Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:52 - 22/07/2016

Τι θα πάθεις άμεσα αν κόψεις το τσιγάρο !

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Τι θα πάθεις άμεσα αν κόψεις το τσιγάρο !

Όπως γνωρίζεις κάπνιζα σαν τραίνο , αν θυμάσαι σε όλα τα βίντεο μου άκουγες το χαρτάκι να ρολαρει και τον αναπτήρα να βογκάει… !

Κάπνιζα για 32 χρόνια ..και μπορώ να πω ότι αν δεν με έκοβε ..δεν θα το έκοβα γιατί απλά μου αρέσει το κάπνισμα… και μου αρέσει πολύ!

Άλλα όταν παραξηλώνεις κάτι …δεν μένεις ατιμώρητος !

Έπαθα μια ασθένεια που την έχουν το 50% των καπνιστών και δεν το γνωρίζουν !

ΧΑΠ… ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ … Μάλιστα σε κάποιο σχόλιο ένας άγνωστος σε μένα αναγνώστης μου είχε γράψει….Κόψε το κάπνισμα ακούγεται από το μικρόφωνο η ΧΑΠ!

Να ευχαριστήσω αυτόν τον άγνωστο φιλο …γιατί το σχόλιο του ..και κάτι γκαζιές που έκαναν τα πνευμόνια μου στον ύπνο ..με έκαναν να πάω να εξεταστω! Μεγάλο θέμα για μένα η οικειοθελής προσχώρησή σε ιατρείο μιας και είμαι παλιός καουμπόη που θέλει να πεθάνει όρθιος μέσα στις μπότες του…και το πιο βαρύ φάρμακο που έχω δεχτεί είναι η ασπιρίνη!

Μην στα πολυλογώ … Η ΧΑΠ είναι μια απλή ασθένεια …πιο απλή δεν γίνεται …αν έχεις ξεκινήσει και έχεις μπει στην ΧΑΠ και δεν το κόψεις μαχαίρι ..απλά γνωρίζεις το πότε και το πως θα ψοφησεις!

Επειδή λοιπόν καουμπόης με μάσκα οξυγόνου και μπότες χεσμενες δεν παει …το έκοψα !

Τώρα ..θα φανώ λίγο σαν όλους αυτούς που έβριζα τόσα χρόνια αλλά …τι να κάνω είναι αλήθεια …

..Είναι και γ@μω τις φάσεις αν το κόψεις …ΤΕΛΟΣ!!!

Καταρχάς αν καπνίζεις χρόνια έχεις μια δυναμική του 12% πχ..και νομίζεις ότι αυτός είσαι…και μάλιστα οτι είσαι και λιοντάρι!!…Πρέπει να κόψεις το φρένο …το χειρόφρενο…το σεβροφρενο …που σε κρατά ..για να καταλάβεις ποιες είναι οι δυνάμεις σου!

Πχ εγώ δηλαδή που για 32 χρόνια είχα κολλημένο το φρένο στο πάτωμα…δεν είχα αναγνωρίσει ποτέ τον εαυτό μου πως θα ήμουν χωρίς φρένο!!

Ειλικρινά….όσο και να θέλω να κάνω ένα στριφτουλι ακόμα συνοδευόμενο με μια ρακί …δεν θα το ξανακάνω ποτέ….γιατί αυτή την δύναμη που έχω σήμερα …ξαφνικά…μέσα σε 30 μέρες ..δεν την ξαναχαριζω σε κανένα τσιγαροφρενο!

Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος που το έκοψα και έδωσα στον εαυτο μου την ευκαιρία να γνωριστούμε..αλλά και να βάλουμε μαζί πια στόχους που ούτε μπορούσα ποτέ να ονειρευτό!

Δεν στα πρήζω άλλο…δες το βίντεο ..για το τι θα πάθεις με το που το κόψεις ..

https://www.youtube.com/watch?v=Y84L6Bggurw

Έφτιαξα μια ιστοσελίδα σήμερα με προϊόν που βοηθά πολύ …αν σκέφτεσαι να το κόψεις … αυτό θα σου δώσει την έξτρα δύναμη και υπομονή να αντέξεις τις λίγες δύσκολες μέρες….εγκεφαλικό είναι το παιχνίδι !

Πρόσεξε…την σελίδα την έφτιαξα από την χαρά μου και την σκέψη ότι θα μου άρεσε η δουλειά μου να έχει να κάνει με κάτι πολύ καλό για τους άλλους…δηλαδή ξεκάθαρα χέστηκα αν θα αγοράσεις … έχω τρόπους να την δουν αυτοί που ψάχνουν για να το κόψουν…. Εδώ απλά λέω μπας και κάνω κανένα να αποφύγει τη ΧΑΠ!

ΑΑ αν καπνίζεις φιλαράκο από παιδί…πριν τα 18 ..κανε μια χάρη στην Ζωή σου και πήγαινε να κάνεις μια Σπιρομέτρηση…άμεσα .. για να μην κλαις σε μερικά χρόνια !

Κόψε το κάπνισμα εύκολα

Υ.Γ Μην νομίσεις ότι την θεωρία μου για το τσιγάρο… ότι θέλουν να μας το κόψουν σε όλους γιατί κάτι εμποδίζει… ότι την ξέχασα! Καθόλου ..και μάλιστα σκυλομετανιωνω που δεν είχα λίγο μέτρο ώστε σήμερα να μπορώ να κάνω 5 την ήμερα ! Και ο γιατρός λέει στους αθλητές ότι λίγα την ημέρα μπορεί να κάνουν και καλό…! Αν είσαι από τους ανθρώπους που καπνίζουν τόσο όσο ο οργανισμός τους μπορεί να επεξεργάζεται …τότε είσαι τυχερός άνθρωπε μου!

Αν μπορείς να κρατήσεις και να κάνεις μόνο τα τσιγάρα απόλαυσης…δηλαδή 4-5 ήμερα …τότε είσαι ο καλύτερος!

Είμαι σίγουρος ότι το τσιγάρο κάτι εμποδίζει από αυτά που θέλουν να μας κάνουν “αυτοί” αλλά ακόμα δεν έχω ανακαλύψει τι… ελπίζω να μην το ανακαλύψω με πάθημα τώρα που δεν “προστατεύομαι”…χμμμμ ρε λες να με έκαναν καθιστή πάπια;

Εν πάσι …για όλους όσους πρέπει ..για όλους όσους πέρασαν την κόκκινη γραμμή … για της μέλλουσες μητέρες που θέλουν να κόψουν το κάπνισμα τσεκάρετε την σελίδα μου που την έφτιαξα με πολύ χαρά … κόψε το κάπνισμα τώρα !

Stranger…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (71)

  1. Παλι κατι πουλας?

    • Αμα αγοραζεις πουλαω αλλα δεν σε περνει να τα παρεις ..ειναι βαρια !!

      • Ενας Ανοητος 12/03/2015 @ 4:05 ΠΜ

        ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ….

      • ¨”Εν πάσι …για όλους όσους πρέπει ..για όλους όσους πέρασαν την κόκκινη γραμμή … για της μέλλουσες μητέρες που θέλουν να κόψουν το κάπνισμα τσεκάρετε την σελίδα μου που την έφτιαξα με πολύ χαρά … κόψε το κάπνισμα τώρα !

        Stranger…¨”

        Εφτιαξες μια σελιδα και πουλας ενα προϊόν ή απλα κερδιζεις απο τα κλικ που στελνεις? Εχεις κερδος ναι ή οχι ?

        • Οτι κανω στο ιντερνετ εχω κερδος εκτος απο αυτα που θυσιασα για πολλους αγνωστους σε μενα ..η δουλεια μου ειναι το ιντερνετ φιλε μου .. και μεσα απο αυτη την δουλεια φροντιζω και να ζω αλλα και να κανω πραγματα που κανεις δεν τολμησε …απανταω ετσι γιατι μυριζομαι απο ποιο λομπυ εισαι

          • δημητριος πολιτης 12/08/2015 @ 6:07 ΜΜ

            Νικο αστο ν να λεει οτι θελει ! σου ευχωμαι ολοψυχα να φτασεις τα δεκαπεντε χρονια που το εχω κοψει το ριμαδι και μαλιστα μαχαιρι απο τοτε που ειχα τον πατερα μου στην σωτηρια με τι αλλο ???ΧΑΠ! τελικα τα καταφερα κρατησα και τωρα ουτε για μυρωδια !! μακαρι να το κανουν ολοι αυτο βλαπτει σοβαρα τους καπνοβιομηχανους και τα τσιρακια τους , και κανει εκτος της υγειας σου καλο και στην τσεπη σου!!

      • …-Ας τον να λέει Sranger!…XΘες βράδυ έβλεπα κάτι παλιά βιντεάκια σου στο you tube ,και το χρατς-χρούτς του αναπτήρα σου πήγαινε σύννεφο!…Μπράβο γιά την προσπάθεια σου φίλε!-Δεν απομείνανε δα και πολλοί,γιά να χανόμαστε σαν τον καπνό του τσιγάρου στον αέρα!

    • Δεν πουλάει ΤΙΠΟΤΑ!-Εγώ όμως σαν αρχιμαλάκας πουλάω , προτείνοντας στους μη δυνάμενους να κόψουν τις “τούφες”σαν εσχάτη λύση το “ηλεκτρονικό”!…Δεν έχει βέβαια τις χάρες που έχει το κακότροπο “φιλαράκι”αλλά σαν “Παναγιώταινα ,είναι μια κάποια λύση!

  2. Γιώργος 12/03/2015 @ 1:47 ΠΜ

    Μπράβο φίλε μου αν και δεν καπνίζω μπράβο..συγχαρητήρια και εις ανώτερα.!!

  3. και δεν μου λεσ φιλε μου το στεριτικο τισ μελαχολιασ και τις αδιαφοριας πως το ξεπερασες??? απο φαγητο πως τα πας??? παχενεις παχαινεις???
    πεσ μου κιαλα πεσ μου κιαλα γιατι ετοιμος ειμαι να το πεταξω αλλα τισ προηγουμενες φορες ο πολεμοσ ηταν δηνατος.αυτη την φορα που θα το αποφασησω λεω να ειμαι πιο δυνατος πιο αφασιστικος . Γαμο την εξαρτηση μου μεσα!!!!!! ΑΛΛΑ μια που το αναφερα τωρα ασ στριψω ενα DRUM και ελπηζω να ειναι το τελευτεο πακειο που αγοραζω. πεσμου κιαλα πεσμου κιαλα. ετση θα νιωθο οτι καπιοσ ειναι μαζι μου.

    να εισαι καλα……………..γιατι αν (οταν) ερθη ο πολεμος που να βρεις τσιγαρα. χαχαχα !!!!

  4. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 2:14 ΠΜ

    Αφού κάπνιζες 32 χρόνια, τότε θα χρειαστείς πάνω από ένα εξάμηνο για να το κόψεις. Διότι τόσες δεκαετίες οι εγκεφαλικές συνάψεις των νευρώνων σου διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις γενικές συνθήκες του οργανισμού σου και μέσα σε όλα ήταν και η νικοτίνη. Για να διαμορφωθεί ξανά η τοπολογία του εγκεφάλου σου και να μην ζητάει την νικοτίνη, θα χρειαστείς τουλάχιστον ένα εξάμηνο. Το ίδιο συμβαίνει και με τον καφέ και με όλα τα ναρκωτικά. Πχ σταματάει ένας τον καφέ για 2 μήνες και ακόμη νιώθει να μην έχει ενέργεια, νιώθει καταθλιπτικά κτλ, και αυτόν τον κάνει να ξαναγυρίσει πίσω, διότι δεν πέρασε το διάστημα που έπρεπε. Δεν είναι μόνο η αποτοξίνωση από τις ουσίες το ζήτημα, αλλά το ότι οι νευρώνες του εγκεφάλου προσαρμόζουν τη λειτουργεία τους σύμφωνα με τις ουσίες που λαμβάνουμε. Σε άλλους για να απελευθερωθούν πλήρως χρειάζεται και ένα ολόκληρο έτος. ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.

  5. sketo original 12/03/2015 @ 2:28 ΠΜ

    Ωχ ρε φίλε

    Πληγές μας άνοιξες βραδιάτικα..
    Θα κάνω κανά δυο τσιγάρα και θα το σκεφτώ.

    Μετά θα κανονίσω για σπιρομέτρηση-που και πως, τρέχα γύρευε

    Αν έχω και γω “πράγμα”, θα το κόψω το ρημάδι και θα τρεχουμε παρέα ως αθλοπαίδες,πάνω κάτω στα ιχθυοτροφεία.

    Το χαστούκι μου το ρίξες για τα καλά, επειδή αυτα που αναφέρεις στο υστερόγραφο, είναι ακριβως τα ίδια που έχω στο κέφαλι μου και λέω στους γύρω μου.

    Για να δούμε τι θα δουμε και τι θα πει η σπιροτέτοια

    Προς το παρόν ρολάρω. Αν την βγάλω καθαρή με την σπιρο-αποκείνη,
    θα προσπαθήσω να το πάω στο πολυπόθητο 4-5 την μέρα. Αυτά της απόλαυσης!

    Σ΄αυτήν την περίπτωση, είμαι αρχηγόπουλο. Που σημαίνει, εσύ αθλοπαιδίες και γω ψάρεμα
    και ανοσία στα υπόλοιπα ύποπτα.. που κρύβονται στον πόλεμο κατά του τσιγάρου..

    • Ανώνυμος 12/03/2015 @ 9:49 ΠΜ

      Στο πλαίσιο του προγράμματος “Μετρήσεις Ζωής” που θα πραγματοποιηθεί σε 7 πόλεις της Ελλάδας θα διεξαχθούν 16.000 εξετάσεις. Εξειδικευμένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό θα υποδέχεται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους τους πολίτες κάθε περιοχής παρέχοντας τη δυνατότητα να υποβάλλονται δωρεάν σε:
      • Σπιρομέτρηση
      • Οφθαλμολογικό έλεγχο
      • Μέτρηση Γλυκοζυλιωμένης Αιμοσφαιρίνης (ΗbΑ1c)
      • Έλεγχο Αρτηριακής Πίεσης
      Το χρονοδιάγραμμα του Προγράμματος “Μετρήσεις Ζωής” έχει διαμορφωθεί ως εξής:
      29-30 Σεπτεμβρίου 2015, Λαμία – Γ’ ΚΑΠΗ, Τυμφρηστού 58
      6-7 Οκτωβρίου 2015, Κοζάνη – Βαλταδώρειο Γυμνάσιο Κοζάνης
      13-15 Οκτωβρίου 2015, Ηράκλειο Κρήτης, Κέντρο Κοινοτικής Φροντίδας – Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων Τάλως (1ος όροφος)
      3-4 Νοεμβρίου 2015, Πύργος, Αίθουσα Αποστολικής Διακονίας (έναντι
      Ι.Ν. Αγ. Νικολάου)
      9-10 Νοεμβρίου 2015, Σέρρες, Κτήριο Διοικητηρίου, Κ. Καραμανλή 36
      2-4 Δεκεμβρίου 2015, Αθήνα, – 1ο Δημοτικό Ιατρείο Αθηναίων, Σόλωνος 78
      8-9 Δεκεμβρίου 2015, Αιγάλεω – Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Γιάννης Ρίτσος

      • Ανώνυμος says:ΔΕΚ 03, 2015
        Στο πλαίσιο του προγράμματος….

        σταματαω εδω. και ρωταω. απο δω το πηγατε απο κει το πηγατε παλι στα προγραματα καταληξατε ε; και μια που φτασαμε στην φαση τυπου “αρκετα σκουπιδια μαζευτηκαν. Ας τα “καψουμε” γιατι ετσι πιανουν λιγοτερο χορο.” τελικα εαν καποιος πουλαει ποιος ειναι αυτος αυτος που εχει το προβλημα; ειναι ο μεσιτης που εχει το προβλημα η ο ιδιοκτιτης της “γης” που επιτρεπει στον εαυτο του να φτιαξει κυριολεκτικα τον μεσιτη;

        εαν νομιζετε πως οι πειραματισμοι της υλης προς την[/]ψυχη θα πιασουν τοπο τοτε σας αξιζει να μεινετε με ενα κομματι υπολογιστη στα χερια και να αποριτε τι θα μπορουσατε να κανετε με ενα τετοιο αχρηστο πλεον κομματι υληκου. καλο θα ειναι λοιπον πριν κανουν πειραματα αυτοι που τα κανουν να μαθουν πρωτα εαν ανηκουν στους ξενους. ετσι μια γενικη εικονα απο το πως βλεπω εγω τα πραγματα.

  6. 50%ΧΑΠ
    100%ΧΑΡΠ

  7. Μπραβο φιλε που το αφησες.
    .κι εγω κοντευω χρονο…σε λιγους μηνες θα εχεις πολλα ωφελη κ θα χαμογελας…
    Το δυσκολο περασε.
    Ειναι πολλα για συζητηση με το τι κανει πνευματικα ψυχολογικα κ διανοητικα το καπνισμα…αλλη φορα…
    Μεινε δυνατος

  8. Μπραβο σου
    Ενα χρονο κι εγω χωρις ομίχλη…
    Μεινε δυνατος

  9. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 12/03/2015 @ 3:47 ΠΜ

    Και που να δεις μετα απο 10 χρονια……

    Μη νομιζεις όμως οτι θα σε “κοψει” αυτό έτσι εύκολα.. …. και μετά απο 1…. 2….. 5….. 7 χρόνια θα σου κάνει κάτι επαναληπτικες επισκέψεις στο μυαλό.. … στη γεύση.. …. θα σου θυμιζει συχνά πόσο ωραία περναγατε……

    Ειμουν βαρύς καπνιστης 21 χρονια…… απεχω 12 χρονια……. προσοχή.. … η μάχη κρατά σε ολη τη ζωη σου…. ανσου αρεσε θέλει προσοχη….

    • Φιλάρα Πάνανδρε.Για δοκίμασε το ηλεκτρονικό!…Εγώ δεν αισθάνομαι πλέον καθόλου την ανάγκη του “κλασσικού”!

      • Ο ανθρωπος το εχει κοψει 10 χρονια κι εσυ του λες για ηλεκτρονικο τσιγαρο?
        Οταν λεμε κοβουμε τσιγαρο δεν εννοουμε να αντικαταστησουμε τον εθισμο με παρομοιο
        Κανε μια χαρη στον εαυτο σου κ κοφτο ρημαδι
        Καντο κ θα με θυμηθεις

        • Αμ δε !…Το ξέρω καλά το πούστικο!- Εκεί που λες το έκοψα το σκασμένο,σου τυχαίνει μιά στραβή ,και άντε φτού κι’από την αρχή!

      • Το ηλεκτρονικό τσιγαρο είναι το χειρότερο, και αυτο, για τον απλουστατο λόγο οτι παράγεται στην Κίνα! ¨Οπως στα περισσότερα προϊόντα της Κινας, έτσι και στο ηλεκτρονικό τσιγαρο, κυριαρχει ως πρωτη υλη το πετρέλαιο! Καλύτερα να καπνιζεις κανονικο τσιγαρο παρα ηλεκτρονικό!
        Οι εισαγωγείς ηλεκτρονικού τσιγαρου αποκρύπτουν αυτην την πληροφορία…. (στον βωμό της κονόμας)

        • ‘Οχι ρε Φίλε δεν έχει μόνο κινέζικα η αγορά!…Και στο κάτω-κάτω εκείνο που κάνει το ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι η συσκευή αλλά το υγρό!…Μπορείς να βρείς ότι …εθνικότητα τραβάει η ψυχή σου,με καλλίτερη ΄(αλλά και ακριβότερη μία ελληνική),που περιέχει διάφορα βότανα(αντισηπτικά κλπ)που σε προφυλάσσουν ανάλογα με τι βότανο διαλέγεις από πολλούς αιωρούμενους μπελάδες!

  10. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 12/03/2015 @ 3:55 ΠΜ

    ΤΟ ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ ΜΑΧΑΙΡΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΚΟΝΟΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΕΡΗΤΙΚΑ ΠΡΕΖΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΙΚΟΤΙΝΗ, … ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕ ΜΕΣΩ ΧΗΜΙΚΟΥ ΚΟΚΤΕΙΛ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΙΟ ΕΘΙΣΤΙΚΗ.. ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΦΕΡΝΕΙ 7-10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕΡΕΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ, ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ ΑΤΟΝΙΑ ΥΠΝΗΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ!!! ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΜΕΡΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ Η ΠΕΙΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 2-3 ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΧΡΟΝΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΚΛΠ ΚΑΠΝΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΚΑΠΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΠΟΝΟΥ ΤΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ…. ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΛΕΟΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΜΠΟΧΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΑΜΠΑΚΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΦΟΥΛ.

  11. Ηττω υπερ δικαιου 12/03/2015 @ 4:02 ΠΜ

    Εισαι πρωτος!4 χρονια το εχω κοψει και φτου ελευθερια!ΣΥΝΕΧΙΣΕ!καλο αγωνα φιλε μου!υγ.μετα θα βλεπεις περισοτερα!

  12. otan to pneymoni einai katharo ta chem trails kanoyn kalitera tin doyleia toys se sxesi me ena pneymoni poy exei k kamia dekaria strosis pisas .exei vgei k tainia pano se ayto.

  13. καλώς ήρθες!

  14. Μπράβο Νίκο!!!!!! πίνε κ καμιά μέντα θα σε βοηθήσει να καθαρίσεις τους πνεύμονες πιο γρήγορα!!! Μπράβο κ πάλι!!!!!!!!

    Αθηνά γιάτρισσα

  15. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 8:22 ΠΜ

    Νίκο αφού έκανες την κίνηση να το κόψεις το ρημάδι κάνε και άλλη μια κίνηση.ξεκινα να περπατάς 3 4 φορές τη βδομάδα.θα σε βοηθήσει πραγματικά καθώς όπως ξέρεις μόλις κόβεις το τσιγάρο το ρίχνεις στο φαΐ.το έκοψα απο τις 15/7 και απο την επόμενη κιόλας ξεκίνησα να περπατάω κάνοντας 5 χιλιόμετρα κάθε δυο μερες και πραγματικά εκτός του οτι έχασα και κάποια κιλά δεν πίστευα ποτέ πως θα μπορούσα να έχω τόσο ενέργεια.ειμαι 36 κάπνιζα μανιωδώς απο τα 16 μου.

  16. Βάλια@gr 12/03/2015 @ 8:22 ΠΜ

    Μπραβο που εκανες το επομενο βημα να λιωσεις το τσιγαρο.
    Εγω ειμαι στην 3η μερα που αποφασισα να το πεταξω.
    Ειμαι με Χρονιο Αναπνευστικο απο πολυ μικρη και καπνιζα 26 χρονια.
    Τωρα το γυρισα στο ηλεκρονικο και στις nicorette τσιχλες. Το παλευω και μεχρι τωρα παω καλα.
    Το ειχα ξανακοψει οταν εχασα τον πατερα μου και του εδωσα υποσχεση οτι θα το κοψω το ατιμο.
    Ομως σε μια δυνατη στεναχωρια το ξαναρχισα.
    Ελπιζω αυτη τη φορα να ειναι για παντα, για ο πνευμονολος μου στη Σωτηρια καθε φορα με κραζει που η σπυρο… βγαινει σκατα.
    Εγω ημουν λατρης, ερωτευμενη, φιλαρακι, εξαρτημενη μεχρι αηδιας με το τσιγαρο και ομως το ξαναπηρα αποφαση. Θελω να ζησω για το παιδι πρωτα απο ολα που ειναι μωρο και θελω να δω ολα τα σταδια της ζωης του.

    • Βάλια πόσο σε καταλαβαίνω!…Θα σου πρότεινα να κάνεις ότι έκανα και εγώ που είχα φτάσει στο σημείο να αγοράζω πανάκριβους ηλεκρονικούς αναπτήρες RONSON (δήθεν για συλλογή)ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν παρά ένα βίτσιο του…βίτσιου μου που ΄΄ηθελε να είναι…Large.Καθώς και πανάκριβες ποικιλίες καπνών όταν άρχισα να κάνω στριφτό!-Αστα που να στα λέω !-Παρανοϊκά πράγματα!-Φυσικά το κλικ με το ηλεκτρονικό δεν ήταν συνέπεια αυτογνωσίας(την είχα χάσει από καιρό),αλλά η φράση του γιατρού μου:-Η το κόβεις ή πες μου τι θέλεις να γράφει το στεφάνι που θα στείλω(δεν είπε στην κηδεία σου αλλά προφανώς αυτό εννοούσε!).-Πάνε δύο χρόνια από τότε και με την βοήθεια του ηλεκτρονικού ξεπέρασα σχετικά εύκολα την ανάγκη του πραγματικού!….Πρόσεξε ένα πράγμα μόνο στην προσπάθεια σου με το ηλεκτρονικό.-ΠΟΤΕ μην αγοράζεις υγρά με άρωμα καπνού,πάρε ότι άλλο θέλεις! -Υπάρχουν ένα σωρό ευχάριστα αρώματα!….Στο λέω αυτό γιατί όταν φτάσεις στο σημείο να αποστρέφεσαι την μυρωδιά του(όπως οι μη καπνιστές),τότε θα έχεις νικήσει!

    • Ένας ακόμα 12/03/2015 @ 1:13 ΜΜ

      @ Βάλια@gr και προς τους υπολοιπους της παρεας :

      Καπνιζουμε για την νικοτινη,πεθαινουμε απο την πισσα

      Ολα ειναι μεσα στο μυαλο,με το ηλεκτρονικο θα βρεις μεγαλη βοηθεια και θα μεινεις μακρια απο το συμβατικο αρκει να το θελεις.Το συμβατικο απο τη στιγμη που το βαλαμε στη ζωη μας ειναι μεγαλος εχθρος.

      Πιστη…δυναμη και μακρια απο οτι μας κανει κακο

      Υ.Γ. : τεσερα χρονια και 2 μερες …ακαπνος χαρη στο ηλεκτρονικο μου…αν εκανα και γυμναστικη θα ημουν οπως στα 20 χρονια μου

      • Οταν αποφασισεις να αφησεις κ το τελεθταιο δεκανικι θα βιωσεις την ελευθερια του να μην καπνιζεις…
        Μπραβο για τα τεσσερα χρονια
        Καιρος να ελευθερωθεις τελειως

      • Αυτο το “δύο ημέρες” τι το ήθελες;-Τον φαντάρο μου θυμίζεις που μετράει μία -μια τις ημέρες γιά την απόλυση του!-Πρόσεξε μη σε τουμπάρει το πούστικο!

    • Εγω θα σου πω ενα πραγμα μιας και εχεις παιδια κατι που με αγγιζει ιδιαιτερα ημουν καπνιστης 17 χρονια και οταν επινα ποτο ηθελα 1 πακετο σε 3 ωρες καπνιζα απο 1.5 μεχρι 2 πακετα ημερισιως η δουλεια μου ειναι εσωκλειστη και πολυ μακρυα απο το σπιτι και την χωρα μου πραγμα τρομερα δυσκολο να κοψεις το καπνισμα τα τελευταια 10 χρονια αθλουμαι εντατικα και τα πρωτα 5 καπνιζα και αθλομουν μαζι καπου διαβασα ενα αρθρο για το κακο που κανει το τσιγαρο σε αθλητες (πολυ χειροτερο απο μη αθλητη) και ειπα μεσα μου τι θελεις απο τα 2; και ειπα να αθλουμαι την επομενη μερα το σταματησα τελη του 2009 μεχρι σημερα δεν το εχω ξανα ακουμπισει και μαλιστα οσο περναει ο καιρος με ενοχλει αφανταστα και η μυρωδια του δηλ οποιος καπνιζει διπλα μου φευγω δεν το αντεχω καθολου και αηδιαζω κιολας οποτε τι θελω να σου πω με αυτο δεν υπαρχει εθισμος απο νικοτινη και τετοια ειναι καθαρα εθισμος του μυαλου δεν υπαρχει το ελλατωνω και σιγα σιγα το κοβω, το κοβεις μαχαιρι μια και εξω και μην ακους ουτε για υποκαταστατα ηλεκρονικα,τσιχλες,καρφιτσες κτλπ δεν κανουν τιποτα ολα αυτα δουλευουν με ανθυποβολη blacebo αυτο που θα νιωθεις τον πρωτο καιρο δεν θα ειναι στερηση λογο νικοτινης αλλα η εγκεφαλικη συνηθεια οποτε βρες δραστηριοτητες να απασχολησεις το μυαλο σου αλλιως, ειδικα τον πρωτο καιρο. ο ορος 4-5 τσιγαρα την ημερα δεν ισχυει το τσιγαρο κανει το ιδιο κακο στον οργανισμο ειτε καπνιζεις 2 πακετα ειτε 3-4 τσιγαρα ημερισιως ο χρονος της βλαβης αλλαζει φαντασου οτι 1 τσιγαρο προκαλει αγγειοσυστολη για 45 λεπτα, με την διαφορα οτι σε 45 λεπτα και λιγοτερο μαλιστα εχεις αναψει κιαλλο-κιαλλα ειναι ενα απο τα πολλα κακα που κανει οποτε παρε αποφαση!!

  17. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 9:05 ΠΜ

    Εγώ δεν το κόβω ποτέ εδώ και χρόνια καπνίζω δυο τσιγάρα την ημέρα όχι παραπάνω μόνο και μόνο να ψοφήσουν τα μικρόβια που μαζεύω κάθε μέρα από τις βρομιές που υπάρχουν στον αέρα και το ωραίο είναι ότι μου κόβεται και ο βήχας,όσο και αν σε κάποιους φαίνεται παράξενο.Ψηφίζω λοιπόν δυο με τρία τσιγάρα την ημέρα μαζί με τον καφέ και όλα πάνε πρίμα.

  18. Ειμαι 45.αρχισα να καπνιζω στο στρατο.εφτασα τα δυο πακετα prince τη μερα. Εχω πανω απο δεκα χρονια που το κοψα…πως; αρχισα να κανω το πρωτο τσιγαρο της ημερας ολο και ποιο αργα μεσα στη μερα…μπορει και στις μια το μεσημερι.ετσι το ελαττωσα σε 5 6 τη μερα και τωρα οποτε και αν με κερασουν το παιρνω.οταν αγοραζω πακετο το τελειωνω σε δυο μηνες το νωριτερο .δεν μου χρειαζεται…πολλες φορες μ ενοχλει κιολας. Μια πειθαρχια που απεδωσε πολλα.αναβετε το ολο και ποιο αργα φιλοι μου…

  19. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 9:22 ΠΜ

    Ένας φίλος που το είχε κόψει μου είχε πει ότι κάθε πρωί κόβω το τσιγάρο.

  20. Το πακέτο κανει 4,40 Χ 365 ημέρες =1.606 ευρώ το χρόνο αν υποθέσουμε οτι καπνίζετε ένα πακέτο την ημέρα.
    Αν στην Ελλάδα καπνίζουν 2.000.000 άτομα τότε Χ 1606 =3.212.000.000 ευρω καπνός το χρόνο…
    Δεν κάνω άλλα σχόλια.

  21. …Με ελάχιστη προσπάθεια (όπως εγώ) μπορείς να κατεβάσεις την νικοτίνη στο Μηδέν!

  22. υγιεια φίλε….!

  23. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 9:59 ΠΜ

    αν το παρεις αποφαση ουτε χαπια ουτε ηλεκτονικα τσιγαρα ουτε μαλακιες. το εκοψα πριν 2 χρονια και ουτε να καπνισω θελω ουτε και να το μυριζω.Ειναι σαν να μην καπνισα ποτε.και μου αρεσει που σταματησα να δινω στο κωλοκρατος τα ωραια μου λεφτακια. και απο υγεια και ενεργεια πεταω.σαν να μην ήμουνποτε καπνιστης. Ανακαλυψα επισης ξανα τις γευσεις!!!!! Τωρα ολα τα αλλα, θα κανω 4-5 τσιγαρα ειναι δικαιολογιες. το κοβεις και κανεις κατι πολυ καλο για τον εαυτο σου,τους αλλους και την τσεπη σου.

  24. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΝΙΚΟ!!! ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΥΡΙΖΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ….ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ….. ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΕΚΑΝΑ….ΕΧΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΟΧΕΣ. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!! ΑΑΑΑ ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΑΝΑΚΥΛΙΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.. ΜΙΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ, ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ “ΔΕΝ ΑΠΑΥΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ” ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ….. ΕΥΓΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ

  25. Μπραβο Νικο! Θελη μεγαλη δυναμη για να ξεκινησει καποιος την προσπαθεια να το κοψει. Και λεω ξεκινησει διοτι αυτη η καταραμενη συνηθεια δεν σου φευγει ποτε απο το μυαλο. Η γυναικα μου το εχει κοψει 10 χρονια τωρα και καποιες φορες μου το λεει οτι θα ηθελε ενα τσιγαρο οταν αγγχωνεται. Καποιες φορες οταν καπνιζω καθεται διπλα μου και μυριζει λιγο. Φαντασου για τι εξαρτηση μιλαμε. Οσο για εμενα, δυσκολα με βλεπω να το κοβω. Καπνιζω 20 χρονια περιπου και οσες φορες προσπαθησα ξανακυλησα μετα απο 1 μηνα μια φορα ακομη και μετα απο 6 μηνες. Οποτε σου λεω οτι κερδισες μια μαχη αλλα οχι τον πολεμο προς το παρον. Προσπαθησε να βρεις και πληροφοριες για τροφες που καθαριζουν τους πνευμονες ωστε η αποκατασταση των πνευμονων να ειναι πιο γρηγορη. Καλο αγωνα!

  26. ανωνυμος 12/03/2015 @ 11:59 ΠΜ

    σουπερ συμβουλη.
    οταν θα εχεις ξερο το στομα σου,να βαζεις λιγο βαζελινη και να την λιωνεις σιγα σιγα,κρατωντας την οσο μπορεις στο στομα.μετα καταπιε την.και το στομα σου θα κραταει λιγο υγρασια και τα υπολοιπα οργανα θα ωφελουνται.
    η βαζελινη ειναι καταπληκτικη τροφη για τα παντα, και το χαλασμενο βλενογονο στην στοματικη κοιλοτητα
    απο το πολυχρονο καπνισμα,απλα δεν υποφερεται.
    υγ
    επαθα κι εμαθα.

  27. Βασίλης 12/03/2015 @ 12:55 ΜΜ

    Νίκο πολύ καλά έκανες και ελπίζω να το κρατήσεις. Όποτε έρχεται η συζήτηση για το τσιγάρο θυμάμαι μια συνέντευξη του μακαρίτη του Τριχόπουλου. Έλεγε λοιπόν τα γνωστά το πόσο βλάπτει κλπ και του λέει και η δημοσιογράφος “Και μας κοστίζει και τόσα πολλά η περίθαλψη όλων των καπνιστών”. Την σταματάει ο Τριχόπουλος και της λέει. “Κυρία μου διαφωνώ”. Κάγκελο η δημοσιογράφος !!! Και της εξηγεί ότι με τον φόρο που πληρώνουν οι καπνιστές καλύπτονται ΟΛΑ τα έξοδα υγείας όλων μας. Να γιατί το κράτος δεν το συμφέρει να κόψουμε το κάπνισμα.

  28. Ανώνυμος 12/03/2015 @ 1:13 ΜΜ

    ειχα διαβασει μια μελετη η οποια ελεγε οτι οη θεωρια περι καρκινου απο το καπνισμα ξεκινεισε απο την αμερικη για να δικαιολογισουν την αυξεισει του καρκινου απο τα νανοσωματιδια ραδιενεργειασ απο τισ πυρινικεσ δοκιμεσ.η μεμβρανη που φτιαχνει ο καπνοσ εσωτερικα γυρω απο τα οργανα του καπνιστη εμποδιζει τα νανοσωματιδια αυτα να εισχωρισουν μεσα.οι πρωτεσ μελετεσ που ειχαν για το τσιγαρο ελεγαν οτι κανει καλο.

  29. Mitch Buchannon 12/03/2015 @ 1:28 ΜΜ

    Προφανώς στον καθένα λειτουργεί διαφορετικά.
    Η γνώμη μου είναι πως για να το κόψεις , πρέπει να το κάνεις , να το φχαριστηθείς , να μπουχτίσεις και τέλος να το σιχαθείς και να το κόψεις.
    Έτσι ο οργανισμός το αρνείται μία για πάντα και δεν νιώθει στέρηση κατά την “κρίσιμη” διάρκεια του κοψίματος.
    Απέχει παρασάγγας το να σου πει ο γιατρός ότι πρέπει να το κόψεις , από το να σου πει το μέσα σου “φτάνει,χόρτασα”

  30. Το ηλεκτρονικο τσιγαρο ειναι μια αντικατασταση του ιδιου ναρκωτικου χωρις πισσα αλλα με αμφιβολες παρενεργειες στην υγεια…ειδικα μακροποθεσμα..αρκετοι εχουν δυσπνοιες κτλ
    Προσπαθειστε να απαλαγειτε και απο αυτο
    Γινεται με λιγη προσπαθεια

  31. Αγρότης Ανεπιστήμονας 12/03/2015 @ 4:17 ΜΜ

    8 χρόνια φίλε. Αυτοσεβασμός, ο πρώτος κανόνας για να σέβεσε ακόμη περισσότερο τους συνανθρώπου σου. Και να θυμάσε, κομμένο τσιγάρο ίσον κανένα τσιγάρο. Μην πεις ποτέ θα κάνω ένα για να γιορτάσω π.χ. το γάμο του παιδιού μου, τότε την πάτησες. Ξαναλέω, κομμένο τσιγάρο ίσον κανένα τσιγάρο.

  32. γραφεις niko: δεν θα το ξανακάνω ποτέ…. Οι μεγαλοι στοχοι τρομαζουν του ςκαπνιστες….
    Καλυτερα να λεει καποιος σημερα δε θα καπνισω κ αυριο βλέπυμε….ετσι γινεται ευκολο….

  33. ΑΣΧΕΤΟΣ 12/03/2015 @ 5:53 ΜΜ

    Γεια σας παιδιά, ενδιαφέροντα τα σχολια των φιλων που διαβαζω ομως εγω.. μπηκα με την ελπιδα οτι κιαποιος απο ολους εχει δοκιμασει αυτα τα μαγνητακια και εαν λειτουργησε το θεμα.. κανεις ομως δεν αναφερθηκε ..
    Πατωντας επανω στη σελιδα αυτων των βιομαγνητων μεσα στα πολλα και καλα σχολια διαβασα ενα σχολιο γυναικας , Καββαδια νομιζω λεγεται αν προσεξα καλα και γραφει… μπραβο κλπ “εμεινα αφωνος” λεει (αν και ειναι γυναικα) .. αυτο λιγο με υποψιασε μηπως και τα σχολια ειναι φτιαχτα και μή αληθή..
    καμια βοηθεια σχετικη?
    ευχαριστω

    • Θα σου απαντησω γιατι ειδα απο πισω πολλα σχολια στημενα ως απαντηση αυτου του σχολιου …ελπιζω οτι δεν το εχετε στησει το θεμα αλλη μια φορα..μιας και ειδα τα σχολια απο πισω να απαντανε μεσα στην αντινοηση και στο σβησιμο πληροοφοριας! Τα σχολια που βλεπεις στην δικη μου σελιδα http://quitsmoke.gr ειναι κοπυ παστε απο την σελιδα που σε παρεμπεμπει μολις πατησεις το κουμπι παραγγελια…δεν αλλαζουν λοιπον αυτα τα σχολια..αν θες να δεις δεκαδες σχολια πατησε το κουμπι πραγγελια και δες τα μεσα στην σελιδα τους !

  34. Και θεωρω τον εαυτο μου …. μαγκα .
    Μ@λ@κας με παντετα ειμαι !!
    Δεκα φορες εχω προσπαθησει να το κοψω , και ενω μετα την 3η μερα το συχαινομαι , ..απο την 20η και μετα , εχω
    εντονες υπνηλιες , απωλεια συγκεντρωσης σε βαθμο…αστα να πανε… , και αυτο εχει κρατησει 40 ημερες μεχρι που το ξαναρχισα !!
    Το ωραιο ειναι..οτι καλυτερα να εβαζα στο στομα μου σκ@τα , παρα τσιγαρο , (τοσο βρωμα και αηδια ενιωθα ) , αλλα … ελα που ολα επανηλθαν (συγκεντρωση και ξυπνημα) !!!

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ …..ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΩ….ΚΙ ΑΣ ΔΩ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ…ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑ …αν χρειαστει !!!

    ΤΕΛΟΣ ….ΣΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ !!!!!!!!!!

  35. Ποιά η Σχέση της Ραδιενέργειας με την Αντικαπνιστική Εκστρατεία; Αφού εσύ ο ίδιος το ανάρτησες εδώ στα κατοχηκά το ξέχασες κιόλας stranger?

  36. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 12/04/2015 @ 1:18 ΜΜ

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΡΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΟ ΓΕΛΙΟ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!!!!11 ΚΑΛΑ ΡΕ ΝΤΟΥΓΑΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΗΔΗ ΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΙΚΟΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΓΕΡΑ ΣΤΟΝ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙ ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ;;; ΖΩΑ…. ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΑΡΕΤΕ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΨΗΝΕΤΕ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΣΥΧΝΑ, ΚΑΙ ΠΙΣΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΚΟΨΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΜΑΝΕΣ ΣΑΝ ΖΑΚΙ 3 ΣΕ ΕΝΑ. ΖΩΩΩΑΑΑ

  37. Αδερφέ Νίκο πολύ χαίρομαι γιαυτό το άρθρο,και εύχομαι να “αφύπνιση” και άλλους…. λυπάμαι για την ασθένεια σου….εύχομαι να τη ξεπέρασες και όπως συμπέρανα από τα λεγόμενα σου…….χαίρομαι πολύ που το έκοψες,και είδες τη διαφορά……..χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω εγώ το έχω κόψει πάνω από δέκα χρόνια,και δεν το ξανά άγγιξα πότε αυτό το “διάολο”… και είδα μεγάλη διαφορά σε πολλά επίπεδα,όπως αλώστε βλέπεις και εσύ!……..ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ…. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΒΕΙΣ ΠΟΤΕ!

  38. ΑΚΡΙΒΩΣ!…Τότε και μόνο τότε(όταν θα αρχίσει ένας πρώην χρήστης να απέχθάνεται την μυρωδιά του τσιγάρου), και να μην διαμαρτύρεται από…ΖΉΛΙΑ γιά κάποιον που καπνίζει,τότε και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ το έχει ξεπεράσει!

  39. Αγαπητέ Νίκο,
    χαίρομαι για την απόφασή σου να πάψεις να ενδίδεις στον καπνό, στον ό,ποιο καπνό.
    Μετά το ΧΑΠ υπάρχει το ΧΑΠ-ΧΑΑ ( ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΉ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΆΘΕΙΑ)-( ΧΡΌΝΙΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΉ ΑΝΕΠΆΡΚΕΙΑ)!!! εκεί είσαι πάντα συνδεδεμένος με το συμπυκνωτή οξυγόνου !
    Είμαι καπνίστρια 40 χρόνια, όπου κατά διαστήματα έκανα προσπάθειες και το έκοβα. Οι αναφορές των παρενεργειών από τους προηγούμενους γράφοντες-του τύπου- βρασμένο κεφάλι, αϋπνία, ταραγμένος ύπνος, υπνηλία, oi τοξίνες που θα αρχίσεις να αποβάλλεις μέσω του ιδρώτα σου ή των ούρων που θα είναι …ιδιαιτέρως έντονες, οι πιθανές υπογλυκαιμίες, η συναισθηματική στέρηση και πολλά συναφή, η υποκατάσταση του τσιγάρου με το φαγητό, μπορούν να σε οδηγήσουν στο να γίνεις μπαλόνι και να κάνεις λάθη στην καθ΄όλα αξιέπαινη προσπάθειά σου!!!
    ΑΝ ΘΈΛΕΙΣ ΚΡΆΤΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΊ ΕΓΏ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΆΦΕΡΑ.
    1) Αλλάζεις τρόπο ζωής. Η καρέκλα ή ο καναπές δεν σου …κάνει πια! ΕΊΣΑΙ ΝΈΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ! ΆΛΛΑΞΕ ΣΥΝΉΘΕΙΕΣ.
    Ξεκινάς με ΠΕΡΠΆΤΗΜΑ . Θα πρέπει να περπατήσεις plus από ό,τι έκανες ως τώρα με 30΄sec, και να αυξήσεις τους
    χρόνους σταδιακά. Πρόσεξε τους ρυθμούς…και ΚΟΥΝΉΣΟΥ. ΚΆΝΕ ΣΠΟΡ, ΠΑΊΞΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΣΟΥ!
    2) Τώρα θα φανούν τα προβλήματα με τα δόντια, ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΊΑΤΡΌ ΣΟΥ …ΓΙΑ ΣΈΡΒΙΣ.
    3) Κάνε μία ΓΕΝΙΚΉ ΑΊΜΑΤΟΣ -ΟΎΡΩΝ και κάπως πιο εξειδικευμένες εξετάσεις, έλεγξε τον ΘΥΡΕΟΕΙΔΉ, και
    οπωσδήποτε ΤΗΝ ΚΟΡΤΙΖΌΛΗ ( ορμόνη του στρες).
    4) Υποκατάστησε ΤΟΝ ΚΑΦΈ ΜΕ ΠΡΆΣΙΝΟ ΤΣΆΙ (αντιοξειδωτικό) μη φοβάσαι θα το συνηθίσεις εύκολα θα σου
    αρέσει κιόλας! (κόβεις τη σύνδεση καφές-τσιγάρο).
    5) Πιες πολλούς ΦΥΣΙΚΟΎΣ ΧΥΜΟΎΣ ώστε να αποτοξινωθείς το γρηγορότερο (ΌΧΙ ΖΆΧΑΡΗ-ΜΑΚΡΥΆ αλλιώς πάρε
    ΣΤΈΒΙΑ).
    6) Κάνε ΔΙΑΤΡΟΦΉ και ει δυνατόν πολλά λαχανικά και φρούτα, με μια δίαιτα πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα,
    ιχνοστοιχεία, χαμηλής θερμιδικής αξίας. ΤΟ ΓΙΑΤΊ τώρα! 400 ΘΕΡΜΊΔΕΣ ΤΙΣ ΈΚΑΙΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΣΑΝ
    ΚΑΠΝΙΣΤΉΣ. Εκτός αν είσαι υπερβολικά αδύνατος και χρήζεις …κιλών!
    7) ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΑΣΤΕΊΣ ΚΙ ΑΝΆΨΕΙΣ ΈΝΑ, ΑΡΓΆ ΑΛΛΆ ΣΤΑΘΕΡΆ ΞΑΝΑΜΠΉΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΎΚΛΟ ΤΩΝ ΚΑΠΝΙΣΤΏΝ!
    8) Αν μπορούσες να πήγαινες και σε καμμιά πισίνα θά ‘ταν πολύ καλή ιστορία η άσκηση και η επαφή με το νερό.
    Και μπορείς να σκεφτείς τι μου “τσαμπουνάει αυτή τώρα”. Όμως σε παρακαλώ πίστεψέ με για το καλό σου και για να τα καταφέρεις χωρίς δυσάρεστες συνέπειες, ευκολότερα και με υγεία.
    Όσο για το ΧΑΠ ξεκίνα μία και μόνη άσκηση. Αγόρασε από το φαρμακείο σου έναν καθετήρα ουροσυλλέκτη και πρωί, μεσημέρι, βράδυ φούσκωνέ το σαν μπαλόνι. ΕΊΝΑΙ ΜΊΑ ΚΑΛΉ ΆΣΚΗΣΗ ΌΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΊΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΆΜΩΣΗ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΌΝΩΝ ΣΟΥ.
    Κάθε επιτυχία
    ΥΓ-αν θέλεις ανέφερέ μας τις εμπειρίες σου με τα μαγνητάκια.

  40. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 12/30/2015 @ 2:14 ΜΜ

    Σου εύχομαι καλό αγώνα στο δύσκολο αγώνα κατά των παθών. Συγχαρητήρια για το μηνυμά σου και για την προσωπική σου επιτυχία!

  41. χρόνια καλά σε όλους 01/01/2016 @ 11:40 ΠΜ

    λοιπόν, όσον αφορά το τσιγάρο:

    ΑΣ ΠΟΥΜΕ οτι κάθε μέρα κάνετε μια διαδρομή με το αμάξι ΣΠΙΤΙ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΣΠΙΤΙ.
    ΑΣ ΠΟΥΜΕ οτι έχετε 2 κοριτσακια 12 και 14 ετών σαν κόρες.
    ΑΣ ΠΟΥΜΕ οτι το μεσημέρι γυρνώντας απο τη δουλεια για το μεσημεριανό φαι με την
    οικογένεια σας, περνάτε απο μία στάση λεωφορείου και βλέπετε 63 “μαχητές” ΙΣΙΣ.
    Με κάποιο μαγικό τρόπο, το αμάξι σας (αν και πενταθέσιο) τους χωράει ΟΛΟΥΣ.
    Και επειδή εσείς (πάλι με ΜΑΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ) φαίνεται να το ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ (ότι χωράνε)
    περνάτε αργά απο τη στάση, ανοίγετε το παράθυρο και ρωτάτε:ΜΑΓΚΕΣ ΕΡΧΕΣΤΕ ΓΙΑ ΦΑΙ?θα
    ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ “ζάχαρη”.

    Προσωπικά δεν πιστεύω οτι ΚΑΝΕΝΑΣ θα το έκανε αυτό το πράγμα, διότι ΓΝΩΡΙΖΕΙ την κατάληξη, για
    αυτόν και την οικογενεια του.
    Αντικαταστήστε τωρα: ΣΠΙΤΙ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ=ανθρώπινο σώμα, το ΔΙΚΟ ΣΑΣ σώμα.
    “μαχητές” ΙΣΙΣ =ξένες προς το ανθρώπινο σώμα ουσίες.
    τι θα γίνει?? : το γνωρίζετε ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που το προσδιορίζουν, που θα χρειαζόταν μία ολόκληρη πραγματεία για να ξύσουμε την επιφάνεια. Το placebo που ανέφερε κάποιος παραπάνω λεεί κάτι, ΟΜΩΣ για την πλειοψηφία των ανθρώπων δεν είναι παρα μία λέξη λόγω του ΕΙΔΟΥΣ της ΠΑΙΔΕΙΑΣ που έχουμε ΟΛΟΙ “πάρει μέσα μας”. Για να κατανοήσει κάποιος την έννοια του placebo
    θα πρέπει να το ΔΕΙ, να το ΖΗΣΕΙ και ΑΦΟΤΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ολες τις αιτίες του (και τις ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ Κ.Ο.Κ)
    ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα το έχει καταλάβει στην ολότητα του.

    Κάποιος άλλος ανέφερε ότι κόβεται μαχαίρι. Αυτό ισχύει, όμως έχει να κάνει και αυτό με αρκετούς παράγοντες, ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ, κάθε φορά. Κυριάρχο ρόλο εδώ, παίζει η δύναμη της θέλησης να κάνει κάποιος κάτι, το πόσο καταλαβαίνει ότι βλάπτει τον εαυτό του ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ, το πόσο
    είναι συγκεντρωμένος στο σκοπό του (π.χ. να καταστήσει το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΥΓΙΕΣ) κλπ, κλπ, κλπ, κλπ.

    Γνωρίζοντας οτι και αυτά που γράφω εδώ είναι ΛΟΓΙΑ (λόγω της παιδείας που όλοι έχουμε λάβει) το κάνω πιο “λιανιά” με ένα παράδειγμα:

    οταν λέω “το πόσο καταλαβαίνει ότι βλάπτει τον εαυτό του ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ”,

    η παιδεία μας (η κατανόηση μας, ο τρόπος σκέψης μας), μας ΛΕΕΙ να καταλάβουμε το εξής:
    ΕΓΩ, βλάπτω τον εαυτό μου και ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ τους γύρω μου.

    Αυτό όμως είναι μία μισή αλήθεια, η οποία έχει γίνει ο “εαυτός” μας, ο νίκος, ο γιώργος η Μαίρη κτλ, δλδ αυτό που καταλαβαίνουμε ως “ΕΓΩ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ”.

    Ακολουθεί πραγματικός διάλογος ανάμεσα σε εμένα και σε καπνιστή:
    Καπνιστης: ρε φίλε το τσιγάρο το κάνω ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ μου, και επηρεάζει ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ.
    “εγώ”: ΟΚ, ΟΚ κατάλαβα. Να σου κάνω όμως μία ερώτηση?
    Καπνιστής: Παρακαλώ….
    “εγώ”: ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ, ότι αύριο η γυναίκα σου παθαίνει καρδιακό. Θα ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙΣ???
    Καπνιστής:ΠΡΟΦΑΝΩΣ, τι ερώτηση είναι αυτή….
    “έγω”: και έχεις δίκιο, είναι ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ για τον άνθρωπο που έχουμε ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ, που μασ ΣΤΗΡΙΖΕΙ, που τον έχουμε ΝΥΜΦΕΥΘΕΙ, που είμαστε ΣΥ-ΖΥΓΟΙ (κάτω απο τον ίδιο ζυγό) να ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙΣ. Γιατι ο ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΩΣΤΑ??
    Καπνιστής:εννοείται αυτό, δεν χρειαζόταν να το πεις…..
    “εγώ”:ΟΚ, ΟΚ, Εαν πάθαινε κάτι το κοριτσάκι σου, π.χ. Εαν σπάσει το πόδι του σε μία εκδρομή
    θα ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙΣ???
    Καπνιστής: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, τι μου λες τώρα, το παιδί μου ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.
    “εγώ”” δλδ θα ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ, αυτό μου λές, καλά το κατάλαβα??
    Καπνιστής:ε, νομίζω ΟΛΟΙ οι γονεις το ίδιο ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ για τα παιδιά τους…
    “εγώ”: Μάλιστα….εάν λοιπόν ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ, άσχετα με το τί είναι αυτό, ΕΣΥ, θα ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΕΙΣ. Εάν λοιπόν πάθεις κάτι ΕΣΥ, το κοριτσάκι σου και η γυναίκα σου,
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΟΥΝ?ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΘΟΎΝ?Δεν θα έρθουν πράγματα και
    ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

    (ιατρικές επισκέψεις, εξετάσεις, “άχρηστοι ΔΙΑΛΟΓΟΙ εντός της οικογενείας”, πέρα-δώθε με το αμάξι, έξοδα, κούραση, εκνευρισμός, 1 αμάξι παραπάνω στους δρόμους με
    συναισθηματικα φορτισμένο οδηγό -που “κατα τύχη” μπορεί να χτυπήσει κάποιον άλλο και
    να προκαλέσει άλλα ΑΛΥΣΙΔΩΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ προβλήματα κλπ κλπ-, προβλήματα στο σχολείο του παιδιού -ρωτήστε ένα δάσκαλο/α τι ΕΦΙΑΛΤΗ αντιμετωπίζουν καθημερινά-, και τόσα άλλα που θα μπορούσα να γεμίσω σελίδες ολόκληρες………)

    ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ για την οικογενεια ΣΟΥ?
    Καπνιστής: ναι ΕΓΩ (παρεμβαίνει πλέον στη συζήτηση ο εγωισμός του, διότι ΔΕΝ θέλει πραγματικά να το κόψει/δεν έχει τη δύναμη, οπότε η συζήτηση γυρνάει στο “καλαματιανό”), εννοούσα ότι ΑΥΤΟ (δεν έχει καν το σθένος να το ονοματίσει) θα επηρεάσει μόνο ΕΜΕΝΑ (επανάληψη του εγώ για να ισχυροποιήσει το επιχείρημα- σε ποιόν άραγε?πάντως όχι σε εμένα).

    Την άλλαξα τη συζήτηση μετά απο λίγο διότι το ενδιαφέρον του δεν ήταν πραγματικό.
    ΔΕΝ ήθελε να το κόψει.

    Όπως είπα παραπάνω, όλο αυτό γράφτηκε για να εξηγηθεί η φράση “το πόσο καταλαβαίνει ότι βλάπτει τον εαυτό του ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ”.

    Η παιδεία μας είναι προσανατολισμένη στο να κοιτάμε την ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ. Έχουμε γαλουγηθεί με τον ανταγωνισμό και όχι τη συνεργασία. Η παραπάνω ανάλυση της μίας αυτής σκέψης, είναι απλώς για να καταδείξει ότι: ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ
    ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ.

    ΕΤΣΙ ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ. ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ.

    Αν δεν αλλάξει Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ του να ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αλλάξει και ο τρόπος σκέψης μας. Επομένως, όλα αυτά που έγραψα θα μείνουν ΕΚΤΟΣ της ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ μας ικανότητας. Θα μας είναι με δύο λέξεις ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΗ.

    Ο τρόπος που λέμε καλημέρα, το τί κανουμε στο μπάνιο το πρωί, τι “ατάκες” λέμε
    στους “κολλητούς” μας, το πως περπατάμε, πως κοιτάμε (εσωτερικά και εξωτερικά) τους
    άλλους συμπολίτες μας, ΤΑ ΠΑΝΤΑ είναι ΜΙΑ ***ΗΜΕΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.

    ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Εαν δεν αλλάξει η δια-τροφη και εαν δεν σκεπτόμαστε ακόμα και το πως θα ξύσουμε
    τη μύτη μας, ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να αλλάξει και ο τρόπος σκέψης μας, διότι ΑΥΤΟΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΜΕΣΑ απο ΑΛΛΑ πράγματα.

    Αλλα αυτό, “ξέχασαν” να το πουν στο σχολείο. Έτσι απλά, μεγαλώσαμε σε μία “άτιμη” κοινωνία
    που όμως είναι η ΔΙΚΗ ΜΑΣ κοινωνία. ΕΜΕΙΣ την απαρτίζουμε.

    Και όπως ΔΕΝ γνωρίζουμε πως να ψηφίζουμε, ΔΕΝ γνωρίζουμε ΤΙ να ψηφίζουμε, ΔΕΝ γνωρίζουμε
    ΠΩΣ να βλέπουμε αν κάποιος μπορεί να είναι “φίλος” μας Ή ΟΧΙ, ΔΕΝ γνωρίζουμε πως να διαλέξουμε ΣΥ-ΖΥΓΟ.

    (γι αυτό και τα διαζύγια πριν την “κρίση” πήγαιναν σύννεφο),

    ΔΕΝ γνωρίζουμε τι είναι καλό για εμάς, αλλά πρέπει να μας το πεί ο ΕΙΔΙΚΟΣ, ΔΕΝ μπορούμε να αποφασίσουμε τι θα βάλουμε ΜΕΣΑ ΜΑΣ σε υλική και πνευματική τροφή

    ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ, ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑΙ????
    Η “ΚΡΙΣΗ” ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ???
    ΑΡΑ ΟΙ “ΕΠΙΛΟΓΕΣ” ΜΑΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ Η ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ
    ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΙΝΩΝΟΙ βλέπετε και όχι ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΙ.

    (όταν λέμε σκέψεις/πράξεις τι εννοούμε? να τη δω π.χ. Αυτή την ταινία Η ΟΧΙ?να τη συστήσω Η ΟΧΙ?και εαν ΝΑΙ ποιες ειναι οι ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ απο τη σύσταση αυτή?π.χ. Κάποιος μπορεί αφού δει μία ταινία να ξεκινήσει ένα “χόμπυ” και να σπάσει ένα χέρι, ή να πορωθεί και να τον χωρίσει η γυναίκα του…οι επιπτώσεις απο ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΜΑΣ ειναι ατελείωτες, κατά τον ΙΔΙΟ τρόπο, που ένα 10ευρω αλλάζει χέρια 100 φορές μέσα στην ημέρα…. Να το φάω το ζαμπόν Η ΘΑ ΜΕ ΦΑΕΙ?-κοιτάει κανείς τα συστατικά ποτέ?ξέρει τι κάνει το κάθε ΕΝΑ στον οργανισμό του?τα βάζει ΜΕΣΑ ΤΟΥ με ΕΠΙΓΝΩΣΗ του τι θα του προκαλέσει στη ΣΚΕΨΗ??-ξέχωρα απο το σώμα-, πως γίνεται κάποιος να λέει ότι “κάνω τα πάντα” -για εμένα, την οικογένειά μου, την κοινωνία- και να ρυπαίνει το σώμα και το νου του λές και είναι χωματερή???μπορεί ΑΛΗΘΕΙΑ αυτός ο άνθρωπος να σκεφτεί σωστά, η ΝΟΜΙΖΕΙ οτι σκέπτεται σωστα?και πως αλήθεια θα ήξερες τη διαφορά αφου ΠΑΝΤΑ “ΕΣΥ” ΕΙΣΑΙ “ΕΣΥ”????????????)

    Για το πόσο σημαντική είναι ακόμα και …η τρίχα κάθε σκέψης/λέξης/πράξης θα αναφέρω πάλι ενα
    παράδειγμα απο την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.

    Γνώρισα κάποιον άντρα γύρω στα 60 κάποια στιγμή, άνεργο. Αυτός είχε έρθει απο την αμερική
    και σιγά σιγά ότι είχε μαζέψει εξανεμίστηκε.

    Ο λόγος?πριν απο 30 χρόνια ηταν παντρεμένος και είχε πολύ καλή δουλειά. Κάποια στιγμή,
    η εταιρία του πρότεινε μία μετάθεση με προαγωγή και πιο καλά χρήματα. ΕΠΕΙΔΗ όμως
    δημιουργήθηκε ΕΝΑ συναίσθημα ΖΗΛΙΑΣ στη γυναίκα του, του είπε να μην την πάρει την θέση.
    Φοβήθηκε να μην την κερατώσει (σ.σ. Θα έμεναν και με την καινουργια θέση μαζί στο ίδιο σπίτι). Αυτό έφερε μια αλυσιδωτή αντιδραση τσακωμων και άσχημων λόγων κτλ με αποτέλεσμα να χωρίσουν μετά απο 2 χρόνια
    και τελικά αυτός έφυγε απο την αμερική και γύρισε πίσω μετα απο κάποια χρόνια.
    Όλες οι πράξεις του,ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ σχέσεις (καθημερινή διαδραστικότητα με άλλους ανθρώπους) του που προέκυψαν ως αποτέλεσμα ενός διαφορετικού “δρόμου” ζωής , τα συναισθήματα του, ΞΕΠΗΔΗΣΑΝ ως αποτέλεσμα ενός και μόνου συναισθήματος, ΑΛΛΟΥ ανθρώπου.

    Ενα και μοναδικό απλό συναίσθημα, που δεν μπορούμε να το συγκρατήσουμε, θα μας οδηγήσει
    να πούμε ΚΑΤΙ (άσχετο τι) ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
    Πόσο μάλλον οι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ που κάνει ο καθένας μας κάθε μέρα.
    Όπως εμεις είμαστε το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ σκέψεων και πράξεων άλλων ανθρώπων του παρελθόντος
    έτσι και εμείς, με τον ΙΔΙΟ τρόπο, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ τους ανθρώπους του μέλλοντος.

    Κάνεις μία αρνητική σκέψη?θα προβείς σε αρνητική πράξη ΘΕΣ ΔΕ ΘΕΣ. Αν ΝΟΜΙΖΕΙΣ διαφορετικά, απλώς ΑΥΑΤΑΠΑΤΑΣΑΙ. Κάνεις μία σκέψη μίσους, οργή φόβου? Τότε
    σίγουρα το αύριο ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ θα είναι αντίστοιχο κατα το ποσοστο που τον επηρεάζεις.

    Αλλά και αυτό “ξεχάσαν” να μας το πούνε στο σχολείο, ναι?

    Ίσως για αυτό όλες οι ειδήσεις λένε “ΣΟΚ, έγινε αυτό, ΣΟΚ κοιτα το βρακί αυτής που το πήρε ο αέρας (γιατί το κράταγε στο χέρι ποτέ δεν μάθαμε), ΦΡΙΚΗ έβαλε το φελλό στο μπουκάλι (και όχι στο αυτί), ΤΡΟΜΟΣ, ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ (οι εξουσιαστές δλδ χάνονται).

    Δεν αναρωτηθήκατε γιατί τα τελέυταία 10 χρόνια, έχει αλλάξει τόσο πολύ ο τρόπος που κοιτάνε
    ΟΛΟΙ να πάρουν το “κλικ”? ΧΕΣΤΗΚΑΝ για το κλικ…..ΑΛΛΑ τους ενδιαφέρουν να “κουρδίσουν” μέσα σας……Γιατί δεν έχουμε ΠΟΤΕ χαρούμενες ειδήσεις? Γιατί έχουμε τόσα προβλήαματα?

    ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΘΗΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ……ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ…..κοιτώντας το βρακί του αλλουνου, “κάνωντας “συζήτηση” που λένε οι πλέον ανόητοι, ξεχνάμε να κοιταχτούμε στον καθρέπτη…γιατί ζούμε σε μία ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ….

    Αλλά ας επανέλθουμε λίγο στο θέμα του τσιγάρου.
    Οι καπνοβιομηχανίες γνωρίζουν απο παλιά ότι 120/1000 θα πεθάνουν λόγω του τσιγάρου.
    Απο αυτούς (τους 120) οι 65-80 θα πάνε απο τη ραδιενεργεια…..

    http://www.artinews.gr/%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%B7-%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-4-%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%B3%CE%AC%CF%81%CE%B1.html

    Αυτό δείχνει ξεκάθαρα, ότι όχι μόνο ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ οτι….ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ (με μια Σωκρατική θεώρηση του υπο εξέταση αντικειμένου), αλλα δείχνει ξεκάθαρα οτι

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ=
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ=
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο “ΕΙΔΙΚΟΣ”(μαμα, μπαμπας, φίλοι, σαιτ, μμε κτλ κτλ)=
    ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ………

    Και για αυτά που νομίζουν οι άνθρωποι σκίζουν τα ενδύματα τους οτι…έχουν δίκιο….ότι ο ΄”άλλος”
    , ο “φίλος” τους, “δεν γνωρίζει” “τόσο καλά” όσο “εμείς”. Και ομαδοποιούνται, και γίνονται
    “ολυμπιακοί”, γίνονται “οικολόγοι”, γίνονται “ΠΑΣΟΚ”, γίνονται “ΕΛ-ΑΘΑΝΑΤΟΙ”, γίνονται
    “ορειβάτες, ποδηλάτες, τενίστες”, γίνονται “αστείοι”, γίνονται “η ψυχή της παρέας”, γίνονται “σύλλογος RAV4, σύλλογος “γκούτσι”, σύλλογος “μπούτι”, σύλλογος “πάμε για ψώνια γιατί χρειάζομαι “αλλαγή”-σε τι άραγε?-, σύλλογος “πάμε στην παραλία να πετάξουμε μ..νι, κώλο και βυζί έξω να αυτοβαυκαλιστούμε όταν θα μας πέρνουν μάτι”, σύλλογος “πάμε στην παραλία να πάρουμε μάτι”, σύλλογος “πάμε να φύγουμε απο την παραλία δεν ήταν “ωραία” σήμερα”, σύλλογος “να φάμε, να πιούμε και ας τους άλλους να γ….”
    σύλλογος “γονέων και κηδεμόνων-που δεν γνωρίζουν οτι δεν γνωρίζουν πως διαπαιδαγωγείται
    ενα ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΝ”, σύλλογος “καθηγητών”, που δεν γνωρίζουν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ (νομίζετε αν γράψουμε σε ένα πίνακα τάξης
    τη λέξη “ειλικρίνεια” και φέρουμε το Ναζωραίο, το Βουδα και τον Πυθαγόρα απο τη μία
    και έναν “απλό” άνθρωπο-εμένα, εσένα, τον τρίτο δεν έχει σημασία- απο την αλλή, οτι η ΛΕΞΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ?????????????????????????), σύλλογους “φιλοσοφίας” (τρίζουν τα κόκκαλα μερικών-μερικών), συλλόγους ……………αρκεί κάπου να ανήκει ο άνθρωπος.
    Αρκεί να έχει παρέα να μην φοβάται….τι φοβάται άραγε?κάτι που του είπαν όταν ήταν μικρός?
    Κάτι που ξέρει απο τη γέννηση του?φοβάται μήπως να γίνει μεγάλος ενώ του είπαν να μείνει μικρός?

    Κάθε θέμα, μπορεί να αναλυθεί πολύ περισσότερο απ’όσο ο μέσος άνθρωπος “νομίζει=”γνωρίζει””

    Ίσως η καινούργια χρονιά είναι μία ευκαρία για περισσότερη ΣΚΕΨΗ και ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ.
    Πως φερόμαστε, πως μιλάμε, πως ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ (?), τι ψάχνουμε στη ζωή μας, τι ΑΞΙΖΕΙ
    στη ζώη, γιατί ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ (μερικοί νομίζουν για την αναπαραγωγή-όπως τα ζωντανα-….)
    τι είναι αυτό το υπέροχο διαστημόπλοιο Γη που μας μεταφέρει στα πέρατα του διαστήματος σε μία περιπέτεια (πέραν κάθε φαντασίας) που δεν γνωρίζουμε την κατάληξη??

    χρόνια καλα σε όλους

  42. Ανώνυμος 07/22/2016 @ 7:02 ΜΜ

    ρ stranger εσυ αν θυμαμε καλα κ πριν απο κανα χρονο και βαλε εβαζες κατι τετοια οτι τ εκοψες κ τετοια.τελικα τ εκοψες η οχι?.μακαρι ν τ κοψεισ τωρα αφου εχεισ κ προβλημα.τ οτι αισθανεσαι δυνατοσ κ τετοια κραταει κανα 6μηνο κ ο λογος επειδη τ μυαλο σ παει εκει αλλα κ επειδη εισαι ποτισεμνοσ μεχρι τ κοκκαλο και ο οργανισμοσ τ ζηταει γιαυτο κ υπαρχει η αισθηση της τσιτας.τωρα μετα απο κανα 1μιση χρονο θασαι κομπλε στο λεω λογο εμπειριας κ μχαιρι γτ αντε ενα στο τοσο δεν κανει δουλεια.ειμαι 28 τ εκοψα στα 23 καπνιζα απο 15 και ειχα φθασει σ σημειο ν κανω 1 Prince σκληρο κ ενα καπνο 25αρι την μερα,εγω οταν ειχα πολλα προβληματα ειχα πει στον εαυτο μ οτι θα κανω μονο ενα πουρο (κατι σαν Moods σκετα σε σακουλακια τ καθενα)βεβαι ηταν ποιο βαρια αλλα επαιζα μ τ μυαλο μ για να μην κυλησω ποτε σε τσιγαραο στριφτο η εργοσατσιακο κ μετα απο 1μισιο χρονο τ σιχαθηκα κ δεν ηθελα κ να μ εδινες.μεσα σε εναμιση χρονο ειχα κανειο 40 moods πουρακια ουτα καν κατεβαζα τ καπνο μονο για τ μυαλο τ εκανα κ πετυχε.τωρα ενας αλλοσ εκανε βελονισμο συνεδριες κ τ εκοψε κ αυτος .τωρα εσυ καλυτερα κανε βελονισμο μηντ ριξεισ στα πουρα

  43. Αγαπητε stranger.ειλικρινα θαυμαζω αυτους που το κανουν.ειμαι 46, καπνιζω απο τα 17. Το ειχα κοψει το 2004 μια βδομαδα πριν τους ολυμπιακους αγωνες της αθηνας.το αρχισα σεπτεμβριο του 2008! Ξανα σαν τον μαλακα! Μην κανεις το λαθος και κανεις ουτε μισο! Αν αισθανεσε ακομα ελλειψη κανε ZYBAN! Εγω το εκανα και πηγε πολυ καλα! Καλη επιτυχια στην συνεχεια μαν!

  44. Δεν γαμιετε , εχω παθει 2 καρδιακες προσβολες στα 42 μου, μπορεις και πινεις whisky χωρις τσιγαρο, μην πεις ψεματα στην απαντιση σου. Για μενα δεν υπαρχη καλιφερη απολαυση απο τσιγαρο και μπουκαλια 400€ που ρουφουκλαω. Stranker μην λες ψεματα στο εαυτο σου οτι χωρις τσιγαρο πινεις ποτα. Το ειχα κοψει 2 χρονια, μεχρη και την τελευτεα ημερα ειταν ενας πολεμος, για αυτο και το ξαναρχισα.ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΤΕ .

  45. osalonikios77 08/03/2017 @ 8:59 ΜΜ

    Το έκοψα στις 1 Απρίλη 2014. Kάπνιζα από τα 17 δηλαδή ακριβως 20 χρόνια.
    Το ίδιο βράδυ στην ταβέρνα με την παρεά όταν με ρωτησαν που είναι τα τσιγάρα μου και τους είπα το έκοψα άρχισαν να γελάνε.
    Χαχαχα. Ναι καλά. Για 100η φορα φέτος. Άντε ξεκώλα και πα΄ρε ένα τσιγάρο.
    Γιατί ρε μάγκες λέω. Δεν μπορω να κόψω το τσιγάρι αν θέλω;
    Και βέβαια όχι μου λένε. Αφού συνέχεια αυτό λες.
    Καπόυ εκεί μου γύρισε το μάτι. Το πήρα εγωιστικά.
    Δεν ξαναέβαλα τσιγάρο στο στόμα μου από τότε.
    Η μοναδική μέθοδος που έπιασε σε μένα είναι η θέληση. Μαγνήτες, τσίχλες, ηλεκτρονικά κτλ είναι τρίχες κατσαρες.
    Έχεις θέληση; Το κόβεις.
    Δεν έχεις θέληση; Ψάχνεις τρόπους να αποτύχεις.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*