Διαφημίσεις

Σύγκριση Θαυμάτων της Ορθοδοξίας και Ξαφνικών Θανάτων Εμβολίου Certificate Of Vaccination International Data. Έγινε κανένα Θαύμα σε εμβολιασμένον διά να ιαθεί;…

Γεγονός 1: Το ότι σημειώνουμε τις Ξαφνικίτιδες είναι καλό διά να επισημάνουμε το κακό, ώστε να περιοριστεί το κακό και να μην επαναλαμβάνεται ούτε να συνεχίζεται. Το ότι είμαστε γραφικοί να σημείωνουμε τά «θαύματα» της Ξαφνικίτιδας δεν διαφωνεί κανένας, αλλά όταν λέγαμε ότι η Γραφικότητα είναι Γνώση, πολλοί τεμπέλιαζαν, βαριώντουσαν, έμπαιζαν… Όταν σημειώνεται η Γραφικότητα ή και Στατιστική διά αγαθά πράγματα ή Θαύματα ακούμε διάφορες κατακρίσεις. Τώρα όπου σημειώνουμε τις Ξαφνικίτιδες επίσης ακούμε διάφορες κατακρίσεις, αλλά όχι οπωσδήποτε από τά ίδια άτομα…

Γεγονός 2 το οποίον θα επαληθεύεται σύν τώ χρόνω εντονότερα: επειδή δεν εκτιμήσαμε τά Θαύματα όπου είναι υποδείξεις Πίστης και Μετάνοιας, ήρθαμε είς το σημείον να εκτιμούμε τά «θαύματα» της Ξαφνικίτιδας τά οποία επίσης θα αυξάνονται εντονότερα σύν τώ χρόνω.

Γεγονός 3: όταν δεν ευεκτιμήσεις το μέν Γεγονός απρόσκοπτα επιφέρεται το δε Γεγονός. Π.χ. εάν δεν ευεκτιμήσεις τά συμπτώματα μίας ανίατης ασθένειας, τότε θα υποστείς τις συνέπειες της ανίατης ασθένειας. Ως έκ τούτου, επειδή δεν ευεκτιμήσαμε τά συμπτώμτα της Φρενοβλάβειας, της σχιζοφρένειας, της ακολασίας, της απάτης, τών ψευδών παραστάσεων, των συνομωσιών, υποστήκαμε τις επαληθεύσεις της Σοφής Συνομωσιολογίας, διότι υπάρχει και διεφθαρμένη, αδαής και εσκεμμένη πλανεμένη συνομωσιολογία και εκείνη η οποία σκοπίμως είναι εξόφθαλμα ψευδής, ώστε να λοιρωδηθεί όλη η Συνομωσιολογία. Είναι όπως όταν επειδή διαδίδεται μία ψευδής είδηση θεωρούμε πλέον σχιζοφρενικώς κάθε είδηση ψευδή!…

Γεγονός 4: ανάγνωσα προσφάτως ξανά τον ΙΒ τόμον των Θαυμάτων Του Ξακουστού Αγίου Εφραίμ του Όρους Άμωμων Αττικής της Νέας Μάκρης. Την πρώτη φορά όπου θα αναγνώσετε έναν τέτοιον βιβλίον θα Θαυμάσετε το εύρος των Θεραπειών. Κανένας όπου δεν τά πιστεύει δεν θ’ αντέξει να αναγνώσει ως το τέλος, δεν το Θέλει εξ’ άλλου Ό Θεός.

Όταν το μυαλόν εξοκνηρεύσει και η καρδία ευσυγκινηθεί, με ανάγνωση αυτών των τόμων και με την ανάγνωση δεύτερη φορά του οίου οιουδήποτε Τόμου, θα εκπλαγεί από παρατηρήσεις, ειδικώς εάν αναγνώθει ερευνητικά Ιστολόγια όπως τά Κατοχικά Νέα.

Θα παρατηρήσει πέρα από την Φιλοκαλία, Αγαθοεργία, Φιλανθρωπία, ότι εξετυλίγεται ολάκερη η επιστήμη της Φύσης. Υπερταχύτητες αντίδρασης Του Αγίου Εφραίμ, ταυτόχρονη παρουσία πέραν του ενός μέρους. Κάποιοι ψάχνετε χρονοταξειδιώτες ενώ Ό Άγιος Εφραίμ ταξειδεύει εντός και εκτός χρόνου, ήτοι σε Χρόνον και Άχρονον με ασύλληπτες ταχύτητες! Υποτιμήσαμε όμως τους Αγίους επειδή μας αρέσει η Άπιστη «επιστήμη» όπου τά «θαύματα» γίνονται χωρίς Θεόν και με αυτόν υποδηλώνουμε ότι η Φύση είναι Ορφανή έξ’ υπαρχής και έξ’ αρχής!…

Η ύβρις μας αυτή τιμωρρείται και θα υπερτιμωρρηθεί και θα φτάσει ώρα όπου Ό Θεός θα μας περιπαίζει εκπαιδευτικά σε κάποιους και τιμωρρητικά σε άλλους με τόση έμφαση και Παρουσία ώστε να τρέμουμε από φόβον και συνειδητοποίηση της θνητής μικρότητος μας!…

Έκανε ευκαιρία ό Άγιος Εφραίμ κάπου είς την Κηφησίας και τον πήρε ένας οδηγός. Κανένας άλλος δεν το είδε, ενώ ό Άγιος παραπονέθηκε ότι άλλος δεν το πήρε. Και πώς να τον πάρει αφού δεν τον είδε ή μήπως τον είδαν και δεν σταμάτησαν. Αντιλαμβάνεσαι τι υπονοώ; Ότι ό Άγιος γνωρίζει ποίος οδηγός είναι πρόθυμός ή με καλή προαίρεση και προτιμάει να μην εμφανίζεται είς τον δρόμον σε Άπιστον!

Συνεχίζει ό οδηγός ότι ό Άγιος ήταν πικραμένος διά κάποια θέματα και δια άλλα οργισμένος. Βεβαίως, δεν γνώριζε ότι ήταν ό Άγιος και τον πήρε έξω από τό Μοναστήρι του, όταν επισκέφθηκε το Μοναστήρι σε άλλη χρονική στιγμή, εκπλάγηκε όταν είδε τις Εικόνες Του εντός των Ναών της Ι. Μ. Ευαγγελισμού Της Θεοτόκου…

Συνεχίζει ό οδηγός ότι ό Άγιος Εφραίμ του είπε ότι έχει συνταγές διά όλες τις ασθένειες ή κάτι τέτοιον είπε, και απόρησε πώς ένας Καλόγηρος έχει τόση Ιατρική Γνώση και πού ήταν τά σκευάσματα. Ό Άγιος Εφραίμ βεβαίως αναφερόταν σε Συχνότητες, Κραδασμούς, Δονήσεις, Συνειρμούς, όπου ενεργοποιεί εντός του Χρόνου και διά μέσω του Άχρονου είς τον χρόνον όπου ευρίσκεται ό ασθενής Πιστός ή καλοπροαίρετος ή διά λόγους όπου ό ίδιος ό Άγιος γνωρίζει επιλέγει να ιάσει κάποιον ανυποψίαστον άνθρωπον…

Όλα τά θαύματα της Επιστήμης είναι μέρος των Θαυμάτων της Άχρονης Ιαματικής Υπερβατικής Μεταφυσικής Δύναμης, αλλά δεν μας αρέσει επειδή δεν μας αρέσει το Ιερόν!…

Όταν ανάγνωθα το βιβλίον είχα κάτι πειρασμούς και αγανάκτησα με τον εαυτόν μού και τους πειράζοντες με. Αναρωτήθηκα εάν χρεώθηκα αμαρτίες και ήμουν στενοχωρημένος, αμέσως δύο φορές ένοιωσα ευωδία η οποία μού έκαιγε τά ρουθούνια. Ερώτησα επανελημμένως εάν κάποιος πίτησ-ψέκασε άρωμα και η απάντηση ήταν αρνητική. Κατά πάσαν πιθανότητα ό Άγιος Εφραίμ με επιβεβαίωνε ότι δεν χρεώθηκα τις αμαρτίες των πειρασμών επειδή συνετρίβη η καρδία μού σε κάποιον βαθμόν από την αγανάκτηση.

Μετά από δύο ημέρες, μόλις ανάγνωσα όλον τον Τόμον, παρατήρησα ότι ό αναπτήρας όπου είναι εν μέρει στρογγυλός ωσάν σωλήνα και έν μέρει ορθογώνιον γύρισε προς τά άνω και κτύπησε τρείς φορές στο τραπέζι. Έγινε σεισμός λέγω; Δοκιμάζω και τρεμοπαίζω το τραπέζι, αδύνατον να σηκώνεται η τετραγωνοποιημένη πλευρά του αναπτήρα και να κτυπάει στο τραπέζι. Την ίδια ώρα όπου έγινε αυτό το φαινόμενο βαρύτητος-αντιβαρύτητος, μία πάλλευκη νυχτοπεταλούδα πέταξε προς συγκεκριμμένη κατεύθυνση προς ανατολάς και επιτοιχισμένες εικόνες και εξαφανίστηκε. Θυμήθηκα ότι αυτήν την πεταλούδα την ξανά είδα όταν διάβαζα το βιβλίον και ότι θυμήθηκα πώς είς την Αρχαιότητα η πεταλούδα καλείτο και ψυχή και ότι την παρατηρούσα με ανοικτές γαλάτες-πτερούγες ως Νύμφη.

Σημείωσα το γεγονός αυτόν χειρογράφως στον Τόμον ΙΒ και αμέσως μόλις τελείωσα, παρατήρησα, ότι ενώ είχα και άλλους αναπτήρες το Γεγονός αυτόν συνέβη σε αναπτήρα με ίδιον πορτοκαλί χρώμα με το βιβλίον…

Οι προγόνοι μας από π.Χ. παρατηρούσαν τά σημεία και τέρατα ήτοι τις Θεομηνείες και τις ευλάβωνταν και προσπαθούσαν να τις ερμηνεύσουν, λέγονται και Μαντείες των Σημείων και Χρησμοί των Σημαδιών Του Θεού, μετά μας έμαθαν την «επιστήμη» και τά περιγελάσαμε όλα, εξαποκλείωντας την παρέμβαση του Άχρονου μέσα είς τον Χρόνον…

Περιγελούμε μία λέξη όπου λέγεται Μεσαίωνας, αλλά ό Μαύρος Μεσαίωνας είναι εδώ παρόν με τά Μάγια της «Επιστήμης», της επιλεγμένης εκείνης Επιστήμης η οποία προωθεί την Αθεϊα και «περιγελάει» Τον Θεόν…

Δι’ αυτόν φτάσαμε είς την Ξαφνικίτιδα, τους Αιφνιδιασμούς των Αμαρτιών μας και των Συνεπειών των Αμαρτιών μας…

Γεγονός 5: η βλασφημία και η ύβρις έχουν τά όρια τους και τά χρονικά όρια τους. Ό Θεός έχει όρια ανοχής και μακροθυμίας, ιδιαιτέρως όταν η φρενοβλάβεια της βλασφημίας και της ύβρις ευλαβείται και θεωρείται σοφή εξέλιξη και ως έκ τούτου Παρεμβαίνει, κατ’ αρχάς με ήπιους ελιγμούς, κατόπιν με διάφορες σκληρές επισπεύσεις, διότι δεν υπάρχει αδικία να αδικείς ή τιμωρρείς παραδειγματικώς ή τελεσίδικως τον ήδη χαμένον από τις αυτοαδικίες προς την ψυχή του με βδελυγματώδη επίδειξη με λόγον, αισθήσεις, σκέψεις, πράξεις, βουλήσεις, επιθυμίες, πόθους, προγράμματα, όνειρα ζωής…

Γεγονός 6: οί Αρχαίοι ημών Προγόνοι ονομάτιζαν το να μην πειράζεις τά Θεία, την Ηθική και τήν φύση με πρόθεσιν ύβρεως άνευ ηθικών αναστολών με σκοπόν την δόξα, το χρήμα, την ισχύν, την ψευδοαθανασία, Κίτιον της Πανδώρας. Εμείς το ανοίξαμε και αλίμονον σε αυτόν όπου ανοίγει το Κίτιον της Πανδώρας και δεν γνωρίζει ότι το άνοιξε, ούτε το παραδέχεται, ούτε βουλεύεται να επανορθώσει, να διατί θα παρέμβει το Άχρονον Υπερκαταλυτικώς! Η κατάσταση ασυνειδησίας και ασυναισθησίας της κακίας όπου πράττουμε ονομάζεται Βρυκολακιασμός και είμαστε είς την αρχήν!…

Γεγονός 7: τά δώρα της Πανδώρας είναι οί συνέπειες της ασέλγειας μας σε εμάς, είς τους άλλους και σε κάθετι εγκόσμιον και Άχρονον και η βλασφημία μας προς τά Ιερά Ηθικογενή Θεία!…

Η Ξαφνικίτιδα είναι δώρον της Πανδώρας, ό Βρυκολακιασμός είναι δώρον της Πανδώρας, η μετακαταστροφή του ανθρώπου ή και αυτομετακαταστροφή του σε μεταμηχανάνθρωπον ή μηχανομετάνθρωπον είναι δώρον της Πανδώρας. Βασικά η Πανδώρα είναι τά όρια της ανοχής και της μακροθυμίας Του Θεού, οί Κόκκινες Γραμμές Του ως εδώ και μη παρέκει, οί αυτοματισμοί Ίασης όταν τά δημιουργημένα όντα περάσουν κάθε όριον εξεδιαντροπίας, αδιαντροίας, υπερασεβούς υπεαηδίας!… Η Πανδώρα είναι ό Όφις, ό Κέρβερος, ό Θανατηφόρος Όξος και Μέλιτας Του Θεού, οί Θερμοπύλες Σκοποί Στρατιώτες Του Πανιερού!…

Γεγονός 8: δεν γνωρίζω εάν κάποιος θεραπεύτηκε από Ξαφνικίτιδα πρίν την Ξαφνικίτιδα, ήτοι εάν κάποιος είπε Θεέ μού ή Άγιε μού τάδε λύτρωσε με από την Ξαφνικίτιδα και το συνειδητόν ή ασυνείδητον ανουσιούργημα να βάλω μέσα μού μαγικά φίλτρα σατανά με ένεση με σωματίδια από θυσιασμένα παιδιά! Ό εγωϊσμός τους είναι υψηλότερος από την συνετή συναίνεση παραδοχής του ανουσιουργήματος. Ό,τι είναι αδυναμία το παρεμφανίζει διά πλάνης δύναμη ό εγώ.ισμός!… Μόνον διά δύο ιερείς άκουσα Μετάνοια τους, ίσως και κάποιοι άλλοι, αλλά δεν έχω ακούσε Μετάνοια και Εκλιπάρυνση Ίασης και Σωτηρίας από Λαϊκούς…, χωρίς να είμαι βέβαιος ότι δεν έγινε. Μεταμέλειες άκουσα, αλλά Αιτήσεις Συγχώρεσης όχι…

Γεγονός 9: όσον λαμβάνεις εμβόλια τόσον χάνεται η Πίστη και τά πράγματα θα ήταν έτι χειρότερα εάν κανείς δεν απόθανε αιφνίς από αυτά, διότι ουδείς θα ενδιαφερόνταν διά Μετάνοια Ανουσιοργήματος εισδοχής θυσιασμένων σωματιδίων παιδιών μέσα είς το σώμα του διά να αποσοβήσει τον θάνατον του ιδικού του σαρκίου…

Η Πίστη πολλών εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων είναι Μηχανική, Προκολοβή και Αναισθητοποιημένη από τις αμέτρητες μηχανές, πλεκτάνες, δώρα του σατανά…

Όταν η Πίστη γίνεται τυπική, ό τύπος αυτός έγινε μηχανή και άνθρωπος και μηχανή δεν γίνεται, το ζόμπυ δεν γίνεται να είναι κανονικός άνθρωπος, όπως η παρθένα δεν γίνεται να είναι πηδημένη…

Γεγονός 10: προτάσσουν τις εξελίξεις τους, σ’ αφήνουν να τις χωνεύσεις, να συνηθείσεις και «θεραπευτείς» από τις παρενέργειες και μετά σε πηγαίνουν πάρα κάτω σε περισσότερη εξέλιξη. Αλλά τι εξέλιξη και τι ελιγμόν; Να σε μεταλλάσσουν σταδιακώς και υπομονετικώς ώστε να σού φαίνεται Φυσική Εξέλιξη, το κάνουν χιλιάδες έτη. Σού κόβουν κάτι, σού κόβουν σταδιακώς αυτό όπου είσαι και συνάμα σε προεκτείνουν κάθε φορά σε αυτόν όπου δεν είσαι, δεν ήσουν, δεν πρέπει να είσαι διά να συνεχίσεις να Είσαι Αυτός όπου Είσαι!… Αυτό ονομάζεται μεθοδική ανεπαίσθητη εξέλιξη με ταυτόχρονη μετεξέλιξη μέσω πίεσης οικονομικής κατήφειας και φόβου!…

Όταν συνηθείσεις σε κάποιον την ηρωϊνη δεν χρειάζεται να τον σκοτώσεις, θα αυτοσκοτωθεί και φαινομενικώς δεν φέρεις ευθύνη.

Όλα γίνονται διά μέσω νόμου, ψευδών παραστάσεων και μεθοδικής πίεσης και πνιγμού της ικανότητος και των περιθωρίων αυτοεπιβίωσης, υπομονής και αυτοϋπομονής.

Ό νόμος είς τά ασυνείδητα των ανθρώπων είναι ό «θεός»… Αυτόν δεν ήταν Θέλημα Θεού αλλά θέλημα διαβόλου, να αντικατασταθεί η Ηθική με τον νόμον. Αυτόν όπου καλούμε Θείον Νόμον, Κοινόν Δίκαιον, Κοινή Λογική Αλληλεγγύης και Προαλληλοσεβασμού δεν εκπηγάζει από τον νόμον του ανθρώπου ή ψευδανθρώπου αλλά από Τον Θεόν!…

Τι και ποία αιτία ψευδοϋποθεοποίησε τον νόμον είς τά ασυναίσθητα αβυσσώδη βάθη της ψυχής τον νόμον; Ό φόβος διά επιβίωση,  η ανάγκη δι’ επιβίωση, η εντικτώδης προαίρεση: κάνω τά πάντα διά να επιβιώσω, όπου ασυνείδητα είς το επιβιώσω τοποθετείται πάντοτε το σαρκίον και ουδέποτε η ψυχή. Το σαρκίον δεν ενδιαφέρεται ποτέ διά το καλόν κανενός άλλου σαρκίου ούτε της οιασδήποτε ψυχής συμπεριλαμβανομένης της ιδικής του ψυχής. Το σαρκίον είναι τόσον εγωκεντρικόν όσον τά λευκά αιμοσφαίρια όταν επιτίθονται είς το σαρκίον! Δεν αποκλείεται η επίθεση τους αυτή να είναι αγανάκτηση διά την συμπεριφορά ή και απαίτηση του σαρκίου υπεράνω όλων αυτόν!… Τά λευκά αιμοσφαίρια ομοιάζουν με αφυπνισμένους επαναστάτες δικαίου, ή, κακούργους πραξικοπηματίες. Δεν είναι τυχαίον όμως ότι οί Αγίοι λένε ότι Ό Θεός στέλλει ασθένειες ανίατες είς τους ανθρώπους διότι είναι ό μόνος τρόπος πολλές φορές να συνετεισθούν να Μετανοήσουν και να θυμηθούν ότι είναι ψυχές ώστε να Οικονομήσουν να σωθούν!

Πολλές φορές η σύνεση είναι η εμφανής ή φαινομενική έλλειψη χρόνου, σβύσης χρόνου, εκπροθεσμία και απόπνευση χρόνου. Η έλλειψη χρόνου γεννάει είτε την ανώτερη σοφία ήτοι την σύνεση είτε την ασυδοσία ήτοι την χειρότερη αυτοασέλγεια και ασέβεια… Να διατί λένε οί προφυτείες ότι είς τους έσχατους καιρούς δεν θα υπάρχουν μέσες φαίες καταστάσεις, αλλά οί αγαθοί θα γίνοντε καλύτεροι και οί κακοί ακολαστότεροι σε όλα τα επιπεδα, σκέλη, πτερυγες, προοπτικές.

Τι σημαίνει αίσθηση έλλειψης χρόνου; Το να μην βλέπεις εμπρός σού προοπτική και επειδή την χρειάζεσαι διά να μπορείς να αντέχεις ότι ζής, να βλέπεις την προοπτική της αναπόλησης του παρελθόντος. Ό γέρος θυμάται τά νειάτα του, αυτός όπου συνήλθεν-ή συνήλθων] από τά μάγια της ασυδοσίας θυμάται την Ευ.Μετάνοια!…

Η ύπουλη προεξαπάτηση είναι ότι ό καθημερινός χρόνος δεν σού θυμίζει ότι κάποτε θα φανή η έλλειψη του. Όσον ωραιότερα περνάεις, τόσον περισσότερον απομακρύνεσαι από την αληθινή αίσθηση ότι ό χρόνος κάποτε θα λείψει. Όσον δυστοκότερα περνάεις τόσον περισσότερον πλησιάζεις το νόημα της αντίληψης ότι ό χρόνος διά τον καθένα έχει ημερομηνία λήξεως και συνάμα ό καθένας έχει ημερομηνία λήξεως εντός του χρόνου…

Γεγονός 11: την ώρα της ηδονής ό άνθρωπος ξεχνάει και τους τρείς χρόνους ήτοι παρελθόν, παρόν και μέλλον, είναι αλλού, βασικά σε έναν χρόνον ακίνητον ολόδικον του! Την ώρα της έκτασης ό άνθρωπος υπερβαίνει προσωρινώς το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ή γίνεται ό καβαλλάρης αφέντης τους… Η γλύκα είναι η έλλειψη της πραγματικότητας μέσα είς την αντίληψη. Όσον περισσότερη γλύκα τόσον περισσότερη αμνησία του τέλους. Η γλύκα είναι η απουσία της αίσθησης του θανάτου. Ποίος φοβάται, υπολογίζει, θυμάται όσα θα συμβούν μετά θάνατον όταν δεν μπορεί να εννοήσει την έννοια του θανάτου;

Όσον περισσότερη γλύκα τόσον μεγαλύτερη απουσία αλήθειας και συνειδητοποίηση της σύνεσης.

Διά να μην αποθάνουμε έξ’ αρχής από υπερβολική συνετή αίσθηση της πικρής αλήθειας, Ό Θεός έδωσε την γλύκα, αλλά η υπερβολή της είναι η αμετροέπεια των ιχνών του παρόντος μέσα σε αυτόν όπου καλούμε μέλλον. Όλοι γνωρίζουμε ότι γεννηθήκαμε σε κάποιον εχθές και θα αποθάνουμε σε κάποιον αύριον… Το εκάστοτε οίου χρόνου παρόν είναι η γέφυρα τους και όπου υπάρχει γέφυρα γνωρίζουμε ότι υπάρχει πέρασμα, μονόδρομος, προορισμός, συνειδητός ή της αφασίας…

Το μέλλον του ανθρώπου είναι το μέλλον. Όποιον μέλλον επιλέξει, καθορίσει, αποδεκτεί ως σκλάβος δοκιμαζόμενος ή σκλάβος της μάτης των υπερβολικών γλυκών, αυτός θα είναι! Είσαι ό,τι αποδείξει το τελευταίον και έσχατον μέλλον σού!… Σού λένε να ζής το παρόν, μά ποίος έζησε το παρόν χωρίς να λογαριάσεις καθόλου το μέλλον; Ακόμη και ό Ασκτήτης όπου ξεχασμένος μέσα είς την Προσευχή ταϊζεται με διάφορους τρόπους από Τον Θεόν, το επιτυγχάνει συνειδητώς ή ψευδοασυνείδητως, επειδή εναπόθεσε το μέλλον του είς Τον Θεόν!…

Άς αφήσουμε τον άνθρωπον, τι είναι ζώον και τι φυτόν; Αυτά όπου διαρκώς σπεύδουν να ικανοποιήσουν το μέλλον τους… Το μέλλον είναι η προέκταση, το αυριανόν παρόν, εάν δεν μεριμνήσεις είς το σημερινόν παρόν διά το αυριανόν παρόν ή δεν θα έχεις αυριανόν παρόν ή θα είναι δυσοίωνον ακόμη και όταν κατ’ αρχάς λόγω παραπλανητικής τύχης σού φανεί αίσιον και ευοίωνον!…

Οί λέξεις μέριμνα, φροντίδα, οικο.νομία, οικο.λογία, πρόνοια, εργασία, σχολείον, φοίτηση, μάθηση, γνώση, θέληση, περιέργεια, ανησυχία, ανασφάλεια, αβεβαιότητα, προσευχή, είναι διαφόρων ταχυτήτων της Τετραπιθανότητος-[καλόν, κακόν, ουδέτερον, ανάμεικτον] Μελλοντικές. Είναι η λέξη με+άλλον και μάλλον…

Μέλλον δεν είναι το αύριον, είναι να υπάρχεις αύριον και πώς θα υπάρχεις και τι θα είσαι αύριον… Όταν εξασφαλίσεις την Ασφάλεια της Αιωνιότητος, τότε λησμονείς τους χρόνους σε σχέση μ’ εσένα, είσαι ό χρόνος και το έν μέρει άχρονον, δεν εξαρτάσαι από επιρρήματα αλλά είσαι το επίρρημα…

Τι είναι Θαύμα; Η χρονική παρέμβαση του άχρονου στον χρόνο χωρίς χρόνο. Όταν αγαπάς δεν υπάρχει χρόνος διότι δεν μετράται. Ό χρόνος αρχίζει από την στιγμή όπου η αγάπη χάνει την Πίστη της, δηλαδή τον εαυτόν της. Η Πίστη είναι η επιγνωσμένη αφοσίωση. Η ξερή γνώση είναι η επίγνωση η οποία δεν συνοδεύεται και δεν απορρέει αφοσίωση. Όποια Πίστη αφοσιωθείς και όποια γνώση ερωτευτείς τέτοιος θα είσαι… Ό έρωτας της γνώσης χωρίς την αφοσίωση της Πίστης είναι η Νεκρή Μηχανή όσον τέλεια και αν είναι,… και όσον τελειότερη τόσον περισσότερον Νεκρότερη!…

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
2 σχόλια στο “Σύγκριση Θαυμάτων της Ορθοδοξίας και Ξαφνικών Θανάτων Εμβολίου Certificate Of Vaccination International Data. Έγινε κανένα Θαύμα σε εμβολιασμένον διά να ιαθεί;…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek