21:03 - 23/01/2019

Για να καταλάβω ο κυριλλος και μεθοδιος τι σοι “πρακτορια” ηταν ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειμαι καλος σε αυτη την ιστορια και μπορει να πω καμια χαζομαρα τωρα ..αλλα ετσι οπως την γνωριζω αναρωτιεμαι τι παιχτηκε …και αν κανω λαθος διορθωστε με !

Ακουω σημερα για Μακεδονικη γλωσσα οτι την δωκαμε λεει το 77 η κατι σαν και αυτο …!

Τι ακριβως δωκαμε δηλαδη ; …

Ο κυριλλος και μεθοδιος απο οσο γνωριζω ηταν ήταν αδέλφια, Βυζαντινοί Χριστιανοί θεολόγοι και ιεραπόστολοι..πραγμα που σημαινει οτι μιλουσαν αρχαια ελληνικα … !

Τι εκαναν πηγαν προς στα Σκοπια γεωγραφικα τους επιασαν τους εκει “μακεδονες” και τους ειπαν ελατε να σας φτιαξουμε μια γλωσσα Σλαβικη; και αυτοι το δεχτηκαν ενω λογικα θα μιλουσαν την ιδια γλωσσα ;

Γιατι αν ακουσεις Σκοπιανα θα δεις οτι ειναι βουλγαρικα..δηλαδη σκοπιανος με βουλγαρο μιλαει σφαιρα κανονικα …ενω εγω που ειμαι Ελληνας δεν καταλαβαινω ουτε μια λεξη !

Αρα το μακεδονικη γλωσσα τι ρολο βαραει εδω …η μακεδονικη γλωσσα ηταν σλαβικη γλωσσα ; …

Και αν ηταν σλαβικη γλωσσα που επρεπε να παει ο κυριλλος και ο μεθοδιος να τους φτιαξουν το Γλαγολιτικο αλφάβητο; Δηλαδη ο Αλεξανδρος μιλουσε μια γλωσσα που δεν ειχε γραφη αλλα ηταν μονο δια στοματος ..;…Και πως εχουμε εμεις δικες του δηλωσεις στα αρχαια μας μνημεια και στην ιστορια ;…Δηλαδη γιατι εχω μπλεξει τα μπουτια μου …μηπως ειμαστε εμεις οι παραχαρακτες της ιστοριας και δεν ειμαστε Ελληνες ; ..αλλα μεταμφιεσμενοι Σκοπιανοι ..που κλεψαμε την Μακεδονια πριν χιλιαδες χρονια και την ιστορια και τωρα μας τιμωρει ο θεος;…

Αλλα το φελεκι μου δεν βγαινει χρονικα ..αυτοι δεν υπηρχαν πριν χιλιαδες χρονια το λενε και μονοι τους στην Ιστορια τους …αρα τι σοι πρακτορια ηταν ο κυριλλος και μεθοδιος ; Να δεις οτι ηταν χρονοταξιδιωτες μαγκα μου…!

Αν εχω κανει καπου λαθος παρακαλω με φιλικη διαθεση να με διορθωσετε στα σχολια δινοντας μου να καταλαβω με επιχειρηματα και ιστορικα δεδομενα ..οι εξυπναδες και η γλωσσα του δηθεν θα κοβετε αμεσα !

Αυτα για την ωρα …

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (30)

  1. Εδω η απαντηση 01/23/2019 @ 9:23 ΜΜ

    Γιατι ο GEORGE SOROS ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ;.ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΎΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ  ( τροφη για σκεψη)..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΕΝΤΈΤΑ . ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ .ΕΠΙΤΡΕΨΕΜΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΙΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ… ΕΒΡΑΙΣΜΟΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΕΒΡΑΙΣΜΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΜΠΟΣΙΚΑ..Η ΜΝΗΣΙΚΑΚΊΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΎΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΣΩΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ  ΑΝΤΙΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΙ…
    Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ..Η ΟΡΑΤΗ ΚΑΙ Η ΑΟΡΑΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ  ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ..ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ..ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ/ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ … ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ..Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΙ ..Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΊΛΙΚΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΙΛΙΕΤΗΡΊΔΕΣ..ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ .ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΦΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ  ΓΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΎΣΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΣΙΦΛΙΚΙ και δεν εννοώ μονο την γη της Παλαιστίνης)..ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ .ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΖΟΝΤΕΣ ΕΒΡΑΊΟΙ ….ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ .ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΜΕΤΑ ..ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΩΝΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΚΊΣΙΝΓΚΕΡ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝΝΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ ..ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ..ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ..ΕΠΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ,ΗΤΑΝ ΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ;
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΜΕΤΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΑΣΜΟΣ ….ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΕΕΕΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ..ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΌΜΑΣΤΕ ΕΊΜΑΣΤΕ ΓΚΟΙΜ.. .ΡΩΤΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΜΙΤΣ ..ΔΙΙΤΙ Ο ΚΥΡΙΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ .ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΘΕΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΤΕΛΕΣΑΝ ..ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ …ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ..ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ..Ο ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝΝΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ .ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ .ΠΗΓΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ 

  2. Η Μακεδονικη γλωσσα προκυπτει απο το γεγονος οτι αυτη η γλωσσα γεννηθηκε σε αυτη την περιοχη. Εγω διαφωνω και συμφωνω με τον Μπαμπινιωτη σε αυτο που ειπε οτι το λογικο και το σωστο θα ηταν να ονομαστει Σλαβομακεδονικη. Αλλα και παλι δεν καταρρεει το συμπαν ετσι οπως εχει περασει και οδηγει στην απογνωση, καθως γινεται ξεκαθαρο οτι μιλαμε για μια νεα γλωσσα η οποια ειναι Μακεδονικη εκ των πραγματων λογω του τοπου γεννησης της.

    Αυτο ειναι το χειροτερο θεωρω που προβλεπει η συμφωνια αλλα αυτα ειναι τα δεδομενα.

    Απο την στιγμη που υπαρχει και αναγνωριζεται τι να πεις?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Macedonian_language

    Δεν υπαρχει καποιος γραμμενος η αγραφος νομος που να απαγορευει να δωσουν στην γλωσσα τους το ονομα του γεωγραφικου προδιορισμου της χωρας τους.

    Anyway καλη τυχη.

  3. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/23/2019 @ 10:07 ΜΜ

    Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν από την Πέλλα.
    Ο Κύριλλος και Ο Μεθόδιος ήταν από την Θεσσαλονίκη.
    Τι δεν καταλαβαίνεις?
    Ο Τσίπρας έχει σύμβουλο τον Καρανίκα που πάει με χίλια
    τα ,τις,τους τραβεστί και δεν το κρύβει..
    Είναι κρίμα για μια ΤΡΑΒΕΣΤΙ χώρα(ουτε χώρα δεν είναι,ούτε καν χωριό) σαν τα Σκόπια να μην γίνει ”έθνος”.Τους μάθαμε τους Σκοπιανούς να γράφουν γιατί να μην τους δώσουμε και Ιστορία?Εδώ εξαναγκάστηκαν οι καημένοι,να κλέψουν την σημαία της ΙΑΠΩΝΊΑΣ -αλλάζοντας ένα χρώμα- για να γίνουν κράτος και θα τους αφήσουμε έτσι?Δεν αντέχω να ακούσω τον εθνικό τους ύμνο.Σίγουρα και αυτός θα είναι από κάπου κλεμένος .Ενα κρατίδιο τραβεστί δημιούργημα προσφορά των ΄΄φίλων” μας συμμάχων.Απορία,εάν έχεις τέτοιους συμμάχους τι τους θέλεις τους αντίπαλους?
    Αχ πόσα μας αγαπάνε>Ιδιαίτερα στην Γερμανία και δεν κρύβεται με τίποτα>
    Από τα πρώτα ταξίδια που έκανε η κυρία από την Γερμανία το νέο χρόνο ήταν στην Ελλάδα>Πάντα φρόντιζε και φροντίζει για το καλό μας….Παλιοφασίστες ,συντηρητικοί,οπισθοδρομικοί που θέλετε ελευθερία και δημοκρατία στην Πατρίδα μας!Που ζείτε?Γιατί δεν είστε υπέρ της Προόδου?Της προόδου φυσικά των συμφερόντων της εξουσιαστικής ελίτ του πλανήτη….

    • Φως φαναρι .. 01/24/2019 @ 1:56 ΠΜ

      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝΝΕΔΩΣΑΝΝΣΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ;ΚΑΘΕΑΥΤΟΥ; ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ;
      ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΆΖΟΥΝ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ….ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ …ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΆ…ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΟΝ ΜΟΙΚΑΝΩΝ ……
      ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ…..

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/24/2019 @ 1:28 ΜΜ

        Φυσικά να διαβάζουμε για να μην αναπαράγουμε ιντερνετ-αρβίλες.
        Ο Κύριλλος και Ο Μεθόδιος χρησιμοποίησαν ένα νέο αλφάβητο, βασισμένο στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ, το οποίο μπορούσε να αποδώσει τους φθόγγους της σλαβικής γλώσσας, και το οποίο εφηύρε ο Κύριλλος. Υπήρχε ΗΔΗ η προφορική σλαβική γλώσσα και ως εκ τούτου ήταν πρακτικά αδύνατον να χρησιμοποιήσουν
        αυτούσιο το ελληνικό αλφάβητο για να την αποδώσουν γραπτώς αφού
        λόγου χάρη,η σλαβική γλώσσα είχε φθόγγους που απουσίαζαν από τήν ελληνική γλώσσα.

  4. ΤΣΟΜΠΑΝΟΣ 01/23/2019 @ 10:14 ΜΜ

    XAXAXAXXAΧΑΧΑΧΑΧΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΣ STRANGER ΑΝΤΕ ΡΙΞΤΟΥΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΝΕ, Η ΧΡΟΝΟΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΒΑΣΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΚΡΟΝΟΜΙΚΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΑΝΕ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΛΙΓΟ ΜΑΝΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΝΥΦΗ.

  5. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 01/23/2019 @ 10:20 ΜΜ

    οι βάρβαροι σλαβοι οι ρως κατεβήκανε το 600 και πλιατσικολογουσανε. το βυζαντιο ποιώντας την πρώτη παγκοσμιοποιηση (βαζανε την ταμπελα χριστιανος στους βαρβαρους και ολα καλα) τους χρησιμοποιησε για σκλάβους για μισθοφόρους κατά των Ελληνων κοκ, οι κυριλλος και μεθοδιος τους έδωσαν ενα αλφάβητο γιατί οι βαρβαροι δεν γνωριζανε γραφή και ανάγνωση μόνο μιλάγανε στην βαρβαρική τους γλώσσα έτσι τους μάθανε να γράφουν και να διαβαζουν . αυτα μέσες άκρες.

  6. Αυτός που τα είδε όλα 01/23/2019 @ 10:21 ΜΜ

    Κύριλλος( κύριος) και Μεθόδιος = Κύρια Μέθοδος εκμάθησης γλώσσας.Δεν είναι πρόσωπα αλλά σχολή/διδακτικό ίδρυμα.
    Αριστοτέλης το ίδιο:πρόκειται για ονομασία σχολής, Αρίστη και τελεία ακαδημία (την είχε/έχει δεί Χάρβαρντ)
    Το ίδιο και ο Πλάτων με το πραγματικό υποτίθεται όνομα Αριστοκλής.Εδω όμως το πραγματικό όνομα είναι το πλάτων ένω η σχολή έχει “Άριστον κλέος” = Άριστη φήμη.
    Ουσιαστικά μιλάμε για ΣΧΟΛΕΣ και όχι για ανθρώπους.

  7. Απλα να πω σε οτι αφορα τον Θεο που “τιμωρει” οτι δεν υπαρχει τετοιο πραγμα. Εμεις οριζουμε την μοιρα μας και για να φτασουμε μεχρι εδω υπηρξε μια συγκεκριμενη ακολουθια επιλογων που οριζουν καποια δεδομενα. Δηλαδη δεν ειναι τοσο απλο το θεμα με το να πας πισω σε ενα συγκεκριμενο χρονο και να επικαλεστεις την αληθεια και την δικαιοσυνη συμφωνα με τα τοτε δεδομενα που οριζουν μια στατικη, αδιαπραγματευτη και θεσφατη θα ελεγα πραγματικοτητα.

    Για παραδειγμα απλα να αναφερω τον Καζατζακη που ειναι αναμφιβολως ενας απο υους κορυφαιους νεοελληνες διανοουμενους, που εφαγε κλοτσιδι απο την νεοελληνικη κουλτουρα και μεσα στα ταξιδια του συναντησε τους Μακεδονες.

    Δεν οριζει ασφαλως ενα ατομο αυτο το θεμα εκτος και αν ειναι ο Μ. Αλεξανδρος, αλλα γενικα μιλαμε για μια κουλτουρα που εκφραζει την επαρση και καταληγει στην μεγαλομανια που οδηγει και σε ολες αυτες τις σφοδρες εσωτερικες συγκρουσεις.

    Αυτα οριζουν την μοιρα σε συλλογικο-εθνικο επιπεδο.

  8. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 01/23/2019 @ 10:54 ΜΜ

    οσον αφορα τους σλαβοφωνους ελληνες που αναφερουν οι ανιστόρητοι συριζαιοι προέρχονται απο τις βουλγάρικες κατοχές ελληνικων εδαφων του 19ου και 20ου αιωνα οπου επιβλήθηκε δια ροπαλου η βουλγάρικη οποίος μίλαγε ελληνικά αποκεφαλιζοτανε, ετσι είναι τα πράγματα.

  9. ΟΥΧΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝ ΠΟΥΝΤΣΑΣ 01/23/2019 @ 10:58 ΜΜ

    …ayta ta dyo temaxia kai o pateras toys o διοικητης tote της θεσσαλονικης ποια η καταγωγη των ? Γνωριζει καποιος ? Καλοντυμενοι βαρβαροι ελληνοφωνοι [?] Αρε τι ΜΑΛΑΚΙΕΣ ”’ΠΕΡΑΣΑΝ” στην σαπια βυζαντινη ιστορια την των βαρβαρων δοξα.

  10. LUPUS IMMORTALIS 01/23/2019 @ 11:03 ΜΜ

    Αγαπητέ Stanger να το πω χοντρικά μπας και γίνει κατανοητό. Οι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν ας πούμε μια διπλωματική κίνηση από μέρους του Βυζαντίου να εκτονώσει την πίεση στα βόρεια σύνορά του από τους Βούλγαρους και τους Ρώσσους. Η επέλαση των Μογγόλων από τα βάθη της Ασίας ,των Περσών και των Αράβων δεν άφηνε περιθώρια στους Βυζαντινούς.Έπρεπε να στραφούν ανατολικά,πλην όμως έπρεπε να εξασφαλίσουν ειρήνη στα βόρεια.Εξάντλησαν λοιπόν κάθε διπλωματικό μέσο και ένα από αυτά ήταν να μάθουν στους ξεβράκωτους αιμοπότες να γράφουν τη γλώσσα τους(τη βουλγάρικη ,τη ρώσσικη)μπας και ξεστραβωθούν και αποκτήσουν παιδεία.Επίσσης τους εκχριστιάνισαν μπας και αποκτήσουν θρησκευτικούς δεσμούς,παντρεύτηκαν και κόρες αυτοκρατόρων με σλαύους ηγεμόνες μπας και σταματήσουν οι @αμημένοι οι πόλεμοι.Τους έφτιαξαν (επινόησαν)αλφάβητο λοιπόν οι Κύριλλος και Μεθόδιος χρησιμοποιώντας γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου μερικά δε γράμματα είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένα φωνήματα των σλαύων.(Προσωπικά είμαι γνώστης της σέρβικης γλώσσας και γνωρίζω να γράφω την κυριλλική γραφή).ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ δεν προκύπτει ότι οι σλαύοι διδάχτηκαν την ελληνική και κατά προσέγγιση την μακεδονική για τον απλό λόγο ότι οι βυζαντινοί από απόψεως πολιτικής και διπλωματίας μόνο μαλάκες δεν ήταν.Οι Κύριλλος και Μεθόδιος έμαθαν στους Βούλγαρους να γράφουν τα βουλγάρικά τους και στους Ρώς να γράφουν τα ρώσσικά τους .Αμφιβάλω για το πρακτοριλίκι που τους προσάπτεις.

  11. χρονοταξιδιωτες μαγκα μου…!

  12. Κλεανθης 01/23/2019 @ 11:25 ΜΜ

    διαβασε φιλικα… https://www.pare-dose.net/3605

  13. Βασίλης απο Μπραχάμι 01/23/2019 @ 11:38 ΜΜ

    Κατ’εμέ είναι λάθως και γελίο να απολογούμασται για κάτι που είναι γνωστόν τοις πάσι.Οποιος δή ποτε ξέρει έστω λίγο ιστορία ή γεωγραφία απο οποιαδήποτε κράτος,γνωρίζει και την αλήθεια.Ή ένα κομμάτι αυτής.Αρκεί μόνο να πούμε την ετοιμολογία των λέξεων.Μακεδονία:μάκο=μήκος στην Δωρική του έκδοση.Άρα οι Μακεδόνες είναι οι ψηλοί άνδρες.Περισότερα εδώ.https://www.foundalis.com/geo/makedonia.htm
    Ακόμα και στην Καινή Διαθήκη,έχουμε αναφορά.Η πρόσκληση που δέχτηκε ο απόστολος Παύλος ,ήταν να έρθει στην Μακεδονία.Εννοώντας την Ελλάδα.(Πράξεις των Αποστόλων κεφ.16)
    Ευχαριστώ.

  14. εκει καταληγω και ‘γω…ο χριστιανισμος εχει πολλα να λογοδοτησει…

  15. Χρονοταξιδιωτες,προτεργατες,ποια η διαφορα

  16. Φως φαναρι .. 01/24/2019 @ 1:58 ΠΜ

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ;ΚΑΘΕΑΥΤΟΥ; ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΣΗΜΕΡΑ ;
    ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΆΖΟΥΝ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ….ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ …ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΆ…ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΟΝ ΜΟΙΚΑΝΩΝ ……
    ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ…..

  17. Σημαια Πιτζαμα(τζαμπαν) χωμα σερβικο γλωσα Βουλγαρικη Ιστορια Ελληνικη προπαγαντα Σιωνιστικη Βουλη Ελληνοφωνη Νεοελλληνας δουλικο-γκοιμ αμεσα θελουμε Πατριωτικα κομματα !!!

  18. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 01/24/2019 @ 7:43 ΠΜ
  19. δλδ μαζι με τον χρονοταξιδιωτη αιχετλαιο στειλανε και αυτουςτους δυο … μαλιστα

  20. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 01/24/2019 @ 8:03 ΠΜ

  21. ΜΙΣΤΕΡ ΣΠΟΚ 01/24/2019 @ 9:42 ΠΜ

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΡΟΝΟΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΤΥΓΧΑΝΩ … ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 56 ΑΙΩΝΕΣ (ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ)! ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΗ Η ΒΑΣΙΛΩ ΠΡΩΤΗ! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!!! ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ! ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ!

  22. Ο σφετερισμος του ονοματος δεν προκυπτει απο αυτο που εγινε με τους κομμουνιστες οπως ηταν και απολυτως λογικο η Ελλαδα να μην τους αναγνωριζει και με καλυψη ασφαλως των Αμερικανων και την δυσης γενικοτερα (οπως αλλωστε σας λενε και αλλοι και ειναι γνωστο) απο την στιγμη που ηταν ξεκαθαρο οτι ειχαν επεκτατικες βλεψεις με εντολες και καθοδηγιση την Σοβιετια και την Βουλγαρια κλπ.

    Ο σφετερισμος προκυπτει απο τα δεδομενα που συνιστουν για παραδειγμα οτι οι πλειψηφια των κατοικων της Μακεδονιας του Αιγαιου ηταν Σλαβοφωνοι στην εποχη του Ιλιντεν και της επαναστασης που εγινε για την ανεξαρτησια τους και αρα για ποιους Μακεδονες μιλαμε?

    Μιλαμε για τους κατοικους της περιοχης Ελληνοφωνους και Σλαβοφωνους που οι ριζες τους φτανουν μεχρι τους αρχαιους μεσογειακους λαους και τους δουλους κλπ.

    Η αντιληψη που συνιστα ακεραια εθνολογικη και φυλετικη συνεχεια ειναι εκτος πραγματικοτητας απο τους αρχαιους Ελληνες και τους αρχαιους Μακεδονες ειναι εκτος πραγματικοτητας και αυτο ειναι ξεκαθαρο ως προς τις διαφορες των εθνολογικων συνθεσεων και αρα μενει μονο το φυλετικο στο πεδιο της πιστης και τιποτα αλλο περαν αυτου καθως τα ιστορικα δεδομενα δεν συνιστουν καθ’ουδενα τροπο φυλετικη συνεχεια μεσα στα πλαισια μαλιστα του ΑΝΤΙΕΛΛΗΝΙΚΟΥ πολυεθνικου Βυζαντιου.

    Το θεμα ειναι τωρα το πως σας αφορα εσας το θεμα του Μεγα Αλεξανδρου που ηταν ενα “αριστερουλης” θα μπορουσε καποιος να πει συμφωνα με την αντιληψεις σας και μαλιστα bisexual της εποχης του που ηταν μαλιστα και cross dresser μεσα στα πλαισια των μυστηριων της Μεγαλης Θεας. Σας αφορα?

    Σας αφορα η ιστορικη του διαδρομη?

    Αντε και πεισατε τον εαυτο σας οτι το συλλογικο σας εγω εχει τον ελαχιστο σεβασμο στην μνημη του Αλεξανδρου και οτι βασικα δεν ειναι η επαρση και η αλαζονεια κλπ που σας οδηγει στο να πιστευετε οτι ο Αλεξανδρος αλλα και το οραμα του ειναι “ιδιοκτησια” σας λογω κληρονομικου δικαιωματος και οτι θα πουλαγε ακομα και την Ασιατισα γυναικα τους και τον Ασιατη γιο του κλπ για τα εθνολογικα σας συμπλεγματα.
    ,
    Τι σας κανει να πιστευετε οτι δεν υπαρχει μια ανωτερη συνειδηση περα απο το εγω του ανθρωπου και την ματαιοτητα του υλικου κοσμου την οποια μαλιστα “φωτογραφισε” ο βαθυτατα πνευματικος Μεγας Αλεξανδρος με αυτα που ζητησε πριν απο τον θανατο του?

    Τι σας κανει να πιστευετε βασικα οτι δεν υπαρχει ο ΧΡΟΝΟΣ?

  23. Μουσικούλα θέλουμε... 01/24/2019 @ 11:20 ΠΜ

    Οι εκκλησίες σε όλη την Ελλάδα σήμερα έπρεπε να βαράνε πένθιμα από το πρωί …

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*