Πολλές φορές με κατηγορείς ότι χρησιμοποιώ άσχημη γλώσσα και προσβάλω αυτόν που θέλει να με διαβάσει!
Έχεις δίκιο πολλές φορές θέλω να βρίσω πολύ πιο πολύ αλλά συγκρατούμαι!
Δεν έχω το δικαίωμα να προσβάλω κανέναν ..αλλά όταν πλέον όλα όσα έχω πει είναι μπροστά στα μάτια όλων … όταν αλλάζουν όλα όσα γνωρίζαμε σαν αληθινά και ακόμα ξαμολάμε αετό … βουρλίζομαι στο μάξιμουμ!!
Ακόμα εκεί έξω έχουμε την κλασική μέθοδο των αποδομητων , των ψευτων της ανωνυμίας , των αγαπητικων της επιφάνειας που παίρνουν μεροκάματα χονδρά να καταφέρουν την μάζα να μην δει την όποια αλήθεια τους ξεβολευει!!
Είμαι αυτός που στην Ελλάδα εισήγαγε τον όρο υπεροντοτητα πληροφορίας σημαδεύοντας τον με την ταμπέλα του εχθρού της ανθρωπότητας!
Εδώ και μήνες σου λέω κοίτα το φαινόμενο Μαντέλα , κοίτα και ερεύνησε στα δικά μας , βρες της αλλαγές , δες αν έχουν αλλάξει ακόμα και άνθρωποι δίπλα σου!
Το γνωρίζω ότι είναι δύσκολο να το χωνέψει κάποιος ότι κάποιοι με τρόπους που δεν χωρά ακόμα η φαντασία μας αλλάζουν την πραγματικότητα μας ! Αν ακολουθήσεις από την αρχή την έρευνα μου για το θέμα και ανοίξεις το μυαλό σου θα δεις ότι οι κάποιοι γίνονται συγκεκριμένοι και ότι το προσπαθούσαν να το πετύχουν πολλά χρονια … το θέμα είναι να μάθουμε πρώτοι τον λόγο ..πριν το πηγάδι με τα σκατά που είμαστε μεταμορφωθεί σε καμιά απύθμενη χαράδρα!!!!
Πάμε λίγο μαζί να αναρωτηθούμε κάποια πράγματα μήπως και έτσι οδηγήσω την συνείδηση σου σε σημείο ασφάλειας να μην ξανά κοιμηθεί από τους πράκτορες της πραγματικοτητας !!!
Οι Αμερικανοί έχουν την βίβλο τους … King James ….
Οι Αμερικανοί ερευνητές φωνάζουν και αυτοί..ξυπνήστε κάποιος αλλάζει την πραγματικοτητα!!
Ιταλία , πότε ιδρύθηκε η Ιταλία σαν χώρα …πότε ονομάστηκε η Ιταλία …ΙΤΑΛΙΑ!
Αφού λοιπόν η Ιταλία δεν ονομαζόταν Ιταλία πριν χιλιάδες χρόνια γιατί σήμερα μέσα στην βίβλο King James αναφέρεται σαν χώρα ; Αν δεν άλλαξε η Βίβλος τα ονόματα της … δεν θα είχαμε εδώ και χρόνια ένα θαύμα της βίβλου που έλεγε πριν χιλιάδες χρόνια μια χώρα με το σημερινό όνομα της; Εδω ο Νοστράδαμος πέφτει αλληγορικά σε κάτι μέσα και γίνεται χαμός ….Αν η βίβλος έλεγε απο παλιά ιταλια …αλλα η ιταλια έγινε μετά δεν θα γνωρίζαμε το θαύμα του θεϊκού λόγου;
Πάρε να έχεις λοιπόν τι λέει μέσα ΠΛΕΟΝ η βίβλος …
Ωραία τώρα που σίγουρα είδαμε την αλλαγη ..ας δούμε και άλλη μια να το καρφώσουμε στο συνειδητό μας ώστε κανένα λαμογιο να μην μας πείσει οτι δεν γίνονται αλλαγές …
Πότε ιδρύθηκε η Ινδία ;
Πάμε πάλι από την αρχή…Λεγόταν η Ινδία ΙΝΔΙΑ πριν χιλιάδες χρόνια?
Ας δούμε πότε έγινε κράτος …
Να ξαναπώ τα ίδια με την Ιταλία η το έπιασες πια;
Τώρα θα πει κάποιος ε στην ηλεκτρονική μπορεί να το άλλαξαν…Ωπα παλικαρε … Όποιος αλλάξει έστω και ένα γραμμα είναι καταραμένος προς το θεο λέμε!! Ελα μωρε κάνας πιτσιρικας θα το έκανε …..μάλιστα…..Όταν όμως θα δούμε και στο χαρτί αλλαγμένο θα πεις άλλα έτσι δεν είναι;
Ανοίξτε τα μάτια σας παρακαλώ … δεν είναι πια απλές συνωμοσίες αλλά κάτι πολύ πιο μεγάλο …κάτι πολύ πιο βαθύ!
Ακόμα και τεχνητό να είναι ..είναι η μεγαλύτερη απόδειξη οτι προσπαθούν να φέρουν κάτι νέο…κάτι δικό τους …οτι αλλαγη γίνεται ..γίνεται για τους επόμενους που θα γεννηθούν μέσα σε αυτήν….σε μερικά χρόνια …εμείς θα έχουμε φύγει που θυμόμαστε…τα νεα παιδιά θα έχουν γεννηθεί μέσα σε αυτό….και τότε σίγουρα η όποιες αλλαγές θα τους φανούν λογικές …αφού πάντα με αυτές έζησαν!!
Δεν θέλω να αφήνω την φαντασία μου μου σε γραπτό λόγο ανεξέλεγκτη για πολλους και διάφορους λόγους που δεν είναι της στιγμής να αναλύσω….εσύ όμως που με διαβάζεις βάλε την φαντασία να λειτουργήσει στο τι μπορούν να κάνουν στους επόμενους που δεν θα θυμούνται τις αλλαγές!!!
Και αυτο ειναι το κοινωνικό το γεωπολιτικό…τι γίνεται αν έχω δικιο απο την αρχή και το ολο θέμα είναι πολύ μεγαλύτερο απο το ανθρώπινο…τι γίνεται αν είναι θέμα ματριξ , θέμα μεταφυσικής , θεμα σερν …
Αφυπνίσου , θα ζήσεις τόσα πολλά και ξαφνικά που θα σου χρειαστεί να έχεις πάρει γεύση απο την γωνία συνείδησης που σου δείχνω….έτσι ώστε να μην χάσεις τα πάντα!
Stranger…
an kapoios ithele na peiramatistei ..tha allaze mikra pragmata wste na ypologisei ton vathmo se vathos allagis …san tis parametrous mias eksiswsis…
epontai megalyteres allages kai mesa kai eksw
Όντως! Ήδη ξέρω μια ομάδα που από το 2012 κάνει πειράματα με ενα μηχάνημα που έφτιαξαν και λέγεται Ragnarok Engine. Μάλλον η Ragnarok Engine έχει σχέση με κβαντική φυσική με ψιονική και ραδιονική. Λίγα έχουν βγάλει στην δημοσιότητα για τον τρόπο λειτουργείας της. Ξεκίνησε το project από έναν χαοτιστή μάγο που του αρέσει η μαύρη μαγεία.
Έχουν σχέση με τον Κρόνο προφανώς διότι η ομάδα που το κατασκεύασε ονομάζεται Black Sun Occult Engineering and Design. Μερικές φώτος της μηχανής:
http://66.media.tumblr.com/f46b7e1b7b29e212c96a830b60c5547f/tumblr_nprfbvfkyl1qbg6fto1_500.jpg
http://66.media.tumblr.com/ec5b0465361c8c2103a9262b02c86245/tumblr_nr8z8fcvct1r413u1o1_500.jpg
http://66.media.tumblr.com/e4f9f2992dc188804e54de7e14b7d3c7/tumblr_nr8zo2bqNR1r413u1o1_500.jpg
http://www.jack-donovan.com/axis/wp-content/uploads/2014/05/ragnarok_engine.jpg
Κι εδώ είχε κάνει μια ομιλία για την Ragnarok Engine.
EsoZone 2008: Rex Church & his Ragnarok Engine
https://www.youtube.com/watch?v=fZNkAVNtEDA
Όπως βλέπει κανείς υπάρχουν πολλά πειράματα σε όλο τον πλανήτη από αποκρυφιστές επιστήμονες που δεν τα γνωρίζετε, όλοι ξέρετε μόνο για το Cern.
ΈΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ,ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΎΔΑΣ,π=3,14…………….
………………………………………… ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ ΌΜΩΣ*ΟΛΑ ΕΊΝΑΙ***
για την Ιταλία…
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%84%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CF%82_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)
Η χώρα καλούνταν Ιταλία (κατά τους Έλληνες), αλλά δεν υπήρχε ως κρατική οντότητα… ομοίως όπως και η Ελλάδα. Κρατικές οντότητες δημιουργήθηκαν αργά αλλά σταθερά μετά τον… Γαλλικό εμφύλιο που έμεινε στην ιστορία ως επανάσταση! Απεναντίας η πραγματική επανάσταση των Ελληνικών φύλλων εναντίων των Αχαιομυκηναίων, έμεινε στην ιστορία ως… κάθοδος!
Η κρατικές οντότητες όπου δημιουργήθηκαν αργά αλλά σταθερά μετά τον Γαλλικό εμφύλιο, έλαβαν βάση της ελληνικής μυθολογίας, επί το πλείστον ελληνικά (πελασγικά) μυθολογικά ονόματα… και αυτό δεν είναι κάτι που έτυχε.
Αυτά.
Ρε στημενοι ειστε ….απαντηση στο αν ελεγε ιταλια η ινδια πριν δυο χιλιαδες χρονια θελω… ακομα και αυτο που λες θα ειναι μεγαλη ανακαλυψη…Εγραφε πριν δυο χιλιαδες ιταλια και οχι Ρωμη ; ειμαστε με τα καλα μας …; τι μαλακιες σας βαζει ο μαυρος να λετε … απαντατε για να τρωτε το χρονο σας ; για να πετυχετε τι; δεν θυαμσαι εσυ αυτα να λεει για ρωμη…χαιρετισμους απο ρωμη;
Πίσω από τα Μάτια του καθενός μας βρίσκεται ο Μαυροψύχης… άρα αν κι εσένα σε βάζει να λες πράγματα που θα το καταλάβεις ???
Ακριβός ενώ συνεχεία ο καθενας πιστεύει οτι κατέχει την αλήθεια έρχεται η στιγμή που καταλαβαίνει οτι τον δούλευε ο διάβολος τοσο καιρό
Και να το άλλαξε αυτο θεωρείτε μια μετάφραση δεν πρόσθεσε κατι να αλλάξει το νόημα της Βίβλου γιατι αμα το παρουμε ετσι και η μεταφράσεις της Βίβλου σε αλη γλωσσα εκτος απο την ελληνική ειναι αλλαγή αφου μερικές λέξεις ουτε καν υπάρχουν σε άλλες γλώσσες να το περιγράψουν .οχι οτι ειναι σωστό αυτο που εκανε αυτος που το άλλαξε εαν το αλλαξε αλλα σίγουρα δεν εχει καμια σχεση με μαντελα εφεκτ το μαντελα εφεκτ οσο το ψάχνεις τοσο πιο ηλίθιος νιώθεις που σου πέρασε απο το μυαλο οτι ισος να και υπάρχει γιατι ολα τα βιντεο που και καλα άλλαξε το μαντελα εφεκτ υπάρχουν και τα παλια και τα καινούρια ενω αμα είχε αυτην την ικανότητα να αλλάζει το μέλλον δεν θα άφηνε να υπάρχουν και τα δυο βιντεο και αμα εχουν αυτην την ικανότητα αυτοί οι ξυπόλυτοι επιστήμονες του λουσιφερ αρα το μελον τους ανήκει και δεν ανήκει στον Θεό . για αυτο ειναι η μεγαλύτερη ηλιθιότητα να λες οτι το μελον το ελέγχει ο διάβολος και οχι ο Θεός
να αλλάζει το παρελθον ηθελα να πω
το ιδιο ειναι βασικα δεν υπαρχει ετσι και αλλιώς χρονος
Από ένα σημείο και μετά είναι πολύ βαρετό…
α) Αυτό που ονομάζεις “σκατοψύχη” κ.λ.π. είναι η άλλη όψη του ίδιου περιοδικού νομίσματος επί του γαλαξία, και ειδικά του επιπέδου που βρίσκεται ο πλανήτης…. υπάρχει λόγος που υπάρχει. Πέραν αυτού τι σε κάνει να πιστεύεις ότι όλους τους άλλους επηρεάζει ο “σκατοψύχης” εκτός από εσένα;
Για την Ιταλία συνέχεια…
Στράβων (64 π.Χ. – 24 μ.Χ.) μας λέγει στα Γεωγραφικά του, και στο βιβλίο Ε’ και Στ’ περί της Ιταλίας και της περιοχές αυτής.
Πήγαινε να ξεστραβωθείς από τον Στράβων… και θα καταλάβεις ότι τουλάχιστον από το 30 π.Χ. η χώρα λέγονταν Ιταλία χωρίς να είναι ενιαίο κράτος…
….”Ἐν τῶι πέμπτωι τὰ περὶ Ἰταλίαν ἀπὸ τῆς ὑπωρείας τῶν Ἄλπεων μέχρι τοῦ Σικελικοῦ πορθμοῦ καὶ Ταραντίνου κόλπου καὶ τοῦ Ποσειδωνιάτου͵ ἐς οἷς Βενετία͵ Λιγουρία͵ Πικηνόν͵ Τουσκία͵ Ῥώμη͵ Καμπανία͵ Λευκανία͵ Ἀπουλία͵ καὶ ὅσαι νῆσοι τῆι ταύτηι θαλάσσηι παράκεινται ἀπὸ Γενουσῶν μέχρι Σικελίας”….
https://el.wikisource.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AC/%CE%95
Κάπως τα ίδια αναφέρονται πάλι από τον Στράβων στα Γεωγραφικά περί της Ινδίας…
Το 99% των κατοίκων της χώρας των Ελλήνων, είναι αποκομμένο κατά επιλογή από τους προγόνους του, και την εναπομείναντα γνώση που άφησαν πίσω τους. Αυτό θα το πληρώσουν… και για αυτό δεν τους φταίει κανείς “σκατοψύχης”…
Προσωπικά σε αυτή την ζωή προσπαθώ να γίνω Έλληνας… Από εκεί και πέρα στα παπάρια μου για το τι γράφει η Αμερικάνικη βίβλος King James! Για αυτό και η δική μου προσωπική πραγματικότητα πλησιάζει αυτή προς των Ελλήνων και όχι προς αυτή των αποικιστών της βορείου Αμερικής. Όσο μπορεί να φάω χάμπουργκερ και να πιω κόκα κόλα… άλλο τόσο μπορεί να μελετήσω την Αμερικάνικη βίβλο του King James.
Αυτά.
Ερωτηση και εσυ θυμασαι λοιπον να λεει τους χαιρετισμους απο την ιταλι η απο την ΡΩΜΗ!!!!! ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΙΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΩ γιατι ειναι καπποια χιλιαδες ατομα που αυτο θυμουνται…μελετητες της γραφης και οχι του στραβωνα,..οπως απαντησα σε αλλον με διαθεση να με βιδωσει οι αρχαιοι μας μιλαγανε και για κουφια γη και για επιπεδη γη …αλλα δεν βλεπω να τους πιστευεις εστι δεν ειναι…; και εφ οσων ο στραβων δεν την εγραψε την βιβλο απαντησε σε μου ξακαθαρα….η βιβλος που την εγραψε οποιος την εγραψε ελεγε Ιταλια η ΡΩΜΗ….γιατι αν πειτε τωρα οτι λεει ιταλια..τοτε λεει και ο χριστος κατεσφαξον αυτους που δεν με πιστεψαν και εκει παει πολυ μακρια η βαλιτσα και οι δικιαολογιες των παπαδων οτι ειναι παραβολη ειναι του κολου τα ενιαμεεα! Ηλιθιοι κατανοηστε τι σας λεω…διαβαζετε ενα στραβωνα που τον βρηκατε ηλεκτροκνικα καπου μεσα στο νετ …. η και ακομα στα βιβλα του ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!…… ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ οτι αν υπαρχει αλλαγη υπαρχει στα παντα για να ειναι αλλαγη…αρα το μονο που μενει ειναι ΕΣΕΙΣ ΞΥΠΝΙΟΙ ΤΙ ΘΥΜΑΣΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εγώ η χαζή ξανθιά πάντως (καθόλου ξύπνια όμως :Ρ ) δε θυμάμαι ΚΑΜΙΑ αναφορά περί “Ιταλίας” στην αρχαιότητα. Ολες οι αναφορές ήταν για ΡΩΜΗ. Κι αυτά περί Στράβωνα (ναι κλίνεται το όνομα) τα ακούω βερεσέ
http://oodegr.co/neopaganismos/ag.grafi/sfagi1.htm οχι πολυ σωστα τα λενε ο Χριστός λεει θα σφαχτούνε μπροστά του οι εχθροί του οταν θα ερθει στην δευτερα παρουσία του αυτη η παραβολη ειναι για τους άψυχους τσιπαρισμενους στρατους του αντίχριστου που θα τον κανουνε πολεμο οταν θα ερθει στην δεύτερα του παρουσία δείτε την ταινια X-Men: Apocalypse http://teniesonline.ucoz.com/load/4-1-0-18815 και αμα δεν καταλάβετε τη μηνύματα θελει να περάσει δεν ειστε αφυπνισμένοι αλα λυκοι με μορφή προβατου το χολιγουντ προγραμματίζει της μαζες οτι η Βίβλος και η αποκάλυψη ειναι φτιαγμενες απο εναν απαίσιο μεταλλαγμένο ον που θα πρεπει να τον πολεμήσουμε οταν θα ερθει για δεύτερη φορα
Πριν κάποια χρόνια είχα διαβάσει βιβλία για το πώς με το μυαλό μπορείς να κάνεις πράγματα και να αλλάξεις ακόμη και την πραγματικότητα, και τότε μου καρφώθηκε η φοβία ότι μπορώ να αλλάξω ή να καταστρέψω κάτι που αγαπώ. Με έπιασαν παράλογες φοβίες όπως ότι μπορεί να άλλαζα ακόμη και τα περιεχόμενα ενός βιβλίου και μαζί όλα τα αντίτυπά του στον πλανήτη!! Όλα αυτά τα θεωρούσα πιθανά διότι με τα όσα διάβασα έβγαλα συμπεράσματα ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν είχα ιδέα για το φαινόμενο Μαντέλα τότε. Δεν κατάφερα να κάνω ποτέ αλλαγή σε κάτι εγώ, ούτε παρατήρησα κάτι περίεργο. Απλά με αυτά που διάβασα μου γεννήθηκαν για μεγάλο διάστημα αυτές οι φοβίες ότι αν έπαιζα με ανώτερες δυνάμεις μπορεί να άλλαζα πράγματα σε όλο τον κόσμο. Λέτε να γίνεται δηλαδή;;; Να ισχύει το φαινόμενο Μαντέλα ??? Αν η πραγματικότητα είναι ολογραμματική, τότε ο καθένας απο εμάς είναι ένα κομμάτι του ολογράμματος που περιέχει όλες τις πληροφορίες μέσα του. Αν ισχύει αυτό και τελικά όλα είναι στον κόσμο των ιδεών, τότε ίσως αν έρθεις σε επαφή με τον ανώτερο νού που τα ελέγχει όλα, να μπορέσεις να κάνεις ότι λέει το φαινόμενο Μαντέλα!!! Ακούγεται τρελό, ψυχωτικό, νευροτικό και δεν ξέρω τι άλλο! Λέτε να γίνετε ??????
Μα και βέβαια γίνεται και μάλιστα υπάρχουν τρόποι που παρότι ακούγονται τρομακτικά δύσκολοι δεν είναι καθόλου !
Το θέμα είναι να μπορέσει κάποιος να ανεβάσει την ικανότητα σκέψης σε φαντασία ( εις επί του αφανούς ως προς τον εδώ κόσμο ) και αφού παράγει μια ¨διαφορά¨ σε κάτι αμέσως μετά ή θα πρέπει να περάσει και ο ίδιος στην απέναντι πλευρά ( και μη νομίζεται θα είναι όλα πανομοιότυπα με το εδώ με τόσο μικρές διαφορές που τις περισσότερες φορές δεν γίνεται καν αντιληπτό ) ή να φέρει την αυτήν διαφορά στο εδώ όπου και θα είναι απόλυτα ίσης ύλης με ότι άλλο στο εδώ !
Το πρόβλημα βέβαια είναι πως θα ορίσει το τι ! Γιατί αν όντως θέλει να φέρει μια αλλαγή έτσι απλά δίνοντας μόνον την εικόνα που θέλει τότε τα πράγματα είναι πολύ απλά ! Αν όμως θέλει να ορίσει και που θα εμφανιστεί ως επίσης και πότε … τότε τα πράγματα δυσκολεύουν !
Υπενθυμίζω τα όρια του κόσμου μας ! Χώρου , χρόνου , ύπαρξης και τελεσμένης ή παρελθοντικής πράξης !
Το θέμα Mandela effect που δεν θα έπρεπε να λέγεται έτσι γιατί δεν πρόκειται να κατανοήσει ο κόσμος τι σημαίνει αλλά τέλος πάντων χτυπά τα δύο τελευταία όρια της ύπαρξης και της τελεσμένης φυσικής σταθεράς πράξης !
Στα όρια της ύπαρξης η απάντηση θα είναι πάντα μια : Ήταν πάντοτε έτσι ( όπως είναι στο τώρα ) και δεν υπήρξε ποτέ η αλλαγή που περιγράφεται από το πριν στο μετά ! Να θυμάστε ότι δεν έρχονται όλοι μαζί μας σε κάθε ταξίδι άλλα ούτε και πάμε πάντα και με όλους τους άλλους και εμείς ταξίδι οπότε η άποψη που θα ακούσουμε θα είναι από Γηγενή κάτοικο της πλευράς κόσμου που πλέων είμαστε ή θα είμαστε εμείς οι Γηγενείς κάτοικοι της αυτής πλευράς !
Όσον αφορά τώρα για το τελευταίο όριο … Εκεί τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά αφού είναι ικανό να αναιρέσει την όποια πράξη έννοιας ή ακόμα και φυσικής ύλης σε όποια χρονική περίοδο και αν έγινε και να την κάνει όπως θέλει ή απλώς να φέρει την όψη αλλαγής μόνον και μόνον για να μπορέσει να φανεί ότι τίποτα πλέων δεν είναι σταθερό και απόλυτο ούτε καν αυτό που έχει παρέλθει !
Αυτοί που κάνουν έρευνα εις βάθος γνωρίζουν ότι δεν χρειάζεται κανένα μηχάνημα ή κοσμοπύλη για να κυρτώσεις ή να ταλαντώσεις τα όποια όρια ή και όλα μαζί ταυτόχρονα ! Έχουν οι ίδιοι προκαλέσει πολλά Mandela effect ή παραδοξότητες ακόμα και μέσα στην απλή τους καθημερινότητα ! Άλλωστε το κάθε φαινόμενο είναι αποτέλεσμα κάποιων συνθηκών και ένας ερευνητής παντού και πάντα όπου και αν βρίσκεται θέλει να ξαναβάλει τις αυτές συνθήκες σε τάξη και να αναπαραγάγει το φαινόμενο που ερευνά ! Οπότε λίγο ή πολύ παραδοξότητες έχουν προκληθεί και από απλούς θνητούς που πήγαν σε μια καφετέρια για να συζητήσουν για τις έρευνες τους ! Γιατί λοιπόν να πρέπει να είναι ο όποιος υπέρ κακός από πίσω από όλο αυτό και να μην είναι μια πρώτη ματιά στην εξέλιξη του ανθρώπου ; Άλλωστε για να σκεφτούμε … αν όλα αλλάζουν ακόμα και αυτά που γίνανε στο παρελθόν τότε τι μας φοβίζει και τι πιστεύεται ότι θα θέλουν αυτοί οι κάποιοι να διοικήσουν ; Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ !!!
Καλά το πάς!
Η ονομασία Ινδία προέρχεται από το όνομα του ποταμού Ινδού, το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από την αρχαία περσική λέξη Χίντου, ή από τη σανσκριτική Σχίντου. Οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν τον όρο Ινδοί, αναφερόμενοι στους ανθρώπους από τον Ινδό ποταμό
Αυτο ειναι απαντηση οτι στην βιβλο εγραφε ινδια ; και γιατι οχι ινδοια …η ποταμισια ινδοι μερια;..Απαντηση αν εγραφε η βιβλος πριν δυο χιλιδες χρονια θελω ιταλια και ινδια …ευχαριστω..στον επομενο με λασπη στα ματια θα τον βρισω ασχημα!!!!!!!
Βρίσε όσο θες, αλλά η Βίβλος δεν γράφτηκε πριν από 2.000 χρόνια. Πρόκειται για συρραφή κειμένων-βιβλίων που έγινε κατά τις ανάγκες του κάθε δόγματος (Ορθοδόξων, Καθολικών, Προτεσταντών, ακόμη και Εβραίων ή Μαρτύρων του Ιεχωβά). Ανάλογα την πίστη, άλλο βιβλίο ενσωματώθηκε στη Βίβλο, άλλο εξωβελίστηκε από αυτήν και σίγουρα κάποια τροποποιήθηκαν κατά το δοκούν από τους συρραφείς. Και φυσικά, οι Πράξεις Αποστόλων ήταν χρονολογικά ίσως το τελευταίο από αυτά. Τώρα, αν εσύ θέλεις να πείσεις ότι κρύβεται συνωμοσία και πίσω από τον σερβιτόρο που φέρνει τον καφέ μου στην καφετέρια, μπορείς να γράφεις όσα σεντόνια αντέχεις. Πειστικός δε γίνεσαι, όμως, και μάλλον εσύ είσαι ο σκατοψύχης, που βρίζεις όποιον σουφέρνει αντιρρήσεις.
Κι εσυ σειρουλα, επειδη το ψαχνεις το φαινομενο μαντελα,πως γινεται και παντα βρισκεις τα γεγονοτα η γενικοτερα οτι εχουν αλλαξει? ποιος σε καθοδηγει προς την ανακαλυψη τωων αλλαγων,κατι που ειναι σαν να ψαχνεις βελονα στ αχυρα ,μεχρι να το βρεις,αφου θεωρητικα πρεπει να ελεγξεις απειρα θεματα μεχρι να υποπεσει στην αντιληψη σου κατι.Τελος λες να ελεγξουμε τους γυρω μας.Και που ξερεις οτι κι εμεις παραμειναμε οι ιδιοι?
Ενδεχομενως ολο αυτο να συμβαινει στην προσπαθεια του αντιχριστου να δηλωσει με πανηγυρικεςς ”ιστορικες” επιβεβαιωσεις ,πως ειναι απογονος συγκεκριμενων ατομων,ενω
δεν ειναι…
Στο τελευταίο έτος στο πανεπιστήμιο καθηγητής μας,(2015) μας είπε ότι είμαστε οι τελευταίοι τυχεροί που διδάσκονται ανθρωπιστικές επιστήμες (αρχαιολογία, φιλοσοφία ιστορία κτλπ.) διότι παγκόσμια καταργούνται αυτές οι έδρες και η ιστορία θα διδάσκετε απο τον μεσαίωνα και μετά.
Έχω παρατηρήσει αυτό που λες και το μυαλό μου “κουνιέτε” άσχημα. Δεν θα το καταλάβουν πολλοί γιατί δεν έχουν παρατήρηση και μνήμη. Το θέμα που πρέπει να ερευνηθεί νομίζω είναι όλο αυτό που συμβαίνει είναι απο επεμβάσεις “μαύρων”? ή έχουν παίξει ρόλο και ορισμένοι άνθρωποι πλέον, οι οποίοι επεμβαίνοντας στο χωροχρονικό συνεχές άλλαξαν παραμέτρους? Επίσεις θα ήθελα να ρωτήσω αλλάζοντας “κάτι” έχει παρατηρηθεί ότι με κάποιο τρόπο το “πληρώνεις”?
Βεβεως όταν αλλάζεις*κατι*που είχε εκδηλωθεί και είχε δημιουργήσει συγκεκριμένα γεγονότα που με τήν σειρά τους καθόριζαν παραμέτρους που……….. τώρα Άκου και αυτό,στο σύμπαν υπάρχει αυστηρά τάξη,πεστην ημαρμενη*και σύγχρονός ΘΥΜΉΣΟΥ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΕΝ!!!
Φίλε α ντίχριστε κάθε άγουσα – πεπατημένη οδο κόσμου φέρει τις δικές της φυσικές σταθερές οπότε καμία τάξη δεν χαλάει αφού η όψη της κάθε τάξης Ειμαρμένης ενυπάρχει εντός του κάθε κόσμου και φαίνεται από το είδος πληροφορείας που έχει ! Η τάξη όμως χαλάει αν κάποιος ή κάτι ταξιδέψει από κόσμο σε κόσμο στο μυαλό μας και στην παγιομένη άποψη του κάθε έναν από εμάς για την πρώην φυσική σταθερά που γνωρίζαμε και πλέων λόγο ταξιδίου … μετράμε διαφορές και κατ΄επέκταση αταξία …!
κατικο παιδι…τσεκαρε και τον μεγαλο μπενι χιλ…που η δικη μ γενια μεγαλωσε…..χτες χαζευα βιντεο…κ γελαγα…μετα κοιτα ημερομηνια θανατου….1992…αν δεν απατωμαι ειχα την εντυπωση οτι δεν ημουν δεκαεπτα…..αλλα μεγαλυτερος που σημαινει…πεθανε αργοτερα…ψαχτο σε παρακαλω…αναμενω απαντηση επι τουτου…..χαιρετιζω ολους τους ενεργοποιημενους!!!!!!
Παίρνουμε σαν δεδομένο ότι έτσι είναι και καταλαβαίνω και πολύ καλά τι εννοείς. Πίστεψε με.
Τι κάνουμε γιαυτό και πώς το σταματάμε?
ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΤΗΣ ΝΟΥΝΟΥ ΝΕΣΤΛΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΗΔΙΤΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
στα απεραντα λιβάδια της Ολλανδίας, εκει που βοσκουν οι αμεριμνες ησυχες αγελαδες [δειχνοντας λιβάδια με αγελαδες και φωτεινες]…εκει παραγεται απο την ΝΕΣΤΛΕ το γαλα ΝΟΥΝΟΥ για ολο τον κοσμο
Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΑΣΗ ΟΣΟ Η ΠΕΛΟΠΌΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΤΤΙΚΗ
ΧΩΡΙΣ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΘΡΕΦΟΝΤΕ ΤΑ ΝΟΣΧΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ,,,ΠΩΣ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΓΑΛΑ……ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΛΙΒΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ??????
ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΌ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕΣ ΝΕΣΤΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΒΙΟΝΗΧΑΝΙΑ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ ……ΔΗΛΑΔΗ Η ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΔΑΣΗ ΑΠΟ ΤΡΟΠΙΚΑ ΚΑΦΕΌΔΕΝΔΡΑ ,,,,,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΥΆΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΖΕΙ ΕΚΕΙ….
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Παρατηρήσεις
Η λέξη “Ιταλία” απαντά για πρώτη φορά στον Ηρόδοτο το 450 π.Χ.
[Ἱστορίαι Βιβλίο Α Κλειώ 1.24.1] τοῦτον τὸν Ἀρίονα λέγουσι, τὸν πολλὸν τοῦ χρόνου διατρίβοντα παρὰ Περιάνδρῳ, ἐπιθυμῆσαι πλῶσαι ἐς Ἰταλίην τε καὶ Σικελίην, ἐργασάμενον δὲ χρήματα μεγάλα θελῆσαι ὀπίσω ἐς Κόρινθον ἀπικέσθαι.
Οι μοναδικές αναφορές στη λέξη «Ιταλία» γίνονται από τον Παύλο, ο πατέρας του ήταν Ρωμαίος πολίτης και τον Λουκά, συνεργάτη του απόστολου Παύλου και πιθανότατα Ελληνικής καταγωγής.
Τη λέξη Ιταλία τη συναντάμε 4 φορές, 3 από αυτές στις πράξεις των Αποστόλων. Είναι το δεύτερο βιβλίο που έγραψε ο Λουκάς και η συγγραφή του χρονολογείται στο 61 με 63 μ.Χ.
Έχω σπίτι μου, την 11η έκδοση της Καινής Διαθήκης (έτος 1968) του Παν. Ν. Τρεμπέλα :
Στην προς Εβραίους επιστολή Παύλου Κεφ.13: 24 αναφέρεται …… Ἀσπάζονται ὑμᾶς οἱ ἀπὸ τῆς Ἰταλίας…….
Strong’s Concordance GR2482
http://biblehub.com/greek/2482.htm
Πράξεις Αποστόλων Κεφ. 18 · 2 προσφάτως ἐληλυθότα ἀπὸ τῆς Ἰταλίας , καὶ Πρίσκιλλαν γυναῖκα αὐτοῦ,
Πράξεις Αποστόλων Κεφ. 27: 1 Ὡς δὲ ἐκρίθη τοῦ ἀποπλεῖν ἡμᾶς εἰς τὴν Ἰταλίαν,
Κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον εάν παρατηρήσουμε τις χρονολογίες αναφοράς
http://biblehub.com/text/acts/27-6.htm
Stephanus Textus Receptus 1550
Πράξεις Αποστόλων Κεφ. 27:6 κἀκεῖ εὑρὼν ὁ ἑκατόνταρχος πλοῖον Ἀλεξανδρῖνον πλέον εἰς τὴν Ἰταλίαν ἐνεβίβασεν ἡμᾶς εἰς αὐτό
Textus Receptus
en.wikipedia.org/wiki/Textus_Receptus
Έχω ξαναδιατυπώσει τον προβληματισμό μου. Εκτός τα εύλογα ερωτήματα «τι θυμάμαι» – «τί άλλαξε» είναι και άλλα ακόμα πιο ουσιαστικά ερωτήματα: «πότε», «από ποιόν» και με «ποιον τρόπο». Στα πάντα υπάρχει ένα σημείο καμπής. Στο σχόλιο του ΣΗΜΑ;ΤΩΡΟΣ, το φαινόμενο είναι εύκολο να παρατηρηθεί, γιατί είναι πρόσφατο και το πιο βασικό, δεν έχει παρέλθει γενεά. Η διαφορά είναι ευδιάκριτη. Υπάρχει σύγκριση.
http://katohika.gr/ellada/na-eisai-timios-poioi-apo-emas-thimountai-na-krataei-paidaki-kai-poioi-louloudia/
Ως προς τις αναφορές του παραπάνω άρθρου του Stranger τα πράγματα περιπλέκονται. Προσωπικά την πιο παλιά καταγραφή την βρήκα μέσω διαδικτύου για ευνόητους λόγους – έλλειψη πρόσβασης στα πρωτότυπα – είναι του 1550 βασισμένη στη πρώτη τυπωμένη Καινή Διαθήκη (στα Ελληνικά), που δημοσιεύθηκε το 1516 Κείμενο του Εράσμου. Εδώ δυστυχώς δεν έχω καμία δυνατότητα αντιπαραβολής.
Ρε παιδιά, σας το λέω εδώ και χρόνια ότι έχουν παίξει κατά κόρον με το χωροχρόνο, αλλά τελικά τα βασικά γεγονότα, αυτά που λέγονται και “προφητείες” έσχουν ένα πείσμα να συμβαίνουν τελικά, απλά σε παραλλαγή. Για να εξηγούμαστε, δεν πιστεύω σε “προφητείες” αλλά ούτε και τις απορρίπτω. Απλά κρατώ μυαλό ανοιχτό (όσο μπορώ) και περιμένω να δω αν θα επιβεβαιθούν. Με αλλα λόγια “πού θα κάτσει η μπίλια”.
Νομίζω όμως ότι εδώ και 2-3 χρόνια η χρονογραμμή έχει σταθεροποιηθεί λόγω “εξωτερικής” (αλλά πολύ “εξωτερικής”) παρέμβασης.
Για το μαντέλα εφέκτ δεν έχω ακόμη άποψη, αλλά το ψάχνω. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι οικεία με τα θέματα που φέρνετε ως παραδείγματα. Μόνο για τον Ψάλτη και το “ένα βλήμα ναααααα” κρατώ επιφυλλάξεις. Αυτό νομιζω ότι είπε, όπως το ανέκδοτο τότε, και φρικάρισα όταν είδα το βίντεο με το “ένα βλήμα τόσο”. Αλλά δεν είμαι σίγουρη.
Δείτε το “λογικά”. Εδώ πειραματίζονται με τόσα και τόσα (όχι μόνον οι αμερικάνοι), τα ταξίδια στο χρόνο θα άφηναν απ’ έξω;;;
Δυστυχώς μπορώ να διαβάσω μόνον αγγλόφωνα και γαλλόφωνα σάιτ, αλλά όχι ρώσικα. Έχω δοκιμάσει τη μετάφραση Google, αλλά δεν βγάζω άκρη.
Ψάξτε λίγο το Montauk Project σε αμερκάνικα σάιτ. Έχει “πολύ ψωμί” λέμε.
Νμίζω λοιπόν ότι βιώνουμε τη “νέα” (άραγε πόσες φορές) χρονογραμμή, αλλά τώρα που σταθεροποιήθηκε αρχίζουν και βγαίνουν μνήμες από άλλες χρονογραμμές και κατ’ επέκταση αμφιβολίες.
Δεν με νοιάζει αν με θεωρήσετε γραφική. Στην τελική θεωρήστε το μια νέα “πλατφόρμα προβληματισμού”. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν φοβάμαι αυτό που ΜΠΟΡΕΙ να έρθει. Έχει χρόνια που έχω μπει στη διαδικασία/ προσπάθεια της αυτάρκειας (όχι επιβίωσης όμως).
Όπως είπε κι ο Βλάσσης στους θρυλικούς “Απαράδεκτους”: ” Αν είναι νά ‘ρθει θε να ‘ρθεί, κι αν δεν ερθεί… μαγγιά του!”
DP
Παιδιά ! Δεν σας ζητάει να του πείτε αν υπήρξε από πιο παλιά το όνομα ΙΤΑΛΙΑ αλλά αν υπήρξε από πάντα στην βίβλο ! Δείτε το ως μεμονομένο γεγονός και όχι σαν μια πληροφορία που θα την ψάξετε σε όλη την χρονική περίοδο ! Δείτε απλός το όνομα ΙΤΑΛΙΑ υπήρξε στην βίβλο ; ή ήταν πάντα ΡΩΜΗ ; Μόνον εκεί σας ζητά να κοιτάξετε ! Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλο φαινόμενο Mandela effect ή παραδοξότητας που πρόκειται να σηκώσουν στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ! καλό βραδυ σε όλους ερευνόντες και μη !
Κάτι πρέπει να συμβαίνει στον κόσμο τελικά, χιλιάδες άνθρωποι το παρατηρούν μαζικά πλέον. Άντε να το λέγανε τρελοί, αγράμματοι, γραφικοί κτλ το καταλαβαίνω αλλά έχουν εμπειρίες ακόμη και επιστήμονες! Ορίστε τι μας λέει η Dr. Druanna Johnston !!!
What is happening to Our Current Reality! Mandela effect??
https://www.youtube.com/watch?v=OLP80pA0thA
https://youtu.be/OLP80pA0thA
φοβερές (κυριολεκτικά) οι απαντήσεις… μπλέξαμε στις διαδικασίες και χάσαμε τον στόχο εντελώς…
εγώ, πάντως, ρώμη θυμάμαι… όπως και τον μαντέλα να πεθαίνει στα 80s, τον κέννεντυ να δολοφονείται σε όχημα 4 ατόμων, την νέα ζηλανδία βοριοδυτικά της αυστραλίας κλπ κλπ κλπ
και έχω και φίλη κολλητή, που δεν αναγνωρίζει την ίδια την μητέρα της πλέον…
Τα πάντα βρίσκονται πάντα στο ΤΩΡΑ, σε έναν ωκεανό τεράστιας συνείδησης. Αυτός ο ωκεανός συνείδησης είναι η ενέργεια που δομεί τα πάντα. Όλα είναι ένα μεγάλο Όνειρο που Ονειρεύεται ο ωκεανός της συνείδησης που αποτελεί το μεγάλο Ολόγραμμα. Ο καθένας μας όμως στο γήινο επίπεδο αποτελεί ένα κομμάτι του ολογράμματος, έτσι περιέχουμε μέσα μας ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Είμαστε όλος ο ωκεανός! Άλλαξε τον εαυτό σου και θα αλλάξουν όλα γύρω σου, λέγανε πάντα οι σοφοί διδάσκαλοι. Επίσης πρέπει να ξέρετε ότι όλοι μας είμαστε συνδημιουργοί σε όλο αυτό, αν όλοι μαζί πιστέψουμε ότι κάτι είναι αλλιώς, τότε η πραγματικότητα αλλάζει. Το φαινόμενο Μαντέλα το αντιλαμβάνεστε επειδή ο Ωκεανός Ενέργειας, που συνεχώς μεταβάλλεται στο αιώνιο ΠΑΡΟΝ, κρατάει και μνήμες των αλλαγών! Ως μέρος του, κι εμείς στην συνέχεια θυμόμαστε, χωρίς πάντα όλες οι μνήμες να βρίσκονται στην υλική ψευδαίσθηση του εγκεφάλου.
https://thepositivemedia.files.wordpress.com/2016/07/dream.jpg
Change yourself and your world will follow !!!
https://jesusjiujitsu.files.wordpress.com/2012/10/20121017-101143.jpg
Change yourself if you want to change the world !!!
http://1.bp.blogspot.com/-5w7fYwEAdyQ/TxtXFA8zBZI/AAAAAAAAALc/9koe3A3gSu0/s1600/CHANGE-YOURSELF-IF-YOU-WANT-TO-CHANGE-THE-WORLD.jpg
http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_m23mivViE91rn3qk8o1_1280.png
“All things come from one source; changing any one thing changes the whole.” ~ Jason Sorrell
*ΌΝΕΙΡΑ ΜΈΣΑ ΣΕ ΌΝΕΙΡΑ,ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΕΡΆΣΤΙΟΥΣ ΟΜΌΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΎΚΛΟΥΣ: ΈΤΣΙ ΕΊΝΑΙ Ή ΎΠΑΡΞΗ.***
Mandela Effect!!! MAJOR Rapture Alert!!!
https://www.youtube.com/watch?v=oPL5-nbfjmY
Mandela Effect!!! MAJOR Rapture Alert!!!
https://youtu.be/oPL5-nbfjmY
https://t.me/STFNCHAT/19860
Bibles tampered for deception