Διαφημίσεις

Το Αρθρο το βρηκαμε στο φορουμ insomnia.gr και μιλαει με την δικη μας γλωσσα ..!

Ανοίγω αυτό το θέμα, για να υπάρξει μια συζήτηση για τις επιπτώσεις που έχουν στην αγορά πλατφόρμες όπως efood, deliveras, clickdelivery, delivery.gr.

Η αφορμή, για να ανοίξω αυτό το θέμα, είναι η 100% εξαγορά του Deliveras από την Γερμανική Delivery Hero (που ανήκει στην Rocket Internet) ή οποία έχει εξαγοράσει επίσης και το efood αλλά και το clickdelivery.gr. Η μοναδική εταιρία που δεν ανήκει στην Delivery Hero είναι η delivery.gr όπου το μερίδιο αγοράς της είναι εξαιρετικά μικρό.

Με αυτήν την κίνηση η Delivery Hero (DH) ελέγχει την πλειοψηφία της αγοράς και μπορεί να θέτει ό,τι χρεώσεις στα καταστήματα θέλει. Αξίζει να σημειώσουμε, πως οι χρεώσεις του efood και clickdelivery κυμαίνονται στο 12% με επιπλέον χρέωση αν γίνεται με κάρτα, ενώ του delivery.gr πολύ μικρότερο ποσοστό. Τώρα, η DH μπορεί να χρεώνει ο,τι ποσοστό θελήσει, χωρίς να φοβάται μην χάσει πελάτες.

Αξίζει να σημειώσω, πως τα μαγαζιά δεν κέρδισαν επιπλέον πελάτες με τις πλατφόρμες online delivery, όσο οι καταναλωτές αγόραζαν παλιά, τόσο αγοράζουν και σήμερα απλά με διαφορετικό τρόπο. Το μέσο κατάστημα δεν κέρδισε κόσμο από πουθενά, απλώς οι ίδιοι καταναλωτές αντί να αγοράσουν από το τηλέφωνο, αγοράζουν μέσα από πλατφόρμες. Ακόμα, τέτοιες πλατφόρμες δεν απάλλαξαν τον καταστηματάρχη να πληρώνει μεροκάματο για άνθρωπο στο τηλέφωνο, καθώς πολλοί ακόμη παραγγέλνουν τηλεφωνικά (κάποιος θα μπορούσε κάποιος να ισχυριζόταν ότι ο καταστηματάρχης εφόσον παίρνει τις παραγγελίες από τις πλατφόρμες δεν χρειάζεται να έχει υπάλληλο στο τηλέφωνο άρα μειώνει έξοδα αυτοματοποιώντας την παραγγελειοληψία κάτι το οποίο δεν ισχύει).

Το αποτέλεσμα; Τα εστιατόρια έχουν αυξήσει τις τιμές για να εξισορροπήσουν την τεράστια προμήθεια που παίρνουν οι πλατφόρμες. Αν δεν συνεργαστούν με τέτοιες πλατφόρμες, δυστυχώς θα χάσουν μεγάλο κοινό, καθώς οι έλληνες και πόσο μάλλον οι νέοι δεν πρόκειται να ψάξουν, ή να κάνουν αγορά μέσω τηλεφώνου.

Και έρχομαι στο εξής, μα καλά, ο μέσος χρήστης, πριν του πλασάρουν ότι είναι καλύτερο και αναγκαίο να παραγγέλνεις μέσα από πλατφόρμα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι πληρώνει έναν άμεσο φόρο; Και μάλιστα, σχεδόν όσο ο μειωμένος ΦΠΑ, όσο δηλαδή παίρνει το κράτος για την συναλλαγή; Είμαι μικρός και πραγματικά, όταν το λέω στους συνομηλίκους μου, με κοιτάνε λες και κοιτάνε εξωγήινο και δεν μπορούν να καταλάβουν. Δηλαδή είμαστε σοβαροί; Και τώρα τι θα γίνει; Εκεί που υπήρχε και ένας παίχτης στην αγορά, που ψιλο-αντιστεκόταν στις μεγάλες προμήθειες, αγοράστηκε και αυτός με αποτέλεσμα να έχουμε μονοπώλιο εις βάρος των εστιατορίων.

Τωρα ειναι πολυ πιο ξακαθαρο γιατι επιλεξαμε να δημιουργησουμε την Foodapp.gr , και το foodappcity.gr μιας και ειναι η μοναδικη πλατφορμα ονλινε παραγγελιων που δε χρεωνει ποσοστα , δεν διαχειριζεται τον πελατη του αλλου!!..

Η πλατφορμα που θελει να γινει ο πραγματικος συμβουλευτικος συνεργατης για την επιτυχια του καταστηματαρχη !…

Νομιζω ολοι πρεπει να δουν πιο ξεκαθαρα καποια πραγματα και να αξιολογησουν σωστα της λυσεις που υπαρχουν !

https://foodappcity.gr

Από Stranger

Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek