Διαφημίσεις

Η Σύγκρουση τραίνου με γερανό στην Ολλανδία είναι πολύ περίεργη

Στο Dalfsen σήμερα Τρίτη συγκρούστηκε μια επιβατική αμαξοστοιχία με ένα γερανό. Το τρένο εκτροχιάστηκε και βρίσκεται και έπεσε με την μια πλευρά σ’ ένα λιβάδι. Ο Δήμαρχος του Dalfsen, ο Han Noten δήλωσε ένα άτομο έχει πεθάνει.

Σύμφωνα με τις αρχές δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι στο τρένο κατά τη στιγμή της σύγκρουσης και δεν μπορούν ακόμα να επιβεβαιώσουν αν το θύμα είναι ο οδηγός του τραίνου. Τι συνέβη με τον οδηγό του γερανού είναι επίσης άγνωστο.
Ορισμένοι επιβάτες τραυματίστηκαν αλλά βρίσκονται εκτός κινδύνου.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας ProRail υποστηρίζει ότι το τρένο συγκρούστηκε λίγο πριν της 21:00 με τον γερανό σε μια ισόπεδη διάβαση.

Τώρα γιατί ο γερανός πέρασε με κόκκινο την διάβαση, είναι ένα πολύ περίεργο και ύποπτο γεγονός… με ημερομηνία 23/2 ή 322 μια πολύ καλή ημέρα μεγάλων θυσιών…οι επιβάτες στο τραίνο την γλυτωσαν και άρα θα χρειαστεί νέο αίμα…

ΚΟΡΑΞ για τα ΚΝ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από KORAKAS NEWS

Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

16 σχόλια στο “Η Σύγκρουση τραίνου με γερανό στην Ολλανδία είναι πολύ περίεργη…23/2 ή 322”
    1. εχεις δικιο, μετα απο ψαξιμο βρηκα οτι η ωρα ειναι χθεσινη, εγινε εχθες το βραδυ δηλαδη στις 222…

  1. ΚΟΡΑΞ μια χαρά το είδες. Το ατύχημα έγινε 23.02 στις 09:00 πμ

    Netherlands train crash: AT LEAST 1 dead and 10 injured (10+1 = 11) after major train crash near Dalfsen

    independent.co.uk/news/world/europe/holland-train-crash-netherland-dutch-deadly-dalfsen-a6890696.html

    Emergency services intervene on the scene of a derailed passengers train near Dalfsen, eastern Netherlands, on 23 February, 2016 (23.02.2016) – 2016 = 9
    232 ~ 322 ~
    2 = ᘔ = 10
    3 = Ɛ = 11
    11 10 10
    11 1 1
    11119
    9.11111
    The crash happened around (0800 GMT) 9am (ante meridiem δηλ. πμ) local time

    Αυτό που μου κάνει ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ είναι το παρακάτω

    dailyblueplanet.com/2016/02/23/train-crash-in-netherlands-kills-driver-injures-seven-mayor/

    Η φωτογραφία στο συγκεκριμένο άρθρο μπήκε κατά λάθος;;;;;;;;;;

    http://dailyblueplanet.com/wp-content/uploads/2016/02/train-crash-in-netherlands-kills.jpg

    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ FILARIANNA
      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΕΝΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ.
      ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ W ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΥΡΙΑΙΟ ΤΜΗΜΑ. ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΕΙΝΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 3 Η 3RD ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
      ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ ΑΥΤΑ; ΚΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ;
      ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΣ Η ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΘΕΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;

        1. NAI, AΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ”ΚΟΒΩ” ΚΟΡΑΚΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ”ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ” ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΘΗΝΑ – ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΑ. ΜΕ ΦΤΕΡΑ !!!
          ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΥ.
          ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ !!!

    2. ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ, ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ 23 !!!!

      dailyblueplanet.com/2016/02/24/small-plane-with-23-on-board-missing-over-nepal/

      1. TO ΔΕ ΓΡΑΜΜΑ W ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΥΡΙΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ !!!

        1. ΔΗΜΗΤΡΗ σύμφωνα με το άρθρο που έχεις στο σχόλιό στου
          Nepal – N = 14 (Θυσία)
          23 people
          18-minute flight
          Wednesday – W – 23
          24 η ημέρα
          24 ~ 42 = ♃(κρυμμένος κεραυνός) – Σεισμός 4,9 Ρίχτερ στο Νεπάλ την ίδια μέρα
          Ενώ έχουν βάλει πάλι άσχετη φωτο (γενικότερα αυτό το site – Daily Blue Planet – με παραξενεύει)

          http://dailyblueplanet.com/wp-content/uploads/2016/02/small-plane-with-23-on.jpg

          MT – M=13 – T=10
          13+10 = 33
          W καθρέπτης Μ

    3. Φιαλαριανα εχεις δικιο! Το ξανακοιταξα…οι πρωτες πληροφοριες ηταν λαθος…το δυστηχημα εγινε το πρωι…στις 232 322 Σκουλς εντ Μποουνς
      Η φωτο ειναι του τραινου γι αυτο ειναι τοσο μεγαλο το αντικειμενο

  2. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ. ΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΔΥΚΤΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΗΣ PRORAIL). ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

    1. Μολοσσε, αφου εχεις κανει σε τετοια συστηματα θα γνωριζες οτι τα συστηματα δεν κανουν ποτέ λαθη απο μονα τους…αλλα ειναι οι ανθρωποι που βρισκονται απο πισω…

      1. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΗ (ΟΧΙ ΠΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ). ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΞΩΘΕΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΩΝ. ΠΟΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
        ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΟ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΗ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek