Μολις ελαβα ενα μηνυμα απο την Adsense το οποιο ερχετε και δενει σε ολα οσα σας λεω για το πως θα ελενξουν τα παντα στο ιντερνετ ! Σημειωστε οτι αυτο που λενε οτι θα γινει ..ηδη γινεται και θα σας το δειξω τι εννοουν σε μερικα σημεια ..διαβαστε ειναι πολυ ενδιαφερον να μαθετε ..!
Το μηνυμα της Adsense για την πολιτικη που ερχεται και οχι που ηδη υπαρχει ..!
Αγαπητέ εκδότη του Ad Manager,
Επικοινωνούμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε σχετικά με μια αλλαγή στις πολιτικές εκδοτών της Google για όλα τα προϊόντα εκδοτών που θα επηρεάσουν τον λογαριασμό σας στο Ad Manager.
Τον Σεπτέμβριο του 2019 θα εφαρμοστούν αλλαγές σε ορισμένες από τις πολιτικές περιεχομένου που αφορούν στα προϊόντα εκδοτών (AdSense, AdMob και Ad Manager). Παρόλο που δεν απαιτείται τώρα κάποια ενέργεια από εσάς (εφόσον αυτές οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν προς το παρόν τους εκδότες), φροντίστε να διαβάσετε προσεκτικά αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να εξοικειωθείτε με τις αλλαγές που θα εφαρμοστούν τον επόμενο μήνα.
Γιατί πραγματοποιούμε αυτές τις αλλαγές:
Ένα από τα κορυφαία αιτήματα που λαμβάνουμε από τους εκδότες είναι ότι θα ήθελαν να απλοποιήσουμε και να βελτιώσουμε τις πολιτικές μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς χρησιμοποιείτε αρκετά προϊόντα που παρέχουμε για εκδότες. Έτσι, θέλουμε να σας προσφέρουμε έναν ξεκάθαρο και εύκολο τρόπο να κατανοήσετε πώς να αλληλεπιδράτε με τις πολιτικές μας και πώς αυτές σας επηρεάζουν, ανεξάρτητα από τα προϊόντα που χρησιμοποιείτε.
Δείτε τι μπορείτε να περιμένετε:
Πολιτικές για εκδότες της Google, όπου περιγράφονται οι τύποι περιεχομένου για τους οποίους δεν θα δημιουργούνται έσοδα μέσω κανενός από τα προϊόντα εκδοτών. Σε αυτούς τους τύπους περιλαμβάνονται τα εξής: Παράνομο περιεχόμενο, Υλικό σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών και Παιδοφιλία, Άσεμνο σεξουαλικό περιεχόμενο, Θέματα για ενηλίκους σε περιεχόμενο για οικογένεια, Κατάχρηση πνευματικής ιδιοκτησίας, Είδη υπό εξαφάνιση ή απειλούμενα είδη, Επικίνδυνο ή υποτιμητικό περιεχόμενο, Προαγωγή ανέντιμης συμπεριφοράς, Παραπλανητικό περιεχόμενο, Κακόβουλο ή ανεπιθύμητο λογισμικό, και Νύφες κατά παραγγελία.
Περιορισμοί για εκδότες της Google, στους οποίους περιγράφονται οι τύποι περιεχομένου που θα λαμβάνουν περιορισμένες πηγές διαφήμισης. Σε αυτούς τους τύπους περιλαμβάνονται τα εξής: Σεξουαλικό περιεχόμενο, Σοκαριστικό περιεχόμενο, Εκρηκτικά, όπλα, τμήματα όπλων και συναφή προϊόντα, Άλλα όπλα, Καπνός, Ψυχαγωγικές ναρκωτικές ουσίες, Πώληση και κακή χρήση αλκοόλ, Τζόγος στο διαδίκτυο, Συνταγογραφούμενα φάρμακα και Μη εγκεκριμένα φάρμακα και συμπληρώματα. Το Google Ads (πρώην AdWords) θα εξακολουθεί να μην προβάλλεται σε οποιοδήποτε τέτοιο περιορισμένο περιεχόμενο. Το περιεχόμενο αυτού του είδους θα λαμβάνει διαφημίσεις μόνο από άλλα διαφημιστικά προϊόντα ή μέσω της χρήσης άμεσων συμφωνιών μεταξύ εκδοτών και διαφημιζόμενων.
Εναρμόνιση των προϊόντων που προσφέρουμε στους εκδότες, παρέχοντας απλότητα, συνέπεια και εύκολη κατανόηση, ανεξάρτητα από το προϊόν (ή τα προϊόντα) που επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε.
Τι σημαίνει αυτό για εσάς ως εκδότη του Ad Manager:
Όλες οι συμφωνίες (συμπεριλαμβανομένων των άμεσων συμφωνιών) οι οποίες προβάλλονται μέσω του Ad Manager θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις Πολιτικές για εκδότες της Google. Δεν θα είναι δυνατή η δημιουργία εσόδων μέσω του Ad Manager από περιεχόμενο που δεν συμμορφώνεται με αυτές τις πολιτικές. Σε ό,τι αφορά τις πολιτικές μας που ισχύουν σήμερα, τυχόν προσπάθειά σας για δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο που παραβαίνει τις πολιτικές μπορεί να οδηγήσει στην αναστολή ή τον τερματισμό του λογαριασμού (ή των λογαριασμών) σας.
Το περιεχόμενο δημιουργίας εσόδων που εμπίπτει στους Περιορισμούς για εκδότες της Google δεν θα αποτελεί πλέον παράβαση πολιτικής. Αντιθέτως, οι διαφημίσεις σε αυτό το περιεχόμενο θα περιορίζονται ως κατάλληλες, με βάση τις προτιμήσεις κάθε διαφημιστικού προϊόντος ή/και τις μεμονωμένες προτιμήσεις των διαφημιζόμενων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό σημαίνει ότι δεν θα υποβάλλονται προσφορές από καμία πηγή διαφήμισης στο απόθεμά σας και ότι δεν θα εμφανίζονται διαφημίσεις στο εν λόγω περιορισμένο περιεχόμενο. Επομένως, αν και μπορείτε να επιλέξετε τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο που εμπίπτει στους Περιορισμούς για εκδότες της Google, αν το κάνετε, αυτό θα σημαίνει ότι θα λάβετε πιθανότατα λιγότερες διαφημίσεις σε αυτό το περιορισμένο περιεχόμενο από ό,τι θα λαμβάνετε σε άλλο, μη περιορισμένο περιεχόμενο.
Έχετε υπόψη ότι οι εν λόγω πολιτικές και οι περιορισμοί θα ισχύουν πέραν των λοιπών πολιτικών που διέπουν την από μέρους σας χρήση των προϊόντων εκδοτών της Google.
Τι πρέπει να κάνετε:
Προς το παρόν, τίποτα. Το Κέντρο βοήθειας και το Κέντρο πολιτικής θα ενημερωθούν τον Σεπτέμβριο του 2019, καθώς τότε θα πραγματοποιηθεί η πλήρης ανάλυση των πολιτικών και των περιορισμών. Τότε, ελέγξτε τις ενημερωμένες πολιτικές και τους περιορισμούς, για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας συμμορφώνεται με αυτά τα στοιχεία.
Έχετε υπόψη ότι η Google θα ανακοινώσει ενημερώσεις στις πολιτικές και τους περιορισμούς για το Ad Manager σε αυτό το αρχείο καταγραφής αλλαγών. Οι εκδότες πρέπει να παραμένουν ενήμεροι για τις αλλαγές στις πολιτικές και να συμμορφώνονται πάντα με αυτές.
Εις το επανιδείν,
Η ομάδα του Google Ad Manager
Ας εστιασουμε στο κοματι αυτο … Σε αυτούς τους τύπους περιλαμβάνονται τα εξής: Παράνομο περιεχόμενο, Υλικό σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών και Παιδοφιλία, Άσεμνο σεξουαλικό περιεχόμενο, Θέματα για ενηλίκους σε περιεχόμενο για οικογένεια, Κατάχρηση πνευματικής ιδιοκτησίας, Είδη υπό εξαφάνιση ή απειλούμενα είδη, Επικίνδυνο ή υποτιμητικό περιεχόμενο, Προαγωγή ανέντιμης συμπεριφοράς, Παραπλανητικό περιεχόμενο, Κακόβουλο ή ανεπιθύμητο λογισμικό, και Νύφες κατά παραγγελία.
Ας μιλησουμε για το παραπλανητικο περιεχομενο … και ας σκεφθουμε ποιος αποφασιζει αν μια ειδηση ειναι αληθινη η οχι ..αν μια ειδηση ειναι hoax η οχι ..και ας σκεφθουμε ποιο βαθια ..ποιος εχει την δυναμη να πει αν μια ειδηση ειναι αληθινη η οχι ..Εγω η η Google ; …Ποιος μπορει να επρηεασειτην μαζα στην αποδοχη μιας συμβασης νεας αληθειας εγω η αυτοι;
Θεματακι δευτερον, αυτο το μηνυμα το ελαβα σημερα οτι ΘΑ ΓΙΝΕΙ …ας δουμε τι γινεται ομως μεχρι σημερα …!
Καθημερινα …ξανα το λεω καθε μερα !!..λαμβανω μηνυμα οτι παραβιαζω τους ορους της εταιριας και εκει δεν θα εχω δικαιωμα εσοδων .. ας δουμε που σημερα πχ …
Ειμαι λιγο ατυχος γιατι ηθελα να δεις αρθρα πχ με Τσιπρα που τα εβγαζε ολα σαν σεξουαλικο περιεχομενο , να πω την αληθεια τον τελευταιο καιρο απο τοτε που εφυγε η χουντα της αριστερας δεν ειχα πολλα , περσι εναν τονο..οπου υπηρχε Τσιπρας υπηρχε και διακοπη εσοδων κοκ..αλλα ας δουμε τα σημερινα …!
Ας παρουμε πχ το αρθρο http://katohika.gr/ellada/serial-killer-stin-kypro-apo-tainia-me-ptoma-to-l/ που εχει πλεον φλαγκαριστει σαν σοκαριστικο περιεχομενο..αν το δεις δεν εχει σταλα σοκαριστικο περιεχομενο ειναι απλα μια καθημερινη ειδηση !
Ας παρουμε το αρθρο https://katohika.gr/ellada/megali-ntropi-aisxos-koser-sfagi-zoon-xoris-anaisthitopoiisi-irthe-stin-ellada/ που ειναι η καθημερινη αληθεια για τις σφαγες κοσερ ..αλλα επειδη ειναι η αληθεια σοκαριστικη … δεν θα εχεις να πληρωθεις ..μην την λες ..με το σκεπτικο στην google !
Παμε σε αυτο το αρθρο που ειναι ενημερωτικο για το τι ερχεται .. ΑΥΤΗ Η ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΙΣΗ ΤΟΥ 67’ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΟΣΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ επειδη εχει μεσα βιντεο ..που ειναι απο την ιδια εταιρια youtube που δειχνουν οπλα παλι το θεωρει η google οτι δεν ειναι καλο… τα οπλα πειραξαν η το περιεχομενο και η πληροφορια; ..
Παμε εδω Ποσο κοστίζουν στην Μαύρη αγορά τα όργανα μας ; ενημερωτικοτατο αρθρο που πρεπει να γνωριζεις την αληθεια στο τι γινεται σημερα στον κοσμο σου , το αρθρο μεσα δεν χει σταγονα αιμα , ουτε βια ουτε τιποτα …αλλα και αυτο εξω,..γιατι; ..Μηπως επειδη δεν πρεπει να γνωριζεις; ..Μηπως αυτος ειναι ενας ατυπος τροπος εκβιασμου στο να οδηγηθει ο ερευνητης να επιλεξει ποια αληθεια συμφερει και ποια οχι ;..
Σταματω εδω γιατι ειμασταν και ατυχοι , ηθελα πολυ να βρω αρθρο με πολιτικο περιεχομενο να ειναι με σημαια σεξουαλικου περιεχομενου αλλα υποσχομαι να το βαλω αλλη μερα γιατι σιγουρα θα εμφανιστει !
Και μονο αυτο το αρθρο ειναι ικανο να με κανει μπαν απο τον λογαριασμο μου η Adsense αν θελησει να θεωρησει οτι συκοφαντω την εταιρια αλλα δεν το κανω , δειχνω ξεκαθατρα μια καταφορη αδικια που δεχονται αυτοι που δημιουργουν περιεχομενο , μια αδικια προς την ελευθερη ερευνα με βαση το κερδος , μια αδικια προς την αληθεια με βαση το κερδος …δεν μπορει το κερδος να γινει η πυξιδα του τι θα πεις στο αναγνωστικο σου κοινο …δεν μπορει η εταιρια διαφημισης να αποφασιζει τιθα γνωριζουν οι αναγνωστες σε ολο τον κοσμο !
Αυτα προς το παρον θα επιστρεψω…ηθελα να το κανω για να δειξω για ποιο λογο πρεπει να περασουμε στην αυτοχρηματοδοτηση μας σαν μεσω πληροφοριας και ποσο σημαντικο ειναι οι αναγνωστες που θελουν να γνωριζουν την αληθεια να κατανοησουν οτι αυτη η αληθεια ειναι σε πολεμο με το κερδος !
Ηθελα να δειξω τι ερχεται ακομα στον ελεγχο της ειδησης , στον ελεγχο του τι πρεπει να γνωριζεις και ποιος πραγματικα το αποφασιζει ..!
Stranger…