Διαφημίσεις

ΔΕν ειναι μια αφυπνιστικη μοδα οπου οι ανθρωποι καταρριπτουν γενικα την πιστη, δεν ειναι μια αθεη προσεγγιση του συμπαντος , δεν ειναι μια νεας εποχης ιδεολογια…ειναι απευθειας πολεμος προς τον χριστιανισμο ..!

Ο λογος ποιος μπορει να ειναι ; Ποιος αραγε θα μπορουσε να ξεκινησει μια παγκοσμια καμπανια αποδομησης και βλαθσημιας προς μια μονο θρησκεια , προς μονο ενα ατομο ;…

Θα το δεχομουν ειλικρινα αν η ανθρωποτητα ηθελε να δοκιμασει να κανει την υπερβαση της και να στραφει κατα ολων των θρησκειων του πλανητη , θα δεχομουν να γινει μια παγκοσμια συγκριση θρησκειων και να γινει κριτικη οχι στην κοινωνικη δομη της καθε πιστης αλλα στην πνευματικη … αυτο ειναι αποδεκτο , ειναι δημοκρατικο , ισως και να ειναι ωφελιμο για την ανθρωποτητα ..!

Το να κανεις απευθειας επιθεση συντονισμενη παγκοσμια μονο προς μια πιστη και ενα προσωπο … βρωμαει και μαλιστα πολυ!

Ακομα και οι αθεοι με μυαλο θα επρεπε αυτη την στιγμη να δουν αυτες τις διαφορες και της ανισοτητες στο θεμα αποδομησης και προσβολης και να αναρωτηθουν το γιατι ..!

Γιατι μονο κατα του Χριστου η τολμη να προσβλεις και οχι και κατα των αλλων ;

Μηπως η προσβολη εξ αιτιας της κοινονικης δομης της πιστης στον κοσμο μας ….θα το δεχομουν αν δεν γνωριζα οτι ολες οι δομες θρησκευτικης πιστης πανω στην γη δεν ηταν σαπιες …αρα γιατι μονο προς αυτον επιθεση ;

Σκεφθειτε το ακομα και αν δεν ανηκετε στην πιστη του χριστιανισμου , σκεφθειτε σαν ανθρωποι με δικαιο μεσα σας …δεν θα επρεπε να συμβαινει το ιδιο για ολες της θρησκειες αν πραγματικα ολα αυτα ειναι μια αληθινη αντιδραση των ανθρωπων ;
Εχουμε πει στο παρελθον οτι οταν τα γραναζια του παγκοσμιου συμπαντικου ρολογιου αλλαξουν και φτασουν σε κρυφες χρονομετρησεις χιλιαδων ετων η ανθρωποτητα – κοπαδι ειναι αναγκασμενη να αλλαζει θεους και πιστη …το γιατι ειναι μια καλη αφορμη να αρχισετε να ερευνατε σε ποιο μανδρι ειστε περικυκλωμενοι και να καταλαβετε με ποιο τροπο σας στερησαν την ελευεθρια σας ..!

Stranger,,,

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

205 σχόλια στο “Για τον Βουδα , για τον Κρισνα , για τον Αλλαχ δεν θα βρεις παιχνιδια σαν και αυτα …γιατι;”
  1. Συμφωνείς με την εκκλησία σου Άσχετε Αδαή σχετικά με την ερμηνεία του 24:23-24;
    ΦΥΣΙΚΑ
    ➡️ Συμφωνείς ότι το εδάφιο 23 αποκόπτεται χρονικά από το προηγούμενο (που αναφέρεται στην καταστροφή της Ιερουσαλήμ 70 μ.χ) και μεταβαίνει στο μέλλον χιλιάδες χρόνια μετά όταν θα συμβεί η δευτέρα παρουσία;
    ΒΕΒΑΙΑ

    ➡️ Συμφωνείς ότι τα σημεία που καταγράφονται στο 23ο και 24ο εδάφιο, είναι σημεία της δευτέρας παρουσίας και όχι σημεία που αφορούν τους μαθητές στους οποίους ο Χριστός απευθυνόταν εκείνη την στιγμή;
    ΣΙΓΟΥΡΑ
    ➡️ Συμφωνείς ότι οι ψευδόχριστοι και οι ψευδοπροφήτες που αναφέρονται σε αυτά τα εδάφια, είναι ο ερχόμενος αντίχριστος που θα εμφανιστεί λίγο πριν την δευτέρα παρουσία;
    Συμφωνώ ότι τα εδάφια εμπεριέχουν και τον Μεγάλο Πλάνο στα έσχατα των έσχατων που θα καταφέρει να πλανήσει και τους Εκλεκτούς.
    Ποιοί είναι αυτοί αραγε αυτοί οι εκλεκτοί
    17-14 Αυτοί θα πολεμήσουν με το Αρνίο, και το
    Αρνίο θα τους νικήσει, γιατί είναι Κύριος κυρίων
    και Βασιλέας βασιλέων, και όσοι είναι μαζί του
    είναι καλεσμένοι του, και Εκλεκτοί, και πιστοί».

    Εκλεκτοί είναι οι επικεφαλείς της εκκλησίας του Κυρίου.Οι ιερείς.
    Είτε πιστεύει κάποιος είτε όχι στον Κύριο υπάρχουν αντικειμενικά
    γεγονότα που δεν υπήρξαν ποτέ στην Ιστορία.
    Πάντα υπήρχαν ιερείς που δεν έπρατταν το θέλημα του Θεού
    και υποκριτικά έπρατταν το θέλημα τους.
    Αλλο αυτό άλλο όμως η αποστασία η σημερινή.
    Η Ανομία έγινε νόμος.Οι ”υψηλοί ιερείς ΄΄ προσπαθούν να γκρεμίσουν με λύσσα την εκκλησία του Κυρίου.Και ενώ ξεκίνησαν οι επιθέσεις κατά της πίστης στην αλήθεια από άπιστους και άθεους,όσο περναέι ο καιρός μπαίνουν μπροστινοί ”κληρικοί”
    για να οδηγήσουν κλεβοντας από την αλήθεια,την ιστορία στην ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ και μετά στον Αντίχριστο/
    Αλλος όμως κινεί ευτυχώς την ιστορία.

    ➡️ Συμφωνείς Ναι ή Όχι;

    1. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.
      Επειδή είσαι κολοτουμπάκιας θέλω μια ξεκάθαρη δήλωση από σένα.

      Θα γράψεις: Συμφωνώ απόλυτα με την ερμηνεία της εκκλησίας μου σχετικά με τα εδάφια 24:23-24.

      Αν μπορείς κάνε μου και μια Υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 επικυρωμένη από την αστυνομία ή το κεπ της περιοχής σου.

      Και μετά θα δεις πως θα σου ξηγήσει την προφητεία ο πολυ-πτυχιούχος doctor.

      1. Kαλημέρα φίλε,η ανακάλυψες το φάρμακο για να σε παίρνει ο ύπνος τα βράδια,
        η είσαι εκτός έδρας η με κάτι άλλο αργοσχολείς.
        Τι άραγε απο τά 3 συμβαίνει?
        Τώρα για να συμφωνήσω απόλυτα αναλύσε μου τι εννοείς?
        Ποιά ερμηνεία επικαλείσαι?Και από ποιόΝ?Γίνε συγκεκριμένος.
        Να σαι πάντως καλά,αλίευσα με την βοηθεία σου ΛΑΥΡΑΚΙ!
        Την ΠΛΉΡΗ ερμηνεία του γνωστού εδάφιου με στοιχεία και όχι λόγια του αέρα από τον Αγιο Ιωάννη Τον Χρυσόστομο.
        ”Ματθ. 24,34 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ παρέλθῃ -ἡ γενεὰ αὕτη- ἕως ἂν πάντα ταῦτα γένηται.”
        Ο Κύριος παραπέμπει στον ψαλμό 23.6
        ”-αὕτη ἡ γενεὰ- ζητούντων τὸν Κύριον, ζητούντων τὸ πρόσωπον τοῦ Θεοῦ ᾿Ιακώβ. (διάψαλμα). -ψαλμός 23,6-
        Παραπέμπει ο Κύριος ως δημιουργός των πάντων, στην γενιά ΑΥΤΗΝ που τον λαχταράνε,τον ζητάνε,στην μία γενεά μέσα στην ιστορία όλων των χριστιανών>
        Τί είναι όμως το διάψαλμα?
        Τό «διάψαλμα», εἶναι ἕνας τεχνικός ὅρος καί ἀναφέρεται σέ πολλούς Ψαλμούς∙ θά τό συναντήσουμε πολλές φορές. Φυσικά, ὅταν ἔγραφε ὁ Δαβίδ αυτόν τον Ψαλμό, δέν ἔπιασε νά γράψει τή λέξη διάψαλμα. Εἶναι ΤΕΧΝΙΚΟΣ ὅρος καί ἀναφέρεται φυσικά στούς μουσικούς, στό τί θά ἔκαναν ἐδῶ. Εχουμε 3 σοβαρές προσεγγίσεις από την εκκλησία της έννοιας του διαψάλματος. Ὁ Θεοδώρητος λέει ὅτι διάψαλμα σημαίνει «μέλους ἐναλλαγήν»· ΑΛΛΑΖΕΙ τό μέλος, ἀλλάζει ἡ μουσική, ἀλλάζει ΤΟ ΜΕΤΡΟ, καί εἶναι κάτι πού τό συναντᾶμε πολλές φορές μέσα στά μουσικά κείμενα.
        Ὁ μέγας Ἀθανάσιος λέγει ὅτι τό διάψαλμα εἶναι νοήματος ἐναλλαγή, ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.
        Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης λέγει, ότι εἶναι «ἀνάπαυλα πρὸς μηρυκασμὸν τῶν νοημάτων», ἀνάπαυλα ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ!
        Ο νοών νοείτο,ο μη νοών ανοείτο.
        Τά μηρυκαστικά ζῶα όπως Τά πρόβατα, οἱ κατσίκες, οἱ καμῆλες, ἁρπάζουν γρήγορα - γρήγορα τήν τροφή τους, τήν τρῶνε γρήγορα - γρήγορα, τή μαζεύουν στό πρῶτο στομάχι τους, καί μετά μέ τήν ἡσυχία τους κάθονται καί μηρυκάζουν, ΞΑΝΑΜΑΣΟΥΝ, καί ΤΟΤΕ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟ πού ΕΦΑΓΑΝ βιαστικά.
        Συνεπώς -άλλο που δεν θες- βιαστικά καταλήγεις να μηρυκάζεις την πνευματική τροφή χωρίς ποτέ να απολαύσεις την αλήθεια.

        1. Καλησπέρα. Μια χαζομάρα αλίευσες!

          Γράψε: Συμφωνώ απόλυτα με την ερμηνεία της εκκλησίας μου σχετικά με τα εδάφια 24:23-24.

          Τι, σε ψάρωσε το «απόλυτα»; Μήπως νιώθεις αδύναμος και αμήχανος απέναντι μου;

          Άκου φιλαράκι μου. Από την μια λες ότι είσαι ορθόδοξος κι από την άλλη παρεκκλίνεις από τις ερμηνείες της ορθοδοξίας. Σε έχω τσακώσει αρκετές φορές. Τώρα θα δούμε αν έχεις λόγο. Όταν σε στριμώξω θα μείνεις σε αυτές ή θα αρχίσεις τις κωλοτούμπες;

          Άντε τελείωνε για να σε δαγκώσω.

        2. Φίλε στην έλιωσε την καραμέλα της β παρουσίας στην γενιά των πρώτων μαθητών ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και μάλλον σε ΠΟΝΑΕΙ πολύ.Ιδιαίτερα όταν ίσως γνώριζες και το έκρυβες για λόγους καιροσκοπίας….
          Κατανοητό .Όπως κατανοητό είναι όταν δεν ξέρεις τι να γράψεις να στρέφεσαι εναντίον των άλλων.Συνηθισμένο.Δεν με στενοχωρεί διόλου,το αντίθετο θα με προβλημάτιζε.Υπήρχαν διαφορές ακόμα και μεταξύ των 4 Ιεραρχών της Ιερής Πίστεως μας,όπως υπήρχαν Μεταξύ του Παυλου και Του Πέτρου.διότι καθαγιάστηκαν από τον Θεό για την προστασία της ετεροπροσωπία τους.Ο Θεός σέβεται διότι εκείνος δημιούργησε το ανθρώπινο πρόσωπο.Εσύ φίλε δεν το σέβεσαι.Ο Θεός δεν δημιούργησε μηχανικά έλογα όντα,αλλά ελεύθερα..Η ετεροπροσωπία είναι ευλογημένη από τον Θεό φθάνει να οδηγεί στην αλήθεια και όχι στην πλάνη.Πού είναι η αίρεση καί η πλάνη αγαπητέ φίλε?
          Yπήρξε κλεφτης που να πίστευε οτι δεν τον έκλεβαν?
          Υπήρξε ψεύτης που να πίστευε ότι δεν του έλεγαν ψέματα ?
          Κι όμως υπάρχει αντιχριστιανός που παίρνει χάρακα να μετρήσει
          εάν ο Λόγος των χριστιανών εφάπτεται μιας ευθείας γραμμής που υπάρχει στο μυαλό του,ενώ είναι αντίχριστος.Πως μπορεί να χαρακτηριστεί φίλε τούτος?

          1. Καλησπέρα ψαρωμένο μου παιδί. Η μόνη καραμέλα που λιώνει στο στόμα μου είναι η Halls.

            Πρώτα θα σε δαγκώσω στο θέμα που εξετάζουμε και μετά θα ασχοληθώ με την χαζομάρα αλίευσες. Ο Χριστός έκανε τους μαθητές του αλιείς ανθρώπων, εσύ όμως έγινες ψαράς της βλακείας και της ανοησίας.

            Αν νομίζεις ότι με αυτά τα κόλπα σου θα με αποπροσανατολίσεις για να χάσω τον στόχο μου (το φαΐ μου δηλαδή) είσαι γελασμένος.

            Γράψε: Συμφωνώ απόλυτα με την ερμηνεία της εκκλησίας μου σχετικά με τα εδάφια 24:23-24.

            Άντε τελείωνε για να σε δαγκώσω.

  2. Γεια κ χαρα Γιατρε.οσο πιο πολυ παλευει καποιος στην κινουμενη αμμο τοσο πιο πολυ βυθιζεται.μη το παλευεις,καλα εισαι εκει που εισαι.τουλαχιστον μπορεις ακομη κ αναπνεεις.δεν χρειαζεται να επαναλαμβανουμε τα ιδια κ τα ιδια λες κ εχουμε κολλησει απο υπνοστεντον.σου απαντησα πανω απο μια φορα στο θεμα της τιμωριας.εαν θελεις να το παιζεις χαζουλης καντο,εσυ εκτιθεσαι.θα σου πω κ αυτο το τελευταιο.οταν ενας Ιερεας,μοναχος,Ιερομοναχος,Θεολογος κανει ενα κηρυγμα,αναλογα με το ακροατηριο πρεπει να προσαρμοσει κ τα λογια που θα χρησιμοποιησει.σε μενα τον χωριατη κ αγραμματο θα πει ”ο Θεος τιμωρει”,σε σενα τον μορφωμενο μπορει να προχωρησει κ ενα βημα παραπερα.αναλογα το μηνυμα που θελει να περασει κ αναλογα με ποιους εχει απεναντι θα προσαρμοστει.δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι του ιδιου επιπεδου

    1. Καλημέρα μαυρογραμματούλη.

      Παραθέτω από το βήμα της ορθοδοξίας το παρακάτω σε στυλ ερωτήσεων για όσους είναι φαύλοι: (σαν και σένα)

      «Ό Θεός δεν απείλησε ΤΙΜΩΡΙΑ με θά­νατο, αν οι πρωτόπλαστοι παρέβαιναν την εντολή του; Και δεν πραγματοποίη­σε την απειλή του, όταν ή παράβαση συνέβη; Την ήμερα της παραβάσεως δεν τούς έδιωξε από τον παράδεισο και από κοντά του, πράγμα πού σημαίνει πνευματικό θάνατο; Και κατόπιν δεν επέφερε και τον σωματικό θάνατο; Γιατί ό θάνατος είναι δυσάρεστος; Δεν είναι και για άλλους μεν λόγους, αλλά και διό­τι είναι ΠΟΙΝΗ, πού επιβλήθηκε στον άνθρωπο λόγω της αμαρτίας;»

  3. Άσχετε Αδαή προφητεύει ο Ωσηέ εδώ; (11:1-2) Ναι ή Όχι;

    Αν δεν θέλεις να απαντήσεις μην γράψεις τίποτα κάτω από το σχόλιο μου.

    1. Καλημέρα ,Ποιός Ωσηέ,φυσικά δεν προφητεύει συνειδητά ο Ωσηε .
      Ο Θεός προλέγει μέσω του ανύποπτου προφήτη Ωσηε , ότι ο Υιός του ο Μονογενης
      θα επιστρέψει από την Αιγυπτο για να περαιώσει την Αποστολή του.

      1. Καλημέρα μπερδεμένο μου παιδί.
        Η ερώτηση είναι απλή. Προφητεύει ο Ωσηέ εδώ; (11:1-2) Ναι ή Όχι;

        Ποσώς με ενδιαφέρει αν ο Γιαχβέ του σφύραγε στο αυτί προφητείες σύμφωνα με τις αλκοολικές φαντασιώσεις των Εβραίων.

        Στην Παλαιά Διαθήκη οι προφήτες του Γιαχβέ προφητεύουν.

        Και σε ρωτώ ξανά. Αυτός ο προφήτης ο Ωσηέ στο 11:1-2 προφητεύει;

        Μην γράφεις βλακείες κάτω από τα σχόλια μου.
        Ξεφτιλίζεσαι!

        1. Είσαι απρόσεκτος!Ούτε ο Ματθαίος δεν έγραψε ότι ο Ωσηέ προφητεύει.Ματθ. 2,15 καὶ ἦν ἐκεῖ ἕως τῆς τελευτῆς Ἡρῴδου, ἵνα πληρωθῇ τὸ ῥηθὲν ΥΠΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· ἐξ Αἰγύπτου ἐκάλεσα τὸν υἱόν μου.
          Ο ίδιος ο Κύριος προφητεύει,λέγοντας την φράση ο Ωσηε.
          Σε άρκετές προφητείες δέχονται πληροφορίες οι προφήτες από τον Κύριο, άλλοτε εικόνες,από το μέλλον .Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάει ο ίδιος ο Κύριος δια του προφήτη.Παρόμοια όπως ,λόγου χάρη, σε ορισμένους ψαλμούς.ομιλεί μέσω του Δαυίδ .Γιατί δεν καταλαβαίνεις?Διότι δεν θέλεις/Βλέπεις φίλε δεν είναι κάτι πρωτοφανές,ο ίδιος ο προαιώνιος Λόγος να ομιλεί μέσω ανθρώπων.
          Ο μεγαλύτερος προφήτης όμως παραμένει ακόμα αυτός που ομίλησε μόνο για το παρόν ο, Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος .Μας Το είπε ο ίδιος ο Κύριος.Γιατί?Αυτή δεν είναι μια αντιδιαστολή στα όσα γνωρίζουμε δια τους προφήτας?Διατί φίλε δεν σου προκαλεί εντύπωση?Σου προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση πως είναι δυνατόν να ομίλησε ο Δημιουργός Λόγος ,του ανθρώπου για τον Υιό του ανθρώπου μέσω ανθρώπου?Κάτι δεν πάει καλά…

          1. Καλησπέρα μπερδεμένο μου παιδί.

            Η λέξη «προφήτης» προέρχεται από η εβραϊκή λέξη ναβί (näbî΄) και δηλώνει εκείνον που διακηρύττει το θέλημα του Γιαχβέ στους ανθρώπους.

            Παράδειγμα: Προφήτης Ιερεμίας (1:4) «Και λόγος Κυρίου έγεινε προς εμέ λέγων…»

            Ο Ματθαίος στο 2:17 λέει: «Τότε επληρώθη το ρηθέν υπό Ιερεμίου του προφήτου, λέγοντος…»

            Ερώτηση: Εδώ μιλάει ο Κύριος μέσω του Ιερεμία;
            Για να δούμε. «Ούτω λέγει Κύριος…» (Ιερεμίας 31:15)

            Κι όμως ο Ματθαίος εδώ δεν λέει την φράση «υπό του Κυρίου» για τον Ιερεμία.

            Σύμφωνα με την παλαιά διαθήκη οι προφήτες του Γιαχβέ διακήρυτταν τον λόγο του.

            Αυτά όμως φιλαράκι μου κράτησε τα για εσωτερική κατανάλωση. Αν εσύ πιστεύεις ότι ο Θεός προφήτευε μέσω αυτών, με γεια σου και χαρά σου!

            Επειδή δεν σε βολεύει θα τροποποιήσω την ερώτηση.

            Προφητεύει ο Γιαχβέ εδώ; (11:1-2)
            Ναι ή Όχι;

          2. Καλημέρα. Αν δεν προφητεύει ο Γιαχβέ τότε ποιος προφητεύει; Ο διάολος; Ή μήπως δεν προφητεύει κανείς;

          3. Προφητεύει ο Κύριος στο 11,1 για να συνεχίσει την αφήγηση
            ο Ωσηε στο 11.2 ανακαλώντας μνήμες του Ισραήλ.

  4. 23 τότε ἐάν τις ὑμῖν εἴπῃ, ἰδοὺ ὧδε ὁ Χριστὸς ἢ ὧδε, μὴ πιστεύσητε·
    Ερμηνεία εδαφίου 23
    Και αφού ολοκλήρωσε τον λόγο τον περί των Ιεροσολύμων, μεταβαίνει και στην δική Του παρουσία και λέει τα σημεία της τα οποία είναι χρήσιμα όχι μόνο για κείνους, αλλά και για ΜΑΣ και όλους εκείνους που θα ζήσουν μετά από ΜΑΣ.
    Το «τότε» δεν σημαίνει χρονική συνέχεια των προηγούμενων, αλλά αυτά που πρόκειται να συμβούν σε ορισμένο καιρό. Και απαριθμεί τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της Δευτέρας Παρουσίας Του. Δεν θα έλθει λοιπόν όπως στην πρώτη του Παρουσία γεννημένος εν τόπω (Βηθλεέμ), αλλά η Παρουσία Του θα γίνει αισθητή σε όλη την οικουμένη.
    ΣΥΜΦΩΝΩ
    24 ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς.
    Εδώ υπαινίσσεται τον αντίχριστο και όλους όσους θα τον διακονήσουν. Και δεν είπε «μην πιστεύσετε», αλλά «μην εξέλθετε», διότι η απάτη θα είναι μεγάλη και τα σημεία της εντυπωσιακά. Άρα ο αντίχριστος θα έρθει «εν τόπω».
    ΣΥΜΦΩΝΩ
    Γιατί όμως ?Γνωρίζουμε σημεία τεράστια θα πράξει ο έσχατος Αντίχριστος από τον Αγιος Ιωάννη στην Αποκάλυψη στο 13,13 τον αγαπημένο μαθητή του Κυρίου.
    Απόλυτα πιστεύουμε μόνο στον Κύριο,δεν είμαστε Παπικοί να λατρεύουμε
    λέξεις ανθρώπων έστω και Αγίων.Τα έργα τους θαυμάζουμε και τα λόγια τους
    σεβομαστε..

    1. Άσχετε Αδαή η συμπεριφορά σου δηλώνει ότι είσαι ένα πρόσωπο ανασφαλή που προσπαθεί να κρύψει όλες τις αμφιβολίες και αδυναμίες του πίσω από το προσωπείο του εκάστοτε παπάρα.

      Ο λόγος σου Άσχετε Αδαή δεν έχει αξία;
      Δεν μπορείς να βγεις μπροστά και να πεις «Ναι συμφωνώ!» χωρίς το γαρνίρισμα του παπάρα;

      Έχεις λόγο ή είσαι υποκριτής;
      Ασεε το χωωω…. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα. Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» 12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16

      Αγόρι μου θα σε στριμώξω και θα τα ξεράσεις όλα. Όλη την χαζομάρα του ιερατείου θα την κάνεις εμετό. Ετοιμάσου για αλλαγή level.

  5. ”Ψαλ. 72,15 εἰ ἔλεγον· διηγήσομαι οὕτως, ἰδοὺ τῇ ΓΕΝΕΑ τῶν υἱῶν σου ἠσυνθέτηκα.
    Ψαλ. 72,15 Εάν έλεγα, ότι θα διηγηθώ αυτούς τους δισταγμούς της ολιγοπιστίας μου, θα εκθέσω τας σκέψεις μου εις την ΓΕΝΕΑΝ των υιών σου, τότε θα ανεδεικνυόμην ασύνετος και αποστάτης, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ του κακού.”
    Φίλε είσαι αποστάτης,διδάσκαλος κακίας.
    ”Ψαλ. 77,7 ἵνα θῶνται ἐπὶ τὸν Θεὸν τὴν ἐλπίδα αὐτῶν καὶ μὴ ἐπιλάθωνται τῶν ἔργων τοῦ Θεοῦ καὶ τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ ἐκζητήσωσιν·
    Ψαλ. 77,7 ώστε να αποθέτουν οι ακούοντες την ελπίδα των στον Θεόν και να μη λησμονήσουν τα θαυμαστά αυτά έργα του Θεού, αλλά με πόθον να ζητούν πάντοτε να μανθάνουν και να πράττουν τας εντολάς του,”
    Φίλε πολεμάς την ελπίδα στον Θεό και αναμένεις την αλήθεια?
    Απομακρύνεσαι με θανατηφόρα ”ασφάλεια” από την αλήθεια..
    ”Ψαλ. 77,8 ἵνα μὴ γένωνται ὡς οἱ πατέρες αὐτῶν, γενεὰ σκολιὰ καὶ παραπικραίνουσα, γενεά, ἥτις οὐ κατηύθυνε τὴν καρδίαν ἑαυτῆς καὶ οὐκ ἐπιστώθη μετὰ τοῦ Θεοῦ τὸ πνεῦμα αὐτῆς.
    Ψαλ. 77,8 ώστε να μη γίνουν οι μεταγενέστεροι, όπως ήσαν οι πατέρες των, ΓΕΝΕΑ δηλαδή ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ , η οποία ελυπούσε τον Κυριον, γενεά η οποία δεν εφύλαξεν ευθείαν την καρδίαν της απέναντι του Θεού, και δεν παρέμεινε πιστόν το πνεύμα της στον Θεόν.”
    Φίλε είσαι απόγονος διαστραμένης γενεάς.αυτής που σκότωσαν τους προφήτες,
    Τον Υιό του Θεού,τους μάρτυρες και τους Αγίους.
    ”Ψαλ. 88,2 Τὰ ἐλέη σου, Κύριε, εἰς τὸν αἰῶνα ᾄσομαι, εἰς γενεὰν καὶ γενεὰν ἀπαγγελῶ τὴν ἀλήθειάν σου ἐν τῷ στόματί μου,
    Ψαλ. 88,2 Τα ελέη σου, Κυριε, θα υμνολογώ εγώ παντοτεινά· εις γενεάν και γενεάν θα διαλαλώ με το στόμα μου την ΑΛΗΘΕΙΑΝ σου.
    Ψαλ. 89,1 Κύριε, καταφυγὴ ἐγενήθης ἡμῖν ἐν γενεᾷ καὶ γενεᾷ·
    Ψαλ. 89,1 Κυριε, συ από γενεάς εις γενεάν, μέχρι και των ημερών μας, υπήρξες το ασφαλές καταφύγιόν μας εις όλας τας περιστάσεις της ζωής μας.
    Ψαλ. 99,5 ὅτι Χρηστὸς Κύριος, εἰς τὸν αἰῶνα τὸ ἔλεος αὐτοῦ, καὶ ἕως γενεᾶς καὶ γενεᾶς ἡ ἀλήθεια αὐτοῦ.
    Ψαλ. 99,5 Διότι ο Κυριος είναι αγαθός. Η ευσπλαγχνία του είναι αιωνία και ακατάλυτος, και η αξιοπιστία των λόγων του παραμένει εις ΟΛΑΣ τας γενεάς”

    1. Καλησπέρα παιδί του Γιαχβέ Ιησού.

      Έχεις λόγο ή είσαι υποκριτής; Αλλά τι λέω τώρα; Αφού το παραδέχτηκες ότι είσαι υποκριτής (μετά από άγριο στρίμωγμα που σου έκανα) παραδέξου τώρα ότι δεν έχεις και λόγο.

      Σε έχω στριμώξει και σαν τον διάολο χτυπιέσαι και ωρύεσαι προσπαθώντας να μου αποδείξεις ότι έχεις την αλήθεια. Θλιβερό μου παιδί όχι μόνο δεν έχεις την αλήθεια αλλά ξεφτιλίστηκες και ενώπιον μου.

      Γράψε: Συμφωνώ απόλυτα με την ερμηνεία της εκκλησίας μου σχετικά με τα εδάφια 24:23-24.

      Μήπως είσαι κωλοτουμπάκιας και κωλώνεις;

  6. Καλήσπέρα φίλε μου αγαπημένε ποτέ δεν έίχε σημασία τι είμαι η τι δεν είμαι.
    Αλλά που βρίσκομαι?Εσύ που είσαι?Που βρίσκεσαι?Σε έχουν πνίξει οι ακαθαρσίες
    και δεν έχεις κάν την δύναμη να ζητήσεις βοήθεια.
    Οχι δεν συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια αλλά με τα έργα.
    Τον Ιερό Χρυσόστομο τον αγαπώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου για τα έργα του που ούτε σε 20 ζωές δεν θα προλάβαινα να πράξω.
    Συμφωνώ φυσικά με την ερμηνεία του στα εδάφια 23,24.
    Μας χωρίζουν περίπου 1600 χρόνια,με τον Αγιο Ιωάννη.
    Ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συμπυκνώνει σοφά τα πρόσωπα στην ερμηνεία του.
    Επικεντρώνεται για την ωφέλεια του ποιμνίου στον έσχατο Αντίχριστο και τον Ψευδοπροφήτη.Τον ενδιαφέρει να προειδοποιηθούν οι εκλεκτοί και οι
    πιστοί για τον Εσχατο Αντίχριστο.Δεν τον απασχολούν οι υπόλοιποι ”μικροί”αντίχριστοι της Ιστορίας.Δεν τον ενδιαφέρει λόγου χάρη ο αιρετικός Αρειος
    που προξένησε μεγάλο κακό στους πρώτους αιώνες της πίστεως .
    Ο Λόγος του Θεού ”φωτογραφίζοντας” τον Τελευταίο Αντίχριστο
    που θα ποιήσει σημεία και τέρατα ,ταυτόχρονα δυναμικά εμπεριέχει
    όλους τους αντίχριστους και ψυδοπροφήτες στην Ιστορία που προξένησαν
    όχι λίγο κακό στον ανθρωπο.
    Ψευδολόγος δεν είναι ο Πάπας μετά το σχίσμα?
    Ψευδοπροφήτης δεν ήταν ο Δαρβίνος?
    Που εξομειώνει τον άνθρωπο με το ζώο.
    Ψευδοπροφήτης δεν ήταν ο Φρόιντ?
    Που συνεχίζει εκεί που σταμάτησε ο Δαρβίνος, σπέρνοντας μια άλλη θεωρία φθοράς,
    υπερτονίζοντας ένα στοιχείο του ανθρώπου,,την σάρκα κατακρεουργώντας το πνεύμα και την ψυχή?
    Τον Ιερό Χρυσόστομο ορθώς τον ενδιαφέρει Το Θηρίο.
    Ομως για να φθάσουμε στο Θηρίο,έσπειραν τον σπόρο της φθοράς οι πρόδρομοι
    του.
    Πρόδρομος δεν ήταν και ο βρετανός παραπληγικός πολύς επιστήμων?
    Κατέληξε ο δύστυχος ότι για να υπάρξει ύλη δεν απαιτείται αίτιο!
    Εάν στον υλικό κόσμο σύμφωνα με αυτόν δεν χρειάζεται αίτιο,
    για κάτι άυλο και μη μετρήσιμο ,πνεύμα όπως ο Θεός σίγουρα δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αίτιο λέγω εγώ ο ασήμαντος!
    Αυτοί οι μεγαλόσχημοι θεωρητικοί της κακιάς ώρας αχ πόση προκάλεσαν αποστασία από τον Λόγο του Θεού,από την αλήθεια, για να μπορέσει να έρθει με αποδοχή και
    ασφάλεια το ψέμα,το Θηρίο!

    1. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή. Εγώ δεν ρώτησα αν συμφωνείς με τα έργα, αλλά με τις ερμηνείες της εκκλησίας σου. Είναι αστείο ένας άπιστος να ρωτά έναν ορθόδοξο αν συμφωνεί με τις ερμηνείες της εκκλησίας του και εκείνος να μην συμφωνεί.

      Έχω σκάσει στα γέλια. Βάπτισες τις ερμηνείες της εκκλησίας σου «λόγια» του αέρα και ως εκ τούτου τις υποβίβασες και τις κατέστησες ανάξιες λόγου σε σημείο ώστε να έχουν αξία μόνο οι πράξεις.

      Και εφόσον λοιπόν για σένα μετράνε οι πράξεις (οι καλές οι χριστιανικές) πάμε να δούμε μερικά ωραία.

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα. Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» 12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Ημουν κάφρος. Δεν κορόιδευα απλά το αδύναμο παιδί, αλλα πρωτοστατούσα στην γελειοποιήση του» 21 Ιουλίου 2018 at 15:58

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Ποιός σου είπε άνθρωπε, ότι είμαι καλός χριστιανός? Είμαι κακός χριστιανός.» 6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24

      ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «είσαι ένας βλάκας (για μένα) με περικεφαλαία.» 8 Δεκεμβρίου 2018 at 10:59

      Εσύ μιλάς για έργα;
      Είσαι υποκριτής, κακός χριστιανός, κάφρος, βρίζεις και διαφωνείς με τις ερμηνείες της εκκλησίας σου.

      Έχεις όλο το πακέτο για αντίχριστος.

  7. Φίλε μου αγαπημένε ,Πότε εβάπτισα ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ την ερμηνεία της εκκλησίας λόγια του αέρα?Μόνο στον ύπνο σου σατανιασμένε .Οταν δεν μπορείς να αρθρώσεις
    διαλεκτικό λόγο καταφεύγεις στον αποπροσανατολισμό.
    Στην μείωση του συνομιλητή σου όταν νιώθεις νάνος για να ψηλώσεις.
    Δεν ψηλώνεις καυμένε τάπας γίνεσαι .
    Δεν ντρέπεσαι να γράφεις τέτοια λόγια σε αυτή την ηλικία.

    Το σκουλίκι φίλε πρόσεξε το βράδυ!
    Πρόσεξε και τον υπεύθυνο ασφαλείας σου που τον έχεις ακόμα!

    .

    1. Καλημέρα.
      Είναι αστείο ένας άπιστος να ρωτά έναν ορθόδοξο αν συμφωνεί με τις ερμηνείες της εκκλησίας του και εκείνος να λέει ότι δεν συμφωνεί.

      Απόδειξε μου ότι για σένα δεν είναι λόγια του αέρα.
      Γράψε: Συμφωνώ απόλυτα με την ερμηνεία της εκκλησίας μου σχετικά με τα εδάφια 24:23-24.

      Με έχεις πεθάνει στα γέλια φιλαράκι.

  8. Πάμε τα θέματα ένα ένα καθαρά κι ωραία.

    Προφητεύει ο Γιαχβέ εδώ; (11:1-2)
    Ναι ή Όχι;

  9. Γιδοβοσκέ, εσύ συμφωνείς με τις ερμηνείες της εκκλησίας σου;

  10. Φίλε καλησπέρα είσαι πνευματικά πονηρός και άρα δισκίνητος.
    Οπώς γίγουρα γνωρίζεις δεν υπάρχει μία ορθόδοξη ερμηνεία.
    Ματθ.24,24 Γιατί θα εμφανιστούν ψευδομεσσίες και ψευδοπροφήτες, που θα κάνουν μεγάλα και φοβερά θαύματα, για να παραπλανήσουν, αν είναι δυνατόν, ακόμα κι αυτούς που διάλεξε ο Θεός.
    «Αντί να πει ο Κύριος ότι θα έλθουν . Λέει τον λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να πιστέψουν.Και πριν την άλωση των Ιεροσολύμων είπε ότι θα υπάρξουν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες, αλλά αυτοί, οι πριν τη δευτέρα παρουσία του θα είναι πολύ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ από ΑΥΤΟΥΣ τους πριν την άλωση των Ιεροσολύμων.
    Αν θα μπορούσε να γίνει δυνατόν σε αυτούς. Από ΑΥΤΟΥΣ τους ψευδόχριστους ένας είναι και ο λεγόμενος αντίχριστος, του οποίου προφήτες θα είναι οι αναφερόμενοι αυτοί ψευδοπροφήτες.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον ορθόδοξο μοναχό,θεολόγο και λόγιο Ευθύμιο Ζιγαβηνό.

    1. Δηλαδή υπάρχουν πολλές ορθόδοξες ερμηνείες για το Ματθαίος 24:23-24; Συμφωνούν μεταξύ τους ή διαφωνούν;

      1. Ολες οι ορθόδοξες ερμηνείες συμφωνούν στα περισσοτερα εδάφια
        της Κ.Δ και δεν συμφωνούν σε ολίγα.
        Δεν υπάρχει ορθόδοξη ερμηνεία φωτοτυπία,διότι εκφράζεται
        στην ορθοδοξία,η ευλογημένη από τον Θεό ετεροπροσωπεία των συγγραφέων.Δεν έιμαστε παπικοί με χάρακα και διαβήτη να μετράμε.

        Καλο Βράδυ!

        1. Αυτές που δεν συμφωνούν είναι και αυτές ορθόδοξες; Και οι ερμηνείες των αιρετικών δεν συμφωνούν, μήπως να τις αποκαλέσουμε κι αυτές ορθόδοξες;

          Δηλαδή υπάρχουν αντικρουόμενες ορθόδοξες ερμηνείες για το Ματθαίος 24:23-24 ;

          Θέλω να μου τις δείξεις. Αν δεν υπάρχουν τότε πάψε να μου ζαλίζεις τα από τέτοια μου και γράψε σαν καλό πρόβατο που είσαι ότι συμφωνείς με την ερμηνεία της εκκλησίας σου.

          Είσαι πρόβατο του Ιησού ή λύκος του διαόλου;
          Εγώ λέω ότι έχεις όλο το πακέτο για αντίχριστος.

          1. Αφού το θέτεις έτσι.
            Οι όποιες διαφορές στην ερμηνεία δεν είναι άξιες λόγου για εμένα τον πιστό.Οι όποιες διαφορές στην ερμηνεία είναι άξιες λόγου για εσένα τον άπιστο.
            Με αυτή την έννοια φυσικά και συμφωνώ απόλυτα με την
            εκκλησία!

          2. Καλημέρα και καλό μήνα.

            Δείξε μου τις αντικρουόμενες ορθόδοξες ερμηνείες για το Ματθαίος 24:23-24 που δεν είναι άξιες λόγου για εσένα τον πιστό.

            Περιμένω.

  11. Γράφεις: «Προφητεύει ο Κύριος στο 11,1 για να συνεχίσει την αφήγηση
    ο Ωσηε στο 11.2 ανακαλώντας μνήμες του Ισραήλ.»

    ➡️ Ο Γιαχβέ είναι ο Ιησούς! Έχεις πρόβλημα;

    ➡️ Ο Ωσηέ αφηγείται τον λόγο του Γιαχβέ από το πρώτο εδάφιο και όχι από το δεύτερο. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να μεταφέρει στο πεδίο (κρατώντας ουδέτερη θέση) τον λόγο του Γιαχβέ.

    ➡️ 11:1 «Ότε ο Ισραήλ ήτο νήπιον, τότε εγώ ηγάπησα αυτόν…» Μιλάει ο Γιαχβέ.

    ➡️ 11:2 «Όσον εκάλουν αυτούς…» Μιλάει ο Γιαχβέ.

    ➡️ 11:3 «Εγώ εδίδαξα έτι τον Εφραΐμ» Μιλάει ο Γιαχβέ.

    ➡️ 11:7 «Και ο λαός μου είναι προσκεκολλημένος εις την αποστασίαν την κατ’ εμού.» Μιλάει ο Γιαχβέ.

    Ο Ωσηέ ανακάλεσε μνήμες του Ισραήλ;

    Περιμένω τις χαζοδικαιολογίες σου για να περάσω στο επόμενο level.

    1. Ποιό επίπεδο?Τo έχεις πάει φίλε στα Τάρταρα?
      Στα λογοτεχνικά εδάφια του Ωσηε ,ο Θεός ομιλεί,εκφράζοντας την σχέση του προσωπικά με τον Ισραήλ .Ανακαλώντας μνήμες ο Ωσηε με ποιητικό τρόπο φανερώνει την στενή σχέση Του Αρχαίου Ισραήλ με τον Θεό, μια νοσταλγία του Ωσηε για το παρελθόν.Ενώ ο Μωυσής μιλούσε με τον Θεό,έρχεται ο Ωσηε ποιητικά να βάζει τον Θεό να ομιλεί για τον Ισραήλ.
      Μέσα σΤο εδάφιο 11,1 έχουμε μία χαραμάδα,μία ρωγμή.μία ανατροπή,.ο ίδιος ο Θεός ,αναπάντεχα , στον Ωσηέ, ανύποπτα , ομιλεί για να εκφράσει την αγάπη του στον πραγματικό Υιό του ανθρώπου πριν ακόμα ενσαρκωθεί για να επιστρέψει αμέσως ό λόγος στον Ωσηέ να συνεχίσει για τον Θεό και τον Ισραήλ.
      ➡️ Θαυμάσια προφητεία!

      1. Απόδειξε μου ότι μεταξύ των δύο εδαφίων (11:1-2) υπάρχει ρωγμή.

        Απόδειξε μου ότι στα εδάφια αυτά δεν μιλάει ο Γιαχβέ αλλά πρόκειται για ποίηση.

        Από το πρώτο κεφάλαιο και εδάφιο ένα, γίνεται ξεκάθαρο ότι ο Ωσηέ άκουγε τον λόγο του Γιαχβέ και σύμφωνα με αυτόν έπραττε.

        ▪️ «Λογος, τον οποίον ο Κυριος είπε προς τον Ωσηέ…» (1:1)

        ▪️ «Οταν ο Κυριος ήρχισε να ομιλή προς τον Ωσηέ του είπε…» (1:2)

        Αφού λοιπόν ο Γιαχβέ είχε ανοιχτή επικοινωνία με τον Ωσηέ, γιατί ισχυρίζεσαι ότι στα εδάφια που εξετάζουμε ο λόγος του Κυρίου ήταν ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ;

        Μπορείς να αποδείξεις την αλήθεια του ισχυρισμού σου ή είσαι όλο λόγια του αέρα;

  12. Καλημέρα καλο μήνα!Δεν βγαίνει επαρκώς νόημα απο τα προηγούμενα στα επόμενα.
    Εαν αφαιρέσουμε το 11,1 δένει πλήρως το κείμενο .
    10,13 Ἠροτριάσατε ἀσέβειαν, ἐθερίσατε ἀνομίαν, ἐφάγετε καρπὸν ψεύδους· διότι ἤλπισας εἰς τὴν ὁδὸν σου, εἰς τὸ πλῆθος τῶν ἰσχυρῶν σου.
    10,14 Διὰ τοῦτο ἀπώλεια θέλει ἐγερθῆ μεταξὺ τῶν λαῶν σου, καὶ πάντα τὰ φρούριά σου θέλουσιν ἐκπορθηθῆ, καθὼς ὁ Σαλμὰν ἐξεπόρθησε τὴν Βαὶθ-ἀρβὲλ ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῆς μάχης· ἡ μήτηρ κατεσυντρίβη ἐπὶ τὰ τέκνα.
    10,15 Οὕτω θέλει κάμει εἰς ἐσᾶς ἡ Βαιθήλ ἕνεκεν τῆς ἐσχάτης ἀνομίας σας· πρωΐ θέλει ἀφανισθῆ ὁλοτελῶς ὁ βασιλεὺς τοῦ Ἰσραήλ.
    -11.1 Ὅτε ὁ Ἰσραήλ ἦτο νήπιον, τότε ἐγὼ ἠγάπησα αὐτὸν καὶ ἐξ Αἰγύπτου ἐκάλεσα τὸν υἱὸν μου.-
    11.2 Ὅσον ἐκάλουν αὐτούς, τόσον αὐτοὶ ἀνεχώρουν ἀπ᾿ ἔμπροσθεν αὐτῶν· ἐθυσίαζον εἰς τοὺς Βααλεὶμ καὶ ἐθυμίαζον εἰς τὰ γλυπτά.

    1. Καλημέρα και καλό μήνα.

      Απόδειξε μου ⤵️

      ➡️ ότι μεταξύ των δύο εδαφίων (11:1-2) υπάρχει ρωγμή.

      ➡️ ότι στα εδάφια αυτά δεν μιλάει ο Γιαχβέ αλλά πρόκειται για ποίηση.

  13. Ο Ωσηέ μέσα από το βιβλίο του ψέγει κατά κύριο λόγο μέσα από σύμβολα και νοσταλγία,την αποστασία του Ισραήλ από τον Θεό και προετοιμάζει
    τον Ισραήλ για μεγάλη τιμωρία.
    1.Μεταξύ των εδάφιων 10,15 και 11,2 υπάρχει η ρωγμή ήτοι το 11,1 όχι μεταξύ
    11,1 με το 11,2
    2.Στο εδάφιο 11,1 προλέγει ο Θεός μέσω του ανύποπτου Ωσηε την αγάπη του για τον Υιό του ανθρώπου. Στο εδάφιο 11,2 ομιλεί ο Ωσηε συμβολικά για λογαριασμό του Θεού για να καυτηριάσει τον άπιστο λαό του Ισραήλ όπως και σε πλείστα άλλα εδάφια.
    Δεν δύναται φίλε να υπάρξει απόδειξη και το ξέρεις αλλά εμφανής ένδειξη.
    Το 11.2 δεν δένει επαρκώς τα προηγούμενα με τα επόμενα εδάφια,
    όπως συμβαίνει στα υπόλοιπα εδαφια του Ωσηε,

    1. Καλημέρα.

      ▪️ «Λογος, τον οποίον ο Κυριος είπε προς τον Ωσηέ…» (1:1)

      ▪️ «Οταν ο Κυριος ήρχισε να ομιλή προς τον Ωσηέ του είπε…» (1:2)

      Αφού ο Γιαχβέ είχε ανοιχτή επικοινωνία με τον Ωσηέ, γιατί ισχυρίζεσαι ότι στα εδάφια που εξετάζουμε ο λόγος του Κυρίου είναι ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ;

      Δεν υφίσταται κανένας λόγος που να δείχνει ότι τα εδάφια 11:1-2 + είναι ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ.

      Αυτός που παρεκκλίνει από τα αυτονόητα είσαι εσύ. Δεν υπάρχει καμιά εμφανής ένδειξη σε όλα όσα λες. Αφού παρεκκλίνεις θα πρέπει να είσαι και σε θέση να αποδείξεις τον ισχυρισμό σου. Δεδομένου ότι είσαι ανίκανος για μια τέτοια πράξη, δεν είσαι παρά όλο λόγια του αέρα.

    2. Άσχετε Αδαή έχεις όλο το πακέτο για αντίχριστος. Κανονικά εγώ ο άπιστος θα έπρεπε να έχω την άποψη ότι αυτά τα κείμενα είναι ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ. Όχι εσύ!

  14. Το εδάφιο 24.24 με 2 ερμηνείες.
    1η ερμηνεία
    «Αντί να πει ο Κύριος ότι θα έλθουν . Λέει τον λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να πιστέψουν.Και πριν την άλωση των Ιεροσολύμων είπε ότι θα υπάρξουν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες, αλλά αυτοί, οι πριν τη δευτέρα παρουσία του θα είναι πολύ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ από ΑΥΤΟΥΣ τους πριν την άλωση των Ιεροσολύμων.
    Αν θα μπορούσε να γίνει δυνατόν σε αυτούς. Από ΑΥΤΟΥΣ τους ψευδόχριστους ένας είναι και ο λεγόμενος αντίχριστος, του οποίου προφήτες θα είναι οι αναφερόμενοι αυτοί ψευδοπροφήτες.”
    2η ερμηνεία
    ”Εδώ υπαινίσσεται τον αντίχριστο και όλους όσους θα τον διακονήσουν. Και δεν είπε «μην πιστεύσετε», αλλά «μην εξέλθετε», διότι η απάτη θα είναι μεγάλη και τα σημεία της εντυπωσιακά. Άρα ο αντίχριστος θα έρθει «εν τόπω».”

  15. Καλημέρα.
    Αυτές οι δύο ορθόδοξες ερμηνείες είναι αντικρουόμενες;

    1. Καλημέρα φίλε.δεν είναι αντικρουόμενες.Για αυτό τις παρέθεσα.Για να το διαπιστώσεις.Η μία ειναι συνοπτικότατη η δε άλλη έχει ανάλυση.Και οι δύο περιέχουν την αλήθεια .Καμία δεν αποκλινει παρόλη την διαφορά τους.Ο Αγιος Ιωάννης στοχεύει να προστατέψει τους ποιμένες και το ποιμνίο από το Θηρίο.
      Οι άλλοι ψευδοπροφήτες και ψευδόχριστοι δεν αποτελούν τον ύψιστο κίνδυνο
      πάντα υπήρχαν και υπήρχαν μετά την Α Παρουσία του Κυρίου.
      Μετά τον Αντίχριστο υπάρχει μόνο η ένδοξη αυτή την φορά παρουσία του Κυρίου.
      Η άλλη ερμηνεία παρέχει ανάλυση,.απευθύνεται σε χριστιανούς λιγότερο προχωρημένους στΙς Ύψιστες αλήθειες όπως εμένα για αυτό τον λόγο και με καλύπτει απόλυτα.

      1. Καλησπέρα. Εφόσον δεν είναι αντικρουόμενες γιατί δεν απαντάς στην ερώτηση μου; Τι φοβάσαι;

      2. Οχι,έχεις δίκιο φίλε δεν υπάρχει λόγος να πλατιάζω.
        Σήμερα μεγάλη καθυστέρηση στα σχόλια.
        Ελπίζω την απάντηση σου να την δώ σήμερα.

  16. ”Ωσ. 1,1 Λόγος Κυρίου, ὃς ΕΓΕΝΗΘΗ πρὸς Ὡσηὲ τὸν τοῦ Βεηρεὶ ἐν ἡμέραις Ὀζίου καὶ Ἰωάθαμ καὶ Ἄχαζ καὶ Ἐζεκίου βασιλέων Ἰούδα καὶ ἐν ἡμέραις Ἱεροβοὰμ υἱοῦ Ἰωὰς βασιλέως Ἰσραήλ.”
    Πως μπορεί να ΓΕΝΝΗΘΕΙ ο Λόγος του Θεού σε έναν άνθρωπο?
    Εχοντας λογισμούς=σκέψεις πνευματικά ωφέλιμες , για να πιστέψει ότι
    είναι από τον Θεό και να προχωρήσει στην μετουσίωση τους σε πράξεις.
    Οι πνευματικά ωφέλιμοι συλλογισμοί του Προφήτη Ωσηέ είναι για τον Ισραήλ . Πράξη για ένα Προφήτη αποτελεί η αποτύπωση του Λόγου του Θεού.Να κοινωνήσει Τον Λόγο στον Λαό στο οποίο αποτελεί μέλος ο προφήτης,με τον δικό του ετεροπροσωπικό τρόπο που καθορίζει την ταυτότητα του Προφήτη.
    Εάν δεν είναι ο παραπάνω στο εδάφιο 1,1 συμβολισμός του Προφήτη Ωσηε τότε τι είναι συμβολισμός ?
    ”Ωσ. 1,2 Οταν ο Κυριος ήρχισε να ομιλή προς τον Ωσηέ του είπε· “πήγαινε και πάρε δια τον εαυτόν σου γυναίκα ρέπουσαν προς την διαφθοράν, διεφθαρμένην, και απόκτησε τέκνα παράνομα, διότι η χώρα αυτή, που συμβολίζεται με την διεφθαρμένην γυναίκα, θα περιπέση εις φοβεράν πνευματικήν πορνείαν, θα απομακρυνθή από τον Κυριον”.
    Ο Θεός προτρέπει τον Ωσηε να βρεί γρήγορα μια πόρνη και να κάνει
    παιδιά μαζί της διότι η χωρα θα εκπορνευθεί με την απομάκρυνση
    της από τον Θεό!
    Εάν δεν είναι τούτος συμβολισμός του Ωσηε τότε τι είναι συμβολισμός ?
    Εάν δεν είναι λυρική ματιά του Ωσηε καυτηρίασης της απομάκρυνσης των συμπατριωτών του από τον Θεό και σύνδεσης της με την δική του ζωή,τότε τι είναι?

    1. Αφού δεν ξέρεις τι ασχολείσαι;

      Παραθέτω την μετάφραση / ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα.

      Ωσηέ 1:1 «Λογος, τον οποίον ο Κυριος είπε προς τον Ωσηέ…»

      Αφού ο Γιαχβέ είχε ανοιχτή επικοινωνία με τον Ωσηέ, γιατί ισχυρίζεσαι ότι στα εδάφια που εξετάζουμε ο λόγος του Κυρίου είναι ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ;

      Δεν υφίσταται κανένας λόγος που να δείχνει ότι τα εδάφια 11:1-2 + είναι ένα ποιητικό παραλήρημα του Ωσηέ.

      Πόσο αστείος είσαι όταν υποστηρίζεις εσύ ο χριστιανός, ότι σε αυτά τα εδάφια, ο Ωσηέ έβαλε λόγια στο στόμα του Θεού, χωρίς αυτός να τα έχει πει. Έφτιαξε δηλαδή για αυτόν έναν κάλπικο λόγο; Και δεν τον έφαγε λάχανο ο Γιαχβέ; Δεν μας τα λες καλά φιλαράκι. Ξεχνάς φαίνεται τι έπαθε ο Μωυσής όταν έκανε ένα θαύμα χωρίς να επικαλεστεί το όνομα του. Όποιος λογάριαζε χωρίς τον Γιαχβέ τον έτρωγε το χώμα.

      Ουδέν αντεπιχείρημα! Είσαι όλο λόγια του αέρα.

      1. Καλησπέρα ,ποιός Κολιτσάρας,δουλειά του Κολιτσάρα ,είναι γράψει το κείμενο,όχι τα συμβολικά νοήματα, κοίτα λίγο τί γράφει το συναξάρι.
        http://www.saint.gr/2536/saint.aspx
        Βιογραφία
        ”Ο Προφήτης Ωσηέ ήταν γιος του Βεηρεί (ή Bενιή) από τη Γαλεμώθ (ή Bαλεθώμ) της φυλής Ισάχαρ και έζησε τον όγδοο αιώνα προ Χριστού, επί βασιλέων του Ιούδα, Οζίου, Ιωάθαμ, Άχαζ, Έζεκία και του Ισραήλ Ιεροβοάμ Β’. Στην Παλαιά Διαθήκη, είναι ο πρώτος από τους δώδεκα μικρούς λεγόμενους προφήτες.Ο Ωσηέ ήταν ψυχή γεμάτη από ΖΗΛΟ για το θείο Νόμο, γι’ αυτό και στο προφητικό του βιβλίο ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΕΥΘΕΩΣ το λαό του Ισραήλ, που είχε μολυνθεί από την ειδωλολατρία. ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΤΟΥ θεωρούνται ΔΥΣΕΞΗΓΗΤΟΙ, αλλά ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ εκδηλώνει ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ του στο Σωτήρα ΧΡΙΣΤΟ. Μάλιστα, ο ίδιος ο ΚΥΡΙΟΣ μας ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ μια σπουδαία φράση του Ωσηέ, προς τους Φαρισαίους (Ματθ. θ’ 3), η οποία λέει: «Ἔλεος θέλω καὶ οὐ θυσίαν καὶ ἐπίγνωσιν Θεοῦ ἢ ὁλοκαυτώματα» (Ωσηέ, στ’ 6). Δηλαδή, λέει ο Θεός μέσω του Ωσηέ: «Προτιμώ την ειρηνική αγάπη σας προς εμένα και όχι τις τυπικές θυσίες, και θέλω να έχετε ΕΠΙΓΝΩΣΗ του θείου θελήματος περισσότερο, παρά τα χωρίς νόημα και ουσία ολοκαυτώματα πού προσφέρετε». Επίσης, φράσεις του Ωσηέ χρησιμοποίησαν και οι Απόστολοι Πέτρος και Παύλος στις επιστολές τους.
        Ο Ωσηέ λέγεται ότι έζησε 75 χρόνια, και μετά παρέδωσε στο Θεό τη δίκαια ψυχή του.”
        Συνεπώς Ο Προφήτης Ωσηέ,είναι ο Προφήτης των ΔΥΣΕΞΗΓΗΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ κατά την Ορθόδοξη εκκλησία.

        1. Καλημέρα φίλε Άσχετε Αδαή.

          Μια χαρά τα λέει ο συναξαριστής. Σχετικά με το εδάφιο 6:6 λέει τα εξής: «Δηλαδή, λέει ο Θεός μέσω του Ωσηέ…»

          Αυτό λέμε εδώ. Ότι ο Γιαχβέ μιλούσε μέσω του Ωσηέ.

          «Λογος, τον οποίον ο Κυριος είπε προς τον Ωσηέ…» (Ωσηέ 1:1 Μετάφραση Κολιτσάρα)

          Εδώ φιλαράκι μου λέω να κάνουμε ένα διάλειμμα. Αρκετά είπαμε και σε αυτό το άρθρο.

          Να θυμάσαι μόνο που είχαμε μείνει. Σχετικά με τα όσα δήλωσα για το Ωσηέ, 11: 1-2 δεν κατάφερες να φέρεις κάποιο ουσιαστικό αντεπιχείρημα. Όσον αφορά το Ματθαίος 24:23-24 είμαστε ακόμα στην αρχή.

          Καλό μήνα φιλαράκι και θα τα ξαναπούμε.

  17. Φίλε κοκκινογραμματούλη χάρηκα που τα ξαναείπαμε και είσαι καλά.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

elGreek