Πολυ λεπτο το ζητημα , σε λαθος εποχη αυτη η διαμαχη … !
Παντα εκει ηταν ολα , παντα εκει υπηρχαν τα αναπαντητα ερωτηματα … !
Δυσκολα που βγαζουν ματι …αλλα μεχρι σημερα κανεις δεν τους εδωσε μια ουσιαστικη απαντηση !
Επιμενω να λεω οτι δεν ειναι η καταλληλη εποχη να γινει αυτη η κουβεντα … επρεπε να εχει γινει δεκαετιες πριν …η να γινει μετα το προβλημα των χρονων μας ..!
Σιγουρα υπηρχαν και θα υπαρχουν ανθρωποι – ιερατεια που γνωριζουν πολλα για το τι πραγματικα εχει συμβει … ειναι ομως ενοχλητικο τα ιδια ιερατεια να μας χρησιμοποιουν οποτε θελουν να αλλαξουν την στανη!…
Για αυτο αυτη την εποχη συνεχιζω να λεω ..οτι γνωρισα προστατευω κατακτω οτι με απειλει … γιατι ειναι μια θεση που δυσκολα μπορει να νικηθει απο της στημενες αλλαγες των τσοπαναρεων !…
Δεν ειναι ευκολα διαχειρισιμο να σου δειχνει ξαφνικα ο ιδιος ψευτης την ψευτικη ιστορια του κοσμου σου και ταυτοχρονα να μπορεις να διακρινεις ποιον νεο ψευτη θα πιστεψεις ..μεσα σε μια εποχη που μετα απο χιλιαδες χρονια η ανθρωποτητα αρχιζει να βλεπει το τεραστιο θεατρο που μας εχουν συνηθισει να ζουμε ..!
Ειμαστε στην εποχη της μεγαλης αλλαγης το λεω συνεχεια ..δεν ειναι η πρωτη φορα που το κανουν αυτο στην ανθρωποτητα , ειμαστε η συγκομιδη των ανθρωπων που ετυχε να ειναι αναμεσα ακριβως στην αλλαγη …αυτο ειναι καταρα και τυχη μαζι ..!
Ειμαστε οι σπανιες αυτες συνειδησεις οπου μαθαινουμε και θα μαθουμε πολυ περισσοτερα απο ολους τους αλλους προγονους μας ..εκτος απο εκεινους στο μακρυνο παρελθον που βρεθηκαν στον ιδιο κυκλο με εμας ..!
Θα ειναι πολυ πιο δυσκολο αλλα το αντιτιμο να δεις περισσοτερη αληθεια δεν μπορει μεσα σε μια στανη να ειναι πιο ηπιο η πιο φθηνο!
Ειναι πολυ μεγαλη κουβεντα ολο αυτο , δεν στεκομαι στο τι ειναι αληθεια η τι ειναι ψεμα ..αν μια πιστη ειναι αληθινη η αν μια αλλη απο το παρελθον ειναι αληθινη κοκ..δεν μπαινω σε αυτοτο τριπακι που θελουν να μας βαλουν .. απλα στεκομαι στο φαινομενο που ολοι πρεπει να δουν και να κατανοησουν τι ηταν ολες αυτες οι αλλες περιοδοι για ολους τους υπολοιπους που εζησαν με αλλα δεδομενα , με αλλη παιδεια , με αλλους κανονες …τι ηταν εκεινη η περιοδο εκτος απο ενα μονιμα στημενο θεατρο που βολευε μονο καποιους λιγους ..;!!
Αρα το θα ειναι η επομενη φουρνεια οταν εμεις της εποχης της αλλαγης φυγουμε; … θα ειναι η εποχη της παχυνσης πια και οχι της συγκομιδης και οι γενειες εκεινες θα μαθουν νεα γραμματα , νεους θεους , νεους κανονες … και παντα ετσι ηταν …Στασου λοιπον σε αυτο σαν αγκυρα για να σιγουρετεις οτι καποιος αποφασιζει για σενα , καποιος σου μαθαινει οτι αυτος θελει ως αληθεια , με μονιμο σκοπο τον ελεγχο σου … !
Stranger…
Φιλε καποιες φορες συμφωνουμε 100%
Πολυ ενδιαφερον!απο ποιο βιβλιο ειναι η φωτογραφια?
Παραλληλίες μεταξύ των ιστοριών του Enkidu / Shamhat και Αδάμ / Εύας.
«Και στις δύο, ένας άνθρωπος δημιουργείται από το χώμα από έναν θεό και ζει σε ένα φυσικό περιβάλλον ανάμεσα στα ζώα. Εισάγεται μια γυναίκα που τον πειράζει. Και στις δύο ιστορίες ο άνθρωπος δέχεται φαγητό από τη γυναίκα, καλύπτει τη γυμνότητα του και πρέπει να αφήσει το προηγούμενο βασίλειό του, ανίκανος να επιστρέψει. Η παρουσία ενός φιδιού στο έπος είναι ένα άλλο σημείο ομοιότητας.»
Καλησπέρα φίλε,να με συμπαθάς,
κατά την ιδεολογία της νέας τάξης πραγμάτων δεν υπάρχουν αμετάβλητα δεδομένα μόνο μεταβλητά.Δεν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια ,μόνο υποκειμενικές .
Αυτό το κείμενο σίγουρα δεν την πολεμάει αλλά μπερδεύει.
Μελέτησε το Ευαγγέλιο του Μάρκου και συνέκρινε το λέξη προς λέξη,
με την Οδύσεια .Εχουν γίνει υπερΑΠΛΟΥΣΤΕΎΣΕΙΣ τραβηγμένες
απο τα μαλλιά,αφήνοντας κουρεμένη γουλί την αλήθεια.
Χωρίς άκρη του μίτου δεν βγαίνουμε από τον νεοποχήτικο λαβύρινθο.
θυμαμαι παλια ειχες αρθρο για τον χρονο.εχει αποδιχθει και επιστημονικα τι ειναι ο χρονος ( δανεζης ). αυτα τα λιγα …
Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ 8 Π.Χ. ΑΙΩΝΑ. ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ, ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, TI ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΑΝ, ΕΠΟΝΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΕΙΣ. ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΙΧΩΝ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΙ΄ΑΛΛΟΥ. ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΙΘΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΛΕΞΗ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ.
αγαπητε μου φιλε stranger, εισαι κατα μια εννοια ο μεντορας μου…ειναι απο τις λιγες φορες που εμεινα μαλακας με το στομα ανοιχτο…(πιο πολυ κ απο τις φορες που προεβλεψες γεγονοτα κ ας λενε μερικοι οτι πεφτεις εξω). Ξερω δεν απαντας πολλες φορες στα σχολια αλλα σε παρακαλω πες μου για ολο αυτο που διαβασαμε. παραλληλιζοντας τις 2 ιστοριες παιζει να ειναι ολα παραμυθια ; παιζει απλα να επαναλαμβανεται μια ιστορια με διαφορετικα προσωπα αναλογα την εποχη? τι παιζεται τελωσπαντων?????????????
ΑΔΕΛΦΕ STRANGER,ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ,ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΩΣΗ,ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΑΚΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ!!!
ΟΥΤΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ,ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ,ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ,ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ,ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΩΦΕΛΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΝ.ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ,ΚΑΙ ΑΦΕΣΗ,ΟΜΩΣ ΟΥΔΕΙΣ!!!ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ.
+++ΙΣΧΝ+++
Η Shamhat ήταν μια πόρνη που xρησιμοποιήσε την γοητεία της για να ξελογιάσει τον αγριάνθρωπο Enkidu και να τον μαλθακώσει τελείως μέ την συνεχιζόμενη σεξουαλική επαφή. Οι πρώην σύντροφοί του Enkidu, τα άγρια ζώα, Τον εγκατέλειψαν και η Shamhat τον έπεισε να αφήσει τούς λοφους με τα άγρια ζώα και να την ακολουθήσει στον πολιτισμό της πολής ουρούκ.
Τεράστια ομοιότητα τι να σου πώ//
Με Ταρζαν σε πορνό ,φυσικά…
Πολλά μπράβο σου ,,για το άρθρο αυτό ,,,,που μας ξεστραβώνεις ,,,και μας δείχνεις καθαρά ,,όλοι την αλήθεια … Μπράβο σου ,,που έχεις τα κότσια και τα αναφέρεις ,,,,και δεν είναι η πρώτη που τα γράφεις …Το θέμα το δικό μας τώρα είναι ,,ποιος θα θέλει να τα δει αυτά …γιατί πιστεύω ,,είναι θέμα θέλησις ,να δεις κάποια πράγματα ,από άλλη πλευρά …
Σε ευχαριστούμε πολύ ,,όσο μπορείς ,,συνέχισέ το ….
Κ στη Νορμανδια αποβιβαστηκαν.αυτο κ αν ειναι υποπτο
ΑΝΩΝΥΜΕ 9.19′ στο Ευαγγελιο μιλαει για μνηματα κ ο τυπος στο βιβλιο γραφει σπηλιες.οι γνωστοι-αγνωστοι κουτοπονηροι ξαναχτυπουν(απο Δεκεμβρη στους κινηματογραφους)
Άσχετε Αδαή
Οι παραλληλισμοί μεταξύ των δυο ιστοριών, σχετίζονται με τα όσα παρέθεσα από τον Joseph Blenkinsopp και όχι με τις ανοησίες που ξεστομίζεις εσύ.
«Το έπος του Gilgamesh, ένα λογοτεχνικό προϊόν της Μεσοποταμίας, περιέχει πολλά από τα ίδια θέματα και μοτίβα όπως η Εβραϊκή Αγία Γραφή.»
(Shawna Dolansky)
Μπορώ να συνεχίσω έτσι έως ότου εξαντληθεί η ανοησία που παρασιτεί μέσα στην κεφάλα σου.
Είσαι ερευνητής ή Τρόλ;
Την καλησπέρα μου δάσκαλε (ΑΔΗΣ)
Εσύ που είσαι ειδικός γνώστης στην Βαβυλωνία, η οποία όπως γνωρίζουμε και οι δύο, αποτέλεσε θρησκευτικό, πολιτιστικό και πνευματικό κέντρο όλης της Μεσοποταμίας, νομίζω ότι μπορείς να επεκταθείς πάνω στο θέμα που θίγει το άρθρο. Άσε τώρα την πίστη του Άσχετου και του κάθε άσχετου με το θέμα.
Το κείμενο είναι τελείως λάθος. Ο Μάρκος δεν λέει ότι ο δαιμονισμένος ζούσε σε σπηλιά αλλά στα μνηματα, δηλαδή σε κάποιο νεκροταφειο της περιοχής. Διαβάστε το κείμενο από μια καινή διαθήκη και θα διαπιστώσετε τις ανακρίβειες. Ίσως ο stranger το κάνει σαν πείραμα να δει πόσοι θα το ψάξουν, πόσοι θα αντιδράσουν, πόσοι θα το δεχτούν χωρίς να ψάξουν. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι παραπλάνηση.
Ο Χριστιανισμός, όπως και όλες οι θρησκείες γενικότερα, δεν εμφανίστηκε από το μηδέν, αλλά θεμελίωσε τη διδασκαλία και τη μυθολογία του πάνω στις υπάρχουσες δοκιμασμένες βάσεις των αρχαιότερων θρησκειών. Η Μέση Ανατολή αποτέλεσε ένα πραγματικό χωνευτήρι λαών, πολιτισμών, παραδόσεων και θρησκειών, από την οποία ξεπήδησαν όχι τυχαία, οι τρεις μεγάλες μονοθεϊστικές θρησκείες.
Ούτε στην Οδύσσεια τα γράφει έτσι ούτε στο Ευαγγέλιο, το βιβλίο αυτό είναι ένα από τα πολλά που έχουν σκοπό να κλονήσουν την πίστη. Παίρνει φράσεις από διάφορα σημεία ενός μεγάλου κειμένου, αλλάζει τις λέξεις και φτιάχνει ένα νέο διαστρεβλωμένο κείμενο.
Διαβάστε την Οδύσσεια και το κατά Μαρκο ευαγγέλιο και θα δείτε ότι τα κείμενα είναι διαφορετικα.
Το εδ. Μάρκος 16.16 το γράφει και αυτό η Οδύσσεια ;
ο πιστευσας και βαπτισθεις σωθησεται ο δε απιστησας κατακριθησεται
«Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται»
Καλημέρα.
Ο στίχος 16:16 στο ευαγγέλιο του Μάρκου είναι προϊόν πλαστογραφίας! Αυτού του είδους οι ενέργειες των πρώτων χριστιανών καθώς και η κλοπή ιδεών από τους ειδωλολάτρες, είχαν ως αποτέλεσμα την διαιώνιση των αλκοολικών παγανιστικών φαντασιώσεων μέσα από μια άλλη οπτική.
«Διαβάστε την Οδύσσεια και το κατά Μάρκο ευαγγέλιο και θα δείτε ότι τα κείμενα είναι διαφορετικά.»
Και εγώ σας λέω διαβάστε την ίδια ιστορία από δύο ευαγγέλια και θα δείτε ότι υπάρχουν διαφορές.
▪️ Μάρκος 5:2 «Οταν δε ο Ιησούς εβγήκεν από το πλοίον, τον απάντησε ΚΑΠΟΙΟΣ άνθρωπος…»
▪️ Ματθαίος 8:28 «Οταν δε ήλθε εις την απέναντι παραλίαν, εις την χώραν των Γεργεσηνών, τον απάντησαν ΔΥΟ δαιμονιζόμενοι»
Ένας ή δύο οι δαιμονιζόμενοι;
Οι δυο ευαγγελιστές ήταν αυτόπτες μάρτυρες;
Όλα όσα υποτίθεται ότι είπε ο χριστός για την αγάπη, τα είχαν πει οι αρχαίοι Έλληνες πριν οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων τα βάλουν στο στόμα του.
Χριστός: «Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου»
Θαλής ο Μιλήσιος: «Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου.»
Χριστός: «Αγάπα τον εχθρό σου»
Σωκράτης: «Καταφέρετε να βλέπετε τον χειρότερο εχθρό σας σαν αγαπητό φίλο σας, με την ίδια λαχτάρα.»
κτλ
«Η Χριστιανική θεολογία και πράξις κατάγονται κατά μέγα μέρος από την θρησκείαν των μυστηρίων της Ελλάδος (τα Ελευσίνια και τα Ορφικά) από τα Ελληνικά δόγματα τού θείου Υιού (Ιάκχου), πού αποθνήσκει διά την ανθρωπότητα και ανίσταται εκ νεκρών.»
Will Durant, 1885-1981, ιστορικός & φιλόσοφος.
Αφού λοιπόν οι χριστιανοί έκλεψαν ιδέες από τους αρχαίους Έλληνες γύρισαν και τους χλεύασαν. Να λοιπόν τι είπε ο Χρυσόστομος για τον Πλάτωνα που μέρος της διδασκαλίας του περί ψυχής εισήχθη στον χριστιανισμό.
«Πόσο κόπιασε ο Πλάτων με τους μαθητές του με το να μας συζητεί περί γραμμής και γωνίας και σημείου και περί αριθμών αρτίων και περιττών και ίσων μεταξύ τους και ανίσων και για τέτοια θέματα λεπτεπίλεπτα και χωρίς να ωφελήσει πολύ ή λίγο με τις συζητήσεις αυτές εγκατέλειψε έτσι τη ζωή».
@ΓΙΑΤΡΟΣ
Ποια ακριβώς η λογική σχέση-ομοιότης μεταξύ Αδάμ-Εύας και Enkidu / Shamhat; γιατί οσα ανέφερες ουδεμία βάση έχουν. Ας μη γράφουμε αρλούμπες παρακαλώ διάβαστε ελεύθερα…..
Αρκετοί μελετητές έχουν παρατηρήσει ότι μερικά από τα θεραπευτικά θαύματα του Ιησού που καταγράφονται στα συνοπτικά ευαγγέλια φέρουν ομοιότητες με ελληνικές ιστορίες θαυμάτων.
Hill, Brennan R. (2004), Jesus, the Christ: Contemporary Perspectives pp. 67–68.
Cotter, Wendy (2010), The Christ of the Miracle-Stories: Portrait Through Encounter p. 73.
Η ιστορία του πλούσιου και του Λαζάρου φέρει έντονες ομοιότητες με διάφορες λαϊκές ιστορίες σε όλη την Εγγύς Ανατολή.
Kierspel, Lars (2006), The Jews and the World in the Fourth Gospel: Parallelism, Function, and Contex p. 265.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη επηρεάστηκε από τις ιδέες του Πλατωνισμού. Ο “Λόγος” που περιγράφεται στον πρόλογο του Ιωάννη είναι μια έννοια από την ελληνική φιλοσοφία που επινόησε ο Προσοκρατικός φιλόσοφος Ηράκλειτος και προσαρμόστηκε στον Ιουδαϊσμό.
Porter, Stanley E. (2015), John, His Gospel, and Jesus: In Pursuit of the Johannine Voice pp. 102–104.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη έχει επηρεαστεί επίσης από συμβολισμό που συνδέεται με τη λατρεία του Διονύσου.
Salier, Willis Hedley (2004), The Rhetorical Impact of the Sēmeia in the Gospel of John pp. 66–69.
Stibbe, Mark W. G. (1993), «The Elusive Christ: A New Reading of the Fourth Gospel» pp. 241–242.
Kierspel, Lars (2006), The Jews and the World in the Fourth Gospel: Parallelism, Function, and Context pp. 202–203.
Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη περιέχει επίσης παραλληλισμούς με τις Βάκχες του Ευριπίδη.
Stibbe, Mark W. G. (1993) The Gospel of John As Literature: An Anthology of Twentieth-Century Perspectives p. 241. )
Η παρθενογένεση και ο Θεός που πεθαίνει και ανασταίνεται είναι ιδέες που προϋπάρχουν του Χριστού. Οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων και οι λοιποί παραμυθολόγοι ηγέτες του Ιερατείου, έντυσαν την Θεότητα του Χριστού με Μύθους του ειδωλολατρικού πάνθεον.
Κλασικό παράδειγμα απάτης η τεχνηέντως εκπλήρωση των μεσσιανικών προφητειών της Π Δ στο πρόσωπο του. (Π.χ Ωσηέ 11: 1-2 Ματθαίος 2: 15)
«Ο πάσχων Μεσσίας και η θεότητα του Ιησού ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις» (Bart Denton Ehrman)
Ο χριστιανός Τερτυλιανός παραδέχτηκε πως το χριστιανικό βάπτισμα προέρχεται από τις αρχαίες λατρείες. Η αναγέννηση μέσω του βαπτίσματος, η ανάσταση και η ανάληψη ήταν όλα Ελληνικά και αιγυπτιακά μυστήρια.
Η εβραιοχριστιανική κοσμογονία της Γένεσης, γράφτηκε τον 5ο αιώνα π.χ (βλ. Εγκυκλοπαίδειες) κατά την Βαβυλώνια αιχμαλωσία.
Είναι μια μεταγενέστερη προσθήκη στα Ιερά τους κείμενα, με εμφανή επιρροή από την Βαβυλωνιακή κοσμογονία.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η προσθήκη στην παράδοσή τους θεωριών για τη γένεση του κόσμου, γίνεται μόνο τότε.
📢 Ξεκάθαρη επιρροή από την βαβυλωνιακή κοσμογονία!
Ο διάσημος βαβυλωνολόγος (ΑΔΗΣ) έγραψε τα εξής:
«Η Γένεση βασίζεται στην Σουμερο-Βαβυλωνιακή μνήμη. Κανένας σοβαρός ερευνητής δεν θεωρεί την Εβραϊκή παράδοση ως αυθεντική καθώς είναι ξεκάθαρη η επιρροή από άλλες παραδόσεις και αυτό το αναγνωρίζουν και Εβραίοι.»
(Νοέμβριος 1, 2019 7:08 μμ)
ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΕΙΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΩ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠ’ ΑΡΧΗΣ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΕΣ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
ΕΡΕΥΝΩ ΧΡΟΝΟΟΟΝΙΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΝΙΚΟ.
ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ….
ΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ….ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.
ΣΠΟΡΕΙΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΦΒΟΛΙΩΝ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ….
Τίτλος
Οπως και να το κανεις υπαρχουν παρα πολλα …που δεν στεκουν ..!
Δηλαδή μπορεί και να
Αιωρούνται?
Σ Κ Τ Τ Δ Η Υ Θ Γ Β Θ Σ Κ Θ Α
Για να σπάσεις τόν Κύκλο
Πρέπει πρώτα να τόν κλείσεις,
Απο 180°:360°
ΠΣ 10
ΧΟ 13
+1
ΩΡΑ 8:03
ΜΗ 4ΕΝ
070Κ Τ800
+
Π100Ω300Α
Τ100 Ι1
Δ5Υ300Ε100Α
Τ008Ρ010300Α
300ΕΤ100Α
Ε050Τ001Κ008200
Η ΏΡΑ ΕΊΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΉ?
CHRISTOPHER περίπου ✓
Ο Stranger γράφει*
Κείμενο με μια
Παράλληλη γλώσσα,
Αξιοσέβαστος,
Παρόλα αυτά,
Θά σου γράψω
Ένα παρά/δειγμα
“Η πείνα
Τέχνες κατ’εργαζεται”
Τώρα/ρωΤα αρχίζει* με Ο,
Ύλη η Πνεύμα?
Ο πόλεμος κατά της βλακείας τελείωσε! Δυστυχως χάσαμε!!!
Καλημέρα ,ενας δαιμονισμένος μάρτυρας του Ιεχωβά έχασε την πίστη του και έχει λυσάξει να χάσουν την πίστη τους όχι οι Ιεχωβάδες, αλλά οι ορθόδοξοι.Που πάς ρε Καραμήτρο?Ερευνητή ΤΗς ετικέτας.
Δεν Ερεύνησες προσωπικά τον μύθο Enkidu και δογματικά αναπαρήγαγες ακόμα μια φορά παραμύθια,όπως και με τον Μαρδούκ.
Εγινες ΡΟΜΠΑ και σαβούρωσες βροχή από λέξεις για να κρύψεις τα χάλια σου.Τσιμουδιά για τις απίστευτες προφητείες του Ησαία….
Ο Θεός να συγχωρέσει την υστεροβουλία σου.
Πάντα στον νου σου να ‘χεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει∙
και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
Χωρίς αυτήν δεν θα ‘βγαινες στον δρόμο.
Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνο
Η Ιδιοτέλεια ειναι ο χειρότερος εχθρός στην έρευνα της αλήθειας.
Ωθεί να ψάχνεις μακριά και να μην βλέπεις τα πιο κοντινά.
Ο χριστιανισμός ξεκίνησε από ψαράδες και αργότερα έγινε
ΠΙΣΤΗ στρατιωτών,φιλοσόφων και αρχόντων.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ .ΞΥΠΝΑΤΕ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.
Σταματήστε να ξεψιρίζετε την μαιμού και να καταπίνετε νεοταξικούς
ελεφαντες.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ ΚΑΙ ΑΝΕΣΤΗ!
Πριν λίγο καιρό είχα κάνει κάποιες παρατηρήσεις
https://katohika.gr/stranger-voice/to-mikro-mas-deigma-gia-alli-mia-fora-plin-olon-ton-allon/
ανάμεσα σε αυτές και για κάποιο άρθρο
που έπεσε στην αντίληψή μου.
Εβραϊκό Έτος 5780 (2019 – 2020): Έτος για να διευρύνετε το στόμα σας
στη σοφία ή να το ράψετε.
Ολοκλήρωση της δεκαετίας “Ayin” =70=Οφθαλμός
Και ξεκινά ένας άλλος κύκλος – εκείνος του 80= “Pey” Στόμα
filarianna
…“Ayin” =70=Οφθαλμός
Ας θυμηθούμε κάτι
Απόγευμα της πρωτοχρονιά 2019, η NASA λαμβάνει σήμα
από το σκάφος New Horizons
Ra-Horakhty
ancientegyptonline.co.uk/horakhty/
[ο Ρα, ο οποίος είναι ο Ώρος των Δύο Οριζόντων]
που προσέγγισε επιτυχώς το μεταποσειδώνιο αντικείμενο
σε σχήμα χιονάθρωπου = 8 ridingthebeast.com/numbers/nu8.php
https://nation.com.pk/print_images/medium/2019-01-26/best-image-yet-of-space-snowman-ultima-thule-1548524430-4884.jpg
& το ονόμασαν Έσχατη Θούλη.
Filarianna
Σύμφωνα με τα γραπτά του Πυθέα, το νησί Θούλη βρισκόταν
στον ΑΚΡΑΙΟ ΒΟΡΡΑ.
Η εθνικοσοσιαλιστική Εταιρεία της Θούλης πήρε το όνομα της
από τον τόπο αυτό.
Τα μέλη της θεωρούσαν τη Θούλη ως τόπο
προέλευσης της άριας φυλής.
Αργότερα η εταιρεία θα μετονομαζόταν σε NSDAP.
Filarianna
…80= “Pey” Στόμα
11η Νοεμβρίου, επέτειος Ανακωχής/Εκεχειρίας του Α’ φάσης του Π.Π.
…11η ώρα της 11ης ημέρας του 11ου μηνός του 1918 [101 χρόνια]
Διάβαση του Ερμή → 11/11/2019
Η NASA μετονομάζει το αντικείμενο … ναι διαφορετικές ζώνες ώρας
από Έσχατη Θούλη σε «Arrokoth»
.nasa.gov/feature/far-far-away-in-the-sky-new-horizons-kuiper-belt-flyby-object-officially-named-arrokoth
Στην γλώσσα των Αυτοχθόνων Αμερικανών Παουχάταν
Arrokoth= sky
Στην γλώσσα των Αυτοχθόνων Αμερικανών Παουχάταν
Arrokoth= sky
Sky [Ουρανός/στερέωμα] … από το cloud [νεφέλη]
etymonline.com/search?q=sky
etymonline.com/word/cloud
θα εκπλαγείτε
Ουράνιος Αιθέριος Νεφεληγερέτης
Σε πολλές γηγενείς γλώσσες η λέξη sky σημαίνει ΖΕΥΣ
Και έχει ταυτιστεί με τον
Τζούπιτερ – Ταμούζ – Ώρος/Ρα – Sol των Ρωμαίων – Sol Invictus – Μίθρας
Και επαναλαμβάνω πως ο Ιησούς Χριστός ΔΕΝ γεννήθηκε στις 25/12.
Filarianna
Καλημερα Γιατρε.σχετικα με το περιστατικο με τους δαιμονιζομενους.στην Ορθοδοξη Ελλαδα οι προτεσταντες ειναι μειοψηφια.αλλο Θεοπνευστη Γραφη κ αλλο αλαθητη Γραφη.οι αποστολοι οταν εγραφαν δεν ηταν αβουλα ρομποτ.το υποτιθεμενο λαθος δηλωνει την αξιοπιστια της Γραφης.εαν ειχε γινει συνομωσια δεν θα υπηρχε λαθος.ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ.ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ
kυκλοφόρησε το zeitgeist η ταινία στην νεοποχήτικη αγορά
συνειδήσεων για τους πάσης φύσης ξυπνητζήδες η ξυπνητζούδες.
Χειραγώγησε το μυαλό και την συνείδηση των πολλών προς
χάριν ολίγων εκλεκτών.Οι περίπου 20 ισχυροί του κόσμου τούτου,που κυβερνούν τον κόσμο από ένα αεροπλάνο που δεν προσγειώνεται πιά στην γή, σίγουρα θα χαίρονται με τα χάλια μας.
Ο Ιωαννης ισως δανειστηκε τον ορο Λογος.που το κακο φιλε?αλλο περιγραφει ο Ιωαννης με τον ορο Λογος κ αλλο ο Ηρακλειτος.πες μου που ειναι το υποπτο
Σ. Δ : «…όσα ανέφερες ουδεμία βάση έχουν.»
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
oodegr.com/oode/grafi/kritiki/rodi1.htm
Τα κείμενα ομοιάζουν τόσο πολύ πάντως σαν να θέλουν να περάσουν ένα κρυφό μήνυμα από την μία ο Οδυσσέας και από την άλλη ο Χριστός τι να πεις ειδικός δεν είμαι αλλά θεωρώ ότι από την μία είναι ο πονηρός και πανούργος Οδυσσέας και από την άλλη ο καλός Χριστός που γιατρεύει και βοηθάει, ο καθένας μας διαλέγει και παίρνει ποίος από τούς δύο τούς αντιπροσωπεύει.
oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/zeitgeist/zeitgeist_4.htm Γιατρε σου’χει μεινει το μικροβιο της εταιρειας Α.Ε σχετικα με την ειδωλολατρικη Ορθοδοξια
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BD%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%85
Ακόμα και η wiki Γιατρέ δεν συμερίζεται το αλκοολικό παραμύθι σου.
Αυτόπτης μαρτυρας σε όλη την έκταση του κήρυγματος του Υιού του Ανθρώπου ήταν σίγουρα ο Ιωάννης.Ο Ματθαίος ,δεν ήταν από τους πρώτους μαθητές του Κυρίου.Για να φθάσει να ακολουθήσει τον Κύριο ένας νόμιμος κλέφτης ,να αλλάξει και να μείνει μαζί του μέχρι τέλους άκουσε σίγουρα πολλά θαυμαστά γεγονότα αλλά και πολλά είδε.
Άσχετε Αδαή
«Στο Έπος του Γκιλγκαμές υπάρχουν πολλές εντυπωσιακές παραλληλίες με αυτό που συναντάμε στην Πρώτη Ιστορία της Γένεσης».
(Bart Denton Ehrman)
Γιδοβοσκέ
▪️ Ένας ή δύο οι δαιμονιζόμενοι;
▪️ Οι δυο ευαγγελιστές ήταν αυτόπτες μάρτυρες;
▪️ Τα ευαγγέλια γράφτηκαν από τον Ματθαίο τον Μάρκο κτλ;
▪️ Αυτοί οι τύποι έγραψαν ιστορία;
Μπορείς να απαντήσεις;
Γιδοβοσκέ και Άσχετε Αδαή
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Ιωάννης Ρωμανίδης)
Ερώτηση: Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Δάσκαλε (ΑΔΗΣ)
Ο Άσχετος Αδαής έκανε αναφορά στον Μαρδούκ. Επειδή έχω κουραστεί να τον μαστιγώνω, ρίξτου κάνα δυο βουρδουλιές με το βαβυλωνιακό μαστίγιο που κρατάς.
Μαρδούκ / Ιησούς
Έλα δούλεψε το, πάνω στην πλάτη του Άσχετου.
Άσχετε Αδαή
Καταρχάς δεν είναι δικό μου παραμύθι!
Παρέθεσα από τρεις κορυφαίους πανεπιστημιακούς καθηγητές με ειδίκευση στα ανάλογα πεδία.
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα από την wikipedia δες την Αγγλική που είναι πιο πλήρες και διαθέτει περισσότερες πηγές για αυτό το λήμμα.
Γιατρέ την άλλη φορά αντί να απαντήσω μονολεκτικά,προχώρησα,έκανα κάτι χρησιμότερο,ερεύνησα και παρέθεσα το κείμενο από το βαβυλωνιακό έπος για το στερέωμα.Τι λές έχει σχέση με την δημιουργία της Γένεσης?Μπορείς ειλικρινά να απαντήσεις η σε πιάνει κόψιμο?Εάν δεν το βρίσκεις το ξανανεβάζω ευχαρίστως.
Υπάρχει ευτυχώς για όλους στο διαδίκτυο.Φθάνει να μην επιθυμούν
το έτοιμο .Θεόφιλε κανείς δεν μπορεί να σου στερήσει το δικαίωμα
να ομιλείς ,παρόλο που δεν συμφωνώ συνήθως μαζί σου.
Γιατρέ πως σου φαίνονται οι προφητείες του Ησαία?
Εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστός τις προφητείες?
Γιατί τρέμει το χέρι σου?
Ο Άσχετος Αδαής με αποκαλεί ερευνητή της ετικέτας.
Ερώτηση: Ο Άσχετος είναι ερευνητής;
Παραθέτω από δικό του σχόλιο:
«Δεν είμαι ερευνητής ,δεν χρείαζεται να ερευνήσω τίποτα.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:44 μμ)
Μάλιστα μάλιστα!
”Και είπεν ο Θεός· “να γίνη φως επί της γης”· και έγινε φως.
καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους.
καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς ἡμέραν καὶ τὸ σκότος ἐκάλεσε νύκτα. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία.”
Γιατρέ και αυτά το λόγια είναι παρμένα από την πτωχή επιστημονική
γνώση της εποχής που γράφτηκε το βιβλίο της Γένεσης ,δηλαδή από την επικρατούσα βαβυλωνιακή κοσμολογία?
Γιατρε σχετικα τις ομοιοτητες της Γενεσεως κ της βαβυλωνιακης κοσμολογιας,την αποψη μου την ειπα στο προηγουμενο αρθρο.παραπανω δεν ξερω να απαντησω(ειδα το λινκ του Ασχετου απο την wiki.για τον ταρζαν κ την τζεην μιλας?).στην αλλη ερωτηση θα απαντησω.οπως ειδες εγραψα για υποτιθεμενο λαθος διοτι δεν υπαρχει λαθος.ειναι οπως το περιστατικο με τους δυο ληστες στον σταυρο.ο καθε Ευαγγελιστης το εγραψε απο την δικη του οπτικη γωνια.οι δαιμονιζομενοι ηταν δυο
Είσαι ερευνητής της ετικέτας διότι παραθέτεις δογματικά,
λόγια ΄΄ειδικών” που σου αρέσουν και δεν κάθεσαι να τα ελέγξεις γιατί ίσως θα κοπιάσεις,η ίσως θα απογοητευθείς.
Για εμένα δεν χρειάζεται να ψάχνω.Για τους άλλους ψάχνω,κοπιάζω,μελετώ, κουράζομαι,αγωνίζομαι,σκάβω,για να φθάσουν στο βάθος μήπως και βοηθήσω να ξεφύγουν από την επιφάνεια των εύκολων λέξεων.Από αγάπη στον άνθρωπο.
Ο Ματθαιος επελεξε απλα να αναφερει το περιστατικο.ο Μαρκος κ ο Λουκας επελεξαν να αναφερουν τον εναν που ηταν σε πιο τραγικη κατασταση.γι’αυτο κ γραφουν περισσοτερα πραματα κ δινουν ιδιαιτερη σημασια στο γεγονος(το εδεναν,εσπαγε αλυσιδες,τον ειδαν οι βοσκοι θεραπευμενο,ηθελε να ακολουθησει Τον Ιησου κτλ).το ποιος μαθητης ηταν στο γεγονος δεν μπορουμε να το γνωριζουμε.μπορει να ηταν ολοι.παντως αυτοι οι τυποι(οπως τους αποκαλεσες) εγραψαν τα Ευαγγελια κ εγραψαν ιστορια
Άσχετε Αδαή
Σχετικά με τις προφητείες, αυτοί οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του Χριστού, για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.
Παραδείγματα:
▪️ Ψαλμοί 22:18 Ματθαίος 27:35
▪️ Ωσηέ 11: 1-2 Ματθαίος 2: 15
LOL
Άσχετε Αδαή
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Τι έγινε σου έφαγε η γάτα την γλώσσα;
Replay: «Παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες!»
Άσχετε Αδαή
«Το όραμα του Πνεύματος του Θεού ”που αιωρείται πάνω από τα νερά” και όλη η γλώσσα στους αρχικούς στίχους της Γένεσης, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το όραμα του Enuma Elish …»
(New World Encyclopedia)
Ερώτηση: Πότε οι Εβραίοι ενσωμάτωσαν στην παράδοση τους θεωρίες για τη γένεση του κόσμου;
(Δηλαδή το Γένεσις α)
Μπορείς να απαντήσεις;
Όχι! Δεν είσαι ερευνητής, αλλά ένας οπαδός της εβραιοκοσμογονίας με τα μυαλά στα κάγκελα.
Η κατάντια του Άσχετου Αδαή που σκίζεται:
1️⃣ Να αποδείξει ότι η Εβραϊκή κοσμογονία δεν είναι μύθοι αλλά Ιστορία
2️⃣ Να αποδείξει ότι είναι απόγονος του Αδάμ και της Εύας
3️⃣ Να αποδείξει ότι η Εβραϊκή κοσμογονία γράφτηκε από τον Μωυσή
4️⃣ Να αποδείξει ότι οι άλλοι λαοί απλά έκλεψαν κομμάτια από την κοσμογονία των Εβραίων και τα ενσωμάτωσαν στη δική τους.
Ως εκ τούτου ο Άσχετος κρύβει μέσα του έναν Εβραίο.
Γιδοβοσκέ
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Ιωάννης Ρωμανίδης)
Ερώτηση: Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Άσχετε Αδαή
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
▪️ Ιωάννης Ρωμανίδης
▪️ Βιβλική Αρχαιολογία
+++
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
Αποδόμησε τους!
Α και για να μην ξεχνιόμαστε δεν είσαι ερευνητής.
LOL
Άσχετε Αδαή αποδόμησε αυτό:
«Ένα κείμενο που περιγράφει τις θεϊκές δραστηριότητες των θεών και τη δημιουργία του ανθρώπου, το Enuma Eliš περιλαμβάνει πολλά από τα μοτίβα που βρέθηκαν στην ιστορία της βιβλικής δημιουργίας.»
(Βιβλική Αρχαιολογία)
Από δικό σου σχόλιο Άσχετε Αδαή
«Προσπαθώ και γίνομαι ερευνητής για να βοηθήσω εσένα και άλλους.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:44 μμ)
Ήρθες εδώ με μια άκαμπτη θρησκευτική πίστη, με σκοπό να προσηλυτίσεις («βοηθήσεις» και καλά) εμένα και άλλους στο Δόγμα σου.
Όταν ένα στοιχείο τείνει να το αποδομήσει, κάνεις πως δεν το βλέπεις και έντεχνα ανακατευθύνεις την συζήτηση, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο που φθείρει την έρευνα και εγείρει εκνευρισμό στους άλλους.
Άσχετε Αδαή δεν θα λες:
«Ναι είναι θεόπνευστη» αλλά ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είναι θεόπνευστη.
Το μόνο που διαθέτεις είναι ΠΙΣΤΗ στην παράδοση των Εβραίων, η οποία συγκροτήθηκε από προϋπάρχουσας φανταστικές διηγήσεις ως αποτέλεσμα την διαιώνιση των θρύλων μέσα από μια άλλη οπτική. Την Εβραϊκή οπτική προπαγάνδας!
Γράφεις εδώ όχι ως ερευνητής, αλλά ως εκπρόσωπος του Δόγματος σου με στόχο να προσηλυτίσεις τους άλλους σε αυτό.
Δεν διαφέρεις από τους άλλους οπαδούς!
Γιατρέ,ο Πατήρ Ιωάννης Ρωμανίσης Δεν διδάσκει θεολογία εδώ, ,Θεωρεί αξιωματικά την επιστήμη ΕΓΚΥΡΌΤΕΡΗ από ότι είναι.
Διάβασε κάποιες επιστημονικές δημοσιεύσεις της εποχής του και τις αναπαρήγαγε ,στρεφόμενος κατά των αιρετικών της δύσης που στηρίζονται στο γράμμα της Αγίας Γραφής.Εάν επιθυμείς αποστομωτική θεολογική απάντηση άνοιξε τα αυτιά σου και ΑΚΟΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ..
https://youtu.be/blF34Hzbh0M
Γιδοβοσκέ
Άλλο εκτενή αναφορά στο περιστατικό και άλλο αντιφατική αφήγηση.
Ένας ή δύο οι δαιμονιζόμενοι;
Όσον αφορά το «επιχείρημα» σου, πιάσε την Αγία Γραφή στα χέρια σου και τεκμηρίωσε το.
▪️ Τα ευαγγέλια γράφτηκαν από τον Ματθαίο τον Μάρκο κτλ;
Άσχετος Αδαής: «Είσαι ερευνητής της ετικέτας διότι παραθέτεις δογματικά, λόγια ”ειδικών” που σου αρέσουν και δεν κάθεσαι να τα ελέγξεις.»
Ο παρακάτω δεν μου αρέσει καθόλου.
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης)
Τα όσα είπε σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Γιατρέ πως σου φαίνονται οι προφητείες του Ησαία?
Εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστός προφητείες?
Γιατί τρέμει το χέρι σου?
Πόσες προφητείες εκπλήρωσε ο Ιησούς Χριστούς?
10,20 100 Πόσες?
Το να πιάνεις 2-3 προφητείες που ίσως έχουν χαθει σε
λάθη της ανθρώπινης γλώσσας σε κάνει έντιμο ερευνητή?
Η απατεώνα?Το ότι δεν απαντάς σχεδόν ποτέ σε ερωτήσεις
είναι στοιχείο εντιμότητας η ατιμότητας?
Οδυσσέα πρόσεξε την Κίρκη.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
FILARIANNA 09/27/2019 @ Σεπτέμβριος 27, 2019 9:24 πμ
… Μια ΚΥΚΛΙΚΗ πορεία όπου κάθε πεπερασμένη μορφή ύπαρξης της ύλης,
αδιάφορο αν πρόκειται για ήλιο ή για νεφέλωμα ατμού, για μεμονωμένο ζώο
ή για κατηγορία ζώων, για χημική ένωση ή για διάσπαση, είναι το ίδιο παροδική
και όπου τίποτα δεν είναι αιώνιο εκτός, εκτός από την αιώνια κινούμενη,
αιώνια μεταβαλλόμενη ύλη και από τους νόμους που σύμφωνα
με αυτούς κινείται και μεταβάλλεται.»
13,23,19
Ένα τέσσερα πέντε
1307
1688
2477
3650
5114
Συγνώμη ξέχαστηκα, από αλλού ξεκινήσαμε και αλλού οπως συνήθως
μας πήγες,επειδή σου τελείωσε η βενζίνη.
Υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ των ιστοριών του Enkidu / Shamhat και Αδάμ / Εύας?Κατά την κρίση σου ?Οχι των άλλων?
Εάν έχεις βεβαίως,βεβαίως.
Άσχετε Αδαή
Δεν σε ρώτησα αν ο Ρωμανίδης διδάσκει Θεολογία, αλλά αν όσα είπε σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα.
📢 Είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Μπορείς να απαντήσεις εσύ που απαντάς σε όλα;
Εσύ απαντάς σε όλα ενώ εγώ όχι ε;
Άσχετε Αδαή ή δεν διαβάζεις τι γράφω ή δεν καταλαβαίνεις.
Ο Χριστός δεν εκπλήρωσε καμιά προφητεία!
Αντίθετα οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων εκπλήρωσαν τεχνηέντως τις μεσσιανικές προφητείες της Π Δ στο πρόσωπο του για να («ίνα») εκπληρωθεί η προφητεία.
Παραδείγματα:
▪️ Ψαλμοί 22:18 Ματθαίος 27:35
▪️ Ωσηέ 11: 1-2 Ματθαίος 2: 15
Εδώ δεν εξετάζω δυο προφητείες, αλλά το γεγονός ότι οι συγγραφείς αυτών των κειμένων ήταν απατεώνες.
Άσχετε Αδαή
Η κρίση μου είναι άσχετη για σένα πέραν του γεγονότος ότι θα την στολίσεις με την ταμπέλα του πρώην Μάρτυρα ή του Μασόνου κτλ και ως εκ τούτου δεν εκφέρω δική μου άποψη.
Έτσι αποφάσισα να σε φέρω σε πολύ δύσκολη θέση ώστε να δουν όλοι τα χάλια σου.
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
▪️ Ιωάννης Ρωμανίδης
▪️ Βιβλική Αρχαιολογία
+++
Απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
Αποδόμησε τους!
Ο Άσχετος Αδαής μπορεί να μην είναι ερευνητής αλλά είναι κάτι καλύτερο. Θα αφήσω να μιλήσει ο ίδιος.
Άσχετος Αδαής: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
Κι εγώ συμφωνώ!
Άσχετος Αδαής: «Ποιός σου είπε άνθρωπε,ότι είμαι καλός χριστιανός?Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)
Μέσα!
Άμα είσαι υποκριτής και κακός χριστιανός δεν χρειάζεται να είσαι ερευνητής.
Τι έχει να μας πει ο Άσχετος Αδαής για αυτό;
«Το Ιερατικό στέλεχος (Γένεσις α) χρονολογείται στον 5ο αιώνα π.χ» (encyclopedia britannica)
Άσχετος Αδαής: «Γιατί να σου απαντήσω μετά την βαβυλωνιακή αιχμαλωσία, αφού ούτε ο Τσινικόπουλος (δικηγόρος συγγραφέας) το δέχεται.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:52 μμ)
Συμπέρασμα: Αφού δεν το δέχεται ο δικηγόρος του δεν το δέχεται ούτε αυτός.
Κατά τα άλλα ο Άσχετος έκανε νύξη για την κρίση μου και ότι στρέφομαι στην άποψη των άλλων.
LOL
Το σκεπτικό (λέμε τώρα) του Άσχετου Αδαή.
Επειδή ένας δικηγόρος συγγραφέας (άσχετος με τα ανάλογα πεδία) υποστηρίζει τα αντίθετα από όλες τις εγκυκλοπαίδειες και τους εμπειρογνώμονες, άρα και ο Άσχετος αδαής συγκλίνει στην άποψη ενός άσχετου και ως εκ τούτου κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
LOL
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΕΓΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ.ΕΣΥ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΑΕΙΣ ΚΤΗΜΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ,ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ?
ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΣΤΕ.ΟΣΟΙ ΤΟΛΑΜΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΖΕΤΕ,ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ,ΑΝΘΡΩΠΟ,ΟΣΟ ΕΥΦΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ,ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ,ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ!!!ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,ΣΤΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ ΑΥΤΟΥ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ,ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ.
ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ,Η ΦΡΑΣΗ,Η ΛΟΓΙΣΜΟΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ,ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ!!!
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ,ΠΟΙΟΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΔΡΟΜΙΑΣΗ,ΚΑΙ ΟΙΝΟΠΟΣΙΑ,ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ!!!!!
Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ,ΤΟΛΜΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΘΝΗΤΟ!!!
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΖΩΝΤΑΝΟΝ Η ΝΕΚΡΟΝ!!
ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΟΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕΝΑΝ.
+++ΙΣΧΝ+++
Άσχετε Αδαή
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
📢 Μούγκα ο Άσχετος!
Καλά τώρα κουφάθηκα!
Ποιος μιλάει για αίρεση;
Ο μέγας αιρετικός Croif;
Πάμε μαζί αιρετικό παιδί το παρακάτω:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι εκείνη, η οποία μας εισάγει στην ορθή πίστη, γιατί είναι ο μοναδικός φορέας του Αγιοπνευματικού φωτός του Χριστού διά μέσου των αιώνων.
📢 Ομολόγησε το!
@ΓΙΑΤΡΟΣ
Τι να σου αποδείξω ότι 1+1=2; καλά τα είπε κάποιος πιο πάνω για τον ομώνυμο μύθο της Shamhat. Επίσης θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να μου δώσεις πηγή για την παρθενογεννηση Διονύσου, Μιθρα, Ρα κτλ. Κοιτα φίλε είναι δικαίωμα σου να είσαι θεοσοφιστης και να μαγειρεύεις όπως θες τα της ιστορίας αλλά να το λες εξ αρχής και να μιλάμε επί άλλης όροις. Αυτο το δήθεν και το ουα (παρόλο που είμαι χωριάτης) δε πιάνει πια με το προκαλλυμα του Μεσσία της πληροφορίας.
Α και κάτι άλλο κύριοι. Γιατί πάντα στις μεγάλες χριστιανικες γιορτές βγάζετε τον κατσιγαρο;
Υσ:Κε Stranger ευχαριστώ για τη φιλοξενία!
ΕΥΓΕ CROIF 101
Είδε κανείς το πνεύμα εδώ?
Μάλλον το μάζεψε ένας
Επιστημοεμμονηζον ,
Άρχοντα Stranger
Θα πάρει λίγο χρόνο
Να αξιοποιήθει το
Έργο σου,
Σαν τροφή για σκέψη,
Σ. Δ.
Μπορεί 1+1 να κάνει 2 αλλά δεν απέδειξες την αλήθεια του ισχυρισμού σου. Ο Άσχετος Αδαής απλά εξέφρασε την ασχετοσύνη του σχετικά με τον μύθο Enkidu / Shamhat / Έπος του Γκιλγκαμές.
Υ.Γ Τα όσα ανέφερα σχετικά με τις παραλληλίες Enkidu / Shamhat και Αδάμ / Εύας δεν ήταν δικά μου λόγια, αλλά κορυφαίων ακαδημαϊκών και εμπειρογνωμόνων της Βιβλικής Αρχαιολογίας.
Σ. Δ. + Άσχετος Αδαής 🆚 ❓
Σ. Δ.
«Η παρθενογένεση αναφέρεται σε πολλούς μύθους στην ελληνική μυθολογία, απαντάται επίσης στην αιγυπτιακή και την αρχαία ινδική μυθολογία.»
(wikipedia)
«Κατά τη διάρκεια του Σουμερικού, στη συνέχεια Βαβυλωνικού, πολιτισμού, αναπτύχθηκαν διάφοροι μύθοι οι οποίοι είχαν σημαντική ΕΠΙΔΡΑΣΗ στις μυθολογίες, στις θρησκευτικές αντιλήψεις, στα έθιμα άλλων λαών και δη των αρχαίων Εβραίων έως και των σύγχρονων χριστιανών.»
(Ακαδημία Επιστημών της ΕΣΣΔ, Παγκόσμια Ιστορία, εκδόσεις «Μέλισσα» και «Μόρφωση» 1965, τόμος Ι, σελίδα 355.)
Ο Χριστιανισμός πήρε από την Ελλάδα την πλατωνική αντίληψη περί ψυχής, αλλά την μετέτρεψε για να ταιριάζει στην ιουδαϊκή παράδοση. Πήρε επίσης την ορφική αντίληψη περί του Άδη και έβαλαν εκεί τους κοιμούμενους νεκρούς. Τέλος δε, τα Ηλύσια Πεδία των αρχαίων μετατράπηκαν σε Παράδεισο …
Αφού λοιπόν σχημάτισαν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο περί ψυχής με ελληνικά στοιχεία, τα προσάρμοσαν στην ιουδαϊκή κοσμοαντίληψη με προσθήκη νέων χριστιανικών αντιλήψεων.
Η κοσμογονία των χριστιανών Ελλήνων (εβραιοελλήνων) γράφτηκε από Εβραίους κατά την Βαβυλώνια αιχμαλωσία τους και είναι βαθιά επηρεασμένη από την Βαβυλωνιακή.
Παράδειγμα: «Το όραμα του Πνεύματος του Θεού ”που αιωρείται πάνω από τα νερά” και όλη η γλώσσα στους αρχικούς στίχους της Γένεσης, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το όραμα του Enuma Elish …»
(New World Encyclopedia)
Για τους πιστούς με τα μυαλά στα κάγκελα, έχω κάτι αντίστοιχο από τον Πρωτοπρεσβύτερο Ιωάννη Ρωμανίδη.
Καλημερα Γιατρε(ο Γιοχαν μας λεει αιρετικους!!!).που την ειδες την αντιφαση καλε μου ανθρωπε?γραφει ο αποστολος Μαρκος ”και εξελθοντος αυτου εκ του πλοιου ευθεως απηντησεν αυτω εκ των μνημειων ανθρωπος εν πνευματι ακαθαρτω”.προκυπτει οτι ηταν ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ?σου στελνω μηνυμα στο κινητο σου κ σου γραφω ”εκει που περπατουσα συναντησα τον ΑΣΧΕΤΟ”.σημαινει οτι ηταν μονος του?μπορει να ηταν μαζι του κ η συζυγος κ καποιος φιλος.κατσι καλα πονηρε δουλε.καμια αντιφασις
croif: «Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ…»
Αν γεννιόσουν στην Τουρκία κατά 98% θα ήσουν μωαμεθανός και η ασύγκριτη «αλήθεια» σου θα ήταν ο Αλλάχ.
«Η Δόξα ανήκει στον Αλλάχ, τον Κύριο όλων των κόσμων Τον Παντελεήμονα, τον Πολυεύσπλαχνο»
(Αλ Φάτιχα)
Ο κάθε οπαδός με τα μυαλά στα κάγκελα βιώνει την «αλήθεια» του και εγώ βιώνω την Τρέλα σας.
croif
«Τον οποίον (Χριστό) αν και δεν είδετε αγαπάτε, εις τον οποίον, αν και τώρα δεν βλέπητε αυτόν, ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ όμως αγαλλιάσθε με χαράν ανεκλάλητον και ένδοξον. (Α Πέτρου 1:8)
Βρίσκεσαι στην ίδια ακριβώς θέση με αυτούς. Δεν είδες ούτε άκουσες τον Χριστό. Δεν πιστεύεις σε αυτόν, αλλά τους Μύθους των Ανώνυμων Αγυρτών συγγραφέων των ευαγγελίων με τους οποίους έντυσαν την Θεότητα του, τις Πλαστογραφίες και την τεχνητή επαλήθευση των προφητειών της ΠΔ στο πρόσωπο του.
Γιατρε γραψε μερικους ελληνικους μυθους με παρθενογενεση
Γιοχαν οποιος θελει να μαθει τι εστι αιρετικος δεν εχει παρα να σε διαβασει
Ζωή κοντά στον Χριστό ΔΕΝ υπάρχει!
Απέτυχε να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του προς τους μαθητές του. Οι προφητείες του δεν βρήκαν εκπλήρωση (Ματθαίος 24:34) και οι πλαστογραφίες των Αγυρτών απατεώνων έδιναν και έπαιρναν. Η Θεότητα του Χριστού χτίστηκε τεχνηέντως με κύριο χαρακτηριστικό το τέχνασμα της τεχνητής επαλήθευσης των προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης.
«Ο πάσχων Μεσσίας, η θεότητα του Ιησού και η Τριάδα ήταν μεταγενέστερες εφευρέσεις»
(Bart Denton Ehrman)
croif
Η “αδιάσειστη” βάση που είναι ο στύλος κάθε θρησκευτικού οικοδομήματος διαφέρει από θρησκεία σε θρησκεία, αλλά για τους οπαδούς δεν παύει να είναι αδιάσειστη. Είτε η βάση είναι ο Χριστός, είτε ο Κρίσνα, ή ο Αλλάχ
Γιοχαν φορτωσαμε πολυ το αλλο αρθρο.καλυτερα να συνεχισουμε εδω.θα σου απαντησω για τον Ελληνα κ τον Πακιστανο.προηγησε ομως εσυ.που μιλαει ο Ιησους για μετενσαρκωση?λεει η Γραφη ”και καθ’οσον αποκειται τοις ανθρωποις απαξ αποθανειν,μετα δε τουτο κρισις”
«Πολλοί από τους θεούς των μυστηριακών θρησκειών πράγματι πεθαίνουν, κατεβαίνουν στον κάτω κόσμο, θρηνούνται και αποκαθίστανται στη ζωή.»
(Tryggve N.D. Mettinger, The Riddle of Resurrection: Dying and Rising Gods in the Ancient Near East. 2001: 217f)
«Ο Διόνυσος κατηγοριοποιείται ως θεός που πεθαίνει και ανασταίνεται. ο Διόνυσος κατέβηκε στον στον κάτω κόσμο (Άδη) για να φέρει πίσω στην ζωή την μητέρα του Σεμέλη. Επίσης εμφανίζεται σε πολλά αγγεία συμμετέχοντας στην τελετουργική θυσία, ενώ οι προσκυνητές του τρώνε ψωμί και πίνουν κρασί.»
(Burkert, Walter, Greek Religion, 1985 σελ. 64, 132)
«Το γεγονός ότι ο χριστιανισμός υιοθέτησε τα σύμβολα αυτά της παλαιάς θρησκείας είχε αποτέλεσμα να μην μπορέσει να απαλλαγεί εύκολα από τον Διόνυσο, παρ’ όλο που από πολύ νωρίς τον ενέταξε στους μεγαλύτερους πολέμιους του Ιησού.»
(Μιχάλης Α. Τιβέριος καθηγητής της Κλασικής Αρχαιολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης)
Καλημέρα,ήσουν ανώνυμος μας συστήθηκες Γιατρός για να κρυψεις
την ιδιοτέλεια σου δαιμονισμένε ,ορφανέ μάρτυρα του Ιεχωβά.Πρώτα γνώρισα τον δαίμονα σου,κυριολεκτώ,μετά εσένα.Δεν υπερβάλλω,μάρτυρες ο Ρωμηοσύνη και ο Π.Δ…
Εκτόξευσες στα ουράνια την πίστη μου και σε ευχαριστώ.
Από τότε που κατάλαβα ποιος ειναι ο δαιμονας σου δεν ασχολούμαι
μαζί σου.Μία ψυχή να βοηθήσω λίγο ,από όσες έχουν την υπομονή να διαβάσουν κάτι από αυτά που γράφω ,η έγνοια μου.
Γιδοβοσκέ
Επανήλθες για να πουλήσεις πνεύμα;
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Απάντησε!
Άσχετε Αδαή που είσαι αγόρι μου;
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
📢 Μούγκα ο Άσχετος!
Η εμμονή του γιατρού
Με Τόν Χριστό
Δεν συνδέεται
Δεν συνδιαζετε
Με Τον Σταυρό!
Αυτό είναι κατάλοιπο
Στον εγκέφαλο??? τού
Από την παλαιότερη
Θρησκευτική ζωή του,
Είναι ένα βαθύτατα
πληγωμένο άτομο
Πού όμως υπάρχουν
Ειδικοί επιστήμονες
Για να τόν βοηθήσουν,!
Πιστεύω ότι θα το
Αναρτήσεις
Γιδοβοσκέ
«Ο Ησίοδος στη Θεογονία του παρουσιάζει τον Ήφαιστο όχι ως καρπό του έρωτα αλλά της έριδας και φιλονικίας μεταξύ Δία και Ήρας, φερόμενος να γεννιέται από την Ήρα με παρθενογένεση.»
(wikipedia) ανιστόρητο παιδί μου!
Εφόσον τόν φιλοξενεις
Εδώ Stranger
τόν γιατρό
Και τής απόψεις του
Είσαι και εσύ
Αντίχριστος,
Τόσο Απλά!
Πιστεύω ότι δεν θα το
Κρύψεις το σχόλιο μου,
Τώρα
Αν συνεχίσει να ξύνετε
Ο γιατρός να βρει
Και αυτός ένα τρακτέρ
Να τόν ξύσει,
Μας τα έχει κάνει* τούμπανο
Τα αρχιδια,
Αλλά δεν το λέω,
”Ο Χριστιανισμός πήρε από την Ελλάδα την πλατωνική αντίληψη περί ψυχής, αλλά την μετέτρεψε για να ταιριάζει στην ιουδαϊκή παράδοση. Πήρε επίσης την ορφική αντίληψη περί του Άδη και έβαλαν εκεί τους κοιμούμενους νεκρούς. Τέλος δε, τα Ηλύσια Πεδία των αρχαίων μετατράπηκαν σε Παράδεισο …”
Χρησιμοποιείς λόγια που έλεγε και ο Λιαντίνης που αποδείχθηκε απατεώνας και σε ανάγκασε να φανείς ψεύτης.Είσαι ψεύτης η απατεώνας?
Είμαστε βαβυλώνιοι.
Είμαστε όμηροι αγκυλώσεων ,λέξεων,φράσεων.
Τι πράγματι γνωρίζουμε?
1.Ο Θεός ο πραγματικός δεν είναι και ο Θεός των εβραίων.
Εκτός έαν κάποια στιγμή οι εβραίοι πιστέψουν στον Ιησού Χριστό
και το Αγιο Πνεύμα.
2.Ο θεός δεν έχει όνομα.Τα εβραικά ονόματα του Θεού,τα χρησιμοποιούμε ,για κατανόηση και διαχωρισμό του Θεού
της Π.Δ από αλλους ανύπαρκτους ειδωλολατρικούς θεούς.
Στην Κ.Δ εχει όμως όνομα Ιησούς Χριστός.
Ξέρω ότι ο παπάρας ο
Γιατρός κρατάει
Αρχείο με τα σχόλια όλων,
Αυτό είναι παράνομο,
Μόνο ένας ανάπηρος
στο μυαλό και άρρωστος
Θα είχε τόν Χρόνο
Να το κάνει αυτό και μετά
Να κατηγορεί Άνθρωπους
Όπως εκείνον τον άνθρωπο
Από την Κύπρο,
Έχεις δει Stranger
Τί τού έχει γράψει,
Και εσύ τόν φιλοξενεις,
Ακόμα, κρίμα και άδικο,
Πιστεύω ότι θα το δείξεις σέ όλους το σχόλιο μου,
Γιόχαν ”Οὐ λήψει τὸ ὄνομα Κυρίου τοῦ Θεοῦ σου ἐπὶ ματαίω”
Ακατήχητος,αλιβάνιστος,ακοινώνητος.
Γράφεις όλους στα παλιά σου τα υποδήματα.
Κρίμα είσαι και μεγάλος σε ηλικία άνθρωπος.
Γιδοβοσκέ
Μαρκ. 5,2 «Οταν δε ο Ιησούς εβγήκεν από το πλοίον, τον απάντησε (συνάντησε) κάποιος άνθρωπος…»
Μπορείς να ξεχωρίσεις τον ενικό από τον πληθυντικό; Βλέπεις κάπου να λέει «άνθρωποι»;
Πάμε παρακάτω
Μαρκ. 5,6 «Οταν δε ΕΙΔΕ τον Ιησούν από μακρυά, ΕΤΡΕΞΕ προς αυτόν και τον επροσκύνησε.»
Είδε / έτρεξε ή είδαν / έτρεξαν;
Παρακάτω
Μαρκ. 5,9 «Και ηρώτησεν ΑΥΤΟΝ· ποίον είναι το όνομά ΣΟΥ;
Αυτόν ή αυτοί; Σου ή σας; Αυτή η αφήγηση κάνει λόγο για δυο δαιμονισμένους;
LOL
Δάσκαλε (ΑΔΗΣ)
θα μιλήσεις για τον παραλληλισμό μεταξύ Μαρδούκ / χριστού ή θα το κάνω εγώ;
Τι φοβάσαι μην στην πει ο Άσχετος; Ο Άσχετος είναι άσχετος κι εσύ ειδικός Βαβυλωνολόγος.
Γιατρε βλεπεις καμια σχεση μεταξυ Ηφαιστου κ Ιησου?μεταξυ Ηρας κ Παναγιας της Παρθενου?μηπως η Ηρα ητο παρθενος?LOL.καποιο αλλο παραδειγμα απο το οποιο αντεγραψαν οι ανωνυμοι συγγραφεις κ εφτιαξαν τον μυθο Του Ιησου?επειδη μας κατηγορεις για ειδωλολατρες ρε παιδι.σου εδειξα το παραδειγμα με το μηνυμα.δεν θελεις να καταλαβεις.παμε παλι απο την αρχη
Σε βρισκω στο δρομο κ σου λεω ”Γιατρε συναντησα τον Ασχετο πριν λιγο”.αυτο θελω να σου τονισω,την συναντηση με τον Ασχετο κ το τι ειπαμε.ο Ασχετος μπορει να ηταν με μια πιτσιρικα μαζι.δεν μ’ενδιαφερει,δεν χρειαζεται να το γνωριζεις.αυτο που μας ενδιαφερει ειναι οτι βρηκα τον Ασχετο κ ειπαμε καποια πραματα.αυτο θελω να γνωριζεις.ποσο πιο απλα να στο πω.ο Μαρκος γραφει ΕΙΔΕ,ΕΤΡΕΞΕ.εφοσον μιλαει για τον εναν,τον πιο δαιμονισμενο,ενικο θα χρησιμοποιησει.καμια αντιφασις
Α να Δ ω Ν
Οι υποκριτές όταν ελέγχονται από τα ίδια τους τα λόγια εκνευρίζονται.
Κλασική περίπτωση!
Εσύ τώρα φιλαράκι απλά βγάζεις την κακία σου καθ ότι σε προηγούμενη αναμέτρηση μαζί μου ξεφτιλίστηκες.
Δεν είστε ερευνητές αλλά υποκριτές και δεχτήκατε την ανάλογη περιποίηση.
Μόνο έτσι καταλαβαίνετε εσείς!
Γιατρε ο Α ΝΑ ΔΩΝ σε παραπεμπει σε ειδικους επιστημονες.θα ακολουθησεις την συμβουλη του?εγω δεν συμφωνω μαζι του.το προβλημα σου λυνεται με μετανοια,εξομολογηση κ ισως χρειαστεις κ εξορκισμο.ελα Καρδιτσα.θα σε παω σε ενα χωριο που διαβαζονται εξορκισμοι.θα λυγισει ο δαιμονας που κρυβεις,θα πει το ονομα του κ θα απαλλαγεις μια κ καλη.φερε κ τον Γιοχαν μαζι.αυτος κ αν πασχει.αλλος Μοντανος.ανωτερες οι αποψεις του απο του Παυλου.μια φορα ζουμε μας λεει ο Παυλος.οχι λεει ο Γιοχαν σαν αλλος Μοντανος
Γιδοβοσκέ
Η χριστιανική διδασκαλία συγκροτήθηκε από προϋπάρχουσας Μύθους, ως αποτέλεσμα την διαιώνιση των μύθων μέσα από μια άλλη οπτική.
Δεν τα παραπάνω σχόλια μου.
Απάντησε πονηρέ δούλε!
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
Μούγκα στην στρούγκα ε;
Γιατι επιμενεις κ ρωτας για τον Ι.Ρωμανιδη?σου ειπα οτι δεν το κατεχω το θεμα.σου εγραψα την αποψη μου στο αλλο αρθρο.υπαρχουν σποροι αληθειας υπο την μορφη μυθου.μηπως ο Ι.Ρωμανιδης ηταν αλανθαστος?εδω αγιοι(Αυγουστινος) κ ειπαν λαθος πραματα.μπορει να ειπε λαθος,ναι.δεν το κατεχω το θεμα κ δεν μπορω να εκφερω γνωμη.η αποψη μου δεν εχει αξια.την κατεθεσα αλλα δεν εχει αξια.αξια εχει η αποψις του π.Μυτιληναιου.την λεει στο βιντεο του Ασχετου
Στριμώχτηκες Άσχετε Αδαή;
«Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
(Ιωάννης Ρωμανίδης)
Τα όσα είπε Ιωάννης Ρωμανίδης σχετικά με τις δυο κοσμολογίες είναι σωστά ή εσφαλμένα;
📢 Μούγκα ο Άσχετος!
Χαχα!!τωρα ειδα το σχολιο του Ασχετου.ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΕ,ΟΡΦΑΝΕ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ!!LOL!ελα να σε παω στον πατερ.κανει θαυματα
Κλασική περίπτωση υποκριτή!
«Δεν είμαι ορθόδοξος!» (croif101 2 Αυγούστου 2016 @ 18:10)
«Σαφώς και είμαι ορθόδοξος!» (croif101 17 Απριλίου 2019 at 19:56)
📢 «Το ψέμα έχει ταχύτητα, αλλά η αλήθεια έχει αντοχή.» (Edgar J. Mohn)
Δεν είστε ερευνητές αλλά υποκριτές του Δόγματος!
Ενοχλείστε που σας ελέγχω;
📢 Πιείτε ξύδι!
Επί του θέματος έχετε κάτι να πείτε;
Όχι!
Άσχετε Αδαή
Χριστιανικές έννοιες μιας διχοτόμησης ψυχής-σώματος, αρχαίας ελληνικής προέλευσης, εισήχθησαν νωρίς στη χριστιανική θεολογία από τον Γρηγόριο Νύσσης και τον Αυγουστίνο με ένα εντελώς διαφορετικό όμως περιεχόμενο, ο οποίος “ακολουθών την τριμερή διαίρεσιν της ψυχής, κατά τον Πλάτωνα ισχυρίσθη ότι ο Λόγος προσέλαβε σώμα χωρίς λογικήν ψυχήν”.
(Φούντας Ιερεμίας, Η περί Προϋπάρξεως του Ιησού Χριστού Διδασκαλία της Αγίας Γραφής κατά τον Ιερόν Χρυσόστομον, Αθήνα 2002, σελ. 34.)
Νεοποχήτικα κόλπα.
Ο χριστιανισμός έχει εξωτερικά στοιχεία με μυθικές πεποιθήσεις μέσα στην ιστορία,συνεπώς είναι ψέμα.
Με ποιά λογική?
Με την ίδια λογική ,που οι ίδιοι λένε από την άλλη .
Ο Χριστιανισμός έχει διαφορές με τις αμέτρητες θρησκείες στον κόσμο ,άρα είναι ψέμα!
Κορώνσ,γράμματα κερδίζουν οι Αχριστοι και χάνει η ανθρώπινη λογική.
Εάν ένας άνθρωπος φοράει υποδήματα ,αυτό τον κάνει άνθρωπο.
Εάν δεν φοράει υποδήματα τότε δεν είναι άνθρωπος….
Αυτά πρεσβεύει ο γιατρός της ετικέτας.
Γιδοβοσκέ
Ιωάννης Ρωμανίδης + New World Encyclopedia
Ρωμανίδης: «Η κοσμολογία της Γενέσεως, συγκρινομένη με την βαβυλωνιακή κοσμολογία, παρουσιάζει καταπληκτικές ομοιότητες. Όταν η Παλαιά Διαθήκη μιλάη για το στερέωμα, αυτή είναι βαβυλωνιακή κοσμολογία.»
New World Encyclopedia : «Το όραμα του Πνεύματος του Θεού ”που αιωρείται πάνω από τα νερά” και όλη η γλώσσα στους αρχικούς στίχους της Γένεσης, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το όραμα του Enuma Elish.»
Λένε ψέματα ή αλήθεια;
Έχουμε πολύ δρόμο φιλαράκι!
Γιδοβοσκός: «ειπα οτι δεν το κατεχω το θεμα»
Παρόλα αυτά
Γιδοβοσκός: «υπαρχουν σποροι αληθειας υπο την μορφη μυθου. 🙄
Αυτό είναι το επιχείρημα ενός άσχετου οπαδού με τα μυαλά στα κάγκελα (και παντελώς ανιστόρητου) που ως γνώμονα την Εβραϊκή «αλήθεια», βλέπει μνήμες αυτής σε όλους τους άλλους πολιτισμούς.
Γιδοβοσκός: «αξια εχει η αποψις του π.Μυτιληναιου.»
Ερώτηση: Η άποψη* του Ρωμανίδη δεν έχει αξία;
Γιατρε ο Ιησους Χριστος ειναι πραγματικο προσωπο.ο Ιησους Χριστος εκανε θαυματα.το παραδεχονται οι μεγαλυτεροι εχθροι Του.ο Ιησους Χριστος υποστηριξε οτι ειναι Θεος.ο ταφος Του ειναι κενος.που τους βλεπεις τους μυθους?μολογα τι ειναι ο Ιησους.απατεωνας,τρελος η Θεος?τι πολεμας?εναν απατεωνα,εναν τρελο η Τον Θεο?
«Ζων γαρ ο λόγος του Θεού καίενεργής και τομώτερος υπέρ πάσαν δίστομον μάχαιραν διικνούμενος άχρι μερισμού ψυχής και πνεύματος» και «Αυτός δέο Θεός της ειρήνης αγιάσαι υμάς ολοτελείς, καίολόκληρον υμών το πνεύμα καίη ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών ᾿Ιησού Χριστού τηρηθείη» (Προς Εβρ. 4.12).
Και Ο Απόστολος Παύλος διάβαζε Πλάτωνα?
Δεν νομίζω,ούτε νομίζεις.
O δογματολόγος Ν. Ματσούκας θεωρεί ότι “κατά την πατερική θεολογία, που ακολουθεί κατά πόδας τη βιβλική, σώμα και ψυχή αποτελούν μία λειτουργική ενότητα.
Για όσους θεωρούν το περιεχόμενο της πατερικής ανθρωπολογικής θεολογίας ως διαρχικό ή διυστικό, πάντοτε θα τίθεται το ΑΜΕΙΛΙΚΤΟ ερώτημα ποιος πλατωνικός ή νεοπλατωνικός θα ισχυριζόταν α) ότι αγιάζεται το σώμα β) ότι υπάρχει μόνο ο όλος άνθρωπος γ) ότι η σωτηρία είναι ολική.
Οπως είπε και ο αείμνηστος παππούς σου ,καμία σχέση.
Εχει αξια η αποψη του Ι.Ρωμανιδη οπως αξια εχει κ η αποψη της εγκυκλοπαιδειας.οπως αξια ειχε κ η αποψη του επικεφαλης στο Τσερνομπιλ κ η αποψη του Πρωθυπουργου να μπουμε στο ΔΝΤ(ολοκληρος Πρωθυπουργος.τι διαολο,λαθος εκανε?τοσους μορφωμενους ειχε γυρω του)
Μην αποδέχεσαι ότι πασάρει η ”επιστήμη”.
Το 1937 που ανακαλύφθηκε αντίγραφο του Κατα ΙΩΆΝΝΗ σε παπυρο,
6 ΤΟΝΟΙ επιστημονικών εργασιών σχετικές οδηγήθηκαν στα σκουπίδια.Ο Γιδοβοσκός παρεθεσε μια παραπομπή σε αυτό το άρθρο,που αποτελεί πλήγμα στην θεωρία ότι η πεντάτευχος
είναι μεταγενέστερη και άρα και η Γενεση.
Ο Μακαριστός δήλωνε ευθαρσώς την αντιπάθεια του για 2 πρόσωπα,τον Κοραή και τον Ιερό Αυγουστίνο.
Δεχόμενος ότι η Γένεση δεν πρωτοτυπεί, αποδομεί τον Αυγουστίνο.
ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ Σ ΕΝΑ ΠΕΛΑΓΟΣ,ΚΑΙ ΣΤΕΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ,Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ!!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ,ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΥΤΗΣ,ΠΑΠΑΡΙΖΕΙΣ!!!ΧΩΡΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΑΣΗ.
ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!ΣΕ ΕΡΩΤΩ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΤΙΜΟΣ,ΑΔΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΟΣ,ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ.
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΤΙΜΙΟΣ,ΔΙΚΑΙΟΣ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.ΑΛΛΑ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΡΕ ΙΟΥΔΑΙΟΥ,ΣΠΟΡΑ,ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ,Ο ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ,Ο ΤΙΜΟΣ,Η Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Ο ΑΤΙΜΟΣ?
ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΥΛΟ,ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ?
Η ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ?
ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑΤΤΡΕ,ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΑΣ ΣΤΑΘΜΟΣ,ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ!!!ΤΟ ΜΕΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ!!!
ΔΕ ΠΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΡΟΣ,ΠΗΡΥΝΙΚΟΣ ΕΠΟΣΤΗΜΩΝ,ΜΕ ΔΕΚΑ ΝΟΜΠΕΛ!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ!!!ΚΑΙ ΔΕΣΜΙΟΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙΣ!!!ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑΤΡΕ!!!ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ.
ΑΛΛΑ ΑΣΤΟ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ.
Άσχετε Αδαή
Η χριστιανική διδασκαλία συγκροτήθηκε από προϋπάρχουσας εβραιοβαβυλωνιακές αλκοολικές φαντασιώσεις.
Γεγονός!
New World Encyclopedia : «Το όραμα του Πνεύματος του Θεού ”που αιωρείται πάνω από τα νερά” και όλη η γλώσσα στους αρχικούς στίχους της Γένεσης, ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το όραμα του Enuma Elish.»
Αν δεν σου αρέσει πιες ξύδι!
Γιδοβοσκέ
Ταυτίζεις την αξία της κάθε εγκυκλοπαίδειας με την άποψη του Πρωθυπουργού. 🙄
LOL Το`καψες!
Αν κάποιος θέλει να μάθει θα ανοίξει μια εγκυκλοπαίδεια, σε αντίθεση με σένα που ψάχνεις να βρεις απάντηση σε θέματα που αφορούν την αρχαιολογία ρωτώντας τον παπά του χωριού σου.
Ότι πει ο Παπάς!
Ρε ποιες εγκυκλοπαίδειες τώρα και Βιβλικές Αρχαιολογίες μας τσαμπουνάς; Και ποιος είναι εκείνος εκεί ο jean bottero ούτε η μάνα του δεν τον ξέρει!
Γιδοβοσκέ
Αν δεν το κατέχεις το θέμα άνοιξε μια εγκυκλοπαίδεια να μάθεις. Στην ανάγκη πήγαινε πανεπιστήμιο ή ρώτα κάνα αρχαιολόγο να στα εξηγήσει.
Προς το παρόν εγώ σε βομβαρδίζω με γνώση από εγκυκλοπαίδειες και από ειδικούς (όχι άσχετους) στα ανάλογα πεδία.
Άσχετε Αδαή
«Τα πρώτα πέντε βιβλία της Εβραϊκής Βίβλου δεν γράφτηκαν από τον Μωυσή, αλλά αργότερα και δεν αντιπροσωπεύουν ενιαία εργασία από έναν μόνο συγγραφέα, αλλά μια συλλογή πηγών, καθεμία από τις οποίες γράφτηκε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι αρκετά συντριπτικά.»
(Bart Denton Ehrman)
Άσχετε Αδαή
«Ο λαός Ισραήλ ζώντας σε ένα πολυθεϊστικό και μυθολογικό περιβάλλον διαμόρφωσε, μέσα σε μια ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ αιώνων την πίστη του για τη δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου. Έτσι χρησιμοποίησαν το κοσμοείδωλο και παραστάσεις από το μυθολογικό υλικό της εποχής τους.»
(Jean Bottero, Πρόοδος της ιστορικής έρευνας: Η Βιβλική Αρχαιότητα.)
Γιδοβοσκέ
Η αφήγηση στον Μάρκο κάνει λόγο για δυο δαιμονισμένους ή για έναν;
Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται!
Έναν ή δύο ❓
Άσχετε Αδαή και Γιδοβοσκέ
Ερώτηση: Έλεγε μπούρδες ο Ιωάννης Ρωμανίδης;
Θα επιμένω μέχρι να φιλοτιμηθείτε να απαντήσετε. Προς το παρόν εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποδομώ ότι ανιστόρητη δήλωση εξέρχεται από το εβραιοχριστιανικό στοματάκι σας.
Άσχετε Αδαή
Μην επικαλείσαι τις ανακαλύψεις.
«Υπάρχουν αρκετά σημαντικές διαφορές μεταξύ των κυλίνδρων της νεκράς θάλασσας και του Εβραϊκού κειμένου. Αυτές οι διαφορές έχουν κάνει τους μελετητές να ξανασκεφτούν τις μεταβλητές που βρέθηκαν σε άλλα αρχαία χειρόγραφα. Πώς θα πρέπει οι μελετητές να αντιμετωπίσουν αυτές τις παραλλαγές σε σχέση με το Εβραϊκό κείμενο; Μήπως πρέπει να τις ενσωματώσουν σε μια νέα κριτική έκδοση της Εβραϊκής Γραφής;»
(biblical archaeology)
Άσχετε Αδαή
«Τώρα γίνεται ολοένα και πιο σαφές ότι η γραφή της Παλαιάς Διαθήκης ήταν εξαιρετικά ρευστή μέχρι την κανονικοποίηση της γύρω στο 100 μ.Χ.»
(Fagan, Brian M., and Charlotte Beck, The Oxford Companion to Archeology , entry on the “Dead sea scrolls”, Oxford University Press.)
💣 Μάζεψε τα κομμάτια σου φίλε μου.
Γιδοβοσκός: «ο Ιησους Χριστος εκανε θαυματα.»
Απόδειξε το!
croif
Μετά την αποκάλυψη της υποκρισίας σου, έχεις το θράσος να μου κάνεις κήρυγμα περί κριτικής σκέψης; Με ρωτάς ποιον θα σώσει ο Θεός;
Τους αμετανόητους υποκριτές τους σώζει;
▪️ «Δεν είμαι ορθόδοξος!» (croif101 2 Αυγούστου 2016 @ 18:10)
▪️ «Σαφώς και είμαι ορθόδοξος!» (croif101 17 Απριλίου 2019 at 19:56)
Τι είσαι υποκριτή;
Ποιους νομίζεις ότι κοροϊδεύεις εδώ;
Aυτο καταλαβες,οτι ταυτιζω την αποψη του Πρωθυπουργου με την αξια μιας εγκυκλοπαιδειας?LOL!για να ερμηνευσω τη Γραφη θα τρεξω σε εγκυκλοπαιδεια?κανας Μαρτυρας μπορει να το κανει.γι’αυτο φτασατε να σας ελεγχει μια εταιρεια Α.Ε με εδρα το Μπρουκλυν LOL!φανταζομαι αυτοι της εγκυκλοπαιδειας πρωτου φτασουν στο συμπερασμα εκαναν νηστεια κ προσευχη LOL!δεν ειναι τυχαιο που θεοποιησες τον Ερμαπωςδιαολολεγετε LOL εις τον κυβο!!
Να ρωτησω πανεπιστημιο για τη Βιβλο?Ορθοδοξος θεολογος σε κηρυγμα του ελεγε οτι απο την Καινη Διαθηκη βγαινει το συμπερασμα οτι δεν υπαρχει αντιχριστος ως προσωπο LOL!να χαρω εγω ειδικους LOL!
Ας δουμε τη μεταφραση του Κολιτσαρα απο τον αποστολο Μαρκο ”Οταν δε ο Ιησους εβγηκεν απο το πλοιο τον συναντησε καποιος ανθρωπος,που ηρχετο απο τα μνημεια(οχι απο σπηλια LOL!),κυριευμενος απο πνευμα ακαθαρτον.σε συνδυασμο με αυτα που σου εγραψα παραπανω,απο το εδαφιο προκυπτει οτι σιγουρα ηταν ενας?καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβαται
Να’χεις στο νου σου κ το περιστατικο με τους δυο ληστες.ενας Ευαγγελιστης λεει οτι τον χλευαζε ο ενας,αλλος Ευαγγελιστης λεει κ οι δυο.κ οι συνωμοτες ανωνυμοι συγγραφεις αφησαν να φαινονται αυτα τα ψεματα!LOL στο απειρο
Εχουμε Τον Ιησου που ζει στην ευρυτερη περιοχη της Παλαιστινης.τον ξερουν ανθρωποι,τον βλεπουν.συμφωνα με τη Γραφη κανει θαυματα(ασχετα εαν η Γραφη λεει αληθεια) μπροστα σε πολυ κοσμο.παντως ο κοσμος Τον ξερει.πεθαινει ο Ιησους.κ μετα βγαινουν οι μαθητες να κηρυξουν σε ανθρωπους που γνωριζαν Τον Ιησου οτι ειναι ο Μεσσιας.για να στηριξουν αυτο επικαλουνται κ τα θαυματα Του Ιησου
Οι μαθητες το κανουν αυτο σε περιβαλλον με εντονο το θρησκευτικο στοιχειο,σε πιστους ανθρωπους.μη ξεχναμε οτι Τον σταυρωσαν διοτι δηλωσε Υιος Του Θεου.κ οι μαθητες πηγαν να μπουν μπαρουφες σε ανθρωπους που γνωριζαν Τον Ιησου LOL!δωσε βαση.στην Καρδιτσα με ξερουν ολοι(εστω φατσικα).πεθαινω.κ οι φιλοι μου βγαινουν στους Καρδιτσιωτες κ τους λενε οτι ειμαι Θεος κ τους μιλανε για τα θαυματα που εκανα ”ρε μαγκες δεν θυμαστε τοτε που εισασταν μπροστα κ ο Γιδοβοσκος ανεστησε τον γνωστο Βασιλη?”
Εαν δεν ειχα αναστησει τον Βασιλη που τον ηξερα ολοι,εαν δεν ειχα δωσει το φως στον Γιωργακη που ηταν τυφλος κ τον εβλεπαν ολοι,εαν δεν το ενα,εαν δεν το αλλο,πως θα εβγαιναν οι φιλοι μου να πουλησουν παραμυθι?κ σε ενα περιβαλλον με εντονο το θρησκευτικο στοιχειο?θα βρισκονταν απευθειας στον πατο της λιμνης Πλαστηρα
Γιατρε μη γινεσαι χειριστικος.απο ποτε το λαθος ταυτιζεται με τη μπουρδα πονηρε δουλε?
Γιατρε βαρια κουβεντα σε ειπε ο Γιοχαν.ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΣΠΟΡΑ?
Τα λόγια του Κυρίου δεν θα μείνει «λίθος επί λίθον» όπως διαβεβαιώνει, ο μη χριστιανός ιστορικός Φλάβιος Ιώσηπος (Ιουδ. Πολ. V, 5, 6[2] και VII, 1, 1[3]), εκπληρώθηκαν στο πλήρες. Ο Ιώσηπος μας πληροφορεί ότι τόσο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ κατεστράφη η περιοχή του ναού σε βαθμό που, όποιος επισκέπτονταν την πόλη, δεν θα ΠΙΣΤΕΥΕ ότι είχε κάποτε κατοικηθεί! Το 1968, σε ανασκαφές, ανακαλύφθηκαν πολλές τεράστιες πέτρες-λίθοι του ναού σκόρπιες……
Χαλάρωσε για να ευχαριστηθείς την αλήθεια.
Ο Κύριος επίσης, προειδοποίησε, «οὐαὶ δὲ ταῖς ἐν γαστρὶ ἐχούσαις καὶ ταῖς θηλαζούσαις» στις ημέρες πολιορκίας της Ιερουσαλήμ, υπαινισσόμενος τις φοβερές συνθήκες που θα επικρατούσαν από το λιμό κ.λπ. και ο Ιώσηπος μνημονεύει ότι από την πείνα ο λαός αναγκάστηκε να τρώει δέρματα και κοτσάνια, ενώ σε μια περίπτωση κάποια μητέρα έψησε και έφαγε τον γιο της!
Η Βίβλος μπορεί να συγκρούεται με φιλοσοφίες και θεωρίες, όχι όμως με επιστημονικές αρχές.
Στο Γένεσης 1:1, 2, υπάρχουν συμπυκνωμένες οι 5 βασικές έννοιες του χωρο-χρόνου, της ύλης, της δύναμης και της κίνησης. «Εν ἀρχῇ (χρόνος) ἐποίησεν ὁ θεὸς (δύναμη) τὸν οὐρανὸν (χώρος-διάστημα) καὶ τὴν γῆν (ύλη)… Πνεῦμα θεοῦ ἐπεφέρετο (κίνηση) ἐπάνω τοῦ ὕδατος.
Η δημιουργία του κόσμου στην Γένεση , η κτιστότητα της φύσης όπως και η φθαρτότητα του κόσμου, συμφωνεί με τη βασική επιστημονική αρχή της διατηρήσεως και υποβαθμίσεως της ενέργειας (1ος και 2ος θερμοδυναμικός νόμος, νόμος της εντροπίας).
Η Γένεση παρουσιάζει τις ημέρες-φάσεις της δημιουργίας με τρόπο ορθολογικό και, δεν έχει καμία σχέση με της κοσμογονίες των Αιγυπτίων, Βαβυλωνίων κ.λπ., που έχουν ΠΡΩΤΑ θεογονία και μετά κοσμογονία…
Γιατρός
1.ο χριστιανισμός έχει κοινά στοιχεία με μυθικές πεποιθήσεις πολιτισμών μέσα στην ιστορία,συνεπώς είναι ψέμα.
Γιατρός
2.Εάν γενιόσουν στην Τουρκία (που έχει θρησκευτικές διαφορές με τον Χριστιανισμό) επειδή θα πίστευες στον Αλάχ ,ο Χριστιανισμός είναι ψέμα!!!
Μονά χάνουμε ,γράμματα κερδίζεις.
Ποιά είναι η αλήθεια?
Αν και ακόμα ισχύουν και οι 2 υποθέσεις δεν συνάγεται κανένα λογικό συμπέρασμα για την αλήθεια του Λόγου του Θεού.
Καλημέρα,Γιδοβοσκέ όταν ζορίζεται ο Γιατρός αναλαμβάνει την κατάσταση ο γνωστός δαίμονας.
Απόδειξη:
”Απάντησε πονηρέ δούλε!”
Μην τον παρεξηγείς.Τον τσουρουφλίζει η Αγία Γραφή.
Οσο για τον παπά προείδε το σημερινό χάλι της Ελλάδας 42 χρόνια πριν!Ο δε Μποτερό και ο κάθε μποτερό εντρυφεί στενά στο παρόν για το παρελθόν,όπως αμέτρητοι άλλοι , βάση της περιορισμένης διανοίας τους.Δεν βλέπει όλο το κάδρο…
Αποδείξε ότι ο Μποτερό είναι πιο αντικειμενικός και πιο έξυπνος π.χ από τον Γιδοβοσκό.
Βρε παιδιά, δε μπηκε κανείς στη διαδικασία να διαβάσει ( στα αρχαία) την Οδύσσεια και τη Καινη Διαθήκη, ώστε να διαπιστώσει οτι οι παραπανω αναφορές ειναι παραποίηση κειμένων και δεν εχουν ουδεμία ομοιοτητα μεταξυ τους; Και καθεστε και σχολειστε με την αμοιβάδα;
Ο Πατήρ Ι.Ρωμανίδης φυσικά δεν έλεγε μπούρδες απλά ως άνθρωπος ίσως έκανε λάθος.Που είναι το παράξενο?
Μου αρέσει που λές ότι δεν απανατάμε σε ερωτήσεις.
Στα χρόνια που σε ξέρω έχεις και δεν΄εχεις απαντήσει σε 10 ερωτήσεις.Τόσες είναι τουλάχιστον οι ερωτήσεις που σου απαντάμε
σε κάθε άρθρο.
Τι σε φοβίζει να μην απαντάς?
Η ανασφαλεια σου .Δεν γνωρίζεις και ντρέπεσαι να το αποδεχθείς.
Φιλε μου γιατρε,
▪️ Joseph Blenkinsopp
▪️ Bart Denton Ehrman
▪️ Shawna Dolansky
▪️ Ιωάννης Ρωμανίδης
▪️ Βιβλική Αρχαιολογία
ολα αυτα που παραθετεις ειναι σωστα?δεν θελω να παω εναντιον σου απλα γιατι αυτα να μην γραφουν παραμυθια μεσα?Ρωταω τωρα εγω
Καλη Σαρακοστη κ καλο αγωνα να εχουμε Ασχετε
Επίσης Αδελφέ.
Καλησπέρα καλοί μου φίλοι!
Γνωρίζετε από παλιές συζητήσεις μας, ότι μπορώ να αποδομήσω τον κάθε λόγο σας και την κάθε σκέψη σας, πριν ακόμα την εκφράσετε (χούμορ). Δεν θα συνεχίσω άλλο εδώ, καθώς φεύγω εκτός Ελλάδος για ένα κύκλο διαλέξεων.
Για όσους γιορτάζουν εύχομαι καλές γιορτές!
i’ll be back
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!ΡΕ ΚΑΤΣΙΚΑΝΙΑΡΗ ΓΙΑΤΡΕ,ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΧΟΡΤΑΡΑΚΙ ΕΤΟΥΤΟΥΣ ΕΔΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙΣ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΜΕΝΑ.ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΖΟΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ,ΟΥΤΕ ΚΟΡΟΙΔΙΑ.
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ,Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΙΕΙ ΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ,ΑΠ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ.
ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ ΓΙΑΤΡΕ,ΛΙΓΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΑΜΑΣΟΥΝ,ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΡΙΣΟΥΝ,ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ!!!
ΑΙΝΤΕ ΠΑΙΞΕ ΠΑΡΑ ΠΕΡΑ,ΜΙΛΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΟΥΣ!!
ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ,ΤΗΝ ΦΑΚΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ!!!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ,ΕΠΕΙΔΗ,Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΣ,ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ,ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ!!!
ΑΛΛΑ ΓΙΑ Ν ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Σ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΡΕ,ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ!!!ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΩΣ ΙΕΧΩΒΑΣ,ΔΕ ΤΑ ΕΧΕΙΣ!!!
ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ.
+++ΙΣΧΝ+++
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ!!!ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ!!!
ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΤΕΥΕΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ,ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ,ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΕΝΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΒΙΒΛΟΣ.ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΛΛΑ,ΑΦΟΥ Ο ΔΙΑΒΛΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΟΜΑΙ,ΔΛΔ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ,ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ?
ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΜΣΟΣ,ΕΙΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΤΗ ΠΛΑΝΗ?ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ,ΜΟΝΟ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ.
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑ ΤΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ(ΘΑΝΑΤΟΣ).ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΙΚΟ ΕΓΩ!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ,Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ,ΤΟΤΕ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ,ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑ!!!
ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ!!!Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΤΣΙ.
ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΨΑ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΠΟΘΙΟΣ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ.
ΚΑΙ ΕΠΕΟΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ,ΑΣ ΨΑΞΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΓΜΑ,ΠΟΙΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Η ΖΩΗ.
ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΟΓΜΑ,ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ,ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ,ΠΛΗΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ(ΔΙΑΒΟΛΟΝ)!!!ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΨΗ ΠΕΡΙ ΑΛΛΟΥ ΘΕΟΥ.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΜΙΛΗΣΕ,ΠΕΡΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ,ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ,ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,(ΔΛΔ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ),ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ,ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ!!
ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΓΩ,ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΛΛΟΝ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ,ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟΝ.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.
+++ΙΣΧΝ+++
Αρα Γιοχαν ισχυει αυτο που σου ειπα κ πιο παλια.τι δηλαδη?εισαι οικουμενιστης.κ οι ορθοδοξοι πιστευουν στην αιωνιοτητα μεσω Ιησου Χριστου κ οι παπικοι το ιδιο κ οι προτεσταντες το ιδιο κτλ.αρα εισαι οικουμενιστης.ολες ειναι ”εκκλησιες”.κ οταν στο ειπα το αρνηθηκες.οικουμενιστης κ ψευτης
Γιατρε ασε τα σαπια με τα δηθεν συνεδρια.σε επιασε κλειστοφοβια τρελογιατρε?τελοσπαντων,καλο ταξιδι να εχεις.τα αγχολιτικα μη ξεχασεις προτου μπεις στο αεροπλανο
Και όταν ο Ιησούς Χριστός ο Λόγος απάντησε: … [Ιω. 18,19-23]
«Διατί ερωτάς εμέ; Ρώτησε εκείνους, που με άκουσαν να σου είπουν,
τι τους εδίδαξα. Ιδού αυτοί γνωρίζουν εκείνα τα οποία είπα εγώ»
… Εμείς ως δημιουργοί της ματαιοφροσύνης των φαντασιώσεών μας,
διαμορφώνουμε τον Παντοδύναμο «κατ’ εικόνα της γνώμης μας»
όπως και τα λόγια του αρχιερέα
… «Λοιπόν τι γνώμην έχετε;» [Ματθ. 26,66 – 68]
https://katohika.gr/autognosia/oi-palames-ton-xerion-mas/
filarianna
Β Γ Ε Π Ε Ο Ν Τ Π Θ Σ Κ
Ιω. 18,19-20 Εν τω μεταξύ ο αρχιερεύς ηρώτησε τον Ιησούν δια τους μαθητάς του,ΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ και ΓΙΑΤΙ τον ακολουθούσαν, και δια την διδασκαλίαν του.
Απήντησε εις αυτόν ο Ιησούς· “εγώ φανερά ωμίλησα στους ανθρώπους· εγώ πάντοτε εδίδαξα εις τας συναγωγάς και εις τας αυλάς του ναού, όπου πάντοτε, πλήθη Ιουδαίων συγκεντρώνονται, και ΚΡΥΦΑ δεν είπα ΤΙΠΟΤΕ.
Ξεμονάχιασες μια πρόταση και ανέλαβες καταχρηστικά
την ερμηνεία της,κατά την φαντασία σου για να βγάλεις συμπέρασμα.
Αλλο γνώμη αλλο ΑΛΗΘΕΙΑ!
Με αυτά που πήρες φίλε μου ,έφυγες ήδη στο εξωτερικό και κάνεις
διαλέξεις,διότι ακόμα τα φάρμακα σου δεν είναι τόσο δυνατά ,για να σου προσφέρουν διαλέξεις στον Αστερισμό του Κεντάυρου(αστειεύομαι ασφαλώς).
Καλή αντάμωση!
Συγνώμη Φιλαριάνα που δεν κατάλαβα τι εννοούσες.
Αρχει η αντικειμενική αλήθεια ,ο Θεός,αλλά οι άνθρωποι συνήθως
φτιάχνουν έναν Θεό που να τους βολεύει με την φαντασία τους.
Σωστα?
Τον Μοντανο τον ξερουμε εδω κ πολυ καιρο.βρεθηκε κ η Πρισκιλλα.ωρα να φανερωθει κ η Μαξιμιλλα
ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΞΩΘΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ.
ΓΙΑ [ΕΣ ΜΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΩΝΑΣ,ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ,ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ?
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΑΠΛΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ,ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ,Η ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ?
ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ.ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙΝ,ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ?ΤΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ?
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΔΑΗ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑ (ΚΑΙ) ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ (ΚΑΙ) ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ,ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΑΠ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ,ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ,ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΙΔΙ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ!!!ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΙΝΟΥΝ!!!ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ,ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ.
ΑΣΧΕΤΕ ΑΔΑΗ, κανένα πρόβλημα.
Άλλωστε έχουμε περιορισμό ως προς το μέγεθος των σχολίων.
Γι’ αυτό το λόγο και επειδή το σχόλιό μου μπορεί
να φάνηκε ασαφές, παρέθεσα και το άρθρο
Με τις παλάμες των χεριών μας.
Την Καλησπέρα μου.
Φτωχαδακι ειμαι φιλος.πιστευω μπας κ με λυπηθει κ πιασω κανα τζοκερ.στο Μυστηριο της Θειας Κοινωνιας παιρνω μερος λογω Μαυροδαφνης.το συμφερον μου ειναι καθαρα υλικο.τα χρηματα που τυχον θα μου δωσει κ το κεφαλι που φτιαχνω απο την Μαυροδαφνη.εγω σου απαντησα.σειρα σου.ποια ειναι η Εκκλησια που ιδρυσε ο Κυριος?ειναι η Ορθοδοξη?η παπικη?οι προτεσταντες?οι κοπτες?ειναι ολες?εαν παω να κοινωνησω στην Ορθοδοξη τι θα παρω,Σωμα κ Αιμα Χριστου η ψωμι κ κρασι?
Εαν παω σε μια παπικη θα παρω Θεια Κοινωνια η ψωμι κ κρασι?ισχυει το Μυστηριο δηλαδη σε ολες τις εκκλησιες η μονο σε μια?εαν ισχυει σε μια,ποια ειναι αυτη.ομολογησε την.μολις μου απαντησεις σε αυτο που σου ειπα θα μου απαντησεις κ σε κατι αλλο.η Εκκλησια που ιδρυσε ο Ιησους μπορει να εχει αιρεση?
Κ κατι αλλο.λες οτι η Γραφη εχει παραποιηθει.το μη παραποιημενο κειμενο το εχεις στα χερια σου?σε αυτη την ερωτηση μη γραψεις πολλα κ αοριστα οπως συνηθως κανεις.θελω ενα ναι η ενα οχι για να προχωρησω παρακατω
ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΠΟΤΕ ΕΤΣΙ,ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ.
ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ?ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!!!ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΑΤΥΡΟ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΕΣΤΗΘΗ.
ΤΡΙΤΟΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝ ΕΧΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΡΕ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ?ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΕΣΕΝΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ,ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΕΙ?ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ,Ν ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ?ΚΑΤ ΕΜΕ ΑΦΟΥ ΕΙΣ ΚΡΙΣΙΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ,ΑΦΟΥ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΡΙΘΕΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ,ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΠΕ!!!ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ!!!
ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!!
ΑΝ ΘΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΧΕΡΙ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΦΑΛΛΩ.
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟΝ Σ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ!!!ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ,ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ,ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΥΣΣΑ,ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ,ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ? ΖΗΤΑ ΤΟΥ,
ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ,ΟΤΑΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ,ΠΙΣΤΕΥΕΙ Σ ΕΚΕΙΝΟΝ.
ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΚΚΟΣ ΣΙΝΑΠΕΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙ!!!
+++ΙΣΧΝ+++
Δηλαδη Γιοχαν οταν κοινωνας εμφανιζεται ο Χριστος κ σου δινει Θεια Κοινωνια?αυτο μας λες?οταν εξομολογησε εμφανιζεται ο ιδιος ο Χριστος?γιατι εγω βλεπω απο την Καινη Διαθηκη οτι αυτο το δικαιωμα το εδωσε στους αποστολους να το κανουν κ οι αποστολοι αφησαν διαδοχους.ορισαν επισκοπους.σε εσενα ομως εμφανιζεται ο ιδιος ο Χριστος.εισαι κατι το ιδιαιτερο,κατι ανωτερο απο τους υπολοιπους χριστιανους.εσυ λες οτι στηριζεσαι στον ιδιο κ οχι στην Καινη Διαθηκη.μπουρδες τα Ευαγγελια των αποστολων
Γι’αυτο σε λεω Μοντανο.τα ιδια ελεγε κ αυτος.ανωτερος απο τον αποστολο Παυλο.δεν τα βαζω μαζι σου.συζητηση κανουμε.ο λογος Του Θεου σε μαστιγωνει οχι εγω.δεν εχεις καμια διακριση.στα πρασινα-κοκκινα-κιτρινα-μπλε(κ προσεχως μαυρα) ”ευαγγελια” του δασκαλου τουλατου βασιζεσαι.οχι διακριση δεν εχεις,τρικυμια εν κρανιω εχεις.στο ενα σχολιο γραφεις οτι δεν ειναι βλακες να αλλοιωσουν τον λογο Του Θεου κ καπακι οτι τον εχουν αλλοιωσει
ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕ,Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΣ,ΑΦΟΥ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ,ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΖΕΙΣ Η ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ,ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ Η ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ Σ ΕΚΕΙΝΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ.
ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ!!!ΜΠΟΡΕΙΣ?ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ.
ΕΚΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΚΛΟΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ,ΑΦΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ,ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΥΣΗΣ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.
ΣΕ ΕΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ?
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΕΟΣ.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΩΔΓ ΕΡΩΤΗΣΗ,ΠΕΡΙ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΙΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,Η ΝΑΙ Η ΟΧΙ,ΞΕΡΑ.
Ποιος μου ειπε Γιοχαν για Τον Ιησου κ πιστευω οτι μου ειπαν?οι ιερεις που τους ελεγα τραγοπαπες?η οικογενεια που οταν εκαναν τον σταυρο τους ελεγα προβατα?ποιος?ασε μας ρε φιλε να χαρεις.τι θελεις να σου γραψω?οτι το λεει η Γραφη?η παραποιημενη κατεσε Γραφη?γινε Ορθοδοξος,μπες στην Εκκλησια που ιδρυσε ο Κυριος,ακολουθα τα Μυστηρια,ξεκινα την νοερα προσευχη κ τοτε θα καταλαβεις γιατι πιστευω.στο ξαναειπα.ο Θεος δεν ανακαλυπτεται οπως προσπαθεις εσυ,βασιζομενος στο δασκαλο τουλατο,να κανεις
Ο Κυριος αποκαλυπτεται δια Αγιου Πνευματος μεσα στην Εκκλησια Του.αυτο που πιστευεις ειναι ενα παραμυθι του νου σου.το ξερεις,σε ελεγχει η συνειδηση σου αλλα ο εγωισμος σου(κ ο δαιμονας) δεν σ’αφηνουν να το παραδεχτεις.γι’αυτο κ δεν απαντας σε τιποτα ποτε.με ελεγχεις ρε φιλε κ μου λες οτι δεν σου απανταω?μου γραφεις οτι ειναι βλακωδης ερωτηση?απαντησε φιλε μου στην βλακεια μου.που κοινωνας?σπιτι σου?ευλογεις μονος σου τον αρτο κ τον οινο κ κοινωνας?που ρε φιλε?που εξομολογησε,στον καθρεφτη?
Εξομολογησε απευθειας στον Κυριο?λαβετε Πνευμα Αγιον.αν τινων αφητε τας αμαρτιας,αφιενται αυτοις,αν τινων κρατητε,κεκρατηνται.αυτο το εδαφιο ειναι λογος Του Κυριου η το προσθεσε το γιαχβεδιστικο ιερατειο?μπορεις να απαντησεις?
ΡΕ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ Η ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ Η ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
ΡΕΑΔΕΛΦΕ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΙΣΕΤΥΕΙΣ?
ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ,ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΕΚΑΤΟ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΕ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΡΝΗΕΘΕΙΣ?ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ?
ΔΛΔ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ ΣΕ ΡΩΤΩ?ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΥΘΕΙΑ ΠΟΤΕ.
ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ.ΕΣΕΝΑ ΕΡΩΤΩ.
ΑΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ,ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ?ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ?
Σ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ Ν ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΝΑΝ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΤΟΝ ΔΕΧΕΣΑΙΩΣ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΜΕ ΕΝΑ ΞΕΡΟ ΝΑΙ Η ΟΧΙ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ.
ΑΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!ΕΣΥ ΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ?
Φιλε Γιοχαν μηπως εισαι αλλοδαπος?δεν ειναι προσβλητικη η ερωτηση.δεν ειναι κακο να εισαι αλλοδαπος.στο γραφω διοτι δεν καταλαβαινεις τι γραφω.σου απαντησα εαν Τον πιστευω κ γιατι Τον πιστευω στο τελευταιο σχολιο μου.διαβασε το ξανα 2-3-13 φορες.η ερωτηση σου με τη μαθηματικη μεθοδο ειναι βλασφημη,δεν απανταω σε βλασφημη ερωτηση.για να καταλαβεις(δεν ξερω εαν θα καταλαβεις) ομως τον Γιδαβοσκο διαβασε τα παραπανω που εγραψα στον Γιατρο
Με απλη,λογικη κ χωριατικη σκεψη του απεδειξα περι Ιησου κ γιατι ειναι αληθεια οτι εκανε θαυματα.οτι ανεστησε κ νεκρο.κ εσυ μου μιλας για μαθηματικες μεθοδους.αναρωτησου εσυ για την πιστη σου.κ μια συμβουλη απο χωριατη ”μεγαλη μπουκια φαε μεγαλη κουβεντα μη λες”.μη ξεχνας τον αποστολο Πετρο.ασε τις πολλες αγαπολογιες.μονο ο Κυριος γνωριζει τις καρδιες μας.Αυτος ξερει τις θυσιες ολων μας.εσυ δεν μπορεις να γνωριζεις εαν εχω κανει θυσιες.μπορει να μην εχω κανει κ τιποτα
Οπως κ εσυ μπορει να μην εχεις κανει τιποτα περα απο μεγαλες κουβεντες μεσα στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ.ασε λοιπον τα μεγαλα λογια κ μην φαρισαιζεις.μου γραφεις ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ.τι ειναι αυτο τωρα?εαν δεν θελεις να απαντας,τι στο καλο πιανεις κουβεντα μαζι μου?για να περναει η ωρα?δεν εχεις κατι καλυτερο να κανεις?σου αρεσει να τρολαρεις?η ερωτηση μου ειναι σημαντικη απο θρησκευτικης πλευρας.σου ζηταω να αποδειξεις οτι δεν εισαι ψευτης κ υποκριτης κ μου λες ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ?η μη απαντηση σου τα φανερωνει ολα
ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΚΑΓΚΑ!!ΕΙΛΙΚΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΔΕΝ Σ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ.ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛ ΕΡΩΤΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ,Σ ΕΚΕΙΝΟΝ.
ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΛΗΘΙΝΑ?ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ?
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ,ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΑΠΗ ΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ,ΜΕΧΡΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ.
ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ,ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ,ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΩΤΩ?ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΣΟΥ?ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΛΥΓΙΖΟΥΜΕ.
ΕΔΩ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΠΕΡΙ ΚΟΚΚΟΥ ΣΙΝΑΠΕΩΣ ΠΙΣΤΕΩΣ,ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΙΓΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ,ΚΛΟΝΙΖΟΝΤΑΝ.ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
ΕΣΥ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΓΟΛΓΟΘΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ?
ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΜΕ ΠΙΛΑΤΕΥΕΙΣ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
Ο Γιοχαν δεν απορριπτει τους Αγιους αποστολους.μαλιστα.αποστολος Παυλος says ”περι του υιου αυτου του γενομενου εκ σπερματος Δαυιδ κατα σαρκα”.Γιοχαν says ”ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΡΕ ΠΑΥΛΕΕΕΕΕΕ”.Ο Γιοχαν δεν απορριπτει τους αγιους.μαλιστα.αγιος Παισιος says ”ο Θεος της Παλαια Διαθηκης,ο Γιαχβε,ειναι το Δευτερο Προσωπο της Αγιας Τριαδος”.Γιοχαν says ”ο Γιαχβε ειναι ο διαολος Παισιεεεεε”.ο Γιοχαν δεν απορριπτει την Ορθοδοξια.μαλιστα.απλα ο Γιοχαν δεν δεχεται την Αγια Γραφη της Ορθοδοξιας
Απλα ο Γιοχαν λεει τους ιερεις της Ορθοδοξιας ”μαυρους γιαχβεδιστες”,τους αγιους Πατερες της Ορθοδοξιας ”μαυρο ιερατειο του διαολου”.απλα ο Γιοχαν δεν δεχεται τα Μυστηρια της Ορθοδοξιας.δεν απορριπτει ομως την Ορθοδοξια https://www.youtube.com/watch?v=lUxDXvkhO3w
ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΞΕΤΡΥΠΩΣΑ!!!ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΓΙΑΤΡΕ ΠΟΣΑ USER ΕΧΕΙΣ?ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙΣ ΣΑΝΟ,ΡΕ ΚΑΤΣΙΚΑΝΙΑΡΗ,ΜΑΣΣΩΝΕ ΠΑΛΙΟΛΟΥΣΤΡΕ ΓΙΑΤΡΕ!!!
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ?ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ?
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ,ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ,ΠΟΥ ΕΝΩ ΑΠΟΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.ΕΣΥ ΑΛΩΝΙΖΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
ΠΑΛΙΟΛΙΝΑΤΣΑ!!!ΟΥΣΤΤΤ!!ΑΘΕΕ!!!ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ.
+++ΙΣΧΝ+++
Φιλε Γιοχαν δεν ξετρυπωσες κανεναν φιλαρακι.συγκεντρωσου,ετσι οπως πας σε βλεπω για τη φωλια του κουκου.λες ο Γιατρος να ακουει psychedelic?ειμαι το ιδιο προσωπο με τον Γιατρο κ δεν το πηρε χαμπαρι κανενας εδω κ τρια κ βαλε χρονια?κατηγορεις κ τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ?ρωτησε τους ευθεως να σου πουνε εαν ειμαστε το ιδιο προσωπο.δεν σκαμπαζω απο ιντερνετ.λογικα ομως θα μπορουν να το ξερουν
Αντεγραψα τον τροπο γραφης του Γιατρου(μιλαω για το ”says” που γραφει) διοτι βλεπω οτι αυτο σε τρελαινει κ ηθελα να παιξω μαζι σου.κ τα καταφερα.ξεφυγες τελειως.κ για να επιστρεψω στο θεμα κ τους αποστολους απορριπτεις κ τους αγιους κ την Ορθοδοξια.γεγονος αναμφισβητητο(οπως γραφει ο τρελογιατρος)
Γιοχαν δεν ειμαι αντιχριστος,ειμαι Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΕΝΑΣ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ(οπως ελεγε κ ο Μαμρα).θα ερθω με πυρακτωμενη σφραγιδα κ θα σου δωσω το χαραγμα στο δοξα πατρι ενω κοιμασαι.ουτως η αλλως εμενα προσκυνας(αν κ δεν το ξερεις)
ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΚΑΛΑ ΚΑΦΑΣΙΑ!!!
Τι καλα καφασια φιλε μου?ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΞΕΤΡΥΠΩΣΑ!!!ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΓΙΑΤΡΕ ΠΟΣΑ USER ΕΧΕΙΣ?ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙΣ ΣΑΝΟ,ΡΕ ΚΑΤΣΙΚΑΝΙΑΡΗ,ΜΑΣΣΩΝΕ ΠΑΛΙΟΛΟΥΣΤΡΕ ΓΙΑΤΡΕ!!!δικο σου δεν ειναι το σχολιο?κ δεν ειναι ολο,εγραψες κ αλλα.δεν ειναι απαντηση σε δικο μου σχολιο?νομιζες οτι ο Γιατρος εγραφε κ σαν Γιδοβοσκος.εισαι ”ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ” κ μου γραφεις καλα καφασια?μη το συνεχιζεις.μη γραψεις αλλο σχολιο.οσο συνεχιζεις τοσο περισσοτερο εκτιθεσαι φιλε
Σου απεδειξα οτι απορριπτεις τους αποστολους,τους αγιους κ την Ορθοδοξια.τωρα στη φαντασια σου μπορει να συμβαινει κατι αλλο.αλλα στη φαντασια σου.με τη φαντασια μου κ εγω μπορει να γινομαι αγιος,να κανω θαυματα,να νικαω δαιμονες κ να με προσκυνανε κ οι αγιοι αγγελοι Του Θεου.πολλα κανει η φαντασια.ποιανεται ο δαιμονας απο εκει κ μας παιζει μπαλα.γεγονος (οπως θα εγραφε κ ο φιλος ο Γιατρος)
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΟΥΛΑ ΜΟΝΟΝ.ΑΝ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΡΓΗΜΕΝΟΣ,ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΝΕ?
Ο ΕΑΥΤΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!!ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ!!!ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΥΤΟ,ΟΤΑΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΔΡΟΝΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ!!!
ΚΑΛΑ ΚΑΦΑΣΙΑ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ!!!ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ,ΘΑ ΣΤΟ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ,Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!!!
ΚΑΤΑΤΑΞΕ ΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΑΙΡΕΣΗ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ.
+++ΙΣΧΝ+++
Ζηλευω την επιμονη σου φιλε Γιοχαν.εαν τη χρησιμοποιουσες προς το σωστο δρομο θα πηγαινες πνευματικα πολυ ψηλα.τετοιο πεισμα πρωτη μου φορα συναντω.δυστυχως παει χαμενο,σε ριχνει στα ταρταρα.δεν σε κατατασω σε αιρεση που τραβαει η ψυχη μου.σε κατατασω εκει που ανηκεις,στους νεοπαγανιστες χριστιανους.εκει σε κατατασει η Ορθοδοξη Εκκλησια,η Εκκλησια Του Χριστου
Δεν ειπα οτι με κηνυγανε δαιμονες.εδωσα υποθετικο παραδειγμα.ο Ιησους κατηργησε τα εργα του διαβολου,νικησε τον θανατο.ο διαβολος κ οι δαιμονες δεν επαψαν να υπαρχουν κ να πειραζουν τον ανθρωπο.εν ω γαρ πεπονθεν αυτος πειρασθεις,δυναται τοις πειραζομενοις βοηθησαι.ο δαιμονας ψιθυριζει να πεσει ο ανθρωπος στο παθος που εχει.ψιθυριζει συνεχως διαφορα πραγματα.αυτη την εξουσια ο Κυριος δεν του την κατηργησε.ασε το δικο μου το καδρονι κ κοιτα τον δικο σου τον πλατανο
ο δαιμονας ψιθυριζει να πεσει ο ανθρωπος στο παθος που εχει.ψιθυριζει συνεχως διαφορα πραγματα.αυτη την εξουσια ο Κυριος δεν του την κατηργησε.ασε το δικο μου το καδρονι κ κοιτα τον δικο σου τον πλατανο!!!ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΑΡΤΥΡΑΣ!!!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΤΟΚ.ΟΤΝΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΙΛΑ,ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΑ,ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ.ΑΛΛΑ ΠΝΤΑ ΜΙΛΑ ΠΑΡΩΝ!!!
ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΥΠ ΟΨΙΝ ΕΚΕΙΝΗ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΑΛΛΑ ΑΕΙ!!!
ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ?
ΑΛΛΟΙΩΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΦΑΣΙΑ ΝΤΟΚ!!!
Τι μαρτυραω Γιοχαν?οτι εχω παθη?ξερεις κανενα που να μην εχει παθη?εσυ δεν εχεις παθη?απαντησε με ναι η οχι.λιγα πραγματα μπορουν να συμβαινουν.πρωτον αυτο που σου εγραψα ηδη,να εισαι αλλοδαπος.ετσι δεν μπορουμε να συννενοηθουμε διοτι δεν κατεχεις τη γλωσσα.δεν καταλαβαινεις τι γραφω κ μου απαντας με αλλα αντι αλλων.συννενοηση μπουζουκι.το δευτερο να μου γραφεις οντας ντιρλα απο ξιδια.τριτον να παιρνεις φαρμακα κ το μυαλο σου να ειναι μπερδεμενο.τι ειναι το ΝΤΟΚ.ΟΤΝΑ?
Γραφεις για Τον Ιησου κ τον χρονο που μιλα κ μπλα μπλα!!πας να κανεις επιδειξη γνωσεων κ γραφεις ”οτι του κατεβει του λολοστεφανη”.θυμιζεις πεντηκοστιανο σε παραληρημα ”γλωσσολαλιας”.δεν εχεις επιχειρηματα κ λες οτι να’ναι αοριστολογιες οπως οι πεντηκοστιανοι.τι δεν καταλαβαινω κ τι παρεξηγω?εξηγησε μου εσυ για να καταλαβω.σε ποιο πραγμα αναφερεσαι?το ΝΤΟΚ τι σημαινει?οτι ειμαι ο Γιατρος?πανε φουκαρα να σε δει ο Γιατρος.ειλικρινα τοχς χαμενο.επεσες κ στον τουλατο κ αποτρελαθκες ντιπ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΛΕΥΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ,ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΗ!!!Ε ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ?ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ!!!
ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΠΑΣΤΟΛΟΙ,ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΟΣΙΟΙ,ΚΑΙ ΟΣΙΕΣ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ,ΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΜΑΣ,ΘΑ ΘΕΛΗΣΕΙΣ,ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!ΠΩΣ ΜΩΡΕ?ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ?ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΑ?ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ?
ΑΣΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΤ ΕΣΕ.ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΥΤΤΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ?
Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟ ΣΩΘΗΤΩ!!!ΑΓΩΙΣΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΣΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ?ΝΑ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ!!Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΑΘΗ!!!
ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΘΗ?ΑΝ ΤΑ ΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΣΟΣ,ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ!!
ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ,ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ!!!
Η ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ!!!ΑΜΜΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!!!
Ε???
Πρωτον θα απαντησεις γιατι ειναι χλευασμος στον Χριστο το να παραδεχεται καποιος οτι εχει παθη.εαν δεν παραδεχτω οτι εχω παθη τοτε δεν προκειται ποτε να τα πολεμησω.δεν πολεμας κατι που δεν υπαρχει.μετα θα μου πεις που εγραψα οτι δικαιολογω τα παθη κ λεω ”Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΑΘΗ”.βλεπει γιατι σου λεω οτι γραφεις αλλα αντι αλλων?βλεπεις γιατι σου λεω οτι δεν καταλαβαινεις τι γραφω?η εισαι αλλοδαπος η εισαι ντιρλα η παιρνεις φαρμακα.θα ειναι υπερ σου να συμβαινει κατι τετοιο
Εαν δεν συμβαινει ενα απο τα τρια(η κ τα τρια) τοτε πολυ χειροτερα για σενα.μετα σημαινει οτι καταλαβαινεις πολυ καλα τι γραφω κ επιτηδες γραφεις αλλα αντι αλλων.αυτο σημαινει οτι εισαι ατιμος κ τρολ.βλεπεις οτι με λογικα επιχειρηματα εχω πεσει μεσα για σενα τοσο καιρο?εισαι ατιμος κ σαν αιρετικος δεν εχεις επιχειρηματα κ γραφεις αοριστολογιες.ολοι οι αιρετικοι πανε να κανουν επιδειξη γνωσεων κ εκτιθενται.ξερεις εσυ Γιοχαν οτι δεν πολεμαω φουκαρα μου τα παθη που εχω?
Ξερεις εσυ τις πραξεις μου?ειμαι κακος επειδη σου γραφω οτι εισαι αιρετικος?εισαι θελεις δεν θελεις.ειμαι κακος επειδη σε λεω ατιμο κ υποκριτη?μη γραφεις υποκρισιες κ ατιμα πραματα να μη στο πω.αλλο κριση αλλο κατακριση.εγραψες για οδοντοκρεμες.γιατι το εγραψες?πες μου γιατι με ειπες ΝΤΟΚ.τι σημαινει αυτο κ γιατι μου το εγραψες?
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΘΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.
ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΦΑΝΑΤΙΚΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΒΕΛΟΝΑ ΣΤ ΑΧΥΡΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!
ΔΕΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΜΑΙ ΟΥΤΕ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΣΕ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ,ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ,ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΝΩ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥ ΕΙΠΑΣ!!!ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΞΙΑ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ,ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,ΟΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΩΝ!!
ΤΕΛΟΣ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ.
ΑΜΗΝ,ΑΜΗΝ ΛΕΓΩ ΠΡΟΣ ΣΕ.
+++ΙΣΧΝ+++
ΑΜΗΝ
ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΦΑΝΑΤΙΚΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ.ολοι οι αιρετικοι,για να δικαιολογησουν τις αιρεσεις τους,λενε τους Ορθοδοξους φανατικους κ δογματιστες.επειδη οι Ορθοδοξοι πιστευουν στον λογο Του Θεου,επειδη πιστευουν στην Αγια Γραφη,επειδη πιστευουν σε αυτα που διδαξαν οι αποστολοι,για τους αιρετικους οι Ορθοδοξοι γινονται φανατικοι
Εφοσον τους αιρετικους τους μαστιγωνει ο λογος Του Θεου κ επειδη ξερουν οτι ειναι εκτος Εκκλησιας,για να ησυχασουν την συνειδηση τους λενε οτι δεν ειναι φανατικοι οπως οι Ορθοδοξοι κ επαναπαυονται.σας εχω μελετησει καλα φιλε μου.σηκωνετε λαβαρα δηθεν για Τον Χριστο κ κανετε ασκοπες ομολογιες πισω απο μια οθονη κ εκει που δεν σας ζητητε.ετσι διωχνετε απο την συνειδηση σας τον ελεγχο που σας κανει.τακτικες πρεζακια για να μη δει την αληθεια.ωστε ειμαι ο Γιατρος ε?τρεις λαλουν κ δυο χορευουν
Καλησπέρα.
Κατά την απουσία μου Croif με αποκάλεσες:
Λαμόγιο
Κατσικανιάρη
Μασόνο
Παλιολούστρο
και παλιολινάτσα.
📢 Έχεις το θράσος μετά το ξεσκέπασμα της υποκρισίας σου να μας πουλάς πνεύμα και να μας βρίζεις;
Δεν είσαι απλά ένα Τρολ, αλλά το χειρότερο είδος ανθρώπου. Μην λες αγόρι μου ότι είσαι Έλληνας, βρομίζεις με την αηδία σου κάθε τι Ελληνικό και χριστιανικό.
Γιόχαν
Λες ότι ο Γιδοβοσκός σε αποκαλεί αιρετικό ενώ δεν είσαι. Ωραίο ανέκδοτο αυτό!
▪️ «Δεν είμαι ορθόδοξος!» (croif101 2 Αυγούστου 2016 @ 18:10)
📢 Άρα είσαι αιρετικός! (και άλλα πολλά)
Γιόχαν από δικό σου σχόλιο
«ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ…» (Νοέμβριος 23, 2019 4:11 πμ)
Άγιος Παΐσιος: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι ο Χριστός.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)
📢 Ομολόγησε το αφού δεν απορρίπτεις τους Αγίους!
Άγιος Χρυσόστομος: «Αυτόν, ο οποίος ήταν ο Χριστός που έρχεται από την γενιά του Δαυίδ και που αυτοί προσδοκούσαν.» (Λόγος του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην Υπαπαντή του Ιησού Χριστού)
📢 Ομολόγησε το υποκριτή!
▪️ «Δεν είμαι ορθόδοξος!» (croif101 2 Αυγούστου 2016 @ 18:10)
▪️ «Σαφώς και είμαι ορθόδοξος!» (croif101 17 Απριλίου 2019 at 19:56)
Τι είσαι υποκριτή;
Ποιους νομίζεις ότι κοροϊδεύεις εδώ;
ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ,ΕΙΤΕ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΣ,ΕΙΤΕ ΩΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ,ΚΑΙ Ν ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΑΓΙΩΝ,ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΝ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΗΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠ ΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΝ.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ
Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης: «Είναι λάθος να προσεύχεται κάποιος για να σωθεί ο ίδιος. Τους άλλους πρέπει ν΄αγαπάμε και να προσευχόμαστε να μη χαθεί κανείς».
“Κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός και σώμα εμείς οι άνθρωποι, οι χριστιανοί. Λέει ο Απόστολος Παύλος: «Αυτός εστιν η κεφαλή του σώματος, της Εκκλησίας». Η Εκκλησία και ο Χριστός είναι ένα.Το σώμα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την κεφαλή του. Το σώμα της Εκκλησίας τρέφεται, αγιάζεται, ζει με τον Χριστό. Αυτός είναι ο Κύριος, ο παντοδύναμος, ο παντογνώστης, ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, ο στηριγμός μας, ο φίλος μας, ο αδελφός μαςΟ στύλος και το εδραίωμα της Εκκλησίας.
Αυτός είναι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, η βάση, το πάν. Χωρίς Χριστό, Εκκλησία δεν υπάρχει. Νυμφίος, ο Χριστός. Νύμφη, η καθεμία ψυχή.Ο Χριστός ένωσε το σώμα της Εκκλησίας με τον ουρανό και τη γη. Με τους αγγέλους, τους ανθρώπους και όλα τα δημιουργήματα, με όλη την κτίση του Θεού. Με τα ζώα και τα πουλιά. Με κάθε μικρό αγριολούλουδο, με κάθε μικρό έντομο.
Έγινε έτσι η Εκκλησία “πλήρωμα του τα πάντα εν πάσι πληρουμένου”, δηλαδή του Χριστού. Όλα εν Χριστώ και σύν Χριστώ, μέσα καιμαζί με τον Χριστό. Αυτό είναι το μυστήριο της Εκκλησίας.Ο Χριστός φανερώνεται μέσα στην ενότητα την μεταξύ μας και στην αγάπη Του, την Εκκλησία. Εκκλησία δεν είμαι μόνος εγώ, αλλά μαζί κι εσείς. Εκκλησία είμαστε όλοι. Μέσα στην Εκκλησία όλοι ενσωματώνονται. Είμαστε όλοι ένα και ο Χριστός κεφαλή. Ένα σώμα, σώμα Χριστού: “Υμείς δε έστε σώμα Χριστού και μέλη εκ μέρους”
Είμαστε όλοι ένα, γιατί ο Θεός είναι Πατέρας μας κι είναι παντού. Όταν το ζήσουμε αυτό, είμαστε μέσα στην Εκκλησία. Αυτή είναι η ευχή του Κυρίου μας στην Αρχιερατική Του Προσευχή: “ίνα ώσιν εν”, για όλα τα μέλη της Εκκλησίας. Ε, αυτό μόνο διά της χάριτος το καταλαβαίνει κανείς. Ζούμε τη χαρά της ενότητος, της αγάπης. Και γινόμαστε ένα μ΄όλους. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα!
ΕΓΩ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ,ΓΙΑΤΡΕ,ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ Τ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΠΛΗΡΩΣ.ΕΣΥ?
Αγιος Πορφυριος ”οι μπερδεμενοι ψυχικα ανθρωποι γινονται αιρετικοι”.για τον αγιο εισαι μπερδεμενος ψυχικα ανθρωπος.αυτο το δεχεσαι?οτι σε συμφερει δεχεσαι?αυτο ειναι ο ορισμος του αιρετικου.ολοι οι αγιοι ηταν κατα των αιρεσεων.ο αγιος Παισιος πολεμουσε τις αιρεσεις.γεια σου Γιατρε.καλως επεστρεψες
Γιοχαν για να πεις οτι αποδεχεσαι αυτα τα λογια πρεπει ΠΡΩΤΑ να αποδειξεις οτι ανηκεις στην Εκκλησια Του Χριστου.οταν το κανεις τοτε να μιλας για λογια των αγιων.ανηκεις στην Εκκλησια Του Χριστου?για να δουμε.καθορισε ποια ειναι αυτη.πες που λαμβανεις Θεια Κοινωνια.σε ποια Εκκλησια?στην Ορθοδοξη?στην παπικη?στους προτεσταντες?στους ιεχωβαδες?ποια ειναι απο αυτες η Εκκλησια Του Χριστου?ειναι ολες?σε ποια ισχυει το Μυστηριο?σε ολες?για πες
Γιοχαν για να ανηκεις στην Εκκλησια Του Χριστου πρεπει να δεχεσαι κ τα λογια Του Χριστου.λεει ο Ιησους στην Αποκαλυψη ”εγω ειμι η ριζα κ το γενος Δαυιδ”.λεει ο Γιοχαν ”ψεματα μας λες Ιησου.Ελληνας ”.βγαζεις ψευτη Τον Χριστο κ λες οτι Τον πιστευεις?οτι ανηκεις κ στην Εκκλησια Του?αιρετικε υποκριτακο
Μας κοροϊδεύεις ρε παλιοψεύτη υποκριτή; Δεν ντρέπεσαι λιγάκι; Μας λες κιόλας ότι ομολογείς τον Χριστό;
Ότι πιάνεις στο στόμα σου το λερώνεις! Είσαι μια αηδία και τίποτα άλλο! Όχι Ελληνική ψυχή δεν έχεις, αλλά είσαι χειρότερος από τον χειρότερο σκατόψυχο που αναλώνεται μέσα στην βλακεία και την αηδία του. Χίλιες φορές να ήσουν άθεος τηγανοκέφαλος παρά ένθεος σκατοκέφαλος.
Δεν τίθεται κανένα θέμα δόγματος με την πάρτη σου, αλλά σκέτη αλητεία και υποκρισία.
Croif says: «Δεν απορρίπτω τους Αγίους!»
Άγιος Παΐσιος: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι ο Χριστός.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)
Croif: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι το κοπρόσκυλο ο διάβολος» (croif101 3 Οκτωβρίου 2016 @ 03:13)
Άντε να χαθείς ρε σίχαμα!
Αυτόν που οι Άγιοι, οι Απόστολοι και η Γραφή ονομάζουν Θεό αληθινό, εσύ τον αποκαλείς κοπρόσκυλο.
Είσαι το αρχικοπρόσκυλο του διαόλου! Θα σε ταΐσω φόλα ρε σκατόσκυλο!
Ρε αγόρι μου, ανέβηκε ένα άρθρο με θέμα τις ομοιότητες.
Ωραία;
Ο κάθε ένας είπε την άποψη του εκτός από σένα. Εσύ ήρθες εδώ για να μας τρολάρεις! Άσχετος με το άρθρο και σχετικός με την βλακεία και την ανοησία. Δεν έχεις προσφέρει τίποτα στην έρευνα! Άχρηστος εντελώς! Το μόνο που βγάζεις είναι εμπάθεια και υποκρισία.
Είσαι ορθόδοξος Ναι ή Όχι; Για ποιο λόγο κουτοπόνηρε ισχυρίζεσαι ότι είσαι ορθόδοξος;
Είσαι για πολλές κλωτσιές!
Ψευτοέλληνα!
ψευτοχριστιανέ!
Υποκριτή!
Αρχιδιάολε!
Τώρα που σε δάγκωσα υποκριτάκο μου για πες μας:
Είσαι ορθόδοξος Ναι ή Όχι;
Τι νόμιζες ρε κακόμοιρο ότι θα μας δουλεύεις επ` άπειρον; Μήπως ενοχλείσαι που σε ελέγχω σαν τον άλλον τον ΑναΔων;
Άντε να χαθείτε ρε αλήτες!
Με την υποκρισία και την αηδία σας δίνετε μομφή στο όνομα του Χριστού τον οποίον δήθεν ακολουθείτε. Είστε όνειδος για κάθε Ελληνική αξία την οποία θάψατε με το βρωμοεγώ σας που αναδύει την βρώμα και την δυσωδία ενός αρρωστημένου ανθρώπινου είδους τύπου χομορεντίκουλους.
ΔΙΠΛΕ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΠΛΑΚΑ,Μ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΑΛΛΟΝ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ,ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ,ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ,ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΜΟΝΟΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ.
ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ,ΟΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΟΥ,ΤΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΛΕΓΩ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΡΚΩΘΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΓΥΡΩ,ΓΥΡΩ ΑΠ ΤΟ ΑΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Η ΟΧΙ,ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ
ΕΚΕΙΝΟΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΦΙΒΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ,ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.
Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΛΗΣ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ,ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ,Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ,Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
ΑΜΗΝ.
ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ,ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ!!ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΙΟΙ ΓΙΑΤΡΕ,ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ,ΒΛΑΧΑΔΕΡΟ!!!ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ,ΤΟΝ ΛΟΙΔΩΡΕΙΣ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΝ ΥΜΝΕΙΣ!!!
ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΣΕ ΚΥΤΤΑΞΕΙ?ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!
Οπως ελεγαν οι αγιοι,οπως ελεγε ο αγιος Πορφυριος που επικαλεστηκες τα λογια του,ο Κυριος Ιησους Χριστος σωζει δια της Εκκλησιας Του.κ η Εκκλησια Του ειναι μια,η Ορθοδοξη.ο αγιος Πορφυριος σε αυτην ανηκε.ο αγιος ελεγε οτι ο Ιησους σωζει μεσα απο τα Μυστηρια.εσυ εισαι εκτος Εκκλησιας κ δεν παιρνεις μερος στα Μυστηρια.αρα…!αμπελοφιλοσοφιες εννοεις τα λογια Του Χριστου,τον λογο της Αγιας Γραφης,τη διδασκαλια της Εκκλησιας Του Χριστου κ τα λογια των αγιων!μαλιστα
Οντως δεν ειμαστε ομοιοι.τι σχεση μπορει να εχω με εναν αιρετικο,υποκριτη,με εναν που λεει οτι πιστευει στον Χριστο αλλα οχι στα λογια Του?τι σχεση μπορει να εχω με καποιον που λεει Τον Χριστο ψευτη?
ΡΕ ΑΝΤΕ ΚΟΥΡΕΨΟΥ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΑ ΘΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ!!!!
ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠ ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΙΣΕΡΧΟΜΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ,ΚΑΘΕ ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΓΙΑΤΡΕ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ,ΜΙΑ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΙ ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΘΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΘΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ?ΑΝΤΕ ΡΕ ΑΘΕΕ,ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΓΙΑΤΤΡΕ ΤΗΣ ΠΑΛΚΑΣ ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΗΛΘΕΝ Η ΩΡΑ ΙΝΑ ΔΟΞΑΣΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΙ!!
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΟΒΕΙΣ ΡΟΔΑ ΜΥΡΩΜΕΝΑ,ΑΠ ΟΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΙΔΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΔΡΟΝΙ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟ ΕΚΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ!!!
ΚΡΑΤΑ ΤΟ,ΔΕΝ ΣΤΟ ΠΙΡΝΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΟ ΚΟΥΝΑ ΚΑΝΕΑΝΑΣ!!!
Γιόχαν δεν είμαι ο Γιδοβοσκός.
Ξεκόλλα!
Ο θεμέλιος λίθος σου δεν είναι ο Χριστός αλλά το ψεύδος. Ως ψεύτης αμετανόητος που είσαι, δεν ομολογείς τον Θεό, αλλά τον πατέρα του ψεύδους τον διάολο.
▪️ «Δεν είμαι ορθόδοξος!»
▪️ «Σαφώς και είμαι ορθόδοξος!»
📢 Ψεύτης!
Ισχυρίζεσαι ότι δέχεσαι τον λόγο των Αγίων.
Ψέμα ✔️
Ότι δέχεσαι τον λόγο των Αποστόλων.
Ψέμα ✔️
Ο λόγος σου δεν έχει καμιά αξία!
ΚΑΛΑ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ,ΓΙΑΤΡΕ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ,ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΣΚΟΥΖΕΙ!!!ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ,ΘΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ,ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ,ΑΝ ΖΩ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ,Η ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑΤΡΕ-ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ!!
Σκοτίστηκα για το ποιος θα σε κρίνει!
Είσαι ψεύτης!
Γεγονός ✔️
Αμετανόητος ψεύτης και υποκριτής!
Γεγονός ✔️
Σύμφωνα με την Αγία Γραφή πατέρας σου είναι ο διάολος!
Δεν ομολογείς τον Χριστό!
Δεν ζεις κατά τον Χριστό!
Οι ψεύτες αποκλείονται από την παρουσία του Θεού.
“Έξω όμως είναι κάθε ένας που αγαπάει και πράττει το ψέμα.” (Αποκάλυψη 22: 15)
ΣΚΟΥΞΕΕΕΕΕ ΛΑΜΟΓΙΟ,ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ!!!
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ!!!ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΠΕΡΑ,ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ!!!
ΣΚΟΥΞΕΕΕΕΕ.
Κύριο χαρακτηριστικό του διαόλου και των δαιμόνων του είναι το ψέμα. Αυτός είναι ο πατέρας του ψεύδους κι εσύ το παιδί του.
Ο θεμέλιος λίθος σου είναι το ψέμα! Πατάς πάνω σε ένα σαθρό οικοδόμημα το οποίο ξεκαλούπωσε ο οικοδόμος Doctor και εντός ολίγου θα βρεθείς στο κενό.
Θα σε μαζέψουμε με τα κουταλάκια από χάμω.
ΣΚΟΥΞΕ ΔΑΙΜΟΝΑ,ΣΚΟΥΞΕΕΕ!!!
ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ-ΓΙΑΤΡΕ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.
ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΡΙΖΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ!!!
ΜΠΑΝΑΚΙ ΤΩΡΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ!!!
ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ Ο ΘΕΟΣ,ΔΛΔ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΡΟΝΟΚΑΤΕΒΑΤΗ!!!ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!ΟΧΙ ΩΣ ΦΘΑΡΤΗ ΣΑΡΚΑ,ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΦΘΑΡΤΗ!!!ΟΠΩΣ ΑΝΕΛΗΦΘΗ.
ΚΑΛΑ ΚΑΦΑΣΙΑ ΝΤΟΚ!!!
Γιόχαν από δικό σου σχόλιο
«ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ…» (Νοέμβριος 23, 2019 4:11 πμ)
Άγιος Χρυσόστομος: «Αυτόν, ο οποίος ήταν ο Χριστός που έρχεται από την γενιά του Δαυίδ και που αυτοί προσδοκούσαν.» (Λόγος του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην Υπαπαντή του Ιησού Χριστού)
📢 Ομολόγησε το υποκριτή!
Να ξέρεις ότι στο τέλος θα σε φτύσουν όλοι!
ΚΑΛΑ ΚΑΦΑΣΙΑ ΝΤΟΚ!!!ΣΚΟΥΞΕΕΕΕΕΕ!!!!
Γιόχαν από δικό σου σχόλιο
«ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ» (Νοέμβριος 23, 2019 4:11 πμ)
Άγιος Παύλος: «περί του Υιού αυτού, όστις εγεννήθη ΕΚ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΔΑΒΙΔ κατά σάρκα» (Ρωμαίους 1.3)
📢 Ομολόγησε το υποκριτή!