18:50 - 23/10/2021

Σχολιαστη Γιατρε φορες μπερτα του Ζορρο η του Ζουπερμαν

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ειναι δεκα μερες τωρα που βλεπω εναν ακομα χαμο στα σχολια , ο κλασικος χαμος της πιστης που πιστοι , μη πιστοι .αλλοθρησκοι , του παλαιου , του δωδεκαθεου και δεν ξερω εγω τι αλλο …δινουν μαχη να πεισουν ο ενας τον αλλο για το λαθος της επιλογης του !

Παρα το οτι εχω γραψει οτι ναι μεν υποστηριζω την ελευθερια του λογου αλλα απο την αλλη δεν μπορω να κανω και εκκλησια το κατοχικα νεα γιατι ειναι σελιδα ερευνας και αποκαλυψης …και αρθρογραφοι και σχολιαστες με εχετε συνδεση με Καιρο για να βγαλετε τα αποθημενα σας για τις προσωπικες επιλογες σας στο θεμα πιστη !

Η επιλογη ειναι πολυ σοβαρο και δυνατο σημειο του ανθρωπου , η πιστη του καθενος πρεπει να ειναι απο ολους και προς ολους κατι που πρεπει ολοι να σεβομαστε μας αντιπροσωπευει η οχι ..!

Δεν το βλεπω να συμβαινει απο κανεναν σας , στην προσωπικη σας διαμαχη απο οτι βλεπω εχουν μπει και σχιζοφρενεις τυποι που ισως επιτηδες το παιζουν τρελιτσα για να ριχνουν λαδι στην φωτια του διαμοιρασμου ..!

Φιλε Γιατρε καποτε ειχαμε ξαναμιλησει ..μου ειπες καποιες θεσεις σου και συμφωνησα μαζι σου σε καποια θεματα μα τωρα φιλε μου νομιζω οτι εχεις παθει υστερια και μου δειχνει οτι εχεις τοσο πολυ μεγαλη αναγκη να στραφεις κατα του χριστισνισμου που πρεπει να σε ρωτησω τη στολη φορας; ..

Ο καθε ανθρωπος εχει δικαιωμα να πιστευει οπου θελει και κανεις δεν εχει δικαιωμα να ξεκινησει πολεμο λεκτικο η αποδειξεων για να πεισει το κατι αλλο που πιστευει αυτος ..!

Απο την μερια μου λοιπον σας λεω κατι σε ολους , ειτε ειστε αρθρογραφοι ειτε σχολιαστες ειτε ειστε σε αποστολη με οποια εννοια και αν μπορει αυτο να το κανετε ,…απλα κοψτε το ΤΩΡΑ !

Σεβαστειτε την διαφορετικοτητα τσν συνανθρωπων σας και μην ταιζετε αλλο τον διαχωρισμο σε κανεναν βαθμο , εγω βαρεθηκα να κουβαλαω και να φιλοξενω τον αρνητισμο σας και την φανατικη σας ενεργεια …μου κανει κακο και στην αισθητικη μου αλλα και στην γενικη φιλοσοφια στο πως θα επρεπε να συμπεριφερονται οι αφυπνισμενοι ανθρωποι !

Αρα σχολιο που συνεχομενα αμφισβητει η αποδομει η μαχεται να αποδειξει το αντιθετο για να συντηρησει την διαμαχη δεν θα ξαναπερασει οπως δεν θα δωθει εγκριση αρθρου που συνεχιζει το ιδιο βιολι της διαμαχης !

Νομιζω οτι θα επρεπε να εχουμε ξεπερασει την ηλικια του ποιος την εχει πιο μεγαλη ..την πιστη του!!

Stranger..

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (28)

  1. ΚΡΙΤΗ ΣTONE 10/23/2021 @ 7:15 ΜΜ

    Η λόγχη βλέπει προς τα κάτω. Ο λαός στους πρόποδες, ο λόφος αυτή την φορά κενός. Στην αρένα, ένα οριζόντιο σπαθί στο “κενό, οι θεατές όμως στις θέσεις τους. Το Τίμιο Ρόπαλο συνεδριάζει άτακτα με τους σοφούς, τους λόγιους και τις δυνάμεις. Και εκεί όλοι σακατεμένοι θα εχθροσοφούν πριν τον θάνατο: Ποιος άραγε κρατούσε το Τίμιο Ρόπαλο?

  2. παπαδες υπερμαχοι του χαραγματος, ο δαλαι λαμα δεν εχει προβλημα προβλημα μεταφορας της συνειδησης του σε borg, οι ινδουιστες μαστουρωνουν γιατι μαστουρωνει ο Σιβα οι εβραιοι τη βρισκουν με αιμα και βασανιστηρια, κ οι μουσουλμανοι ονειρευονται ανηλικες παρθενες. Τι λεει τωρα ο γιατρος μετα απο 35 χρονια πλυσης στα θρανια χρειαζεται χαρακτηρισμο? Εαν εχει θεραπευσει ανιδιοτελως ή οχι ειναι το kai μετρο αξιολογησης του απο τον εαυτο του για να μην πουμε απο το συμπαν.

  3. Επί-Τέλους.

  4. μπαμπας 10/23/2021 @ 10:53 ΜΜ

    Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι ειναι η (οποια) πιστη.. Γιατι ειναι αυτο ακριβως που κανουν στα σχολια.. Ο ενας προσπαθει να πεισει τον αλλον για τη ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ του! Καμια πιστη δεν ειναι σωστη λοιπον γιατι στην ουσια ειναι ολα πεποιθησεις…..

  5. Εγώ ξέρω έναν χριστιανό που τον λένε ΔΙΑ! Και έναν μουσουλμάνο που τον λένε Χριστό και έναν Δωδεκαθεϊστή που τον λένε Γιαχβέ… Η όποια συζήτηση μαζί τους είναι ήδη καταδικασμένη να αποτύχει παταγωδώς για ευνόητους λόγους… Μην γράψω και γίνω κακός… (Δεν ξέρω αν θα το βγάλεις κιόλας το σχόλιο… Όλα οκ όμως😉)

  6. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 1:52 ΠΜ

    Καλά, που βρήκες την φωτογραφία μου; Που λες Νίκο αυτό το μαστίγιο (της αλήθειας) είναι πολύ βαρύ! Η αλήθεια σου η αλήθεια μου! Δυαδισμός σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Το κάθε άρθρο εκφράζει την αλήθεια του αρθρογράφου και ως εκ τούτου όποιος σχολιαστής διαφωνήσει με αυτήν θα προκληθεί ένταση. Για να αποφύγουμε την ένταση θα πρέπει να συμφωνούμε με όλους και με όλα; Όχι βέβαια!

    • Κατοχικά Νέα 10/24/2021 @ 2:02 ΠΜ

      Αυτο που λες ειναι η οληρη αντινοηση αυτη την στιγμη Γιατρε σε εχει παρασυρει ο οιστρος του διαφωνο και μαχομαι , κακως παιρνεις θεσεις τοσο ψευτικες ..στ αφηνω να περασει το αντινοητικο σχολιο σου , εδω μεσα ολες οι γνωμες ειναι χρησιμες φτανει να μην εχουν φανατικο σκοπο αλλα αγαπη για την ερευνα , μην λες λοιπον πραγματα της επιφανειας γιατι αν σε κοψω μετα θα νομιζεις οτι σε κοβω λογω του θεματος που σου ειπα να σταματησεις ..κρατα την αποψη σου ετσι και αλλιως με οποια αποδειξη δεν μπορει να αλλαξει ποτε ..αλλα μην θες και το η η δικη μου η αληθεια η να καει ο κοσμος ολος γιατι αυτο ενεργειακα σε καταστρεφει

  7. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 1:53 ΠΜ

    Η ζωή είναι μια διαμάχη μεταξύ του καλού και του κακού / αλήθειας ψέματος και αυτό το μοτίβο εκφράζεται σε όλες τις εκδηλώσεις των ανθρώπων. Μέσα από αυτό όμως ανακαλύψαμε τις μεγαλύτερες αλήθειες και νομίζω ότι δεν πρέπει να μας γονατίσει η κούραση και να παραιτηθούμε. Αυτή η σύγκρουση μας έφερε στο σήμερα και θα μας πάει παραπέρα. Σε προσωπικό επίπεδο εμένα με πήγε! Με έβγαλε από το σκοτάδι και με έφερε στο φως. Ξέρεις εσύ!

  8. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 1:53 ΠΜ

    Πίστη: Η βεβαίωση κάποιου για την αλήθεια του ισχυρισμού του άσχετα αν αυτή τεκμηριώνεται. Δεν με εκφράζει! Δεν ασχολούμαι με αυτή αλλά με την απόδειξη. Που υπάρχει το όφελος; Υπάρχει στην πληροφορία που δείχνει ότι κάτι αληθεύει! Να μην ξεχνάμε ότι η πίστη ως αξία οδήγησε την ανθρωπότητα σε μεγάλες σφαγές εξαθλιώνοντας την. Εκφράζει τον αφυπνισμένο; Εγώ λέω όχι!

  9. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 1:54 ΠΜ

    Εγώ είμαι από αυτούς που την έχω πιο μικρή (την πίστη). Μάλλον ανύπαρκτη είναι για αυτό έπαθα υστερία (όπως λες). Υπερτερεί το αντίθετό της με αποτέλεσμα η ανισορροπία αυτή να με οδηγήσει στην αφύπνιση και ως άλλος Χριστός να αναποδογυρίσω όλους τους πάγκους με τα καλούδια της πίστης και να μαστιγώσω τους εμπόρους της.

  10. Γιατρός. Τελευταία φορά που γράφω απευθείας σε σένα και μόνο. Δεν είναι στο τύπο μου οι διαμάχες αλλά η ΜΆΧΗ. Μοιάζεις σαν τους γιατρούς που λένε την αλήθεια και δεν πιστεύουν και ούτε νοιάζονται τι λέει ο ασθενής, ξέρουν την θεραπεία πριν καν μιλήσει ο ασθενής. Προσωπικά, με ένα απλό δεν πιστεύω που λες, εγώ σε πιστεύω. Τώρα να φέρεις στοιχεία που Βασίζεσαι για την μην πίστη σου απλά φθείρεσαι σαν το μέταλλο από σκουριάσματα.

  11. Βλέπεις, οι δυνάμεις καταγγέλθηκαν μπροστά στο προσώπου του ουρανού, πέφτουν σαν τα σύκα, η φύση καταρρέει. και θα συνεχίζει στο πεπρωμένο της χωρίς επιστροφή. Το θέμα πολλών που είναι εδώ τώρα στον κόσμο αυτό, είναι που πρέπει να στραφούν για να μην χαθούν οι έννοιες για πάντα. Άρα, πρέπει κάπου να στραφούν. Το ότι υπάρχει αυτός ο Κόσμος σημαίνει ότι υπήρξε κάτι προ αυτού του κόσμου. Αλλιώς δεν θα υπήρξε ούτε αυτός ο Κόσμος.

  12. Για να μην συνεχίζει το είδος μας σε άλλες περιπέτειες έως αφανισμό, πρέπει να βρούμε την απόλυτη δύναμη, όχι μόνο να βγούμε από τις περιπέτειες αλλά να μην βρεθεί ποτέ πια το είδος μας, σε άλλες περιπέτειες, σαν αυτό που ζήσαμε όλοι, νεκροί και ζωντανοί. Άρα την ζωή, την αιωνιότητα και την σταθερότητα για πάντα. Άλλωστε αυτή είναι η βασιλεία τον ουρανού, η του θεού, από αιωνιότητα στην αιωνιότητα σταθεροί για πάντα.

  13. Αν δεν πιστεύεις σε αυτό δικαίωμα σου και όλων όσοι δεν πιστεύουν σε μια τέτοια αποστολή, και δεν παρακαλάω να μην με προσβάλλεται για αυτό που πιστεύω με ευθύνη, σαν να είμαι Άνθρωπος, σαν να είμαι του θεού άνθρωπος . Προσωπικά αυτό βρήκα το σημαντικότερο και μοναδικό που αξίζει να ζεις και πεθάνεις, εάν και μπορεί να μη το καταφέρω ποτέ. Την ζωή εδώ θα την ζήσω επειδή αυτοί είναι οι νόμοι, αλλά μέσα αυτών των νόμων μεγάλωσε και εκείνος που δεν μπορούν να μεγαλώσουν οι νόμοι του Κόσμου αυτού.

  14. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 3:13 ΠΜ

    Δεν αρνούμαι ότι έχω παρασυρθεί στα σχόλια. Ε, αντιδρώ σε αυτά τα θέματα διότι γνωρίζεις από που βγήκα και πως. Επίσης η παρόρμηση ενισχύεται όταν ο άλλος αντιδρά με βρισιές στο πρόσωπο μου (που δεν ανταποδίδω) σε ένα σχόλιο καθώς πρέπει και χωρίς χαρακτηρισμούς. Πχ ένα σχόλιο το οποίο δεν εκφράζει την άποψη μου αλλά εγκυκλοπαιδική γνώση με το σύνδεσμο εντός. Ούτως ή άλλως δεν εκφράζω την άποψη μου! Η απόδειξη είναι τεκμηριωμένη γνώση!

  15. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 3:14 ΠΜ

    Αγάπη για την έρευνα έχω! Κάποιοι αρθρογράφοι δήλωσαν ευθέος ότι δεν είναι ερευνητές ή ότι σκοπός τους είναι να προστατέψουν τους αναγνώστες του Κατοχικά. Αυτό που προκύπτει από αυτές τις δηλώσεις είναι το Δόγμα και ο φανατισμός! Ναι, έχεις δίκιο σε όλα αυτά που λες καθώς η ενέργεια αυτή προκαλεί τις διαμάχες στο πεδίο αφού ορίζεται από αυτές τις δύο αξίες. Εσύ λοιπόν Νίκο ανοίγεις τον δρόμο και εγώ ακολουθώ. Θα στέλνω κάποια σχόλια και αν τα ανεβάσεις καλώς, αν όχι δεν πειράζει.

  16. SRANGER Όπως βλέπεις στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα…

  17. μπαμπας 10/24/2021 @ 10:35 ΠΜ

    Εγω γιατρε συμφωνω μαζι σου, αλλα μην προσπαθεις να αλλαξεις την αποψη προκατειλημενων ανθρωπων που δεν εχουν ανοιξει ουτε καν το βιβλιο της πιστης τους, ποσο μαλλον ενα βιβλιο κατα αυτης, για να δουν τα γεγονοτα και να κρινουν. Μη γινεσαι ιεροκηρυκας, οι Ελληνες δεν ειχαμε ουτε εχουμε ιεροκηρυκες! Αν δεν καταλαβαινουν οτι πιστευουν σ εναν Εβραιο με διαστρευλωμενη ιστορια ειναι προιον της αγνωσιας και ημιμαθιας τους…

  18. Γιατρέ έχει ένα δίκιο ο Stranger στο σχόλιο του επάνω… Άκουσέ τον… Δεν το λέει για κακό… Επίσης να ξέρεις ότι στον φανατικό θρησκευόμενο που νομίζει ότι πιστεύει ενώ δεν πράττει τίποτα στην πραγματικότητα, δεν του αλλάζεις γνώμη με τίποτα… Τους ξέρω πολύ καλά… Κάποτε ήμουν και εγώ ένας… Την αλήθεια αν το θες πραγματικά μέσα σου την βρίσκεις μόνος σου με έρευνα και με “νόηση” αν διαθέτεις… Αλλιώς είσαι καταδικασμένος “Δούλος” για πάντα…

  19. Γιατρε διαφωνώ μαζί σου ως προς το πλήθος των μνμτων που στέλνεις. Δεν μπορώ να μην παραδεχτώ όμως πως πήρα πολυ γνώση που δεν ήξερα από τα μνμ σου. Εσύ αντιδικουσες με άλλον και γω μάθαινα. Πρέπει να παραδεχτώ ότι ξέρεις περισσότερα πράγματα για τ θρησκεία μου απ ότι εγώ που ανήκω σ αυτήν. Δεν μ ενδιαφέρει τι πιστεύεις, εκτιμώ τις γνώσεις σου, διαφωνω με τις αντιπαραθεσεις

  20. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 5:28 ΜΜ

    Η αλήθεια είναι ότι παρασύρθηκα στα σχόλια διότι αντί να μείνω στην παρουσίαση μιας αντίθετης άποψης ή επιχειρήματος (αντιπαράθεση) έδωσα βήμα στην διαμάχη (αντιπαράθεση σε έντονο ύφος) με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εντάσεις. Σε αυτή την ενέργεια έπαιξε ρόλο τόσο η εσωτερική παρόρμηση αλλά και η προκλητικότητα κάποιων. Συνήθως δεν ανταποδίδω τις βρισιές αλλά προσθέτω έντονο ύφος στην αντιπαράθεση και μια δόση ειρωνείας.

  21. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 5:28 ΜΜ

    Φτάσαμε λοιπόν στην διαμάχη η οποία ναι μεν φέρνει εντάσεις αλλά στον πυρήνα της εκφράζει πάντα την αναφορά μιας αντίθετης άποψης ή επιχειρήματος. Ναι, έχουμε παρεκτραπεί! Αυτός που βρίζει στην θέα ενός επιχειρήματος, αλλά και αυτός που από την αντιπαράθεση περνάει στην διαμάχη. Αυτό το πέρασμα και στις δύο περιπτώσεις αντικατοπτρίζει το συναίσθημα ως τον κύριο ένοχο. Τα συναισθήματα δύσκολα ελέγχονται με συνειδητή προσπάθεια και προκαλούν την αλλαγή συμπεριφοράς.

  22. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 6:03 ΜΜ

    Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις όπου επιβάλλεται η αντιπαράθεση σε έντονο ύφος (διαμάχη) αλλά σε αυτό το πεδίο είναι περιττή. Εδώ εντοπίζεται και το δίκιο του Νίκου! Ένα άλλο δυνατό σημείο που θίχτηκε είναι αυτό της διαφορετικότητας και συγκεκριμένα αυτής της θρησκευτικής πίστης. Από μόνη της αυτή ταΐζει τον διαχωρισμό μεταξύ των ομάδων που έχουν προκύψει από την ίδια. Οπότε ένας σπινθήρας αρκεί για να γίνουμε μπάχαλο.

  23. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 10:19 ΜΜ

    Ως αλήθεια δεχόμαστε αυτό που αντιλαμβάνονται ως πραγματικότητα, με σιγουριά, οι περισσότεροι άνθρωποι.

    Οι άνθρωποι της πίστης εκφράζουν την πραγματικότητα ή την αλήθεια της πίστης τους;

    Εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη!

    Που είναι η αλήθεια και που η πραγματικότητα;

  24. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 10:19 ΜΜ

    Θα μου πείτε τώρα (και δίκιο θα έχετε) αφού εγώ δεν είμαι άνθρωπος της θρησκευτικής πίστης γιατί σχολιάζω εδώ; Αυτό έχει να κάνει με μια εσωτερική παρόρμηση η οποία εκφράζεται στο πεδίο από την αρχή της δράσης και της αντίδρασης. Γιατί εγώ αντιδρώ ενώ άλλοι όχι; (μπορεί κάποιοι από εσάς να ρωτήσουν). Σε αντίθεση με τους άλλους, εγώ έχω αφιερώσει ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου στην έρευνα της πίστης.

  25. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 10:20 ΜΜ

    Μήπως ο σκοπός μου είναι να σας αλλάξω την πίστη για να ελευθερωθείτε από το σκοτάδι όπως συμβαίνει στην απέναντι όχθη. Δεν έχω σκοπό! Εξάλλου αν είχα θα το προσπαθούσα στέλνοντας άρθρα στο Κατοχικά. Πολλοί αναγνώστες μου το έχουν προτείνει κατά καιρούς. Όμως εδώ συμβαίνει κάτι άλλο. Ήρθα στο πεδίο από τα σχόλια κάποιου που έβριζε όλους τους Έλληνες, ως αντίδραση στα σχόλια του! Ως αντίδραση!!

  26. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 10:20 ΜΜ

    Κάποιοι από τους σχολιαστές (με παρότρυνση του Νίκου) πήραν την πρωτοβουλία να γίνουν αρθρογράφοι φέρνοντας στο πεδίο την αλήθεια της πίστη τους. Ο.Κ !

    Γιατί εγώ δεν έστειλα άρθρα στον τοίχο του Κατοχικά; Δείτε τι απάντησα σε κάποιον σχολιαστή που μου το πρότεινε.

    «Θα πικραθούν πολλοί και την νύφη θα την πληρώσει ο stranger.»

    (👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 04/29/2020 @ 29 Απριλίου, 2020 6:09 μμ)

  27. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 10/24/2021 @ 10:21 ΜΜ

    Η θέση μου δεν είναι στον τοίχο του Κατοχικά με ότι δηλώνει αυτό. Αν στείλω κάποιο άρθρο στο Κατοχικά αυτό δεν θα έχει την δομή των σχολίων μου. Δεν θα υποκινηθώ από αντίδραση! Όχι! Θα διέπεται από ένα ανώτερο επίπεδο ποιότητας προσεγγίζοντας πολυεπίπεδα κάθε πτυχή του θέματος που θα επιλέξω. Τι θα συμβεί αν φέρω στο πεδίο γνώση που δεν την έχει αγγίξει ο αντιαιρετικός ή η οοδε κτλ; Ποια θα είναι η αντίδραση των χριστιανών αναγνωστών του Κατοχικά όταν δεν θα μπορούν να αρθρώσουν λέξη;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*