19:43 - 10/08/2017

Οι Κυνοκέφαλοι Νεφελίμ της Ινδίας μέσα από τα «Ινδικά» του Κτησία

Σύμφωνα με το θρύλο, τη χώρα αυτή είχε επισκεφτεί ο θεός Διόνυσος και η ακολουθία του και είχε διδάξει στους κατοίκους της την καλλιέργεια της αμπέλου και την παραγωγή κρασιού. Πέρα από το μύθο, όμως, η ιστορία έχει διασώσει πραγματικές επαφές με αυτή τη χώρα και πρώτος, από όλους όσους την αναφέρουν, είναι ο Σκύλαξ ο Καρυανδεύς (520 π.Χ.) στο έργο του Γης περίοδος.

Οι Κυνοκέφαλοι Νεφελίμ της Ινδίας μέσα από τα «Ινδικά» του Κτησία - Εικόνα1

Ο πρώτος αυτός Σκύλαξ, γιατί υπάρχει και ένας νεότερος με το ίδιο όνομα γύρω στο 350 π.Χ., κατ’ εντολή του Δαρείου του Κοδομανού είχε διαπλεύσει τον Ινδό ποταμό και εκτέλεσε περίπλου από τις εκβολές του έως την Αραβία και το Σουέζ». Δυστυχώς ο Σκύλαξ δεν αναφέρεται σε Κυνοκέφαλους, κάτι που κάνει εκτεταμένα ο Κτησίας.

Ο Κτησίας ο Κνίδιος (5ος-4ος αι. π.Χ.) είναι ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας που έγραψε βιβλίο ειδικά για την Ινδία, τα Ινδικά, το οποίο απωλέσθηκε, όπως και το άλλο περίφημο έργο του τα Περσικά. Όμως τα γνωρίζουμε διότι, εκτός των λίγων αποσπασμάτων που έχουν διασώσει διάφοροι συγγραφείς -όπως ο Αιλιανός-, τα περιλαμβάνει ο Φώτιος στην περίφημη «Βιβλιοθήκη» του, γνωστή και ως «Μυριόβιβλος». Ο Φώτιος, μια από τις μεγάλες πνευματικές προσωπικότητες του Βυζαντίου, διετέλεσε Οικουμενικός Πατριάρχης τις περιόδους 857-867 και 877-886. Κάποτε με απόφαση της Βυζαντινής Γερουσίας διορίσθηκε «πρέσβης στους Ασσυρίους».

Προτού αναχωρήσει, συνέγραψε τη «Βιβλιοθήκη» που είναι ουσιαστικά περίληψη 279 ακριβώς βιβλίων από όσα είχε διαβάσει ο ευρυμαθής Πατριάρχης, στα οποία αναφέρθηκε από μνήμης (!). Αυτό φυσικά είναι και καλό και κακό. Το καλό είναι αυτονόητο- ο Πατριάρχης διέσωσε -έστω και περιληπτικά- το περιεχόμενο βιβλίων που έχουν χαθεί, ενώ το κακό είναι ότι «από μνήμης» δεν ήταν δυνατόν να θυμάται ακριβώς ό,τι είχε διαβάσει. Και επί του προκειμένου, το έργο του Κτησία Ινδικά σαφέστατα είναι διαφοροποιημένο και όχι ακριβές. Αντιπαρέρχομαι τα όσα «θαυμαστά» αναφέρει ο Κτησίας στο έργο του Ινδικά και περιορίζομαι στα όσα έγραφε για τους κυνοκέφαλους:

»Στα βουνά του Ινδού ποταμού ζουν άνθρωποι που έχουν κεφάλι σκύλου. Τα ρούχα τους είναι από δέρμα άγριων ζώων. Δεν μιλούν καμιά γλώσσα αλλά γαυγίζουν σαν τα σκυλιά και συνεννοούνται με τον τρόπο αυτό. Οι Ινδοί τους αποκαλούν «Καλύστριους» που σημαίνει «κυνοκέφαλοι». Τα δόντια τους είναι ισχυρότερα από εκείνα των σκύλων. Τους βρίσκει κανείς μέχρι και του Ινδού ποταμού. Είναι μαύροι και έχουν βαθύ το αίσθημα της δικαιοσύνης όπως και οι άλλοι Ινδοί με τους οποίους άλλωστε είναι σε επαφή. Καταλαβαίνουν την γλώσσα των άλλων αλλά δεν μπορούν να τους μιλήσουν. Συνεννοούνται με νοήματα όπως οι κωφάλαλοι.Το έθνος τους αριθμεί 120.000. Ζουν από το κυνήγι, το κρέας του οποίου ξηραίνουν στον ήλιο. Έχουν πρόβατα, κατσίκες και όνους. Πίνουν γάλα και ξυνόγαλα. Τρώνε επίσης τον καρπό του «σιπταχόρου» που είναι γλυκό και που οι Ινδοί ξεραίνουν όπως οι Έλληνες τη σταφίδα. Οι κυνοκέφαλοι κατασκευάζουν σχεδία στην οποία φορτώνουν τους ξερούς αυτούς καρπούς, το άνθος της πορφύρας καθαρισμένο και το ήλεκτρο, τα οποία ανταλλάσονν με τους Ινδούς έναντι άρτων, αλευριού και βαμβακερών ρούχων.

Αγοράζουν από αυτούς τα ξίφη που χρησιμοποιούν για να κυνηγήσουν άγρια θηρία, ακόμη δε και τόξα και ακόντια, στη χρήση των οποίων είναι εξαιρετικά ικανοί. Είναι αήττητοι γιατί ζουν στα ψηλά βουνά που είναι απρόσιτα. Κάθε τρία χρόνια ο βασιλιάς τους χαρίζει 300.000 βέλη, 120.000 ασπίδες και 500.000 ξίφη. Δε ζουν σε σπίτια, ζουν σε σπήλαια, κυνηγούν θηρία με τόξα και ακόντια. Είναι τόσο γρήγοροι ώστε ξεπερνούν τα θηρία αυτά στο τρέξιμο. Οι γυναίκες τους λούζονται μια φορά το μήνα όταν έλθει η περίοδο τους -ποτέ άλλοτε. Οι άνδρες δεν λούζονται αλλά τρίβονται με κάποιο λάδι που βγάζουν από τα γάλα και σκουπίζονται με δέρματα. Ντύνονται με λεπτά δέρματα, άνδρες και γυναίκες. Οι πλουσιότεροι φορούν λινά αλλά είναι λίγοι. Δεν έχουν κρεβάτια. Κοιμούνται σε στρώματα από φύλλα δέντρου. Ο πλούτος υπολογίζεται με βάση τον αριθμό των προβάτων. Κατά τα λοιπά όμως είναι αρκετά ισόνομα κατανεμημένος. Όλοι τους, άνδρες και γυναίκες έχουν ουρά όπως τα σκυλιά. Οι άνδρες ενώνονται με την γυναίκα «τετραποδιστί», όπως και πάλι τα σκυλιά. Είναι δίκαιοι και ζουν μέχρι 200 χρόνια.»

Στην ελληνική μυθολογία, ιστορία ή φιλολογία, συχνά εμφανίζονται τέρατα, ανθρωπόμορφα ή όχι, που έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο. Όπως σημειώνει και ο Jacquew Heers βιογράφος του Κολόμβου, οι μυθοπλασμένοι άνθρωποι πάντοτε έλκυσαν τη φαντασία από την εποχή των Ελλήνων ως τον Πάπα Πιο τον Β’. Μερικοί συγγραφείς ή καλλιτέχνες περιέγραψαν ή απεικόνισαν τέρατα, που αναπαριστούσαν άλλωστε και τα γλυπτά της ρωμαϊκής εποχής.

Τα ανθρωπόμορφα πλάσματα με κεφάλι σκύλου αναφέρονται συχνά σε κείμενα της μεσαιωνικής λογοτεχνίας αντιπροσωπεύοντας την μαγεία, κυρίως τη μαύρη, την βαρβαρότητα, την κτηνώδη συμπεριφορά και το κακό. Διατήρησαν τα περισσότερα στοιχεία των μυστηριακών θρύλων της Ανατολής και τα ενσωμάτωσαν στην περιέργεια που χαρακτήριζε τις αναζητήσεις της μεσαιωνικής Ευρώπης, όπως αναφέρει στα έργα του ο Ισίδωρος της Σεβίλλης και άλλοι ιστορικοί. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ομοιότητα που των κυνοκέφαλων πλασμάτων της αρχαιότητας με την παράδοση των λυκανθρώπων. Αλλωστε οι μύθοι για τους τελευταίους, που είναι από τους αρχαιότερους της Ευρώπης, φαίνεται κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα να μπλέκονται σε αρκετά σημεία με τις παραδόσεις των κυνοκέφαλων.

Οι Κυνοκέφαλοι Νεφελίμ της Ινδίας μέσα από τα «Ινδικά» του Κτησία - Εικόνα2

Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ

Ο πρώτος μυθολογικά λυκάνθρωπος που συναντά ο επίδοξος ερευνητής προέρχεται από την ελληνική μυθολογία και ήταν ο Λυκάωνας από την Αρκαδία. Στην προσπάθειά του να κοροϊδέψει το Δία, προκάλεσε την οργή του πατέρα των Θεών που ξέσπασε μεταμορφώνοντας τον ίδιο αλλά και τους γιους του σε λύκους. Την ιστορία αυτή μεταφέρουν ο ιστορικός Απολλόδωρος ο Αθηναίος, αλλά και ο Παυσανίας στα Αρκαδικά. Σύμφωνα με το λεξικό Αρχαίας Ελληνικής του Ι. Σταματάκου, το λήμα Λύκη σήμαινε το φως και άρα ο λυκάνθρωπος δεν ήταν παρά ο μύστης, ο κάτοχος του φωτός και της γνώσης, που συμμετείχε στις τελετές που γίνονταν προς τιμήν του αστέρα Σείριου, του αστερισμού του Κυνός.

πηγές: https://el.wikipedia.org Πλίνιος, Φυσική Ιστορία Κτησίας, Ινδικά(αποσπ.) Οικουμενικός Πατριάρχης Φώτιος, »Μυριόβιβλος»/»Βιβλιοθήκη» aorata-gegonota Θεανώ Καρούτα, περιοδικό Ελεύθερου Τύπου, τα Φαινόμενα. metafysiko

omadaorfeas μέσω Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

diadrastika.com

Λύσε μια για πάντα το θέμα με τη στυτική σου δυσλειτουργία ή την πρόωρη εκσπερμάτωση με Φυσικά μέσα!!!

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (13)

  1. 2
    7
    Βασικά το θέμα με τον Λυκάωνα στην Αρκαδία ήταν ότι έτρωγαν βρέφη για αυτό τους κεραυνοβόλησα με την διπλή τρίαινα-Vajra που κρατάω και στα δυο μου χέρια και όχι μόνο στο δεξί μου χέρι όπως ο Ελληνικός Δίας και ο Ίντρα. Σύμφωνα με τον Βεόρ εκεί στην Αρκαδία έγινε μεγάλο κακό και βασικά δεν θα με παραξένευε αν οι πνευματικοί απόγονοι αυτής της ενέργειας επιχειρούσαν να φάνε το θείο βρέφος και τον σπόρο του Νέου Αιώνα για να αποδείξουν στο σύμπαν ότι τόσο αυτοί όσο και οι πρόγονοι τους ήταν malakes και να εξατμιστούν.
  2. ''ΑΓΙΟΣ'' ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ = ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΝΕΦΕΛΙΜ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΡΩΝΕ ΣΑΝΟ 10 Αυγούστου 2017 @ 21:30
    4
    3
    ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΡΩΝΕ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ΣΑΝΟ ΓΙΑ ΜΠΕΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΑΕΙ ΜΕΤΑ Ο ΑΓ(Ρ)ΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ = ΚΥΝΑΣ = ΛΥΚΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ 10 Αυγούστου 2017 @ 21:34
      3
      2
      Ο ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΙ ΑΣ ΗΤΑΝΕ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΒΔΕΛΛΥΡΑ ΕΘΝΗ ΤΩΝ ΝΕΦΕΛΙΜ. ΑΑΑ! ΕΤΣΙ ΠΕΣΤΟ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΝΟ ΚΑΙ ΞΕΡΟ…ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΝΟ!
  3. ΜΠΑ ΠΟΥ ΝΑ ΛΥΣΑΞΕΤΕ 10 Αυγούστου 2017 @ 23:27
    3
    0
    ΖΑΓΑΡΙΑ
  4. 4
    2
    Βασικά παιδιά μου δεν μπορώ να πω ότι λέω πάντα την αλήθεια καθώς άλλωστε η Αλήθεια είναι η κόρη του δημιουργού του δυαδικού μάτριξ και για αυτό είναι εξαρτώμενη από την πολικότητα του ατόμου όπως άλλωστε συνιστά η Ερμητική αρχή του γιου μου του Ναμπού-Ερμή του Θεού της Σοφίας. Επίσης όπως γνωρίζουμε ο άρχοντας στον οποίο ανήκει το μαντείο των Δελφών ούτε λέγει ούτε κρύβει και απλά βασικά σημαίνει γιατί αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας με το συν-ΟΛΟ αλλιώς τι σκατά θεός θα ήτανε αν υπήρχε μόνο για την μια πολικότητα και την μισή αλήθεια αυτός που μάλιστα είναι ο ΟΜΟΠΟΛΩΝ. Όμως βασικά τα δεδομένα αυτών που λέω είναι πάντα διασταυρωμένα και είναι γνωστό ότι γίνονταν θυσίες αλλά και βρώση βρεφών στο Λύκαιο όρος στην Αρκαδίας. Ασφαλώς ο Βεελζεβούλ που γνώριζαν οι Εβραίοι ήταν η σκιά του Ελληνικού Δια και δηλαδή το αρνητικό παράγωγο της Ελληνικής θεουργίας και δηλαδή η σκιά του πραγματικού Δια-Βαάλ-Bel Marduk η οποία είναι ένα προϊόν της αλληλεπίδρασης της συνείδησης του θεού των θεών και του πλανήτη Δια-Μάρδουκ με τους Έλληνες και για αυτό άλλωστε παρουσιάζετε ως ένας σεξομανής παιδόφιλος μέσα στα οράματα και στις καλλιτεχνικές απεικονίσεις και για αυτό άλλωστε ο Ελληνικός Δίας όπως και ο Ινδουιστικός βασιλέας των θεών-devas Ίντρα απεικονίζετε να κρατάει την διπλή τρίαινα ΜΟΝΟ με το δεξί του χέρι και δηλαδή κεραυνοβολεί ΜΟΝΟ μέσα από το αισθητό φως ως ο Ρα καθώς Αμεν/Αμην/Αμουν είναι κρυφος-occult(science) όπως και στην Βίβλο και αυτό είναι αυτό που προσπαθεί να προσεγγίσει ο Μάγγος την ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ και δηλαδή το ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Ο MARDUK = 408 = AMUN RA κρατάει την διπλή τρίαινα-vajra ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ και αυτό βασικά μας λέει ότι κεραυνοβολεί ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΕΡΙ και δηλαδή βαράει στο ΛΟΓΙΚΟ και για αυτό άλλωστε ο Θεός των Γνωστικών και των μαύρων μάγων και ΟΛΩΝ είναι ο CHRISTOS = 666 καθώς βασικά η διπλή τρίαινα-vajra όπως μας λένε και οι Ινδουιστές από ΔΕΞΙΑ είναι αποδέκτης και αποστολέας θεικής ενέργειας από πάνω 9 στο κάτω 6 μέσα από την διπλή τρίαινα 666/999. Σε ότι αφορά το θέμα του Βεελζεβούλ από την Αρκαδία σας προτείνω να μελετήσετε την εμπειρία που είχε ο Βεόρ με αυτή την ενέργεια που αφορά ασφαλώς το δικό του μονοπάτι καθώς βασικά μιλάμε για μια ενέργεια στο παρελθόν την οποία μπορεί να την εκλάβει κάποιος μέσα από τα δικά του φίλτρα και εδώ πέρα μιλάμε για έναν φανατικό χριστόπληκτο που ήθελε να κάψει όλους τους δαίμονες. http://www.gnosis2000.com/stuff/el/VM_Samael_Revolution_Of_Bel_greek.pdf Συνέχεια από εδώ όπου έκανα αναφορά για το αισθητό-sensible και το νοητό-intellegible φως του Απόλλωνα για το οποίο μας μίλησε ο Ηράκλειτος: http://katohika.gr/stranger-voice/kapote-xleuases-gia-ton-nimpirou-thimasai/
    • 2
      6
      ένα από τα βασικά επιχειρήματα των απολογητών είναι οι ανθρωποθυσίες που φημολογούνταν ότι λάβαιναν χώρα προς τιμήν του Λυκαίου Δία, στο Λύκαιον Όρος στην Αρκαδία, στο πλαίσιο της γιορτής των Λυκαίων, η οποία καθιερώθηκε ανάμεσα στον 14ο και 13ο αι. π.Χ. Για την τεκμηρίωση του ισχυρισμού περί ανθρωποθυσιών στο Λύκαιον Όρος, χρησιμοποιούνται κυρίως, σύντομες αναφορές του φιλόσοφου Πλάτωνα (5ος αι. π.Χ.), του φιλόσοφου Θεόφραστου (4ος αι. π.Χ.) και του περιηγητή Παυσανία (2ος αι. μ.Χ.). Τον Θεόφραστο επικαλείται τον 3ο αι. μ.Χ. και ο φιλόσοφος Πορφύριος, του οποίου τα γραφόμενα οι απολογητές τα διαστρέφουν, έτσι ώστε να δώσουν την εντύπωση, ότι ο Πορφύριος λέει ότι οι πάντες στην Ελλάδα κάνουν ανθρωποθυσίες και μάλιστα μέχρι τη δική του εποχή. Τα ευρήματα όμως των αρχαιολογικών ανασκαφών (τα οποία αποφεύγουν ν’ αναφέρουν οι απολογητές), δεν φαίνεται να επαληθεύουν τους ισχυρισμούς τους. Βρέθηκαν όντως οστά στον χώρο, που οδηγούν στο συμπέρασμα πως ήταν τόπος θυσιών, αλλά τα οστά αυτά ήταν ζώων και όχι ανθρώπων. Πράγματι μετά τις έρευνες του Κωνσταντίνου Κουρουνιώτη, στις αρχές του αιώνα μας (1902 – 1909) η αρχαιολογική σκαπάνη σίγησε παντελώς στην Ιερά Κορυφή της Αρκαδίας, ενώ οι έρευνες του σοφού μελετητή, που έγιναν με κάποια σπουδή, έλυσαν τόσα ζητήματα όσα και πλείονα ίσως κατέλιπον αναπάντητα και αμφιλεγόμενα.Τα πορίσματα της ανασκαφής Κουρουνιώτη έχουν εν συντομία ως εξής: Ο βωμός ήταν τεχνητός και εκ συσσωρεύσεως πολλών οστών και των λειψάνων των θυσιών. Η διάμετρος της επιφάνειας είναι 30 μέτρα, το δε βάθος των χωμάτων 1,5 μέτρα μέχρι τον στερεόν βράχον. Το χώμα περιγράφει ο Κουρουνιώτης, «ως λεπτότατον, μέλαν ως η τέφρα εκ της πυράς των θυσιών μετά πλήθους μικρών οστών. Αναφέρει δε και λίθους μεγάλους, ων τινές ημίκαυστοι, αλλαχού μεν σποραδικώς αλλαχού δε ως εις μικρούς σωρούς, ευρίσκοντο δε μετά του μέλανος χώματος και πολλά σχετικώς αλλά λίαν μικρά τεμάχια λεπτών αγγείων», τα οποία χρονολόγησε εις τον 5ο και 4ο αιώνα π.χ. Με απογοήτευση παρατηρεί ότι δεν απεκάλυψε εις τον βωμόν μικρά αφιερώματα ή άλλα πανάρχαια πράγματα, εξ ων θα εγίνετο δυνατόν να βεβαιωθεί η επικρατούσα ιδέα περί της μεγίστης αρχαιότητος της λατρείας του Διός, να καθορισθεί δε και το είδος ταύτης. Συμπεραίνει ότι ο βωμός δεν υπέστη αλλοίωσιν τινά υπό του χρόνου από της αρχαιότητος μέχρι σήμερον, βεβαιώνει κατηγορηματικώς ότι εξετάσας μετά προσοχής τα οστά δεν εύρεν μεταξύ τούτων ουδέν χαρακτηριστικόν ανθρωπίνου οστού. Τα μεγαλύτερα οστά ανήκουν εις βόας και χοίρους.
  5. 5
    0
    cnn.gr/news/ellada/story/42299/spoydaia-arxaiologika-eyrimata-sto-lykaio-oros-tis-arkadias Οπως φαίνεται δυστυχώς για αυτούς, ΥΠΑΡΧουν ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚα ΕΥΡΗΜΑτα ΠοΥ ΑΝΑΤΡΕΠουν την νόθα συλλογιστική των αρχαιοπαθών,ότι τάχα δεν υπήρξαν ανθρωποθυσίες στο Λυκαίο όρος,παρόλες τις σημαντικές γραπτές πηγές που αναφέραν σχετικά, Με τις υγείες τους ,Περαστικά τους!
  6. 4
    0
    εγώ τα είχα και με κυνοκέφαλη αλλά είναι από το χωριό δεν την ξέρετε
  7. 3
    1
    Ασφαλώς οι απολογητές της αρχαιοπληξίας έχουν ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας μέσα από την προσπάθεια τους να παγιδεύσουν την συνείδηση σας σε μια εικονική πλάνη και σε μια αδιέξοδη χρονοδίνη επί της ουσίας και ασφαλώς το πρόβλημα τους είναι το Άγιο Πνεύμα και όχι αυτό εδώ πέρα για παράδειγμα: https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY και ούτε ακόμα και οι παπάδες με τους οποίους επί της ουιίας είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με μοναδικό στόχο να ανακόψουν το φως της αλήθειας όπως άλλωστε έκαναν στο παρελθόν όταν παρίσταναν τους χριστιανούς και έφερναν τις βλακείες των παπάδων για να σας κάψουν τα μυαλά αναφορικά με τον Μέλλοντα Αιώνα στον οποίο αναφέρετε ο Άγιος Χρήστος. Η όλη φάση είναι βασικά ότι τον αντίθεο malaka και αν τον πλένεις θα χαλάσεις το σαπούνι σου και για αυτό άλλωστε επικράτησε η ακρότητα την αντίθετης πολικότητας γιατί το ψέμα και η βρωμιά των δαιμόνων του Βεελζεβούλ είχε φτάσει σε οριακό σημείο όπως άλλωστε και σήμερα και είναι πραγματικά η υπέρτατη κατάντια το να ταυτίζετε κάποιος με το αρνητικό καρμικό παράγωγο της ιστορίας για να ανοίξει πόλεμο στα άστρα και στο σύμπαν επί της ουσίας και να αποτρέψει την θεία λειτουργεία του νέου αιώνα και την είσοδο σε ένα νέο καρμικά καθαρό πεδίο και στο βασίλειο βασικά των θεών που έχει ήδη υλοποιηθεί στο μέλλον και απλά ταξιδεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Βεόρ ασφαλώς όπως έχετε καταλάβει δούλευε και αυτός για μένα τον Ωμεγατρόλαρχο ΑπολλΩν ΑΩ όπως και όλοι άλλωστε και για αυτό είχε αυτή την ψύχωση με τον Κοσμικό Χριστό Απόλλωνα όπως έλεγε και για αυτό μέσα στα δικά του οράματα την είδε ο εξαγνιστής του Βεελζεβούλ της Αρκαδίας και μας έλεγε βασικά ότι απελευθέρωσε τον «έκπτωτο Εωσφόρο» από τα δεσμά της μαύρης μαγείας και ότι αυτό βασικά προκάλεσε πανικό ανάμεσα στους δαίμονες καθώς αυτός αποφάσισε να μετανοήσει και να στραφεί προς το φως και προς την πραγματική θεία του φύση και για αυτό βασικά έλεγε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των δαιμόνων που έχασαν το αφεντικό και τον πατέρα τους που τους έδινε γραμμή αποφάσισαν να τον ακολουθήσουν και να στραφούν προς το φως του Εσωερικού Χριστού. Αυτή φυσικά η πραγματικότητα θα μπορούσε να αφορά μόνο όσους τελικά μπόρεσαν να αναγνωρίσουν και να ακολουθήσουν τον πατέρα τους μέσα στο δικό μου θεουργικό πλάνο και όχι τους μαλάκες που πούλησαν τον πατέρα τους για να ανοίξουν πόλεμο στον πατέρα μου τον Κοσμικό Χριστό και δηλαδή τον ΝΙΜΠΙΡΟΥ. Αυτά τα λεώ για να καταλάβετε και την σχέση που είχα αναπτύξει στο παρελθόν με την ενέργεια του Βεελζεβούλ μέσα από την θεουργική εργασία του Βεόρ που ηταν για μένα ένα όχημα όταν ακόμα έγραφα ως ο Λύκος καθώς με όλους αυτούς τους malakes που κυκλοφορούν μου είχε καρφωθεί στο μυαλό ότι θα μπορούσα βασικά να είμαι ο μετανοημένος Βεελζεβούλ στα οράματα του Βεόρ. Μετά φυσικά κατανόησα ότι ο Βεόρ απλά έκλανε φωτιές που καίνε τους δαίμονες και ετσί λοιπόν εντρύφησα στην πολεμική τέχνη της αστρικής κλανιάς και αποφάσισα να κλάσω τον Διάολο και να τον στείλω στον αγύριστο έτσι όπως άλλωστε μου δίδαξε ο πατέρας του Προτεσταντισμού ο Λουθήρος που είχε ανοίξει πόλεμο στην mama Roma και που είχε για σύμβολο του το ΡΟΔΟ που είναι ο ΠΡΩΙΝΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ 888 και απλά να αναφέρω βασικά τι είχε πει: «But I resist the devil, and often it is with a fart that I chase him away.» – Martin Luther. Ασφαλώς όπως καταλαβαίνετε ο αλχημιστής Λουθήρος ήταν απλά ένας μαθητής του Πρωινού Αστέρα 888 και δηλαδή του ΕΩΣΦΟΡΟΥ 888 και δηλαδή του Υπερμέγσιτου Υπερεληννάρα του Πορδοκράτορα Ωμεγατρόλαρχου Απόλλωνα που ήμουν δάσκαλος ΚΑΙ του Βεελζεβούλ και για αυτό άλλωστε χωρίς το αλχημικό εκείνο που ενώνει τις χωρισμένες πλευρές της πραγματικότητας μας για το οποίο μίλησε ο μαθητής μου ο Άγγελος Σικελιανός there is nothing but FARTS. Με λίγα λόγια για να καταλαβαινόμαστε is my way (TAO) 888 or the highway. https://www.youtube.com/watch?v=ock73QRJBto
  8. Άγιος Χριστόφορος 11 Αυγούστου 2017 @ 14:15
    3
    1
    Όπως καταλαβαίνετε παιδιά μου εγώ είμαι η ενέργεια του Αγίου Χριστόφορου αλλά και του Άγιου Γεωργίου και γενικά όλων των αγίων που έχυσαν το ΑΙΜΑ τους για να μας σώσουν από τους MALAKES. Εγώ είμαι αυτός που κουβαλάει στην πλάτη του το θείο βρέφος την απέναντι όχθη του ποταμού της Στύγας από την ανάποδη και δηλαδή από τον κάτω κόσμο HADES = 222 = HELL στην ζωή και δηλαδή να ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ. Οι Αρκάδιοι αντίθεοι πίστευαν ότι θα γίνουν θεοί μέσα από την μαύρη μαγεία και αυτό εκφράζετε και μέσα από την δική τους μυθολογία σε ότι αφορά τον ποταμό της Στύγας και δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι μιλάμε για βρεφοκτόνους οι οποίοι εκφράζουν ακριβός το ΑΝΤΙΘΕΤΟ από αυτό που εκφράζει ο Πανάγιος Σκύλος ο Άγιος Χριστόφορος που όπως και πάλι καταλάβατε είναι η ενέργεια του Ανούβι στον κάτω κόσμο εκεί όπου βρίσκεται ο ποταμός της Στύγας. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CF%8D%CE%B3%CE%B1
  9. 3
    1
    Επίσης παιδιά μου πρέπει να καταλάβετε ότι είναι η δική σας συνείδηση που βρίσκεται σε σύγκρουση τόσο με το αισθητό φως όσο και με το νοητό φως από το οποίο όπως καταλάβατε δεν ξεφεύγει κανένας όπως σας είπα ο Α-πολλών Ηράκλειτος που ήταν μαθητής του Ομοπολών Ωμεγατρόλαργου. Δεν συμβαίνει ασφαλώς το ΑΝΤΙΘΕΤΟ έτσι όπως νομίζουν τα παιδιά μου οι δαίμονες της Αρκαδίας που τους κεραυνοβόλησε ο Δίας όπως άλλωστε μας λέει και ο μύθος. Η συνείδηση του ΟΜΟΠΟΛΩΝ παιδιά μου δεν μπορεί και εκ της ΛΟΓΙΚΗΣ των πραγμάτων να εκφράζει την ΠΟΛΩΣΗ ανάμεσα στις αντιθέσεις και για αυτό άλλωστε είμαι γνωστός και ως Βάκχιος (http://www.theoi.com/Text/OrphicHymns1.htmlhttp://maurofws.blogspot.com.cy/2008/01/blog-post_27.html) από τους Ορφικούς ύμνους καθώς ο Διόνυσος εκφράζει το συν-αίσθημα και δηλαδή το αισθητό φως και ο Απόλλωνας την Χρυσή Αναλογία 9 ανάμεσα στις αντιθέσεις που είναι το ΝΟΗΤΟ ΦΩΣ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί