Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

13:34 - 11/06/2017

Το Ελληνικό αλφάβητο κρύβει σοφία και όχι μυστικιστικούς ύμνους της Ανατολής!!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Το Ελληνικό αλφάβητο κρύβει σοφία και όχι μυστικιστικούς ύμνους της Ανατολής!!

Υπάρχει από καιρό στο διαδίκτυο και σε μορφή κειμένου, αλλά και σε μορφή βίντεο, υλικό που παρουσιάζει το Ελληνικό αλφάβητο να δομή έναν συγκεκαλυμμένο ύμνο προς τον ήλιο με βάση κάποια από τα ψηφία του.

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή προς κάθε αποδέκτη του κειμένου αυτού, πριν αποδεχθεί το περιεχόμενο του ως θέσφατο.

Κάτι που πέφτει στην αντίληψη μας και εκ πρώτης όψεως δείχνει να προσδίδει κάποια αόριστα μαγική ιδιότητα τον πολιτισμό μας δεν είναι πάντα χρυσός επειδή απλά γυαλίζει και ακόμα περισσότερο όταν συνδέεται έντεχνα με τα δεινά που μαστίζουν σήμερα τη χώρα μας.

Πολύ συχνά, άλλοι εσκεμμένα, άλλοι από άγνοια ή και από απλή διάθεση για εντυπωσιασμό, κάνουν ζημιά στον πολιτισμό μας και γι’ αυτό θα παρακαλέσω να διαβαστούν τα παρακάτω με προσοχή…

Σύμφωνα λοιπόν με το υλικό αυτό, το αλφάβητο μας συνθέτει έναν ύμνο !

Μια θρησκευτικής φύσεως προσευχή – επίκληση η οποία λειτουργεί δήθεν ‘μυστηριακά’ μέσα σε αυτό και με αυτό το σκεπτικό παρέχει μια ισχυρή ‘δονητική’ επίδραση επάνω στους εκφωνούντες.

Αποκωδικοποιώντας -σύμφωνα με το υλικό πάντα- τα γράμματα με την γνωστή διάταξη, ας δεχθούμε για την οικονομία του λόγου ότι μπορεί να έγινε ‘σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής Επιστήμης’ και έτσι υποτίθεται ότι παράγονται τα ακόλουθα:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ. ΖΗΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η,
Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ!”

Κατ’ αρχάς είναι αναγκαίο να επισημανθεί το αυτονόητο :
Ότι δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν αυτή η‘αποκωδικοποίηση’ έγινε σύμφωνα με αρχές της Ερμητικής επιστήμης ή με τις αρχές οποιασδήποτε άλλης μεθόδου αποκρυπτογράφησης σήμερα, αλλά αντίθετα πρέπει να αναρωτηθούμε σύμφωνα με ποιό σκεπτικό θα μπορούσε να έχει γίνει μια τέτοια ‘κωδικοποίηση’και κρυπτογράφηση κατά την αρχαϊκή εποχή !

Σε επόμενο βήμα της ‘αποκωδικοποίησης’ αυτής, προστίθενται κάποια συνδετικά και ρήματα ως ‘εννοούμενα’ που υποτίθεται ότι έχουν παραληφθεί, κι έτσι έχουμε μια «εξ’ αποκαλύψεως κοσμογονική επίκληση»προς την πηγή του Φωτός, δηλαδή τον Ήλιο:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ.
ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ.
(ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ), ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗΕΨ ΙΛΩΝ,
ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ)”.

Ακολουθεί η παρουσίαση της ‘κρυφής’ σημασίας των ονομασιών σύμφωνα με αυτήν την ‘προσευχή’, αφαιρουμένων σιωπηρά σε αυτή τη φάση όσων γραμμάτων δεν εξυπηρετούν την εν λόγω κατασκευή :

Αλ = Ο νοητός ήλιος (ανύπαρκτη λέξη ) – Φά-ος = το φώς.
Βη = προστακτική του ρημ. βαίνω (=βαδίζω, έρχομαι) – Τα= δοτική άρθρου
δωρικού τύπου, τη, εις τήν. (εδώ φαίνεται τυχαίνει να εξυπηρετεί να πάρουμε και
το -Βή- και το –τα- μαζί)
Γα = Γή (δωρικός τύπος) – Άμα = (επιρρ.) συγχρόνως.
Ελ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος. (ανύπαρκτη λέξη)
Εψ = ρήμ. έψομαι, εψ-ημένος = ψημένος – Ιλών = ιλύς(ουσ.) = λάσπη, πηλός.
Στη = προστ. ρήμ. ίστημι – ΄Ιγμα = καταστάλαγμα,απόσταγμα.
Ζη = προστ. ρημ. ζώ. (εδώ χρειάζεται μόνο το-–Ζη- όχι και το –τα- μαζί ! )
Η = προστ. ρημ. ειμί, είμαι. (Ούτε εδώ χρειάζεται το Ή-τα ολόκληρο)
Θη = προστ. ρημ. θέτω. (Ούτε εδώ χρειάζεται το Θή- και-τα μαζί )
Ιώτα = τα Ιώγα, τα Εγώ .(προκρούστεια εξίσωση)
Παλλάν = Ρημ. πάλλω (= δονούμαι, περιστρέφομαι) επιθ. παλλάς = πάλλουσα, περιστρεφόμενη (π.ρ.β.λ. Παλλάς Αθηνά).
(το γράμμα λεγόταν βέβαια ανέκαθεν -πι- και όχι –πα- ή –παλ-, αλλά εδώ κατά τα φαινόμενα δεν εξυπηρετεί να το λέμε έτσι !
Δα = άλλος (;) τύπος της Γα, Γής (πρβλ. Δά-μήτηρ > Δημήτηρ > Δήμητρα = Μητέρα Γή)
Νύξ = (ουσ.) νύχτα.
Ο = (αναφ.) το οποίο, που.
Φύ(οι)= ευκτική ρημ. φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Από την παραπάνω λίστα δεν έχουν παραληφθεί μονάχα σύγχρονα γράμματα όπως τα : κάπα, λάμδα μί, ξί, ταύ, ύψιλον, χί, ψί, και ωμέγα αλλά και τα αρχαία δίγαμα, σαμπί και κόπα,που κατά τα φαινόμενα δεν εμπεριέχουν για τον εμπνευστή ‘απόκρυφα’νοήματα.

Πρέπει να επισημάνω σε αυτό το σημείο πως μια τέτοια επιλεκτική χρήση των γραμμάτων αποδεικνύει πέραν των άλλων σημείων που θα αναλύσω παρακάτω, ότι ο δήθεν ‘ύμνος’ αυτός δεν αφορά ολόκληρο το Ελληνικό αλφάβητο αλλά επιχειρεί να προσδώσει μια θρησκευτικής
φύσεως σημασία σε αυτό, χρησιμοποιώντας μερικά μόνο από τα γράμματα της σημερινής του μορφής !

Και η τελική ‘σύγχρονη’ απόδοση σύμφωνα με τον εμπνευστή :

Άλ, εσύ που είσαι το Φως, έλα στη Γή !
Κι εσύ Έλ ρίξε τις ακτίνες σου στην ιλύ που ψήνεται (!)
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα για να μπορέσουν τα Εγώ (!) να ζήσουν,
να υπάρξουν και να σταθούν πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν (!),
και κινδυνέψει να ταφεί το καταστάλαγμα του πυρός μέσα στην
αναβράζουσα ιλύ, και ας αναπτυχθεί η Ψυχή,
που είναι το μέγιστο, το σημαντικότερο όλων!

Έχουμε λοιπόν μια αλλοίωση των ονομάτων της Ελληνικής Αλφαβήτου.

Εστιάζοντας μεταξύ των άλλων αυθαιρέτων προσθαφαιρέσεων και σε λεκτικούς τύπους που δεν μαρτυρούντε σε κανένα κείμενο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας ούτε ως Αλ ούτε ως Ελ, βλέπουμε να παράγεται το παραπάνω αποτέλεσμα .

Θα πρέπει να αναλογισθούμε ότι εάν κάποιος είχε κατασκευάσει έναν ‘ύμνο’ με βάση ένα μέρος των γραμμάτων της Αλφαβήτου, θα πρέπει να το είχε κάνει σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή οπότε θα είχε χρησιμοποιήσει ονομασίες από μία συγκεκριμένη Ελληνική διάλεκτο και όχι περισσότερες (οι τύποι Δα και Γα για την Γή , ανήκουν σε διαφορετικές διαλέκτους και διαφορετικές
εποχές ! ) και οπωσδήποτε αυτός ο κάποιος θα επιθυμούσε και αυτοί στους οποίους απευθύνεται να κατανοούν πλήρως αυτήν την ταύτιση στην καθομιλουμένη τους και να το κάνουν χωρίς να αναγκάζονται να φαντάζονται ή να υπονοούν λέξεις ή ολόκληρα τμήματα φράσεων,
άλλα που πρέπει να παραλείπονται και άλλα που πρέπει να προστίθενται.

Εκτός βέβαια εάν παραπέμπει ο ερμηνευτής στην ύπαρξη μιας ξένης θρησκευτικής συνωμοτικής οργάνωσης στον Ελλαδικό χώρο και ξένης προς τα Ελληνικά ειωθότα !

Μιλάμε όμως για εποχές με εχθρούς που δεν είχαν την οικονομική δύναμη των σημερινών ύπουλων εχθρών του Ελληνισμού, που επιχειρούν με δόλια και πλάγια μέσα να καταστρέψουν τις αξίες της πανάρχαιας γλώσσας μας και ιδίως για εποχές πραγματικής και ουσιαστικής ανεξιθρησκίας.

Ως εκ τούτου δεν τεκμαίρεται καμία ανάγκη απόκρυψης ή κρυπτογράφησης λατρευτικών μηνυμάτων μέσα σε έναν ‘ύμνο’ που μάλιστα υποτίθεται ότι απευθύνεται στον φαεινότερο όλων : τον Ήλιο.

Εάν πάλι δεχθούμε θεωρητικά ότι υπήρξε όντως δημιουργός μιας τέτοιας επίκλησης και για κάποιο δυσερμήνευτο λόγο ήθελε να κρύψει το μήνυμα του υφαίνοντας την θρησκευτική του επίκληση ανάμεσα στις ονομασίες των γραμμάτων, θα ήταν λογικό να το κάνει
βασιζόμενος σε μια ενιαία καθομιλουμένη διάλεκτο, και όχι σε μια διαχρονική συλλογή ετερόκλητων γραμματικών τύπων από διάφορες διαλέκτους !

Δεν θα είχε κάνει δηλαδή μια συρραφή από λεκτικούς τύπους από όποια Ελληνική διάλεκτο λάχαινε να τον εξυπηρετεί !

Μια τέτοια επιλογή είναι εφικτή μόνο σήμερα που έχουμε συγκεντρωμένες και γνωρίζουμε τις περισσότερες Ελληνικές διαλέκτους και αλφάβητα που έχουν υπάρξει διαχρονικά μέχρι σήμερα.

Όσο για την ίδια την δημιουργία του αλφαβήτου, ως γνωστόν αναπτύχθηκαν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές περισσότερα από δεκαπέντε αλφάβητα, σε διαφορετικές τοποθεσίες του Ελλαδικού χώρου, τα οποία δεν παρουσιάζουν απόλυτη ταύτιση ούτε ως προς την σειρά των γραμμάτων,
ούτε ως προς τα ίδια τα σύμβολα, ούτε ως προς τις επιμέρους ονομασίες τους.

Τα αλφάβητα αυτά, όντας πανάρχαια και αυτόχθονα, δεν καθιστούν άμεσα ορατή την σύγκλιση προς μια αρχέγονη κεντρική πηγή τους -που παρεμπιπτόντως δεν μπορεί να είναι βέβαια η Φοινίκη- έτσι ώστε να την ταυτίσουμε με μια συγκεκριμένη διάλεκτο που υποθετικά χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή ενός τέτοιου ύμνου.

Άλλωστε από την πλευρά των σημερινών εμπνευστών του, (διότι δεν υπάρχει τέτοια ανάλυση ή κάποια άλλη αναφορά σε τέτοιου είδους επικλήσεις σε κανένα αρχαίο κείμενο),
κανείς δεν μας εξηγεί ποιος είναι ο κύριος λόγος που θα μπορούσε να ωθήσει τους Αρχαίους να φτιάξουν ένα ύμνο μέσα στον οποίο θα πρέπει να λένε ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ !

Δεν αποτελεί χαρακτηριστικό της Αρχαίας Ελληνικής παιδείας η σύνθεση κρυπτογραφημένων επικλήσεων που απευθύνονται προς τον Ήλιο, με την χρήση ανύπαρκτων λεκτικών τύπων χωρίς γνωστό νόημα και μάλιστα χωρίς την παραμικρή νύξη προς τον Απόλλωνα!

Είναι άλλωστε σχήμα οξύμωρο και αντιφατικό το να κατασκευάζεις κρυφούς ύμνους και με αυτούς να απευθύνεσαι στο λιγότερο κρυφό πράγμα που υπήρξε ποτέ στον κόσμο μας,δηλαδή τον Ήλιο.

Ποιους καταχθόνιους κατακτητές που καταπίεζαν το Ηλιακό Φώς και τον ελεύθερο λόγο ήθελαν άραγε να αποφύγουν οι Αρχαίοι μας πρόγονοι με ένα τέτοιο μυστηριακό κρυπτογράφημα λατρευτικών μηνυμάτων ;

Οι ‘λέξεις’ που σύμφωνα με την εν λόγω ‘αποκωδικοποίηση’δημιουργούνται μετά την αυθαίρετη κατάτμηση του ονόματος ‘άλφα’ σε αλ ή ελ, δεν μαρτυρούνται καθόλου ως λεκτικοί τύποι, τουλάχιστον σε έγκυρα λεξικά όπως ταTLG, του Ι. Σταματάκου και των
Liddell & Scott, αλλά μόνο σε σημιτικές διαλέκτους οι οποίες βρίθουν κυριολεκτικά από αυτούς !

Η Ελληνική Γλώσσα και μάλιστα η αρχαιότατη Ομηρική προσέφερε κάθε δυνατότητα πλήρους ανάπτυξης νοημάτων χωρίς να αναγκάζει κανέναν να καταφεύγει σε αυθαίρετα υπονοούμενες προσθαφαιρέσεις και κατατμήσεις λέξεων, με τη βοήθεια διανοητικών
ακροβασιών για να τα κατανοήσει.

Όταν βλέπουμε λοιπόν να εξυφαίνονται ‘ύμνοι’ επί του αλφαβήτου με όσα από το τα γράμματα εξυπηρετούν τον εμπνευστή και με βάση ανύπαρκτες για την Ελληνική Γλώσσα λέξεις, πρέπει να είμαστε το λιγότερο επιφυλακτικοί.

Είναι λυπηρό αλλά τέτοια κατασκευάσματα δεν θυμίζουν σε τίποτα Ελλάδα.

Θυμίζουν μονάχα επικλήσεις και πρακτικές ανατολικής μαγείας και σκιαγραφούν μια αντίληψη για την έννοια της θρησκείας, εντελώς ξένη προς την Ελληνική κοσμοθέαση.

Χρειάζεται τεράστια προσοχή πριν αποδεχθούμε και διαδώσουμε απόψεις που αφορούν την πολυτιμότερη πολιτισμική μας κληρονομιά δηλαδή τη γλώσσα μας,
ειδικά όταν αυτές εμπεριέχουν στοιχεία που δεν επαληθεύονται με βάση μια επίσης πολυτιμότατη παρακαταθήκη των προγόνων μας :

Τον ορθολογισμό.

Κώστας Σκανδάλης

ieraellas-kinimaethnikon



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (21)

  1. Ανώνυμος 06/11/2017 @ 2:00 ΜΜ

    Μπράβο στα Κατοχικά Νέα γι αυτήν την ανάρτηση!

  2. ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ 06/11/2017 @ 2:03 ΜΜ

    Συγχαρητήρια!Σωστό το άρθρο! ..Γιατί μερικοί νομίζουν πως τρωμε όλοι κουτόχορτο..

    • Νικητας 06/11/2017 @ 5:27 ΜΜ

      Κωστα καλησπερα !!! Και βεβαια δεν τρωμε κουτοχορτο …,αλλα οταν αγνοουμε την σημασιολογια της γλωσσας μας …το ιδιο ειναι ως αποτελεσμα !! Στην ΝΑΣΑ , ερευνητες ασχοληθηκαν την δεκαετια του ’50 και μετα ,με ΦΡΑΣΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ στην αρχαια Ελληνικη , που κανει επικληση στον ‘ΣΑΛΠΙΓΚΟΦΟΡΟ ΑΓΓΕΛΟ’ του φωτος(;), και τσακιζει τα παντα (δικαια;) τα της επικλησεως του !!! Οι αναφορες αυτες των επιστημονικων νεων (που το απεκαλυψε τοτε)….ΘΑΦΤΙΚΑΝ …,ΛΟΙΔΟΡΗΘΗΚΑΝ…,ΕΞΑΦΑΝΗΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟΤΟΜΩΣ !!! Οι δε επιστημονες ερευνητες της ΝΑΣΑ (αρκετοι ηταν Ελληνες)….ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΩΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ απο τα ΜΜΕ…μεχρι τωρα !!! ……Αυτα για την δυναμη της Ελληνικης γλωσσας…και ΤΗΣ ΛΥΣΣΑΣ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ – Ν.Τ.Π…να την εξαφανησουν !!! …….ΛΕΤΕ χμμμμνα συγχετιζεται αυτο με τα ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ (30) χρονια ;…χμμμμμμ……..

  3. Υψηλη η εννοια της γραφης των στοιχειων τουτων.Απο το Αλφα αρχονται τα γραμματα.Αρχη σοφιας φοβος Κυριου.Το ΑΛΦΑ σημαινει τον Αδαμ το ΒΗΤΑ σημαινει τον Βασιλεα το ΓΑΜΜΑ τη γνωση το ΔΕΛΤΑ τη δυναμη το ΕΨΙΛΟΝ τι εχουν οι δουλοι του.Τα 24 γραμματα του αλφαβητου εις καιρον θα εξηγηθουν με μεγαλο αγωνα δια μεσω ανθρωπων αγραμματων και απαιδευτων και πιστων εργατων της μυστικης αμπελου,δια μεσω της αγαπης της νηστειας της προσευχης της ταπεινωσεως ως λεγει ο προφητης Δαυιδ”Κυριος υπερηφανοις αντιτασσεται ταπεινοις δε διδωσι χαριν”…..(Μια προφητεια μονον δια την Ελλαδα)Αγιον Ορος 1866.

    • Γιωργος 06/11/2017 @ 4:34 ΜΜ

      ΠΟΙΟΝ ΑΔΑΜ ΡΕ ΓΙΔΗ???ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΥΑ????ΕΧΕΙΣ ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΡΕ ΓΙΔΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ,ΑΣΕ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ,ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΤΩΝ ΡΕ,ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΑΔΑΜ ΤΟ ΑΛΦΑ.

      • ΤΟ ΓΙΔΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΓΙΩΤΑ ΑΣΧΕΤΕ…..ΜΥΘΟΛΟΓΕ….

        γίδι < μεσαιωνικό γίδιν < αρχαίο αἰγίδιον < υποκοριστικό του αἴξ

        • Ανώνυμος 06/12/2017 @ 9:59 ΠΜ

          ΤΟ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΣ ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΒΡΙΕ ΦΙΛΕ?

          ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟ Α ΕΙΝΑΙ ΑΔΑΜ

          ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

        • Γιωργος 06/12/2017 @ 11:01 ΠΜ

          ΠΑΨΕ ΡΕ ΓΙΔΗΗΗΗΗΗ,ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΡΕ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΕ,ΑΝΤΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΡΕ ΛΟΥΣΤΡΟ ΦΙΛΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΠΑΔΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΙΩΝΙΕΣ ΕΥΤΗΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ,ΧΕΣΜΕΝΟ ΣΕ ΕΧΩ ΡΕ ΓΙΔΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ,ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΡΕ ΛΟΥΣΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟ “Η”.ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ,ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΣΟΥ.ΥΓ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΧΩ ΧΕΣΜΕΝΟ 2 ΦΟΡΕΣ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΔΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

  4. Εκτος απο τις προσθηκες,αλλαζουν και τη θεση του ψ με το χ για να ταιριαζει και αλλες αλλαγες.Σαλατα .

  5. ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ 06/11/2017 @ 2:41 ΜΜ

    Ας αφαιρεσουμε ολα τα ανατολικα στοιχεια απο την γνησια Ελληνικη παραδοση. 1) Αστρολογια που ηρθε απο την Βαβυλωνα 2) Τοτε και οι θεοι πρεπει να φυγουν γιατι μιλαμε για αστροθεολογια που ειναι βασισμενη στην Βαβυλωνιακη αστρολογια 3) Τον Ορφεα που συμφωνα με τον Ρασσια εφερε ξενες παραδοσεις απο την Ανατολη και συμφωνα με τον πΟρδΕΑ ηταν Κρονιος πρακτορας 4) Τον Πυθαγορα που ειναι ξεκαθαρο αλλωστε οτι εφερε νεα δεδομενα και γνωση απο την ανατολη και συμφωνα με τον πΟρδΕΑ ηταν και αυτος Κρονιος πρακτορας 5) Τον Πλατωνα που συμφωνα και με τους οπαδους του Ρασσια εφερε ανατολικες δοξασιες στην “γνησια” Ελληνικη παραδοση 6) Ολους τους φιλοσοφους που ηταν μυημενοι στα Αιγυπτιακα μυστηρια και δηλαδη: Θαλη, Πυθαγορα, Αναξιμανδρο, Αναξιμενη και συνεπως και οι Ιωνες φιλοσοφοι που προηλθαν απο αυτους οπως o Ξενοφανης και ο Παρμενιδης κλπ 8) Την φιλοσοφια που συμφωνα και με τον Διογενη τον Λαερτιο βασιζετε κυριως στις εμπειρικες παραδοσεις της Ανατολης. 9) Τα Ερμητικα κειμενα που ηρθαν απο την Αιγυπτο. 10) Το αλφαβητο που ολος ο πλανητης γνωριζει οτι βασιζετε στο Φοινικικο και στην παραδοση δηλαδη των Ελ. Μπορω να συνεχισω να γραφω και στο τελος δεν θα μεινει τιποτα καθως δεν υπαρχει καν Ελληνισμος χωρις το ανατολικο στοιχειο και αρα αυτοι που κανουν μεγαλυτερη ζημια οχι μονο οτον Ελληνισμο αλλα και στον παγκοσμιο πολιτισμο ειναι αυτοι που προσαπθουν να δημιουργησουν αυτη την τεχνητη πολωση αναμεσα στην ανατολη και την δυση και να καταργησουν επι της ουσιας αυτη την Δια-Σταυρωση και οχι τα κυριως αρχαιοπληκτα παιδακια που “παιζουν” προσπαθωντας επι της ουσιας να ανακαλυψουν αυτο που ηρθε απο την Ανατολη καθως αυτοι ειναι το αποτελεσμα της παρακρουσης του Ελληνοκεντρισμου και οχι η αιτια που ειναι πολυ βαθυτερη απο οσο θελετε να καταλαβετε και θα μπορουσε ασφαλως ολο αυτο το σκηνικο να εχει να κανει και με τον σταυρο στην σημαια και τον Χριστο αλλα με τον Δικεφαλο. Να βαλω και μουσικουλα για να καταλαβετε που θα σας οδηγησει η “ανεξιθρησκεια” και βασικα η απατη του Ελληνοκεντρισμου: https://www.youtube.com/watch?v=IDQj2InjBBo

  6. Ανώνυμος 06/11/2017 @ 2:53 ΜΜ

    El Al

    Η Ισραηλινή El Al Israel Airlines (אל על, Εβραϊκά: προς τον ουρανό) είναι ο Ισραηλινός εθνικός αερομεταφορέας. Εκτελεί διεθνείς τακτικές πτήσεις προς Ασία, Αφρική, Βόρειο Αμερική, Ευρώπη και Μέση Ανατολή. Εδρεύει στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ben Gurion, του Τελ Αβίβ.

    https://lh4.googleusercontent.com/-Zt9eDt5nHe0/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAEo/DcTTCPBKFhg/s0-c-k-no-ns/photo.jpg

    ΕΛ-ΛΑΣ=ΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛ

    Ο ανώτερος θεός των Χαναναίων είναι ο θεός Ελ, του οποίου το ιερό ζώο – σύμβολο είναι ο ταύρος

    ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

    http://i45.tinypic.com/34hdwra.png

    ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΛΑΜΩΝ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΣΑΣ ΥΜΝΟ

    Born at Zakynthos in 1798,[1] Dionysios Solomos was the illegitimate child of a wealthy count, Nikolaos Solomos, and his housekeeper, Angeliki Nikli. Nikolaos Solomos was of Cretan origin; his family were Cretan refugees who settled on Zakynthos in 1670 after Crete’s conquest by the Ottoman Empire in 1669. The Italian version of the family name is recorded as: Salamon, Salomon, Solomon, and Salomone

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΩΣ ΣΟΛΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΩΣ ΣΑΛΑΜΩΝ

    http://www.freeinquiry.gr/upload/files/1.11/solomos-web/493a.jpg

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙ;

    Στην Ελληνική μυθολογία η Πυρήνη ήταν μία νύμφη. Ήταν κόρη του Βασιλιά της Ισπανίας Βέβρυξ και ερωμένη του Ηρακλή. Όταν γέννησε ένα ερπετό τρομοκρατήθηκε τόσο που ξέφυγε προς το δάσος όπου και πέθανε. Ο Ηρακλής έφτιαξε τον τάφο της συγκεντρώνοντας βράχους και σχηματίζοντας έτσι τα Πυρηναία, τα οποία πήραν το όνομά τους από αυτήν.

    Πόσα παιδάκια απέκτησε ο Ηρακλής όταν μάμησε την Έχιδνα;

    Ο Κέκροπας τι μέρος του λόγου ήταν και ποια πόλη ίδρυσε;

    ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΜΟΥ!

    ΠΟΥ ΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΝΝΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ DNA ΦΙΔΙΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΡΝΑΤΕ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ.

    ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ! REPTILIANS ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΒΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ,Ε;

    ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.

    ΔΕΝ ΓΙΝΟΣΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΑΣ,ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΟΥΣΕΣ ΠΑΛΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ (ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ,ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ Κ.Τ.Λ.)

    ΟΙ “ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ” ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ “ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ” ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΕΡΣΙΑΣ.

    ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ

  7. ΜΟΛΟΣΣΟΣ 06/11/2017 @ 3:34 ΜΜ

    Ο Αρτέμης (από την κυνηγό Άρτεμις) τι κάνει: Ταξιτζής στη ΝΥ έγινε;

    Υ.γ. Κατοχικέ φοβιτσιάρη, ονόμασες το μαντήλι στο κεφάλι μπούργκα. Το γνώριζα ότι είσαι προβοκάτορας και ψεύτης, δεν προκαλείς έκπληξη ψεύτοελευθεριακέ. Έκοψες το σχόλιο χωρίς εμφανή λόγο εκτός του ότι έλεγε την αλήθεια.

  8. Ανώνυμος 06/11/2017 @ 3:40 ΜΜ

    Με την ονομασία Ουγκαριτικά κείμενα, χαρακτηρίζονται στο σύνολό τους οι γραπτές μαρτυρίες που ήρθαν στο φως από Γάλλους αρχαιολόγους, με ανασκαφές που

    ξεκίνησαν το 1929 επάνω στο λόφο Ρας Σάμρα (=κεφαλή μαράθου) (Ra’s Shamrah ή Ras Shamra) στη βόρεια Συρία. Όπως αποδείχτηκε, ο λόφος αυτός περιέκλειε τα ερείπια της αρχαίας πόλης Ουγκαρίτ (Ugarit), που βρισκόταν σε απόσταση 10 χιλιομέτρων βόρεια της αλ Λαντικίγια (Λατάκιας ή Λαοδίκειας).

    Η θρησκεία της Ουγκαρίτ

    Ο Ελ

    Είναι ο ύπατος των θεών. Σε στήλη που βρέθηκε, εικονίζεται ευγενής και μεγαλοπρεπής να κάθεται σε θρόνο όπου δέχεται τα δώρα του βασιλιά της Ουγκαρίτ. Ο φτερωτός ήλιος επάνω από τα κεφάλια των εικονιζόμενων προσώπων, μας δείχνει έναν συσχετισμό του Ελ με τον θεό ήλιο των Αιγυπτίων. Τα κέρατα που υπάρχουν στο κεφάλι του

    φανερώνουν την ισχύ του. Είναι εντυπωσιακό ότι η λατρεία του δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και αυτό ίσως οφείλεται στην απόσταση που δημιουργεί με το λαό, η υψηλή του θέση στο πάνθεον των ουγκαριτικών θεών.

    Ο Βάαλ

    Eίναι θεός της βροχής, της γονιμότητας και της ευφορίας. Ενώ σύμβολο του Ελ είναι ο φτερωτός ήλιος, σύμβολο του Βάαλ είναι ο ταύρος και με τα κέρατά του κατατροπώνει

    του εχθρούς του.Σε σχετική απεικόνιση, φορά κράνος με κέρατα κρατώντας με το αριστερό χέρι κεραυνό και με το δεξί ρόπαλο

    (ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ)

    Συρία: Οι τζιχαντιστές ανατίναξαν τον αρχαίο ναό του Βάαλ-Δία στην Παλμύρα

    http://www.skai.gr/news/culture/article/290158/suria-oi-tzihadistes-anatinaxan-ton-arhaio-nao-tou-vaal-dia-stin-palmura/

    Ομοιότητες ανάμεσα στα ουγκαριτικά κείμενα και την Παλαιά Διαθήκη

    Συσχετισμός γίνεται επίσης ανάμεσα στη λατρεία που έχει ως κέντρο τη γενετήσια επαφή του Βάαλ με μια αγελάδα και στη λατρεία από τους ισραηλίτες του Χρυσού Μόσχου που έστησε στη Δαν ο Ιεροβοάμ

    (Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΓΕΛΑΔΑ ΛΕΓΟΤΑΝ ΠΑΣΙΦΑΗ)

    Τα τρομερά όντα Αμπιρίμ των ουγκαριτικών κειμένων με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου, μπορούν να συσχετισθούν με τα αντίστοιχα της Παλαιάς Διαθήκης

    (ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΜΠΙΡΙΜ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΙΝΩΤΑΥΡΟ)

    Η θεότητα Λοτάν που εικονιζόταν ως υδρόβιος δράκοντας ή φίδι, είναι αντίστοιχη του Παλαιοδιαθηκικού Λεβιάθαν

    (ΤΥΧΑΙΑ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣΜΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΛΕΒΙΑΘΑΝ;)

    https://el.wikipedia.org/wiki/Ουγκαριτικά_θρησκευτικά_κείμενα

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ;

    Υ.Γ.:ΤΙ ΗΤΑΝ Η ΠΑΣΙΦΑΗ; Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ.ΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΜΙΝΩΑΣ; ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.

    ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ; ΗΤΑΝ ΑΝΩΜΑΛΗ ΚΑΙ ΜΑΜΙΟΤΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΤΑΥΡΟ Ή ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΜΗΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΝ;

  9. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΕΡΙ ΕΡΧΟΜΟΥ ΜΕΣΩ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ(ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ).
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΑΛ-ΦΑ-ΒΗ-ΤΟΝ(ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΑ,ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ).
    ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΩ ΘΕΩ.
    ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΑ ΕΙΔΩΛΑ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ,ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ.
    ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,ΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ,ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΛΗΘΙΝΝΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ,ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΤΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΝ!!!
    ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΦΘΟΡΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΑΡΚΑΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΩΝΙΟΙ,ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΑΠΑΙΩΝΙΟΥ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΙΗΣΟΥ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ,ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ.
    ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΕΣ,ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ,ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑΝ ΧΡΕΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ.

  10. Ανώνυμος 06/11/2017 @ 8:01 ΜΜ

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΜΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΔΟΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ – ΠΑΜΛΙΚΑ- ΚΥΜΑΤΑ…ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…ΓΙΑΤΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ…. ΟΙ ΠΑΛΜΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ…ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΡΙΖΑ ΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΗ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ …ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ …ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΑ – ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ – ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ….ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΜΗΤΡΑ ΚΡΥΦΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ…ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ Η ΘΕΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΡΜΟΝΙΑ…ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ [ ΒΛΕΠΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ] ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ…ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΔΥΝΑΜΗ…ΓΙ’ ΑΥΤΟ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΥΣΣΑ…ΤΕΛΟΣ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -…ΑΝΑΓΝΜΩΣΚΕΤΑΙ…ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ….ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ.. – ΚΑΛΥΤΕΡΑ-…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  11. Βαάλ Μελγκάρτ ο Ηρακλής της Κύπρου 06/11/2017 @ 10:56 ΜΜ

    Ειναι ξεκαθαρη και η σχεση με τον Ελ που ειναι το αρχικο ονομα του Θεου της Π.Δ αλλα και η προελευση της Μινωικης παραδοσης απο την ανατολη. Αυτο που συμβαινει μπορει να σας το εξηγησει καλυτερα ενας γνωστος μου στο FB απο τον Λιβανο ο Karim El Koussa (google it) που ειναι ενας αρκετα γνωστος και βραβευμενος συγγραφεας ο οποιος ειναι Χριστοπαγανιστης (οπως και εγω) και λιγο δηλαδη αρχαιολατρης και φανατικος αντιεβραιος που απορριπτει την Π.Δ στο συνολο της καθως αλλωστε ειναι γνωστο οτι η Εβραικη παραδοση βασιζεται στην Φοινικικη και οτι ακομα και η Ιερουσαλημ πηρε το ονομα της απο τον Φοινικικο Θεο Shalim. Τελικα δεν τα βρηκαμε αλλα στα περισσοτερα που λεει συμφωνω μεσα σε αυτα τα πλαισια μαλιστα οπου επιβληθηκε η Π.Δ ως η μοναδικη αληθεια. Ειναι προφανες οτι ο αρχικος Θεος του Αβρααμ ηταν ο Ελ και δηλαδη ο πατερας του Δια-Βααλ που ηταν και ο πατερας του Μινωα και που ασφαλως στην Μινωικη παραδοση το ονομα του ειναι αγνωστο αλλα ειναι προφανες μεσα απο τους συμβολισμους οτι μιλαμε για τον Φοινικικο Βααλ που ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι και ο Αιγυπτιακος Οσιρις και ειναι ξεκαθαρο περαν πασης αμφιβολιας οτι ο Μινωικος Διας που ηρθε μετα απο αυτες τις παραδοσεις ειναι ο Βααλ που ειναι ασφαλως ο Διας Βηλος η αλλιως ο Βηλ Μαρδουκ απο οπου προερχεται ο τιτλος Βααλ που σημαινει Κυριος οπως και το Βαβυλωνιακο Βηλ και οσοι βασικα Ελληνοκεντρικοι μου ζαλιζουν τα @@ γιατι τους λεω την αληθεια ο μονος Διας που θα δουν ειναι αυτος που θα τους καψει η που μαλλον καλυτερα τους εχει καψει ηδη. Σε οτι αφορα λοιπον τους MINOANS = 510 ειναι προφανες οτι μιλαμε για την σπορα των ANUNNAKI = 510 και οτι ασφαλως δεν μιλαμε σε καμια περιπτωση για Ελληνες αλλα για ενα στοιχειο που υιοθετησε ο Ελληνικος πολιτισμος και για αυτο η Μινωικη παραδοση που ειναι προφανες οτι προερχεται απο την Ανατολη ΕΓΙΝΕ Ελληνικη. Να μην ξεχασω επισης να αναφερω οτι συμφωνα με γενετικες ερευνες οι Μινωιτες προρχονται απο την Ανατολια: http://www.washington.edu/news/2013/05/14/dna-analysis-unearths-origins-of-minoans-the-first-major-european-civilization/ Σε οτι αφορα την σχεση μου με την Ιερη Αγελαδα σας τα εχω πει. Μιλαμε για εσωτερικους και αστρολογικους συμβολισμους.

  12. ΕΥΣΤΑΘIΟΣ 06/11/2017 @ 11:10 ΜΜ

    Τό μοναδικό ἔργο ἐπιστημονικῶς τεκμηριομένο ποῦ ἀφορᾶ τήν ἀποκωδικοποίησιν τοῦ ἑλληνικοῦ ἀλφαβήτου ὑπό τόν τίτλον ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ εἷναι τοῦ Θεολόγου Σημαιοφόρου. Ὃλα τά ἄλλα εἶναι λίγο πολύ ἄρθρα πρός ἀνάλωσιν τοῦ διαδικτὺου.

    http://www.ellinlogos.gr

    http://www.ellinlogos.net

    https://www.youtube.com/user/ellhnlogos/feed

  13. Βαάλ Μελγκάρτ ο Ηρακλής της Κύπρου 06/12/2017 @ 12:31 ΠΜ

    Ασφαλως και η Ελληνικη γλωσσα ειναι κατι το μοναδικο και αξιοθαυμαστο λογω κυριως του πλουτου της και συμφωνω σχεδον σε ολα οσα λεει ο Γιαννης απο την Κοζανη απλα να πω οτι βασικα ολες οι γλωσσες που επι της ουσιας προερχονται απο το Φοινικικο αλφαβητο εφαρμοζονται στους κανονες της Γεματριας και εχουν μαθηματικη δομη καθως μιλαμε επισης για παραγωγα της Ιερης Γεωμετριας και ολες βασικα οι γλωσσες ειναι παραγωγα της συμπαντικης μητρας και των εκπορευσεων του δεντρου της ζωης οπως αλλωστε και η συνειδηση μας η οποια παραγει τις γλωσσες απο τα εσω προς τα εξω και για αυτο ολες οι γλωσσες εχουν και μια αποκρυφιστικη διασταση.

  14. Βαάλ Μελγκάρτ ο Ηρακλής της Κύπρου 06/12/2017 @ 11:24 ΠΜ

    Εδω ο Ιαμβλιχος σας εξηγει γιατι επιμενω να επικαλουυμε τους θεους με τα μη Ελληνικα τους ονοματα: «Τώρα, λοιπόν, για το ότι τα πάντα, και τα ονόματα [των θεών] και οι προσευχές [προς τους θεούς], έχουν σχεδόν σβήσει, φταίει το εξής, ότι, δηλαδή, δεν σταματούν καθόλου να μεταβάλλονται διαρκώς από την καινοτομία και την παρατυπία των Ελλήνων. Γιατί οι Έλληνες είναι εκ φύσεως νεωτεριστές και κινούνται παντού με ορμή, χωρίς να έχουν μέσα τους κανένα στήριγμα˙ και χωρίς να διαφυλάσσουν ό,τι τυχόν παραλάβουν από κάποιους, αλλά εγκαταλείποντας και αυτό γρήγορα, όλα τα μεταπλάθουν σύμφωνα με την άστατη λεκτική εφευρετικότητά τους˙ οι βάρβαροι, όμως, επειδή είναι σταθεροί στα ήθη τους, μένουν επίσης σταθεροί στα ίδια λόγια˙ γι’ αυτό ακριβώς αυτοί είναι αγαπητοί στους θεούς και απευθύνουν τους λόγους τους αρεστούς στους θεούς˙ και δεν επιτρέπεται σε κανέναν άνθρωπο να τους αλλάξει με κανέναν τρόπο. Αυτά απαντάμε σε σένα για τα άρρητα ονόματα, τα οποία αποκαλούνται βαρβαρικά, είναι όμως ιεροπρεπή» (Ιάμβλιχου, Περί Μυστηρίων, Ζ’, 5). >> Εγω φυσικα σε αντιθεση με τον Ιαμβλιχο σας λεω οτι τα Ελληνικα ονοματα των θεων μπορουν να εχουν πολυ μεγαλυτερη δονητικη δυναμη απο τα μη Ελληνικα τους ονοματα αν οι επικλησεις γινουν μεσα στο πλαισιο που εγω θετω καθως εχω τα κλειδια που μπορουν να ξεκλειδωσουν το παραγωγο της Ιερης Γεωμετριας και να ενεργοποιησουν το ματριξ των Θεων=Ελ=Ανουννακι με οτι αυτο συνεπαγετε και αυτος ειναι και ο στοχος μου σε οτι αφορα τα διαφορα αποτελεσματα της Γεματριας που παραθετω. Σε αντιθεση με τους περισσοτερους εγω τις περισσοτερες φορες δεν κανω υποθεσεις καθως βλεπω τον στοχο με τον οφθαλμο του Δρακου-yang και του Τιγρη-yin (EYE OF THE DRAGON = 888 = EYE OF THE TIGER) και βαραω με το τοξο του Kamadeva που ειναι γνωστο και ως το τοξο του Ερωτα αλλα ως και το τοξο του Απολλωνα. Για αυτο αλλωστε εδω στην κορυφη του Γολγοθα του Ολυμπου της Σιων και του Duranki που εχω ανεβει οι αθεοι που θεωρουν οτι δεν υπαρχει ο Θεος ο Μεγας Γεωμετρης μου φαινονται και ηλιθιοι αλλα και επικινδυνοι οπως αλλωστε και στον Πλατωνα που συνιστησε ακομα και την εκτελεση των αθεων.

  15. Βαάλ Μελγκάρτ ο Ηρακλής της Κύπρου 06/12/2017 @ 11:51 ΠΜ

    Σε οτι αφορα το θεμα του αρχανθρωπου Αδαμ εμεις Υπερανθρωποι Ορθοδοξοι Πελαγορωμιοι Υπερελληναρες που ειμαστε γενετικα και σεξουαλικα ανωτεροι απο τις υπολοιπες φυλες αναγνωριζουμε αυτον τον συμβολισμο ως ενα ακομα παραγωγο της συμπαντικης μητρας καθως αλλωστε ειναι ενα μερος της Πελασγικης παραδοσης των Καβειριων μυστηριων. «Διότι οι Σαμοθράκες σαφώς ονομάζουν τον τιμώμενο παρ’ αυτών εις τα μυστήρια, τα οποία επιτελούν, τον Αδάμα τον αρχικόν άνθρωπον. Υπάρχουν Δε εις το ιερόν της Σαμοθράκης δυο αγάλματα γυμνών ανθρώπων, εχόντων και τας χείρας τεταμένας άνω προς τον ουρανόν και τους φαλλούς εστραμένους προς τα άνω, όπως έχει και το εν Κυλλήνη άγαλμα του Ερμού, τα προειρημένα αγάλματα είναι εικόνες του αρχανθρώπου και του αναγενωμένου πνευματικού ανθρώπου, ο οποίος είναι κατά πάντα ομοούσιος προς εκείνον τον άνθρωπον..». Εμεις οι υπερσεξουαλικοι ορθοδοξοι υπερανθρωποι μπορουμε να διακρινουμε την μορφη απο την ουσια στους διαφορους συμβολισμους των διαφορων παραδοσεων και να διεμβολισουμε την τεχνητη πολωση που ειναι ενα παραγωγο του κατωτερου εγω μεσα στον χρονο το οποιο εγκλωβιζει την ουσια των πραγματων και συνεπως την συνειδηση της ανθρωποτητας μεσα στις κατωτερες συχνοτητες του μορφικου-ειδωλικου κοσμου για τον οποιο μας μιλησε και ο Πλατωνας.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*