Διαφημίσεις

ΕΛΛΑΔΑ 2017.. ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ! Σπρωξιές για ένα πιάτο φασολάδα στη Θεσσαλονίκη – Εριξαν τα κιγκλιδώματα (ΒΙΝΤΕΟ)

Σπρωξιές για ένα πιάτο φασολάδα στη Θεσσαλονίκη – Εριξαν τα κιγκλιδώματα Το Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας στη Θεσσαλονίκη γιόρτασε όπως κάθε χρόνο παραδοσιακά τα Κούλουμα με φασολάδα και παραδοσιακά εδέσματα.

Ωστόσο η μαζική προσέλευση του κόσμου και η ανυπομονησία ορισμένων δημιούργησε στιγμές έντασης με σπρωξίδια στην ουρά και πεσμένα κιγκλιδώματα όπως βλέπουμε στο βίντεο του thesstival.gr.
Aυτή είναι η ανάπτυξη που μας υποσχέθηκαν;

Και ακόμα δεν είδαμε τίποτα..

thesstival.gr

ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΒΗΜΑ ΤΑΧΥ….



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

18 σχόλια στο “ΕΛΛΑΔΑ 2017.. ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ! Σπρωξιές για ένα πιάτο φασολάδα στη Θεσσαλονίκη – Εριξαν τα κιγκλιδώματα (ΒΙΝΤΕΟ)”
  1. Πείνα ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα… υπάρχει και η εκκλησία, αλλά και οι κοινωνικές δομές που φροντίζουν για αυτό. Ο πεινασμένος φαίνεται… όλοι όσοι είναι στο βίντεο δεν φαίνονται να πεινάνε… πρόκειται για ανυπόμονους χορτάτους, που χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας φοβούνται το ενδεχόμενο να μην πάρουν από το φαγητό που προσφέρετε ΔΩΡΕΑΝ. Ο φόβος να μην χάσουν το δωρεάν φαγητό, είναι που τους κάνει να συμπεριφέρονται έτσι… από έναν τέτοιο λαό, χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν μπορείς να περιμένεις κάτι το καλό, ποσώς δε κάτι το καλύτερο η το κάλλιστο. Αυτά. Υγ. Ξέρετε πόσοι από αυτούς στο βίντεο, της τελευταίες εκλογές του 9/2015, πήγαν και ψήφισαν μνηνονιακά κόμματα; Ούτε πάει ο νους σας!

    1. Έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτοί που σιτίζονται από την Εκκλησία και το Δήμο περιμένουν με υπομονή τη σειρά τους, πολλοί από αυτούς με αξιοπρέπεια αλλά και ντροπή. Πρόσεξε στο βίντεο, καλοντυμένοι, κυρίες καλοχτενισμένες και μαλλί βαμμένο, άνθρωποι του τσάμπα κοινώς καρμίριδες.

  2. Εγώ πάντως στις ψαροταβέρνες χόρτασα συναγρίδα , σφυρίδες και κουτσουμούρες. Μαζί μου , χιλιάδες άλλοι Έλληνες που χαρήκανε τα κούλουμα με τις οικογένειές τους.

    Τώρα άμα ο άλλος ψ@λαρε μια ζωή δεν του φταίει κανένας. Εξαιρώ τους λίγους άτυχους που ενώ παλέψανε η ζωή τους τα έφερε άσχημα και δεν μπόρεσαν να το γυρήσουν. Άλλωστε ελάχιστοι απολαμβάνουν την ζωή χωρίς να την παλέψουν.

    1. υπαρχουν 3 κατηγοριες Ελληνων…αυτους που τους εχει τσακισει η κριση,αυτους που δεν τους εχει επρεασει η κριση,κι αυτους που ζουν ακομη καλυτεα απο την κριση.
      πριν την κριση εκατονταδες χιλιαδες Εληνες…για να μην πω καποια μυρια… ειχαν ξεφυγει..σπιτι μεγλαο και ανετο..ας παρουμε ενα δανειακι και θα τα καταφερουμε..ασε να υπαχει και το εξοχικο αν και θα μπορουσα να μενω μονιμα εκει..ας παρουμε κι ενα δανειο …μικρο τελος παντων να παμε και τις διακοπες μας,να περασουμε καλα βρε παιδι μου.
      αμαξι?…εχει αρχισει και ρεταρει λιγο. 4-5 χρονια το εχω και οπου ναναι θα παλιωσει…εεε μην εχει και η διπλανη καλυτερο και μου πουλαει μουρη?!..
      εξαφανισμενα τα μια χαρα αυτοκιητακια και τη θεση πηραν μεγαλυτερα///εεε να εχει και λιγο γκαζι βρε παιδι μου λιγους ιππους παραπανω τελος παντων..βαλε και ζαντολαστιχα καντο και σαυρα να εχει κρατηματα..
      καφετρια,εστιατορια διασκεδαση 3-4 φορες τη βδομαδα..φαι στο σπιτι ο καταψυκτης τιγκα με φιλετα και παει λεγοντας ενω θα μπορουσα ρε παιδι μου να τα περνω φρεσκα…εεε δεν μπορει τωρα ο διπλανος/η να περνει τοσο κρεας τοσα ψωνια κι εγω λιγοτερα?!..μην με πουνε και τσιγκουνη..ρουχα καινουργια το πασχα,χριστουγεννα,..ασε το καλοκαιρι για να ειμαι συνολακι στη παραλια και στα μπαρακια…να ειμαι τζιτζι και οτι προκυψει..
      ..καλα περασαμε το καλοκαιρι…κουραστικα απο την πολυ δουλεια να παμε καπου τα Χριστουγεννα να ξεσκασουμε..κατι διαφορετικο στα χιονια να δουμε φυση..παρε κι αλλο δανειο…εεε μην παω και στο χωριο..τους εχω βαρεθει να τους βλεπω τους κιτσους..ας παμε αυστρια να δουμε ευρωπη,πολιτισμο να κανουμε και το σκι μας..και θα τα βολεψουμε βρε παιδι μου…ολα θα πανε καλα….κλπ,κλπ.κλπ..
      καθε χρονο για πολλα πολλα χρονια Ο Ελληνας ξεφευγε ολο και περισσοτερο..ασυδοσια στο επακρο..και ολα αυτα με τις πλατες τους κρατους που αδιαφορουσε εσκεμενα..τρωγανε κι αυτοι βλεπεις… και ετσι φτασαμε εκει που φτασαμε..και απο την ατομικη του καθενος ασυδοσια και αδιαφορια..αλλα δεν βαριεσε ρε παιδι μου θα τα καταφερουμε,Εμεις ειμαστε ελληναρες και δεν κ@λ@νουμε πουθενα,ειμαστε ατρωτοι,ας πιουμε την καφεδαρα μας στο καναπε να δουμε τι λενε αυτοι οι βλακες οι ευρωπαιοι που μας εχουν πριξει…

    2. Καθαρή Δευτέρα είναι αυστηρή νηστεία ΧΩΡΙΣ λάδι, αρχίζει η Σαρακοστή, γι αυτό ονομάζεται Καθαρή, τα ψάρια ήταν μέχρι χτες Κυριακή της Τυρινής, που ήταν η εβδομάδα με τα γαλακτοκομικά, η εκκλησία εισάγει τον άνθρωπο στην νηστεία σιγά σιγά, σταματά το κρέας, ακολουθεί η εβδομάδα με γαλακτοκομικά χωρίς κρέας, η καθαρή Δευτέρα που είναι η έναρξη της σαρακοστής, αυτήν την έννοια έχει, αν ήθελες εκδρομές και ταβέρνες λυπάμαι αλλά δεν τίμησες την Καθαρή Δευτέρα και την αρχή της νηστείας, απλώς χόρτασες τον εαυτό σου και το λαρύγγι σου ,για μια φορά ακόμα με φαγητά και διασκεδάσεις όπως οποιαδήποτε μέρα του χρόνου.

    3. Άλλωστε ελάχιστοι απολαμβάνουν την ζωή χωρίς να την παλέψουν.
      ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΟ ΦΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΣ,, ΤΟΥΚΟΥΛΟΥΤΡΟΥΠΟΥΔΟΥΜΟΥ..

    4. Καθαροτερο αερα εισπνεεις πανω στην Ψυταλλεια,απ’αυτον που αποπνεεις ρε νεοφιλελερα.Σε υπηρεσια εισαι ρε μιασμα ή χρηζεις ψυχιατρικης βοηθειας?

  3. Ο Έλληνας στην ουρά για ένα πιάτο ταπεινή φασολάδα… Και το φαγητό που σερβίρουν στους Λαθροπροσφυγες καταλήγει στα σκουπίδια…. Αυτά είναι .

  4. Μην κοροιδευομαστε τωρα
    Και στις καλες εποχες παλι τα ιδια γινοντουσαν.
    ο αληθινα πεινασμενος δεν περιμενει την καθαρα δευτερα για να φαει.
    υπαρχουν ανθρωποι που οσο και να πεινανε θα σταθουν αξιοπρεπως στην ουρα.
    τωρα τα ζωα ειναι αλλη ιστορια…
    και με την κοιλια γεματη παλι θα κανουν σαματα για να προλαβουν να φανε πρωτοι.
    παρεα με κατι τετοιους να μη μας βρει η πεινα, γιατι να μην αμφιβαλλετε πως θα φανε κι εμας.

  5. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Kαι, για να κλείσω τον άπειρο αριθμό των θεωριών γύρω από το πρόσωπο και τη δράση του Iησού, αναφέρω ότι ο Iησούς πραγμάτωσε στη ζωή του όλες τις ανθρωπιστικές αξίες σε μια πληρότητα και, επομένως, ήταν όλα αυτά που του αποδίδονται, δηλαδή και σοφός και ενάρετος, και ασκητικός και κοινωνικός, και δυναμικός και ήρεμος και γαλήνιος, και έννομος και άνομος και επαναστατικός, αναλόγως των περιστάσεων, και ουδέποτε μόνο το ένα ή το άλλο. Διότι ο Xριστός, λόγω της πληρότητας των προσόντων του, συγγένευε προς όλες τις ανθρωπιστικές αξίες αλλά, συγχρόνως, δεν ταυτιζόταν με καμία απ’ αυτές μονομερώς. Έτσι, συνέβη μέχρι σήμερα το παράδοξο φαινόμενο για την προσωπικότητά του, όλοι να τον διεκδικούν ως δικό τους και, ταυτόχρονα, να τον απορρίπτουν ως ξένο: Oι Iουδαίοι ως Iουδαίον και ως προδότη του Iουδαϊσμού, οι Έλληνες ως Άνθρωπο σοφίας ή και μωρίας, οι Nομοκράτες ως νομοταγή ή και ως αναρχικό, οι Hθικοκράτες ως το πρότυπο ηθικής ή και ανηθικότητας. Oι πολέμιοί του τον κατηγορούν ως «φάγον και οινοπότην» και «φίλον αμαρτωλών» και «πορνών» (Mτθ. 11, 19· 21· 31-32. Λουκ. 7 , 34). Oι Aσκητές ως το πρότυπο της άσκησης ή και ως προδότη του ιδεώδους τους, λόγω του κοινωνικού και του κοσμικού τρόπου της ζωής του. Oι Aνατολίτες, με το να θεωρούν τον Iησού ως το ιδεώδες της γαλήνης και της αταραξίας ή και ως τον εκφυλισμένων δυτικόν τύπον της δράσης. Oι δε Δυτικοί με το να εκθειάζουν τον Iησού ως το πρότυπο ενός δυναμικού ακτιβιστού ή να τον απορρίπτουν ως τον νωθρό ανατολίτη, τον βυθιζόμενο στην προσευχή και στην απραξία κ.ο.κ. Έτσι δε, εξηγείται και ο λόγος της Γραφής ότι ο Xριστός είναι «σημείον αντιλεγόμενον» και «πέτρα σκανδάλου» (Λουκ. 2, 33· Pωμ. 9, 33) σε όλους τους αιώνες.

    O Xριστός, επί δύο χιλιάδες χρόνια, προσδιόρισε βαθύτατα την ιστορική πορεία της Aνθρωπότητας και θα την προσδιορίζει όσο θα υπάρχει ο κόσμος αυτός. Συγχρόνως δε, δίχασε τους Aνθρώπους σε γνήσιους οπαδούς και σε ψευδοχριστιανούς ή σε φανατικούς πολεμίους του· «Πυρ ήλθον βαλείν επί την Γην», διακήρυξε. «Θα σας διχάσω κατάβαθα και θα στραφούν ο Πατέρας κατά του Yιού του, και η Mητέρα κατά της θηγατρός της» κ.λπ. (Λουκ. 12, 49 εξ.).

    O ίδιος ο Iησούς είχε βαθύτατη επίγνωση του διχασμού που συνεπεφέρε η προσωπικότητά του στους Aνθρώπους, όπως αποδεικνύει και η ερώτηση που απηύθυνε κάποτε προς τους Mαθητές του: «Για ποιον με νομίζουν ότι είμαι οι Άνθρωποι;» (Mρκ. 8, 27). Για ό,τι μπορείς να φανταστείς τού απάντησαν οι Mαθητές του: για έναν αμαρτωλό, έναν ανήθικο, έναν ηθικό, έναν προφήτη, έναν άγιο κ.λπ. Kαι μετά, η άλλη ερώτηση του Xριστού προς τους Mαθητές του: «Σεις ποιος νομίζετε ότι είμαι;» O δε Πέτρος απάντησε: «Συ είσαι ο Xριστός, ο Yιός του Θεού του ζώντος.» (Mτθ. 16, 16)

    O Iησούς Xριστός είναι ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο φαινόμενο στη ζωή και στην Iστορία της Aνθρωπότητας και δεν εντάσσεται σε κανένα απολύτως εθνικο-θρησκευτικό σύστημα ή ιδεολογικο-πολιτικό κόμμα· είναι ένα είδος γένεσης εκ του μηδενός, ή ένα θαύμα παρθενογένεσης, όπως υπεμφαίνει και η εκ της παρθένου Mαρίας γέννησή του. Tο φαινόμενο αυτό που λέγεται «Iησούς Xριστός» δεν εντάσσεται σε κανένα σχήμα του κόσμου. Στην πληρότητα και στην τελειότητα δε των ανθρωπιστικών του προσόντων αναγνώρισαν οι Άνθρωποι ότι Aυτός είναι ο Yιός του Θεού, που εμφανίστηκε στην Iστορία και ως Άνθρωπος. Γι’ αυτό και είναι αδύνατο να γραφεί κάποια βιογραφία για το πρόσωπο και τη ζωή του Iησού Xριστού· διότι η ζωή του Xριστού συγκλονίζεται από εντάσεις που υπερβαίνουν τα καθαρά ανθρώπινα πλαίσια. H ζωή του βυθίζεται και χάνεται στα βάθη του υπερβατικού και του αιωνίου, του κρυμμένου πληρώματος της αγάπης και της αλήθειας, το οποίο φανερώθηκε σε μας εν χρόνω διά της παρουσίας του. Όλα όσα διηγούνται τα Eυαγγέλια περί του Iησού Xριστού είναι πενιχρά και ελάχιστα· από αυτά, όμως, αναδύεται μία γιγαντιαία μορφή άφθαστου μεγαλείου και ανθρωπισμού. Δεν μαρτυρούν τα πενιχρά Eυαγγέλια περί του Iησού, άλλ’ ο Iησούς αυτο-μαρτυρείται διά των Eυαγγελίων.

  6. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Η βδελυρή βασίλισσα

    – Εκείνη την εποχή, επειδή δεν θα υπάρχει άξιος άνδρας, αλλά θα είναι όλοι αποχαυνωμένοι, θα έρθει από τον Πόντο μία πονηρή και αισχρή γυναίκα και θα βασιλεύσει στη βασιλίδα των πόλεων. Αυτή θα είναι βακχεύτρια, μάγισσα και άσωτη· μ’ ένα λόγο, θυγατέρα του διαβόλου.

    Στις ημέρες της ο ένας θα επιβουλεύεται τον άλλον και θα γίνονται σφαγές στους δρόμους και στα σπίτια της πόλεως. Ο ισχυρότερος θα σκοτώνει τον άλλον. Ο γιος τον πατέρα, ο πατέρας τον γιο, η μητέρα την κόρη και η κόρη την μητέρα, ο αδελφός τον αδελφό και ο φίλος τον φίλο. Μεταξύ των ανθρώπων θα επικρατεί πολλή κακία και μίσος. Μέσα στις εκκλησίες θα γίνονται ασέλγειες, μοιχείες, ασωτίες, αιμομιξίες, χοροί και σατανικά τραγούδια, χλευασμοί και παιγνίδια, που ούτε είδε ούτε άκουσε άνθρωπος.

    Εκείνη η ακάθαρτη βασίλισσα θα ονομάσει τον εαυτό της θεά και θα πολεμήσει τον Θεό. Θα μολύνει μάλιστα με ακαθαρσίες τα άγια θυσιαστήρια. Θα πλύνει το σώμα της και με το απόπλυμα αυτό της αισχύνης θα μολύνει όλον τον λαό. Θα αποστρέψει το πρόσωπό της από τον Θεό. Θ’ αρπάξει τα τίμια σκεύη από τους ναούς, τους τίμιους σταυρούς και τις σεβάσμιες εικόνες, τα «Ευαγγέλια», τους «Αποστόλους» και κάθε ιερό βιβλίο. Κι αφού τα συγκεντρώσει σε μεγάλο σωρό, θα βάλει φωτιά και θα τα κάψει. Όσο για τις εκκλησίες, θα τις γκρεμίσει μέχρι το έδαφος. Θα ψάξει ακόμη να βρει λείψανα αγίων για να τα κάψει, αλλά δεν θα βρει, γιατί ο Θεός με αόρατη δύναμη θα τα μεταφέρει αλλού. Τότε η αθλία θα συντρίψει την αγία Τράπεζα της μεγάλης εκκλησίας της του Θεού Σοφίας, και θα καταστρέψει μέσα σε αυτή το κάθε τι. Ύστερα θα στραφεί προς την ανατολή και θα πει με αυθάδεια στον Ύψιστο: «Ε, συ που σε ονομάζουν Θεό, μήπως δίστασα να εξαλείψω το πρόσωπό σου από την γη; Κοίταξε πόσα σου έκανα, κι εσύ δεν μπόρεσες να μου πειράξεις ούτε μία τρίχα. Περίμενε λίγο και θα σχίσω τον ουρανό και θα έρθω να αναμετρηθώ μαζί σου, και τότε θα δω ποιος Θεός είναι δυνατότερος και ισχυρότερος».

    Αυτά θα πει η γάγγραινα και θα πράξει ακόμη χειρότερα, φτύνοντας προς τον ουρανό και πετώντας πέτρες. Τα αισχρότερα όμως έργα της δεν θα τα αναφέρω.

    Τότε ο παντοκράτωρ Κύριος θα στρέψει με θυμό το τόξο Του προς τη μεγάλη αυτή Πόλη και θ’ απλώσει το χέρι Του με τρομερή δύναμη επάνω της. Θα την αδράξει γερά, θα κόψει με το δρεπάνι της δυνάμεώς Του το έδαφος, πάνω στο οποίο στηρίζεται, και θα διατάξει τα κύματα της θαλάσσης να την καταπιούν. Εκείνα θα υπακούσουν και θα ορμήσουν κι από τα δύο μέρη με καταπληκτική ταχύτητα και μεγάλη βοή. Τότε ο Κύριος θα ξεκολλήσει τη βάση της πόλεως από τη γη, και θα τη σηκώσει ψηλά στριφογυρίζοντάς την σαν μύλο, ενώ οι κάτοικοι με φρίκη πολλή θα κράζουν «αλλοίμονο». Έπειτα θα την ρήξη πάνω σ’ αυτά τα κύματα, που θα την κατακλύσουν ορμητικά, θα την σκεπάσουν και θα την παρασύρουν στο φοβερό και αχανές πέλαγος.

    Αυτό θα είναι, παιδί μου Επιφάνιε, το τέλος της πόλεώς μας. Και όσα σου είπα ότι θα συμβούν, είναι τα δεινά εκείνα που ονόμασε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός «αρχή ωδίνων». Μετά την καταστροφή της πόλεως αυτής θ’ ακολουθήσουν τα γεγονότα της συντελείας. Ο καταποντισμός της αγια-Σοφιάς

    – Πνευματικέ μου πατέρα, είπε ο Επιφάνιος, άφησε αυτά και εξήγησέ μου εκείνο που λέγεται, ότι δηλαδή η αγια-Σοφιά δεν θα καταποντισθεί μαζί με την Πόλη, αλλά θα μείνει κρεμασμένη στον αέρα από κάποια αόρατη δύναμη.

    – Τι λες, παιδί μου, αποκρίθηκε ο δίκαιος. Αφού θα βυθισθεί όλη η Πόλης, πως θα σωθεί η εκκλησία; Και ποιος θα μπαίνει σ’ αυτήν για να προσκυνήσει;

    Μήπως ο Θεός κατοικεί σε χειροποίητους ναούς; Όχι βέβαια. Πάντως στη φήμη αυτή υπάρχει και κάτι αληθινό: Θα μείνει δηλαδή μόνο ο στύλος που βρίσκεται στην αγορά, γιατί κατέχει τους «τίμιους ήλους». Αυτός μόνο θα διασωθεί, ώστε περνώντας τα πλοία να δένουν επάνω του τα σχοινιά τους, και να θρηνούν αυτή την επτάλοφη Βαβυλώνα λέγοντας: «Αλλοίμονό μας! Η μεγάλη, η αρχαία Πόλης βυθίστηκε. Εδώ κάναμε με επιτυχία τις εμπορικές μας συναλλαγές και πλουτίζαμε». Το πένθος της θα διαρκέσει σαράντα ημέρες. Εξ αιτίας της θλίψεως των ημερών εκείνων θα δοθεί το βασίλειο στην πρεσβυτέρα Ρώμη, καθώς επίσης στο Σύλαιο και στη Θεσσαλονίκη. Αυτά θα συμβούν όταν θα πλησιάζει η συντέλεια, οπότε η κατάστασις του κόσμου θα χειροτερεύει, οι πόνοι και οι συμφορές θα πολλαπλασιάζονται.

    Τα βδελυρά έθνη

    – Κατά το έτος εκείνο θ’ ανοίξει ο Κύριος τις πύλες των Ινδιών που έκλεισε ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος. Θα βγουν τότε απ’ εκεί οι εβδομήντα δύο βασιλείς με τον λαό τους, τα λεγόμενα βδελυρά έθνη, που είναι πιο σιχαμερά από κάθε αηδία και δυσωδία. Αυτά θα διασκορπισθούν σ’ όλο τον κόσμο. Θα τρώνε ζωντανούς τους ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους. Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδονή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία.

    Αλλοίμονο στις περιοχές, απ’ όπου θα περάσουν! Αν είναι δυνατόν, Κύριε, ας μην υπάρχουν τότε Χριστιανοί! Γνωρίζω όμως ότι θα υπάρχουν.

    Εκείνες τις ημέρες θα σκοτεινιάσουν, σαν να θρηνούν στον αέρα για όσα αποτροπιαστικά θα διαπράξουν εκείνα τα σιχαμερά έθνη. Ο ήλιος θα γίνει σαν αίμα, ενώ η σελήνη κι όλα τα άστρα θα σκοτισθούν, καθώς θα τα βλέπουν επάνω στη γη να συναγωνίζονται στην ακαθαρσία. Αυτοί οι λαοί θα κατασκάψουν τη γη, θα κάνουν αποχωρητήρια τα θυσιαστήρια, και θα βάλουν τα άγια σκεύη σε ατιμωτική χρήση. Τότε όσοι θα κατοικούν στην Ασία, ας φύγουν στα νησιά των Κυκλάδων (κατ’ άλλη γραφή: τις κοιλάδες των νήσων), γιατί τα ρυπαρά έθνη δεν θα πάνε εκεί, και ας πενθήσουν για εξακόσιες εξήντα ημέρες.

  7. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Αργά βαδίζει ο Χριστός. Όμως εάν Του επιτρέπαμε θα βάδιζε γρηγορότερα.

    Εγώ και εσύ φταίμε, φίλε μου. Εγώ και εσύ φράξαμε το δρόμο του Χριστού, εγώ με το κέρδος μου και εσύ με την ηδονή σου. Εγώ ζητώ από κάθε πράγμα κέρδος και εσύ ζητάς από κάθε πράγμα ηδονή. Δεν είναι έτσι; Και ενώ εμείς στύβουμε και πιπιλάμε αυτό τον κόσμο, ο Χριστός στέκει πίσω από την πλάτη μας και δεν μπορεί να βαδίσει, επειδή Τον εμποδίζουμε. Ο ασβέστης κοχλάζει, καπνίζει και βρομά. Στη μέση του δρόμου στέκει η ασβεστοκάμινος, από την οποία βγαίνει καπνός και κακοσμία. Ο Χριστός στέκει και περιμένει, και δεν μπορεί να βαδίσει.

    Και φταίνε οι Ιούδες και οι Βοργίες. Οι αντίπαλοι του καλού του Χριστού, εκείνοι που ζητούν τα μέγιστα αγαθά από τον κόσμο, ενώ του δίνουν τα μέγιστα κακά. Ο Χριστός δεν θα βαδίζει αργά. Αλλά θα πετά σαν πρωινή ακτίνα μέσα από τον αιθέρα, όταν κάθε άνθρωπος θα πράττει τα μέγιστα καλά για τον κόσμο και θα απαιτεί τα ελάχιστα καλά απ’ αυτόν.

    Και φταίνε τα ξερά κεφάλια και οι σκληρές καρδιές· τα ξερά κεφάλια, που την ισχυρογνωμοσύνη τους την ονομάζουν ευφυΐα, και οι σκληρές καρδιές, που τη σκληρότητά τους την ονομάζουν χαρακτήρα. Στα ξερά κεφάλια δεν μπορεί να μπει ο λόγος του Χριστού και στις ξερές καρδιές δεν μπορεί να μπει η αγάπη Του.

    Φταίει ο αυτοκράτορας που λαχταρά το ξένο στέμμα, και ο σύζυγος που ποθεί τη γυναίκα του άλλου, και ο πλούσιος που απλώνει χέρι στα λίγα τού φτωχού.

    Φταίει το μίσος, που καρφώνει πασσάλους στο δρόμο του Χριστού, και η δολοπλοκία, που αυτούς τους πασσάλους τους πλέκει και τους κάνει φράχτη, και το ψέμα, που επιστεγάζει το φράχτη, και η ανόητη υπερηφάνεια, που χλευάζει τον Χριστό από την άλλη πλευρά του φράχτη. http://www.oodegr.com/oode/pateres1/nik_velimirovits/arga_badizei_1.htm

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek