Διαφημίσεις

Ό ορρός τής Κίρκης, τά εμβόλια τών σατανοσιωνιστών… Η αποβλάκωση άγριων θηρίων από τόν Όμηρον καί τόν Ησαϊα.. Τά ζόμπυ τής αρχαιότητος… Συγγνώμη που θά σέ πάρω από τήν Κίρκη/Οδυσσέα ώς τόν Αδάμ/Σέλληνες…

Παραθέτουμε τί λέγει η Ιστορία από τούς Όμηρον καί Ησίοδον διά τήν Κίρκην καί τί λέγει ό Ησαϊας διά τά εξημερωμένα αποβλακωμένα ή αγαθοποιημένα άγρια θηρία καί αμέσως μετά τά σχόλια μάς…

Στην ελληνική μυθολογία η Κίρκη ήταν δευτερεύουσα θεότητα, κατ’ άλλους μάγισσα ή νύμφη. Πατέρας της ήταν ο θεός Ήλιος και μητέρα της η Πέρση, μία από τις Ωκεανίδες. Η Κίρκη ήταν αδελφή του Αιήτη και της Πασιφάης.

Η Κίρκη ζούσε στο νησί στο οποίο ήταν βασίλισσα, την Αιαία και μεταμόρφωνε τους εχθρούς της ή όσους την προσέβαλαν σε ζώα με τη χρήση μαγικών ποτών, καθώς γνώριζε πολλά για τα βότανα και τη φαρμακευτική τους επίδραση.

Η Κίρκη είναι περισσότερο γνωστή από την Οδύσσεια του Ομήρου, όπου περιγράφεται να ζει σε ένα μέγαρο στη μέση ενός ξέφωτου, σε ένα πυκνό δάσος, και να υφαίνει σε έναν τεράστιο αργαλειό.

Σύμφωνα με τα λόγια του ίδιου του Οδυσσέα, τριγύρω υπήρχαν λιοντάρια και λύκοι, φαρμακωμένα θύματα της μαγείας της, που δεν ήταν επικίνδυνα για όσους επισκέπτονταν το μέρος. Εκεί έφθασαν ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του κατά την περιπλάνησή τους. Τους πρώτους από αυτούς που την επισκέφθηκαν η Κίρκη προσκάλεσε σε γεύμα με φαγητά στα οποία είχε ρίξει κάποιο από τα μαγικά της φίλτρα. Μετά το φαγητό, τους άγγιξε με το μαγικό της ραβδάκι και τους μεταμόρφωσε σε χοίρους.

Μόνο ο Ευρύλοχος, που την υποψιάσθηκε από την αρχή, γλίτωσε και ειδοποίησε τον Οδυσσέα και τους άλλους που είχαν μείνει στα πλοία τους. Ο Οδυσσέας ξεκίνησε να σώσει τα θύματα της Κίρκης. Στο δρόμο τον πρόλαβε ο Ερμής και του είπε να προμηθευθεί το βοτάνι μώλυ για να μην έχει την ίδια τύχη. Έτσι και έγινε. Αφού τα μαγικά της Κίρκης απέτυχαν, η μάγισσα εξεπλάγη τόσο ώστε να ερωτευθεί τον Οδυσσέα και να συμφωνήσει να ξαναδώσει στους συντρόφους του την ανθρώπινη μορφή.

Στη συνέχεια ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του παρέμειναν στο νησί της επί ένα έτος και μετά τους έδωσε οδηγίες πώς να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, περιγράφοντάς τους δύο διαφορετικές πορείες.
Προς το τέλος του έργου του Θεογονία[4] ο Ησίοδος γράφει ότι η Κίρκη γέννησε τρία παιδιά από τον Οδυσσέα: τον Άγριο, τον Λατίνο και τον Τηλέγονο. Τα δύο τελευταία, όταν μεγάλωσαν, βασίλευσαν επί των Τυρρηνών ή των Ετρούσκων. Μεταγενέστεροι ποιητές όμως κάνουν λόγο μόνο για τον Τηλέγονο.

Μόλις ο Τηλέγονος μεγάλωσε, η μητέρα του τον απέστειλε να βρει τον Οδυσσέα, που στο μεταξύ είχε επιστρέψει από καιρό στην Ιθάκη, αλλά όταν έφθασε εκεί, σκότωσε κατά λάθος τον πατέρα του.

Επέστρεψε με το σώμα του Οδυσσέα στην Αιαία, φέρνοντας μαζί του τη χήρα του Πηνελόπη και τον Τηλέμαχο. Εκεί, η Κίρκη τους έκανε αθάνατους και παντρεύτηκε τον Τηλέμαχο, ενώ ο Τηλέγονος νυμφεύθηκε την Πηνελόπη.

Ο Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς (1.72.5) αναφέρει τον ιστορικό Ξεναγόρα να υποστηρίζει ότι τα παιδιά του Οδυσσέα και της Κίρκης ήταν οι Ρώμος, Αντείας και Αρδείας, που ίδρυσαν αντιστοίχως τις πόλεις Ρώμη, Άντιο και Αρδέα.

Η Κίρκη αναφέρεται σε αρχαία παράδοση ότι εξάγνισε τους Αργοναύτες για τον θάνατο του Αψύρτου. Σε μεταγενέστερους μύθους, η Κίρκη φέρεται να μεταμόρφωσε τον Πίκο σε δρυοκολάπτη επειδή αρνήθηκε τον έρωτά της και τη Σκύλλα σε τέρας όταν ο Γλαύκος, τον οποίο αγαπούσε η Κίρκη, διακήρυξε τον αθάνατο έρωτά του για τη Σκύλλα. Επιπλέον, η Κίρκη φέρεται να είχε μία κόρη, την Αίγα.
Σύνζυγός ή σύζζυγος Τηλέμαχος, σύντροφος Οδυσσέας πατέρας τού Τηλέμαχου καί τής Πηνελόπης. Τέκνα Άγριος, Αύσων, Αρδείας, Τηλέγονος, Λατίνος, Κασσιφόνη. Γονείς Ήλιος καί Πέρση ή κατ’ άλλους Αιήτης Εκάτη… Όλα έχουν τήν σημασία τούς… Αδέλφια Πασιφάη, Αιήτης, Περσέας, Πέρσης…

Κίρκη, ελληνικό γυναικείο κύριο όνομα (βαφτιστικό όνομα).

Όνομα αρχαιοελληνικής προέλευσης, που πιθανώς ανάγεται στο ουσιαστικό κίρκος «γεράκι», αβέβαιου ετύμου, ίσως ονοματοποιημένη λέξη που συνδέεται με το αρχαιοελληνικό συνώνυμο κρέξ.[1]
Στην αρχαιοελληνική μυθολογία, η ἐϋπλόκαμος Κίρκη ήταν κόρη του θεού Ήλιου και της ωκεανίδας Πέρσης (Οδύσσεια, κ΄ 135). Σύμφωνα με τον Ησίοδο, με τον Οδυσσέα έκανε τον Ἄγριο (Θεογονία, 1011).[2]

Σήμερα, μετωνυμικά, Κίρκη είναι η καταλυτική γοητεία που επιδρά πάνω στον άνθρωπο, που δεσμεύει και αιχμαλωτίζει κάποιον, λ.χ. η Κίρκη της εξουσίας.[3]
Αν δεχτούμε ότι η ετυμολόγηση της Κίρκης ανάγεται στη λέξη κίρκος, τότε σημασιολογικά το όνομα Κίρκη είναι παρεμφερές με τα ονόματα Ιέραξ, Γεράκης, Γερακίνα, Παχώμιος, Φάλκος κτλ.

Ησαϊας 11 τό οποίον παρουσιάσαμε προσφάτως… καί συνδέεται μ’ αυτά…

ΚΑΙ ἐξελεύσεται ράβδος ἐκ τῆς ρίζης ᾿Ιεσσαί, καὶ ἄνθος ἐκ τῆς ρίζης ἀναβήσεται. 2 καὶ ἀναπαύσεται ἐπ᾿ αὐτὸν πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πνεῦμα σοφίας καὶ συνέσεως, πνεῦμα βουλῆς καὶ ἰσχύος, πνεῦμα γνώσεως καὶ εὐσεβείας· 3 ἐμπλήσει αὐτὸν πνεῦμα φόβου Θεοῦ. οὐ κατὰ τὴν δόξαν κρινεῖ οὐδὲ κατὰ τὴν λαλιὰν ἐλέγξει, 4 ἀλλὰ κρινεῖ ταπεινῷ κρίσιν καὶ ἐλέγξει τοὺς ταπεινοὺς τῆς γῆς· καὶ πατάξει γῆν τῷ λόγῳ τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ ἐν πνεύματι διὰ χειλέων ἀνελεῖ ἀσεβῆ· 5 καὶ ἔσται δικαιοσύνῃ ἐζωσμένος τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ καὶ ἀληθείᾳ εἰλημένος τὰς πλευράς. 6 καὶ συμβοσκηθήσεται λύκος μετ᾿ ἀρνός, καὶ πάρδαλις συναναπαύσεται ἐρίφω, καὶ μοσχάριον καὶ ταῦρος καὶ λέων ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ παιδίον μικρὸν ἄξει αὐτούς· 7 καὶ βοῦς καὶ ἄρκος ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ ἅμα τὰ παιδία αὐτῶν ἔσονται, καὶ λέων καὶ βοῦς ἅμα φάγονται ἄχυρα. 8 καὶ παιδίον νήπιον ἐπὶ τρώγλην ἀσπίδων καὶ ἐπὶ κοίτην ἐκγόνων ἀσπίδων τὴν χεῖρα ἐπιβαλεῖ. 9 καὶ οὐ μὴ κακοποιήσουσιν, οὐδὲ μὴ δύνωνται ἀπολέσαι οὐδένα ἐπὶ τὸ ὄρος τὸ ἅγιόν μου, ὅτι ἐνεπλήσθη ἡ σύμπασα τοῦ γνῶναι τὸν Κύριον ὡς ὕδωρ πολὺ κατακαλύψαι θαλάσσας.
10 Καὶ ἔσται ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἡ ρίζα τοῦ ᾿Ιεσσαὶ καὶ ὁ ἀνιστάμενος ἄρχειν ἐθνῶν, ἐπ᾿ αὐτῷ ἔθνη ἐλπιοῦσι, καὶ ἔσται ἡ ἀνάπαυσις αὐτοῦ τιμή. 11 καὶ ἔσται τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνη προσθήσει Κύριος τοῦ δεῖξαι τὴν χεῖρα αὐτοῦ τοῦ ζηλῶσαι τὸ καταλειφθὲν ὑπόλοιπον τοῦ λαοῦ, ὃ ἂν καταλειφθῇ ἀπὸ τῶν ᾿Ασσυρίων καὶ ἀπὸ Αἰγύπτου καὶ Βαβυλωνίας καὶ Αἰθιοπίας καὶ ἀπὸ ᾿Ελαμιτῶν καὶ ἀπὸ ἡλίου ἀνατολῶν καὶ ἐξ ᾿Αραβίας. 12 καὶ ἀρεῖ σημεῖον εἰς τὰ ἔθνη καὶ συνάξει τοὺς ἀπολομένους ᾿Ισραὴλ καὶ τοὺς διεσπαρμένους τοῦ ᾿Ιούδα συνάξει ἐκ τῶν τεσσάρων πτερύγων τῆς γῆς. 13 ἀφαιρεθήσεται ὁ ζῆλος ᾿Εφραὶμ καὶ οἱ ἐχθροὶ ᾿Ιούδα ἀπολοῦνται· ᾿Εφραὶμ οὐ ζηλώσει ᾿Ιούδαν, καὶ ᾿Ιούδας οὐ θλίψει ᾿Εφραίμ. 14 καὶ πετασθήσονται ἐν πλοίοις ἀλλοφύλων θάλασσαν, ἅμα προνομεύσουσι καὶ τοὺς ἀφ᾿ ἡλίου ἀνατολῶν καὶ ᾿Ιδουμαίαν· καὶ ἐπὶ Μωὰβ πρῶτον τὰς χεῖρας ἐπιβαλοῦσιν, οἱ δὲ υἱοὶ ᾿Αμμὼν πρῶτοι ὑπακούσονται. 15 καὶ ἐρημώσει Κύριος τὴν θάλασσαν Αἰγύπτου καὶ ἐπιβαλεῖ τὴν χεῖρα αὐτοῦ ἐπὶ τὸν ποταμὸν πνεύματι βιαίῳ καὶ πατάξει ἑπτὰ φάραγγας, ὥστε διαπορεύεσθαι αὐτὸν ἐν ὑποδήμασι· 16 καὶ ἔσται δίοδος τῷ καταλειφθέντι μου λαῷ ἐν Αἰγύπτῳ, καὶ ἔσται τῷ ᾿Ισραὴλ ὡς ἡ ἡμέρα ὅτε ἐξῆλθεν ἐκ γῆς Αἰγύπτου.

Η Κίρκη μαγεύει τούς λέοντες καί τούς λύκους καί τούς κάνει αρνάκια… Ό Όμηρος έζησε τόν 9ον ή 8ον αιώνα π.Χ. καί απόθανε τόν 8ον αιώνα π.Χ… Εικάζεται ότι ήταν από επτά διαφορετικές ελληνικές πόλεις αλλά αρχαιοελληνικά στοιχεία δείχνουν ότι ήταν από τήν Σαλαμίνα τής Αμμοχώστου Κύπρου, τήν πόλη οπού έκτισε ό έκ νήσου Σαλαμίνα ήρωας τού τρωϊκού πολέμου Τεύκρος αδελφός τού Αίαντα. Περί τής κυπριακής καταγωγής τού Όμηρου θά αναφερθούμε σ’ άλλον άρθρον…
Ό Ησαϊας εικάζεται ότι γεννήθηκε τό 765 π.Χ… Φαίνεται ότι είναι μεταγενέστερος τού Όμηρου… Ό Ησαϊας είς τό 11ον κεφ. τού αναφέρει παραδόξως πολέμους καί σφαγές οπού έγιναν τήν εποχήν τού βασιλέως Σαούλ (1040 – 1011 π.Χ.) ός ήταν ό βασιλέας πρίν τόν Δαυίδ. Δέν γνωρίζουμε διατί τά έγραψε ή εάν θά επαναληφθούν ή επαναλήφθηκαν έν μέρει είς τούς απογόνους όσων αναφέρει… Η αναφορά τής λεηλάτησης τών Ανατολίτων πιθανόν νά έχει σχέση μέ τούς Ανατολίτες Ασιάτες καί τήν προφυτεία δι’ εκστρατεία εκχριστιανισμού τών ειδωλολατρών… Μπορεί νά σάς ξενίζει αυτόν αλλά πολλά οπού μάς ξένιζαν έως καί πρίν τήν εμφάνιση τού κορωνοϊού τώρα τά βιώνουμε, συνεπώς ίδωμεν…

Ό Ησαϊας βάζει τόν βούν μέ τήν άρκτον νά βόσκουν μαζύν, διότι η άρκτος/αρκούδα είναι παμφάγος καί συνάμα ευτραφής όπως η αγελάδα… Τό ερίφιον θά ξαπλώνει δίπλα από τήν λεοπάρδαλη κ.τ.λ., δηλαδή όλα τά ζώα θά γίνουν αγαθά καί βοτανοφάγα…

Δέν γνωρίζουμε εάν οί λέοντες καί οί λύκοι τής Κίρκης έτρωγαν χόρτα ούτε άν μάς πληροφορεί ό Όμηρος ή ό Ησίοδος, αλλά προφανώς διά νά μήν είναι επικύνδινα αυτά τά θηρευτικά είτε τρώνε χόρτα καί όχι κρέας, είτε είναι εκπαιδευμένα όπως οί κύνες/σκύλλοι… Η ομοιότητα είναι καταπληκτική είτε η αιτία τής εξημέρωσης είναι η ίδια είτε είς τήν μέν Κίρκη μέσω μαγείας καί βοτάνων καί είς τόν Ησαϊα μέσω ευλογίας καί ίσως καί βοτάνων… Η λέξη βότανον ίσως έχει σχέση μέ τόν σκανδυναυικόν θεόν Βοτάν καί εννοείται τήν βόταφων αντί βότανων… αλλά είναι θέμα άλλης μελέτης… Η ομοιότητα Αμμωνιτών, Αμμών καί τού Δία Αμμωνά, έτι δέ καί τού μαμωνά = μ+αμμωνά πρέπει νά εξετασθεί επίσης…

Ώς πρός αυτά οπού μάς συμβαίνουν τούδε, βλέπουμε μία επίθεση πολυγενοκτονικής τακτικής τών σατανοαρχισιωνιστών κατά τής ανθρωπότητος…, ψευδοαφορμολογικώς έκ τού ψευδοκορωνοϊού…. Τό δηλητήριον είναι τό φάρμακον εμβόλιον καί τά συναφή καί όχι η ασθένεια ή ψευδασθένεια…

Ό ορρός δηλητήριον τής Κίρκης τής μάγισσας κατά τών ανθρώπων. Δέν αποκλείεται οί λέοντες καί οί λύκοι τής Κίρκης νά ήσαν σπαραξικάρδιοι καί συνάμα αρνάκια, καθότι διά νά έχει τέτοια ζώνα πέριξ τής φαντάζει πώς τά διατηρούσε ώς φρουρούς προστασίας ή έστω ψευδοφρουρούς προστασίας άν ήταν παντελώς ακίνδυνα… Εντούτοις, φαντάζουν εκπαιδευμένα ζώα τά οποία εκτελούσαν διαταγές τής Κίρκης… Παρατηρήστε τήν καρδία τού μύθου, ό,τι καί άν είναι αυτόν… φαίνεται πώς μάς προειδοποεί περί ικανότητος ανθρώπων μέσω μαγείας, μαγικών φίλτρων, φαρμάκων, ποτών, επωδών νά τηλεκατευθύνει τήν βούληση άγριων θηρίων καί ανθρώπων.. Ό Οδυσσέας τεκνοποίησε μέ τήν μάγισσα Κίρκη τόν Άγριον, διατί τέτοιον όνομα; Ήταν Άγριος ήτοι τηλεοριζόμενος από τήν Κίρκη… Τόν Τηλέγονον! Διατί τέτοιον όνομα; Τί σημαίνει τηλεγονώ; Ότι έκ τού μακρός καθορίζω τά γονίδια τού ήτοι τίς ορέξεις, ορμές, επιθυμίες τού… Θυμάστε όταν σάς έγραψα κατ’ εξακολουθήσει ότι μέ τά μικροψήγματα θά μάς υπνωτίζουν έξ’ αποστάσεως ήτοι θά τηρούν τηλεϋπνωση; Ποία η διαφορά από τήν τηλεγονία; Όταν τά έγραφα αυτά δέν είχα υπόψιν τήν Κίρκη καί τά παιδιά τής μέ τόν Οδυσσέα. Τά ξανά διάβασα αλλά παλαιότερα καί χωρίς νά εμβαθύνω είς τά μυστικά τού βάλτου τού μύθου αυτού!…

Τηλέγονος παράλληλα σημαίνει αυτός οπού μέσω συνειρμικών συχνοτικών δονητικών κραδασμών καθορίζει τά γονίδια τινός όντος. Αυτόν μπορεί νά τό κάνει Ό Θεός καί η Δημιουργία Τού… λέγε άπειρον, λέγε Σύμπαν… Εδώ υπαινίσσεται τό γεγονός κάθε ζώον ή ό άνθρωπος, κάθε φυτόν, ή έστω κάποια α[‘ αυτά νά εξελίχθηκαν από μόνα τούς χωρίς νά έχουν μετεξελιχθεί από άλλα προείδη….
καί αυτόν ενισχύει τήν θεωρία ό άνθρωπος νά εξελίχθηκε από Τόν Θεόν ή τήν Φύση Τού χωρίς νά έχει εξελιχθεί από πιθήκους ή λύκους όπως πιστεύουν κάποιοι σαμάνοι ή άλλα ζώα ή από εξωγήινους… Ή νά βλάστησαν από τό χώμα όπως αναφέρει ό Πλάτων, ό Αριστοτέλης καί οί Ιάπωνες όπως μού έχει αφηγηθεί ένας διδάσκαλος τού νιτζιούτσου ήτοι τής τέχνης τών Νίτζια = Νύτζια = νύχθα/νύχτα όπως κυπριαστί τό καί = τζαί… Καί η εξιστόρηση τού ομοιάζει μέ τούς Γίγαντες τής Ελλάδος καί μέ δαίμονες… Παράλληλα ό Κάϊν είς τήν Γένεση όταν συνομιλεί μέ Τόν Θεόν αναφέρει «οί άλλοι»… υπαινισσόμενος άλλους προφανέστατα άλλους ανθρώπους… Θέλετε νά σάς αφήσω σύνξυλους; Αναγνώστε απευθείας από τήν Γένεση Μωυσέως τά κατωτέρω σέ παρένθεση τά σχόλια μού:

Γεν. 4,6 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεὸς τῷ Κάϊν· ἵνα τί περίλυπος ἐγένου, καὶ ἵνα τί συνέπεσε τὸ πρόσωπόν σου;
Γεν. 4,6 Ηρώτησε Κυριος ο Θεός τον Καιν· “διατί έγινες περίλυπος και κατέβασες οργισμένος τα μούτρα σου;
Γεν. 4,7 οὐκ ἐὰν ὀρθῶς προσενέγκῃς, ὀρθῶς δὲ μὴ διέλῃς, ἥμαρτες; ἡσύχασον· πρὸς σὲ ἡ ἀποστροφὴ αὐτοῦ, καὶ σὺ ἄρξεις αὐτοῦ.
Γεν. 4,7 Δεν γνωρίζεις ότι εάν προσφέρης δώρα ως θυσίαν στον αληθινόν Θεόν, δεν εκλέξης όμως τα καλά δώρα εις ένδειξιν ευλαβείας, αμαρτάνεις ενώπιον του Θεού; Αλλά ησύχασε· το κακόν είναι εις την εξουσίαν σου και δύνασαι αν θέλης να το νικήσης”.
Γεν. 4,8 καὶ εἶπε Κάϊν πρὸς Ἄβελ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ· διέλθωμεν εἰς τὸ πεδίον. καὶ ἐγένετο ἐν τῷ εἶναι αὐτοὺς ἐν τῷ πεδίῳ, ἀνέστη Κάϊν ἐπὶ Ἄβελ τὸν ἀδελφὸν αὐτοῦ καὶ ἀπέκτεινεν αὐτόν.
Γεν. 4,8 Σκυθρωπός και φθονερός ο Καϊν είπε στον αδελφόν του τον Αβελ “ας περάσωμεν εις την πεδιάδα”. Οταν δε έφθασαν εις την πεδιάδα, ο Καϊν επετέθη αιφνιδίως και με ορμήν εναντίον του Αβελ, του αδελφού του, και τον εφόνευσεν.
Γεν. 4,9 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεὸς πρὸς Κάϊν· ποῦ ἐστιν Ἄβελ ὁ ἀδελφός σου; καὶ εἶπεν· οὐ γινώσκω· μὴ φύλαξ τοῦ ἀδελφοῦ μου εἰμὶ ἐγώ;
Γεν. 4,9 Ο Κυριος και Θεός ηρώτησε τον Καϊν· “που είναι ο αδελφός σου ο Αβελ;” Και εκείνος απήντησε· “δεν γνωρίζω· μήπως εγώ είμαι φύλακας του αδελφού μου;”
Γεν. 4,10 καί εἶπε Κύριος· τί πεποίηκας; φωνὴ αἵματος τοῦ ἀδελφοῦ σου βοᾷ πρός με ἐκ τῆς γῆς.
Γεν. 4,10 Είπε δε ο Κυριος· “τι είναι αυτό που έκαμες; Η φωνή του αίματος του φονευθέντος αδελφού σου υψώνεται από την γην στον ουρανόν προς εμέ και βοά ζητούσα την τιμωρίαν σου.
Γεν. 4,11 καὶ νῦν ἐπικατάρατος σὺ ἀπὸ τῆς γῆς, ἣ ἔχανε τὸ στόμα αὐτῆς δέξασθαι τὸ αἷμα τοῦ ἀδελφοῦ σου ἐκ τῆς χειρός σου·
Γεν. 4,11 Και τώρα θα είσαι συ κατηραμένος και σαν ξένος από την γην αυτήν, η οποία ήνοιξε το στόμα της και κατέπιε το αίμα του αδελφού σου, τον οποίον συ με το εγκληματικόν σου χέρι εφόνευσες.
Γεν. 4,12 ὅτε ἐργᾷ τὴν γῆν, καὶ οὐ προσθήσει τὴν ἰσχὺν αὐτῆς δοῦναί σοι· στένων καὶ τρέμων ἔσῃ ἐπὶ τῆς γῆς.
Γεν. 4,12 Οταν εργάζεσαι και καλλιεργής την γην αυτήν, δεν θα παρέχη την δύναμίν της να αποδώση εις σε τους καρπούς της. Συ δε θα ευρίσκεσαι συνεχώς εις κατάστασιν στεναγμών και τρόμων, και σαν καταδιωκόμενος θα περιπλανάσαι επάνω εις την γην αυτήν”.
Γεν. 4,13 καὶ εἶπε Κάϊν πρὸς Κύριον τὸν Θεόν· μείζων ἡ αἰτία μου τοῦ ἀφεθῆναί με·
Γεν. 4,13 Εκραξε τότε ο Καϊν απηλπισμένος και αναστατωμένος προς τον Θεόν· “το έγκλημα και η ενόχη μου είναι μεγαλυτέρα από την θείαν συγγνώμην.
Γεν. 4,14 εἰ ἐκβάλλεις με σήμερον ἀπὸ προσώπου τῆς γῆς καὶ ἀπὸ τοῦ προσώπου σου κρυβήσομαι, καὶ ἔσομαι στένων καὶ τρέμων ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἔσται πᾶς ὁ εὑρίσκων με, ἀποκτενεῖ με.
Γεν. 4,14 Εάν όμως με διώξης από την περιοχήν αυτήν, όπου σήμερον ευρίσκομαι, και αποστρέψης το πρόσωπόν σου από εμέ και θα είμαι σαν κρυμμένος από την θείαν σου παρουσίαν, θα περιφέρωμαι στενάζων και τρέμων εις την γην, και τότε ο πρώτος τυχών, που θα με συναντήση, θα με φονεύση”. (Ποίος άλλος καί ποίος πρώτον τυχόν αφού ήταν αυτός, ό Αδάμ καί η Εύα, κατά τήν βλακώδη μετάφραση όλων μέχρι τώρα, ενώ μέ σαφήνεια η Γένεση αναφέρει άλλους…).

Γεν. 4,15 καὶ εἶπεν αὐτῷ Κύριος ὁ Θεός· οὐχ οὕτως, πᾶς ὁ ἀποκτείνας Κάϊν ἑπτὰ ἐκδικούμενα παραλύσει. καὶ ἔθετο Κύριος ὁ Θεὸς σημεῖον τῷ Κάϊν τοῦ μὴ ἀνελεῖν αὐτὸν πάντα τὸν εὑρίσκοντα αὐτόν.
Γεν. 4,15 Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· “δεν θα συμβή κάτι τέτοιο· διότι εκείνος ο οποίος θα φονεύση τον Καιν, θα επισύρη εναντίον του πολύ περισσοτέρας τιμωρίας και θα παραλύση κάτω από το βάρος αυτών”. Εθεσε δε ο Θεός κάποιο σημάδι στον Καϊν, ώστε κανείς από όσους θα τον συναντούσαν, να μη τον φονεύση. (Εδώ Ό Θεός δίδει σημάδι Θείον νά μήν φονεύσουσι τόν Κάϊν, σημάδι τό οποίον κατανοούν οί ιερείς καί οί μάντεις ή όλοι όσοι τυχόντες τόν συναντούσαν;)….

Γεν. 4,16 ἐξῆλθε δὲ Κάϊν ἀπὸ προσώπου τοῦ Θεοῦ καὶ ᾤκησεν ἐν γῇ Ναὶδ κατέναντι Ἐδέμ.
Γεν. 4,16 Εφυγε δε τότε ο Καϊν από την περιοχήν, εις την οποίαν μέχρι τότε ευρίσκετο και είχε την ευλογίαν του Θεού, και κατώκησεν εις την χώραν Ναίδ, η οποία ευρίσκετο απέναντι από την Εδέμ.
Γεν. 4,17 Καὶ ἔγνω Κάϊν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν Ἐνώχ. καὶ ἦν οἰκοδομῶν πόλιν καὶ ἐπωνόμασε τὴν πόλιν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, Ἐνώχ.
Γεν. 4,17 Ο Καϊν εγνώρισε τότε την σύζυγόν του, η οποία έμεινεν έγκυος και εγέννησε τον Ενώχ. Εκτισε δε ο Καϊν μίαν πόλιν και ωνόμασεν αυτήν με το όνομα του υιού του, Ενώχ.
Γεν. 4,18 ἐγεννήθη δὲ τῷ Ἐνὼχ Γαϊδάδ, καὶ Γαϊδὰδ ἐγέννησε τὸν Μαλελεήλ, καὶ Μαλελεὴλ ἐγέννησε τὸν Μαθουσάλα, καὶ Μαθουσάλα ἐγέννησε τὸν Λάμεχ.
Γεν. 4,18 Από δε τον Ενώχ εγεννήθη ο Γαϊδάδ. Ο Γαϊδάδ εγέννησε τον Μαλελεήλ, ο δε Μαλελεήλ εγέννησε τον Μαθουσάλα, και ο Μαθουσάλα εγέννησε τον Λαμεχ.
Γεν. 4,19 καὶ ἔλαβεν ἑαυτῷ Λάμεχ δύο γυναῖκας, ὄνομα τῇ μιᾷ Ἀδά, καὶ ὄνομα τῇ δευτέρᾳ Σελλά.
Γεν. 4,19 Ελαβε δε ο Λαμεχ δύο συγχρόνως συζύγους. Η μία ωνομάζετο Αδά και η δευτέρα Σελλά.
Γεν. 4,20 καὶ ἔτεκεν Ἀδὰ τὸν Ἰωβήλ· οὗτος ἦν πατὴρ οἰκούντων ἐν σκηναῖς κτηνοτρόφων.
Γεν. 4,20 Η Αδά εγέννησε τον Ιωβήλ. Αυτός η το γενάρχης των κτηνοτρόφων, οι οποίοι περιφερόμενοι ανά τας διαφόρους βοσκησίμους περιοχάς δεν είχον μόνιμον οικίαν, αλλά εζούσαν εις σκηνάς.
Γεν. 4,21 καὶ ὄνομα τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ Ἰουβάλ· οὗτος ἦν ὁ καταδείξας ψαλτήριον καὶ κιθάραν.
Γεν. 4,21 Αδελφός του Ιωβήλ ήτο ο Ιουβάλ. Αυτός ήτο συνθέτης ύμνων και διδάσκαλος της μουσικής.
Γεν. 4,22 Σελλὰ δὲ καὶ αὐτὴ ἔτεκε τὸν Θόβελ, καὶ ἦν σφυροκόπος χαλκεὺς χαλκοῦ καὶ σιδήρου· ἀδελφὴ δὲ Θόβελ Νοεμά.
Γεν. 4,22 Η Σελλά εγέννησε και αυτή τον Θοβελ, ο οποίος κατειργάζετο τον χαλκόν και τον σίδηρον και κατεσκεύαζεν εργαλεία. Αδελφή δε του Θοβελ ήτο η Νοεμά. (Νά καί η Σελλά = Σελλάς = Σέλληνες όπως τούς λένε είς τήν Ήπειρον τούς Πρωτέλληνες = Έλληνες)…

Γεν. 4,23 εἶπε δὲ Λάμεχ ταῖς ἑαυτοῦ γυναιξίν· Ἀδὰ καὶ Σελλά, ἀκούσατέ μου τῆς φωνῆς, γυναῖκες Λάμεχ, ἐνωτίσασθέ μου τοὺς λόγους, ὅτι ἄνδρα ἀπέκτεινα εἰς τραῦμα ἐμοὶ καὶ νεανίσκον εἰς μώλωπα ἐμοί·
Γεν. 4,23 Ο δε Λαμεχ καυχώμενος δια την αγριότητά του, είπεν εις τας γυναίκας του· “Αδά και Σελλά, ακούσατε την φωνήν μου· γυναίκες Λαμεχ ανοίξατε τα αυτιά σας δια να ακούσετε τους λόγους μου· εφόνευσα ένα άνδρα, διότι με επλήγωσε, και ένα νεανίαν διότι με ετραυμάτισε. (Εδώ ακόμη μία μαρτυρία ότι υπήρχαν καί άλλοι άνθρωποι…).

Γεν. 4,24 ὅτι ἑπτάκις ἐκδεδίκηται ἐκ Κάϊν, ἐκ δὲ Λάμεχ ἑβδομηκοντάκις ἑπτά.
Γεν. 4,24 Επτά φοράς ετιμωρήθη ο Καϊν δια τον φόνον του αδελφού του, εβδομήκοντα φοράς επτά θα τιμωρώ εγώ ο Λαμεχ εκείνον, που θα τολμήση να με θίξη”. (Εδώ δέν είναι σαφές, αναφέρεται σέ 77 ή 70Χ7=490 φορές τιμμωρία;)…

Γεν. 4,25 Ἔγνω δὲ Ἀδὰμ Εὔαν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκεν υἱόν, καὶ ἐπωνόμασε τὸ ὄνομα αὐτοῦ Σήθ, λέγουσα· ἐξανέστησε γάρ μοι ὁ Θεὸς σπέρμα ἕτερον ἀντὶ Ἄβελ, ὃν ἀπέκτεινε Κάϊν.
Γεν. 4,25 Ο δε Αδάμ εγνώρισε πάλιν την γυναίκα αυτού, η οποία έμεινεν έγκυος και εγέννησεν υιόν, τον οποίον ωνόμασε Σηθ λέγουσα· “ο Θεός μου έδωσε άλλο παιδί αντί του Αβελ, τον οποίον εφόνευσεν ο Καϊν”. (Βλέπετε τί σάς αποδεικνύω οπού αιώνες δέν είδαν; Ό Αδάμ ξανά κάνει υιόν μετά απ’ όλ’ αυτά τά γεγονότα καί τούς υιούς τών απογόνων τού Κάϊν, καί ενώ δέν νυμφεύθηκε τήν αδελφή τού, συνεπώς πού ηύρε άλλες γυναίκες; Τίς ηύρε διότι υπήρχαν από άλλες φυλές, έστω καί άν αυτές δέν έγιναν από Τόν Θεόν αλλά από τήν γήν βλάστησαν ή από τά ζώα εξελίχθηκαν…)…

Δέν τελειώσαμε μέ τήν Γένεση καί τά όσα λέγει καί όσα όλοι άλλοι άλλα κατάλαβαν μέχρι στιγμής…, θά κάνουμε ειδικόν άρθρον… Αλλά έναν θά σού ειπώ, όταν Ό Χριστός αναφέρει θά μέ τιμήσουν τά άλλα μού τά έθνη, εννοούσε τά έθνη πρίν τούς Αδάμαντον καί Εύα…

Ό άλλος υιός τής Κίρκης μέ τόν εραστή Οδυσσέα ήταν ό Λατίνος ό απόγονος τών Ιταλών οί οποίοι πήραν τό όνομα τούς από τόν άλλον Έλληνα τόν Ίταλον… Καί άντε νά τούς ανοίξεις τούς ομματούς ότι η Latin America, η Amαzonia είς τήν Λατινική Αμερική, καί Ulysses/Οδυσσέας έκ τού οποίου η Λισσαβώνα ή μάλλον Λυσσαβώνα είναι ελληνικότητες… Θυμάσαι όταν σέ ανύποπτον χρόνον καί χωρίς νά συμπεριλαμβάνω είς τήν σκέψη μού αυτά, συμπέρανα καί σού έγραψα ότι ό γενάρχης τών Ιταλών πρέπει νά είναι ό Οδυσσέας επειδή ήταν ό πρώτος μαφιόζος; Νά οπού επιβεβαιούμαι επειδή ό υιός τού είναι ό Γενάρχης τούς Λατίνος… Σήμερα διάβασα τήν Ιστορία τού Σαούλ τού βασιλέως Ισραήλ έτει 1040 – 1011 π.Χ. οπού κατά προσέγγιση ή μάλλον κατά τίς πράξεις καί εντολές Θεού, οί Εβραίοι όπως πάντοτε έκ παραδρομής μεταφορικώς προσδίδουν ώς νόημα καί όχι γλωσσολογικώς, σημαίνει επιθυμητός. Πάντοτε όμως έλεγα ότι τό όνομα Σαούλ είναι συγγενικόν μέ τό νόημα σαλεμένος… εντρεπώμουν όμως νά τό γράψω… Καί νά οπού ό Σαούλ έν τέλει σάλεψε άν καί έν μέρει αμφισβητείται η περιγραφή τής Παλαιάς Διαθήκης απ’ εκεί οπού ό Σαούλ χάνει τήν εύνοια τού προφύτη ή βλέπων όπως λεγόταν τότες Σαμουήλ καί Τού Θεού βεβαίως, ώς ψευδής εξιστόριση τού υπηρέτη τού Σαούλ, κατά τούς ερευνητές. Επίσης ό όρος βλέπων ή αυτός οπού βλέπει είς τά μυθιστορήματα τού Κάρλος Καστανέττα διά τόν Δόν Χουάν ίσως πάρθηκε από εδώ ή θά έλεγα υπήρχε καί είς τήν γήν τών Εσπερίδων/Αμερική έκτοτε όπως καί έν Ελλάδι μέ τήν λέξη ιερεύς διότι είναι από τόν ιέραξ = γεράκι τό οποίον έχει μαζύν τεράστια όραση καί ταχύτητα ήτοι ταχυόραση…
Ό άλλος υιός τού Οδυσσέα ήταν ό Τηλέμαχος ήτοι αυτός οπού τηλεμαχεί, όπως ένας πύραυλος, ένας τοξοβόλος, ένας κορωνοϊός, ένας εμβολιαστής διά μέσω τής ψευδοασθένειας… Τηλέμαχος καί Τηλέγονος έχουν κοινόν πατέρα καί αντίστοιχες μητέρες τήν Πηνελόπη καί τήν Κίρκη καί κάθε μία νυμφεύθηκε έν τέλει τόν υιόν τής άλλης… Δύο ετεροθαλή αδέλφια νυμφεύθηκαν τήν μητέρα τ’ άλλου… Τί νά σημαίνει άραγε τούτον συμβολικώς, μυστηριακώς; Ανταλλαγή καί πληρότητα γονιδίων… Πήρε 23 ό κάθε υιός από τόν πατέρα Οδυσσέα καί από τήν μητέρα τού ό καθείς 23 καί ύστερα ό κάθε υιός συνουσιάστηκε μέ τήν μετέρα τού άλλου ώστε νά λάβει ξανά 23 από τόν πατέρα καί 23 από τήν μητέρα τ’ άλλου. Εάν τό συνεχίσετε αυτόν ξανά καί ξανά σταυροβελονιά εσαεί, τότε διατηρείται σέ κάθε πρόσωπον τά γονίδια Οδυσσέα, Πηνελόπης, Κίρκης ήτοι μίας τριάδος… Καί ύστερα απορείτε από πού άρχισε η αιμομειξία διατήρησης γονιδίων τών αριστοκρατών καί τών «εβραίων» τύποις ρόθτσιλύκων… Αλλά αυτά άρχισαν απ’ αρχής ανθρώπων… Καί ό Κάϊν τουλάχιστον συνουσιάστηκε μέ Ελληνίδα, όπως βλέπουμε είς τήν Γένεση ανωτέρω ή άν θέλετε αλλοεθνή… η οποία μπορεί νά βλάστησε από τήν γή ή νά έγινε από τά ζώα καί ό Κάϊν από ανθρώπους άμεσα δημιουργημένους από Τόν Θεόν αλλά ουσιαστικά καί η φύση καί τά ζώα είναι από Τόν Θεόν επίσης… Θυμάσαι όταν σου τά έγραφα αυτά χωρίς αποδεικτικά απτά στοιχεία; Τώρα νάτα… έχει κι’ άλλα όμως…

Ό Ευρύλοχος τού οποίου τ’ όνομα είναι πολύ καυστικόν… Λοχάω σημαίνει ενεδρεύω, παραμονεύω, προφυλάττω, στήνω ενέδρα, καταλαμβάνω διά στησίμος ενέδρας κατά τό λεξικόν Ιωάν Γιοβάννη… Κατά συνέπεια ευρύς λόχος = Ευρύλοχος είναι αυτός οπού στήνει ενένδρα μέ τήν παρατηρητικότητα τού καί κατανοεί πάσα κίνηση τής Κίρκης, τού στρατού, τών απατεώνων τού κορωνοϊού κ.ο.κ… κατάλαβες;… Εξού καί ό στρατιωτικός όρος λόχος καί ό βουνίσκος ή ορίσκος ώς λόφος = λοχαφή = έχω αφή μέ τόν λόχον = παραμονή, ενέδρα, προφύλαξη… Απ’ εκεί έν ύψει βλέπεις καί κατασκοπεύεις, παρατηρείς, εξού καί είς τίς επελάσεις τού στρατού είναι πολύ σημαντικόν οί λόχοι νά καταλαμβάνουν λόφους χαχαχα…

Η δέ Κίρκη ώς όνομα οπού έχει σχέση όπως είδαμε ανωτέρω από τήν βικυπαίδεια μέ τόν Παχώμιον, τόν Ιέρακα = Γεράκι, τόν Φάλκονα καί εννοείται μέ τόν ιερέα ήταν ιέρεια… Η λέξη κρέξ ώς συνώνυμον όπως αναφέρεται από τήν βικυπαίδεια είναι κατά τό λεξικόν Ιωάν Γιοβάννη πτηνόν μέ ράμφος οξύ καί οδοντωτόν (λέγεται καί κερκάς), ορτυγομάνα, (rallus crex ή crex pratensis)… Τώρα άμα τό παρατραβήξω θά προσδιορίσουμε πού ήταν η Κίρκη καί ποίον είδος κρέξ τό οποίον λένε crake ή corncrake οί Άγγλοι, από τήν Ισλανδία έως τήν Αφρική καί τήν Κίνα ή Ινδία, αλλά θά τό αφήσουμε ώς εδώ… διότι θέλει έρευνα… αφού υπάρχουν 150 είδη… Τό δέ όνομα κρέξ από τό κράξ = κράζω = κρα κρα κρα ή κραξ κραξ ή κράξει/κράζει… Η δέ Κίρκη πρέπει νά έχει ομοιότητα σέ οξύα όραση μέ κάποιον είδος κερκάς… από θέμα διόρασης… = βλέπων = προφήτης ή προφύτης = διορατικός…Εννοείται νά συνδοιάσετε πού υπάρχει κρέξ καί μώλυ επίσης… χαχαχα.

Πτού ρέ, ξάχασα νά σάς επισημάνω τό βότανον μώλυ τό οποίον ξεκάνει τά μάγια ή έστω τά μάγια τής Κίρκης όπως λέμε Molly… Λοιπόν λεξικόν Ιωάν Γιοβάννη λέγει μώλος είναι ό κατάκοπος, ό μόχθος, κακοπάθεια, κυρίως έκ πολέμου, έρις, αγών, πάλη, διαμάχη, προφανώς απ’ αυτόν τό μαλώνω…

μώλυ είναι ό μανδραγόρας ό μαστούρης βότανος ός χρησιμοποιούσε ό άλλος μάγος ό Νοστράδαμος καί τό πήρε από τούς Δελφικούς καί αφού προφύτευσε έκαψε τό αρχαίον εγχειρίδιον, λέγεται κατά τό λεξικόν καί τό σκόροδον ή σκόρδον, κάτι γνωρίζουν οί πάπποι μάς όταν λένε νά ζώνεσαι ή νά τρώς σκόρδον διά νά μήν σέ πειάνουν ή νά ξυλωθούν τά μάγια, έκτοτε από τόν Ευρύλοχον τό γνωρίζουν χεχεχε… τί συνέχεια κ’ εμείς οί Έλληνες έ;… Επίσης κεφαλή σκόρδου η μώλυζα… Έχει λέγει κατά τό λεξικόν τό μώλυ μελανή όριζα καί λευκόν άνθος, θά πρέπει νά είναι τό αγριόσκορδον ή σκορταλιά… Τό αποκορύφωμα είναι ότι σημαίνει καί karma χαχαχαχα (γοητεία διά ριζών)….

Μώλυς είναι ό βραδύς, νωθρός, νωχελής… αυτά όντως τά κάνει ό σκόρδος καί ό μανδραγόρας, νά απέξω από τό σπίτι μού έχω καμπόσους… Σημαίνει καί μαλακός, εξαντλημένος… μωλύνομαι = εξαντλούμαι καί απ’ αυτόν καταλάβουμε ότι η μόλυνση έχει σχέση μέ τήν μελανότητα από τόν φλεγμονή καί τήν λοίμωξη εξού καί ό καρκίνος ώς καραμέλα = καρά μέλι ή καρά = μαύρον καί μελάς = μαύρος… Συνάμα σημαίνει απαλός = μώλυξ, μωλυρός… μωλύω = μαραίνομαι, βρέ βρέ άν γνωρίζαμε ελληνική γλώσσα…

μώλωψ = μώλωπα = μωλ+όψη = μελανή όψη όπως η όριζα τού φυτού μώλυ////

Μιάς καί είμαστε εδώ μώα καί μώσα σημαίνει μούσα όπως mosa ισπανιστί = εύμορφη… Μούσα είναι η ιέρεια, η μάγισσα, η μυήτρια, η διορατική, μέσω μουσικής, μωικής, μωσικής, όπως ό Δαυίδ ό μούσος ή μώος ή μώσος καί άντε νά μήν βγούμε τώρα από τήν λέξη μάσσωνος = τέκτονας = μαραγκός = πελεκάνος = οικοδόμος αλλά καί από τό ρήμα μάττω ή μάσσω καί άντε νά μήν βγούμε από τό μαγεία, μαγγανεία, μάγγας, μαγγωμένος καί μέγγενη αρχών = υποταγή σέ ηθικές αρχές, τώρα ό μασσώνος άλλο πράμα έ βέβαι…α…..

Καί ύστερα μού λέτε διατί πολλοί τρώνε σκόρδον ώστε τά κορωναίικα όπως τίς ελιές τής κορωναίικες μικρόβια… ν’ αντέχουν τήν ιεράν μπόχα τού… Κατάλαβες;… Ελπίζω…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek