Μην βιαστείς να απαντήσεις στο ζητάω σε όλα τα πειράματα!
Δες την φώτο και πες μου αν είναι η ίδια που θυμάσαι !
Αν αυτό είναι το χαμόγελο που θυμάσαι πριν χρόνια!
Αν αυτή είναι η Μόνα Λιζα που θυμάσαι!
Αυτό που συμβαίνει σε υποατομικο επίπεδο είναι πολύ μεγάλο αλλά ταυτόχρονα οι λεπτομέρειες αλλαγής πολύ μικρές !
Η βιασύνη , το ωχ μωρέ , ελα τώρα και όλα όσα σε χαρακτηρίζουν σαν υποχείριο αυτών που έχουν κάνει την αλλαγή δεν θα μας βοηθήσουν εδώ!
Αν κατανοήσεις τι προσπαθώ να πετύχω και τι σκοπούς έχω θα σοβαρευτείς , θα αναλάβεις την ευθύνη…την τεράστια ευθύνη σου…θα αφήσεις πίσω την όποια πεποίθηση ,..την όποια εντολή έχεις και θα γίνεις ένας αφυπνισμενος παρατηρητης …γιατί τώρα σε χρειαζόμαστε όλοι!
Αν έχω δίκιο σε αυτό που θα σου φανερώσω σύντομα , τότε η ευθύνη της Ζωής σου ,το μέλλον της οικογένειας σου , το μέλλον της ίδιας της ανθρωπότητας περιμένουν την δικη μας ενθυμηση!
Μην συνεχίζεις να είσαι το εργαλείο τους , μην συνεχίζεις να είσαι ελαφρύς , μην συνεχίζεις να στέκεσαι ανάμεσα στο τώρα , το αύριο και την φαντασία ….αλλά δες το παρελθόν το δικό σου και το παρελθόν των δικών σου αν είναι το ίδιο!
Γιατί όποιος κατάφερε να ελέγξει το παρελθόν μας μπορεί να ελέγξει και το μέλλον μας!
Αν συνεχίζεις να τα βλέπεις όλα σαν μικρές ιστορίες διασκεδασης , παραμύθια να πέρνα η ώρα τα μοναχικά βράδια τότε συνεχίζεις να αρνείσαι την ιδιότητα της ψυχής σου που σε βάζει να ψάχνεις για να βρεις την αλήθεια!
Σταμάτα να κοροϊδεύεις την ψυχή σου και άκουσε την προσεκτικά …ποιοι είναι οι λόγοι που ψάχνεις; Ποια είναι η ανάγκη που σε βάζει υποσυνείδητα να ψάχνεις …αυτά που με ευκολία συνέχεια τα ονομάζεις παραμύθια;
Έχεις ανόητη ψυχή; Η δεν έχεις βρει ακόμα την απάντηση του γιατί σε θέλει να ψάχνεις;
Stranger..
Νικο στη δικια μου “πραγματικοτητα” η Μονα Λιζα δεν ζαμογελαγε ποτε….μαλιστα παντα αναρωτιομουν γιατι!
Εγώ την θυμάμαι σοβαρή και ψάχναμε στο δημοτικό να βρούμε το χαμόγελο μιλάω για την δεκαετία του 80 όταν πήγενα δημοτικό. Παντος δεν θα ξεχάσω και κάτι σαν ufo επάνω δεξιά αν θυμάμαι καλά που κοιτούσα και δεν μπορούσα μα καταλάβω τι είναι.
Η συγκεκριμένη είναι λίγο πιο ευτραφής στο πρόσωπο απο εκείνη που θυμάμαι. Επίσης ήταν πιο μακρύ το πρόσωπό της και τα μαλλιά της ήταν πιο μαύρα και ίσια. Επίσης δεν χαμογέλαγε τοσο οσο η συγκεκριμένη. Χαρακτηριστικό πορτραίτο που μου είχε μείνει καθώς απεικονιζόταν και στα ομώνυμα σοκολατάκια
https://www.youtube.com/watch?v=DV49wu3EgKE
Τη θυμαμαι με λιγο πιο σοβαρο υφος
Τα μάτια της δείχνουν να γελάει ενώ το στόμα της όχι.
Όχι δεν χαμογελούσε, τουλάχιστον όχι τόσο όσο σε αυτήν την φωτογραφία.
Θυμαμαι τη γνωστή φράση: Το αινιγματικό χαμόγελο τηςς Τζοκόντα, όπου όλοι προσπαθούσαν κοιτώντας το πίνακα να καταλάβουν αν χαμογελάει ή όχι, σε καμία περίπτωση δνε ήταν έτσι, να χαμογέλαει φάτσα φόρα, τα χείλη της ήταν ζωγραφισμένα έτσι ώστε έμοιαζε κάπως σαν συνοφρυωμένη.
Είναι η ιδια αλλα με διαφορετικο χρωμα ! Ο χρωματισμος του φοντου τα κανει όλα!!!
Δεν είναι αυτή η Τζοκόντα που ξέρουμε.
Η Τζοκόντα είχε μια υποψία χαμόγελου μόνο στα χείλη κι αυτό ακριβώς το μυστήριο μειδίαμα της την έκανε γνωστή.
Αυτή που μας δείχνεις γελάνε και τα αυτιά της!
Καταλαβαίνω αρκετά καλά τι σημαίνει το να ισχύει το φαινόμενο Μαντέλα.
Η επιφύλαξή μου βρίσκεται αλλού:
-Είναι αυτή η πραγματική Τζοκόντα του Λούβρου???
-Εχουν αλλάξει όλες οι Τζοκόντες της γης ?
-Ο χάρτης που μας έδειξες και οι πιθανές αλλαγές που ενδεχομένως περιέχει είναι κάποιος χάρτης αναφοράς ή απλά …”ένας χάρτης”?
Κι όλες οι αναφορές που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο είναι ειλικρινείς κι αθώες από απλούς ανθρώπους ή μήπως πιάσανε δουλειά κάποιοι ?
Με λίγα λόγια το φαινόμενο είναι γενικό, καθολικό και αδιαμφισβήτητο ή βασίζεται σε κάποια μερικά δείγματα και αναφορές που εύκολα μπορεί να στήσει κάποιος “φορέας” στοχεύοντας κάπου αλλού?
Για μενα είναι πιθανότερο να είναι ένα παγκόσμιο αμερικανόφερτο υπέρκαλοστημένο “παιχνίδι” όπως τόσα άλλα παρά όντως να ισχύει μια τέτοια “επέμβαση” στην πραγματικότητα μας.
Μήπως το ίδιο το “παιχνίδι” είναι τελικά η επέμβαση που επιχειρείται ?
Αν όντως τα έχουν καταφέρει να μας αλλάξουν τα φώτα κυριολεκτικά τότε… έχει νόημα το τι θα κάνει ο καθένας μας?
Δεν θα μπορούσαν αύριο ή χτες να κάνουν τον κόσμο όπως τον θέλουν?
Στο κάτω κάτω το φαινόμενο Μαντέλα αν το αποδεχτείς … έχεις αποδεχτεί και την ισχύ τους στην ζωή σου.
ΔΕΧΕΣΑΙ δηλαδή οτι πλέον εσύ δεν είσαι εσύ κι οτι σου πήραν τα πάντα όσα ήξερες και αγαπούσες!
Μαζί και την ψυχή σου.
Φαινόμενο ΜΑΝΤΕΛΑ… Νέλσον Μαντέλα… ο άνθρωπος που έζησε σχεδόν όλη τη ζωή του στην φυλακή για τις ιδέες του.
Μήπως κάποιοι μας ανοίγουν την ίδια πόρτα φυλακής για να περάσουμε οικιοθελώς στο όνομα της “αφύπνισης” ?
Απλά ρωτάω… δε σημαίνει οτι έχω δίκιο… ούτε κι άδικο…
Σκεφτομαι ακριβως το ιδιο,το φαινομενο Μαντελα για μενα εχει σκοπο να κανει τυς ανθρωπους να αμφισβητουν το ιδιο τους το μυαλο…αργοτερα θα επεκταθει και σε αλλα..κι αυτη ακριβως η αμφισβητηση ειναι η φυλακη…Μην ταυτιζομαστε με τετοια νοητικα κολπα και πειραματα…Εμπιστευομαστε την αληθεια μας!
Η μήπως ζούμε σε μια εικονική πραγματικότητα τύπου Matrix όπου τα πάντα ορίζονται από υπολογιστές ;;;;
Ή μηπως αγαπητε μου ο μονος υπολογιστης μεσα στο MATRIX ειναι ο νους σου ?
Δεν έχεις άδικο. Άρα αυτό σε κάνει να είσαι η μπαταρία…
Η καρδια του ανθρωπου φιλε μου ειναι φτιαγμενη μονο για ενα λογισμικο,κι οσο δεν πιανει να το βαλει μονος του ο ανθρωπος, δεν κανει ουτε για μπαταρια.Μην ξεχνας πως πολλες ταπεινες μπαταριες καποτε εξυψωθηκαν.
Παιζει πολυ αυτο ή ολοι μας να ειμαστε ενα απειρο δικτυο υπολογιστων στη σειρα που επεξεργαζομαστε στοιχεια του ματριξ με σκοπο να παραξουμε ενα αποτελεσμα, ορατο κι επιθυμητο ανωθεν. Αν ειναι ετσι, γιατι να μην οραματιστουμε εναν τελειο κοσμο και να ζησουμε μεσα του ολοι μας; Εναν κοσμο ακακο, ειρηνικο, φιλικο, ειδυλλιακο;
ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ…..
Βαλε κι αλλες τελειες, το κανει πιο αινιγματικο…
Ο ΓΚΟΝΟΣ, ΓΟΝΟΣ, ΟΝΟΣ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ. ΚΡΑΤΑΕΙ, ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ, ΣΕ ΥΠΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ.
Απο πότε η ύπνωση συμβαδίζει με την αμφισβήτηση?
Προφανώς έχεις θέμα με τον αρθογράφο… μήπως είσαι ερωτευμένος μαζί του?
ΤΟΥ ΑΛΛΟΙΩΣΑΙ. ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ
Εγώ που ασχολούμαι με τέχνη, έχω τελειώσει σχολή καλών τεχνών, πριν αρκετά χρόνια παρατηρούσα αρκετά τον πίνακα της Μόνα Λίζα, υπολόγιζα και μετρούσα κάτι αναλογίες στο πρόσωπο γιατί σκεφτόμουν να τον αντιγράψω με το χέρι, και όντως δεν ήταν έτσι το στόμα της!!! Αλλά τώρα που ψάχνω φωτογραφίες του πίνακα όλες είναι όπως υποτίθεται ότι πρέπει να είναι τώρα! Περίεργο, δεν γέρασα για να με προδίδει η μνήμη μου. Και μόνο που σκέφτομαι ότι έστω μία στο εκατομμύριο να έχετε δίκιο για το φαινόμενο, φρικάρω!!!
Δεν ειναι αυτη που ξεραμε σιγουρα,εδω καταλαβαινεις αμεσως οτι χαμογελαει,παει το αινιγμα και το μυστηριο που ειχε. Πλεον πρεπει να αναρωτηθουμε πως μετατοπιστηκαμε χωροχρονικα εδω…
Εγώ θυμάμαι την Μόνα Λιζα με ένα ναι μεν αλλά χαμόγελο…ήταν και δεν ήταν…ούτε χαμόγελο ούτε σοβαρή..
δε χαμογελουσε τοσο… φαινοταν μονο μια υποψια μειδιαματος σο στομα και τα ματια της ηταν πιο αινιγματικα και μυστηρια… σε τουτη δω γελανε και τα μουστακια της!…
ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ.
Παράξενος που ειναι ο Ξένος…
Δεν μπορω ν’απαντησω ομως,δεν με βοηθα και η μνημη μου και το ρολοι κατω δεξια εχει σταματησει εδω και 73 δευτερα…
Μονο ενα τραγουδι παιζει στο ραδιοφωνο
I am the eye in the sky
Looking at you
I can read your mind
I am the maker of rules
Dealing with fools
I can cheat you blind
Οπως λεει και ο …σοφος λα(γ)ος ,ματια που δεν βλεπονται γρηγορα λησμονιουνται…
Η Σκέψις μεθ’ημών…
ALAN PARSONS
Don’t think sorry’s easily said
Don’t try turning tables instead
Youv’e taken lots of chances before
But I’m not gonna give anymore
Don’t ask me
That’s how it goes
Cause part of me knows what youre thinkin
Don’t say words youre gonna regret
Don’t let the fire rush to your head
Ive heard the accusation before
And I ain’t gonna take any more
Believe me
The sun in your eyes
Made some of the lies worth believing
Chorus:
I am the eye in the sky
Looking at you
I can read your mind
I am the maker of rules
Dealing with fools
I can cheat you blind
And I dont need to see any more
To know that
I can read your mind, I can read your mind
Dont leave false illusions behind
Dont cry cause I aint changing my mind
So find another fool like before
Cause I aint gonna live anymore believing
Some of the lies while all of the signs are deceiving
kathara san zografos th aapantiso.. kai epeidi os zografos pisteyo trha kataklabaineis oti paratiro ligo perissotero k ligo diaforetika ta pragmata.. tha sou po oti ayto den einai to stoma tis.. to exo paratirisei polu.. k arketa palia.. edo fainetai oti ksekathara xamogelaei.. k eilikrina den einai etsi!!! opos koitame tin foto.. stin deksia pleyra tou stomatos tis.. exei trabixtei igo parapano i grammi.. skia.. pes to opos thes.. to teleioma tou stomatos tis.. einai pio trabigmeno. k deixnei ksekathara oti xamogelaei k den isxuei ayto!!!
Θυμάμαι ένα χαμόγελο τόσο αμυδρό, όσο να σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν όντως χαμογελάει ή είναι ιδέα σου. Το φαινόμενο Μαντέλα είναι υπαρκτό. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που είτε το έχουν ψάξει πάρα πολύ και έχουν βρει αποδείξεις, είτε εντελώς κατά τύχη έχουν βρει τις αποδείξεις που ψάχνουμε…
https://www.youtube.com/watch?v=0taPI6NjWto
Δεν είναι αυτή η Τζοκόντα που ξέρουμε.
Η Τζοκόντα είχε μια υποψία χαμόγελου μόνο στα χείλη κι αυτό ακριβώς το μυστήριο μειδίαμα της την έκανε γνωστή.
δεν θυμαμαι καλα περι χαμογελου, αλλα σιγουρα το προσωπο της δεν ειναι αυτο, το στρογγυλο
Πόσες φορές θυμάστε να έχετε αφήσει τα κλειδιά σας στο τραπέζι αλλά τελικά να μην ήταν στο τραπέζι αλλά κάπου αλλού; Ή πόσες φορές βρίσκουμε τον εαυτό μας να πηγαίνει σε ένα δωμάτιο και να μη ξέρουμε το λόγο;
είδα και ξαναείδα τη φωτο προσπαθώντας να θυμηθώ και μπορεί να πέφτω έξω μια και είμαι μάλλον αφηρημένο άτομο και δεν έχω δυστυχώς γερή μνήμη. μπορεί να πέφτω έξω λοιπόν αλλά νομίζω ότι χαμογελούσε μεν αλλά το χαμόγελο διαφορετικό, οι σκιές εδώ γύρω από τα χείλη δεξιά κι αριστερά διαφοροποιούν το χαμόγελο από αυτό που θυμάμαι. επίσης νομίζω ότι το πρόσωπο έχει μεγαλύτερη κλίση-πιο πολύ προφίλ- από αυτό που θυμάμαι με λιγότερα μάγουλα.συνοπτικά θα έλεγα ότι το χαμόγελο είναι διαφορετικό, το πρόσωπο σε στροφή μεγαλύτερη από ό,τι θυμάμαι και με περισσότερες σκιές στα πλαινά δείχνοντάς το λεπτότερο. επίσης στη φωτο δε φαίνεται μέτωπο, βοηθά περισσότερο να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα
σε λιγα χρονια αυτοι που θα θυμουντε θα ειναι οι τρελοι.και ετσι θα χαθει η καθε λογικη.
Ήδη αν πάει κανείς σε ψυχίατρο και του τα πεί αυτά θα του γράψει χάπια, είναι δεδομένο. Στον ψυχίατρο του στρατού να πάει ένας φαντάρος και να του τα πεί, έχει στο τσεπάκι του το Ι5 για λόγους σχιζοφρένειας. Οι ψυχίατροι δεν θα κάτσουν να εξετάσουν αν κάτι ισχύει ή όχι. Ότι λέει το βιβλιαράκι τους DSM-5 θα διαγνώσουν (Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχικών Διαταραχών της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρίας). Για να δείτε το πόσο ανόητο είναι το σύστημα της ψυχιατρικής, κάντε ενα πείραμα: Κλείστε με ψεύτικο επίθετο ένα ραντεβού σε ψυχίατρο, πείτε του ότι δεν έχετε αυτόν τον καιρό βιβλιάριο υγείας και μετά μιλήστε του για τις αλλαγές που γίνονται με το φαινόμενο μαντέλα, πείτε του επίσης ότι ακούτε δυο φωνές να σας λένε αρνητικά πράγματα. Δείξτε γενικά με το ύφος σας ότι είστε προβληματισμένοι και τρομαγμένοι. Ο ψυχίατρος με την απόλυτη εγκυρότητα που του δίνει η “επιστήμη” του θα σας διαγνώσει ότι χρειάζεστε άμεσα αντιψυχωσική αγωγή. Δεν υπάρχουν τέστ ή εξετάσεις που θα το επαληθεύσουν άλλωστε. Ο γιατρός βασίζεται μόνο στα λόγια του ασθενούς. Αν κατεβάσει και διαβάσει κάποιος το ψυχιατρικό εγχειρίδιο, μπορεί πανεύκολα να πάει και να διαγνωστεί με ότι ψυχική ασθένεις επιθυμεί. Κανείς γιατρός δεν θα αμφισβητήσει τα λεγόμενα σας.
Όταν θα δούμε στον πίνακα με τους πρωταθλητές στο Ελληνικό ποδόσφαιρο να εφαρμόζεται το φαινόμενο Μαντέλα τον Ολυμπιακό με κανένα 10ριά πρωταθλήματα λιγότερα ,ώρε γλέντια που θαέχουμε….
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟ ΡΙΟ ΝΤΕ ΤΖΑΝΕΙΡΟ….
https://www.dreamstime.com/stock-photos-rio-de-janeiro-jesus-statue-image26892433
ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ `Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
Σε λιγο θα χαμογελαει με το στομα ανοιχτο και θα εχει τα σιδερακια της αλλης απο το τζειμς μποντ με τον σαγονια
καλησπέρα σε ολους από Κρήτη,ειμαι και εγώ ένας αναζητητής όπως και πολλοί άλλοι,εχω πάρα πολύ δυνατή μνήμη,και επίσης 152 IQ, οντως συμβαίνουν πολλά παράξενα, όπως και μέ τήν τζοκοντα κάτι παράξενο συμβαίνει δεν είναι αυτή ή εικόνα της πού είχα στήν μνήμη μου,χωρις να είμαι απόλυτα σίγουρος,και αυτό μου συμβαίνει γιατί εδώ καί 9με 10 μήνες περίπου δεν ειμε σίγουρος για τίποτα,κατι έχει αλλάξει,δεν ξέρω τι αλλά νομίζω ότι το νιώθουν και άλλοι ΆΝΘΡΩΠΟΙ!!!το ένστικτό μου λέει ότι είναι γιά καλό αυτή ή αλλαγή,γιαυτο νομίζω ότι πρέπει να προσέχουμε μήν ψάχνουμε το δέντρο καί στο τέλος χάσουμε και το δάσος*
Και βέβαια χαμογελούσε με ένα ελαφρύ μηδείαμα, ίσα που διακρινόταν. Μάλιστα έχει μείνει γνωστό στην ιστορία και στην αρθρογραφία “το αινιγματικό χαμόγελο της Τζοκόντα”.
Το στόμα ειναι το λιγότερο
Ολο το προσωπο εξέπεμπε κατι που σ εκανε να κοιτας με τις ωρες
Οι εικονες που ειδα στο διαδιχτυ εκπεμπουν μιΑ μαλακια κ μισή,σαν να βλεπω την τρεμη ειναι
Εγω ειδα το πορτρετο της στο Λουβρο ….αν, ηταν το πραγματικο το 2000…δεν χαμογελουσε.
Ολα αλλαζουν ….ποσα χρονια πριν αραγε????
Ποσα εχουν αλλαξει και δεν το πηραμε χαμπαρι???
Και ποσοι, πριν απο εμας!!!!!
Ειχε ενα ελαφρύ μειδιαμα όχι τέτοιο χαμόγελο
Εχεις μια γευση τρικυμιας στα χειλη. Μα πού γυριζες;
Συμφωνο πολύ ωραίο πνεύμα!!!
Ποια μονα λιζα,αυτος ειναι ο πουτιν με περουκα
Κοιτάζοντας την είναι σαν να σε ειρωνεύεται! πάντα όταν την κοίταζα μου προκαλούσε μία δυσφορία*τα μάτια τής*ειναι σαν ζωντανά,τωρα είναι ακόμα χειρότερα
ρε παιδια θα με τρελανετε και το φοντο απο πισο δεν φενετε το ιδιο μου φενετε οτι ειχε ενα σπιτακι με κιπαρισια …….. μπα μαλλον κανω λαθος
Μία παρατήρηση λαμβάνοντας υπόψη πως ο Λεονάρντο από το Βίντσι ήταν ιδιοφυής και αποκρυφιστής…….
Εάν για λίγα δευτερόλεπτα επικεντρωθεί το βλέμμα μας στα μάτια της Μόνα Λίζα……..
«sfumato»
υλοποίηση του αόρατου και η αποκάλυψη του ενδιάμεσου χώρου. Σε γενικές γραμμές, τα σύνορα των αντικειμένων (στη συγκεκριμένη περίπτωση χαρακτηριστικών) δεν είναι ξεκάθαρα, ο διαχωρισμός είναι πλέον δύσκολος.
Βλέπουμε χωρίς να «παρατηρούμε» τον κόσμο του οποίου μέρος είμαστε και εμείς. Οι αλλαγές…….. οι φαινομενικά ασήμαντες λεπτομέρειες.
Υπό αυτό το πρίσμα, το φαινόμενο Μαντέλα δεν μας δείχνει απλώς ότι κάτι δεν πάει καλά με την πραγματικότητά μας, αλλά δρα ως καταλύτης αφύπνισης και οξυδέρκειας.
Επανέρχομαι στο θέμα. Γιατί προσωπικά θεωρώ πως απ’όλη την έρευνα που γίνεται έως τώρα στα Κατοχικά Νέα πάνω στο φαινόμενο Μαντέλα, το συγκεκριμένο θέμα είναι το πλέον σοβαρό. Και αν είναι δυνατόν θα παρακαλούσα να το εξετάσουμε λίγο καλύτερα.
Γιατί μας ΔΙΝΟΥΝ ημερομηνία
Εφημερίδα “Η Ναυτεμπορική” φ.19 Ιαν. 2013, σελ.64.
Η Μόνα Λίζα στο διάστημα
naftemporiki.gr/story/521686/i-mona-liza-sto-diastima
Εδώ ίσως να έχουμε ένα «Στοιχείο/κλειδί». Το πορτρέτο της Μόνα Λίζα, είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις ενεργής νοητικής χειραγώγησης. Η Μόνα Λίζα ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ όσα περιγράφθηκαν στα σχόλια αλλά και σε διεθνής έρευνες και ταυτόχρονα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Το «sfumato» πέραν της τεχνικής, γίνεται «νοητικό σχήμα».
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως ο Λεονάρντο ξόδεψε 16 χρόνια 4 από αυτά μόνο για το χαμόγελο, για να ολοκληρώσει το έργο στιγμές πριν το θάνατό του. Είναι γνωστό σε όλους πως ο Λεονάρντο άφηνε μισοτελειωμένα έργα, κυρίως λόγο του ανήσυχου πνεύματός του. Κάτι άλλο του τράβαγε την προσοχή και παράταγε ότι ασχολιόταν μέχρι τότε για να καταπιαστεί με κάτι άλλο. ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΗ «Λα Τζιοκόντα» όπως είναι γνωστή στην Ιταλία, που μπορεί να μεταφραστεί και ως χαρούμενη γυναίκα ή γυναίκα με ευχάριστη διάθεση… λογοπαίγνιο …
Σήμερα οι απόψεις των ιστορικών της τέχνης συγκλίνουν στην ιδέα πως ο πίνακας απεικονίζει τη Λίζα ντελ Τζιοκόντο, που πάντα ήταν η παραδοσιακή άποψη ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟ [2005] …????
Ο Λεονάρντο όμως ήταν ένας ιδιαίτερος άνθρωπος με εξαιρετικά πνευματικά χαρίσματα αλλά και πάθη. Ήταν αριστερόχειρας και εκούσια χρησιμοποιούσε την ανάποδη γραφή.
Έτσι ενώ ζωγράφιζε τη Λίζα ντελ Τζιοκόντο ίσως να αποτύπωνε ένα ανδρόγυνο πλάσμα….
Αυτή δεν είναι η Μονά Λίζα,όλα είναι διαφορετικά εδώ,τα μαλλιά το πρόσωπο το χαμόγελο.Θυμάμαι ότι η επιτυχία του μεγάλου Λεοναρντο ήταν που σε έκανα να αναρωτιέσαι εάν χαμόγελα αν είναι θλιμενη ή εάν κατέχει μόνο αυτή ένα μεγάλο μυστικό…το οποίο λίγοι γνωρίζουν.
Υ.Γ γελαω ακόμα με τον 23.08.
ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ
και εγω θυμαμε οτι χαμογελουσε δεν χαμογελουσε,κατι το ενδιαμεσο,μαλιστα αναρωτηθηκα πολλες φορες τι ητανε τελικα,χαμογελο η οχι,μεχρι που εκτασα και το εψαξα σε αρθρα τι τελικα ητανε απο τα δυο
Ποτέ δεν χαμογελούσε. Το πρόσωπο της παρέπεμπε σε “σπάσιμο χαρακτηριστικών” που από πολλούς μεταφραζόταν ως χαμόγελο. Άλλοι υποστήριζαν ότι απλώς ήταν ευχαρο το παρουσιαστικό της. Για αυτό και μια ζωή οι καλλιτέχνες δεν ήταν σίγουροι αν χαμογελάει ή όχι.
Εγκυκλοπαίδεια κανείς?
Τις πεταξαμε ολοι?εμμμμ..
Με αφορμή το σχόλιο σου, έκατσα και έψαξα την εγκυκλοπαίδεια που έχω σπίτι , (Ελλαδική εγκυκλοπάιδεια, έκδοση ανανεωμένη 1993 γράφει) και η φωτογραφια της Τζοκόντα που βρήκα είναι ακριβώς όπως στο άρθρο.
(Τώρα θα ήθελα να ρωτήσω για να τις στείλω με mail στο κατοχικά , για όποιον ξέρει επειδή είμαι λίγο ανίδεος, πρέπει να τις zipάρω; ή μπορώ να ΄τις στειλω έτσι όπως είναι; το μέγεθος συνολικά είναι 1,6 MB, σε μορφή jpg.)
Ακριβώς ετσι?Προσωπικα δεν νομίζω ότι θ αντεξω να την δω
Ηδη αρχιζω να ζαλίζομαι
https://www.youtube.com/watch?v=GYTzq2g2EUk
Ολα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν….!!!
Αν κοιτάζει κατευθείαν στο στόμα δέν το καταλαβαινης,αν όμως επικεντρωθεις στα μάτια θα καταλάβεις ότι χαμογελάει!
η ψυχή ανοίγει παράθυρα με εικόνες που είχε συλλέξει στο παρελθόν . Προσπαθεί να τα ενώσει , προσπαθεί όμως να μην τα καταγράφει σε χαρτί αλλά τα επαναφέρει σε οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει.
κάποια μηνύματα ήρθαν κάποια ακόμα δεν έχουν γίνει.
αυτό που παρουσιάζει στο παρόν είναι ακριβώς μια παραπλάνηση για τους άλλους.
Έτσι έμαθε έτσι πράττει.
Δεν εμπιστεύεται εύκολα και έτσι δεν αφήνεται.
πολλά ερωτηματικά όντως υπάρχουν πχ για τον τρόπο που τα είδε και γιατί τα βρίσκει απεικονισμένα.
από την αρχή μέχρι το τέλος…
πώς γίνεται να θυμάσαι διαλόγους που είχες κάνει και να παρουσιάζονται προσομοιώσεις του τώρα…
απίστευτες αλήθειες που δεν μπορείς να κατανοήσεις στην πραγματικότητα που ζούμε.
γιατί η πραγματικότητα έχει όρια και σε ορίζει να μην τα ξεπεράσεις.
σε μπερδεύει κάπου κάπου , αλλά αυτή, κοίτα,
δίπλα σου είναι και σε παρατηρεί.
τα σημάδια είναι πάντα ορατά σαν φωτογραφία που βγάζεις ένα ζωάκι και μέσα στην φωτογραφία αυτή υπάρχει ένα πρόσωπο που είναι κοντά σου.
το βλέπεις εσύ , οι άλλοι το βλέπουν…?
ή απλά βλέπουν το ζωάκι και χαριτολογώντας λένε..τι όμορφο που είναι…!!
αυτός που ήταν στην φωτογραφία τον είδε τον εαυτό του..
μικρές αλήθειες πώς κρύβονται γύρω μας , σε ένα κόσμο παράλληλο που ζει ανάμεσά μας.
όσοι τυχεροί είναι σε αυτήν την ζωή , ίσως το παραθύρι ανοίξει ,,
καλημέρα σου.
Σε προσφατο ντοκιμαντέρ ειδα μια αλλη προσέγγιση του θέματος. Απο μικρός και επειδή εχω πάειπρόκαι μεταγεννέστερα στο Λούβροκαι την εχω δει απο κοντά την εικόνα..ναι ηταν μια προσοπωγραφία,που αν εξαιρεσεις το φωτισμό που εφτιαχνε μια ατμόσφαιρα περίεργη στο μουσείο και τις ρωγμές απο την μπογιά που σπαει χιλιάδες σε ραγάδες απο κοντά αν δείς…η Μονα Λίζα αδέρφια ‘ετσι ειχα ακουσει κ γω κ ειχα δεί..ηταν θεμα το αινιγματικό της χαμόγελο,που φαινόταν απο την μια απλή αλλα στυγνή και στοιβαρή και με ελαφρά ενα τικ…το χειλάκι το δεξί προς τα ‘πάνω’ σαν να χαμογελάει σωστά? Λοιπόν απο κοντά εβγαζε μια μαυρίλα,κατι υποπτο και σφαιτεριστικο για μενα αποσο θυμάμαι πέρσυ. Στο ντοκυμαντέρ τωρα…ειπαν πως μετα απο 3μερες που αφησαν να την αναλύσουν εντόπισαν 1ον) Το πρόσωπο της δεν ειχε φτιαχτεί γεωμετρικά βαση των χαρακτηριστικών του θεωρήματος Φ της χρυσης τομής η αναλογίας, κατι αξιοσημείωτο για τον ΝταΒίτσι που πάντα χρησιμοποιούσε το Φ όταν σχεδίαζε, πρόσωπα,όπλα και αρχιτεκτονικά αλλα έργα. Με ακτίνες X-ray σε διαφορες συχνότητες και ποσοστά φωτονίων αποκάλυψαν οτι απο κάτω κρυβετε μια αντρική φιγούρα(ετσι ειπαν πως προκειτε για τον εραστη του Ντα Βίτσι η κάποιον πολύ δικό του ανθρωπο ακομα και τον ίδιο, μετα εβαλε την δευτερη στρώση στο μουσαμά και εκεί πάνω στην φιγούρα αυτού δημιουργησε την Μονα Λίζα. Εχει ενδιαφέρον γτ δεν γνωριζω αν εκαναν αναπαλαίωση και συντήρηση οποτε το εργο δεν εχει καποιες ανεπαισθητες αλλαγες αλλα ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ! Τώρα τα μάτια της ειναι μαυρα δίχως κόρη.Σκουρότερα μαλιά και ποιό ίσια και χαμογελάει ΚΑΝΟΝΙΚΑ με μια ειρωνία..Πριν ενα χρόνο επισκευτηκα το Λούβρο και την είδα. Την αλλαξαν και αρχιζουν να εξαφανίζουν εργα αλλάζοντας τα με αντίγραφα? Δεν ξέρω,πάντως τωρα ειναι απόκοσμή και σ γελά υπερωπτικά. Ας μην ξεχάσουμε πως βαση του Φ ο ΝταΒιτσι σχεδιασε ανατομικα την ανθρωπινη δομή ,ανατομία και σιλουέτα με ανοιχτα χερια και κλειστα όπου μεσω του Π, ενος τελειου κυκλου… τα ακρα μας ειναι ουσιαστικα αν τα ενώσεις η 5άλφα, το πεντάκτινο αστερι. Τις πλυμμύρες τις θυμάστε πρίν λιγο καιρό στο Παρίσι; Τοτε που’χαν προβλημα με τα συνδικατα και τον κόσμο στους δρόμους; Ε επαιξαν με τον καιρό..αλλα μ ακουστηκε κ περίεργο η συμπτωματικό πως ελεγε το BBC οτι μεταφέρουν εργα και θα μεινει κλειστο το Λουβρο 3 μερες λόγω φόβου μην πλυμμυρίσει ο Σικουάνας. Και τα εργα θα μεταφερθούν σε ασφαλή σημείο. Και επαναλαμβάνω το παρουσιαστικό της ΔΕΝ ειναι ευχαρο η ευχαριστο..μαλλον απόκοσμο θα χαρακτίριζα εγώ.
Εξαιρετικά ενδιαφέρον!
Εγω ειδα προσφατα ενα επεισοδιο απο τη σειρα ντοκυμονταιρ ancient aliens που αναφεροταν στον νταβιντσι. Ειχε εξαφανιστει για 2 χρονια ενω ηταν ακομα νεαρος και ασημος και οταν επανεμφανιστηκε φανερωθηκε η ιδιοφυια του.Το επεισοδιο υπονοουσε οτι ειχε ερθει σε επαφη σε μη-γηινη ευφυια και για αυτο εκανε μετα οτι εκανε. Ισως λοιπον καποιοι δε θελουν να βγαινουν τετοιες πληροφοριες για την πραγματικη ιστορια μας στη φορα γιατι μας ελεγχουν. Οποτε αν εχουν την δυναμη να μας μετατοπιζουν χωροχρονικα μπορει σε 100 χρονια να ξερουν ολοι οτι ο ντα βιντσι και ολοι του επιπεδου του ειχαν π.χ..170 συμμετοχες στις εθνικες ομαδες ποδοσφαιρου που επαιζαν οταν φυσικα υπηρχαν τετοιες.. κανω λιγο χιουμορ αλλα προς τα κει παει η δουλεια αν ισχυει το μαντελα εφεκτ.
Επειδη παντα ειχα ενα βιβλιο (εγκυκλοπαιδεια) με τα εργα τεχνηςτου Λουβρου στο σπιτι μου θυμαμαι οταν ειμουν πιο μικρος καθομουνα και τα κοιταζα. Ηξερα βέβαια ηδη για την Μονα Λιζα αλλα το ειχα επιβεβαιωσει και μονος μου οτι οντως η εκφραση της ηταν αινιγματικη και αναλογως πως την κοιταζες θα σου φαινοταν χαρουμενη η μελαγχολική κατι το οποιο το γραφει και το βιβλιο μεσα. Οταν πηγα πριν και ξαναανοιξα αυτη την παλια εγκυκλοπαιδεια με εκπληξη ειδα πως ο πινακας της Μονα Λιζα αλλαξε και εγινε χαρουμενη!!! Φρικαρα γιατι ειχα μια υποψια πως η φωτο σε αυτο αρθρο ηταν απο φωτοσοπ η αλλαγμενη. Μονο μελαγχολικη δεν την κανεις αυτη.Και ξαναδιαβασα τη φραση που λεει οτι η εκφραση της ειναι αινιγματικη και δε μπορεις να διακρινεις αν ειναι χαρουμενη η μελαγχολικη και εκει εριξα τρελο γελιο για το ποσο ακυρη ςιναι η φραση! Το mandella effect ισχυει!
Και εγω πηγα μοναστηρακι και μπηκα σε ενα παλαιοβιβλιοπωλειο, ανοιξα ενα λευκωμα για το λουβρο και την ειδα.. χαμογελαστη, με διαφορετικο φοντο γυρω απο το κεφαλι απο την φωτο που βλεπουμε εδω, διαφορετικη μυτη και αλλες διαφορες. Αλλα καμια σχεση με την διφορουμενη εκφραση της που ξεραμε και το αινιγμα που εξεπεμπε.Με δεδομενο την εκπληκτικη ακριβεια αντιγραφης απο ειδικευμενους ζωγραφους ολων των κλασικων εργων, σε σημειο που ειδημονες να μην μπορουν να ξεχωρισουν το αληθινο απο το αντιγραφο, ενα μονο μπορω να σκεφτω. Κατι πολυ πολυ παραξενο συμβαινει.