Πολυ λεπτο το ζητημα , σε λαθος εποχη αυτη η διαμαχη … !
Παντα εκει ηταν ολα , παντα εκει υπηρχαν τα αναπαντητα ερωτηματα … !
Δυσκολα που βγαζουν ματι …αλλα μεχρι σημερα κανεις δεν τους εδωσε μια ουσιαστικη απαντηση !
Επιμενω να λεω οτι δεν ειναι η καταλληλη εποχη να γινει αυτη η κουβεντα … επρεπε να εχει γινει δεκαετιες πριν …η να γινει μετα το προβλημα των χρονων μας ..!
Σιγουρα υπηρχαν και θα υπαρχουν ανθρωποι – ιερατεια που γνωριζουν πολλα για το τι πραγματικα εχει συμβει … ειναι ομως ενοχλητικο τα ιδια ιερατεια να μας χρησιμοποιουν οποτε θελουν να αλλαξουν την στανη!…
Για αυτο αυτη την εποχη συνεχιζω να λεω ..οτι γνωρισα προστατευω κατακτω οτι με απειλει … γιατι ειναι μια θεση που δυσκολα μπορει να νικηθει απο της στημενες αλλαγες των τσοπαναρεων !…
Δεν ειναι ευκολα διαχειρισιμο να σου δειχνει ξαφνικα ο ιδιος ψευτης την ψευτικη ιστορια του κοσμου σου και ταυτοχρονα να μπορεις να διακρινεις ποιον νεο ψευτη θα πιστεψεις ..μεσα σε μια εποχη που μετα απο χιλιαδες χρονια η ανθρωποτητα αρχιζει να βλεπει το τεραστιο θεατρο που μας εχουν συνηθισει να ζουμε ..!
Ειμαστε στην εποχη της μεγαλης αλλαγης το λεω συνεχεια ..δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανουν αυτο στην ανθρωποτητα , ειμαστε η συγκομιδη των ανθρωπων που ετυχε να ειναι αναμεσα ακριβως στην αλλαγη …αυτο ειναι καταρα και τυχη μαζι ..!
Ειμαστε οι σπανιες αυτες συνειδησεις οπου μαθαινουμε και θα μαθουμε πολυ περισσοτερα απο ολους τους αλλους προγονους μας ..εκτος απο εκεινους στο μακρυνο παρελθον που βρεθηκαν στον ιδιο κυκλο με εμας ..!
Θα ειναι πολυ πιο δυσκολο αλλα το αντιτιμο να δεις περισσοτερη αληθεια δεν μπορει μεσα σε μια στανη να ειναι πιο ηπιο η πιο φθηνο!
Ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα ολο αυτο , δεν στεκομαι στο τι ειναι αληθεια η τι ειναι ψεμα ..αν μια πιστη ειναι αληθινη η αν μια αλλη απο το παρελθον ειναι αληθινη κοκ..δεν μπαινω σε αυτοτο τριπακι που θελουν να μας βαλουν .. απλα στεκομαι στο φαινομενο που ολοι πρεπει να δουν και να κατανοησουν τι ηταν ολες αυτες οι αλλες περιοδοι για ολους τους υπολοιπους που εζησαν με αλλα δεδομενα , με αλλη παιδεια , με αλλους κανονες …τι ηταν εκεινη η περιοδο εκτος απο ενα μονιμα στημενο θεατρο που βολευε μονο καποιους λιγους ..;!!
Αρα το θα ειναι η επομενη φουρνεια οταν εμεις της εποχης της αλλαγης φυγουμε; … θα ειναι η εποχη της παχυνσης πια και οχι της συγκομιδης και οι γενειες εκεινες θα μαθουν νεα γραμματα , νεους θεους , νεους κανονες … και παντα ετσι ηταν …Στασου λοιπον σε αυτο σαν αγκυρα για να σιγουρετεις οτι καποιος αποφασιζει για σενα , καποιος σου μαθαινει οτι αυτος θελει ως αληθεια , με μονιμο σκοπο τον ελεγχο σου … !

Stranger…
Σ. Δ : «…όσα ανέφερες ουδεμία βάση έχουν.»
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
oodegr.com/oode/grafi/kritiki/rodi1.htm
Τα κείμενα ομοιάζουν τόσο πολύ πάντως σαν να θέλουν να περάσουν ένα κρυφό μήνυμα από την μία ο Οδυσσέας και από την άλλη ο Χριστός τι να πεις ειδικός δεν είμαι αλλά θεωρώ ότι από την μία είναι ο πονηρός και πανούργος Οδυσσέας και από την άλλη ο καλός Χριστός που γιατρεύει και βοηθάει, ο καθένας μας διαλέγει και παίρνει ποίος από τούς δύο τούς αντιπροσωπεύει.
oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/zeitgeist/zeitgeist_4.htm Γιατρε σου’χει μεινει το μικροβιο της εταιρειας Α.Ε σχετικα με την ειδωλολατρικη Ορθοδοξια
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BD%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85
Ακόμα και η wiki Γιατρέ δεν συμερίζεται το αλκοολικό παραμύθι σου.
Αυτόπτης μαρτυρας σε όλη την έκταση του κήρυγματος του Υιού του Ανθρώπου ήταν σίγουρα ο Ιωάννης.Ο Ματθαίος ,δεν ήταν από τους πρώτους μαθητές του Κυρίου.Για να φθάσει να ακολουθήσει τον Κύριο ένας νόμιμος κλέφτης ,να αλλάξει και να μείνει μαζί του μέχρι τέλους άκουσε σίγουρα πολλά θαυμαστά γεγονότα αλλά και πολλά είδε.
Άσχετε Αδαή
«Στο Έπος του Γκιλγκαμές υπάρχουν πολλές εντυπωσιακές παραλληλίες με αυτό που συναντάμε στην Πρώτη Ιστορία της Γένεσης».
(Bart Denton Ehrman)
Γιδοβοσκέ
▪️ Ένας ή δύο οι δαιμονιζόμενοι;
▪️ Οι δυο ευαγγελιστές ήταν αυτόπτες μάρτυρες;
▪️ Τα ευαγγέλια γράφτηκαν από τον Ματθαίο τον Μάρκο κτλ;
▪️ Αυτοί οι τύποι έγραψαν ιστορία;
Μπορείς να απαντήσεις;
Γιδοβοσκέ και Άσχετε Αδαή
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Ιωάννης Ρωμανίδης)
Ερώτηση: Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Δάσκαλε (ΑΔΗΣ)
Ο Άσχετος Αδαής έκανε αναφορά στον Μαρδούκ. Επειδή έχω κουραστεί να τον μαστιγώνω, ρίξτου κάνα δυο βουρδουλιές με το βαβυλωνιακό μαστίγιο που κρατάς.
Μαρδούκ / Ιησούς
Έλα δούλεψε το, πάνω στην πλάτη του Άσχετου.
Άσχετε Αδαή
Καταρχάς δεν είναι δικό μου παραμύθι!
Παρέθεσα από τρεις κορυφαίους πανεπιστημιακούς καθηγητές με ειδίκευση στα ανάλογα πεδία.
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα από την wikipedia δες την Αγγλική που είναι πιο πλήρες και διαθέτει περισσότερες πηγές για αυτό το λήμμα.
Γιατρέ την άλλη φορά αντί να απαντήσω μονολεκτικά,προχώρησα,έκανα κάτι χρησιμότερο,ερεύνησα και παρέθεσα το κείμενο από το βαβυλωνιακό έπος για το στερέωμα.Τι λές έχει σχέση με την δημιουργία της Γένεσης?Μπορείς ειλικρινά να απαντήσεις η σε πιάνει κόψιμο?Εάν δεν το βρίσκεις το ξανανεβάζω ευχαρίστως.
Υπάρχει ευτυχώς για όλους στο διαδίκτυο.Φθάνει να μην επιθυμούν
το έτοιμο .Θεόφιλε κανείς δεν μπορεί να σου στερήσει το δικαίωμα
να ομιλείς ,παρόλο που δεν συμφωνώ συνήθως μαζί σου.
Γιατρέ πως σου φαίνονται οι προφητείες του Ησαία?
Εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστός τις προφητείες?
Γιατί τρέμει το χέρι σου?
Ο Άσχετος Αδαής με αποκαλεί ερευνητή της ετικέτας.
Ερώτηση: Ο Άσχετος είναι ερευνητής;
Παραθέτω από δικό του σχόλιο:
«Δεν είμαι ερευνητής ,δεν χρείαζεται να ερευνήσω τίποτα.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:44 μμ)
Μάλιστα μάλιστα!
”Και είπεν ο Θεός· “να γίνη φως επί της γης”· και έγινε φως.
καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους.
καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς ἡμέραν καὶ τὸ σκότος ἐκάλεσε νύκτα. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία.”
Γιατρέ και αυτά το λόγια είναι παρμένα από την πτωχή επιστημονική
γνώση της εποχής που γράφτηκε το βιβλίο της Γένεσης ,δηλαδή από την επικρατούσα βαβυλωνιακή κοσμολογία?
Γιατρε σχετικα τις ομοιοτητες της Γενεσεως κ της βαβυλωνιακης κοσμολογιας,την αποψη μου την ειπα στο προηγουμενο αρθρο.παραπανω δεν ξερω να απαντησω(ειδα το λινκ του Ασχετου απο την wiki.για τον ταρζαν κ την τζεην μιλας?).στην αλλη ερωτηση θα απαντησω.οπως ειδες εγραψα για υποτιθεμενο λαθος διοτι δεν υπαρχει λαθος.ειναι οπως το περιστατικο με τους δυο ληστες στον σταυρο.ο καθε Ευαγγελιστης το εγραψε απο την δικη του οπτικη γωνια.οι δαιμονιζομενοι ηταν δυο
Είσαι ερευνητής της ετικέτας διότι παραθέτεις δογματικά,
λόγια ΄΄ειδικών” που σου αρέσουν και δεν κάθεσαι να τα ελέγξεις γιατί ίσως θα κοπιάσεις,η ίσως θα απογοητευθείς.
Για εμένα δεν χρειάζεται να ψάχνω.Για τους άλλους ψάχνω,κοπιάζω,μελετώ, κουράζομαι,αγωνίζομαι,σκάβω,για να φθάσουν στο βάθος μήπως και βοηθήσω να ξεφύγουν από την επιφάνεια των εύκολων λέξεων.Από αγάπη στον άνθρωπο.
Ο Ματθαιος επελεξε απλα να αναφερει το περιστατικο.ο Μαρκος κ ο Λουκας επελεξαν να αναφερουν τον εναν που ηταν σε πιο τραγικη κατασταση.γι’αυτο κ γραφουν περισσοτερα πραματα κ δινουν ιδιαιτερη σημασια στο γεγονος(το εδεναν,εσπαγε αλυσιδες,τον ειδαν οι βοσκοι θεραπευμενο,ηθελε να ακολουθησει Τον Ιησου κτλ).το ποιος μαθητης ηταν στο γεγονος δεν μπορουμε να το γνωριζουμε.μπορει να ηταν ολοι.παντως αυτοι οι τυποι(οπως τους αποκαλεσες) εγραψαν τα Ευαγγελια κ εγραψαν ιστορια
Άσχετε Αδαή
Σχετικά με τις προφητείες, αυτοί οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του Χριστού, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.
Παραδείγματα:
▪️ Ψαλμοί 22:18 Ματθαίος 27:35
▪️ Ωσηέ 11: 1-2 Ματθαίος 2: 15
LOL
Άσχετε Αδαή
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Τι έγινε σου έφαγε η γάτα την γλώσσα;
Replay: «Παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες!»
Άσχετε Αδαή
«Το όραμα του Πνεύματος του Θεού ”που αιωρείται πάνω από τα νερά” και όλη η γλώσσα στους αρχικούς στίχους της Γένεσης, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το όραμα του Enuma Elish …»
(New World Encyclopedia)
Ερώτηση: Πότε οι Εβραίοι ενσωμάτωσαν στην παράδοση τους θεωρίες για τη γένεση του κόσμου;
(Δηλαδή το Γένεσις α)
Μπορείς να απαντήσεις;
Όχι! Δεν είσαι ερευνητής, αλλά ένας οπαδός της εβραιοκοσμογονίας με τα μυαλά στα κάγκελα.
Η κατάντια του Άσχετου Αδαή που σκίζεται:
1️⃣ Να αποδείξει ότι η Εβραϊκή κοσμογονία δεν είναι μύθοι αλλά Ιστορία
2️⃣ Να αποδείξει ότι είναι απόγονος του Αδάμ και της Εύας
3️⃣ Να αποδείξει ότι η Εβραϊκή κοσμογονία γράφτηκε από τον Μωυσή
4️⃣ Να αποδείξει ότι οι άλλοι λαοί απλά έκλεψαν κομμάτια από την κοσμογονία των Εβραίων και τα ενσωμάτωσαν στη δική τους.
Ως εκ τούτου ο Άσχετος κρύβει μέσα του έναν Εβραίο.
Γιδοβοσκέ
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Ιωάννης Ρωμανίδης)
Ερώτηση: Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Άσχετε Αδαή
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
▪️ Ιωάννης Ρωμανίδης
▪️ Βιβλική Αρχαιολογία
+++
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
Αποδόμησε τους!
Α και για να μην ξεχνιόμαστε δεν είσαι ερευνητής.
LOL
Άσχετε Αδαή αποδόμησε αυτό:
«Ένα κείμενο που περιγράφει τις θεϊκές δραστηριότητες των θεών και τη δημιουργία του ανθρώπου, το Enuma Eliš περιλαμβάνει πολλά από τα μοτίβα που βρέθηκαν στην ιστορία της βιβλικής δημιουργίας.»
(Βιβλική Αρχαιολογία)
Από δικό σου σχόλιο Άσχετε Αδαή
«Προσπαθώ και γίνομαι ερευνητής για να βοηθήσω εσένα και άλλους.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:44 μμ)
Ήρθες εδώ με μια άκαμπτη θρησκευτική πίστη, με σκοπό να προσηλυτίσεις («βοηθήσεις» και καλά) εμένα και άλλους στο Δόγμα σου.
Όταν ένα στοιχείο τείνει να το αποδομήσει, κάνεις πως δεν το βλέπεις και έντεχνα ανακατευθύνεις την συζήτηση, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο που φθείρει την έρευνα και εγείρει εκνευρισμό στους άλλους.
Άσχετε Αδαή δεν θα λες:
«Ναι είναι θεόπνευστη» αλλά ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είναι θεόπνευστη.
Το μόνο που διαθέτεις είναι ΠΙΣΤΗ στην παράδοση των Εβραίων, η οποία συγκροτήθηκε από προϋπάρχουσας φανταστικές διηγήσεις ως αποτέλεσμα την διαιώνιση των θρύλων μέσα από μια άλλη οπτική. Την Εβραϊκή οπτική προπαγάνδας!
Γράφεις εδώ όχι ως ερευνητής, αλλά ως εκπρόσωπος του Δόγματος σου με στόχο να προσηλυτίσεις τους άλλους σε αυτό.
Δεν διαφέρεις από τους άλλους οπαδούς!
Γιατρέ,ο Πατήρ Ιωάννης Ρωμανίσης Δεν διδάσκει θεολογία εδώ, ,Θεωρεί αξιωματικά την επιστήμη ΕΓΚΥΡΌΤΕΡΗ από ότι είναι.
Διάβασε κάποιες επιστημονικές δημοσιεύσεις της εποχής του και τις αναπαρήγαγε ,στρεφόμενος κατά των αιρετικών της δύσης που στηρίζονται στο γράμμα της Αγίας Γραφής.Εάν επιθυμείς αποστομωτική θεολογική απάντηση άνοιξε τα αυτιά σου και ΑΚΟΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ..
https://youtu.be/blF34Hzbh0M
Γιδοβοσκέ
Άλλο εκτενή αναφορά στο περιστατικό και άλλο αντιφατική αφήγηση.
Ένας ή δύο οι δαιμονιζόμενοι;
Όσον αφορά το «επιχείρημα» σου, πιάσε την Αγία Γραφή στα χέρια σου και τεκμηρίωσε το.
▪️ Τα ευαγγέλια γράφτηκαν από τον Ματθαίο τον Μάρκο κτλ;
Άσχετος Αδαής: «Είσαι ερευνητής της ετικέτας διότι παραθέτεις δογματικά, λόγια ”ειδικών” που σου αρέσουν και δεν κάθεσαι να τα ελέγξεις.»
Ο παρακάτω δεν μου αρέσει καθόλου.
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης)
Τα όσα είπε σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Γιατρέ πως σου φαίνονται οι προφητείες του Ησαία?
Εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστός προφητείες?
Γιατί τρέμει το χέρι σου?
Πόσες προφητείες εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστούς?
10,20 100 Πόσες?
Το να πιάνεις 2-3 προφητείες που ίσως έχουν χαθει σε
λάθη της ανθρώπινης γλώσσας σε κάνει έντιμο ερευνητή?
Η απατεώνα?Το ότι δεν απαντάς σχεδόν ποτέ σε ερωτήσεις
είναι στοιχείο εντιμότητας η ατιμότητας?
Οδυσσέα πρόσεξε την Κίρκη.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
FILARIANNA 09/27/2019 @ Σεπτέμβριος 27, 2019 9:24 πμ
… Μια ΚΥΚΛΙΚΗ πορεία όπου κάθε πεπερασμένη μορφή ύπαρξης της ύλης,
αδιάφορο αν πρόκειται για ήλιο ή για νεφέλωμα ατμού, για μεμονωμένο ζώο
ή για κατηγορία ζώων, για χημική ένωση ή για διάσπαση, είναι το ίδιο παροδική
και όπου τίποτα δεν είναι αιώνιο εκτός, εκτός από την αιώνια κινούμενη,
αιώνια μεταβαλλόμενη ύλη και από τους νόμους που σύμφωνα
με αυτούς κινείται και μεταβάλλεται.»
13,23,19
Ένα τέσσερα πέντε
1307
1688
2477
3650
5114
Συγνώμη ξέχαστηκα, από αλλού ξεκινήσαμε και αλλού οπως συνήθως
μας πήγες,επειδή σου τελείωσε η βενζίνη.
Υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ των ιστοριών του Enkidu / Shamhat και Αδάμ / Εύας?Κατά την κρίση σου ?Οχι των άλλων?
Εάν έχεις βεβαίως,βεβαίως.
Άσχετε Αδαή
Δεν σε ρώτησα αν ο Ρωμανίδης διδάσκει Θεολογία, αλλά αν όσα είπε σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα.
📢 Είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Μπορείς να απαντήσεις εσύ που απαντάς σε όλα;
Εσύ απαντάς σε όλα ενώ εγώ όχι ε;
Άσχετε Αδαή ή δεν διαβάζεις τι γράφω ή δεν καταλαβαίνεις.
Ο Χριστός δεν εκπλήρωσε καμιά προφητεία!
Αντίθετα οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.
Παραδείγματα:
▪️ Ψαλμοί 22:18 Ματθαίος 27:35
▪️ Ωσηέ 11: 1-2 Ματθαίος 2: 15
Εδώ δεν εξετάζω δυο προφητείες, αλλά το γεγονός ότι οι συγγραφείς αυτών των κειμένων ήταν απατεώνες.
Άσχετε Αδαή
Η κρίση μου είναι άσχετη για σένα πέραν του γεγονότος ότι θα την στολίσεις με την ταμπέλα του πρώην Μάρτυρα ή του Μασόνου κτλ και ως εκ τούτου δεν εκφέρω δική μου άποψη.
Έτσι αποφάσισα να σε φέρω σε πολύ δύσκολη θέση ώστε να δουν όλοι τα χάλια σου.
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
▪️ Ιωάννης Ρωμανίδης
▪️ Βιβλική Αρχαιολογία
+++
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
Αποδόμησε τους!
Ο Άσχετος Αδαής μπορεί να μην είναι ερευνητής αλλά είναι κάτι καλύτερο. Θα αφήσω να μιλήσει ο ίδιος.
Άσχετος Αδαής: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
Κι εγώ συμφωνώ!
Άσχετος Αδαής: «Ποιός σου είπε άνθρωπε,ότι είμαι καλός χριστιανός?Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)
Μέσα!
Άμα είσαι υποκριτής και κακός χριστιανός δεν χρειάζεται να είσαι ερευνητής.
Τι έχει να μας πει ο Άσχετος Αδαής για αυτό;
«Το Ιερατικό στέλεχος (Γένεσις α) χρονολογείται στον 5ο αιώνα π.χ» (encyclopedia britannica)
Άσχετος Αδαής: «Γιατί να σου απαντήσω μετά την βαβυλωνιακή αιχμαλωσία, αφού ούτε ο Τσινικόπουλος (δικηγόρος συγγραφέας) το δέχεται.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:52 μμ)
Συμπέρασμα: Αφού δεν το δέχεται ο δικηγόρος του δεν το δέχεται ούτε αυτός.
Κατά τα άλλα ο Άσχετος έκανε νύξη για την κρίση μου και ότι στρέφομαι στην άποψη των άλλων.
LOL
Το σκεπτικό (λέμε τώρα) του Άσχετου Αδαή.
Επειδή ένας δικηγόρος συγγραφέας (άσχετος με τα ανάλογα πεδία) υποστηρίζει τα αντίθετα από όλες τις εγκυκλοπαίδειες και τους εμπειρογνώμονες, άρα και ο Άσχετος αδαής συγκλίνει στην άποψη ενός άσχετου και ως εκ τούτου κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
LOL
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΕΓΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ.ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΑΕΙΣ ΚΤΗΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ,ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ?
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΣΤΕ.ΟΣΟΙ ΤΟΛΑΜΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΖΕΤΕ,ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ,ΑΝΘΡΩΠΟ,ΟΣΟ ΕΥΦΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ,ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ,ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ!!!ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,ΣΤΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ ΑΥΤΟΥ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ,ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ.
ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ,Η ΦΡΑΣΗ,Η ΛΟΓΙΣΜΟΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ,ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!!!
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ,ΠΟΙΟΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΙΑΣΗ,ΚΑΙ ΟΙΝΟΠΟΣΙΑ,ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ!!!!!
Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ,ΤΟΛΜΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΘΝΗΤΟ!!!
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΖΩΝΤΑΝΟΝ Η ΝΕΚΡΟΝ!!
ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕΝΑΝ.
+++ΙΣΧΝ+++
Άσχετε Αδαή
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
📢 Μούγκα ο Άσχετος!
Καλά τώρα κουφάθηκα!
Ποιος μιλάει για αίρεση;
Ο μέγας αιρετικός Croif;
Πάμε μαζί αιρετικό παιδί το παρακάτω:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι εκείνη, η οποία μας εισάγει στην ορθή πίστη, γιατί είναι ο μοναδικός φορέας του Αγιοπνευματικού φωτός του Χριστού διά μέσου των αιώνων.
📢 Ομολόγησε το!
@ΓΙΑΤΡΟΣ
Τι να σου αποδείξω ότι 1+1=2; καλά τα είπε κάποιος πιο πάνω για τον ομώνυμο μύθο της Shamhat. Επίσης θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να μου δώσεις πηγή για την παρθενογεννηση Διονύσου, Μιθρα, Ρα κτλ. Κοιτα φίλε είναι δικαίωμα σου να είσαι θεοσοφιστης και να μαγειρεύεις όπως θες τα της ιστορίας αλλά να το λες εξ αρχής και να μιλάμε επί άλλης όροις. Αυτο το δήθεν και το ουα (παρόλο που είμαι χωριάτης) δε πιάνει πια με το προκαλλυμα του Μεσσία της πληροφορίας.
Α και κάτι άλλο κύριοι. Γιατί πάντα στις μεγάλες χριστιανικες γιορτές βγάζετε τον κατσιγαρο;
Υσ:Κε Stranger ευχαριστώ για τη φιλοξενία!
ΕΥΓΕ CROIF 101
Είδε κανείς το πνεύμα εδώ?
Μάλλον το μάζεψε ένας
Επιστημοεμμονηζον ,
Άρχοντα Stranger
Θα πάρει λίγο χρόνο
Να αξιοποιήθει το
Έργο σου,
Σαν τροφή για σκέψη,
Σ. Δ.
Μπορεί 1+1 να κάνει 2 αλλά δεν απέδειξες την αλήθεια του ισχυρισμού σου. Ο Άσχετος Αδαής απλά εξέφρασε την ασχετοσύνη του σχετικά με τον μύθο Enkidu / Shamhat / Έπος του Γκιλγκαμές.
Υ.Γ Τα όσα ανέφερα σχετικά με τις παραλληλίες Enkidu / Shamhat και Αδάμ / Εύας δεν ήταν δικά μου λόγια, αλλά κορυφαίων ακαδημαϊκών και εμπειρογνωμόνων της Βιβλικής Αρχαιολογίας.
Σ. Δ. + Άσχετος Αδαής 🆚 ❓
Σ. Δ.
«Η παρθενογένεση αναφέρεται σε πολλούς μύθους στην ελληνική μυθολογία, απαντάται επίσης στην αιγυπτιακή και την αρχαία ινδική μυθολογία.»
(wikipedia)