in

Ποιος καταστρεφει το iq των παιδιων μας ..;

Στήριξε το εργο του Κατοχικά Νέα

Εχω ξαναγραψει οτι τα παντα εχουν εξελιχθει σε αυτη την κοινωνια του πολιτισμου της χεστρας , στα παντα εχουμε τεχνολογικη εξελιξη , στα αυτοκινητα , στα αεροπλανα , στην επικοινωνια ..παντου εχουμε προχωρησει μπροστα !

Αν δεις ενα αυτοκινητο του 1930 με ενα σημερινο αυτοκινητο θα καταλαβεις τι σου λεω… !

Ολα ομως που εχουν εξελιξη εχουν και μια πελατειακη σχεση … ειναι αυτα που σε κανουν πελατη …οτι θα μπορουσε να κανει πιο εξυπνο το κοπαδι …φαινεται οτι δεν εχει καμια εξελιξη τα τελευταια 300 χρονια ..!

Ακομα τα παιδια μας μαθαινουν μεσα απο ενα συστημα ανταγωνισμου , κλεισμενα μεσα σε ενα τετραγωνο μπουντρουμι οπου ακομα σηκωνουν τα χερια τους να αποδειξουν στον δασκαλο οτι εχουν παπαγαλισει σωστα την εκπαιδευση των φυλακισμενων της γης …!

Η φιλανδοι απο την αλλη δημιουργησαν ενα συστημα εκπαιδευσης οπου τους βαζεις μεσα στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης του ΟΟΣΑ με τους καλύτερους 15χρονους μαθητές της υφηλίου..!

Οι φιλανδοι πιστευουν οτι το παιδι πρεπει να παραμεινει παιδι και να εχει ολες τις ευκαιριες να κανει πραγματα ως παιδι και να ειναι παντα ευτυχισμενο , για αυτο και δεν βαζουν ποτε μαθηματα για το σπιτι .>!

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες, συγκρίσεις ή ανταγωνισμός μεταξύ μαθητών και των σχολείων. Ειδικότερα, το βαθμολογικό σύστημα στη Φινλανδία έχει 10 βαθμούς. Ωστόσο, δεν υπάρχουν βαθμοί στα σχολεία μέχρι την τρίτη δημοτικού. Από την τρίτη δημοτικού μέχρι την πρώτη γυμνασίου, οι βαθμοί είναι προφορικοί και ξεκινούν από το «μπορείς και καλύτερα» μέχρι το «τέλεια». Μόνο οι μαθητές γνωρίζουν τους βαθμούς τους. Οι βαθμοί χρησιμοποιούνται για να παρακινήσουν τα παιδιά να μαθαίνουν καλύτερα.

Συνεχιζουν να εκπαιδευουν τα παιδια στην μουσικη και τα καλιτεχνικα και γελασαν βαθια οταν εμαθαν οτι ο υπολοιπος κοσμος δεν συνεχιζει να τα εκπαιδευει!

Μαθαινουν στα παιδια πρακτικα πραγματα που θα τους ειναι απολυτα χρησιμα στην ζωη και μεσα απο το παιχνιδι και την κοινη πορεια ΟΛΩΝ σαν ομαδα μαθαινουν νεα πραγματα σε οποιαδηποτε ασχολια τους δοθει να ασχοληθουν .>!

Τα παιδια της φιλανδιας θα κανουν και ξυλουργικες εργασιες και υδραυλικες εργασιες κοκ κοκ ..ολα μαζι και ολα οσα τους δοθουν σαν αποριες στις νεες τεχνες που συμμετεχουν τους δινετε η απαντηση απο τους καθηγητες τους …!

Οταν ρωτησεις γιατι σε ενα καρφι θελω καθετο χτυπημα και οχι πλαγιο η απαντηση σου λυνει ενα θεμα φυσικης ..σαν παραδειγμα να καταλαβουμε οτι απο την ασχολια των παιδιων που διασκεδαζουν μπορεις να μαθεις ολη την γκαμα των επιστημων ..!

Αντιθετα εμεις , σαν παλιοι φυλακισμενοι αυτης της φυλακης που ονομαζουμε πολιτισμο της γης ακολουθουμε το μοντελο που χρησιμοποιησαν και σε εμας , πιεση , ανταγωνισμος και οσο πιο πολυ γινεται να σταματησουμε το παιδι να ειναι παιδι .>>!

Βλεπω γονεις να πιεζουν τα παιδια τους τοσο πολυ , να τα κανουν να ειναι τοσο εγωκεντρικα και ανταγωνιστικα και πραγματικα με πιανει λυπη ..!

Τα καλοκαιρια ιδιαιτερα , τα σκ ιδιαιτερα , επιπληξη για τον κακο βαθμο , πιεση στο σπιτι παλι μεσα σε ενα κλουβι απο τουβλα να διαβασουν..και οχι να μαθουν αλλα να παπαγαλισουν την πληροφορια που επεβαλε αγνωστος φορεας ως αληθινη και χρησιμη ..!

Επι της ουσιας λοιπον αυτο που κανουμε στα παιδια μας ειναι να τους ξεριζωνουμε την οποια φυσικη τους ταση η ταλεντο , να τους καταπνιγουμε την οποια ευφυια τους μεσα απο ενα συστημα που απαζητα στρατιωτες πιστους υπηκοους και νομιμους σκλαβους !

Τα παιδια μας δεν προλαβαινουν να αμφισβητησουν και τα εκπαιδευουμε μεσα σε μια μονιμη επιφανεια πληροφοριας οπου λογω πιεσης χρονου δεν προλαβαινουν να χωνεψουν μια πληροφορια και ετσι τους στερειτε απολυτα το δικαιωμα αμφισβητησης και ερευνας …τους κανουμε κονσερβες πληροφοριας γιατι ετσι συμφερει το πελατειακο συστημα !

Αυτο ξεκινα απο το προνηπιο και τελειωνει στο πανεπιστημιο , ενα φυτωριο απο γραμμικους ανευ κριτικης σκεψης και αμφισβητησης …ενα θερμοκηπιο απο μη επιστημονικα μυαλα !!..

Μερικα γλυτωνουν ευτυχως … αλλα το 90% τα τρωει η βαρεμαρα , η καταπιεση , η αδικια και η παπαγαλια της κοινης αποδοχης της αληθειας!

Θελουμε να τα κανουμε να μοιαζουν με ολα τα αλλα,τα αποδεκτα μοντελα της κοινωνιας μας ενω αποδεδειγμενα το μοντελο της κοινωνιας μας ειναι απολυτα αποτυχημενο !

Θελουμε να τα κανουμε να ανηκουν σωστα στην μεγαλη κοινωνικη ομαδα – μαζα ενω ποτε δεν τα εκπαιδευσαμε στην εννοια της ομαδας .

Οπως εξηγησα και σε προηγουμενο αρθρο μου η συνθηκη της ηλιθιοτητας του κοσμου μας εχει ξεκινησει πριν 100 χρονια + οπου η επιστημη με λαθος μηχανηματα και κανοντας πειραματα να ανακαλυψει την ουσια που λογικα θα επρεπε να περιβαλει ολο το συμπαν αποφασισε οτι ο ανθρωπος ειναι αποκομενος απο το συμπαν , απο το σωμα του , απο τους γυρω του κοκ κοκ…!

Μιλαμε για 100+ χρονια οπου η πορεια του πλοιου αυτου του πολιτισμου παει στα βραχια , σημερα γνωριζουμε οτι η φυση ειναι αλλιως , οτι η φυση τελικα στηριζεται στην συνεργασια των ειδων και οχι στην επικρατηση του πιο ισχυρου , σημερα γνωριζουμε οτι μεσα στην σουπα ενεργειας του συμπαντος απο τα συναισθηματα μας μεχρι τις σκεψεις μας , την υλη , τα αστερια ..ειμαστε ολοι ενωμενοι και αλληλοεπηρεαζουμε τον συναθρωπο μας ..!

Με ποιο σκληρα λογια θα σας τα πω να τα καταλαβετε ισως μεσα σας….

Το κακομαθημενο που το εμαθε ο κομπλεξικος πατερας του να ειναι εγωκεντρικο , να εχει λαθος αποψη για της δυνατοτητες του , να ειναι ανταγωνιστικο προς την ομαδα , να πραττει ολες τις κινησεις και της συμπεριφορες που υιοθετησε απο τους γονεις του μιας και αυτοι σε αυτο το μοντελο βαδισαν στην ζωη τους , κανει κακο στην εξελιξη της κοινωνιας , κανει κακο στους συμαθητες του και στους φιλους του , κανει κακο στην εξελιξη του και στο μελλον του !

Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια απο τους γονεις να πουν δεν ηξερα γιατι ειναι καθηκον τους να γνωριζουν , αυριο μεθαυριο θα εχετε μια κοινωνια αρωστη μεσα απο τις λαθος πεποιθησεις των παιδιων σας , μια κοινωνια που θα ειναι στα νοσοκομεια με φαρμακα επειδη δεν μαθατε στα παιδια σας την αληθεια της φυσης και της ψυχης τους , θα εχετε μια κοινωνια συνεχομενης πελατειας οπου τα σημερινα παιδια σας θα εχουν υιοθετηση σαν ενα καρκινικο μοντελο ..!

Σταματηστε να εκπαιδευεται στα παιδια να ειναι αδυναμα , το εγω δεν σημανει δυναμη ειναι η απολυτη αδυναμια μεσα στην εξελιξη της φυσης, σταματηστε αν κανετε τα παιδια σας να κοιτουν το μοντελο του προσωπικου συμφεροντος γιατι αυτο μαθηματικα οδηγει την κοινωνια μας σε μια σχεση δουλου και αφεντη οπου η ηδη αφεντες δεν θα χασουν ποτε την παντοδυναμια τους !!

Το κοιταζω την παρτι μου και οχι την θεση μου σε σχεση με τους αλλους , στην συνεργασια των ειδων δηλαδη ειναι εκπαιδευση αδυνατων και οχι ισχυρων ανθρωπων για το μελλον !..

Η φυση θα ειναι αμειλικτη στο αμεσο μελλον γιατι εχει ενα οριο που μπορει να ανεχθει την λαθος φυσικη συμπεριφορα , αν μπορειτε να κρινετε πχ τους γκει και να λετε αυτο ειναι αφυσικο η ανωμαλο με τον ιδιο τροπο θα επρεπε να λετε σε ενα παιδι που δειχνει οτι δεν μπορει να λειτουργησει ομαδικα και με ανιοδιοτελεια οτι ειναι ανωμαλο και αφυσικο ..γιατι με βαση τους φυσικους αληθινους νομους ειναι αυτο ακριβως !

Το κοινωνικο κομματι τωρα του γιατι στην Ελλαδα αδυνατουμε να κανουμε σωστα την εκπαιδευση των νεων μας θα πρεπει να το αναζητησουμε σε συνωμοσιολογικες θεωρησεις πια ..μιας και ειναι γνωστο οτι για την Ελληνικη παιδεια δεν αποφασιζουν οι Ελληνες αλλα αλλος λαος ..!

Το θεμα ειναι θελετε να συνεχισουμε να ειμαστε οι ιδιοι και χειροτεροι αυριο; Υπαρχει καποιος γονιος εκει εξω που θεωρει οτι με τους ιδιους κανονες και συστηματα εκπαιδευσεις που εφεραν την σημερινη κοινωνια μας σε αυτο το χαλι θα εχουμε διαφορετικα αποτελεσματα στο μελλον και την εξελιξη μας; …

Stranger…

Report

What do you think?

Written by Stranger

Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Comments

Leave a Reply
  1. Κύριε Νίκο τα είπατε όλα. Ευτυχώς που κάποιος με καταλαβαίνει. Είστε ο μόνος που είπε δημόσια όλα αυτά που δεν έχω συζητήσει με κανέναν. Από παιδί αισθανόμουν την καταπίεση τόσο από το σχολείο όσο και από τους γονείς μου. Ένα πολύ έντονο συναίσθήμα πίεσης ένιωθα και αναρωτιώμουν γιατί το σχολείο δεν είναι διασκεδαστικό, γιατί να το μισώ. Ήταν πολύ ψυχοφθόρο για μένα παρ’όλο που ήμουν καλή μαθήτρια και αναρωτιώμουν γιατί να υπάρχουν βαθμοί και διαγωνίσματα ενώ με σχόλια επιβράβευσης και παρατήρησ

  2. παρατήρησης θα μπορούσαν να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα στην επίδοση και την ψυχολογία των μαθητών. Μέχρι που στην Β’ λυκείου μας φέρανε ερωτηματολόγιο εν ώρα μαθήματος να επιλέξουμε ποιό σύστημα βαθμολόγησης είναι καλύτερο σύμφωνα με την άποψη μας(βαθμοί, γράμματα, προφορικά σχόλια κτλ).Εγώ φυσικά διάλεξα τα προφορικά σχόλια. Παρ’ όλα αυτά τίποτα δεν έγινε και έμεινα με την όρεξη. Έγινε το έτοε 2007. Ξέρουμε πολύ καλά

  3. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΕΦΗΒΟΥ. ΠΑΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΑΣΧΕΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ…
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.
    ΠΟΣΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΜΥΑΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΒΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ ΟΔΟ”;;;
    ΠΑΜΕ ΕΝ ΤΑΧΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ……

  4. γιατί δεν γίνεται στην Ελλάδα κάτι σωστό. Δεν τους συμφέρει. Βλέπω παιδιά που δεν ξέρουν ιστορία, γεωγραφία ούτε να συντάξουν σωστά μια πρόταση, για γραμματική ούτε συζήτηση. Μόνο να αντικαθιστούν λέξεις και φράσεις ελληνικές με αγγλικές γιατί είναι κουλ, άκου λογική! Δεν μιλάμε για ορολογία αλλά για ξενομανία αντί για υγιεινό προτιμάνε να λένε healthy.Από παιδί δεν μου άρεσε που τα παιδιά υιοθετούσαν ξενόφερτες συνήθειες και υοτιμούσαν κάθε τι ελληνικό. Θορυβήθηκα με το τελευταίο άρθρο περί ανα

  5. αναλφαβητισμού στην Ελλάδα απο λυκειόπαιδα που είχαν κάτω από την βάση σε Γλώσσα, Άλγεβρα και Γεωμετρία. Τρομερό!

  6. ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΔΥΟ ΛΕΓΕΩΝ…
    ΤΟ ΠΡΩΤΟ “ΝΙΚΙΕΙΟΣ ΕΙΡΗΝΗ” ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΝ ΝΙΚΙΑ. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΣΩΣΤΟΣ, ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ.
    ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, “ΚΥΛΩΝΕΙΟΝ ΑΓΟΣ”…. ΝΑΙ, ΣΙΓΟΥΡΑ;;;
    Ο ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΑΥΤΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΛΩΝ;; ΜΗΠΩΣ Ο ΜΕΓΑΚΛΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΛΚΑΜΕΝΙΔΩΝ; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΚΛΕΙΟΝ Η ΑΛΚΑΜΕΝΙΔΙΟΝ;;;
    Η ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΔΗΛΑΔΗ “ΕΙΡΗΝΗ” Η ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ “ΚΑΤΑΡΑ” ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ….

  7. ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΙ ΜΑΘΗΤΗΣ… ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ “ΓΡΑΦΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ;
    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ, ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΟΤΕ ΦΡΑΓΜΟΣ…

  8. Ο Αριστοτελης ηταν σαφης.Η πολις κανει τον πολιτη και οχι ο πολιτης την πολιν.Το κρατος, μας θελει χαμερπεις και ευτελισμενους υπηκοους,και οχι ελευθερους πολιτες με κριτικη σκεψη.
    Το αποτελεσμα ειναι αυτο που βιωνουμε.Ανθρωποι ανοικειοι και αποξενωμενοι.Γεματη η Ελλαδα απο ανιδεους πτυχιουχους.

  9. ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΕ… ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ…
    ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΑΖΙ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

  10. ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΝΙΚΟ…ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ..ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΤΟ ΛΥΠΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΠΑΡΚΩΣ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Π.Χ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΕΡΟΣ,ΑΝΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΣ

  11. ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΠΙΕΣΗΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΦΥΛΑΚΗ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΩΣ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ, ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.Ο ΛΟΓΟΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ GAMES.ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΓΝΩΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

  12. Η ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΣΕΙ??ΑΛΛΑ ΟΧΙ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ,ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ,ΑΦΟΥ Η ΦΟΙΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΑΘΗΣΗΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Τεράστια στρατόπεδα συγκέντρωσης ανθρώπων – Εικόνες που τόσο καιρό έκρυβαν

Ο ΕΟΦ ανακαλεί κι άλλο γενόσημο του Zantac