Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

12:50 - 17/05/2017

Ο Χριστός αρνήθηκε ότι ήρθε από το Γιαχβέ, τον θεό των Εβραίων. Γιατί η εκκλησία διδάσκει το αντίθετο ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο Χριστός αρνήθηκε ότι ήρθε από το Γιαχβέ, τον θεό των Εβραίων. Γιατί η εκκλησία διδάσκει το αντίθετο ;

Ο Χριστός, όπως διαβάζουμε σε πολλά σημεία των τεσσάρων ευαγγελίων,

έλεγε στους Εβραίους, που λάτρευαν το Γιαχβέ, πως δεν γνώριζαν τον Πατέρα Του.

«Κατα Ιώαννην» 8:19 – «ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου;»
«Απεκρίθη ᾿Ιησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου..»

μτφ : Του έλεγαν λοιπόν (οι Εβραίοι νομοδιδάσκαλοι), “Πού είναι ο Πατέρας σου ;”.
«Αποκρίθηκε ο Ιησούς : Ούτε εμένα ξέρετε, ούτε τον Πατέρα μου.

Ο Χριστός σύμφωνα με όσα μας μεταφέρει ο αγαπημένος Του μαθητής, ο Ιωάννης, είπε καθώς προσευχόταν :

«Κατα Ιωάννην» 17:25 : «πάτερ δίκαιε, καὶ ὁ κόσμος σε οὐκ ἔγνω, ἐγὼ δέ σε ἔγνων..»

μτφ : «Πατέρα δίκαιε και ο κόσμος δε σε γνώριζε, εγώ όμως σε γνώριζα.»

Επομένως πράγματι ο Γιαχβέ, ο θεός των Εβραίων, δεν είναι εκείνος που έστειλε το Χριστό στον κόσμο αυτό να μας μιλήσει. Οι Εβραίοι νομοδιδάσκαλοι γνώριζαν το Γιαχβέ και ήξεραν απέξω το νόμο του (τον λεγόμενο μωσαϊκό που κατάργησε ο ίδιος ο Χριστός ). Ο Χριστός λέει πως ήρθε από Εκείνον που δεν γνώριζε ο κόσμος. Δεν μπορεί να μιλάει με τον τρόπο αυτό για τον Γιαχβέ, τον οποίο γνώριζαν όλοι οι Εβραίοι! Ακόμη και αν, όπως λένε κάποιοι φανατικοί εβραιοχριστιανοί, το είπε μεταφορικά, θα μπορούσε να πεί τον πατέρα μου τον ξέρετε, αλλά δεν τον ακολουθείτε. Η ελληνική γλώσσα είναι σαφέστατη.

Ο Χριστός το είπε ξεκάθαρα, τον Πατέρα που με έστειλε εμένα δεν τον ξέρετε.

Πως λοιπόν η χριστιανική εκκλησιά, με όλο της το ιερατικό σώμα, διδάσκει πράγματα αντίθετα με όσα είπε ο Χριστός ; Πως λέει ότι ο Γιαχβέ των Εβραίων είναι ο “Πατέρας” που έστειλε τον Ιησού Χριστό, την στιγμή που ο Χριστός ο ίδιος το αρνήθηκε ;

Γιατί εμμένουν ακόμη κάποιοι να πιστεύουν πως αυτός ο τιμωρός- καταστροφέας ψευτο-θεός των εβραϊκών κειμένων είναι ο αληθινός Θεός την στιγμή που ζητά τα ακριβώς αντίθετα πράγματα από το Χριστό ;

Πότε θα καταλάβουν ότι ο Γιαχβέ είναι ο Σατανάς, ο δημιουργός του κόσμου αυτού και πως όλα αυτά τα εβραϊκά κείμενα που εντεταλμένοι, εγκάθετοι μασόνοι ιεράρχες, ονόμασαν τον 4ο αιώνα “παλιά διαθήκη” και τα όρισαν ως ιερά και θεόπνευστα, μιλούν για το Σατανά και το λαό του και δεν έχουν καμία σχέση με το Χριστό και τον Πατέρα Του ;

Μήπως αυτά είναι αιρετικά πράγματα ; Δεν τα λέω εγώ, τα λέει ο ίδιος ο Χριστός, στα ίδια τα επίσημα κείμενα που δέχεται η εκκλησία, η οποία παρά το ότι ο Χριστός αρνήθηκε ότι ήρθε από το Γιαχβέ, διδάσκει με τρόπο εγκληματικό, το ότι ο Ιησούς Χριστός και ο Γιαχβέ (που στην πραγματικότητα είναι ο Σατανάς) είναι ένα.

«Κατα Ιώαννην» 8:19

«ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου;»

«Απεκρίθη ᾿Ιησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου..»

ΕΛ Ηunter 888

el.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (94)

  1. ΔΙΑΒΟΛΟΣ 05/17/2017 @ 1:09 ΜΜ

    Για να εισαι δουλος… Ο ΧΡΙΣΤΟΣ δεν προσκυνησε τα τοτε γνωστα ιερατεια. Τον απογοητευσατε ολοι σας με το προσκυνημα σας στην εικονα του,μαρτυραει μεχρι και σημερα με την δουλεια σας. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ειπε “καποιος” καποτε και κατεληξε στην φυλακη!!!

  2. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/17/2017 @ 1:10 ΜΜ
    • Εντάξει, μ’αυτό το λινκ τώρα μας καρα-φώτισες!
      Χτυπάμε κάτι που θεωρούμε λάθος δογματισμό, γιατί
      ο δικός μας είναι ο σωστός… ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΣ.
      Αλήθεια, σε ποιον Χρήστο αναφέρεσαι και μας έχεις
      ζαλίσει τα μάτια? Στο Χρήστο Νικολόπουλο
      στον Χρήστο Δάντη, στον Χρήστο Μάστορα,
      στον Χρήστο Γιανναρά, ή μήπως στον Χρήστο τον περιπτερά?

      • Πέστα ρε Βασούλα

      • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/17/2017 @ 5:46 ΜΜ

        vasoula2908

        ο Υιος-Ιησούς Χριστός Πατήρ,Υιός-Ιησούς και Άγιο Πνεύμα μαζί. η Παναγία, http://www.oodegr.com/oode/orthod/theotokos_1.htm +++https://niksothropoulos.wordpress.com/category/%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1/+++5 τίς ἐστιν ὁ νικῶν τὸν κόσμον εἰ μὴ ὁ πιστεύων ὅτι Ἰησοῦς ἐστιν ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ;
        5 Ποιός (πράγματι) νικά τόν κόσμο, παρά εκείνος πού πιστεύει, ότι ο Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού;
        Ο Ιησούς αυτός είναι ο Υιός του Θεού. Αυτή είναι η κορυφαία αλήθεια της Πίστεως μας. Και είναι και αυτή επίκαιρη, λόγω της εορτής του Ευαγγελισμού. Το όνομα Ιησούς που αναφέρεται εδώ, ποιό πρόσωπο το άκουσε για 1η φορά; Η Παναγία κατα τον Ευαγγελισμό.

  3. Δεν είμαι ρομπότ 05/17/2017 @ 1:16 ΜΜ

    Προσοχή στις Λιακοπουλικές πλάνες που έχουν μεγιστοποιηθεί τελευταία, με επίθεση ακόμα και στους Αγίους της Ορθοδοξίας.
    Οι Εβραίοι θα μπορούσαν πρώτοι να δεχθούν τον Ιησού Χριστό ως Σωτήρα. Τον περίμεναν, όλα τα σημεία πληρώθηκαν. Θαυματούργησε, δίδαξε, έζησε και πέθανε ανάμεσά τους. Γιατί δεν τον δέχθηκαν λοιπόν; Ο λογισμός μου λέει πως φταίνε οι πνευματικοί τους ηγέτες, οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι, που ως τυφλοί οδηγοί τυφλών, τους πήραν στο λαιμό τους. Η υποκρισία, η αλλαζονεία, η αυταρέσκεια και η λατρεία της εξουσίας και των χρημάτων που είχαν, τους τύφλωσαν. Προσοχή λοιπόν στους σύγχρονους Γραμματείς και Φαρισαίους υποκριτές. Η αληθεια αναπαύεται στους πράους.

    • Ο Λιακόπουλος έχει πάρει ολόκληρη την εβραϊκή μυθολογία και τον γνωστικισμό και τα πουλά ως απόκρυφη “αλήθεια”.

      • Είσαι άσχετος και ανιστόριτος.

        Ο Λιακόπουλος, έχει οδηγήσει τον κόσμο στο Χριστό μακριά απο τις πλάνες των εβραιοπροσκυνημένων ιερατείων που 1600 χρόνια τώρα μας έχουν βυθίσει στο σκότος της άγνοιας και μακριά απο τη γνώση.

        Μας έμαθαν πως ο κόσμος αυτός έιναι του καλού Θεού ενώ είναι κόσμος αδικιάς και σκότους.
        Ο κόσμος του Γιαχβέ Σατανά.

        Ξυπνα

    • Δυστυχώς είσαι άσχετος και αγνοείς τι λέει η ιερά βιβλος των Εβραίων.

      Οι Εβραίοι περιμένουν εκείνον που θα τους κάνει αφεντικά του κόσμου αυτού και θα τους δώσει το χρυσάφι του κόσμου. Εκείνον που θα φέρει ειρήνη και θα χριστεί μέσα στο ναό του Σολωμόντα ως βασιλιάς. Εκείνον που θα διδάξει την Τορά (νόμο των Εβραίων) παντού.

      Ο Χριστός δεν εκπλήρωσε τίποτα απο αυτά, διότι δεν ήρθε απο το Θεό των Εβραίων.
      Μάλιστα κατήργησε το μωσαϊκο νόμο του Γιαχβέ.
      Τέλος τα ψέματα των εβραιοπροσκυνημένων ιερατείων οι κεφαλές των οποίων εργάζονται για τους υπηρέτες του σκότους. Μέσα στα εβραϊκα κείμενα αναγγέλεται απο δαιμονισμένους ανθρώπους του Γιαχβέ Σατανά η έλευση του Αντιχρίστου. Αυτός θα εκπληρώσει τις υποσχέσεις του Γιαχβέ, αφού ο ίδιος ο Σατανάς θα είναι εν σώματει.

      ΞΥΠΝΑ

      • Καλή μου κοπέλα. Ο Χριστός μας εννοούσε πως δεν γνώρισαν τον Πατέρα Του όχι γιατί εκείνοι (Φαρισαίοι) έλεγαν πως πίστευαν σε άλλον θεό, αλλά γιατί ήταν πλανεμένοι. Έλεγαν πως πίστευαν στον Άναρχο Δημιουργό των Πάντων (τον Θεό του Μωυσή και του Αβραάμ και του Ισαάκ) δλδ τον Γιαχβέ όμως στην αλήθεια πίστευαν σε αυτόν που θα τους φέρει τα μεγαλεία που πολύ σωστά αναφέρεις στο μήνυμά σου. Γι’αυτό και ο Χριστός μας τους είπε πως ο ‘πατέρας’ τους και ο θεός τους δεν ήταν ο Πατέρας του Ιησού Χριστού. Μην παραποιείς κι εσύ και δυστυχώς όσα καϋμένα παιδιά παρασύρονται από τον Λιακόπουλο και τις θεωρίες του. Θα βρει κι αυτός την δικαιοσύνη που του πρέπει ως αιρετικός και υβριστής του Θεού.

      • I'm not a robot 05/17/2017 @ 3:21 ΜΜ

        Έχεις πολύ εμπιστοσύνη στο μυαλό σου και στα παραμύθια του Λιακόπουλου. Δεν τον χρειάζεσαι τον αιρετικό για ηγέτη. Η αλήθεια είναι στην Ορθοδοξία. Ο Λιακόπουλος ανακατεύει τα πάντα. Ούφο και μυθολογία, Καμπάλα και Ιερό Ευαγγέλιο, πραγματικότητα και φαντασία. Μην τον πιστεύεις!

      • Λοιπον ας παρει ο καθενας αυτο που επιθυμει.Οι Εβραιοι ας παρουν τον Αντιχριστο και εμεις τη βασιλεια του Θεου επι γης.

        • Μαρώνου Ντίνα 07/31/2017 @ 9:07 ΜΜ

          Όχι εδώ τα χαλάμε. Η βασιλεία του Θεού είναι άνωθεν. Η Άνω Ιερουσαλήμ. Όχι επίγεια. Ορθόδοξη

  4. Ο “Γιαχβέ” υπάρχει μόνο στα προτεσταντικά παραμύθια και στην εβραϊκή μυθολογία.
    Αν διάβαζες την αξιόπιστη μετάφραση των εβδομήντα της ΠΔ και την ΚΔ στα Ελληνικά δεν θα είχες τέτοιες απορίες.

    Στο Ιωάννη, 8:19 με βάση την ερμηνεία του σωτηρ:
    Ελεγον λοιπόν προς αυτόν. Που είναι ο πατήρ σου δια να ακουσωμεν την μαρτυρία του; Απεκριθη ο Ιησούς. Ούτε εμε γνωρίζετε, ότι είμαι φύσει Υιός του Θεού, ούτε τον Πατέρα μου. Εάν εξ αρχής εδιδετε εμπιστοσύνη είς εμέ και δια της συμμορφωσεως σας προς την διδασκαλία μου είχατε εκ πείρας γνωρίσει ποιός είμαι, θα εγνωριζατε και τον Πατέρα μου, τόν οποίον φανερώνω εις τους πιστούς ακολούθους μου με το φως της διδασκαλίας μου και την θείαν ζωή μου.

    • Αν ανατρέξει κάποιος σήμερα σε οποιαδήποτε ελληνική μετάφραση των εβραϊκων κειμένων (Παλαιάς Διαθήκης) θα διαπιστώσει ότι το όνομα τού Θεού δεν αναφέρεται πουθενά, παρ’ ότι στα πρωτότυπα εβραϊκά κείμενα, υπάρχουν σαφείς αναφορές. Στις ελληνικές μεταφράσεις, νεοελληνικές και αρχαΐζουσες, το όνομα «Γιαχβέ» έχει αντικατασταθεί και «εξομαλυνθεί» με τον όρο «Κύριος».

      Διαβάζουμε λοιπόν στην μετάφραση τής Αποστολικής Διακονίας τής Ελλάδος:

      «᾿Ελάλησε δὲ ὁ Θεὸς πρὸς Μωυσῆν καὶ εἶπε πρὸς αὐτόν· ἐγὼ Κύριος· καὶ ὤφθην πρὸς ῾Αβραὰμ καὶ ᾿Ισαὰκ καὶ ᾿Ιακώβ, Θεὸς ὢν αὐτῶν, καὶ τὸ ὄνομά μου Κύριος οὐκ ἐδήλωσα αὐτοῖς» (Έξοδος, 6: 2-3).

      Μετάφραση:

      «Μίλησε ο Θεός στον Μωυσή και τού είπε: “Εγώ είμαι ο Κύριος· και εμφανίστηκα στον Αβραάμ, τον Ισαάκ και τον Ιακώβ, Θεός αυτών, αλλά το όνομά μου Κύριος δεν τούς το είπα”».

      Ας δούμε όμως τώρα, και την μετάφραση τών ιεχωβάδων (μετάφραση Νέου Κόσμου), η οποία θεωρείται από τις πιο πιστές τών πρωτότυπων εβραϊκών κειμένων, χωρίς τις περιττές ελληνορθόδοξες ποιητικές εξομαλύνσεις:
      «Και ο Θεός μίλησε στον Μωυσή και του είπε: “Εγώ είμαι ο Ιεχωβά. Και εμφανιζόμουν στον Αβραάμ, στον Ισαάκ και στον Ιακώβ ως Θεός Παντοδύναμος, αλλά ως προς το όνομά μου Ιεχωβά δεν έκανα τον εαυτό μου γνωστό σε αυτούς”».

      Η μοναδική, ίσως, ελληνική μετάφραση που αναφέρει το όνομα τού Θεού, είναι αυτή τού λόγιου και κληρικού Νεόφυτου Βάμβα, η οποία πολεμήθηκε αγρίως από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ας δούμε λοιπόν πως μετάφρασε ο Βάμβας το συγκεκριμένο χωρίο:
      «Ο Θεός ελάλησεν έτι προς τον Μωϋσήν και είπε προς αυτόν, Εγώ είμαι ο Κύριος· και εφάνην εις τον Αβραάμ, εις τον Ισαάκ και εις τον Ιακώβ, με το όνομα, Θεός Παντοκράτωρ· δεν εγνωρίσθην όμως εις αυτούς με το όνομά μου Ιεοβά».

      Αλλά και στην αγγλική -και εγκεκριμένη- μετάφραση τού Κινγκ Τζέιμς (Authorized King James version – Pure Cambridge edition), η αναφορά στο όνομα τού Θεού είναι σαφής:

      «And God spake unto Moses, and said unto him, I am the LORD: And I appeared unto Abraham, unto Isaac, and unto Jacob, by the name of God Almighty, but by my name JEHOVAH was I not known to them».

      Είναι λοιπόν οΓιαχβέ προτεσταντικό παραμύθι άσχετε ;

      Επίσης ασε την ερμηνεία κατα μέρος πρόβατο των εβραιοπροσκυνημένων ιερατείων και δέσμιε του πνευματικού σκότους, και διάβασε την απλή μετάφραση

      Ξέρεις ελληνικά ;

      «Κατα Ιώαννην» 8:19 – «ἔλεγον οὖν αὐτῷ· ποῦ ἐστιν ὁ πατήρ σου;»
      «Απεκρίθη ᾿Ιησοῦς· οὔτε ἐμὲ οἴδατε οὔτε τὸν πατέρα μου..»

      μτφ : Του έλεγαν λοιπόν (οι Εβραίοι νομοδιδάσκαλοι), «Πού είναι ο Πατέρας σου ;».
      «Αποκρίθηκε ο Ιησούς : Ούτε εμένα ξέρετε, ούτε τον Πατέρα μου.

    • Μαρώνου Ντίνα 07/31/2017 @ 9:12 ΜΜ

      Μάλλον πρέπει να διαβάσεις κρητική μετάφραση και sepruagta (σεπτουακίντα)=μετάφραση εβδομήκοντα. Δεν στα είπανε καλά

  5. εβραιοι σπερματα του γιαχβε.

  6. Διαβάζεις πολύ λιακόπουλο βρε ρομπότ και βλέπεις παντού λιακόπουλους μπροστά σου. Πάρε λοιπόν συγκεκριμένα ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ και όχι απ’τον Λιακό:

    Στο Κατά Ιωάννην 8-44, ο Χριστός κάνει μια σοκαριστική δήλωση απευθυνόμενος
    στους ιεράρχες της εποχής. (στους Φαρισαίους δηλαδή).
    Για τον Πατέρα ΤΟΥΣ, λέει:

    ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ’ ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ.

    Δηλαδή,
    Εσείς είστε από τον πατέρα σας, το Διάβολο, και τις επιθυμίες του πατέρα σας θέλετε να κάνετε. Εκείνος ήταν ανθρωποκτόνος από την αρχή και δεν έχει σταθεί στην αλήθεια, γιατί δεν υπάρχει αλήθεια μέσα του. Όταν λαλεί το ψεύδος, από τα δικά του λαλεί, γιατί είναι ψεύτης και ο πατέρας του ψεύδους.

    Ο Χριστός τα είπε, όχι εγώ. Κι είναι καταγεγραμμένα.
    Προφανώς και μιλάει για τον Γιαχβέ… Πιο σαφής ΔΕ γίνεται!
    παρόλα αυτά, η χριστιανική (???) θρησκεία, κρίνει σκόπιμο να ταυτίζει
    τον Γιαχβέ, με τον Πατέρα του Χριστού και Θεό ΜΑΣ. Γιατί??

    Πότε αποκάλεσε ο Χριστός μας τον Θεό Γιαχβε?
    Ποτέ!!. Πατέρα τον αποκαλουσε ΜΟΝΟΝ. ΟΧΙ Γιαχβέ.
    Δε γίνεται να λατρεύουμε και Χριστό και Γιαχβέ. Τελεία.

    • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 3:05 ΜΜ

      Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης λέγει για τον Ιησού Χριστό : «ταύτα είπεν Ησαίας ότε είδεν την δόξαν αυτού και ελάλησε περί αυτού» – Ιωάνν. 12/ιβ΄ 41. Η λέξη «ΑΥΤΟΥ», που αναφέρεται δύο φορές στο εδάφιο Ιωάνν. 12/ιβ΄ 41, αναφέρεται πέραν πάσης αμφιβολίας στον Ιησού Χριστό όπως προκύπτει από την συνάφεια του κειμένου. Διότι σύμφωνα με το αμέσως επόμενο εδάφιο «όμως μέντοι και εκ των αρχόντων πολλοί επίστευσαν εις αυτόν, αλλά διά τους Φαρισαίους ουχ ωμολόγουν, ίνα μη αποσυνάγωγοι γένωνται» ‐ Ιωάνν. 12/ιβ΄ 42 . Οι άπιστοι Ιουδαίοι είχαν αποφασίσει να αποκόπτουν από την Συναγωγή – να καθιστούν δηλαδή αποσυνάγωγους , όσους Ιουδαίους πίστευαν στον Ιησού Χριστό. Βλέπε Ιωάνν. 9/θ΄22 – «ήδη γάρ συνετέθειντο οι Ιουδαίοι ίνα, εάν τις αυτόν ομολογήση Χριστόν,
      αποσυνάγωγος γένηται». Σύμφωνα λοιπόν με τον Ευαγγελιστή Ιωάννη, ο Προφήτης Ησαϊας είδε την Δόξα του Ιησού Χριστού.Σύμφωνα όμως με το βιβλίο του Ησαϊα στην Παλαιά Διαθήκη, ο Προφήτης (όπως τον αποκαλεί και ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ‐ Ιωάνν. 12/ιβ΄ 38) Ησαϊας είδε την Δόξα του Γιαχβέ Σαβαώθ. «Καί εγένετο τού ενιαυτού, ού απέθανεν Οζίας ο βασιλεύς, είδον τον Κύριον καθήμενον επί θρόνου υψηλού και επηρμένου, και πλήρης ο οίκος της δόξης αυτού.και Σεραφίμ ειστήκεισαν κύκλω αυτού, έξ πτέρυγες τώ ενί και έξ πτέρυγες τώ ενί, και ταίς μέν δυσί κατεκάλυπτον το πρόσωπον, ταίς δε δυσί κατεκάλυπτον τους πόδας και ταίς δυσίν επέταντο. και εκέκραγεν έτερος προς τον έτερον και έλεγον: άγιος, άγιος, άγιος Κύριος (Εβραϊκό κείμενο: Γιαχβέ ) σαβαώθ, πλήρης πάσα η γη της δόξης αυτού. και επήρθη το υπέρθυρον από της φωνής, ής εκέκραγον, και ο οίκος επλήσθη καπνού. και είπον: ώ τάλας εγώ, ότι κατανένυγμαι, ότι άνθρωπος ών και ακάθαρτα χείλη έχων, εν μέσω λαού
      ακάθαρτα χείλη έχοντος εγώ οικώ και τον βασιλέα Κύριον(Εβραϊκό κείμενο: Γιαχβέ)
      σαβαώθ είδον τοίς οφθαλμοίς μου. και απεστάλη προς με έν των Σεραφίμ, και εν τή χειρί είχεν άνθρακα, ον τή λαβίδι έλαβεν από τού θυσιαστηρίου, και ήψατο τού στόματός μου και είπεν: ιδού ήψατο τούτο των χειλέων σου και αφελεί τας ανομίας σου και τας αμαρτίας σου περικαθαριεί. και ήκουσα της φωνής Κυρίου λέγοντος: τίνα αποστείλω, και τις πορεύσεται προς τον λαόν τούτον; και είπα: ιδού εγώ ειμι. απόστειλόν με. και είπε:πορεύθητι και ειπόν τώ λαώ τούτω: ακοή ακούσετε και ου μη συνήτε και βλέποντες βλέψετε και ου μη ίδητε. επαχύνθη γάρ η καρδία τού λαού τούτου, και τοίς ωσίν αυτών βαρέως ήκουσαν και τους οφθαλμούς αυτών εκάμμυσαν μήποτε ίδωσι τοίς οφθαλμοίς και τοίς ωσίν ακούσωσι και τή καρδία συνώσι, και επιστρέψωσι, και ιάσομαι αυτούς» (Ησ.6/στ΄ 1‐10).Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ΤΑΥΤΙΖΕΙ τον Ιησού Χριστό με τον Γιαχβέ Σαβαώθ.

    • Όχι αγαπητή μου δεν εννοεί ως Διάβολο τον Γιαχβέ. Έλεος με τις πλάνες του Λιακόπουλου τις οποίες και ξεσηκώνει από πλανεμένους αμερικανούς στο youtube ως δήθεν μηνύματα που παίρνουν από τον Χριστό. Ο Χριστός μας κατηγορεί τους Φαρισαίους ως λέγοντες πως πιστεύουν στον πραγματικό Θεό (Ιάουε) όμως εν τοις πράγμασι πιστεύοντες στον Διάβολο. Προσπάθα να τα ξεμπλέξεις λίγο μέσα στο μυαλό σου. Μην δημιουργούμε αιρέσεις από εκεί που δεν υπάρχουν. Αυτά είναι νεοεποχίτικα κόλπα στα οποία πέσατε θύματα.

    • I'm not a robot 05/17/2017 @ 3:29 ΜΜ

      Πολλοί λένε πως πιστεύουν στο Θεό, αλλά με τις πράξεις τους αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο. Τέτοιοι ήταν οι Γραμματείς και Φαρισαίοι. Το δέντρο από τον καρπό του αναγνωρίζεται.

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ (DEDALOS) 05/17/2017 @ 4:03 ΜΜ

      Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ. Θα πρέπει να διαλέξετε. Είτε θα μελετήσετε τα κείμενα της Καινής Διαθήκης στα Ελληνικά, είτε θα γίνετε Εβραίοι (αφού το ζητάει το αίμα σας) να μαζευτείτε όλοι να ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΑΒΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΣΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ. Αν είναι να συνεχίσετε αυτό το παραμύθι, τουλάχιστον γράψτε το “ΓΙΑΧΒΕ” ΣΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ: יהוה‎ …. διότι ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΑ – ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΤΕΓΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΠΡΟΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝ ΓΙΑΧΒΕ, ΓΙΕΧΩΒΑ κλπ.. ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΤΕ! Το να είσαι στην Ελλάδα το 2017 και να αποκτάς ΕΜΜΟΝΗ με την Εβραϊκή γλώσσα… σε κάνει “πολύ αντι-εβραϊκό”, τόσο αντι-εβραϊκό που μόνο ο Λιακόπουλος και ένα τσούρμο ΗΛΙΘΙΟΙ θα το πιστέψουν στο τέλος. Στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ λοιπόν, ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΙΑΧΒΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΓΙΑΧΩΒΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Ο χριστιανισμός εισήγαγε την ΠΔ μέσα από την ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ των 70 πχ. η λέξη της ΨΥΧΗΣ που ΔΕΝ υπήρχε στο αντίστοιχο εβραϊκό και πολλές άλλες λέξεις. Ομοίως και οι λέξεις Θεός, Κύριος και πολλές άλλες. Ο Ιησούς περιέγραψε τον ΘΕΟ ΤΗΣ ΠΔ με την εξής φράση “ἐγώ εἰμι ὁ Θεὸς Ἀβραὰμ καὶ ὁ Θεὸς Ἰσαὰκ καὶ ὁ Θεὸς Ἰακώβ; οὐκ ἔστιν ὁ Θεὸς Θεὸς νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων.” (Κατά Ματθ. 22 κεφ). Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ ΕΙΝΑΙ Ο Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ!!! Φορέστε τα γυαλάκια σας, διαβάστε την φράση δέκα φορές να την αποστηθίσετε. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΛΙΝΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ “ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ” ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ!! ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ. Βέβαια, όπως είπε ο Αϊνστάιν, η βλακεία είναι πραγματικά άπειρη. ΚΑΙ Ο “ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ” ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ. ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ. ΤΟΝ ΙΔΙΟ “ΔΙΑΒΟΛΟ” ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΕΚΠΟΜΠΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΩΣ Ο “ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ”…. ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. Όλη αυτή η συζητηση μου θυμίζει ακριβώς την λογική των ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ. Παίρνουν ένα εδάφιο και φτιάχνουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΟΓΜΑ με την λογική του “ενός χωρίου”. Επειδή στην ΠΔ λέει ο Θεός “κυρήξτε το όνομά μου” το παίρνουν κυριολεκτικά (όπως και ο Λιακόπουλος) και το μεταφράζουν “πρέπει να κυρήξουμε ότι το όνομα του Θεού είναι ΙΕΧΩΒΑΣ”!!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΛΙΝΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΜ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΠΗΡΕ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΣΟΥΡΜΟ ΑΠΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ “ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΕΣ” ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΠΗΓΕΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΣΑΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑ! Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ “ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ” (ΑΠΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΙΣΟΣ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΩΣ “ΔΟΥΛΟΣ ΘΕΟΥ” ΑΠΟ ΠΡΟΦΑΝΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΚΑΙ Η ΞΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΟΤΑΝ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΟΥ ΕΙΠΕ “ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ” ΚΑΙ … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑ… ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΙΟΤΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΤΟΙΜΑΖΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΟΥ. ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΛΙΝΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!!!!

      • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 6:09 ΜΜ

        dedale (ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 25.44-46 ..44 Ὁ δὲ δοῦλός σου καὶ ἡ δούλη σου, ὅσους ἄν ἔχῃς, ἀπὸ τῶν ἐθνῶν τῶν πέριξ ὑμῶν, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει δοῦλον καὶ δούλην….ΕΞΟΔΟΣ 21.2-7…Ἐὰν ἀγοράσῃς δοῦλον Ἑβραῖον, ἕξ ἔτη θέλει δουλεύσει·…)(Κάθε ανθρώπινη ψυχή να υποτάσσεται στις εξουσίες που υπερέχουν. Γιατί δεν υπάρχει εξουσία που να μην προέρχεται από τον Θεό. οι δε εξουσίες υπό του Θεού ταγμένες είναι… Προς Ρωμαίους», ιγ΄ 1.) ( Προς εφεσιους στ.5 Οι δούλοι να υπακούετε στους κατά σάρκα κυρίους με φόβο και τρόμο, με ευθύτητα και ειλικρίνεια της καρδιάς σας, σαν να υπακούετε στο Χριστό. Δηλαδή, οι ιδιοκτήτες σκλάβων (ακόμα και οι «ειδωλολάτρες») που εκείνη την εποχή ήταν οι πλούσιοι Ρωμαίοι φεουδάρχες, στα μάτια των σκλάβων τους έπρεπε να μοιάζουν όπως ο Χριστός, όπως ο ίδιος ο Θεός του Παύλου δηλαδή!) (Ματθαίον 10:24 Δεν υπάρχει μαθητής ανώτερος από τον δάσκαλο ούτε δούλος ανώτερος από τον κύριό του) (Όσοι είναι δούλοι κάτω από το ζυγό, τους δεσπότες τους να θεωρούν άξιους κάθε τιμής για να μην βλασφημείται η διδασκαλία και το όνομα του Θεού. Αυτοί δε που έχουν πιστούς (δηλ. χριστιανούς) δεσπότες να μην τους καταφρονούν, διότι είναι αδελφοί, αλλά περισσότερο να δουλεύουν, διότι είναι πιστοί και αγαπητοί αυτοί που αντιλαμβάνονται την ευεργεσία». (προς Τιμόθεον Α 6/1,2). ( Οι δούλοι να υποτάσσονται στους δεσπότες τους, να είναι ευάρεστοι, να μην αντιλέγουν, να μην τους εγκαταλείπουν, αλλά πίστη να δείχνουν αγαθή για να κοσμούν έτσι την διδασκαλία του σωτήρος ημών Θεού» (προς Τίτον 2/9,10). ( Οι δούλοι της οικίας να υποτάσσονται με κάθε φόβο στους δεσπότες τους, όχι μόνο στους καλούς κι επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους» (προς Πέτρο Α 2/18) Βέβαια, όπως είπε ο Αϊνστάιν, η βλακεία είναι πραγματικά άπειρη.

    • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 4:39 ΜΜ

      “ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ” ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ” ΚΑΙ ΟΧΙ “ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ”

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ (DEDALOS) 05/17/2017 @ 6:32 ΜΜ

        Ναι καλέ… σίγουρα πράγματα! Έχουμε και πραγματολογικές αναλύσεις θεολογικών κειμένων με ερμηνευτική προσέγγιση Λιακόπουλου, με τη βούλα του ΑΝΩΝΥΜΟΥ στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ! Κανονικά θα έπρεπε να πάμε κατευθείαν στην Ακαδημία Αθηνών να το δημοσιεύσουμε, αλλά λέω να το μελετήσουμε λίγο παραπάνω…. μην εκτεθούμε κιόλας!!! Για τους αναγνώστες μεταφέρω το απόσπασμα, γιατί οι ΔΑΙΜΟΝΙΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ δεν μπαίνουν στον κόπο να κάτσουν να τα μελετήσουν. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: “ὑμεῖς ἐκ τῶν κάτω ἐστέ, ἐγὼ ἐκ τῶν ἄνω εἰμί· ὑμεῖς ἐκ τοῦ κόσμου τούτου ἐστέ, ἐγὼ οὐκ εἰμὶ ἐκ τοῦ κόσμου τούτου […] ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ’ ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ […] ὁ ὢν ἐκ τοῦ Θεοῦ τὰ ρήματα τοῦ Θεοῦ ἀκούει· διὰ τοῦτο ὑμεῖς οὐκ ἀκούετε, ὅτι ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἐστέ […] Αβραὰμ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἠγαλλιάσατο ἵνα ἴδῃ τὴν ἡμέραν τὴν ἐμήν, καὶ εἶδε καὶ ἐχάρη”. Έχουμε και λέμε το “ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου” εξειδικεύεται, από τον ίδιο τον Ιησού, ως το “πατρὸς ὑμῶν”, δηλαδή τον “δικό σας πατέρα” (πνευματικό) και όχι απλά τον “πατέρα του Διαβόλου” και φυσικά αναφέρει το ΑΝΤΙΘΕΤΟ για τον Αβραάμ, τον “βιολογικό πατέρα” των Εβραίων! ΔΕΝ αναφέρεται ως “διάβολο” στον “Θεό του Αβαράμ” ή “τον Θεό της ΠΔ”. Το κατάλαβες; Εκ της ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ των λέξεων περιγράφεται το όνομα και όχι το ανάποδο. Μόνο οι ΤΑΛΙΜΠΑΝ και οι ΚΛΙΝΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΙ παίρνουν μετρητοίς επί λέξη, χωρίς να ψάξουν το θεολογικό και πνευματικό πλαίσιο που αναφέρεται. Έτσι στην ΠΔ δεν υπάρχει η λέξη “διάβολος” αλλά μόνο στην ελληνική γλώσσα!!! Η λέξη διάβολος, από τον Ιησού, ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΕΙ την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΛΗΣ, που στην ΠΔ περιγραφόταν ως Σατανάς (με άλλο όνομα) που σε πνευματικό επίπεδο μπορεί να γίνει αντιληπτή, από την νόηση του ανθρώπου, ως ΠΡΟΣΩΠΟ στον πνευματικό κόσμο. Άρα η έκφραση “εκ του πατρός του διαβόλου” ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ, σημαίνει “εκ του πατρός της διαβολής” με την ΔΙΑΒΟΛΗ ως κυρίαρχη ΙΔΙΟΤΗΤΑ. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ είπε, ΔΕΝ δίδαξε, ΔΕΝ άφισε να εννοηθεί πως ο ΘΕΟΣ του Αβραάμ ή του Ισαάκ ή του Ιακώβ αποτελεί τον “θεό της διαβολής” ή “διάβολο” μέσα από την ιδιότητά Του. ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΤΟΝ “ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΛΗΣ” Η “ΔΙΑΒΟΛΟ” ή “εκ του πατρος του διαβόλου” ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΦΟΡΑ… ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΩΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ “ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ” ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ “ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ” ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ. ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!! Η μομφή αναφέρεται αποκλειστικά στους ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ…. και ΟΧΙ στους προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης η τον Αβραάμ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ 7 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ…. ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΕΝΑΣ “ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ” ΚΑΙ “ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ” ΠΟΥ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ…. “ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗΚΕ” ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/17/2017 @ 5:55 ΜΜ

      http://users.sch.gr/aiasgr/Theotokos_Maria/Eurethrio/Theotokos_Maria.htm +++https://fdathanasiou.wordpress.com/2017/03/25/%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CF%84%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B6-2/

    • Οι προφητες,που ηλεγχαν συνεχως τις πραξεις των Εβραιων,ποιου Θεου ηταν απεσταλμενοι νομιζεις;

    • ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ 05/18/2017 @ 2:11 ΜΜ

      «ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ» ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ» ΚΑΙ ΟΧΙ «ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ»

  7. Ξέρω πολύ καλά οτι θα μου την πέσετε οτι δεν είμαι ορθόδοξη. Πιό οπθόδοξη δεν γίνεται΄Ο Χριστός που σταυρώθηκε δεν έχεικαμμία σχέση με τον γιαχβέ. Αυτός τον έβαλε στον γάιδαρο καβάλα και τον σταύρωσε. Ο αναστημένος και στην συνέχεια παντοκράτορας όμως???? Μην καθόμαστε με το στόμα ανοιχτό στην καθοδήγηση των ιερατείων. Λογική. Λογική. Καθαρό μυαλό και ψυχή όσο το δυνατόν πιό ελεύθερη.

  8. ΠΡΟΣ ΜΑΛΑΚΟΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ... 05/17/2017 @ 2:08 ΜΜ
  9. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:19 ΜΜ

    Αν καποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ στην Καινη Διαθηκη,τοτε θα πρεπει και να ΠΙΣΤΕΨΕΙ οτι ο Ιησους Χριστος ειναι ο Γιαχβε Ιεχωβα της Παλαιας Διαθηκης. Α Κορινθιους 10.9 [Μηδὲ ἄς πειράζωμεν τὸν ΧΡΙΣΤΟΝ, καθὼς καὶ τινὲς αὐτῶν ἐπείρασαν καὶ ἀπωλέσθησαν ὑπὸ τῶν ὄφεων.]Όπως είναι γνωστό από την Παλαιά Διαθήκη, ο ισραηλιτικός λαός στην έρημο γόγγυσε εναντίον του Θεού Γιαχβε και του Μωυσή. Ο Θεός τότε διέταξε θανατηφόρα φίδια να δαγκώνουν τους ασεβείς Ισραηλίτες.Ετσι ο Αποστολος Παυλος γραφει στους κορινθιους μην ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ τον ΧΡΙΣΤΟ οπως ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΑΝ και οι ισραηλιτες και απολεσθηκαν απο τα φιδια….Α κορινθιους 10.1-4 [Δὲν θέλω δὲ νὰ ἀγνοῆτε, ἀδελφοί, ὅτι οἱ πατέρες ἡμῶν ἦσαν πάντες ὑπὸ τὴν νεφέλην…καὶ πάντες εἰς τὸν Μωϋσῆν ἐβαπτίσθησαν…καὶ πάντες τὸ αὐτὸ πνευματικὸν ποτὸν ἔπιον διότι ἔπινον ἀπὸ πνευματικῆς πέτρας ἀκολουθούσης, ἡ δὲ πέτρα ἦτο ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ] Η πνευματικη πετρα απο την οποια επιναν οι ισραηλιτες ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ….Εβραιους 1.8 [περὶ δὲ τοῦ Υἱοῦ· Ὁ θρόνος σου, ὦ Θεέ, εἶναι εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος· σκῆπτρον εὐθύτητος εἶναι τὸ σκῆπτρον τῆς βασιλείας σου.]Αυτο το εδαφιο εδω εφαρμοζεται στο προσωπο του Χριστου ΝΑΙ ΑΛΛΑ ειναι παρμενο απο την παλαια διαθηκη οπου εκει εφαρμοζεται στο προσωπο του Γιαχβε,Ας το δουμε Ψαλμοι 45.6[Ὁ θρόνος σου, Θεέ, εἶναι εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος· σκῆπτρον εὐθύτητος εἶναι τὸ σκῆπτρον τῆς βασιλείας σου.]Στους πρωτους χριστιανους αποκαλυφθηκε το κρυμμενο μυστικο στους αιωνες που αναφερεται στην Αγια Γραφη οπου δυστυχως πολλοι χριστιανοι σημερα δεν το γνωριζουν και ειναι αυτο.Ο ΓΙΑΧΒΕ της παλαιας διαθηκης ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ της νεας διαθηκης….Αποκαλυψη 19.1-6 Ολα τα πλασματα του θεου μπροστα στον θρονο του φωναζουν ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ [Καὶ μετὰ ταῦτα ἤκουσα ὡς φωνήν μεγάλην ὄχλου πολλοῦ ἐν τῷ οὐρανῷ, λέγοντος· Ἀλληλούϊα…Καὶ ἐκ δευτέρου εἶπον· Ἀλληλούϊα…Καὶ ἔπεσον οἱ εἰκοσιτέσσαρες πρεσβύτεροι καὶ τὰ τέσσαρα ζῶα καὶ προσεκύνησαν τὸν Θεὸν τὸν καθήμενον ἐπὶ τοῦ θρόνου λέγοντες· Ἀμήν, ἀλληλούϊα…Καὶ ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ θρόνου φωνή, λέγουσα· Αἰνεῖτε τὸν Θεὸν ἡμῶν, πάντες οἱ δοῦλοι αὐτοῦ καὶ οἱ φοβούμενοι αὐτὸν καὶ οἱ μικροὶ καὶ οἱ μεγάλοι….Καὶ ἤκουσα ὡς φωνήν ὄχλου πολλοῦ, καὶ ὡς φωνήν ὑδάτων πολλῶν, καὶ ὡς φωνήν βροντῶν ἰσχυρῶν, λεγόντων· Ἀλληλούϊα· διότι ἐβασίλευσε Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ…Τι σημαινει η προσφωνηση ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ? [Η εξελληνισμένη έκφραση «αλληλούια» (αρχ. «ἀλληλούϊα»), που προέρχεται από τα Εβρ. הַלְּלוּיָהּ‎, Χαλελουγιάχ, κατά γράμμα αποτελεί προτροπή προς ομάδα ανθρώπων να «αινέσουν τον Γιαχ» Ο όρος Γιάχ αποτελεί συντομευμένη μορφή του θεϊκού ονόματος που προσδιορίζεται από το Τετραγράμματο και αποδίδεται συνήθως Γιαχβέ ή Ιεχωβά.]
    http://www.paterikiorthodoxia.com/2013/10/Yaxve-o-Theos-ton-Xristianvon.html

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 6:23 ΜΜ

      ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΦΗΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ… ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ… Ή ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΧΡΟΝΙΑ Ή ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ.

  10. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:27 ΜΜ

    Ο Θεος των χριστιανων ΓΙΑΧΒΕ – ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ με τα διαστροφικα δολοφονικα ενστικτα. (Εξοδος 32-27..Καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς, Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ· Ἄς βάλῃ ἕκαστος τὴν ῥομφαίαν αὑτοῦ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὑτοῦ· καὶ διέλθετε καὶ ἐξέλθετε ἀπὸ πύλης εἰς πύλην διὰ τοῦ στρατοπέδου, καὶ ἄς θανατώσῃ ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν φίλον αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν πλησίον αὑτοῦ.28 Καὶ ἔκαμον οἱ υἱοὶ τοῦ Λευΐ κατὰ τὸν λόγον τοῦ Μωϋσέως· καὶ ἔπεσαν ἐκ τοῦ λαοῦ ἐκείνην τὴν ἡμέραν περίπου τρεῖς χιλιάδες ἄνδρες.ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΧΒΕ ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ. ….Αλλη περιπτωση …Για ενα σφαλμα που εκανε ο Δαβιδ ο Θεος σκοτωσε 70000 απο τον λαο του ..Οταν ο Δαβιδ ειπε στον Θεο ΤΙ ΦΤΑΙΞΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ? εμενα επρεπε να θανατωσεις τοτε εκεινος του εδωσε οδηγιες πως να φτιαξει ενα θυσιαστηριο για να αρχισει τις θυσιες μεχρι να του φυγει ο θυμος.Β Σαμουηλ 24.10-25)

  11. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:30 ΜΜ

    Αλληλούϊα σημαίνει αινείτε τον Γιάχ (ΧΑΛΛΕΛΟΥΓΙΑΧ). Το Γιάχ αποτελεί σύντμηση του ονόματος Γιαχβέ. Η Καινή Διαθήκη λοιπόν μας καλεί να αινέσουμε τον Γιαχβέ. Αν ο Γιαχβέ δεν ήταν ο Αληθινός Θεός ημών των Χριστιανών, θα μας έλεγε η Καινή Διαθήκη να Τον αινέσουμε ; Όχι βέβαια. Όμως ο Γιαχβέ είναι ο Αληθινός Θεός, γιαυτό και ορθώς η Καινή Διαθήκη μας καλεί να Τον αινέσουμε . Το χωρίο Αποκ. 19/ιθ΄ 1–6 , αποτελεί σωστό κόλαφο για τους αρνητές του Γιαχβέ και της Παλαιάς Διαθήκης.
    http://www.paterikiorthodoxia.com/2013/10/Yaxve-o-Theos-ton-Xristianvon.html

  12. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:39 ΜΜ

    (το όνομα Γιαχβέ οιονεί αναλύεται εις το “Πατήρ, Υιός και Άγιον Πνεύμα”. Ούτω Γιαχβέ ο Πατήρ, Γιαχβέ ο Υιός, Γιαχβέ το Άγιον Πνεύμα. Πλην δεν υπάρχουν τρεις Γιαχβέ, αλλ’ εις Γιαχβέ (Δευτ. 6: 4), διότι υπάρχει μία θεία ουσία. Επειδή δε έκαστον των τριών προσώπων έχει όλόκληρον την θείαν ουσίαν…δυνάμεθα να λέγωμεν, ου μόνον ότι ο Υιός είνε Γιαχβέ, αλλά και ότι είνε ο Γιαχβέ (ενάρθρως), ο όλος δηλαδή θεός) https://el.orthodoxwiki.org/%CE%93%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B2%CE%AD

  13. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:43 ΜΜ

    Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΓΙΑΧΒΕ ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. .Λευιτικον 25.44-46 ..44 Ὁ δὲ δοῦλός σου καὶ ἡ δούλη σου, ὅσους ἄν ἔχῃς, ἀπὸ τῶν ἐθνῶν τῶν πέριξ ὑμῶν, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει δοῦλον καὶ δούλην.
    45 Καὶ ἐκ τῶν υἱῶν ἔτι τῶν ξένων τῶν παροικούντων μεταξὺ σας, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει καὶ ἐκ τῶν συγγενειῶν αὐτῶν αἵτινες εἶναι μεταξὺ σας, ὅσοι ἐγεννήθησαν ἐν τῇ γῇ ὑμῶν· καὶ θέλουσιν εἶσθαι εἰς ἐσᾶς εἰς ἰδιοκτησίαν.
    46 Καὶ θέλετε ἔχει αὐτοὺς κληρονομίαν διὰ τὰ τέκνα σας ὕστερον ἀπὸ σᾶς, διὰ νὰ κληρονομήσωσιν αὐτοὺς ὡς ἰδιοκτησίαν· δοῦλοί σας θέλουσιν εἶσθαι διαπαντός· πλήν ἐπὶ τοὺς ἀδελφοὺς σας, τοὺς υἱοὺς Ἰσραήλ, δὲν θέλετε ἐξουσιάζει ὁ εἷς ἐπὶ τὸν ἄλλον μετὰ αὐστηρότητος……..ΓΙΑ ΔΟΥΛΟ ΕΒΡΑΙΟ .Εξοδος 21.2-7…Ἐὰν ἀγοράσῃς δοῦλον Ἑβραῖον, ἕξ ἔτη θέλει δουλεύσει· ἐν δὲ τῷ ἑβδόμῳ θέλει ἐξέλθει ἐλεύθερος, δωρεάν. 3 Ἐὰν εἰσῆλθε μόνος, μόνος θέλει ἐξέλθει· ἐὰν εἶχε γυναῖκα, τότε ἡ γυνή αὐτοῦ θέλει ἐξέλθει μετ᾿ αὐτοῦ. 4 Ἐάν ὁ κύριος αὐτοῦ ἔδωκεν εἰς αὐτὸν γυναῖκα, καὶ ἐγέννησεν εἰς αὐτὸν υἱοὺς ἤ θυγατέρας, ἡ γυνή καὶ τὰ τέκνα αὐτῆς θέλουσιν εἶσθαι τοῦ κυρίου αὐτῆς, αὐτὸς δὲ θέλει ἐξέλθει μόνος.5 Ἀλλ᾿ ἐὰν ὁ δοῦλος εἴπῃ φανερά, Ἀγαπῶ τὸν κύριόν μου, τὴν γυναῖκά μου καὶ τὰ τέκνα μου, δὲν θέλω ἐξέλθει ἐλεύθερος· 6 τότε ὁ κύριος αὐτοῦ θέλει φέρει αὐτὸν πρὸς τοὺς κριτάς· καὶ θέλει φέρει αὐτὸν εἰς τὴν θύραν ἤ εἰς τὸν παραστάτην τῆς θύρας, καὶ ὁ κύριος αὐτοῦ θέλει τρυπήσει τὸ τίον αὐτοῦ μὲ τρυπητήριον· καὶ θέλει δουλεύει αὐτὸν διαπαντός.7 Καὶ ἐὰν τις πωλήσῃ τὴν θυγατέρα αὑτοῦ διὰ δούλην, δὲν θέλει ἐξέλθει καθὼς ἐξέρχονται οἱ δοῦλοι….. Προς εφεσιους στ.5[Οι δούλοι να υπακούετε στους κατά σάρκα κυρίους με φόβο και τρόμο, με ευθύτητα και ειλικρίνεια της καρδιάς σας, σαν να υπακούετε στο Χριστό. Δηλαδή, οι ιδιοκτήτες σκλάβων (ακόμα και οι «ειδωλολάτρες») που εκείνη την εποχή ήταν οι πλούσιοι Ρωμαίοι φεουδάρχες, στα μάτια των σκλάβων τους έπρεπε να μοιάζουν όπως ο Χριστός, όπως ο ίδιος ο Θεός του Παύλου δηλαδή!).

  14. Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 05/17/2017 @ 2:44 ΜΜ

    Αρθρογράφε είσαι άσχετος περί θεολογίας, και αιρετικός.

  15. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 2:47 ΜΜ

    Ο βρεφοκτονος Θεος των χριστιανων Γιαχβε Ιησους (Α Σαμουηλ 15.3 ὕπαγε τώρα καὶ πάταξον τὸν Ἀμαλήκ, καὶ ἐξολόθρευσον πᾶν ὅ, τι ἔχει καὶ μή φεισθῇς αὐτούς· ἀλλὰ θανάτωσον καὶ ἄνδρα καὶ γυναῖκα καὶ παιδίον καὶ θηλάζον καὶ βοῦν καὶ πρόβατον καὶ κάμηλον καὶ ὄνον.) Σαν να λεμε τωρα οτι ο Χριστος διαταζει τους ορθοδοξους να σφαξουν τα βρεφη των απιστων που θηλαζουν.

  16. Περίεργος 05/17/2017 @ 2:50 ΜΜ

    Το δεν ξέρετε τον πατέρα μου το είπε ενοώντας δεν ακολουθείτε τις διδαχές (δεν ξέρετε τι θέλει) και μην ξεχνάς ότι όταν μπήκε στον ναό είχε πει μολύνετε τον οίκο του πατρός μου (εκτός και αν ο ναός του Σολομώντος ήταν για άλλον θεό)

    • Χρήστος 11/20/2022 @ 1:22 ΠΜ

      Καμμία σχέση ..
      Συνεχίζει στην Καινή διαθήκη ότι μπορεί να γκρεμίσει την ναό και να τον ξαναφτιάξει σε 3 μέρες..
      Οι Ιουδαίοι του απαντούν ότι ο Ναός χρειάστηκε δεκαετίες η αιώνες να φτιαχτεί και Ο Χριστός θα τον φτιάξει σε 3 μέρες ..
      Τότε θυμήθηκαν τα λόγια Του οι μαθητές Του ότι εννοούσε σο ανθρώπινο σώμα και όχι τον ναό..
      Σαν ναό εννοεί ο Χριστός το ανθρώπινο σώμα και όχι τον ναό του Σολομώντα πρακτικής μαύρης Μαγείας κοινώς την σολωμονική

  17. ensign Ro Laren 05/17/2017 @ 3:17 ΜΜ

    συνεχεια της διυλισης του κωνωπα:
    “Ο θεος αγαπη εστι” οποιος τον γνωρισε δεν μπορει και να αμφιβαλει οτι ο Ιησους ειναι η ενσαρκωμενη αγαπη και δεν μπορει να ειναι κατι διαφορετικο απο το Θεο / Ταο. Εαν δεν ηταν ετσι η ψυχη δεν θα τον αναγνωριζε ως νυμφιο και κανεις δεν θα ασχολουταν μαζι τους ουτε με το θεο ουτε με τον Ιησου….Οποιος επομενως δεν εχει σχεση με την συμπαντικη συνεκτικη δυναμη της αγαπης δεν μπορει να ειναι τιποτα αλλο παρα μονο ενα ΤΙΠΟΤΑ ειτε εβραιος ειναι η ταμπελα του ειτε χριστιανος…..Η εσωτερικη αρχη του καθενος γνωριζει μονο αυτο που της λειπει…Εαν δεν το καταλαβαινετε ειναι γιατι σας λειπει η εμπειρια της ΑΓΑΠΗΣ, του ακτιστου φωτος, φωτισμενου κενου, ταο, κλπ.
    Περαν των ατομων που τα διδαξαν ολα αυτα η ΑΡΧΗ υπαρχει και οποιος αμφισβητει τα προσωπα ας εχει τουλαχιστον την τολμη να πιει απο την πηγη κατευθειαν και μετα να εκφερει γνωμες. Εαν ο ΓΙΑΧΒΕ ειναι ή δεν ειναι ο Θεος του Ιησου ειστε παρασαγκες πισω για να το γιωσετε και απλα θεωρητικολογειτε….

  18. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/17/2017 @ 3:56 ΜΜ

    “Ο Χριστός αρνήθηκε ότι ήρθε από το Γιαχβέ, τον θεό των Εβραίων. Γιατί η εκκλησία διδάσκει το αντίθετο ;” ΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΜΑΓΑΖΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.

  19. ‘Ουτε εμε οιδατε ουτε τον Πατερα μου’.Δεν λεει οτι δεν τον ειδαν δηλ.με τα ματια,επιφανειακα,αλλα δεν τον γνωρισαν.Κατα συνεπεια οι Εβραιοι διαστρεβλωναν τις εντολες του κατα το συμφερον τους.Ναι ο Θεος που πιστευουν οι Εβραιοι δεν ειναι ο Πατερας,οχι γιατι δεν τους φανερωθηκε,αλλα γιατι δεν τον καταλαβαν.΄΄Ει εγνωκειτε με και τον Πατερα μου εγνωκειτε αν.και απ’αρτι γινωσκετε αυτον και εωρακατε αυτον΄΄.Ασχετως αν θεωρουν οτι λατρευουν τον Θεο,οπως και να τον ονομαζουν,δεν ειναι ο αληθινος.Οι Εβραιοι εδωσαν ασχημη εννοια στο ονομα του Θεου και δεν θελησαν να καταλαβουν.Θελουν εναν Θεο,που θα υπηρετει τα συμφεροντα τους ,τα γηινα και μαλλον τον βρηκαν.Νομιζω οτι και κυριος Λιακοπουλος κατα τον ιδιο τροπο με τους Εβραιους βλεπει τα πραγματα.[η ταπεινη μου αποψη μονο]

  20. ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ 05/17/2017 @ 4:43 ΜΜ

    ΑΝ ΑΠΛΟΙΚΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΘΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΙΕΧΟΒΑ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ .

  21. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/17/2017 @ 5:00 ΜΜ

    ΕΛΛΑΔΑ 2017 Μ.Χ
    Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ,
    ΤΟΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΛΑΙΤ.
    ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΛΟΤΤΟ ,ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΛΗΡΙΑΣΜΕΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ.
    ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ
    ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ,ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ.
    ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΝΑΕΙ ΜΠΥΡΕΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ
    ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.
    ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΓΗ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ.
    ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ?
    ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
    ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ
    «Ας μην ταράζεται η καρδιά σας. να πιστεύετε στο Θεό, και σ’ εμένα να πιστεύετε.
    Στην οικία του Πατέρα μου υπάρχουν πολλά μέρη διαμονής. Ειδεμή θα σας έλεγα ότι πορεύομαι να σας ετοιμάσω τόπο; Και αν πορευτώ και σας ετοιμάσω τόπο, πάλι θα έρθω και θα σας παραλάβω κοντά μου, για να είστε και εσείς όπου είμαι εγώ. Και όπου εγώ πηγαίνω ξέρετε την οδό». Του λέει ο Θωμάς: «Κύριε, δεν ξέρουμε πού πηγαίνεις. Πώς μπορούμε να ξέρουμε την οδό;»
    Του απαντά ο Ιησούς: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν έρχεται προς τον Πατέρα παρά μόνο διαμέσου εμένα.
    Αν με έχετε γνωρίσει, θα γνωρίσετε και τον Πατέρα μου. Αλλά από τώρα τον γνωρίζετε και τον έχετε δει». Του λέει ο Φίλιππος: «Κύριε, δείξε μας τον Πατέρα και μας αρκεί». Του απαντά ο Ιησούς: «Τόσο χρόνο είμαι μαζί σας και δε με έχεις γνωρίσει, Φίλιππε; Όποιος έχει δει εμένα έχει δει τον Πατέρα. Πώς εσύ λες: “Δείξε μας τον Πατέρα”;
    Δεν πιστεύεις ότι εγώ είμαι μέσα στον Πατέρα και ο Πατέρας είναι μέσα σ’ εμένα; Τα λόγια που εγώ σας λέω δε τα μιλώ από τον εαυτό μου, μάλιστα ο Πατέρας που μένει μέσα μου κάνει τα έργα του.
    Πιστεύετέ με ότι εγώ είμαι μέσα στον Πατέρα και ο Πατέρας είναι μέσα σ’ εμένα. Ειδεμή, εξαιτίας αυτών των έργων ας πιστεύετε.
    Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, όποιος πιστεύει σ’ εμένα τα έργα που εγώ κάνω κι εκείνος θα κάνει. Και μεγαλύτερα από αυτά θα κάνει, γιατί εγώ πορεύομαι προς τον Πατέρα.
    Και ό,τι ζητήσετε στο όνομά μου αυτό θα το κάνω, για να δοξαστεί ο Πατέρας μέσω του Υιού.
    Αν κάτι μου ζητήσετε στο όνομά μου, εγώ θα το κάνω».
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 6:17 ΜΜ

      Ασχετε καλησπερα.Εσυ πιστευεις οτι ο Γιαχβε ειναι ο Χριστος η οχι ?

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 6:44 ΜΜ

      ΑΣΧΕΤΕ ΑΔΑΗ, χαθήκαμε τελευταία… Κράτα Θερμοπύλες!!!!

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/17/2017 @ 8:34 ΜΜ

        ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ

        ΚΑΙ Ο ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑ.

        Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΙΧΕ ΑΥΠΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Η ΚΙΡΚΗ

        ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ

        ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ.ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ

        ΞΥΠΝΗΣΑΝ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΡΟΙΑ,

        Ο ΠΡΙΑΜΟΣ ΠΗΓΕ ΣΕ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙ

        ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ ΕΑΝ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

        ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΤΟΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.

        ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ !

        ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ!

  22. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 5:21 ΜΜ

    Αποψη μου ειναι οτι αντι να διαλυσετε τα μυαλα σας με τις ηλιθιοτητες και τις παπαριες του Λιακοπουλου και των υπολοιπων ασθενων θα μπορουσε το θεμα να λυθει πολυ ευκολα αν πουμε για παραδειγμα οτι ο αληθινος Γιαχβε ειναι ο Ιησους και αρα ο Θεος των Εβραιων ειναι νεκρος. Ασφαλως ενας χριστιανος δεν υποχρεωνεται να αποδεχθει στο συνολο της την Π.Δ αλλα και ουτε μπορει να την απορριψει στο συνολο της καθως ολο αυτο το παραληρημα οδηγει σε μια διαστροφη (περι της διαστροφης που εχει εισχωρησει στον εθνικιστικο χωρο εδω: στα σχολια:http://katohika.gr/ellada/mnimonio-mono-141-psifous-mpravo-ilia/#comment-355491). Θα μπορουσαμε λοιπον να πουμε οτι υπαρχει μια γνησια εκφραση της αληθειας μεσα σε ολες τις παραδοσεις ταυτοχρονα με την πλανη των ιερατειων και μεσα σε αυτα τα πλαισια θα μπορουσαμε να αναζητησουμε αυτη την αληθεια και να φιλοσοφησουμε αλλα και να θεολογησουμε επι της ουσιας του θεματος και σε οτι αφορα δηλαδη τον Δημιουργο του Πλατωνα κλπ που αν υπαρχει ειναι και δεν ειναι ο Γιαχβε και ο Διας καθως συμφωνα με αυτη την οπτικη ολες οι παραδοσεις προερχονται απο την ενεργεια-δραση του Δημιουργου΄και αυτη ειναι η Ελληνικη προσεγγιση του θεματος και οχι η απορριψη της Π.Δ στο συνολο και της οποιασδηποτε παραδοσης στο συνολο της εκει οπου μαλιστα η αρχαια παραδοση ειναι ενα συνοθυλευμα κυριως εισαγομενων παραδοσεων οπως για παραδειγμα η Ορφικη παραδοση του Θρακα Ορφεα. Εν το Παν.

  23. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 5:48 ΜΜ

    O ENSIGN RO LAREN συνεχιζει να ζωγραφιζει και σε οτι αφορα το ΤΑΟ κλπ καθως προσπαθει να προσεγγισει την μια αληθεια του ενος Ακτιστου Δημιουργου ετσι οπως αυτος εκφραζετε μεσα σε ολες τις παραδοσεις και αυτο ειναι που εκαναν βασικα και οι νεοπλατωνιστες καθως αλλωστε “Εν το Παν”. Διαφωνω ασφαλως ως προς το τι ειναι αυτο που πραγματικα κανει ο Λιακοπουλος μαζι με ολους τους ομοιους του καθως εδω περα δεν μιλαμε για θεωρητικολογια αλλα για ασυστολη παπαρολογια που εχει ξεφυγει απο καθε οριο μαλακιας μεσα στα πλαισια της διανοητικοπνευματικης αποχαυνωσης που εχει σπειρει στο συνολο της η ασθενεια της αρχαιοπληξιας και με τα δικαιολογητικα ασφαλως που της παρεχει η αθεολογια της επικρατουσας θρησκειας που κρυβετε μεσα στο σκατο της, καθως οπως ειπαν και καποιοι παλιοι της Ορθοδοξιας σε καποια φαση το ιερατειο θα ειναι τοσο πολυ διεφθαρμενο που δεν θα μπορει να ξεχωρισει το αριστερα (yin-υλη) απο το δεξια (yang-πνευμα) του Θεου-ΤΑΟ. Ειναι προφανες οτι το ιερατειο ενδιαφερετε κυριως για την εξουσια του και οχι για το αντικειμενο σε αντιθεση μαλιστα με τους νεοπλατωνιστες που λογω των συνθηκων ειναι κυριως χριστιανοι η εστω φιλοι του Ιησου οι οποιοι μεσα σε ενα τραγικο πλαισιο επι της ουσιας προσπαθουν να σωσουν το πνευμα του εθνους αλλα και την θρησκεια του εθνους γιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχι η θρησκεια του νεοελληνικου εθνους ειναι η Ορθοδοξια. Για να κοπει λοιπον η μαλακια αυτο που θα πρεπει να γινει ειναι να δωθει ενα βραβειο σε ολους τους νεοπλατωνιστες χριστιανους που αγωνιζονται να βγαλουν ακρη και να κοψουν τον γορδιο δεσμο αλλα οπως γνωριζουμε αυτο ειναι η δουλεια του ΑΩ και δηλαδη του Απολλωνα και δηλαδη του αληθινου Απολλωνα-Γιαχβε-Γιαχ-ΙΑΩ και οχι του κατασκευασματος του ιερατειου. Double Hit. https://sites.google.com/site/archaiaelladaealetheia/home/to-e-to-en-delphois-kai-o-iechobas

  24. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 5:54 ΜΜ

    1. Η αρχή τού ονόματος: «Γιαχβέ»….Η αρχή τού ονόματος: «Γιαχβέ», όσον αφορά το Εβραϊκό έθνος, κατά τη μαρτυρία τής Αγίας Γραφής, ανάγεται στον καιρό τής Εξόδου τού Ισραήλ στην Αίγυπτο. Ο Θεός απεκάλυψε το όνομα αυτό στο Μωυσή, ως εξής: Ο Μωυσής βρισκόταν στη Μαδιάμ, και έβοσκε τα πρόβατα τού πεθερού του, τού Ιοθόρ, όταν ήλθε στο όρος Χωρήβ ή Σινά. Εκεί, ο Θεός εμφανίστηκε σ’ αυτόν με το γνωστό φαινόμενο τής βάτου, και τον κάλεσε βγάλει τους Ισραηλίτες από την Αίγυπτο. Ο Μωυσής, αντίλαμβανόμενος τις δυσκολίες αυτής τής αποστολής, πρόβαλε την αντίρρηση: «Ποιος είμαι εγώ, που θα πάω να πω στον Φαραώ ότι θα βγάλω τους Ισραηλίτες από την Αίγυπτο;» (Έξοδος 3/γ΄ 11). Ο Θεός απάντησε, βεβαιώνοντάς τον ότι θα ήταν Αυτός μαζί του. (3/γ΄ 12). Τότε ο Μωυσής είπε: «Όταν θα πάω στους Ισραηλίτες και θα τους πως ότι με έστειλε ο Θεός τών πατέρων μας και με ρωτήσουν: «Ποιό είναι το όνομά του;» τι θα τους πω;» (3/γ΄ 13). Στο ερώτημα αυτό για το όνομά του, ο Θεός είπε πρώτα, σύμφωνα με το Εβραϊκό κείμενο: » «, που σημαίνει: «Είμαι αυτός που είμαι». * Έπειτα είπε: » Έτσι να πεις στους γυούς Ισραήλ: Ο Είμαι () με απέστειλε σ’ εσάς» (3/γ΄ 14). Και τελείωσε ως εξής: » Έτσι να πεις στους γυούς Ισραήλ: Ο ΕΙΝΑΙ, (γράφεται: , και προφέρεται: Γιαχβέ), ο Θεός τών πατέρων μας… με απέστειλε σ’ εσάς. Αυτό είναι το όνομά μου αιώνια, και αυτό το μνημόσυνό μου σε γενιές γενεών». (3/γ΄ 15). Στην Έξοδο 6/ς΄ 3, ο Θεός μαρτυρεί ότι το όνομά του, «Ο ΕΙΝΑΙ», δηλαδή «ΓΙΑΧΒΕ» στα Εβραϊκά, ήταν άγνωστο στους πατριάρχες. Ο Μωυσής όμως στα συγγράμματά του, το χρησιμοποιεί και σε αφηγήσεις προγενεστέρων εποχών, προφανώς επειδή στην εποχή του ήταν γνωστό

  25. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 5:55 ΜΜ

    2. Η σημασία τού ονόματος Γιαχβέ….. Γιατί άραγε ο Θεός διάλεξε ένα τόσο παράξενο όνομα; Τι άραγε ήθελε να δηλώσει όταν έλεγε στον Μωυσή: «Έτσι να πεις… : Ο Είναι (ο Γιαχβέ) με απέστειλε»; (Έξοδος 3/γ΄ 15). Γιατί άραγε ο Θεός διάλεξε να τον εκπροσωπήσει το ρήμα: «Είναι», ως αιώνιο όνομα; Για να απαντήσουμε σε αυτές τις ερωτήσεις, είναι καλό να ανατρέξουμε στις συνθήκες κάτω από τις οποίες δόθηκε στο Μωυσή η αποκάλυψη αυτού τού ονόματος. Σύμφωνα με το χωρίο Έξοδος 3/γ΄ 11, όταν ο Μωυσής παίρνει εντολή από το Θεό να βγάλει τον Ισραήλ από την Αίγυπτο, καταλαβαίνει πόσο ασήμαντος είναι, και ρωτάει το Θεό: «Ποιός είμαι εγώ;» Με αυτή την ερώτηση, ο Μωυσής εκφράζει την ιδέα τής μηδαμηνότητάς του, και την αδυναμία του να αναλάβει ένα τόσο μεγάλο έργο. Μετά, ο Μωυσής, στο εδάφιο 13, ρωτάει το Θεό, «Ποιο είναι το όνομά Του». Ο λόγος είναι, ότι στην Αίγυπτο είχαν πολλούς θεούς, και προφανώς πολλοί θα αναρωτιόντουσαν ποιος απ’ όλους τους θεούς ενδιαφέρεται για τον Ισραήλ. Η απάντηση τού Θεού, ήταν μία, και για τις δύο ερωτήσεις τού Μωυσή: Ο Θεός απάντησε όπως είδαμε στο 3/γ΄ 14: «Είμαι αυτός που Είμαι». (Εβραϊκά: » «). Με αυτά τα λόγια, ο Θεός αντιτάσσει στον Μωυσή που έλεγε ότι δεν είναι τίποτα, το ίδιο Του το «Είμαι». Ήταν σαν να έλεγε στο Μωυσή: «Εσύ είσαι μηδαμηνός, αλλά εγώ, ΕΙΜΑΙ κάτι. Είμαι κάτι, τού οποίου το Είναι, αντιστοιχεί στη φύση μου και γίνεται το όνομά μου. Πήγαινε πες στο λαό, ότι ο Είμαι με απέστειλε». Ο Θεός είναι το πλήρωμα τής ύπαρξης και τής δύναμης. Ακόμα, με τα λόγια αυτά ο Θεός απαντάει και στην άλλη ερώτηση που είχε σχέση με την πολυθεϊα. «Ποιό είναι το όνομά σου;» Τον ρώτησε ο Μωυσής. Σε αυτή την ερώτηση, ο Θεός αντιτάσσει το όνομα «Είμαι», με την έννοια ότι «είναι» ο μόνος αληθινός Θεός, ο μόνος υπαρκτός Θεός. Είναι σαν να έλεγε: «Οι άνθρωποι ζητάνε το όνομά μου, επειδή νομίζουν πως υπάρχουν και άλλοι θεοί, από τους οποίους μπορώ να διακρίνομαι επειδή έχω διαφορετικό όνομα από αυτούς. Αλλά Είμαι αυτό που Είμαι. Οι άλλοι θεοί, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Γι’ αυτό, αντί άλλου ονόματος, πες στο λαό: Ο Είμαι με απέστειλε. Σε κάθε άλλο θεό, αρμόζει το όνομα: «Δεν είναι»». Πράγματι, στο Δευτερονόμιο 32/λβ΄ 39, αυτή η έννοια τού ονόματος φαίνεται καθαρά: «Δέστε τώρα, ότι Εγώ, Εγώ Είμαι, και δεν είναι θεός εκτός από Εμένα». (Στα Εβραϊκά: «Εγώ, Εγώ Αυτός». Το «Είμαι», υπονοείται πέραν πάσης αμφιβολίας). Το ίδιο μπορεί να δει ο αναγνώστης, στον Ησαϊα, 43/μγ΄ 9 – 13, και σε άλλα σχετικά εδάφια. Το Γιαχβέ λοιπόν, που όπως είπαμε σημαίνει: «Είναι», υποδηλώνει ότι ο Θεός εκείνος, Είναι ο ΩΝ, (ο Υπάρχων), Αυτός που έχει την ύπαρξη, δηλαδή το «Είναι» στην ίδια του τη φύση, έτσι που αυτό να ταυτίζεται με τ’ όνομά Του. Αυτός που «Υπάρχει» προ πάντων, και ο οποίος έφερε σε ύπαρξη κάθε τι άλλο, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ως «μη υπάρχον αφ’ εαυτού». Κατά τη σημασία αυτή, το Γιαχβέ, είναι συνώνυμο και προς τη γνωστή φράση όρκου τού Θεού: «Ζω εγώ». (Αριθμοί 14/ιδ΄ 21. Δευτερονόμιο 32/λβ΄ 40). Ως «Ων», (υπάρχων), ο Θεός δηλώνει ότι είναι αιώνιος και ατελεύτητος. (Το «Ων», βρίσκεται σε χρόνο διαρκείας, και σημαίνει «ΕΙΝΑΙ». Κατά το λεξικό τού Δημητράκου: «Ο αιωνίως υπάρχων Θεός»). (Έξοδος 3/γ΄ 14). O Ων, είναι η λέξη που χρησιμοποιεί η Εκκλησία τού Κυρίου στα Ελληνικά, για να αποδώσει την Εβραϊκή λέξη: «Γιαχβέ» στη γλώσσα μας. Τη βρίσκει κανείς στις Άγιες Εικόνες, στα Ιερά κείμενα τής Αγίας Γραφής και στην υμνολογία τής Εκκλησίας. Επίσης, με τη λέξη αυτή, συγγενεύει η λέξη: «ουσία», που τόσο ρόλο έπαιξε στις Οικουμενικές Συνόδους. (Ων, Ούσα, Ουσία). «Ουσία», σημαίνει «ύπαρξη». Στη συνέχεια, αναφέρουμε μερικούς ορισμούς τής λέξεως «ουσία», από αρχαίους Χριστιανούς. «Ουσία είναι πράγμα υπαρκτό». (Λεοντίου Βυζαντίου μν. εργ. PG 1277 D). «Ουσία είναι η παραλλαγή τού ανυποστάτου… το μη υπαρκτό το ονομάζουμε ουσία.» «Ουσία είναι το να υπάρχει κάτι». «Είναι το όντως υπαρκτό». (Γρηγόριος Νύσσης). «Ουσία… είναι… αυτό το ΕΙΝΑΙ τού Θεού». (Βασίλειος Καισσαρείας). Ο Άγιος Αθανάσιος έγραψε, ότι η «ουσία», όταν αναφέρεται στο Θεό, σημαίνει: «Αυτός είναι ο Ων». (Γιαχβέ). Κατά το Γρηγόριο το θεολόγο: «Ο Ων και ο Θεός είναι τής Ουσίας ονόματα». (Όσον αφορά τη χρήση τής λέξεως «ουσία» για το Θεό). Η λέξη «Ουσία», λέγεται στη θεολογία και: «Φύση» τού Θεού. Όταν λοιπόν μιλάμε για το όνομα: «Γιαχβέ», για το «Είναι», ή για τον Όντα, ή για την «Ουσία», ή για τη «Φύση» τού Θεού, μιλάμε για το ίδιο πράγμα. (Πολύ περισσότερες πληροφορίες για το θέμα αυτό, ο αναγνώστης μπορεί να βρει στο βιβλίο τού θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου: «Ο Ιησούς Γιαχβέ»)

  26. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 5:55 ΜΜ

    3. Η χρήση τού ονόματος «Γιαχβέ » Λόγω τής υπερβολικής ευλαβείας τών Ισραηλιτών, και κατά παρεξήγησιν τού Λευϊτικού 24/κδ΄ 16, (το οποίο όμως απαγόρευε τη βλασφημία και όχι την προφορά τού ονόματος τού Θεού), απέφευγαν να προφέρουν το όνομα «Γιαχβέ». Έτσι, με τον καιρό ξεχάστηκε η σωστή προφορά τού ονόματος, καθώς οι Ισραηλίτες δεν είχαν φωνήεντα, αλλά έγραφαν μόνο τα σύμφωνα τών λέξεων. Μετά τον 6ο μ.Χ. αιώνα όμως, οι Μασορίτες, (Ιουδαίοι λόγιοι τής εποχής εκείνης), έβαλαν δικά τους φωνήεντα στις Εβραϊκές λέξεις. Στο Τετραγράμματο: «ΓΧΒΧ», επειδή δεν γνώριζαν τη σωστή προφορά τής λέξης: «Γιαχβέ», προσέθεσαν αυθαίρετα φωνήεντα, από τις λέξεις: «Αδωνάι» (Κύριος), και «Ελοχίμ». (Θεός). Έτσι, το τετραγράμματο «ΓΧΒΧ», έγινε: «Ιεχωβά». Οι σημερινοί αυτοαποκαλούμενοι «Μάρτυρες τού Ιεχωβά», αν και γνωρίζουν ότι η προφορά που χρησιμοποιούν για το όνομα τού Θεού είναι λάθος, επιμένουν να τη χρησιμοποιούν, επειδή «έτσι έχει γίνει συνήθεια». Στην παρατήρηση τών Χριστιανών ότι αυτή η εσφαλμένη χρήση τού ονόματος «Γιαχβέ» είναι ανεύθυνη, ίσως και βλάσφημη, απαντούν ότι «Και το όνομα τού Ιησού, στα Εβραϊκά δεν είναι Ιησούς, αλλά «Γεχοσούα», και παρ’ όλα αυτά, το χρησιμοποιούμε στα Ελληνικά ως: «Ιησούς». Κατά τον ίδιο τρόπο, δεν θα ήταν λάθος, να χρησιμοποιούμε την εσφαλμένη προφορά «Ιεχωβά», μια και έτσι έχει επικρατήσει». Σε αυτό, έχουμε να απαντήσουμε τα εξής: Το όνομα «Ιησούς», χρησιμοποιείται από την ίδια την Αγία Γραφή σε αυτή τη μορφή, και συνεπώς, μπορούμε να το χρησιμοποιούμε. Το όνομα «Ιεχωβά» όμως, δεν χρησιμοποιείται έτσι, και συνεπώς, δεν έχουμε το δικαίωμα να το χρησιμοποιούμε αυθαίρετα. Πολύ δε περισσότερο, εφ’ όσον σήμερα γνωρίζουμε την ορθή προφορά: «Γιαχβέ». Η Εκκλησία τού Κυρίου όμως, ενεργώντας όπως πάντοτε συνετά και με σεβασμό, χρησιμοποιεί για το Θεό τις προσφωνήσεις που χρησιμοποιούν οι Απόστολοι στην Καινή Διαθήκη. Αυτοί, ποτέ δεν χρησιμοποίησαν στην Καινή Διαθήκη το όνομα: «Ιεχωβά», ούτε καν το «Γιαχβέ». Το χρησιμοποιούν με την έννοιά του στα Ελληνικά, ως: «ο Ων», ή χρησιμοποιούν για το Θεό, λέξεις που χρησιμοποίησαν και οι μεταφραστές τής μετάφρασης τών Εβδομήκοντα, όπως Κύριος, ή Θεός. Έτσι αποδίδεται η έννοια τής λέξεως, πράγμα άλλωστε που ήθελε ο ίδιος ο Θεός όταν επέλεξε το παράξενο όνομα: «Είναι». Γιατί ο Θεός δεν επέλεξε ένα όνομα άγνωστης σημασίας, το οποίο θα έπρεπε να προφέρεται παραποιημένο, αλλά μια λέξη, με καθαρό περιεχόμενο, που θα περιείχε στοιχεία τής προσωπικότητάς Του, και μάλιστα αυτό το ίδιο του το «Είναι». Ας χρησιμοποιούμε λοιπόν το όνομα τού Θεού με την αληθινή του έννοια, για να δίνουμε τιμή σ’ αυτόν που «Είναι» στους αιώνες ο μόνος Θεός.

  27. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 5:58 ΜΜ

    Η λέξη ΓΙΑΧΒΕ, είναι ρηματικός τύπος τού (αρχαιότερα ήταν ), που σημαίνει: «είναι», με συνδετική αλλά και υπαρκτική έννοια. Στην Εβραϊκή φράση: το πρώτο: (είμαι), είναι συνδετικό, και έχει ως κατηγορούμενο την υπόλοιπη φράση, ενώ το 2ο είναι υπαρκτικό, και χρησιμοποιείται απολύτως. Υπαρκτικό είναι επίσης στη φράση: «Ο με απέστειλε». Το μελλοντικής εννοίας αλλού, εδώ είναι Ενεστωτικής, όπως δείχνει η μετάφραση τών Ο΄(Εβδομήκοντα). Η ακριβής απόδοσή του σε ενεστωτική έννοια, είναι: «ΕΙΜΑΙ».

  28. ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/17/2017 @ 6:01 ΜΜ

    Ότι και να λέτε πλανεμένα τέκνα της ΝΤΠ, του Γνωστικιστή Λιακόπουλου (της σατανολατρείας δηλαδή), ο μόνος δρόμος σωτηρίας του ανθρώπου είναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

    • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 6:53 ΜΜ

      Η “σωτηρια” ειναι η βεβαιωση της θρησκευτικης πιστης των πλανεμενων οπαδων των θρησκειων. Αναλογα την πιστη, αναλογη και η σωτηρια.

  29. Ανώνυμος 05/17/2017 @ 6:59 ΜΜ

    H ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΞΕΣΑΛΩΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΙ ΒΛΕΠΩ…ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ…
    ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕ???
    ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ…

    • Ανώνυμος 05/17/2017 @ 9:01 ΜΜ

      Δωσε ερμηνεια σε αυτο (Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ· Ἄς βάλῃ ἕκαστος τὴν ῥομφαίαν αὑτοῦ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὑτοῦ· καὶ διέλθετε καὶ ἐξέλθετε ἀπὸ πύλης εἰς πύλην διὰ τοῦ στρατοπέδου, καὶ ἄς θανατώσῃ ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν φίλον αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν πλησίον αὑτοῦ.ΕΞΟΔΟΣ 32-27)

      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ (DEDALOS) 05/17/2017 @ 11:17 ΜΜ

        Το εδάφιο στο οποίο αναφέρεσαι συνέβη αφού οι λεγόμενοι “αδελφοί” (στους οποίους γίνεται η αναφορά) έκαναν χρυσό άγαλμα το οποίο και προσκυνούσαν στην θέση του αληθινού θεού. Φαντάσου το εξής. Βγαίνεις από την Φαραωνική δομή, πας στην έρημο την μέση του πουθενά, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΠΟΡΟ με την μόνο έναν Οδηγό, έναν Προφήτη και την πίστη σε έναν αόρατο Θεό. Όποιος δεν ήθελε ως αρχηγό τον Μωυσή, μπορούσε να παραμείνει πίσω ως “Αιγύπτιος” και όχι ως “Εβραίος”. Στην έρημο κάθε σταγόνα νερού μετράει, κάθε κίνηση ή θα γίνει με στρατιωτική πειθαρχία ή θα αφίσουν τα κόκαλά τους εκεί, και σέρνουν μαζί τους και γυναίκες και μικρά παιδιά. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, με τα δεδομένα εκείνης της εποχής χωρίς ΣΙΔΗΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επιβιώσει μια ομάδα. Στην Έξοδο διαβάζουμε πως μια υπο-ομάδα Εβραίων άρχισαν να “διδάσκουν” τους άλλους να γυρίσουν πίσω στην Αίγυπτο… ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΦΑΡΑΩ και η ίδια “κουλτούρα” ήθελε να επαναφέρει τη συνήθεια να προσκυνάνε τα χρυσά αγάλματα από τους παλιούς θεούς. Βλέπουμε κάθε θρησκευτική επιλογή, γεννά και πολιτική επιλογή. Ο “προσκυνημένος” στην Αιγυπτιακή θεολογία, γίνεται και δούλος σε πολιτικό επίπεδο. Η θρησκευτική ανεξαρτησία τους οδήγησε σε πολιτική ανεξαρτησία. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΦΥΓΕ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΕΙΔΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΧΡΥΣΟ ΑΓΑΛΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ…. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΑΝΕΛΑΒΑΝ “ΕΞΥΠΝΟΙ” ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΣΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ. Από εκεί πηγάζει θεολογικά και το γνωστό ρητό του Κολοκοτρώνη “ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!!!”. Κατάλαβες τώρα για τι είδους “βία” μιλάμε και σε ποιες συνθηκες ζωής και θανάτου σε περιβάλλον ακραίας επιβίωσης; Όταν σκάβουν ένα τούνελ να σωθούν κάποιοι από μια φυλακή, όποιος από την ομάδα δεν συμμορφώνεται σε σαφείς οδηγίες από την Ηγεσία, τον “καθαρίζουν”. Το ίδιο γίνεται και στον ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ σε ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ! Η Φιλική Εταιρία έδωσε εντολή και καθάρισαν ένα από τα ηγετικά της στελέχη επειδή έθετε σε κίνδυνο την τεράστια προσπάθεια. Του έδωσαν πρώτα προειδοποίηση, και μετά τον δολοφόνησαν παρόλο που ήταν “αδερφός” τους! Θα μπορούσα να μεταφέρω αμέτρητα άλλα παραδείγματα. Ο Κολοκοτρώνης στην αυτοβιογραφία του λέει ξεκάθαρα τι παιζόταν με τους διεφθαρμένους τους “αδερφούς” του τους “Έλληνες” και στον Μοριά και γιατί ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ ΤΟΝ ΜΟΡΙΑ ΛΟΓΩ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ (ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙ). Δεν τα μαθαίνουμε στο σχολείο. ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ τον ΜΩΥΣΗ που έκανε εσωτερική “εκκαθάριση” με βάση πνευματική οδηγία ΕΝΩ ΠΡΟΣΕΥΧΟΤΑΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ) ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΙΜΑ! και το κρίνεις τελικά από το ψηλό βουνό της ηθικής σου, με βάση την ηθική της ΧΑΡΗΣ του Ιησού κατά της βίας (που σήμερα θεωρείται δεδομένη όπως εύστοχα πρόβλεψε ο Μοντεσκιέ), ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΙΜΑ!!!! ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ “ΟΥΜΑΝΙΣΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ” (κομμουνιστές, γαλλική επανάσταση) ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ “ΑΔΕΡΦΙΑ” ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!! Και ξαφνικά σου φαίνεται “βίαιος” ο ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ στην στάση του ΜΩΥΣΗΣ. Αυτό λέγεται αναχρονισμός. Διαβάστε κανονική ιστορία και αφίστε τις Λιακοπουλιάδες!!!

        • Ανώνυμος 05/18/2017 @ 3:07 ΜΜ

          dedale τα πολλα σου λογια ειναι φτωχια. Οι λευιτες αμαρτησαν ενωπιον του Θεου Γιαχβε και αυτος τους τιμωρησε βαζοντας τα ΑΔΕΛΦΙΑ τους και τους ΦΙΛΟΥΣ τους να τους σφαξουν δειχνοντας για αλλη μια φορα το διαστροφικο του προσωπο. ΕΡΩΤΗΣΗ στην θεση τους θα εσφαζες με το σπαθι σου,τα αδελφια σου και τους φιλους σου?

        • Ανώνυμος 05/18/2017 @ 3:41 ΜΜ

          dedale Ο βρεφοκτονος Θεος των χριστιανων Γιαχβε Ιησους (Α Σαμουηλ 15.3 ὕπαγε τώρα καὶ πάταξον τὸν Ἀμαλήκ, καὶ ἐξολόθρευσον πᾶν ὅ, τι ἔχει καὶ μή φεισθῇς αὐτούς· ἀλλὰ θανάτωσον καὶ ἄνδρα καὶ γυναῖκα καὶ παιδίον καὶ θηλάζον καὶ βοῦν καὶ πρόβατον καὶ κάμηλον καὶ ὄνον.) Σαν να λεμε τωρα οτι ο Χριστος διαταζει τους ορθοδοξους να σφαξουν τα βρεφη των απιστων που θηλαζουν.

      • Δεν φαινεται να δινει τετοια εντολη ο Θεος.Ο Μωυσης δινει την εντολη,χωρις να εχει παρει τη συγκαταθεση του Θεου.Παντα ετσι γινεται,καποιοι ανθρωποι δινουν εντολες που δεν πρεπει,στο ονομα του Θεου.Ολοι το εχουν κανει δυστυχως,λιγο εως πολυ.Γιατι ανεχεται ο Θεος τον Μωυση;Μα γιατι ειναι ο πιο πιστος και ο πιο ικανος για αυτη την αποστολη,να ηγηθει δηλ. των Εβραιων.[ετσι νομιζω,δεν ξερω την αποψη της Εκκλησιας επι του θεματος]

        • Ανώνυμος 05/18/2017 @ 3:26 ΜΜ

          ΠΔ καλησπερα. Αν ο Μωυσης εδωσε την εντολη χωρις την συγκαταθεση του Θεου βαφοντας τα χερια του με το αιμα 3000 ανθρωπων ο Γιαχβε θα τον τιμωρουσε, οπως και εκανε στην περιπτωση που δεν επικαλεστηκε την δυναμη του για ενα θαυμα που εκτελεσε. Μην ξεχνας ΠΔ οτι για ενα λαθος του Δαυιδ, ο Γιαχβε σκοτωσε 70000 αθωους ανθρωπους. Δεν υπαρχει κανενας λογος να απορρίψουμε το κειμενο (Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ)

          • Καλην εσπεραν φιλε.Δεν ειχε ανεβει η απαντηση σου οταν εστειλα το δευτερο σχολιο.Και παλι δεν μου λες ακριβως σε ποιο σημειο διαταζει ο Θεος τον Μωυση.Οσο για την τιμωρια,δεν υπηρχε πιο ικανος για την αποστολη.Και πιστευω οτι η τιμωρια για τις αυθαιρετες πραξεις του Μωυση ηταν να μην μπει στην γη της επαγγελιας.Αυτο βεβαια δεν μειωνει την αξια και την προσφορα του Μωυση και την παρακαταθηκη του.Δεν ξερω ισως ο Θεος ανεχεται καποια πραγματα,ακομα κι αν δεν εχει δωσει εντολη γι’αυτα,αν ειναι για το γενικοτερο συμφερον των ανθρωπων.

        • Θα ηθελα καποιος απο εσας που εβαλε dislike,να μου πει,σε ποιο σημειο ακριβως δινει εντολη ο Θεος στον Μωυση να σκοτωσει αυτους τους Εβραιους.Ενω μας δινει στην Εξοδο ολες τις συνομιλιες του Μωυση με το Θεο,στο συγκεκριμενο σημειο δεν λεει κατι.Αντιθετα μας λεει οτι μετα τη σφαγη ο Μωυσης ανεβηκε στο βουνο και ζητησε συγνωμη για τη συμπεριφορα των Εβραιων.Και σε πολλα σημεια στην Π.Δ.δειχνει το Θεο ετοιμο να τους συγχωρησει αν επιστρεψουν σ’αυτον.Εδω ομως δεν τους δινεται αυτη η δυνατοτητα.Οποιος θελει ας με βοηθησει να καταλαβω.Ειλικρινα μιλαω.

  30. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 7:32 ΜΜ

    Εδω ηθελα να το ποσταρω αυτο: Ο αληθινος λοιπον Απολλωνας του Πλατωνα σε αντιθεση με το κατασκευασμα του ΒαβυλονιοΑιγυπτιακοΕλληνοΙουδαικου ιερατειου (ας μην κανουμε διακρισεις στους μαλακες συμφωνα με την εθνικοτητα, καθως αυτο θα μας οδηγησει στο σημερα οπου πηξαμε στους μαλακες) ειναι ο Ομοπολων που εκφραζει την αρμονια των αντιθετων = TAO = 69 (yin-yang). Παρα τις φαιδρες λοιπον προσπαθειες των αθεων 12θειστων (whatever) να αποδειξουν το αντιθετο ο Απολλωνας υπαρχει και μας δειχνει και μεσα απο το Ελληνικο ματριξ την ΟΔΟ = ΤΑΟ καθως αλλωστε η Ελληνικη προσεγγιση ειναι το “Εν το Παν”. Ο Απολλωνας λοιπον που ειναι ταυτοχρονα κρυος-yin-6 και ζεστος-yang-9 και εκφραζει την αρμονια 69 των αντιθετων και συνεπως και την Χρυση Αναλογια 9 γιατι ειναι ολοκληρος ο κυκλος ΑΩ ΕΙ και συνεπως ανεξαρτητα με την γλωσσα που χρησιμοποιει η καθε παραδοση αυτος που προβλεπετε και μεσα απο την Αποκαλυψη αλλα ακομα και μεσα απο την παραδοση του Ρανγκαροκ (οπως θα ελεγε και Julius Evola) ειναι ο ΑΩ ΕΙ και συνεπως ειναι και ο Απολλωνας ακομα και αν για παραδειγμα ειναι Κινεζος αν και αυτο θα ηταν παραδοξο, καθως μιλαμε για καποια συγκεκριμενα δεδομενα που κατα κυριο λογο αφορουν την Ορθοδοξια και τους εθνικους και αρα η Χρυση Αναλογια θα μπορουσε για παραδειγμα να αφορα και την μεταξυ τους σχεση, καθως αλλωστε η Χριστιανικη ηθικη οπως και γενικοτερα η Χριστιανικη πραγματικοτητα με τα κακα της και τα καλα της ηταν και ενα αποτελεσμα της Ελληνικης φιλοσοφιας αλλα και της Ελληνικης εμπειριας-ενεργειας καθως η πραγματικοτητα ειναι οτι ο Χριστιανισμος υπηρξε ενα προϊών του Ελληνικου κοσμου οσο και αν αυτο δεν αρεσει αυτο σε καποιους και ακομα και στους παπαδες κλπ καθως ακομα και η ιδεα περι του υιου του Θεου ειναι ασυμβιβαστη με την Ιουδαικη παραδοση σε αντιθεση με τις υπολοιπες σημαντικες παραδοσεις οπως η Βαβυλωνιακη η Αιγυπτιακη η Φοινικη και η Ελληνικη, αρα ειναι και προφανες μεσα απο τον χαρακτηρα αυτης της θρησκειας οτι ο στοχος ηταν ο ΓΑΜΟΣ με την Ελληνικη φιλοσοφια και την ΕΡΕΥΝΑ και οχι το διαζυγιο. Αρα λοιπον η Π.Δ θα μπορουσε να ειναι ενα αντικειμενο μελετης των νεοπλατωνιστων της νεας γενιας που θα μπορουσαν να αναλαβουν αυτο το project και σε οτι αφορα δηλαδη αυτον τον ΓΑΜΟ και που θα μπορουσε να αποτελεσει την αφετηρια για την εθνικη αναγεννηση και αυτος ο γαμος ασφαλως δεν θα μπορουσε σε καμια περιπτωση να αφορα το σημεριο ιερατειο καθως ειναι και προφανες αλλωστε οτι εγω ειμαι ο Αρχιερεας της ταξης του Μελχισεδεκ που εδωσε τα ιερατικα δικαιωματα στον Αβρααμ (συμβολικο χιουμορ) και για αυτο αλλωστε και ο Βοθρολομαιος αλλα και ο Παπας θα πρεπει να ζητησουν απο μενα ιερατικα δικαιωματα για να τους επιστρεψω ενα φασκελο (χιουμορ συμβολικο). Οποιος βασικα ισχυριζεται οτι ο Βοθρολομαιος εχει παρει απο μενα ιερατικα δικαιωματα ειναι παντελως ηλιθιος (χιουμορ) και κινδυνευει να πεσει στα δικτυα του Αντιχριστου (χιουμορ) που ειναι η δυναμη η οποια επι της ουσιας προσπαθει να ματαιωσει αυτον τον γαμο αλλιως τιποτα δεν θα εβγαζε νοημα και σε οτι αφορα τον γαμπρο της αρχαιας αγΕλ(λ)αδας και δηλαδη εμενα (χιουμορ). Triple Hit in the name of the Mother the Father and the Son.

  31. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ: STRIKER MODE 05/17/2017 @ 8:17 ΜΜ

    Εγω λοιπον ειμαι ο striker της εθνικης ομαδας που θα λυσει ολα τα θεολογικα προβλματα του Ελληνικου ποδοσφαιρου καθως ειναι προφανες ακομα και στους πλεον αδαεις οτι οταν φτανει η μπαλα στα ποδια μου ειναι σιγουρο γκολ καθως απο τοτε που επαιζα ποδοσφαιρο βαριομουνα να τρεχω δεξια και αριστερα και απλα καθομουν εκει κοντα στο τερμα και περιμενα την πασα για να σκισω τα δικτυα και να κλεψω την δοξα απο ολους τους υπολοιπους. Ειναι προφανες λοιπον οτι ολοι εσεις που ερχεστε απο τα αριστερα (πχ τον Σφυριζα) και τα δεξια (π.χ την Χ.Α) με την μπαλα στα ποδια ψαχνετε να βρειτε εμενα για να σκοραρουμε και αυτο πρεπει απλα να το αντιλφθειτε γιατι απο παντα ο σκορερ ειναι εκει κοντα στο τερμα και περιμενει για την πασα και πρεπει βασικα να το αντιληφθειτε οτι ειμαστε ομαδα και οτι ο σκορερ εχει στην μπλουζα του το αριθμο 9 ο οποιος στην γλωσσα του Αρχετυπου εκφραζει την Χρυση Αναλογια (αυτο μπορω να το αναλυσω). Θα μπορουσε ασφαλως καποιος απο εσας να ειναι ο striker της ομαδας αλλα πως θα φτιαχνατε ομαδα με ατομισμους και “παλικαριες” οταν επι της ουσιας προσπαθειτε να κλεψετε την δοξα απο τον θεο (9) και οταν δεν υπαρχει καν μεσα στο μυαλο σας η εννοια της πασας; Δεν το εχετε καταλαβει ακομα οτι οι αντιπαλοι ειναι ομαδα που ξερει να πασαρει; Δυστηχως δεν μπορω να παιζω σε ολες τις θεσεις της ομαδας καθως αλλωστε βαριεμαι το τρεχαλητο αλλα στην αναγκη θα μπορουσα να παιξω και στοπερ και να βαλω τα ποδια μου στην φωτια (οπως και εκανα στα ηρωικα εφηβικα μου χρονια που ελιωσα τα ποδια με τις μαλακιες που εκανα) για να μαρκαρω το 9αρι της αλλης ομαδας αν και εφοσον δηλαδη ΥΠΗΡΧΕ ΟΜΑΔΑ. Εδω περα το μονο που υπαρχει ειναι ενα αριστεροδεξιο κωλοχανειο και ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ. Υ.Γ O Striker will strike again.

  32. ΄΄Ηταν ενας ανθρωπος οικοδεσποτης,ο οποιος φυτεψε αμπελωνα και τον περιεβαλε με φραχτη και εσκαψε σ’αυτον πατητηρι και οικοδομησε πυργο και τον νοικιασε σε γεωργους και αποδημησε.Οταν λοιπον πλησιασε ο καιρος των καρπων,απεστειλε τους δουλους του προς τους γεωργους να λαβουν τους καρπους του.Και αφου επιασαν οι γεωργοι τους δουλους του,εναν εδειραν,αλλον σκοτωσαν,αλλον λιθοβολησαν.Παλι απεστειλε αλλους δουλους περισσοτερους απο τους πρωτους και εκαναν σ’αυτους ομοιως.Υστερα λοιπον,απεστειλε προς αυτους το γιο του λεγοντας:΄΄θα ντραπουν το γιο μου΄΄.Οι γεωργοι ομως,οταν ειδαν το γιο,ειπαν μεταξυ τους.΄΄Αυτος ειναι ο κληρονομος.Ελατε να τον σκοτωσουμε και να εχουμε την κληρονομια του΄΄.Και αφου τον επιασαν,τον εβγαλαν εξω απο τον αμπελωνα και τον σκοτωσαν.Οταν λοιπον ερθει ο κυριος του αμπελωνα,τι θα κανει στους γεωργους εκεινους;΄΄.Του λενε:΄΄Τους κακους,κακως θα τους εξολοθρεψει και τον αμπελωνα θα τον νοικιασει σε αλλους γεωργους,που θα του αποδωσουν τους καρπους στους καιρους τους΄΄.΄Τους λεει ο Ιησους:΄΄Ποτε δεν διαβασατε στις Γραφες,Λιθο που αποδοκιμασαν οι οικοδομοι,αυτος εγινε κορωνιδα,απο τον Κυριο εγινε αυτος και ειναι θαυμαστος στα ματια μας;Γιάυτο σας λεω οτι θα αφαιρεθει απο εσας η Βασιλεια του Θεου και θα δοθει σε εθνος που θα κανει τους καρπους της.Και οποιος πεσει πανω στο λιθο αυτο θα συντριφτει,ενω πανω σε οποιον πεσει θα τον θρυμματισει΄΄.Και οταν ακουσαν οι αρχιερεις και οι Φαρισαιοι τις παραβολες του,καταλαβαν οτι γι’αυτους τις λεει.Και ενω ζητουσαν να τον συλλαβουν,φοβηθηκαν τα πληθη,επειδη τον ειχαν για προφητη.[ποιος νομιζετε οτι ειναι ο κυριος του αμπελωνα,ποιοι οι δουλοι που εστειλε,ποιος ο γιος,ποιοι οι κακοι γεωργοι]

  33. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ: PASSING GAME 05/17/2017 @ 9:15 ΜΜ

    Το ΥΗWH στην Εβραικη συμβολολογια συμβολιζει την Αλχημικη ενωση των αντιθετων 69-ΤΑΩ-IAO-YAO εξου και η μεταφραση του Τετραγραμματου απο τους Εβδομηκοντα σε ΙΑΩ που στους ειδκους των ημερων (δηλαδη τους νεοπλατωνιστες κατα κυριο λογο) ηταν ο διπολικος Ιανος που με καποιο περιεργο και ακατανοητο τροπο ηταν και ο Απολλωνας συμφωνα με τους Ρωμαιους ειδικους ο οποιος επισης εκφραζει μια διπλη προσωπικοτητα επι της ουσιας που για αλλους λεω εγω μπορει να ειναι κρυα-666 = CHRISTOS και για αλλους ζεστη 9 συμφωνα και με τους νομους της φυσης δηλαδη οπου αυτοι που βρισκονται πιο κοντα στην ζεστη-yang-9 βρισκονται στην αγγαλια του Θεου που στους αγωνες καθετε και περιμενει εκει καπου κοντα στο τερμα για να σκοραρει καθως το ποδοσφαιρικο του μεγαλειο δεν του επιτρεπει να εγκλωβιστει μεσα στην ματαιοτητα του τρεχαλητου του δεξια και του αριστερα εκει οπου βασικα ενα καθαροαιμο striker οπως για παραδειγμα ο Καντονα (9) μπορει να βαλει γκολ ακομα και με μια κλανια του και για αυτο αλλωστε ειναι ο Ομοπολων 69 που μπορει ασφαλως να παιξει και ως κοφτης (6) αναλογα με τις αναγκες του αγωνα καθως βασικα μιλαμε για το απολυτο ποδοσφαιρικο ταλεντο που ειναι μια ομαδα μονος του και ειναι τοσο τεραστιος που μπορει ακομα και να πασαρει στον εαυτο του.

  34. Ανεβασα το αρθρο στο προφιλ μου στο Google+ κ με στολισαν κανινικα! Μου ειπαν πως ειμαι αιρετικη που αρνουμαι τον Μωυση ως Παναγιο! Κ επισης πως οι δεκα εντολες δωθηκαν απο τον Υιο του Θεου!!!!!!! Ειμαι λεει σε πλανη …..

  35. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/18/2017 @ 10:25 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΕ!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ:
    Η Καινή Διαθήκη δεν αναφέρει πουθενά το όνομα: “Γιαχβέ”, όμως αναφέρει την Ελληνική του μετάφραση, “ο Είναι”, ή “ο Ων”.
    Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΕΓΩ ΕΙΜΙ,ΣΤΑ
    ΕΒΡΑΙΚΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑΧΒΕ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΟΝ ΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ
    ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,
    ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ Κ.Δ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ ΩΣ ΤΙΜΩΡΙΑ
    ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ ΩΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ=ΑΓΑΠΗ.
    ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ,ΣΕ ΕΝΑ PRIVE ΠΡΟΣΩΠΟ, ΣΑΤΡΑΠΗ
    -ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΥΛΑΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΛΛΟΓΕΝΗ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ –
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΟΙ,ΘΕΟ
    ΤΗΣ ΥΛΗΣ=ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ=ΜΑΜΩΝΑ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΥΣ ΥΛΙΚΑ(ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ)
    ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ =MIΣΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ(ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ)
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ
    ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ ΜΕ 3 ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΝ ΥΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ
    ΠΝΕΥΜΑ=ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ(ΛΙΓΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ
    ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ).
    ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ?
    Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ=ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ,
    ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ?
    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΑ ΘΕΙΚΟ,
    ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΥΙΟ-ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΚΠΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΕΙ.
    ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ Ο ΜΩΥΣΗΣ(ΜΩΑΜΕΘ) ΕΙΔΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΓΓΕΛΟ( ΕΚΠΤΩΤΟ ΑΓΓΕΛΟ)
    ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΘΕΟ=ΓΙΑΧΒΕ=ΑΛΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ
    Η ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ .
    Η ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΗ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΒΛΑΜΜΕΝΑ
    ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ.
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΑΝ ΧΑΙΔΕΥΕΤΑΙ ΚΑΤΙ.
    ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
    ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΖΕΙΣ ΣΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΜΟΙΦΘΕΙΣ ΩΣ ΚΤΗΝΟΣ ΥΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ.(ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ)
    ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΙΣΜΟ Ο ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΟΥΣΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ.
    ΕΑΝ ΠΟΤΙΣΕΙΣ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ
    ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ.(ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ).
    ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΑΝ ΦΘΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΙΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ,
    ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,
    ΕΙΣΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ(ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ)
    ΙΔΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΛΛΗ ΟΥΣΙΑ.

    • Ανώνυμος 05/18/2017 @ 3:34 ΜΜ

      Ασχετε Αδαη καλησπερα. Αν εισαι χριστιανος ορθοδοξος τοτε διαφωνεις με την εκκλησια σου, οχι με εμενα.
      http://www.paterikiorthodoxia.com/2013/10/Yaxve-o-Theos-ton-Xristianvon.html
      Γιαχβέ ο Θεός τών Χριστιανών

    • Μην ξεχωρίζεις τον Ιαχβέ των Εβραίων με τον Θεό των Χριστιανών. Είναι ο Ένας και Αυτός και Μόνος Θεός. Δες ένα από τα σχόλια του ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ να καταλάβεις τι σημαίνει. Υπάρχει μεγάλη πλάνη με ανθρώπους να θέλουν να ξεχωρίσουν τον Ιαχβέ (ως μοχθηρό) και την Π.Διαθήκη (ως εξίσου μοχθηρή) και άσχετη με τον Χριστιανισμό. Μην πέφτεται στην πλάνη. Υπάρχουν κύκλοι στην Αμερική που δυστυχώς έχουν φτάσει στο σημείο να πούνε πως η Αγία Γραφή είναι το Θηρίο της Αποκάλυψης. Για τέτοια πλάνη μιλάμε. Και αυτά είναι άτομα που υποτίθεται είχαν οράματα με τον Χριστό… αυτό τα λέει όλα… Υπάρχει μεγάλη πλάνη. Προσέξτε…

      • Αν μπορεί ο moderator να διορθώσει το πέφτεται σε πέφτετε… λάθος λόγω βιασύνης.

      • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/18/2017 @ 8:32 ΜΜ

        ΣΥΜΠΑΘΑΜΕ ΦΙΛΕ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ

        -ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ-

        ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

        ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?

        ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

        ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ

        ΓΙΑΧΒΕ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.

        ΤΥΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ .

        ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ.

        Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΝ ΥΙΟ

        ΛΟΓΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ .

        ΕΝΑ ΓΝΩΣΤΟ ΕΒΡΑΙΟ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ ΕΛΕΓΕ

        ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟΠΑΙΔΙΑ.

        ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΗΚΕΣ?

        ΤΙ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑ?

        ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

  36. Παιδιά όλα αυτά έχουν αποκαλυφθεί από εδώ: http://antexeistinalitheia.gr/
    και όχι από τον Λιακόπουλο.

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/18/2017 @ 5:59 ΜΜ

      Φίλε μου, διαβάζοντας το βιβλίο ή τη θεωρία της Καλογερά ή του Λιακόπουλου είναι ένα και το αυτό. Σε ενημερώνω ότι η θεωρία αυτή είναι συγκεκριμένη, με μικρές επουσιώδεις διαφορές και είναι η ΒΙΒΛΟΣ των σατανολατρών. Κυριολεκτικά μιλάω και αν θες στο αποδεικνύω όποτε θέλεις.

      • Φίλε μου την Αλήθεια την έχουμε μέσα μας, δεν την μαθαίνουμε, την θυμόμαστε, οπότε τι άραγε πιστεύεις πως μπορείς να μου αποδείξεις? Το να εξισώνεις την Κα Καλογερά με τον Λιακόπουλο είναι κακοήθεια εκ μέρους σου, όχι ΔΕΝ είναι ένα και το αυτό. Η κα Καλογερά είναι το γνήσιο και ο άλλος είναι ο κάλπικος αντιγραφέας. Ο καθένας βέβαια διαλέγει την παράταξη του ανάλογα με το από που υποκινείται.

        • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 05/19/2017 @ 4:42 ΜΜ

          Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κανείς από τους δύο. Μια διευκρίνιση μόνο για τις αποδείξεις που σου έγραψα. Αναφέρομαι στην σχέση της θεωρίας Καλογερά με τους σατανολάτρες.

  37. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/18/2017 @ 9:52 ΜΜ

    AWOKEN ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΩ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ,

    ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΕΙΟ.

    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ!

  38. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/19/2017 @ 9:57 ΠΜ

    ΦΙΛΕ AWOKEN, ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΕΣΚΕΣΑΙ ΝΑ

    ΤΡΑΒΑΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΤΕΙΣ

    ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΟΥ.ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΨΥΛΛΟΥΣ

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑ ΤΟΥ

    ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.

    Όχι! Δεν έχουμε τον ίδιο Θεό με τους μη Χριστιανούς! Το απολύτως ουσιώδες – εκ των ων ουκ άνευ – για να γνωρίσουμε τον Πατέρα, είναι ο Υιός: «Αυτός που έχει δει εμένα, έχει δει τον Πατέρα· κανείς δεν έρχεται προς τον Πατέρα, παρά μόνο μέσω εμού» (Ιω. 14:6,9). Ο Θεός μας είναι ένας Θεός ενσαρκωμένος, τον οποίο «έχουμε δει με τα μάτια μας κι έχουμε αγγίξει με τα χέρια μας» (Α’ Ιω. 1:1). Ο άυλος έγινε υλικός για τη σωτηρία μας, όπως λέει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, κι έχει αποκαλυφθεί σε μας. Αλλά πότε αποκαλύφθηκε στους σημερινούς Εβραίους και Μουσουλμάνους, έτσι ώστε να υποθέσουμε πως γνωρίζουν το Θεό; Αν έχουν μια πλήρη κατανόηση του Θεού έξω από τον Ιησού Χριστό, τότε ο Χριστός ενσαρκώθηκε, πέθανε και αναστήθηκε ματαίως!
    Σύμφωνα με τα λόγια του Χριστού, δεν έχουν ακόμα έρθει πλήρως στον Πατέρα. Έχουν κάποια ιδέα περί Θεού, αλλά αυτή η ιδέα δεν περιλαμβάνει την πλήρη αποκάλυψη του Θεού που δόθηκε στον άνθρωπο δια του Ιησού Χριστού. Για μας τους Χριστιανούς, ο Θεός είναι ασύλληπτος, ακατανόητος, απερίγραπτος και άυλος, όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος. Για τη σωτηρία μας έγινε (στο βαθμό που είμαστε ενωμένοι μαζί Του) συνειλλημένος, περιγραπτός και υλικός, εξ αποκαλύψεως στο μυστήριο της ενσάρκωσης του Υιού Του. Σ’ Αυτόν ας είναι η δόξα στους αιώνες των αιώνων. Αμήν. Και γι’ αυτό ο άγιος Κυπριανός της Καρχηδόνας λέει ότι όποιος δεν έχει την Εκκλησία για Μητέρα, δεν έχει το Θεό για Πατέρα!
    Μακάρι ο Θεός να μας διαφυλάξει από την αποστασία και από τον ερχομό του Αντιχρίστου, τα προκαταρκτικά σημεία του οποίου πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα. Μακάρι να μας προστατέψει από τη μεγάλη θλίψη, την οποία ούτε και οι εκλεκτοί δεν θα είναι σε θέση να υπομείνουν δίχως τη χάρη Εκείνου που θα μικρύνει αυτές τις ημέρες. Και μακάρι να μας προστατέψει διατηρώντας μας στο «μικρό ποίμνιο», το «υπολειπόμενο σύμφωνα με την εκλογή της χάρης», έτσι ώστε σαν τον Αβραάμ να μπορέσουμε να αναγαλλιάσουμε στο φως του προσώπου Του, με τις πρεσβείες της Παναγίας Μητέρας του Θεού και Αειπαρθένου Μαρίας, όλων των κατοίκων του ουρανού, των νεφών των μαρτύρων, προφητών, ιεραρχών, ευαγγελιστών, και ομολογητών που έμειναν πιστοί μέχρι θανάτου, που έχυσαν το αίμα τους για το Χριστό, που μας απέκτησαν με το ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού στα νερά του Βαπτίσματος. Είμαστε τα παιδιά τους – οπωσδήποτε αδύναμα, αμαρτωλά και ανάξια· αλλά δεν θα τείνουμε τα χέρια μας προς ένα ξένο θεό! Αμήν
    Απόσπασμα από το βιβλίο του Ιερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ «Η Ορθοδοξία και η θρησκεία του μέλλοντος»
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

  39. Ιπποκρατης 10/14/2018 @ 4:59 ΜΜ

    Διαβάζοντας ολα τα σχόλια σας εδω μεσα αισθάνθηκα μια απέραντη αηδία . Τρώγεστε για μια ξενόφερτη θρησκεια που ευθύνεται για απίστευτες γενοκτονίες τοσο στον Παλαιό οσο και στον Νέο Κοσμο. Αναρωτιέμαι , (εαν βαβαια αισθάνεστε Ελληνες ) εαν έχετε ενδιαφερθεί για το Αξιακό Συστημα των Προγόνων μας . Διαθέτουμε Ποιητές , Φιλοσόφους και Επιστήμονες που διδάσκονται σε ολα τα Πανεπιστήμια του κοσμου .

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*