Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΙΚΑΣΟ
“Η σταύρωση” ίσως το πιο σιχαμερό έργο του Πικάσο που προσβάλει με τον πιο χειρότερο τρόπο την σταύρωση του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού.
ΠΙΚΑΣΟ: ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ILLUMINATI
Επίσης εμφανίστηκε η πουλημένη στον σατανα και όργανο της μουσικής βιομηχανίας των Illuminati Lady Gaga ντυμένη με φόρεμα όπως το έργο του Πικάσο που εμπνεύστηκε το 1932 με τίτλο: “κορίτσι μπροστά στον καθρέπτη”.
Ο πιό ξεκάθαρα μασονικός πίνακας του Πικάσο το 1938 με δυο πανόπτες οφθαλμούς ζωγραφισμένους – έναν σε σχήμα δήθεν πολύφωτου στα αριστερά, και ο δεύτερος κοσμείται στο κεφάλι του Μινώταυρου σε μώβ χρώμα με το μάτι στο κέντρο της πυραμίδας – σε ενα έργο που έχει τίτλο «Bougie, Palette, Tete de Minotaure” (“Νεκρή φύση με μια παλέτα, ένας πολυέλαιος και ένα κεφάλι Μινώταυρου»
“Juan-les-Pins”. Πίνακας του1920 όπου παρουσιάζει έναν ήλιο (Εωσφόρος/Σατανάς/ΜΑΤΣ ) σε σχήμα ματιού, δηλαδή πανεπόπτη οφθαλμού.
Ούτε από την Γκουέρνικα θα μπορούσε να λείπει ο Ταύρος, αλλά και ο πανεπόπτης οφθαλμός φυσικά με τη μορφή λάμπας.
Αυτός είναι λοιπόν ο περίφημος και διασημότερος ζωγράφος του κόσμου, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ενα υποταγμένο τσιράκι της Λευκής Αδελφότητας που τον έκαναν διάσημο δίνοντας του αξία, δόξα και χρήματα για να προωθήσει μέσα από την υποτιθέμενη τέχνη του τα σχέδια των κοσμοκρατόρων.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ!
ΟΧΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ..
Ο Μνωταυρος και ο ταυρος συμβολιζουν την απιστευτη ισχυ του υποσυνειδητου, πόσο δυσκολο ειναι να το σταματησεις οταν σου εχει κυριευσει το κεφαλι-νου..
Πολλα συμβολα χρησιμοποιηθηκαν και χρησιμοποιουνται απο σκοτεινες φιλοδοξιες αλλα δεν τελεσιδικει τιποτα.
Όταν ενας πινακας εχει πολλα να πει δε σημαινει οτι λεει μονο τα καλα… εξαρταται απο αυτον που τον βλεπει ΤΙ προβαλλει πανω του
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΔΗΓΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΟΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΣΧΗΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ…..
Μην το παλευεις…αν ο αλλος δεν νιωθει απο τεχνη δεν καταλαβαινει τιποτα.
Νομιζουν οτι ειναι οι εκλεκτοι π το ενιωσαν το προβλημα του κοσμου κ εχουν χρεως να μας το μεταδωσουν…σε μας τους κοιμισμενους…να μας ξυπνησουν.με τον λογο τους.
Ε,λοιπον ο καλλιτεχνης ειναι μια αντιστοιχη περιπτωση αλλα εκφραζεται κ με αλλα μεσα εκτος απο τον γραπτο κ προφορικο λογο…στην συγκεκριμενη περιπτωση με την δημιουργια μιας εικονας…και οχι απλα με την αντιγραφη οπως η φωτογραφια.
Ο πικασσο μπορει να ειδε κ να προειδοποιουσε,μπορει κ οχι κ το κειμενο να εχει βαση…κανεις δεν ξερει.
Το να φερνουμε σαν επιχειρημα το οτι δεν αξυμνηει την ωραιοτητα ειναι εντελως γελοιο γιατι αν νιωσεις πραγματικα αυτον τον κοσμο δυσκολα θα θες να εκφρασεις το Ωραιο….γιατι δεν το εισπρατεις πουθενα.
Δειτε την πορεια της τεχνης τα τελευταια 200 χρονια κ βγαλτε συμπερασματα…
Η τεχνη ηταν απο παλια το σκυλακι της εξουσιας για να ελεγχεται.
ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΗΣΥΧΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΜΑΞΙ.
Αν εςενα σου φαίνονται όμορφα αυτα που βλεπεις, τι να σου πω;;;; Αν σου πω να επισκεφτείς εναν γιατρό, σιγουρα θα παρεξηγηθείς, ε;;;;
Λοιπον, άκου για να μαθαίνεις. Η Ελληνικη γλώσσα ειναι σοφή.
Η λέξη άγαλμα βγαινει απο το αγαλλωμαι, αγαλλίαση. Που σημαίνει πως βλεπω κατι που αγαλλιάζει την ψυχη μου, με ευχαριστεί, κανει την ψυχη μου να ανεβεί ψηλά. Βλεπω κατι αρμονικό και όμορφο.μκατι καλαίσθητο.
Αν εσυ αγκαλιάζεις με αυτα τα εκτρώματα, τι να σου πω.
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα.
ΜΑΛΙΣΤΑ…
τα αγάλματα των σειληνών, τραγόμορφων, μαινάδων, τιτάνων, αρπαγών, κενταυρων, δραματικών προσωπων κλπ προκαλουν αγαλλίαση;;;
Η πιπίλα της αρχαιολατρίας τυφλώνει..
Ο χρόνος κυλά “τα πάντα ρει” και τα ίδια λεγονται με άλλους τρόπους φτάνει να έχουμε ώτα και όμματα ανοιχτα, νου ευέλικτο και ξύπνιο..
Άντε κοριτσι μου να μελετήσεις την Ελληνικη γλώσσα πρωτα και μετα λες την γνώμη σου, η οποία ειναι σεβαστή, οςο χαζή και αν ειναι.
Ανοητο κοριτσάκι, ολα τα μουσεία του κόσμου ειναι γεμάτα με Ελληνικά αρχαια εκθέματα, μεταξύ των οποίων πολλα αγάλματα. Λες να ειναι χαζοί οι βρομιάρηδες και άχρηστοι Ευρωπεοι…δεν ειναι ορθογραφικό λαθος…..που δινουν μαχες για να κρατήσουν τα δικα μας αρχαιολογικά ευρήματα στα μουσεία τους, τα οποία θα ηταν άδεια αν δεν τα ειχαν;;;;
Λες ο κοςμος να ειναι ηλίθιος που τρέχουν να τα δουν;;;;
Αντε κοριτσάκι μου άναρχο άπλυτο, που θα μιλήσεις εσυ για αρχαιολατρείας. Τι ξέρεις και μιλας;;;;
Μαλακίες στο πάτερο.
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ! ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΠΙΚΑΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΟ.Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΟΘΕΩΡΙΕΣ ,ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ.
ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ….ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΙ.
ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΙ,ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ Η ΟΧΙ,ΑΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΝΕΡΟ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ MASAROY EMOTO.
Πλακα πλακα ο Πικασο ηταν ορνιθοσκαλιστης .
α ρε μικροι στομυαλο κ πνευμα..ενας απο τους μεγαλυτερους ζωγραφους…με φαντασια…κ τον βγαλατε…του δωσατε ονομασια..ολοι εσεις οι σχετικη το πιο πιθανον δεν γνωριζετε απο τεχνη ειλικρινως…τι αλλο να πω…και ο τυχαρπαστος για μενα τον κατεταξε στην λευκη αδελφοτητα….που μοναχα αυτος ξερει τι σημαινει,…ελληνες…μικροψυχοι…..καλο βραδυ…σε ολους σας πνευματικοι ευγενικοι…και ορθολογιστες της ιδεας κ του πνευματος….
δε θα κατσω να ψαξω τι σκεφτοταν το αρρωστο μυαλο του αλλα εαν αυτα τα ζωγραφιζες εσυ κυριε μου θα σε ειχαν κλειση μεσα με μακρια μανικια
O πικασο ηταν ενας τεραστιος καλλιτεχνης…
Οσα λεει το αρθρο δεν στεκουν….πεοραματιστηκε πανω στην φορμα και ηταν ενας απο τους πρωτεργατες του κυβισμου!!!
κυβισμος αδελφια σημαινει το σπασιμο της φορμας και της προοπτικης
ολα ειναι φλατ δεν υπαρχει βαθος στον πινακα και τα χρωματα ειναι ουδετερα πραγμα που κανει δυσκολο την αναγνωριση των μορφων ωστε αυτος που βλεπει ενα εργο κυβιστων ζωγραφων , βαζει μπρος την φαντασια του…..
αυτος που εχει γραψει το αρθρο δεν ειναι πουθενα…ποιοι νεφελιμ ρε…
ο ιδιος ο γιγαντας ο πικασο ειχε δηλωσει πως ο ταυρος συμβολιζει την δημιουργικη δυναμη της ενεργειας αλλα ταυτοχρονα της καταστροφικης μανιας,αλλα και του παθους..
γιαυτο τον βαζει σε πινακες που ειναι καψουρεμενος με μια γκομενα [παθος[η στην γκουερνικα που εγινε εκει της πουτανας[καταστροφη]
καλλιτεχνης ειναι ,οτι γουσταρει κανει,,,οποιος τον θελει τον βλεπει οποιος δεν τον γουσταρει δεν τον βλεπει..
εκτος απο αυτα τα τετραγωνα και τα τριγωνα που εφτιαχνε κοιταχτε τωρα τι αλλα ζωγραφιζε
http://3.bp.blogspot.com/-JbsUnqDH5qM/U9KxfRqF_rI/AAAAAAAAg1A/d2Q4XuwU0KM/s1600/pablo-picasso-the-source-1921.jpg
δεν ειναι γαματος?
και αυτον τον πινακα τον εχω σποτι μου..αντιγραφο ετσι?χαχχαχχαχαχ
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/51/e0/04/51e00440e0be05032bfaf8dfbbd66b94.jpg
αν δεν υπηρχαν αυτοι οι καλλιτεχνες…
πικασο ματις σεζαν βαν Γκογκ,ακομη θα βλεπαμε πινακες σαν φωτογραφιες…
ειμαστε στο 2016 και δαιμονοποιουμε καλλιτεχνες …ειχαμε το 40 βιβλια στην πυρα και σημερα πινακες στην πυρα..
οποιος θελει ας του βλεπει και οποιος γουσταρει να μην τους ξαναδει..ετσι ειναι αυτα τα πραμματα…
ελεος πια
ξεχασανα σχολιασω τον..πιο μαονικο πινακα του πικασο οπως μας λεει ο αρθρογραφος..
http://www.pablo-ruiz-picasso.net/images/works/1486.jpg
εδω βλεπουμε τον μινωταυρο σε δημιουργικη φαση ….βλεπετε να πινελα βλεπετε το τριγωνο κοκκινο φως της εμπνευσης …[χεστηκαμε τωρα γιατι εβαλε τριγωνο..]
και ο ταυρουκος ειναι ετοιμος να μεγαλουργησει…
οσο για τους κεραταδες τους φαυνους και τους σατυρους που την πεφτουν να αποπλανησουν, μαλλον μια παρθενα…ιχιιχιχι ,
ενταξει ,ειναι στανταρ στην θεματολογια….
ενα καλο κοριτσι πεφτει θυμα απο δυο σατυρους….
ποιος να ηξερε αραγε τι να ονειρευοταν η κοπελια…
κοιταχτε και εναν πινακα δικου μας ζωγραφου πανω κατω στην ιδια εποχη με τον πικασο..
https://1.bp.blogspot.com/-izrzbxYgoTQ/V0h5cUsIxTI/AAAAAAAAHLQ/cou3PKNXVDY_pZrj-ILTc6SqUmmjtoNpwCKgB/s1600/4..jpg
Γιώργος Γουναρόπουλος, Βακχικό, 1923- 24
και αυτος βαζει νεφελιμια?
ιχιιχιχιιχιιχι
απλα μια φαντασιωση του μας την δινει στο πιατο…οποιος θελει ας την φαει οποος θελει ας ξερασει,,,χεστηκαμε εμεις θα την φαμε,…
ευτυχως μια σωστη άποψη για την τεχνη
να προσθεσω ότι τα γεωμετρικα σχηματα και ο κυβισμος γενικα ειναι συμβολα της ανθρωπινης εξελιξης. “αεί Θεός ο μεγας γεωμετρεί” κλπ
όσο για το τρίγωνο συμβολίζει την τριαδική υπόσταση του Θείου που βρισκεται σε καθε ον και όταν η κορυφη δειχνει προς τα επανω δηλωνει την ανοδική πορεία προς το Φως γι αυτο τοχει βαλει στη φλογα του κεριου με τα χρωματα των ενεργειακων πεδιων κοκκινο, κιτρινο κλπ