ΠΑΜΠΛΟ ΠΙΚΑΣΟ: ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΩΝ ILLUMINATI ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ
Η απόρριψη της ομορφιάς ως δημιουργικό ιδανικό ξεκίνησε όταν η σύγχρονη τέχνη άρχισε να προωθείται από τα τσιράκια της Λευκής Αδελφότητας.
Η ομορφιά σήμερα είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στην τέχνη. Είναι η πιο επικίνδυνη ιδέα στη ζωή, επίσης.
Η ομορφιά έχει λατρευτεί ως η υψηλότερη καλλιτεχνική αξία και έχει δυσφημηθεί ως ειδωλολατρικός πειρασμός. Σήμερα, εν τούτοις, αντιμετωπίζεται απλά από τον κόσμο της τέχνης ως αστεία, βλακώδης και ντεμοντέ ιδέα.
Το γεγονός αυτό καθιστά πολλές τέχνες άσχετες, επειδή η ομορφιά βρίσκεται παντού και τους βασανίζει όλους.
Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που η φωτογραφία, επαγγελματική και ερασιτεχνική, είναι η αληθινή τέχνη της εποχής μας. Η φωτογραφία δεν έχει αντίρρηση για την ομορφιά.
Πολλοί άνθρωποι λένε «μπορεί να μην γνωρίζω πολλά για την τέχνη αλλά ξέρω τι μου αρέσει». Αυτοί οι άνθρωποι έχουν την τάση να μην αρέσουν τον Πικάσο.
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν είναι μόνο ο πανάσχετος Πικάσο, που ζωγράφιζε μουτζούρες και το έπαιζε καλλιτέχνης, αυτός είναι απλά το πιο διάσημο μηδενικό από μια ολόκληρη σειρά από καλλιτέχνες που έχουν εξαπατήσει τους αφελείς για να μην πω τους Γκοίμ.
Η διεθνής αγορά έργων τέχνης είναι μια προθεσμιακή αγορά: θα αγόραζαν ακόμη και ένα τούβλο αν νόμιζαν ότι θα μπορούσε να πουληθεί περισσότερα χρήματα αύριο από ό, τι το αγόρασαν σήμερα.
Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών, ο Πικάσο ξεκίνησε τις σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Σύμφωνα με την ακαδημαϊκή διδασκαλία του πατέρα του, ανέπτυξε το καλλιτεχνικό ταλέντο του με ένα εξαιρετικό ρυθμό.
Όταν η οικογένεια μετακόμισε στη Βαρκελώνη, στην Ισπανία, το 1896, ο Πικάσο κέρδισε εύκολα την είσοδο στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ένα χρόνο αργότερα έγινε δεκτός ως φοιτητής στη Βασιλική Ακαδημία του Σαν Φερνάντο στη Μαδρίτη.
Έχει αποδειχθεί η αξιοσημείωτη ικανότητα του συμπληρώνοντας μέσα σε μια μέρα τις εισαγωγικές εξετάσεις για τις οποίες χρειάζεται ένας ολόκληρος μήνας.
Καταλαβαίνεται πιστεύω, ότι η βιασύνη τους να τον αναδείξουν κορυφαίο ζωγράφο, δεν ήταν η ευφυία του όπως θέλουν να δείχνουν στον κόσμο ….. αλλά η υποταγή του στην Λευκή Αδελφότητα όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω.
Ο Πικάσο, ήταν ένας κακοποιός της τέχνης που προβαλλόταν από την Λευκή Αδεφότητα και τους Ιλλουμινάτοι ως ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης του περασμένου αιώνα – ενω ήταν εντεταλμένος να προωθεί αντίχριστα ποτραίτα, σατανιστικά σύμβολα και Νεφελίμ.
Η Αθέατη γνώση, έψαξε και βρήκε όλα τα κρυφά αλλά και φανερά στοιχεία που απεικονίζουν την Σατανική δραστηριότητα του Πικάσο μέσα από τους πίνακες του.
ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ
1933: Ο Μινώταυρος χαϊδεύει μια γυναίκα που κοιμάται. Νεφελίμ το γένος Καχρέχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου.
1934: Επίσης εδώ ο τυφλός Μινώταυρος που οδηγείται από ένα μικρό κορίτσι μέσα στη νύχτα.
Ενα νεαρό κορίτσι με ένα κερί και ένα μπουκέτο λουλούδια και ένας τεράστιος Μινώταυρος με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι ταύρου.
Ο Μινώταυρος κρατώντας μια νεκρή φοράδα πίσω από μια σπηλιά και μπροστά σε ένα κορίτσι με πέπλο.
1933: Επιμειξίες Νεφελιμ: O Μινώταυρος (Νεφελίμ το γένος Καχρέχ) του Πικάσο που βρίσκεται πάνω από ένα θηλυκό κένταυρο (Νεφελίμ το γένος Ρεβάχ) με Σώμα αλόγου από την μέση και κάτω και σώμα ανθρώπου από την μέση και πάνω.
Σε αυτό τον πίνακα βλέπουμε δυο Σάτυρους (Νεφελίμ το γένος Ναρούντχ) να κάνουν καντάδα σε ενα νεαρό κορίτσι. A Young Faun Playing a Serenade to a Young Girl, 1938. (Οι Σάτυροι της ελληνικής ιστορίας είναι το γένος των Νεφελίμ Ναρουντχ, με πόδια τράγου και σώμα ανθρώπου με μικρά κέρατα.)
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ!
ΟΧΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ..
Ο Μνωταυρος και ο ταυρος συμβολιζουν την απιστευτη ισχυ του υποσυνειδητου, πόσο δυσκολο ειναι να το σταματησεις οταν σου εχει κυριευσει το κεφαλι-νου..
Πολλα συμβολα χρησιμοποιηθηκαν και χρησιμοποιουνται απο σκοτεινες φιλοδοξιες αλλα δεν τελεσιδικει τιποτα.
Όταν ενας πινακας εχει πολλα να πει δε σημαινει οτι λεει μονο τα καλα… εξαρταται απο αυτον που τον βλεπει ΤΙ προβαλλει πανω του
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΔΗΓΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΟΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΣΧΗΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ…..
Μην το παλευεις…αν ο αλλος δεν νιωθει απο τεχνη δεν καταλαβαινει τιποτα.
Νομιζουν οτι ειναι οι εκλεκτοι π το ενιωσαν το προβλημα του κοσμου κ εχουν χρεως να μας το μεταδωσουν…σε μας τους κοιμισμενους…να μας ξυπνησουν.με τον λογο τους.
Ε,λοιπον ο καλλιτεχνης ειναι μια αντιστοιχη περιπτωση αλλα εκφραζεται κ με αλλα μεσα εκτος απο τον γραπτο κ προφορικο λογο…στην συγκεκριμενη περιπτωση με την δημιουργια μιας εικονας…και οχι απλα με την αντιγραφη οπως η φωτογραφια.
Ο πικασσο μπορει να ειδε κ να προειδοποιουσε,μπορει κ οχι κ το κειμενο να εχει βαση…κανεις δεν ξερει.
Το να φερνουμε σαν επιχειρημα το οτι δεν αξυμνηει την ωραιοτητα ειναι εντελως γελοιο γιατι αν νιωσεις πραγματικα αυτον τον κοσμο δυσκολα θα θες να εκφρασεις το Ωραιο….γιατι δεν το εισπρατεις πουθενα.
Δειτε την πορεια της τεχνης τα τελευταια 200 χρονια κ βγαλτε συμπερασματα…
Η τεχνη ηταν απο παλια το σκυλακι της εξουσιας για να ελεγχεται.
ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΗΣΥΧΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΜΑΞΙ.
Αν εςενα σου φαίνονται όμορφα αυτα που βλεπεις, τι να σου πω;;;; Αν σου πω να επισκεφτείς εναν γιατρό, σιγουρα θα παρεξηγηθείς, ε;;;;
Λοιπον, άκου για να μαθαίνεις. Η Ελληνικη γλώσσα ειναι σοφή.
Η λέξη άγαλμα βγαινει απο το αγαλλωμαι, αγαλλίαση. Που σημαίνει πως βλεπω κατι που αγαλλιάζει την ψυχη μου, με ευχαριστεί, κανει την ψυχη μου να ανεβεί ψηλά. Βλεπω κατι αρμονικό και όμορφο.μκατι καλαίσθητο.
Αν εσυ αγκαλιάζεις με αυτα τα εκτρώματα, τι να σου πω.
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα.
ΜΑΛΙΣΤΑ…
τα αγάλματα των σειληνών, τραγόμορφων, μαινάδων, τιτάνων, αρπαγών, κενταυρων, δραματικών προσωπων κλπ προκαλουν αγαλλίαση;;;
Η πιπίλα της αρχαιολατρίας τυφλώνει..
Ο χρόνος κυλά “τα πάντα ρει” και τα ίδια λεγονται με άλλους τρόπους φτάνει να έχουμε ώτα και όμματα ανοιχτα, νου ευέλικτο και ξύπνιο..
Άντε κοριτσι μου να μελετήσεις την Ελληνικη γλώσσα πρωτα και μετα λες την γνώμη σου, η οποία ειναι σεβαστή, οςο χαζή και αν ειναι.
Ανοητο κοριτσάκι, ολα τα μουσεία του κόσμου ειναι γεμάτα με Ελληνικά αρχαια εκθέματα, μεταξύ των οποίων πολλα αγάλματα. Λες να ειναι χαζοί οι βρομιάρηδες και άχρηστοι Ευρωπεοι…δεν ειναι ορθογραφικό λαθος…..που δινουν μαχες για να κρατήσουν τα δικα μας αρχαιολογικά ευρήματα στα μουσεία τους, τα οποία θα ηταν άδεια αν δεν τα ειχαν;;;;
Λες ο κοςμος να ειναι ηλίθιος που τρέχουν να τα δουν;;;;
Αντε κοριτσάκι μου άναρχο άπλυτο, που θα μιλήσεις εσυ για αρχαιολατρείας. Τι ξέρεις και μιλας;;;;
Μαλακίες στο πάτερο.
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ! ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΠΙΚΑΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΣΟ.Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΟΘΕΩΡΙΕΣ ,ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ.
ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ….ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟΙ.
ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΙ,ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ Η ΟΧΙ,ΑΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΝΕΡΟ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ MASAROY EMOTO.
Πλακα πλακα ο Πικασο ηταν ορνιθοσκαλιστης .
α ρε μικροι στομυαλο κ πνευμα..ενας απο τους μεγαλυτερους ζωγραφους…με φαντασια…κ τον βγαλατε…του δωσατε ονομασια..ολοι εσεις οι σχετικη το πιο πιθανον δεν γνωριζετε απο τεχνη ειλικρινως…τι αλλο να πω…και ο τυχαρπαστος για μενα τον κατεταξε στην λευκη αδελφοτητα….που μοναχα αυτος ξερει τι σημαινει,…ελληνες…μικροψυχοι…..καλο βραδυ…σε ολους σας πνευματικοι ευγενικοι…και ορθολογιστες της ιδεας κ του πνευματος….
δε θα κατσω να ψαξω τι σκεφτοταν το αρρωστο μυαλο του αλλα εαν αυτα τα ζωγραφιζες εσυ κυριε μου θα σε ειχαν κλειση μεσα με μακρια μανικια
O πικασο ηταν ενας τεραστιος καλλιτεχνης…
Οσα λεει το αρθρο δεν στεκουν….πεοραματιστηκε πανω στην φορμα και ηταν ενας απο τους πρωτεργατες του κυβισμου!!!
κυβισμος αδελφια σημαινει το σπασιμο της φορμας και της προοπτικης
ολα ειναι φλατ δεν υπαρχει βαθος στον πινακα και τα χρωματα ειναι ουδετερα πραγμα που κανει δυσκολο την αναγνωριση των μορφων ωστε αυτος που βλεπει ενα εργο κυβιστων ζωγραφων , βαζει μπρος την φαντασια του…..
αυτος που εχει γραψει το αρθρο δεν ειναι πουθενα…ποιοι νεφελιμ ρε…
ο ιδιος ο γιγαντας ο πικασο ειχε δηλωσει πως ο ταυρος συμβολιζει την δημιουργικη δυναμη της ενεργειας αλλα ταυτοχρονα της καταστροφικης μανιας,αλλα και του παθους..
γιαυτο τον βαζει σε πινακες που ειναι καψουρεμενος με μια γκομενα [παθος[η στην γκουερνικα που εγινε εκει της πουτανας[καταστροφη]
καλλιτεχνης ειναι ,οτι γουσταρει κανει,,,οποιος τον θελει τον βλεπει οποιος δεν τον γουσταρει δεν τον βλεπει..
εκτος απο αυτα τα τετραγωνα και τα τριγωνα που εφτιαχνε κοιταχτε τωρα τι αλλα ζωγραφιζε
http://3.bp.blogspot.com/-JbsUnqDH5qM/U9KxfRqF_rI/AAAAAAAAg1A/d2Q4XuwU0KM/s1600/pablo-picasso-the-source-1921.jpg
δεν ειναι γαματος?
και αυτον τον πινακα τον εχω σποτι μου..αντιγραφο ετσι?χαχχαχχαχαχ
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/51/e0/04/51e00440e0be05032bfaf8dfbbd66b94.jpg
αν δεν υπηρχαν αυτοι οι καλλιτεχνες…
πικασο ματις σεζαν βαν Γκογκ,ακομη θα βλεπαμε πινακες σαν φωτογραφιες…
ειμαστε στο 2016 και δαιμονοποιουμε καλλιτεχνες …ειχαμε το 40 βιβλια στην πυρα και σημερα πινακες στην πυρα..
οποιος θελει ας του βλεπει και οποιος γουσταρει να μην τους ξαναδει..ετσι ειναι αυτα τα πραμματα…
ελεος πια
ξεχασανα σχολιασω τον..πιο μαονικο πινακα του πικασο οπως μας λεει ο αρθρογραφος..
http://www.pablo-ruiz-picasso.net/images/works/1486.jpg
εδω βλεπουμε τον μινωταυρο σε δημιουργικη φαση ….βλεπετε να πινελα βλεπετε το τριγωνο κοκκινο φως της εμπνευσης …[χεστηκαμε τωρα γιατι εβαλε τριγωνο..]
και ο ταυρουκος ειναι ετοιμος να μεγαλουργησει…
οσο για τους κεραταδες τους φαυνους και τους σατυρους που την πεφτουν να αποπλανησουν, μαλλον μια παρθενα…ιχιιχιχι ,
ενταξει ,ειναι στανταρ στην θεματολογια….
ενα καλο κοριτσι πεφτει θυμα απο δυο σατυρους….
ποιος να ηξερε αραγε τι να ονειρευοταν η κοπελια…
κοιταχτε και εναν πινακα δικου μας ζωγραφου πανω κατω στην ιδια εποχη με τον πικασο..
https://1.bp.blogspot.com/-izrzbxYgoTQ/V0h5cUsIxTI/AAAAAAAAHLQ/cou3PKNXVDY_pZrj-ILTc6SqUmmjtoNpwCKgB/s1600/4..jpg
Γιώργος Γουναρόπουλος, Βακχικό, 1923- 24
και αυτος βαζει νεφελιμια?
ιχιιχιχιιχιιχι
απλα μια φαντασιωση του μας την δινει στο πιατο…οποιος θελει ας την φαει οποος θελει ας ξερασει,,,χεστηκαμε εμεις θα την φαμε,…
ευτυχως μια σωστη άποψη για την τεχνη
να προσθεσω ότι τα γεωμετρικα σχηματα και ο κυβισμος γενικα ειναι συμβολα της ανθρωπινης εξελιξης. “αεί Θεός ο μεγας γεωμετρεί” κλπ
όσο για το τρίγωνο συμβολίζει την τριαδική υπόσταση του Θείου που βρισκεται σε καθε ον και όταν η κορυφη δειχνει προς τα επανω δηλωνει την ανοδική πορεία προς το Φως γι αυτο τοχει βαλει στη φλογα του κεριου με τα χρωματα των ενεργειακων πεδιων κοκκινο, κιτρινο κλπ