Διαφημίσεις

Ολοι αυτοι οι νεοι ανθρωποι που εχουν υιοθετησει ιδεολογιες κοπυ παστε , ξενοφερτη αγαπησιαρικη αγκαλιτσα για να προχωρησουν σαν δουλοι στο αυριο της νεας ταξης πραγματων ειναι …δικο μας σφαλμα … δικο μας λαθος .. δικη μας απροσεξια … και πανω απο ολα δικη μας η ευθυνη ..!

Απο οτι καταλαβαινω ειναι τοσο δυνατο το χτυπημα στο κοινωνικο ιστο της Ελλαδας οπου δυστηχως αυτοι οι νεοι ανθρωποι θα κατανοησουν τι εκαναν και τι υποστηριζαν με τον πιο δυσκολο τροπο … την στιγμη που θα νοιωσουν τον πολεμο απο αυτους που τους διδαξαν να μην πιστευουν σε πατριδα .. απο τους ιδιους που μεσα στα πανεπιστημια τους ειπαν ..η πολυπολυτισμικοτητα ειναι κατι καλο… και αυτα τα νεα παιδια ..επειδη ολο το κρατος ηταν παντα απων .. ολα τα ιδανικα ηταν απων .. ολοι μας ειμασταν απων προσβληθηκαν απο τον ιο που εσπειρε ο εχθρος της χωρας ωστε να μπορεσει να αλλωσει ευκολα οτι απομεινει ..!

Δεν τους εμαθε κανεις να αμφισβητουν αλλα να ανηκουν..και σαν νεοι ανθρωποι που βραζει το αιμα τους τους πλασαριστηκε μια σικε αντισταση ..μια δηθεν επανασταση στην σταση των προηγουμενων….δεν τους δοθηκε ο χρονος να ψαξουν , να ερευνησυν τι και πως ..βλεπεις ειμαστε στην εποχη της επιφανειας…και αφου τιποτα αλλο δεν υπηρχε με αρκετη λογικη και δυνατη πληροφορια να οδηγησει τη θερμη του νεου αννθρωπου σε καποια αλλαγη… ηρθε η αλλαγη της λουλακι στασης … φορεσαν την μασκα του ανηκω σε μια ομαδα και παπαγαλιζουν μια ιδεολογια που δεν γεννησαν οι ιδιοι …αλλα πονηροι πισω απο γραφεια με τζαμια αλεξισφαιρα ..!

Ειλικρινα λυπαμαι πολυ για την στιγμη που θα κατανοησουν τι εκαναν … ! Λυπαμαι που δεν θα μαθουν μαλλον ποτε την πραγματικη Ελλαδα .. που πισω απο το χαρακωμα πολεμα αιωνες τωρα να νικησει τους δυναστες της !

Stranger…

Από Stranger

Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

22 σχόλια στο “Και καπου εδω καταλαβαινεις οτι ο εχθρος σου εχει προκαλεσει τεραστια ζημια …!”
  1. Τωρα εχουμε και φωτογραφιες ,αυτωνων που δεν θα βγουν απο τον πατο ,ενταξει ,καλα παμε ,γραψε ,πατωμενοι -μουσουλμανια 0-1 στο πρωτο αγωνα ,δευτερο δεν εχη .Χαιβανια ….το αναποδο θα γινη και ….θα το δειτε ,αλλα …δεν θα προλαβετε να το μετανοιωσετε …καν….

  2. ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΔΕΛΦΕ,ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΛΗΘΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ .
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΥΜΑΡΕΙΑΣ :
    – ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ SIC ΟΙ ΧΩΡΙΣΤΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ.
    -ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΓΕΝΕΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΣΕ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΠΟΥ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ,ΑΥΤΕΣ ΑΞΙΕΣ.
    ΟΜΩΣ ,ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑΝ ΣΕ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΒΟΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ ΣΕ ΛΟΥΣΑ .ΑΠΛΩΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΗΣΜΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ…
    ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ …
    ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ,ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ .
    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΥΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΟΣΙΜΟ ΨΥΧΗΣ.
    ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ,ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ…

    1. Πες ρε Δέσποινα! Να τα καμαρώνουν οι μανάδες τους που τα παραταγαν για τον γκομενο μπροστά από μια τηλεόραση και οι πατεραδες τους για τα μινια της γκομενας! Τώρα να μη ζητάτε ρέστα γονείς και γειτονοι μη γελάτε γιατί Ο Κώστας ο Γκει από δίπλα πήγαινε ίδια τάξη με τον γιόγκα σου Μαριώ και τώρα τρεμε Μαριώ μη βγουν για ποτό τα παιδιά και θυμηθουν τα παλιά!

  3. είναι και άσχημα..πολύ άσχημα παιδιά…
    ..δύσκολο να αγαπήσουν έστω και λίγο τις συνήθειες που τα περιβάλλουν…με τις οποίες
    μεγάλωσαν…Ετσι κι αλλιώς ένας κουασιμόδος είναι ”ο πάντα επίφοβος ” να πάρει εκδίκηση
    απ’τους άλλους για την ασχήμια του…να χαρακώσει όλα τα ωραία γύρω του…να συμφιλιωθεί με οτιδήποτε θα μπορούσε να τον βοηθήσει στην εκδικητική του μανία προς το περιβάλλον που μεγάλωσε…και να προδώσει…! Τες παντων…

  4. ΑΠΟ ΤΟ GAY PRIDE ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ.
    ΜΟΝΟ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ

  5. Ο/Η ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ .ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑ λέει:

    Οι ιδιοι που τους τρεφει το κρατος για να δραστηριοποιούνται ως παρακράτος  και τους γεμιζει την τσεπουλα για να το παιζουν αλληλεγγυοι ελευθεροι και ωραίοι με τις ΜΚΟ  ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΏΝ. Ειναι οι ιδιοι που πανε να το παιξουν εναντιον στο συστημα που τους ΤΑΪΖΕΙ Πανε οπότε ΘΈΛΟΥΝ σε διάφορες χώρες με τα εισιτήρια και διαμονή πληρωμένα και έξτρα οδοιπορικά. Για να σπείρουν τον τρομο στον κοσμάκη κσι να κάψουν τις περιουσίες των μικροεπιχειρηματιων … ΟΙ ΔΗΘΕΝ  ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΊ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΛΗΔΕΣ  ΤΟ ΚΊΝΗΜΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΊΛΩΝ ΤΩΝ ΣΑΝΟΦΑΓΩΝ ΒΕΓΚΑΝ  ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΕΡΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ   ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΤΖΈΝΤΑ  .ΤΑ ΊΔΙΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΊΔΙΑ ΑΦΕΝΤΙΚΆ  .  Ο ΙΔΙΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗΣ   Η ΙΔΙΑ ΜΙΣΑΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ ΕΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΛΑΤΡΕΣ

  6. Φυσικά και τα έχουν βάλει ,να το κάνουν αυτό ,τι έτσι ; είναι και αυτό που γράφει η Δέσποινα παραπάνω , αλλά …δεν τους μιλάει κάτι μέσα τους ,θα το γράψω ευθέως ,έχουν στείλει και οι Κρόνιοι ,δικούς τους γόνους στην χώρα,αγέλαστος ,μουρτζουφλος ,σκυθρωπος ,ανθελληνική συμπεριφορά ,κάποια από τις ιδιότητες και χαρακτηριστικά που έχουν συν την ασχήμια ,γιατί η ασχήμια ; εχουν απομακρυνθει απο το ΦΩΣ.

  7. Φως φαναρι , ολα τους βαρβαρακια εξω απο τα Σοδομα και Γομορα ετοιμα να βαλουν μπρος τις φωτιες…

  8. ..Και καπου εδω καταλαβαινεις οτι….Η ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Χτύπησε Ταβάνι….ΞΥΠΝΑΑΑΑ….ΕΛΛΗΝΑΑΑ…. Η ΕΛΛΑΣ ΕΑΛΩ ….ΚΑΙ ΕΣΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΩΜΕΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΙΝ….!!!…ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ …ΘΕΣΕΙΣ….!!!…ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΞΑΝΑ & ΞΑΝΑ…

  9. Α
    Η Διάλιση του κοινωνικού ιστού και η διάλυση του θεσμού της οικογένειας

    Το παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε πριν από επτά χρόνια. Τώρα που οι μαγαρισιές και η ασέλγεια γίνονται νόμος- «Δεν μπορούμε για λόγους ισότητας και συνταγματικότητας να εξαιρέσουμε τα ομόφυλα ζευγάρια από την αναδοχή” δηλώνει ένα πτώμα υπουργικό –και παρακολουθούμε την μετατροπή της πατρίδας μας, σε Σόμομα και Γόμορα, τον πλήρη εξευτελισμό του θεοϊδρυτου θεσμού της οικογένειας, καλό είναι να θυμηθούμε τι γράφουν τα σχολικά βιβλία γι’ αυτήν. ‘Όπως τόσα χρόνια συμβαίνει με την γενοκτόνο μας Τουρκιά, που τα κοπροκάναλα, μας την παρουσιάζουν τάχα και «νοικοκύρη λαό», τον ίδιο λαό που έσφαζε χιλιάδες Κύπριους πριν από 40 χρόνια, κατά παρόμοιο τρόπο, και το τρισάθλιο υπουργείο Παιδείας, μαγαρίζει, με τα βλάσφημα και καρκινογόνα «πνευματικώς» βιβλία και προγράμματά του, τα παιδιά σας ΕΛΛΗΝΕΣ. Ας ακούσουμε τι μας κανοναρχεί το αθάνατο ’21 και ας πράξει ο καθείς κατά την συνείδησή του.

    «Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
    Στρατηγός Μακρυγιάννης

    Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός

    Κάποτε πλησίασε τον τροπαιούχο νομπελίστα μας ποιητή Γιώργο Σεφέρη, ένας ξένος διαπρεπής συνομιλητής, «πειράζων αυτόν και λέγων»: «Μα πιστεύετε σοβαρά ότι είστε πραγματικά απόγονοι του Λεωνίδα και του Θεμιστοκλή;». Απαντά ο Σεφέρης: «Όχι, είμαστε απόγονοι μονάχα της μάνας μας, που μας μίλησε Ελληνικά, που προσευχήθηκε ελληνικά, που μας νανούρισε με παραμύθια για τον Οδυσσέα, τον Ηρακλή, τον Λεωνίδα και τον Παπαφλέσσα, και ένιωσε την ψυχή της να βουρκώνει την Μεγάλη Παρασκευή, μπροστά στο ξόδι του νεκρού Θεανθρώπου».

    (Το απόσπασμα περιέχεται στο βιβλίο της Μερόπης Σπυροπούλου, «Οικογένεια ώρα μηδέν», εκδ. «Αρχονταρίκι», σελ. 131). Δεν ξέρουμε αν κατάλαβε ο… «πειραστής» ξένος την απάντηση του ποιητή, ο οποίος εξυμνεί την μάνα τη Ρωμηά και την οικογένεια, πριν αυτή ανοίξει τα πορτοπαράθυρά της και εισβάλλουν στο ευλογημένο καταφύγιο του Γένους, ο μαγαρισμένος αγέρας του δήθεν εξευρωπαϊσμού μας. Και η κρίση «τηγανίζει» και ταλανίζει κυρίως την οικογένεια.

    Δεν σκοπεύω να γράψω για την σπουδαιότητα και ιερότητα του οικογενειακού θεσμού. Αυτό ακόμα και οι ανίατα προοδευτικοί το κατανοούν. Το βλέπω στο σχολείο. Για τα δικά τους βλαστάρια γίνονται κέρβεροι. Απαιτούν και πειθαρχία και καλή παιδεία, επιλέγουν τα καλύτερα και ακριβότερα κολέγια. Τις προοδευτικές σαχλαμάρες και ψευτοδημοκρατικότητες τις αφήνουν για τα παιδιά του, δηκτικώς λεγόμενου, κοσμάκη. Και οι αφελείς ζητωκραυγαστές τούς πιστεύουν και τους ψηφίζουν.

    Στο βιβλίο «οικογένεια σε κρίση» (συλλογικός τόμος) διαβάζω σ’ ένα κείμενο της Ντίνας Πετροπούλου. «Από την δεκαετία του 1970, το διαζύγιο είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο με αυξητική τάση σε όλο τον δυτικό κόσμο. Στις ΗΠΑ για την τριετία 1977-79 ένας στους δύο γάμους κατέληγε σε διαζύγιο, ποσοστό που ανακοινώθηκε και στη χώρα μας 30 χρόνια μετά».(«Αν θέλεις να δεις την Ελλάδα του μέλλοντος επισκέψου την σημερινή Αμερική», λέει ένα επιτυχημένο ρητό). Στο ίδιο κείμενο περιέχεται και το όνειρο ενός πεντάχρονου παιδιού. Το ρώτησαν τι θα γίνει, όταν μεγαλώσει.

    Απάντηση: «Ξέρεις εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω επιστήμονας… μεγάλος επιστήμονας… και θα φτιάξω μια κόλλα, την πιο δυνατή κόλλα του κόσμου… για να κολλήσω την μαμά και τον μπαμπά». Το μικρό παιδί ψάχνει την «κόλλα». Σε τούτο τον τόπο ξέρουμε, ήξεραν οι παλιότεροι – αυτό λέγεται Παράδοση – πως η μόνη «κόλλα», ατσάλινη και συμπαγής, που ένωνε δία βίου το ζευγάρι είναι ο Χριστός.

    «Ένθα ανήρ και γυνή και παιδία και τοις της αρετής συνδεδεμένοι δεσμοίς, εκεί μέσος ο Χριστός», γράφει ο άγιος Χρυσόστομος. («Εις Γεν.», λόγος Ζ’, 5, ΕΠΕ 8,140). Όταν φεύγει ο Χριστός, από το «μέσον» και στην θέση του μπαίνει η καριέρα, η καλοπέραση, η ηδονοθηρία και η αδιαφορία τότε ο όμορφος και «χρηστός ζυγός» του γάμου καταλήγει σε διαζύγιο. (Και ας με συγχωρέσουν κάποιο ι -δεν μέμφομαι και δεν κρίνω κανέναν, για τα παιδιά γράφω- σπάνια βλέπουμε στα σχολεία, παιδιά διαλυμένων οικογενειών, στις οποίες υπάρχει αναφορά στο Χριστό και την εκκλησία μας.

    Σπάνια βλέπουμε διαζύγια σε πολύτεκνες οικογένειες, γιατί τα παιδιά μεγαλώνουν με το «εμείς» και όχι με το καταστροφικό «εγώ» του μοσχοαναθρεμμένου μοναχογιού ή της μοναχοκόρης. Σκέφτομαι, αν θέλουν τα νέα ζευγάρια να τιμωρήσουν το ελεεινό κρατίδιο του μνημονίου, ας κάνουν πολλά παιδιά. Οι στατιστικές λένε ότι τα περισσότερα παιδιά γεννήθηκαν την περίοδο της Κατοχής, εν μέσω φρικτής και ανείπωτης σκλαβιάς. Με 5-6 παιδιά και φόρους δεν πληρώνεις και εργασία βρίσκεις και ο Θεός βοηθάει. Κατανοώ τις αντιδράσεις. Πώς θα τα μεγαλώσουμε, τι θα απογίνουν, είμαστε άνεργοι, μέλλον ζοφερό. Σε λίγα όμως χρόνια θα διδάσκουμε και θα παίρνουν τα προνοιακά επιδόματα οι οικογένειες και τα παιδιά από το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν. Ή μήπως περιμένουμε να λύσει την βραδυφλεγή βόμβα της λαθρομετανάστευσης ο κ. Χρυσοχοϊδης; Όπως το έλυσε στην προηγούμενη θητεία-κοροϊδία του).

    Κι αν σήμερα «μες στην ερημιά του κόσμου» έχουμε περισσότερο ανάγκη την οικογένεια, έρχονται τα τρισάθλια κουρελουργήματα «περιοδικά ποικίλης ύλης» -βιβλία γλώσσας- και ευτελίζουν πλήρως τον ιερό θεσμό. Την εποχή του άκρατου ατομισμού και… κανιβαλισμού το «Νέο Σχολείο» τους, επιδιώκει να προσβάλλει και να μειώσει την σημασία που είχε -και έχει ακόμα- ως κοινωνική αξία και πρότυπο στην πατρίδα μας η οικογένεια (με τους δύο γονείς να ζουν μαζί και να φροντίζουν τα παιδιά τους). Πουθενά στα βιβλία αυτά δεν θα βρεις αυτό το εξαιρετικό που γράφει στο βιβλίο του «χάνω το παιδί μου», ο αειθαλής δάσκαλός μας Κωνσταντίνος Γανωτής, ότι «η οικογένεια είναι μια αγκαλιά προσώπων που αγαπιούνται και αγαπιούνται γι’αυτό που είναι και είναι εικόνες Θεού, γεννημένοι για την αιώνια ζωή στη βασιλεία του Θεού». (σελ. 76). Σ’ όλο το Δημοτικό ελάχιστες αναφορές γίνονται στην οικογένεια και στον ανθρωποποιό ρόλο της. Στην Στ’ τάξη, (γλώσσα, β’ τεύχος) υπάρχει ενότητα με τίτλο «συγγενικές σχέσεις». Στο κείμενο «ώρες με την μητέρα μου», διαβάζουμε: Η μαμά μου… με τον μπαμπά μου παντρεύτηκαν από έρωτα στο άψε-σβήσε και οι ευχές που τους έδωσε ο παπάς όταν τους πάντρεψε πραγματοποιήθηκαν. Απόκτησαν καρπόν κοιλίας, δηλαδή εμένα και τον αδελφό μου». Ρηχή ειρωνεία, απαράδεκτη για σχολικό βιβλίο (σελ. 84). Στο κείμενο «πρέπει να φανώ γενναίος», το μοναχοπαίδι μιας οικογενείας, καλείται να επιδείξει την εξής γενναιότητα: να πάει διακοπές μόνο του, για να περάσουν οι γονείς του, προφανώς, καλύτερες διακοπές, χωρίς τις δεσμεύσεις από την παρουσία του μικρού τους παιδιού (σελ. 89).

    Στο επόμενο κείμενο με τίτλο «μία οικογένεια ανάμεσα στις άλλες», αφού περιγράφει ένα παιδί, τρίτης δημοτικού, τα «είδη» των οικογενειών (πυρηνική, μονογονεϊκή, «ξαναπαντρεμένων») στο τέλος το παιδί αποφαίνεται: «Όταν μεγαλώσω και κάνω δική μου οικογένεια, δεν ξέρω ακόμα πώς θα μοιάζει…». (Το κείμενο είναι από το περιοδικό «ερευνητές», της εφ. «Καθημερινή»). Ολόκληρη ενότητα, χωρίς ένα κείμενο προβολής μιας φυσιολογικής οικογένειας. Πλήρης καταρράκωση του θεσμού και σαφές «δίδαγμα» στα παιδιά: δεν υπάρχει οικογένεια, «να είσαι ο εαυτός σου», μην ελπίζεις σε παρωχημένα πράγματα. Στο Γυμνάσιο τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Εδώ κυριαρχούν κείμενα καταθλιπτικά, ακατάλληλα για παιδιά, διασύρονται οι γονείς, απαξιώνεται πλήρως η παραδοσιακή, «ομαλή» οικογένεια. Στα «κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας», Α’ γυμνασίου, στο διήγημα του Λ. Τολστόι, με τίτλο «Ο παππούς και το εγγονάκι», ο γιος και η νύφη φέρονται βάναυσα και απάνθρωπα στον ανήμπορο γέρο-πατέρα, έως ότου μαθαίνουν από τον μικρό εγγονό να του φέρονται σωστά. Στην σελ. 45 στο κείμενο «Νινέτ» της Ζωρζ Σαρή περιγράφεται, κατά την εισηγητική σημείωση της συγγραφικής ομάδας, «η αδυναμία επαφής των γονιών με τα παιδιά τους και με τις ενοχές που συχνά αισθάνονται αυτοί», όπως και «η κρίση ταυτότητας, την αγωνία, δηλαδή, του παιδιού για την καταγωγή του, τους γονείς, τις ρίζες του».

    Στην σελ. 49, στο απόσπασμα με τον τίτλο «Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο», από το μυθιστόρημα «Η εποχή του υακίνθου», της Τούλας Τρίγκας, η ηρωίδα, ένα νεαρό κορίτσι, καταγράφει τις εμπειρίες της από το διαζύγιο των γονέων και το δεύτερο γάμο της μητέρας της, βλέπει θετικά το γεγονός αυτό, εκφράζει μάλιστα τις θετικές εντυπώσεις της και στον (φυσικό) πατέρα της (τηλεφωνικώς).

    Στα «Κείμενα» της Β’ γυμνασίου, στο κείμενο «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» (σελ. 48), ο μαθητής θα διαβάσει: «περισσότερο απ’ τους άλλους, η μητέρα, με το χαρακτήρα της και τα ελαττώματά της, μου πλακώνει την καρδιά. Δεν ξέρω πια τι στάση να κρατήσω· δε θέλω να της πω βάναυσα πως είναι παράλογη, σαρκαστική και σκληρή».

    Κείμενα απαισιόδοξα, παιδαγωγικά ναυάγια, που ελάχιστα συνάδουν με την δροσιά, και την χαρά που πρέπει να προσφέρουμε στην «άνοιξη» της ζωής, στην νιότη του γυμνασίου. Στην σελ. 52 «φιλοξενείται» κείμενο με τίτλο «Οι Κυριακές στην θάλασσα», πρωταγωνιστούν τρία κορίτσια, που οι γονείς τους είναι διαζευγμένοι. Ένα από τα κορίτσια εκθέτει τις αιτίες του διαζυγίου. Μιλά για τον πατέρα της: «Φαίνεται ότι στο παλιό μας σπίτι τον καιρό που ζούσανε με την μητέρα οι δουλειές του το ίδιο τον απασχολούσανε. Ήταν ίσως η κύρια αιτία που χωρίσανε. Αυτό, και το ότι μπορούσα να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος κάνει απιστίες. Τώρα το κατάλαβα». Μάλιστα. Και εμείς καταλαβαίνουμε γιατί επιλέγονται τέτοια κείμενα για 13χρονα και 14χρονα παιδιά. Στη σελ. 42 άλλο απαισιόδοξο κείμενο με τίτλο «Η μάνα», εντελώς ακατάλληλο για παιδιά, στο οποίο ο πατέρας θύμωνε και ξυλοφόρτωνε άγρια τα παιδιά, όταν τον ξυπνούσαν πριν από την ώρα του» και η σύζυγος-μητέρα, που έκανε τα πάντα, ανεχόταν την συμπεριφορά του άντρα της και «ήταν ικανοποιημένη γιατί της έφτανε να γνωρίζει συχνά όλο τον πόθο του άντρα, να πιάνει παιδί μ’ αυτόν, να γεννάει…».
    Θα μπορούσα να συνεχίσω, όπως για παράδειγμα με εκείνο το «εξαιρετικό», που περιέχεται στην «Νεοελληνική Γλώσσα», της γ’ γυμνασίου, όπου ο δύσμοιρος φιλόλογος καλείται να διδάξει το γνωστό τραγούδι των Κατσιμιχαίων «Don’t worry be happy», το οποίο είναι κατάλληλο για οινόφλυγες, μεταμεσονύκτιους θαμώνες διασκεδαστηρίου και όχι για τάξη σχολικού διδακτηρίου. Παραθέτω την πρώτη στροφή:

    «Άμα ξυπνήσεις και έχεις βγάλει ουρά,
    αν κοιταχτείς και έχεις βγάλει βυζιά
    don’t worry be happy.
    Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου
    σε φωνάζει μαμά
    don’t worry be happy…».

    Αυτά τα «ωραία» βγαίνουν σήμερα από τα σχολεία. Πνίγονται, ασφυκτιούν τα παιδιά από τις αναθυμιάσεις. Αντί για το «μάννα» της εξαίσιας παράδοσής μας, τα ποτίζουμε χολή, τα τρέφουμε με ακαθαρσίες. Μία Πνευματική Γενοκτονία, την οποία επιτρέπουμε, γιατί από Έθνος με ήθος θυσιαστικό και αντιστασιακό, καταντήσαμε, αξιολύπητο, δειλό σκορποχώρι. Εσχάτη ώρα εστί, να βρούμε τον εαυτό μας, να καθαρίσουμε την Ελλάδα από τις ανθρωποκάμπιες που την μαραζώνουν.

    Δημήτρης Νατσιός
    δάσκαλος-Κιλκίς
    Μέλος ΙΗΑ

    INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION

    ellinikiafipnisis

  10. Ρε γκέουλες, ρε αδερφές της κακιάς ώρας!!!! Μην τα στέλνετε όλα και όλους στον Διάολο! Με ρωτήσατε εμένα πρώτα;;;;; Θα αναγκαστώ να κάνω ασφαλιστικά μέτρα εναντίων σας! Κλείσαμε τις πύλες της κολάσεως, δεν δεχόμαστε άλλες ψυχές, να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας και να περιπλανιούνται οι ψυχές σας σαν τις άδικες κατάρες στη Γη. Τη χαρά να βρεθείτε στην κόλαση, δε θα την βιώσετε.
    Υπογραφή: “Ο Άρχοντας του Σκότους με την Κορώνα στο Κεφάλι”

  11. “Δεν τους εμαθε κανεις να αμφισβητουν αλλα να ανηκουν” ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.

  12. Μόνο τα σκουλήκια χρειάζονται θάνατο για να ζήσουν αυτά…
    Μονοι τους έθεσαν το επίπεδο ύπαρξης στο οποίο ανήκουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek