06/2015 @ 2:39 ΠΜ

    Κατ’αρχην οι μάσκες έχουν πια πέσει. Πιστεύω γνωρίζουμε όλοι που δεν είμαστε μαζί τους, ότι οι τωρινοί οσφυοκάμπτες ότι και να γίνει θα παραβιάσουν το σύνταγμα αν χρειαστεί και θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να εκλεγεί η όποια αντιλαϊκή κυβέρνηση(αφού και οι 300 αλλά και ένας γιγαντιαίος πυρήνας γύρω τους αλλά και σημαντικό τμήμα από -και θλίβομαι που το λέω- από ψηφοφόρους λαμόγια στις πράξεις, στις σκέψεις και στην επιβολή όπου μπορούν και σε άλλους της λαμογιάς τους, είναι εναντίον των αυτοχθόνων και Ελληνολατρών Ελλήνων{κάνω διαχωρισμό γιατί προφανώς ήδη αλλά και στο εγγύς και απώτερο μέλλον όσο ισχύουν οι συνθήκες και οι προυποθέσεις που δημιουργήθηκαν με τον πρόσφατο νόμο ως κερασάκι στην τούρτα, θα υπάρχουν και Ελληνες πολίτες που όχι μόνο δεν θα αγαπούν τη χώρα αλλά και δεν θα ξέρουν καλά καλά να μιλήσουν τη γλώσσα}) για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα τα δικά μου και όποιου άλλου Ελληνολάτρη.

    ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΧΗΣ(ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΟΠΩΣ ΒΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΥΚΟ) ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*