Ακολουθηστε το Κατοχικα Νεα στο Τελεγκραμ καναλι του για να κερδισουμε μαζι το δικαιωμα στην Ελευθερια του λογου! https://t.me/+NoMgL8s9g7g1Y2Zk
10:12 - 23/10/2022

Πυλώνες Δημιουργίας: Κατευθυνόμενη σκέψη [είναι για να κτυπάς το κεφάλι σου στον τείχον ή καλύτερα να παρακολουθείς τους άλλους να κουτσουφλούν στα εσκεμμένα ή όχι κουτσουφλήματα των άλλων και των ίδιων ηθελημένα, μέσα στην χαζή χαρά του αναπόδεικτου]….

Πυλώνες Δημιουργίας: Κατευθυνόμενη σκέψη [είναι για να κτυπάς το κεφάλι σου στον τείχον ή καλύτερα να παρακολουθείς τους άλλους να κουτσουφλούν στα εσκεμμένα ή όχι κουτσουφλήματα των άλλων και των ίδιων ηθελημένα, μέσα στην χαζή χαρά του αναπόδεικτου]….

Πρώτον, μετά από τόσες γκάφες, απάτες, σκοπιμότητες, πολιτικές και στρατηγικές δημαγωγίας ή μαζαγωγίας, διατί εμπιστεύεσαι τι σου λένε και ιδιαίτερα όταν σου το λένε αυτοί που σε εξαπατούν κάθε υποδευτερόλεπτον;….

Δεύτερον διατί να μην σφάλλουν;

Τρίτον, διατί εμπιστεύεσαι μία φωτογραφία; [η οποία μπορεί να είναι πειραγμένη ή γνήσια ή πειραγμένη από το ίδιον το Διάστημα και τον Χρόνον, συν το ταξείδι να έρθει έως εδώ, νομίζεις δεν γίνεται; Τότε δεν γνωρίζεις καν ούτε την «κλασική» αστροφυσική]…. Και διατί η φωτογραφία είναι παλαιά [εσύ που καταλαβαίνεις, αντιλαμβάνεσαι, μέσα υπάρχουν και μορφές, μία είναι ως αρχαία Ελληνίς, είναι παλαιά η φωτογραφία 27 έτη μετά και πριν και του Χάμπωλ έπρεπε να είναι εντονότερη μάλλον παρά του Τζέημς Γουέμπ πράκτωρ 00-7. Βλέπω λέοντες, βρυχηθμούς και άλλα ζωντανά απεικονισμένα, θα μπορούσε να είναι Ολογράφημα, αλλά σύγκρινε τις εικόνες, το αφήνω εις την ευφυία σου]….

Τέταρτον, ευτυχώς που μελέτησα όλα τα ρεύματα, θυμίζει σουρελαστικόν πίνακα ασάφειας, που λέγει κάτι, δεν λέγει τίποτε και μπορεί να νομίζει ότι λέγει τα πάντα, συνταυτοχρόνως….

Πέμπτον, η εικόνα μπορεί σοβαρά να είναι μία ψευδαίσθηση ή παραίσθηση, συν και της ανωμαλίας του μεθυσμένου καμπυλωμένου χρόνου [βάσει «κλασικής» αστροφυσικής, μπορείς να το αντιληφθείς;]….

Έκτον, σε ποία περιοχή του Σύμπαντος συνέβη αυτόν; Διά να γνωρίζουμε περιοχή πρέπει να γνωρίζουμε το μέγεθος του Σύμπαντος και επειδή δεν γίνεται να το γνωρίζουμε δεν γνωρίζουμε περιοχή και επειδή δεν γνωρίζουμε περιοχή, δεν γνωρίζουμε ολική εικόνα και κατάσταση….

Εύδομον/έβδομον, φαίνεται σκόνη ή βαφή-μπογιά και άστρα μέσα σε αυτά και πέριξ, σου φαίνεται λογικόν να λάμπουν και να υπάρχει σκόνη, χωρίς άλλη παρενέργεια διαστημικής και διαστρικής ένδειξης;….

Όγδοον, Μαγνητοφωνήθηκε εν πλώ-εν κινήσει η υπόθεση αυτή; Διότι εάν δεν μαγνητοφωνείται, τότε δεν υφίσταται και η στιγμή! Εάν μαγνητοφωνήθηκε τότε πρέπει να υπάρχουν αλλαγές και εναλλαγές γρήγορες [είναι λογικόν, το αντιλαμβάνεσαι σε βάθος ευφυίας;]….

Έννατον, αφού γεννήθηκαν άστρα, αυτά εκτόξευσαν σκόνη, έτσι λέγει το άρθρον, τότε διατί δεν έχουμε την εικόνα πριν την γέννηση των άστρων, δεν προηγήθηκε έκρηξη φωτός; [λογική απορία και απορεία]….

Δέκατον, διατί ήρθε αυτή η εικόνα σε εμάς μέσω τηλεσκοπίου και όχι η προηγούμενη ή η επόμενη [λογική ερώτηση, εάν δεν την κατανοήσεις θα γελάσεις, αλλά ήδη γελάω επειδή γελάεις! Θέλω να είμαι σύντομος….]…..

Εντέκατον, εάν τηλεσκοπίσω μία στιγμή ή έναν μέρος σε απόσταση ενός μέτρου ή ενός τετράκις τετρακισεκατομμύριων έτη φωτός έτους, τότε πρέπει να φωτογραφίσω, όλες τις στιγμές όπου πέρασαν, γεννήθηκαν, αναπτύχθηκαν, έφυγαν και ναι παρέμειναν εκεί [γελάω διότι θέλω να είμαι σύντομος]….

Δωδέκατον, διά να φωτογραφίσεις μία εικόνα πρέπει να είναι στατική, μία ακίνητη στιγμή ή εκατομμύρια παρόμοιες ακίνητες στιγμές….

Δέκατον τρίτον, εάν εστιάσω σε μία στιγμή ή μέρος του ουρανού ενός μέτρου από εκεί όπου ευρίσκομαι ή τετράκις πεντακισεκατομμύρια μακρυά από εμένα, πρέπει να ιδώ τι ευρίσκεται τώρα εκεί και τι καταφθάνει κάθε στιγμή από το Διάστημα, δηλαδή πρέπει να ιδώ έναν πολυβόλον στιγμών εικόνων κάθε χρόνου, απόστασης και ταχύτητας, συνταυτοχρόνως, αυτόν ονομάζεται μυστήρια έκσταση μαστούρας συνταυτόχρονης στατικής αντίληψης!….

Δέκατον τέταρτον, σε κάποια φάση κάποιος άνθρωπος θα έπρεπε να ιδεί με γυμνούς οφθαλμούς μία εικόνα τεραστίων διαστάσεων όπως αυτές όπου προγραμματίζουν εις τις εικονικές εξαπατήσεις ή οφθαλμαπάτες ή ολογραμματικές απεικονίσεις-κινηματογράφου σύγχρονης τεχνολογίας, διότι δεν γίνεται να μην έφθανε ποτέ εδώ εις τα πέριξ της εμβέλειας του γυμνού οφθαλμού εικόνα τέτοια ποτέ.

Δέκατον πέμπτον, εάν δεν ισχύουν αυτά τότε μόλις έχετε απορρίψει την κβάντα, τους αλγόριθμους, το διαδικόν σύνστημα, την Λογική, την όραση, την ταχύτητα, τις υπερπιθανότητες και όλα τα άλλα Μαθηματικά!….

Δέκατον έκτον,, τι σημαίνει ψευδαίσθηση, παραίσθηση, ημιαίσθηση ή και ημιπαραίσθηση και ημιψευδαίσθηση τηλεσκοπίου; Εκτός των άλλων, το να βλέπω έναν μέρος της πραγματικότητας εκεί όπου συμβαίνει, που αντιστοιχεί με σκιά σε σύγκριση με το άπειρον των χρωμάτων. Επειδή το φώς τρέχει με άπειρες διαφορετικές ταχύτητες, βλέπεις ό,τι μένει εκεί, ενώ άλλα δεν τα προλαβαίνει το καρέ των οφθαλμών [μπορείς να το αντιληφθείς αυτόν;]…. Ασπούμε ότι βλέπεις κάτι από τέτοια απόσταση κοντά ή μακρυά ώστε να το βλέπεις διαφορετικόν. Βάλε έναν βιβλίον ή πράγμα κολλημένον εις τους οφθαλμούς ή έναν πράγμα μακρυά εις την θάλασσα, ερωτάτε τους ναυτικούς βλέπουν έναν πράγμα και γνωρίζουν ότι είναι η ψευδαίσθηση ενός άλλου όταν είναι σε απόσταση τόση ώστε να φαίνεται άλλως πώς, με άλλον σχήμα, μορφή, χρώμα….

Δέκατον εύδομον, η εικόνα όπου φωτογραφήθηκε με ευκρίνεια, μπορεί να κάνει πράγματα τα οποία ευρίσκοντε πολύ μακρυά και χωρίς καμμία σχέση γενικώς να φαίνοντε αλληλένδετα και ότι συμβαίνουν την ίδια στιγμή, όπως έναν αδέξιον παιδί ζωγραφίζει χωρίς προοπτική. Επίσης η εικόνα μπορεί να είναι φωτογραφία συμβάντων όπου συνέβησαν τετρασεκατομμύρια έτη διαφορετικών στιγμών και όμως να είναι όλα εκεί. Ασπούμε ότι ακούεις από διαφορετικά μαγνητόφωνα 500 διαφορετικά τραγούδια την ίδια στιγμή, ή σε έναν ολόγραμμα ή κινηματογράφον εικονίζοντε ταυτοχρόνως 500 διαφορετικά θεατρικά και κινηματογραφικά έργα [το έχεις σκεπτεί πώς λειτουργεί;]….

Δέκατον όγδοον, όταν φωτογραφίζεις έναν πολύ μακρυνόν βάθος τεραστίων διαστάσεων με έναν οφθαλμόν μικροσκοπικόν [τόσος είναι ο φακός τηλεσκοπίου όσος μεγάλος και εάν είναι σε σύγκριση με τον οφθαλμόν σου] όλα φαίνοντε δίπλα δίπλα, σχετισμένα και αλληλένδετα και επειδή εκεί εις το Διάστημα γνωρίζουμε τι υπάρχει, ήτοι άστρα, χρώματα, φώτα, σκιές, λαγχαίνει να δημιουργούν περισσότερες εξαπατήσεις συνσχέτισης….

Δέκατον έννατον, εάν φωτογραφίσω έναν τοπίον σε απόσταση ενός χιλιομέτρου, τότε μία τάτσα σκόνης σε απόσταση ενός μέτρου μπορεί να φαίνεται ή να συνάδει ως νεφέλωμα ή σκιά σε έναν δένδρον ενός χιλιομέτρου μακρυά….

Εικοστόν, επειδή το Διάστημα είναι σφαιρικόν και συνάμα κινείται, δεν μπορείς να γνωρίζεις την θέση τρισδιάστατα ειδικά όταν είναι πολύ μακρυά. Εάν βλέπω έναν αστέρι που πέφτει τότε διατί δεν βλέπω το ίδιον αστέρι να γεννάται; Και εάν το βλέπω να γεννάται διατί δεν το βλέπω όταν απόθανε; Μήπως δεν υπάρχουν άστρα εις τον ουρανόν; Μήπως είμαστε μόνοι μας; Μήπως βλέπουμε αυτόν όπου υπήρχε και δεν υπάρχει τίποτε πια; Τότε διατί βλέπουμε κάτι που απομακρύνεται από εμάς ή την θέση μας μετά από εκατομμύρια έτη, δεν θα έπρεπε να μην το είχαμε ιδεί ποτέ [εκτός και εάν νομίζουν ότι το βλέπουν, αλλά εάν το παραδεχθούν τότε πρέπει να παραδεχθούν και τα υπόλοιπα και να αυτοκαταρρίψουν τις «βεβαιότητες» τους]….

Εικοστόν πρώτον, εάν καταρριφθούν τα ταμπού των σταθερών ταχυτήτων του φωτός, τότε υπάρχει εξήγηση διά τα πάντα… χωρίς ερωτηματικά και περίεργα άλογα!…. Απλά [και όχι μόνον]: μία μεγαλύτερη έκρηξη και μία μεγαλύτερη ένταση από μόνες τους η καθεμία [και από κοινού] μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ταχύτητα! Δεν έχετε μάθει εις το σχολείον διά τότε σπρώξιμον; Εάν ναι τότε διατί με κάνετε να γελάω ότι το φώς είναι υπέρβαρον και δεν αναπτύσσει ταχύτητα με την παραμικρή [επιπρόσθετη] από οία αιτία ή και συν+αιτία ώθηση;….

Εικοστόν δεύτερον, θέλεις ακόμη έναν, σχέση με το προηγούμενον; Μήπως οι σκέψεις τρέχουν όλες το ίδιον; Και μήπως του καθενός η σκέψη τρέχει πάντοτε με την ίδια ταχύτητα; Ερωτήστε τον λαγόν!…

Εικοστόν τρίτον, είδατε, ασπούμε έναν τεράστιον στόμα όπως του Αιόλου, να φυσάει αεροσυχνότητες που να παρασέρνει φώτα και προσόντα [αντιλήφθου τι εννοώ με τα προσόντα]….

Εκοστόν τέταρτον, τα πάντα είναι δυνατά, εάν το φώς τρέχει όσον τρέχει σημαίνει ότι μπορεί να αυξομειώσει [έχεις κατανοήσει διατί;]….

Το τηλεσκόπιο James Webb φωτογράφισε τους Πυλώνες της Δημιουργίας

Παναγιώτης Δίας

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*