22:38 - 01/08/2019

Κυνηγωντας μεθυσμενες πυγολαμπιδες μεσα στο χαος …

Τα θρανια με νικησαν , η γραμμικη εκπαιδευση με ξερασε απο νωρις , το σκαρι αυτο το γερμασμενο πια δεν αντεξε οταν ηταν νεο να ακουει τις παπαριες που επρεπε ωστε να γινει ενας καλος ,σωστος υπακουος επιστημονας , δυο φορες απετυχα να σπουδασω γιατι .. το εγωιστικο μου τομαρι δεν δεχοταν να ακουει πραγματα που απο μονο του τα ειχε δει αλλιως ..!

Τα ιδια επαθα και στο σχολειο …ο χειροτερος μαθητης .. βουιζαν τα αυτια μου σε καθε ψεμα η σε καθε στημενη συμβαση αληθειας που χρησιμοποιουσε το συστημα εκπαιδευσης και υποταγης, μαυρο προβατο του σχολειου στην κυριολεξια …τρεις φορες εμεινα σε ταξη στο λυκειο λογω απουσιων …ενταξει φταιει οτι ειχα ερωτευτει και την κορη του προεδρου των γονεων…φταιει οτι με εγραψαν και οι εφημεριδες για απαγωγη ανηλικου …η ιδια κοπελα ..! Η μονη μου νικη ειναι οτι γνωρισα συμμαθητες απο τρεις διαφορετικες χρονιες …και στα ρεγιουνιον δεχομαι περισσοτερες προτασεις !

Πριν πολλα χρονια πανω σε μια μπαρα συνομιλουσα με εναν απο αυτους τους συμμαθητες και οταν του ειπα οτι ειχα γραψει ενα βιβλιο εσκασε στα γελια …ασε μας ρε φιλε εσυ βιβλιο εσυ δεν ξερεις που πανε τα τεσσερα … αρκεστηκα στο να του εξηγησω οτι γνωριζει την μορφη μου αλλα οχι εμενα …οπως χιλιαδες ανθρωποι που περασαν χρονο μαζι μου στην πορεια της ζωης μου ..!

Βλεπεις αυτος ο κοσμος ειναι εικονα και οχι ουσια …ειναι τι θα δειξεις οτι εισαι και οχι τι πραγματικα εισαι , στο σχολειο ημουν σαν εικονα ο χαζος ο αγραμματος οχι αυτος που δεν ηθελε να δωσει σημασια στην γραμμικη εκπαιδευση και με τιποτα αυτος που μπορει να γνωριζε πιο πολλα απο αυτον που ειχε εντολη να του καψει λιγο ακομα iq …ημουν αυτος που δεν αγαπουσε τα γραμματα παρα το οτι σαν νεος ειχα την μεγαλυτερη βιβλιοθηκη που δεν την εχουν σημερα ουτε καθηγηταδες ..!

Παρεα και συντροφια με αυτα που εγω ηθελα να μαθω ημουν για μενα ερευνητης αλλα για τους αγαπητικους της επιφανειας ημουν αλητης , αδιαφορος , αντιδραστικος ..κακο προβατο στην εικονα της σικ περιοχης που μεγαλωνα !!

Ολη αυτη η πολυλογια ειναι για να εξηγησω οτι σημερα λεω ..μαλακας πιαστηκες .. θα μπορουσες να τους δουλεψεις οπως εκαναν εκαντονταδες αλλοι συμμαθητες σου η συμφοιτητες σου , να κανεις οτι σε νοιαζει , να κλεψεις , να γλυψεις να παπαγαλισεις τα ανοητα …και να παρεις ενα κολοχαρτο οπου σημερα θα σου εδινε το δικαιωμα ολα οσα εχεις ανακαλυψει καποιοι να τα δουν και να τα σεβαστουν το λιγοτερο … το λιγοτερο ..!

Αρα η βουτια που θα κανουμε παρακατω θα ειναι μια βουτια ενος γραφικου μη επιστημονα κοινωνικα …ο οποιος μπορει και να μην ξερει τι λεει για το αγαπημενο συστημα…

Λοιπον σημερα θα κυνηγησουμε μεθυσμενες πυγολαμπιδες μεσα στο χαος …!

Αν σε ρωτουσα …θα επαιζες στο τζοκερ τα παρακατω νουμερα ;.. 1,2,3,4,5,6,…. το 99.99% θα μου ελεγε οχι , αλλα στην πραγματικοτητα αυτα τα νουμερα «στατιστικα» εχουν τις ιδιες πιθανοτητες να βγουν οπως εχει ο οποιοσδηποτε αλλος συνδιασμος σε νουμερα να βγει στο τζοκερ …! Αν σου ελεγα αυτα … 2,4,6,8,10 …μπορει να επηρεαζοσουν λιγο απο την προηγουμενη παρατηρηση αλλα μεταξυ μας τωρα παλι δεν θα το εκανες … αν το εκανα ανα τρια …λιγοι θα ελεγαν ισως …αν το εκανα ανα 4 νουμερα πχ 4,8,12,16,20 ..θα αρχιζε το νουμερο αντιληψης να αλλαζει και να μην αναγνωριζεις κανενα μοτιβο που συνειδησιακα θα το εκανε να αρνηθει και ετσι πλεον το αρχικο οχι θα εμπλεκε και με το ναι ..!

Ολα τα παραπανω νουμερα εχουν την ιδια στατιστικη πιθανοτητα … !

Ας το αντιστρεψουμε , αν σου πω βαζεις στοιχημα οτι θα βγει το 34,21,14,7,38 …θα μου πεις ναι βαζω στοιχημα οτι δεν θα βγει … γιατι το κατανοεις οτι εχεις τις ιδιες πιθανοτητες που εχει και το τζοκερ σαν εταιρια .. αλλα παλι κα αυτο το νουμερο εχει ισες πιθανοτητες να βγει με τα παραπανω …!

Οταν παιζεις τζοκερ λοιπον ενω εχεις εκατομμυρια πιθανοτητες κατα σου να μην κερδισεις εσυ επιλεγεις συνεχεια να μην εφαρμοζεις μια πρακτικη στην οποια θα μπορουσες να μειωσεις αυτες τις πιθανοτητες … και εξηγουμε…

Παμε παλι απο την αρχη … 1,2,3,4,5,6, μεταξυ μας τωρα ενω εχει τις ιδιες πιθανοτητες θεωρεις οτι αυτη η πιθανοτητα θα εμφανιστει στο επομενο τζοκερ;…ΟΧΙ.. ολες οι αλληλουχιες αυτου του στυλ …δηλαδη 7,8,9,10,11..; ΟΧΙ παλι ..
Το 2,4,8,10,12; ΟΧΙ παλι … το 14,16,18,20,22 …οχι παλι …! και με αυτο το σκεπτικο θα μπορουσες να δημιουργησεις κανονες που αρχιζουν και μειωνουν τις πιθανοτητες για σενα …!

Θα μπορουσες να πεις οτι πεταω εξω ολους τους ισοποσους συνδιασμους αναπτυξεις ..δηλαδη δεν θα ερθει ενας συνδιασμος απο νουμερα που θα εχουν την ιδια αποσταση μεταξυ τους ..δηλαδη οχι ν+1,ν+2,ν+3 κοκ

Πεταω εξω οτι δεν θα ερθουν 5 μονα , η 5 ζυγα , πεταω εξω οτι δεν θα ερθουν τα ιδια νουμερα που βγηκαν ξανα ποτε…κοκ κοκ ..οι παραμετροι ειναι πολλοι …με αυτο τον τροπο θα εχουμε μειωσει τις πιθανοτητες για εμας …αλλα επι της ουσιας θα μας εχουμε κοροιδευσει αφου ολες οι πιθανοτητες ειναι ιδιες για ολους τους συνδιασμους …!!

Ας εστιασουμε στην μεθυσμενη πυγολαμπιδα που δεν ξερει κατα που κανει μεσα στο χαος …

Ενω ολοι οι συνδιασμοι εχουν την ιδια στατιστικη πιθανοτητα να βγουν ..εμεις λεμε οτι δεν θα βγουν στην επομενη κληρωση και αντε και αν γινει η στραβη…ο πρωτος λοξυγκας της μεθυσμενης πυγολαμπιδας και στην επομενη βγουν αυτα που εμεις αναιρεσαμε ..τοτε θα συνεχισουμε στην επομενη κληρωση με το ιδιο σκεπτικο κοκ…!

Εδω υπαρχει ενα προβληματακι μικρο που καλο ειναι να το κατανοησουμε σαν γνωση στην ανθρωποτητα ….οτι απο την στιγμη που η συνειδηση μας στοχευσει σε ενα σημειο τοτε δινουμε μεγαλυτερη περιπτωση σε αυτο το σημειο να κανει την εμφανιση του…!

Δηλαδη αν αυριο χιλιοι αναγνωστες του κατοχικα νεα αποφασισουν να πεταξουν εξω μερικες παραμετρους ωστε οι πιθανοτητες να ειναι με το μερος τους τοτε …. το καλεσμα του κυκλου μεσα στο χρονο θα καλεστει να κανει την ανατροπη ….αν δηλαδη εχει βγει ποτε πχ 5 μονα ..και ο κυκλος ειναι Α… η στοχευση θα αναγκασει τον κυκλο να γινει -Α..!

Γνωριζω οτι κανενας μαθηματικος δεν θα συμφωνησει και δηλωνω σαν σωβινιστικο γουρουνι οτι αυτο που γραφω σημερα ισως γινει κατανοητο στην επιστημονικη κοινοτητα σε 300 χρονια ..

Τα παντα εχουν βιορυθμους , κυκλους ,επαναληψεις , εμεις ,η γη , τα ζωα , ο ουρανος , τα αστερια , η εξελιξη ..τα παντα ακολουθουν ρυθμους … ακομα και οι καταστροφες , ακομα και οι θυσιες , ακομα και η επιβολη μεσα στην συνειδηση του επομενου δολοφονου που θα μπει μεσα στο σχολειο και θα αρχισει να πυροβολει …!

Τι μαθαμε λοιπον παραπανω , μαθαμε οτι ενω το φαινομενο μπορει να ειναι υπαρκτο …δηλαδη να μην ερθει στην επομενη κληρωση το 1,2,3,4,5 ..εμεις αν και εφαρμοσαμε σωστη λογικη βασικα κοροιδευσαμε τον εαυτο μας …και αυτο γινεται σημερα στα παντα γιατι στην γνωση μας λειπουν τεραστιες πληροφοριες ..!

Ζουμε μια ζωη με ορια γνωσης και μεσα σε αυτα τα ορια παιρνουμε τις επιλογες μας , αν μας δινοταν η ευκαιρια το πληροφοριακο επιπεδο μας να αυξανοταν καθημερινα μεσα μας τοτε οι επιλογες μας θα ηταν και περισσοτερες… τωρα μπορεις να φανταστεις ποιος σε θελει μεσα στο αγχος , ποιος σε θελει με συγκεκριμενη παιδεια , ποιος σε θελει να εισαι στον αφρο , ποιος και γιατι σε ταιζει σαπουνοπερα , ποιος και γιατι σου δινει επιλογες τον κουλη και τον αλεξη κοκ κοκ κοκ …~

Με την ΔΩΡΕΑ ενος «καφε» το μήνα βοηθάς στον αγώνα κατα της φίμωσης της ελευθερίας του λόγου , βοηθάς το Κατοχικα ΝΕΑ


                                                                                  

Υ.Γ Να μην κοιτας τα παντα με δισδιαστατο ματι …..

Stranger…

Loading...

Loading...
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (7)

  1. Το καλύτερο άρθρο μακράν εδώ κ μια πενταετία!
    Και πολυ πολυ κατανοητό….
    Για οοοολους….!

  2. μπορω να φανταστω…αυτοι δεν φανταζονται…

  3. χωρις να θελω να κανω αντινοηση και αν εχω καταλαβει σωστα, θα διαφωνησω με αυτο «αν μας δινοταν η ευκαιρια το πληροφοριακο επιπεδο μας να αυξανοταν καθημερινα μεσα μας τοτε οι επιλογες μας θα ηταν και περισσοτερες» . ισα ισα μαλλον περιοριζονται οι επιλογες τοσο ωστε φτανουμε να εχουμε μονο μια επιλογη, την ορθη.
    στο παραδειγμα που αναφερεις π.χ. αν η γνωση μου ηταν ολοκρηρωμενη το πιθανοτερο θα ηταν η επιλογη μου να ταυτιζοταν με τον αριθμο της κληρωσης καθε φορα. ενα αλλο παραδειγμα ειναι οι προβλεψεις σου. για εναν μη κατοχικο τα γεγονοτα ειναι τυχαια, εδω ειναι προδιαγεγραμενα.

  4. Μέσα στο σχολείο δε μ΄άφησαν να φανταστώ…. κάθε φορά που φαντάστηκα με τιμώρησαν με βαθμολογία…. για την ανυπακοή της φαντασίας μου. Όποτε ρώτησα γιατί ο τύπος είναι έτσι …. μου απάντησαν γιατί ο τύπος είναι έτσι…. όποτε έλυσα το πρόβλημα με πιο απλά μαθηματικά κι όχι με τον τύπο που ήταν έτσι με τιμώρησαν με κάτι κάτω από τη βάση. Όποτε μετέφρασα άγνωστο απορούσα γιατί πρέπει να αλλάξω τόσο πολύ την σύνταξη σαν να μεταφράζω ξένη γλώσσα, και μ΄έμαθαν ότι μεταφράζω μια νεκρή γλώσσα! Από την πρώτη δημοτικού μέχρι την 1 λυκείου με μάθαιναν ότι στην Ελλάδα γεννήθηκε η Δημοκρατία, στην πρώτη λυκείου η καθηγήτρια μου είπε ότι η Δημοκρατία πρωτόεφαρμόστηκε πριν περίπου 200 χρόνια στην Αμερική κι ότι αυτό που ήξερα ήτανε λάθος! Έτυχε να παρατηρώ παράλληλα και τα αλλά παιδιά, μέχρι τη δευτέρα γυμνασίου στην τάξη ήμασταν μόνο Έλληνες γιατί ζούσα σε χωριό, από τα 15 χρόνια μου και πέρα στο σχολείο της πόλης η τάξη μου είχε πιο πολλούς ξένους παρά Έλληνες ένιωθα μειονοτικά. Όμως κατάφερα να παρατηρήσω…. ότι έλεγε η καθηγήτρια οι ξένοι το πίναν σαν σφουγγάρια, το παίρναν σαν δεδομένο σαν αλήθεια σαν ουσία σαν πραγματικότητα και για αυτό μάλλον τους τιμούσαν με βαθμούς εμάς μας τσάκιζαν. Αυτό κάπου με έκανε να ζηλεύω να θυμώνω, μετά κατάλαβα ότι δεν είχε κανένα νόημα γιατί απλά οι ξένοι ήτανε πρόβατα και το άσπρο μαύρο να τους μάθαινες δεν θα απορούσαν θα το δέχονταν έτσι! Ήταν απλά πιο έτοιμοι από μας τους Έλληνες και πιο αγαπητοί στους καθηγητές γιατί δεν ρωτούσαν και δεν τους κούραζαν! Γιαυτό και την καλύτερη έκθεση στο σχολείο μου την είχε γράψει Αλβανίδα που ήρθε στην Ελλάδα 12 χρονών. Αυτή και η έκθεση πήγανε στη Βουλή! Τι κι αν όταν μιλούσε κουραζόμασταν να καταλάβουμε τι θέλει να πεί…. εμάς οι εκθέσεις μας είχαν εκφραστικά λάθη δεν ήταν δομημένες σωστά …κτλπ…κτλπ! Τώρα κατάλαβα και δεν θυμώνω πια ούτε ζηλεύω! Ήταν όλα ένα πρόγραμμα!

  5. «….τοτε …. το καλεσμα του κυκλου μεσα στο χρονο θα καλεστει να κανει την ανατροπη ….αν δηλαδη εχει βγει ποτε πχ 5 μονα ..και ο κυκλος ειναι Α… η στοχευση θα αναγκασει τον κυκλο να γινει -Α..!» Δηλαδή εδώ εννοείς ότι θα κλέσει ο κύκλος και θα βγεί παλι το 5μονά, κάτι που κανονικά θα αποκλέιαμε; Και αυτό επειδή συγκετρωθηκαμε συνειδητά σε αυτο; Η μήπως ότι θα βγέι το αντίθετο απο αυτό που επιδιώκαμε, επειδή το αποκλείσαμε; Η μήπως ότι θα αρχίσουν να βγάινουν περισσότερα μονα? Ποιά η δύναμη της στοχευσης κατα τη γνώμη σου?

  6. Εμένα μου θυμίζει το να ψάχνεις να βρεις ψύλλους στα άχυρα και πραγματικά όταν δεν έχεις τη σωστή ενημέρωση δεν μπορείς να εικάζεις. Μήπως είναι το ένα ή μήπως είναι το άλλο, ή αν δεν είναι το ένα μπορεί να είναι το άλλο. Δηλαδή πως να απαλλαγείς από τους ψύλλους που υπάρχουν στα άχυρα. Τι να κάνεις να βράσεις μεγάλους σωρούς από άχυρα ή να ρίξεις φάρμακα και τι φάρμακα. Που να βρεις την άκρη. Έτσι μη έχοντας άλλη επιλογή. Μαθαίνεις να ζεις με τα ψύλλους, όπως μαθαίνεις να ζεις και με τους σεισμούς ή τις φωτιές, από όπου και αν αυτά προέρχονται. Βέβαια αυτοί δεν θέλουν να μάθουμε να ζούμε με αυτά. Θέλουν να μάθουμε να ζούμε με άλλα. Με τη σατανική τους τεχνολογία, ώστε να μην απορρίψουμε το χάραγμα του αντίχριστου. Για αυτό πρέπει να αδιαφορούμε για ότι ανοησίες μας λένε και να μην πολυεπιμένουμε. Όμως ένα πράγμα είναι απαραίτητο να κάνουμε. Σε ένα πράγματα δεν πρέπει να εθιστούμε και αυτό είναι η αμαρτία. Για αυτό πρέπει να ζούμε με νηστεία, προσευχή και μετάνοια, ώστε να είμαστε σε εγρήγορση, Νίψη όπως ονομάζεται στην γλώσσα των Πατέρων, για να μην υποκύψουμε στις απαιτήσεις του σατανά, που ούτως ή άλλως είναι καταδικασμένος και δεν τον σώζει καμία καμπάλα

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*