Διαφημίσεις

Συγκρίνετε τον Ψαλμόν 67 και την παραβολήν εκ Ματθαίου με Τον Γεωργόν [γέω οργώνω = σώμαν οργώνω και ψυχήν οργώνω], προς απάντηση ποίος και τι είναι ο Ισραήλ….

Πρώτον το όνομα Ισραήλ εδώθη παρά Κυρίου εις τον Ιακώβ διά την Πίστη του.

Σημαίνει εις ρα ηλ = προς τον βασιλέα/ρα του φωτός/ηλ και εις/προς την ροή/ρα Θεού/Ηλ….

= Αγιότητα!…. εις άβατον = εισάβατον = σάβατον = σάββατον, όπως το εις την Πόλιν έγινε στην Πόλιν = Ισταμπούλ και που κατ’ ακρίβειαν είναι Εισταμπούλ επειδή είναι εκ της προθέσεως –εις-….

Συνάμα Ισραήλ = ίσος με τον ρα ηλ όπως ανωτέρω αναφέραμε, ο Ιακώβ πάλαιψε με Τον Θεόν και Τον νίκησε, ήτοι είχε πλήρην επίγνωση του τι είναι Αγιότητα = ίσος με την ροήν Ηλ/Θεού και ίσος με τον Ρα/Βασιλέα Φωτός/Θεού.

Ο Ισραήλ είναι Πνευματικός Όρος, εκ Θεού. Το σαρκίον ήτοι χώμα και να έχει συγγένεια πού καταλήγει; Εις το χώμα, γη ει και εις γην απελεύσει! Σημασία έχει η πνευματική συγγένεια, εξού και εις τους Έλληνες η ρήση: Έλληνες εισίν οι της ελληνικής παιδείας μετέχοντες, θα έλεγα καταρτισμένοι και ακολουθούντες πιστώς, όχι μόνον μετέχοντες εξ’ επιγνώσεως μόνον….

Ο Ψαλμός αυτός και το κείμενον του Ματθαίου αυτού έχουν ιδιαίτερη μνεία και σύνδεση εις Την Αγίαν Εβδομάδαν και γενικότερα, προσέξετε πάσα λεπτομέρεια, αφορά όλους τους αιώνας και την σήμερον κατάστασιν και την επερχόμενην….

Ψαλμός 67

Εἰς τὸ τέλος· ᾠδῆς ψαλμὸς τῷ Δαυΐδ.

2 ΑΝΑΣΤΗΤΩ ὁ Θεός, καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ, καὶ φυγέτωσαν ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ οἱ μισοῦντες αὐτόν. 3 ὡς ἐκλείπει καπνός, ἐκλιπέτωσαν· ὡς τήκεται κηρὸς ἀπὸ προσώπου πυρός, οὕτως ἀπολοῦνται οἱ ἁμαρτωλοὶ ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ. 4 καὶ οἱ δίκαιοι εὐφρανθήτωσαν, ἀγαλλιάσθωσαν ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, τερφθήτωσαν ἐν εὐφροσύνῃ. 5 ᾄσατε τῷ Θεῷ, ψάλατε τῷ ὀνόματι αὐτοῦ· ὁδοποιήσατε τῷ ἐπιβεβηκότι ἐπὶ δυσμῶν, Κύριος ὄνομα αὐτῷ, καὶ ἀγαλλιᾶσθε ἐνώπιον αὐτοῦ. 6 ταραχθήσονται ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ, τοῦ πατρὸς τῶν ὀρφανῶν καὶ κριτοῦ τῶν χηρῶν· ὁ Θεὸς ἐν τόπῳ ἁγίῳ αὐτοῦ.. 7 ὁ Θεὸς κατοικίζει μονοτρόπους ἐν οἴκῳ ἐξάγων πεπεδημένους ἐν ἀνδρείᾳ, ὁμοίως τοὺς παραπικραίνοντας, τοὺς κατοικοῦντας ἐν τάφοις. 8 ὁ Θεός, ἐν τῷ ἐκπορεύεσθαί σε ἐνώπιον τοῦ λαοῦ σου, ἐν τῷ διαβαίνειν σε ἐν τῇ ἐρήμῳ. (διάψαλμα). 9 γῆ ἐσείσθη, καὶ γὰρ οἱ οὐρανοὶ  ἔσταξαν ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ τοῦ Σινᾶ, ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ ᾿Ισραήλ. 10  βροχὴν ἑκούσιον ἀφοριεῖς, ὁ Θεός, τῇ κληρονομίᾳ σου, καὶ ἠσθένησε, σὺ δὲ κατηρτίσω αὐτήν. 11 τὰ ζῷά σου κατοικοῦσιν ἐν αὐτῇ· ἡτοίμασας ἐν τῇ χρηστότητί σου τῷ πτωχῷ, ὁ Θεός.. 12 Κύριος δώσει ρῆμα τοῖς εὐαγγελιζομένοις δυνάμει πολλῇ, 13 ὁ βασιλεὺς τῶν δυνάμεων τοῦ ἀγαπητοῦ, τῇ ὡραιότητι τοῦ οἴκου διελέσθαι σκῦλα. 14 ἐὰν κοιμηθῆτε ἀνὰ μέσον τῶν κλήρων, πτέρυγες περιστερᾶς περιηργυρωμέναι, καὶ τὰ μετάφρενα αὐτῆς ἐν χλωρότητι χρυσίου. 15 ἐν τῷ διαστέλλειν τὸν ἐπουράνιον βασιλεῖς ἐπ᾿ αὐτῆς, χιονωθήσονται ἐν Σελμών. 16 ὄρος τοῦ Θεοῦ, ὄρος πῖον, ὄρος τετυρωμένον, ὄρος πῖον. 17 ἱνατί ὑπολαμβάνετε, ὄρη τετυρωμένα, τὸ ὄρος, ὃ εὐδόκησεν ὁ Θεὸς κατοικεῖν ἐν αὐτῷ; καὶ γὰρ ὁ Κύριος κατασκηνώσει εἰς τέλος. 18 τὸ ἅρμα τοῦ Θεοῦ μυριοπλάσιον, χιλιάδες εὐθηνούντων· Κύριος ἐν αὐτοῖς ἐν Σινᾷ ἦν, ἐν τῷ ἁγίῳ. 19 ἀνέβης εἰς ὕψος, ᾐχμαλώτευσας αἰχμαλωσίαν, ἔλαβες δόματα ἐν ἀνθρώποις, καὶ γὰρ ἀπειθοῦντας τοῦ κατασκηνῶσαι. 20 Κύριος ὁ Θεὸς εὐλογητός, εὐλογητὸς Κύριος ἡμέραν καθ᾿ ἡμέραν· κατευοδώσαι ἡμῖν ὁ Θεὸς τῶν σωτηρίων ἡμῶν. (διάψαλμα). 21 ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ Θεὸς τοῦ σῴζειν, καὶ τοῦ Κυρίου Κυρίου αἱ διέξοδοι τοῦ θανάτου. 22 πλὴν ὁ Θεὸς συνθλάσει κεφαλὰς ἐχθρῶν αὐτοῦ, κορυφὴν τριχὸς διαπορευομένων ἐν πλημμελείαις αὐτῶν. 23 εἶπε Κύριος· ἐκ Βασὰν ἐπιστρέψω, ἐπιστρέψω ἐν βυθοῖς θαλάσσης. 24 ὅπως ἂν βαφῇ ὁ πούς σου ἐν αἵματι, ἡ γλῶσσα τῶν κυνῶν σου ἐξ ἐχθρῶν παρ᾿ αὐτοῦ. 25 ἐθεωρήθησαν αἱ πορεῖαί σου, ὁ Θεός, αἱ πορεῖαι τοῦ Θεοῦ μου τοῦ βασιλέως τοῦ ἐν τῷ ἁγίῳ. 26 προέφθασαν ἄρχοντες ἐχόμενοι ψαλλόντων ἐν μέσῳ νεανίδων τυμπανιστριῶν. 27 ἐν ἐκκλησίαις εὐλογεῖτε τὸν Θεόν, Κύριον ἐκ πηγῶν ᾿Ισραήλ. 28 ἐκεῖ Βενιαμὶν νεώτερος ἐν ἐκστάσει, ἄρχοντες ᾿Ιούδα ἡγεμόνες αὐτῶν, ἄρχοντες Ζαβουλών, ἄρχοντες Νεφθαλείμ. 29 ἔντειλαι, ὁ Θεός, τῇ δυνάμει σου, δυνάμωσον, ὁ Θεός, τοῦτο, ὃ κατειργάσω ἐν ἡμῖν. 30 ἀπὸ τοῦ ναοῦ σου ἐπὶ ῾Ιερουσαλὴμ σοὶ οἴσουσι βασιλεῖς δῶρα. 31 ἐπιτίμησον τοῖς θηρίοις τοῦ καλάμου· ἡ συναγωγὴ τῶν ταύρων ἐν ταῖς δαμάλεσι τῶν λαῶν τοῦ ἐγκλεισθῆναι τοὺς δεδοκιμασμένους τῷ ἀργυρίῳ· διασκόρπισον ἔθνη τὰ τοὺς πολέμους θέλοντα.. 32 ἥξουσι πρέσβεις ἐξ Αἰγύπτου, Αἰθιοπία προφθάσει χεῖρα αὐτῆς τῷ Θεῷ. 33 αἱ βασιλεῖαι τῆς γῆς, ᾄσατε τῷ Θεῷ, ψάλατε τῷ Κυρίῳ. (διάψαλμα). 34 ψάλατε τῷ Θεῷ τῷ ἐπιβεβηκότι ἐπὶ τὸν οὐρανὸν τοῦ οὐρανοῦ κατὰ ἀνατολάς· ἰδοὺ δώσει τῇ φωνῇ αὐτοῦ φωνὴν δυνάμεως. 35 δότε δόξαν τῷ Θεῷ· ἐπὶ τὸν ᾿Ισραὴλ ἡ μεγαλοπρέπεια αὐτοῦ, καὶ ἡ δύναμις αὐτοῦ ἐν ταῖς νεφέλαις. 36 θαυμαστὸς ὁ Θεὸς ἐν τοῖς ἁγίοις αὐτοῦ· ὁ Θεὸς ᾿Ισραήλ, αὐτὸς δώσει δύναμιν καὶ κραταίωσιν τῷ λαῷ αὐτοῦ. εὐλογητὸς ὁ Θεός..

31 ἐπιτίμησον τοῖς θηρίοις τοῦ καλάμου = τα θηρία με τα σκήπτρα, οι τυπικοί και έκτοτε και εφημερών άτυποι βασιλείς του κόσμου τούτου διά του αργυρίου = μαμωνά….

Και:

Ματθ. 21,18 Πρωΐας δὲ ἐπανάγων εἰς τὴν πόλιν ἐπείνασε·

Ματθ. 21,18 Οταν δε την πρωΐαν επέστρεψε εις την πόλιν, επείνασε·

Ματθ. 21,19 καὶ ἰδὼν συκῆν μίαν ἐπὶ τῆς ὁδοῦ ἦλθεν ἐπ᾿ αὐτήν, καὶ οὐδὲν εὗρεν ἐν αὐτῇ εἰ μὴ φύλλα μόνον, καὶ λέγει αὐτῇ· μηκέτι ἐκ σοῦ καρπὸς γένηται εἰς τὸν αἰῶνα. καὶ ἐξηράνθη παραχρῆμα ἡ συκῆ.

Διατί έκαμε το θαύμαν αυτόν; Η κατανόηση έρχεται κατωτέρω όταν αναφέρεται με παραβολήν εις τους γεωργούς που κλέβουν τον ιδιοκτήτη. Από το πραγματικόν θαύμαν εισέρχεται εις την παραβολήν που είναι αληθινή δήλωση. Πρώτον, εάν ήθελε Ο Χριστός η συκή θα είχε σύκα, της έστειλε σήμα και δεν έκανε, επειδή δεν Τον πίστευσε η συκή. Δεύτερον, η συκή συμβολίζει τους Αδάμαντον και Εύαν που ανυπάκουσαν και ενδύθηκαν εις τα επίμαχα απόκρυφα σημεία με φύλλα συκής εξ’ εντροπής. Τρίτον, η συκή αυτή ήταν φυτευμένη από άπιστον Ιουδαίον. Τέταρτον, εγώ σε έκτισα φούρνε μου εγώ θα σε χαλάσω λέγει η ελληνοκυπριακή παροιμία, ήτοι η συκή είναι ιδική Του όπως και κάθετι και όπως και εις τους ανθρώπους και ζώα λαμβάνει την ζωήν τους όποτε Ο Θεός θέλει. Πέμπτον ποιεί ζωντανόν θαύμαν ενώπιον των Μαθητών Του. Έκτον όπως λέγει σε άλλην παραβολήν οποιον κλήμαν δεν ποιεί καρπόν κόβεται και τίθεται έξω του αμπελώνος και καίγεται, όπως κάνουμε οι ανθρώποι. Ήτοι, οι άκαρποι αγιότητος δούλοι θα καούν εν τω πυρί που περιγράφεται ως γέεννα και πυρ εξώτερον = καταδιώκων έξωθεν της Αγιότητος Τριαδικού Θεού… Εύδομον/έβδομον, ποιεί δικαιοσύνη και τούτη είναι σκληρή εν αντιθέσει της αγάπης, ήτοι ισορροπία και τέλος κοροϊδίας όντων προς Τον Αρχιπλάστην Τριαδικόν Θεόν.

Ματθ. 21,19 Και καθώς είδε μία συκιά, παραπλεύρως στον δρόμον, επλησίασε εις αυτήν και δεν ευρήκε τίποτε, παρά μόνον φύλλα και λέγει εις αυτήν· “ποτέ πλέον από σε να μη γίνη καρπός στον αιώνα”. Και αμέσως εξηράθηκε η συκιά. (Τούτο δε έκαμε ο Κυριος, δια να συμβολίση την καταδίκην, που επερίμενε τους γραμματείς και Φαρισαίους, οι οποίοι είχαν την εξωτερικήν εμφάνισιν της ευσεβείας, όχι όμως την δύναμιν και την αρετήν αυτής).

Ματθ. 21,20 καὶ ἰδόντες οἱ μαθηταὶ ἐθαύμασαν λέγοντες· πῶς παραχρῆμα ἐξηράνθη ἡ συκῆ;

Ματθ. 21,20 Οταν δε είδαν οι μαθηταί το καταπληκτικόν αυτό γεγονός, εθαύμασαν και είπαν· “πως εις την στιγμήν εξηράνθηκε η συκιά;”

Ματθ. 21,21 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν καὶ μὴ διακριθῆτε, οὐ μόνον τὸ τῆς συκῆς ποιήσετε, ἀλλὰ κἂν τῷ ὄρει τούτῳ εἴπητε, ἄρθητι καὶ βλήθητι εἰς τὴν θάλασσαν, γενήσεται·

Η Πίστης είναι η ανωτέρα δύναμη, εάν την είχαν όλοι θα είχαν την ανώτερη δύναμη, τα ανώτερα ανεξήγητα μυστήρια αλλά κατανοητά διατί Μαθηματικά, παρά Θεού ισχύς.

Ματθ. 21,21 Απεκρίθη δε ο Ιησούς και τους είπε· “σας διαβεβαιώνω, ότι εάν έχετε ακλόνητον πίστιν και δεν αμφιβάλλετε εις την δύναμιν του Θεού, όχι μόνο το θαύμα της συκιάς θα κάμετε, αλλά και αν πήτε στο όρος τούτο· Σηκω και πέσε εις την θάλασσαν, θα γίνη.

Ματθ. 21,22 καὶ πάντα ὅσα ἐὰν αἰτήσητε ἐν τῇ προσευχῇ πιστεύοντες, λήψεσθε.

Ματθ. 21,22 Και όλα όσα θα ζητήσετε εις την προσευχήν σας με πίστιν θα τα λάβετε”.

Ματθ. 21,23 Καὶ ἐλθόντι αὐτῷ εἰς τὸ ἱερὸν προσῆλθον αὐτῷ διδάσκοντι οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ λέγοντες· ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιεῖς, καὶ τίς σοι ἔδωκε τὴν ἐξουσίαν ταύτην;

Όπως και εις τας ημέρας μας ο ανθρώπινος παγκόσμιος μαμωνικός σατανικός νόμος αναγνωρίζει τα διπλώματα από τα σχολεία τους όπως αυτοί θα καθορίζουν και θέλουν και χωρίς οι σπουδαστές να ελέγχουν και κρίνουν τες παγαποτιές τους και τους φανερούς και αφανείς δόλους τους και απάτες τους και λαμβάνουν την θέσιν Του Θεού να κρίνουν ποίος είναι σωστός και νόμιμος και ποίος όχι βάσει του τι τους συμφέρει και εάν τους συμφέρει το δίκαιον το καλούν δίκαιον και εάν δεν τους συμφέρει τινόν δίκαιον το καλούν άδικον, ομοίως και όποιον άδικον τους συμφέρει το καλούν δίκαιον και όποιον άδικον δεν τους συμφέρει το καλούν άδικον, μία Τετραπιθανότητα γνώμονα και μοιρογνωμονίου ιδιοτελούς παγαπότικου αδύστακτου συμφέροντος των. Όπως είπε και ο Νοτιαμερικάνος ποιητής: εάν θέλεις να γίνεις ηλίθιος σπούδασε εις τα πανεπιστήμια, ακόμη και τα Μαθηματικά τους από τους 4 προαναφερόμενους γνώμονες και μοιρογνωμόνια ορίζονται.

Ματθ. 21,23 Οταν δε επήγε στον ναόν, προσήλθαν την ώραν που εδίδασκε οι πρεσβύτεροι του λαού και του είπαν· “με ποίαν εξουσίαν κάμνεις αυτά, και ποιός σου έδωκε την εξουσίαν να διώξης τους πωλούντας και αγοράζοντας από τον ναόν, και ενώ δεν εσπούδασες εις καμμίαν ραββινικήν σχολήν, πως διδάσκεις στον λαόν;”

Ματθ. 21,24 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· ἐρωτήσω ὑμᾶς κἀγὼ λόγον ἕνα, ὃν ἐὰν εἴητέ μοι, κἀγὼ ὑμῖν ἐρῶ ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.

Ματθ. 21,24 Απεκρίθη δε ο Ιησούς και τους είπε· “και εγώ θα σας ερωτήσω ένα μόνον λόγον· αν μου απαντήσετε, τότε και εγώ θα σας πω με ποίαν εξουσίαν κάνω αυτά, δια τα οποία σεις αγανακτείτε.

Ματθ. 21,25 τὸ βάπτισμα Ἰωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; οἱ δὲ διελογίζοντο παρ᾿ ἑαυτοῖς λέγοντες· ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ ἡμῖν, διατί οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ·

Ώδε η παγαποτιά, δόλος, απάτη και σιωπή συνομοσίας σε όλα τα κράτη της μαζζωναρίας που ανάφερα προηγουμένως, καλείται πολιτική, διπλωματία, τακτική, ελιγμός, σιωπή και υπόσκαψη συνταυτοχρόνως, όπως κάνουν οι πολιτικοί μας. Ώδε φαίνεται η δειλία τους επίσης και υποκριτική ανειλικρίνεια τους, Ο Χριστός τους εκθέστει υποκριτές και δειλούς έναντι Θεού και ανθρώπων που εκμεταλλεύονται και διαχειρίζονται και συνάμα Νοοχειρίζονται τις μάζες και τες οδηγούν εις απώλειαν ψυχής, όπως αλλού τους είπε: επειδή δεν δύναστε εσείς να εισέλθετε εις τον Παράδεισον κλείνετε την θύραν και εις τους άλλους, αλί και τρισαλίς σας!

Ματθ. 21,25 Το βάπτισμα Ιωάννου, ο οποίος όπως ξέρετε έδωσε επίσημον μαρτυρίαν δι’ εμέ, από που ήτο; Προήρχετο από τον Θεόν η ήτο απατηλή επινόησις των ανθρώπων;” Εκείνοι τότε εσυλλογίζοντο από μέσα των και έλεγαν· “εάν πούμε ότι ήτο εκ Θεού, θα μας πη, διατί λοιπόν δεν επιστεύσατε στον Ιωάννην και εις όσα εκείνος είπε δι’ εμέ;

Ματθ. 21,26 ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, φοβούμεθα τὸν ὄχλον, πάντες γὰρ ἔχουσι τὸν Ἰωάννην ὡς προφήτην.

Ώδε η απόδειξη του δόλου και δειλίας ήτοι θρασυδειλίας μέσα τους και δολοδειλίας τους. Οι πολιτικοί έκτοτε πολεμούν τους λαούς και όπου τους φοβούνται προσποιούνται ότι συμφωνούν και συνάμα τους μεταλλάσσουν ώσπου να τους κάνουν βιολογικοχυμικονοομεταλλαγμένες μηχανές, το λένε φανερά σήμερον, έκτοτε σχέδιον σατανά της σατανοκρατίας εις τα κράτη. Η ίδια τακτική διαχρονική έκτοτε των σατανάνθρωπων….

Ματθ. 21,26 Εάν δε πούμε ότι ήτο επινόησις ανθρώπων, φοβούμεθα τον λαόν, διότι όλοι παραδέχονται και τιμούν τον Ιωάννην ως προφήτην”.

Ματθ. 21,27 καὶ ἀποκριθέντες τῷ Ἰησοῦ εἶπον· οὐκ οἴδαμεν. ἔφη αὐτοῖς καὶ αὐτός· οὐδὲ ἐγὼ λέγω ὑμῖν ἐν ποίᾳ ἐξουσίᾳ ταῦτα ποιῶ.

Προσποιούνται τους ανήξευρους! Γνωρίζουν ότι εκ Θεού ο Ιωάννης τινοί και άλλοι ότι δεν είναι εκ Θεού, αλλά συμφωνούν να μην αποκαλύψουν τι πιστεύουν, παραμένουν ενωμένοι προς όφελος τους και προς ήπιαν διαχείρισιν των λαών, και προτιμούν να δηλώσουν άγνοιαν περί Ιωάννη Προδρόμου.

Ματθ. 21,27 Και αυτοί, οι ανεγνωρισμένοι διδάσκαλοι του Ισραήλ, είπαν στον Ιησούν καταντροπιασμένοι· “δεν γνωρίζομεν”. Τους είπε τότε και αυτός· “ούτε και εγώ σας λέγω με ποίαν εξουσίαν κάμνω τα έργα αυτά.

Ματθ. 21,28 Τί δὲ ὑμῖν δοκεῖ; ἄνθρωπός τις εἶχε τέκνα δύο, καὶ προσελθὼν τῷ πρώτῳ εἶπε· τέκνον, ὕπαγε σήμερον ἐργάζου ἐν τῷ ἀμπελῶνί μου.

Ο Χριστός γνωρίζει τον δόλον τους αντεπιτίθεται ενώ συνάμα τους φέρνει εις παραδοχήν δεν δύνονται να Του εξεφύγουν.

Ματθ. 21,28 Ποίαν δε γνώμην έχετε δι’ αυτό, που θα σας πω; Ενας άνθρωπος είχε δύο υιούς και προσελθών στον πρώτον είπε· παιδί μου, πήγαινε να εργασθής σήμερα στο αμπέλι μου.

Ματθ. 21,29 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν· οὐ θέλω· ὕστερον δὲ μεταμεληθεὶς ἀπῆλθε.

Ματθ. 21,29 Εκείνος δε αποκριθείς είπε· Δεν θέλω· ύστερα όμως μετεμελήθη, άλλαξε γνώμην και επήγε.

Ματθ. 21,30 καὶ προσελθὼν τῷ δευτέρῳ εἶπεν ὡσαύτως. ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν· ἐγώ, κύριε· καὶ οὐκ ἀπῆλθε.

Ώδε Ο Χριστός δηλώνει ότι δεν είναι όστις λέγει ναι αλλά όστις το κάνει, όχι με το στόμα αλλά με την πράξη. Οι Ιουδαίοι λέγουν ναι εις Τον Θεόν αλλά δεν το κάνουν ήτοι ψεύδονται και αθετούν την υπόσχεσην τους. Οι άλλοι είπαν όχι, ενδεχομένως υποθετικά να εικάσουμε ότι άλλα έθνη είπαν αρχικώς όχι εις Τον Θεόν παλαιότερα αλλά εν τέλει πίστευσαν και υπήγαν εις τον αμπελώνα Του Θεού αργότερα; Παράδειγμα εκατομμύρια ειδωλολάτρες από διάφορα έθνη! Και αυτά τα έθνη θα είναι οι ή και είναι πλέον οι γεωργοί Θεού ήτοι τα πρώην ειδωλολατρικά έθνη και δη όσοι από αυτούς είναι δούλοι Θεού, ενώ οι Ιουδαίοι έλεγαν ότι δεν είναι ειδωλολάτρες αλλά ήσαν του μαμωνά, χρυσίου και άλλων ειδώλων λάτρες, ήτοι η παροιμία: άλλος έχει το όνομα και άλλος την χάριν.

Ματθ. 21,30 Και προσελθών ο πατέρας στο δεύτερο παιδί του είπε ο,τι και στο πρώτον. Εκείνος δε αποκριθείς είπε· ευχαρίστως, κύριε, πηγαίνω στο αμπέλι”· αλλά δεν επήγε.

Ματθ. 21,31 τίς ἐκ τῶν δύο ἐποίησε τὸ θέλημα τοῦ πατρός; λέγουσιν αὐτῷ· ὁ πρῶτος. λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι οἱ τελῶναι καὶ αἱ πόρναι προάγουσιν ὑμᾶς εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ.

Παρότι οι τελώνες και οι πόρνες εις την αρχήν της ζωής τους έκαμαν το θέλημαν τους, ύστερα όμως μετανόησαν προπορεύονται, ενώ οι τυπολάτρες και υποκριτές που εις την Αποκάλυψη και αλλού τους λέγει ούτε ζεστούς ούτε κρύους, παραμένουν σε τέτοια κατάσταση ώστε να λογαριάζονται από τους κρύους κρύοι και από τους ζεστούς ζεστοί ήτοι χλιαροί όπως τους αποκαλεί ήτοι υποκριτές, τακτικιστές και ανειλικρινείς που θέλουν να είναι φίλοι με όλους ώστε ως έμπορες να λαμβάνουν οφέλη από πάσα κατεύθυνση, τέτοιοι εισίν οι Αντίχριστοι και ο Αντίχριστος. Ώδε τους κλειδώνει, δεν δύνανται να αρνηθούν την αλήθεια δίχως να φανούν βλάκες και ψεύτες συνάμα.

Ματθ. 21,31 Ποίος από τους δυό έκαμε το θέλημα του πατρός;” Λεγουν εις αυτόν· “ο πρώτος”. Λεγει εις αυτούς ο Ιησούς· “σας διαβεβαιώνω, ότι οι τελώναι και αι πόρναι, οι οποίοι έδειξαν εις την αρχήν ανυπακοήν προς τον Θεόν, τώρα επειδή μετενόησαν προπορεύονται εις την βασιλείαν του Θεού από σας, οι οποίοι με τα λόγια μόνον και όχι με τα έργα δείχνετε υπακοήν στον Θεόν.

Ματθ. 21,32 ἦλθε γὰρ πρὸς ὑμᾶς Ἰωάννης ἐν ὁδῷ δικαιοσύνης, καὶ οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ· οἱ δὲ τελῶναι καὶ αἱ πόρναι ἐπίστευσαν αὐτῷ· ὑμεῖς δὲ ἰδόντες οὐ μετεμελήθητε ὕστερον τοῦ πιστεῦσαι αὐτῷ.

Δεν παραδειγματίζονται από τον λαόν, τον υποτιμούν, θεωρώντας εαυτούς ανώτερης ευφυΐας και συνάμα από ιδιοτέλεια δεν πιστεύουν διότι γνωρίζουν ότι θα ζημιωθούν σε ύλην, δόξαν, εξουσίαν, που θα παραχωρούσαν εις τον προφύτην Ιωάννην Πρόδρομον και Χριστόν, όπως αναφέραμε αμφότερα ανωτέρω και συνάμα δεν πιστεύουν ενώ γνωρίζουν ότι είναι ο Ιωάννης ο Πρόδρομος και Ο Χριστός, διότι ο παγαπότης πείθει τον εαυτόν του κυριολεκτικώς με το ψεύδος διά να μην έχει τύψη συνείδησης και μη έχων απώλειαν υλικής ωφέλειας και ματαιοδοξίας.

Ματθ. 21,32 Διότι ήλθε προς σας ο Ιωάννης κηρύττων και φανερώνων με τα έργα του και τα λόγια του τον δρόμον της δικαιοσύνης και δεν επιστεύσατε εις αυτόν. Οι τελώναι όμως και αι πόρναι επίστευσαν εις αυτόν. Σεις δε, και όταν είδατε αυτούς να πιστεύουν, δεν μετενοήσατε, ώστε να πιστεύσετε ύστερα εις αυτόν.

Ματθ. 21,33 Ἄλλην παραβολὴν ἀκούσατε. ἄνθρωπός τις ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησε πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς καὶ ἀπεδήμησεν.

Ώδε τους πολτοποιεί ήδη εις τον ληνόν, όπως λέγει ότι θα κάνει Ο Θεός άμα την Κρίσιν εις την Αποκάλυψη Ιωάννη. Τι σημαίνει ενοικίασε; Τους έβαλε εν οίκω του έναντι αμοιβής όχι χρήματος-μαμωνά αλλά δουλείας Αγίας, και αυτοί ούτε αγιότητα Του παρέδιδα ήτοι ψυχοσωτηρίαν λαού και εαυτών ούτε χρήμαν βεβαίως, τα ακόλουθα επιβεβαιώνουν.

Ματθ. 21,33 Ακούστε και άλλην παραβολήν· ένας άνθρωπος οικοδεσπότης εφύτευσε αμπέλι και ύψωσε γύρω από αυτό φράκτην και έσκαψε μέσα εις αυτό πατητήρι και δεξαμένην και έκτισε πύργον, δια να μένουν οι εργάται και οι φύλακες· ενοικίασε αυτό εις γεωργούς και ανεχώρησε εις άλλην χώραν.

Ματθ. 21,34 ὅτε δὲ ἤγγισεν ὁ καιρὸς τῶν καρπῶν, ἀπέστειλε τοὺς δούλους αὐτοῦ πρὸς τοὺς γεωργοὺς λαβεῖν τοὺς καρποὺς αὐτοῦ.

Ματθ. 21,34 Οταν δε επλησίασε ο καιρός του τρυγητού, έστειλε τους δούλους του στους γεωργούς, δια να πάρουν τους καρπούς που εδικαιούτο.

Ματθ. 21,35 καὶ λαβόντες οἱ γεωργοὶ τοὺς δούλους αὐτοῦ ὃν μὲν ἔδειραν, ὃν δὲ ἀπέκτειναν, ὃν δὲ ἐλιθοβόλησαν.

Τους δέρνουν, τους σφάζουν, τους λιθοβολούν, ενώ έχουν δίκαιον οι κακοποιημένοι.  Και οι κακοποιοί εισίν οι ενοικιαστές ήτοι οι καθεζόμενοι επί καθέδρας Μωϋσέως και Αυραάμ που ισχυρίζονται ότι είναι απογόνοι τους αλλά και να είναι που ίσως δεν είναι ή και δεν είναι πάντοτε και ειδικώς του Μωϋσέως αλλά και Αυραάμ ως πρόγονος του Μωϋσέως, δεν είναι οπωσδήποτε πνευματικοί απόγονοι των Αυραάμ και Μωϋσέως και αυτόν όπου υπήρχε τότε και τώρα εκ των Αυραάμ και Μωϋσέως είναι τα πνεύματα τους και όχι τα σώματα τους και η συγγένεια που έχει σημασία είναι η συγγενική που είναι συγγενής με Τον Θεόν ήτοι Αγιότητα.

Ματθ. 21,35 Οι δε γεωργοί, μοχθηροί και άπληστοι, συνέλαβαν τους δούλους και άλλον μεν έδειραν, άλλον δε εφόνευσαν, άλλον δε ελιθοβόλησαν.

Ματθ. 21,36 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους πλείονας τῶν πρώτων, καὶ ἐποίησαν αὐτοῖς ὡσαύτως.

Ματθ. 21,36 Παλιν ο οικοδεσπότης έστειλε άλλους δούλους περισσοτέρους από τους πρώτους και έκαμαν εις αυτούς τα ίδια.

Ματθ. 21,37 ὕστερον δὲ ἀπέστειλε πρὸς αὐτοὺς τὸν υἱὸν αὐτοῦ λέγων· ἐντραπήσονται τὸν υἱόν μου.

Τον έσχατον που τους στέλλει Ο Θεός είναι Τον ενσαρκωμένον Τριαδικόν Θεόν ήτοι Τον Ίδιον ως Υιόν αλλά Αυτός ομοούσιος τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι και ο Ίδιος λέγει εγώ και ο Πατέρας μου έν εσμέν και αλλού ότι το πρόσωπον Του είναι το πρόσωπον Του Πατέρα και τω Αγίω Πνεύματι εκπορεύεται εκ Πατρός και Αυτός είναι και Ο Πατήρ και τω Αγίω Πνεύματι δι’ ου εβλάστησεν εν γαστρί Παναγίας.

Ματθ. 21,37 Υστερα δε έστειλε προς αυτούς τον υιόν του λέγων· Οι άνθρωποι αυτοί θα εντραπούν τουλάχιστον το παιδί μου.

Ματθ. 21,38 οἱ δὲ γεωργοὶ ἰδόντες τὸν υἱὸν εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος· δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ κατάσχωμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ.

Η σατανική αρρωστημάρα τους έφθασε ήδη από πριν εις το μη απροχώρητον, εξού και αλλού τους λέγει εσείς παιδιά του σατανά είσαστε και τον πατέραν σας υπηρετείτε, ήτοι δούλοι πνευματικοί του σατανά και είπαμε σημασία έχει το πνεύμα όχι η σάρκα, άρα τε πνευματικώς είναι σατανιστές. Γνωρίζουν ότι είναι Ο Υιός Του Θεού και όμως δεν εντρέπονται, σου λένε διατί να τα πάρει όλα ο Μεσσίας και όχι εμείς που τα ελέγχουμε ήδη.

Ματθ. 21,38 Οι γεωργοί όμως, όταν είδαν τον υιόν, είπαν μεταξύ των· Αυτός είναι ο κληρονόμος· ελάτε, ας τον φονεύσωμεν και ας καταλάβωμεν οριστικά πλέον ημείς την κληρονομίαν του.

Ματθ. 21,39 καὶ λαβόντες αὐτὸν ἐξέβαλον ἔξω τοῦ ἀμπελῶνος, καὶ ἀπέκτειναν.

Δηλαδή αντί να εξεβληθούν οι ίδιοι εκτός αμπελώνος που είναι άκαρπες κλιματσίδες εξέβαλαν οι άκαρπες κλιματσίδες την ίδιαν την ρίζαν του αμπελώνος και αυτός η Ιερουσαλήμ, Εκκλησία, Πίστη, Ορθοδοξία.

Ματθ. 21,39 Και αφού τον συνέλαβαν, τον έβγαλαν έξω από το αμπέλι και εκεί τον εφόνευσαν”.(Κακοί γεωργοί, οι πνευματικοί άρχοντες του Ισραήλ, ασεβείς και αχάριστοι προς τον οικοδεσπότην, εξεμεταλλεύοντο την άμπελον, δηλαδή τον Ιουδαϊκόν λαόν, εκακοποιούσαν και εφόνευον τους προφήτας, που έστελλε ο Θεός, και τέλος θα εφόνευαν με σταυρικόν θάνατον τον υιόν του Θεού, τον Χριστόν, έξω από την Ιερουσαλήμ, δια να μείνουν ανενόχλητοι εκμεταλλευταί της αμπέλου του Θεού).

Ματθ. 21,40 Ὅταν οὖν ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος, τί ποιήσει τοῖς γεωργοῖς ἐκείνοις;

Καταπληκτικόν! Και πότε ήρθε, εκείνη την ώρα ήταν Υιός και Κύριος Πατήρ που με τον θάνατον και Ανάσταση Χριστού, εξέβαλε από την Εκκλησία, Ιερουσαλήμ, Πίστη και Ορθοδοξία και έθεσε εκεί τους Χριστιανούς και συνάμα θα έλθει και εις την Δευτέραν Παρουσίαν Του και η Πρώτη Παρουσία και Δευτέρα Μία και Αυτή ως Μία και Τρίτη ανάμεσον τους και εις τας άκρας αυτών και όλες μαζύν η Αιωνιότητα, μία Τετραπιθανότητα.

Ματθ. 21,40 Μετά την διήγησιν της παραβολής ηρώτησε τους αρχιερείς και πρεσβυτέρους του λαού ο Χριστός· “όταν λοιπόν έλθη ο κύριος του αμπελώνος, τι θα κάμη στους γεωργούς εκείνους;”

Ματθ. 21,41 λέγουσιν αὐτῷ· κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν.

Δεν δύνονταν να αποφύγουν την παροδοχήν ταύτη, εξού και εις τα πρωτόκολλα της σατανοσιών, λέγουν να προσέχουν από το να τους στριμώχνουν ώστε να πρέπει να παραδεκτούν κάτι που δεν τους συμφέρει και εάν λάχει να στριμωκτούν να παραδέχονται και ύστερα να προχωρούν προς τον δρόμον τους σιωπηλά.

Ματθ. 21,41 Και αυτοί του απήντησαν· “τόσον κακοί που υπήρξαν, κακώς θα τους εξολοθρεύση και θα εμπιστευθή εις άλλους γεωργούς τον αμπελώνα, οι οποίοι θα δώσουν εις αυτόν τους καρπούς εις τας καταλλήλους εποχάς”.

Ματθ. 21,42 λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· οὐδέποτε ἀνέγνωτε ἐν ταῖς γραφαῖς, λίθον ὃν ἀπεδοκίμασαν οἱ οἰκοδομοῦντες, οὗτος ἐγενήθη εἰς κεφαλὴν γωνίας· παρὰ Κυρίου ἐγένετο αὕτη, καὶ ἔστι θαυμαστὴ ἐν ὀφθαλμοῖς ἡμῶν;

Γενικότερα πόσοι Χριστιανοί και σοφοί δεν καταδιώκονται εκ του κόσμου ως ακατάλληλοι, άδικοι, κατώτεροι, ανίκανοι και όμως εισίν το αντίθετον και τεκμηριώνεται φανερά ή κρυφά εις τους ουρανούς.

Ματθ. 21,42 Λεγει εις αυτούς ο Ιησούς· “ουδέποτε λοιπόν εδιαβάσατε εις τας Γραφάς· λίθον, δηλαδή εμέ, τον οποίον απέρριψαν ως ακατάλληλον οι κτίσται, σεις οι οικοδόμοι του λαού, έγινε ακρογωνιαίος λίθος εις την πνευματικήν οικοδομήν του Θεού, δηλαδή εις την Εκκλησίαν, η οποία έγινε παρά του Θεού και είναι αξιοθαύμαστη στους οφθαλμούς μας;

Ματθ. 21,43 διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ᾿ ὑμῶν ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς·

Ώδε όλη η σημασία, εκδιώκονται όπως ο κλέπτης υπάλληλος και διευθυντής και εκλεκτός πλέον λαός δεν εισίν αυτοί, αλλά έθνη που αυτοί υποτιμούν και Ο Χριστός προφυτεύει και προβλέπει ότι θα είναι άξιοι της βασιλείας Του Θεού, όπερ και εγένετο έκτοτε. Ξηραίνει ώδε Ο Χριστός την συκή της ανυπακοής της εκ Παραδείσου κληρονομημένη και μιμούμενη υπακούωντας εις τον διάβολον και έκτοτε, εισίν καταραμένοι ως η συκή και εξεβαλλόμενα κλήματα έξωθεν του αμπελώνος, απωλυώμενοι αφού εργάζονται δύο αφέντων και είναι χλιαροί και όχι προς έναν και όπως είπε όταν ένας εργάζεται δύο αφέντες τον έναν θα αγαπάει και υπηρετεί και τον έτερον εξαπατάει και απεχθάνεται όπως ήδη είχαν πάθει οι σατανολάτρες Ιουδαίοι ή Ψευδοϊουδαίοι όπως μας πληροφορεί εις την Εκκλησίαν της Φιλαδέλφειας εις την Αποκάλυψη.

Ματθ. 21,43 Δια τούτο σας λέγω, ότι θα αφαιρεθή από σας η βασιλεία του Θεού και θα δοθή εις έθνος, που θα παράγη καρπούς, δηλαδή έργα αγαθά.

Ματθ. 21,44 καὶ ὁ πεσὼν ἐπὶ τὸν λίθον τοῦτον συνθλασθήσεται· ἐφ᾿ ὃν δ᾿ ἂν πέσῃ, λικμήσει αὐτόν.

Όστις γίνει Αντίχριστος ήτοι του ακοργωνιαίου λίθου της αληθινής Θεολατρείας = Θεολα+τρίας θα κατασπουρτίσει ήτοι καταπολτοποιηθεί εις το έδαφος εξ’ ύψου πιπτώμενος, αυτόν εννοεί με το λικμήσει.

Ματθ. 21,44 Εκείνος δε, ο οποίος θα πέση εναντίον του ακρογωνιαίου αυτού λίθου, θα κατατσακισθή.

Ματθ. 21,45 καὶ ἀκούσαντες οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι τὰς παραβολὰς αὐτοῦ ἔγνωσαν ὅτι περὶ αὐτῶν λέγει·

Αντιλήφθηκαν ότι περί ιδίων έλεγε και ότι έχουν ήδη καταδικαστεί και η μόνη τους σκέψη ήταν η προαντίδραση, ήτοι η φόνευση Του.

Ματθ. 21,45 Και εις όποιον πέση επάνω ο βαρύς αυτός λίθος, θα τον κάμη συντρίμμια και σκόνην”.

Ματθ. 21,46 καὶ ζητοῦντες αὐτὸν κρατῆσαι ἐφοβήθησαν τοὺς ὄχλους ἐπειδὴ ὡς προφήτην αὐτὸν εἶχον.

Φοβήθηκαν τον όχλον να τον συλλάβουν, συνεπώς θα έπρεπε να Τον ενοχοποιήσουν με σύμμαχον την δυνάστησαν Ρώμην και με μετάλλαξη του θελήματος του λαού όπως εις τες πολιτικές εκλογές και άλλες εξαπατήσεις των όχλων.

Ματθ. 22,1        Καὶ ἀποκριθεὶς ὁ Ἰησοῦς πάλιν εἶπεν αὐτοῖς ἐν παραβολαῖς λέγων·

Ματθ. 22,1 Και συνεχίσας ο Ιησούς την ομιλίαν του προς τους αρχιερείς και Φαρισαίους, ελάλησε προς αυτούς με παραβολάς πάλιν και είπε·

Ματθ. 22,2 ὡμοιώθη ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ βασιλεῖ, ὅστις ἐποίησε γάμους τῷ υἱῷ αὐτοῦ.

Ματθ. 22,2 “Η βασιλεία των ουρανών είναι ομοία με βασιλέα, ο οποίος έκαμε μεγαλοπρεπείς γάμους στο παιδί του.

Ματθ. 22,3 καὶ ἀπέστειλε τοὺς δούλους αὐτοῦ καλέσαι τοὺς κεκλημένους εἰς τοὺς γάμους, καὶ οὐκ ἤθελον ἐλθεῖν.

Ματθ. 22,3 Και έστειλε τους δούλους του να καλέση τους προσκαλεσμένους του στους γάμους, αλλά εκείνοι δεν ήθελαν να έλθουν.

Ματθ. 22,4 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους λέγων· εἴπατε τοῖς κεκλημένοις· ἰδοὺ τὸ ἄριστόν μου ἡτοίμασα, οἱ ταῦροί μου καὶ τὰ σιτιστὰ τεθυμένα, καὶ πάντα ἕτοιμα· δεῦτε εἰς τοὺς γάμους.

Ματθ. 22,4 Παλιν έστειλε άλλους δούλους λέγων· Ειπέτε στους προσκαλεσμένους· ιδού το συμπόσιον το έχω ετοιμάσει, οι ταύροι μου και τα καλοθρεμμένα θρεφτάρια έχουν σφαγή και όλα είναι έτοιμα. Ελάτε στους γάμους.

Ματθ. 22,5 οἱ δὲ ἀμελήσαντες ἀπῆλθον, ὁ μὲν εἰς τὸν ἴδιον ἀγρόν, ὁ δὲ εἰς τὴν ἐμπορίαν αὐτοῦ·

Η αμέλεια και αδιαφορία των ανθρώπων και ώδε συμπεριλαμβανομένων των Ιουδαίων διά Τον Θεόν και ενδιαφερόμενοι διά τους αγρούς και τα εμπόρια ήτοι μαμωνα σατανά.

Ματθ. 22,5 Αλλ’ εκείνοι επεριφρόνησαν την πρόσκλησιν, αδιαφόρησαν και επήγαν άλλος με στο κτήμα του, άλλος δε στο εμπόριόν του.

Ματθ. 22,6 οἱ δὲ λοιποὶ κρατήσαντες τοὺς δούλους αὐτοῦ ὕβρισαν καὶ ἀπέκτειναν.

Άλλοι μάλιστα σκότωσαν τους δούλους Θεού, ήτοι τους προφύτας και Υιόν Του, ήτοι ίδιοι με ανωτέρω γεωργοί που σκότωσαν τους δούλους προφύται και Χριστόν.

Ματθ. 22,6 Οι υπόλοιποι δε, αφού επιασαν τους δούλους, τους ύβρισαν και τους εφόνευσαν.

Ματθ. 22,7 ἀκούσας δὲ ὁ βασιλεὺς ἐκεῖνος ὠργίσθη, καὶ πέμψας τὰ στρατεύματα αὐτοῦ ἀπώλεσε τοὺς φονεῖς ἐκείνους καὶ τὴν πόλιν αὐτῶν ἐνέπρησε.

Εκδίκηση εν κόσμω αυτώ και μετά θάνατον εκ Θεού και τους πήρε τους τίτλους ευγενείας ή κληρονομίας ή εκλεκτικότητος.

Ματθ. 22,7 Ακούσας δε ο βασιλεύς εκείνος ωργίσθη δια την αχαρακτήριστον συμπεριφοράν των προσκαλεσμένων, έστειλε τα στρατεύματά του, εξωλόθρευσε τους φονείς εκείνους και κατέκαυσε την πόλιν των.

Ματθ. 22,8 τότε λέγει τοῖς δούλοις αὐτοῦ· ὁ μὲν γάμος ἕτοιμός ἐστιν, οἱ δὲ κεκλημένοι οὐκ ἦσαν ἄξιοι·

Δεν ήσαν άξιοι να αγιάσουν και να είναι δίκαιοι ήτοι δούλοι Άκτιστου Τριαδικού Θεού.

Ματθ. 22,8 Τοτε λέγει στους δούλους του· Ο μεν γάμος είναι έτοιμος, αλλά οι προσκεκλημένοι δεν ήσαν άξιοι να παρακαθήσουν στο συμπόσιον.

Ματθ. 22,9 πορεύεσθε οὖν ἐπὶ τὰς διεξόδους τῶν ὁδῶν, καὶ ὅσους ἐὰν εὕρητε καλέσατε εἰς τοὺς γάμους,

Δούλοι ώδε οι Αποστόλοι που εις τας διεξόδους και οδούς των πόλεων, χωρών, κρατών αλίευσαν ανθρώπους άξιους διά το Παραδείσιον Δείπνον.

Ματθ. 22,9 Πηγαίνετε λοιπόν εκεί, όπου βγάζουν οι δρόμοι και ξεχύνονται οι άνθρωποι, και όσους αν βρήτε καλέσατέ τους στους γάμους.

Ματθ. 22,10 καὶ ἐξελθόντες οἱ δοῦλοι ἐκεῖνοι εἰς τὰς ὁδοὺς συνήγαγον πάντας ὅσους εὗρον, πονηρούς τε καὶ ἀγαθούς· καὶ ἐπλήσθη ὁ γάμος ἀνακειμένων.

Ματθ. 22,10 Εξήλθον οι δούλοι εκείνοι στους δρόμους και συνεκέντρωσαν όλους όσους ευρήκαν καλούς και κακούς· και εγέμισε η μεγάλη αίθουσα του γαμηλίου συμποσίου από συνδαιτημόνας.

Ματθ. 22,11 εἰσελθὼν δὲ ὁ βασιλεὺς θεάσασθαι τοὺς ἀνακειμένους εἶδεν ἐκεῖ ἄνθρωπον οὐκ ἐνδεδυμένον ἔνδυμα γάμου,

Από τους Μετεκλεκτούς εκ των εθνών θα επιλέξει τους αληθινούς δούλους που είναι άξιοι και όχι οποιονδήποτε δήλωσε Χριστιανός ή και αγαθός δούλος Θεού, ήτοι Ο Θεός ελέγχει και επιλέγει.

Ματθ. 22,11 Οταν δε εισήλθεν ο Βασιλεύς να ίδη τους καθισμένους στο συμπόσιον, παρετήρησεν εκεί ένα άνθρωπον, ο όποιος δεν εφορούσε κατάλληλον για γάμον ένδυμα

Ματθ. 22,12 καὶ λέγει αὐτῷ· ἑταῖρε, πῶς εἰσῆλθες ὧδε μὴ ἔχων ἔνδυμα γάμου; ὁ δὲ ἐφιμώθη.

Σιώπησε αντί να ζητήσει συγγνώμη ήτοι να μετανοήσει, ήρθε όπως το θέλημα του θέλει και όχι όπως είναι το Θέλημα Θεού και όπως ευπρέπει εις Τον Θεόν.

Ματθ. 22,12 και λέγει εις αυτόν· Φιλε, πως εμπήκες εδώ, χωρίς να έχης κατάλληλον ένδυμα γάμου; (Επρεπε να φιλοτιμηθής από την τιμήν που σου έκανα και να προσπαθήσης να βρης ένα τέτοιο ένδυμα). Εκείνος δε έμεινε άφωνος.

Ματθ. 22,13 τότε εἶπεν ὁ βασιλεὺς τοῖς διακόνοις· δήσαντες αὐτοῦ πόδας καὶ χεῖρας ἄρατε αὐτὸν καὶ ἐκβάλετε εἰς τὸ σκότος τὸ ἐξώτερον· ἐκεῖ ἔσται ὁ κλαυθμὸς καὶ ὁ βρυγμὸς τῶν ὀδόντων.

Τον τιμωρρεί διά την αδιάντροπη ασέβεια, ασέλγεια, αναίδεια, πονηρή πρόθεση που είναι ίδια με των Ιουδαίων και υστερόβουλη να αρπάξει την βασιλείαν και την αιωνιότητα σωτηρίας και δύναμης χωρίς να την αξίζει.

Ματθ. 22,13 Τοτε είπε ο βασιλεύς στους υπηρέτας· Δεστε του πόδια και χέρια, πέρτε τον και ρίψατέ τον στο πυκνότατον σκότος· εκεί θα είναι ο κλαυθμός και ο τριγμός των οδόντων.

Ματθ. 22,14 πολλοὶ γάρ εἰσι κλητοί, ὀλίγοι δὲ ἐκλεκτοί.

Ώδε μας λέγει ότι πολλοί κλητευμένοι ήτοι καλεσμένοι αλλά ολίγοι οι εκλεκτοί, και μόνον οι εκλεκτοί σωθήσονται και παραμείνουν εις τα ουράνια ανάκτορα Τριαδικού Θεού. Το δε ανάξιον ένδυμα αι αμαρτίαι που ο αμαρτωλός αγαπάει, προστατεύει, θεωρεί αγαθές και δικαιώματα του και στήνει πόδι έναντι Θεού άμεσα ή έμμεσα.

Γνωρίζουμε τώρα ότι ο Λαός Του Θεού είναι οι εκλεκτοί του εκ Πνεύματος Αγίου και συγγενείς με Τω Αγίω Πνεύματι και όσοι άξιοι εισίν να κατασκηνώσει μέσα τους Τω Αγίω Πνεύματι και όχι οποιοσδήποτε λόγω δήλωσης ως Χριστιανός ή Ιουδαίος ή με συγκεκριμένον δηλωμένον σαρκικόν έθνος δηλώμενος. Οι μεταλλαγμένοι από ανάξιοι, πλανεμένοι, ειδωλολάτρες, ματαιόδοξους και ο,τιδήποτε άλλον ανάξιον σε άξιους υιούς Θεού όπως Ο Ίδιος Ο Χριστός δηλώνει επειδή ενώθηκαν μαζύν Του και αυτή είναι η Συγγένεια Θεού, η δε άλλη του διαβόλου και πνευματικής αναξιότητος.

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
17 σχόλια στο “Συγκρίνετε τον Ψαλμόν 67 και την παραβολήν εκ Ματθαίου με Τον Γεωργόν [γέω οργώνω = σώμαν οργώνω και ψυχήν οργώνω], προς απάντηση ποίος και τι είναι ο Ισραήλ….”
  1. Πολύ καλά τα λές διά τον Αδωναϊ Χριστόν Ο Θεός δεν είναι εθνικός όπως νομίζει κάποιος ή οποιοσδήποτε, δεν του ανήκει, Του ανήκουμε, δεν τον φτειάξαμε μας έφτειαξε συνεπώς εάν πανηγυρίζει κάποιος ότι είναι δικός του ήτοι κτήμα σας είναι επειδή είσαι κτήνος, εάν όχι και έχει τύψεις διά τες κακίες του και τες τύψεις του τότε δεν είσαι κτήνος. Συνάμα για τους Ιουδαίους θα ειπώ ότι από τον Πλάτωνα πρώτη φορά οι Ισραηλίτες σκέφθηκαν πρώτη φορά για μετά θάνατον ζωήν, η εβραϊκή γλώσσα είναι Ελληνικά, ο Αυραάμ = αύρα εμου και ο Μωυσής ωμιλούσαν Ελληνικά, το Τετραγράμματον είναι Ελληνικά = Ι Α Χ Α = Ι Α Χ Η = ΦΩΝΗ! Και Joseph Yahunda Hebrew is Greeek & Arabic is Greek. Ο Θεός είναι Τριαδικός και Δίκαιος και Άγιοι μόνον οι δίκαιοι όχι όποιος είναι “Ισραηλίτης” αλλά Ισραηλίτης εις ρα ηλ = προς την ροήν φωτός/Θεού & προς τον Ρα/Βασιλέα Φωτός/Θεού, Κύριος Κυρίου, Αναστάτω Ο Θεός και διασκορπισθήσονται οι εχθροί Του, καλόν Πάσχα από τον κόσμον του μαμωνά εις τον Παράδεισον!

  2. ΕΙΣΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ! Ο ΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ! ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΑΜΑΡΤΟΛΕ!

  3. Όπως και αν το παίζεις, πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν υπάρχει φανατικός Ορθόδοξος, υπάρχει Πιστός Ορθόδοξος, Ρα σημαίνει στα ελληνικά Θεός, Ορά, αυτός που βλέπει τα πάντα όπως και θωριά, ορώ = βλέπω. Ο Θεός βλέπει τα πάντα, εγώ μετανοώ ή προσπαθώ έστω εσύ;….

  4. Ό Βασιλιάς τόν ανέφερε: Φίλε
    Και έπειτα τόν έστειλε στο σκότος,
    Τόν κάλεσε επίσημα σέ Γάμο!
    Όμως το ένδυμα δεν ήταν επίσημο,,,
    Ποιόν στέλνει Ο Θεός στο σκότος;
    Ποιόν αγκάλιασε με κλάματα Ό Πατέρας και διέταξε αμέσως να τόν ντύσουν με Βασιλικό Ένδυμα και να σφάξουν τόν Μόσχο τόν Σιτευτο;

  5. …”και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ”.. απο την Μ. Δευτε.ρα… έως φτασουμε στο Δευτε Λάβετε Φως..

  6. ΜΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ…ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ…Η ΕΒΡΑΙΟΣ Η ΙΕΧΩΒΑΣ

  7. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ, ρε αχάπαρον, για να ξέρεις τι είναι Ιαχωβάς πρέπει πρώτα να ξέρεις τι είναι Χριστιανός και συ Χριστιανός δεν είσαι….

  8. ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΣ ΕΛΛΗΝ, είμαι Χριστιανός, αλλά θαρρώ πως οι Εβραίοι είναι καλύτεροι από εξωγήινους όπως εσένα δεδηλωμένους, πας εξωγήινος μη Έλλην, χαχαχαχα!…..

  9. ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΑ ΜΕ…ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΤΑΙ..ΝΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΞΕΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΟ ΚΑΙ ΕΣΕΝ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΒΩ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΖΕΧΟΜΠΑΣ ΕΙΣΑΙ

  10. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ, αδελφέ δεν σε βαράω, να σωθούμε μαζύν επιθυμώ, εάν θέλεις πεσμου το όνομα σου να προσεύχομαι για εσένα, εάν νομίζεις ότι σε αυτόν σε εμπαίζω, τότε δεν έχω λόγια άλλα να σου ειπώ, και μπορεί να σε ελέγχω άμα λάχει όπως κάνεις και εσύ αλλά υποσχόμενος να σε μνημονεύω εν Θεώ, δεν θα το πάψω, λοιπόν, περιμένω!

  11. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ, για το Ιεχωβάς που λες, κύτταξε, ή μάλλον βλέψε, ή μάλλον μελέτα, Ο Πατέρας είναι Ο Τετραγράμματος, συγκεκριμένα τα εξής 4 γράμματα Ι Α Χ Α [δες το με 5 γράμματα = ΙΑΧΑΙ = ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ = ΙΑΧΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟ Χ = ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΝ ΧΡΙΣΜΑΝ] = ΙΑΧΗ = ΦΩΝΗ [παραφθορά ή διάλεκτος της ερήμου Ιαχωβάς και Γιαχβέ όπως ο Ιωάννης κατέληξε Γιάννης, Χουάν και βάλε και ο Γεώργιος Τζιώρτ] όπως παρουσιάσθηκε εν ώρα βαπτίσεως Χριστού, οι Εβραίοι δεν το ξέρουν, οι Έλληνες δεν το πρόσεξαν, πρώτος το ανέδειξα, συνεπώς δεν είναι των “Ιαχωβάδων” και βεβαίως δεν είμαι αυτής της αίρεσης, δεν χρειάζεται να με ερωτάτε συνεχώς, εάν ήμουν θα το έλεγα, λάθη κάνω, ψεύδη να λέγω και πονηριές μισώ, είπα λάθη κάνω, πονηριές όχι. Απλά ξενίζονται με όσα λέγω όσοι δεν γνωρίζουν ούτε την Καινή ούτε την Παλαιά Διαθήκη, ήτοι όσοι ξέρουν ολίγα ή πολλά ξώπετσα και από Θείες Λειτουργίες και ταινείες, και έτσι δεν γνωρίζουν όλον το βάθος και δη το σύνολον που βεβαίως όμως έχει συνοχή. Με αγάπη αληθινή διά σωτηρία της ψυχής σου είτε το πιστεύεις είτε όχι, αλλά θα είσαι άδικος εάν σε αυτόν με ειπείς ψεύστη και θα με πονέσεις….

  12. ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙ….ΑΣΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ….ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ..ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΛΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΑΠΟ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙΝΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ…ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ..ΣΤΑ ΚΑΚΑΛΑ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ…….Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ …ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek