Ό Μαλάκας, ό Μαλθακός, ο Σούν Τσούν, ό Θουκιδίδης καί τό φύτευμα συχνοτήτων…. Ράδιο Μητσοτσίπρα…
Ό Σούν Τσούν είπε ότι ό μεγάλος στρατηγός δέν είναι αυτός οπού κερδίζει μία ισχυρή μάχη μέ πολλές απώλειες που λαμβάνει συνάμα μεγάλη δόξα, αλλά ό στρατηγός που αθόρυβα καί χωρίς απώλειες κερδίζει τόν εχθρόν…
Ό ίδιος αφηγείται ότι στές κινέζικες πόλεις που λογάριαζε νά αλώσει έστελλε πεπληρωμένως τούς γοητευτικότερους τραγουδιστές, μουσικούς, ηθοποιούς, διασκεδαστές, μάγους, παλιάτσους κ.α..
Μετάτρεπε τήν πόλη σέ εθισμένη στήν ωραιότερη διασκέδαση καί τούς έκανε μαλθακούς, ανύμπορους καί απρόθυμους γιά οία αντίσταση καί πόλεμο καί συνάμα απαξίωση πάσας πατριωτικής συναντίληψης, ομοφωνίας καί καθηκοντικής αίσθησης… Διέσπαζε τούς πολίτες καί συνάμα τούς έκανε μαλθακούς που στήν συνέχεια από μόνοι τούς γινώντουσαν εφ’ όλης τής ύλης, πρόβλεψης καί πρόνοιας Μεγάλοι Μαλάκες…! Γοητευτικότατοι καί καυλομανείς Μαγκομαλάκες…
Στήν άνευ ηθικής αναστολής ή έκ τών ών ούκ άνευ τής προαμυντικής καί αμυντικής στρατηγικής φυτεύεις μαλθακότητες, [πανηγύρια καί μαλακίες γιά νά θερίσεις λάφυρα, εδάφη, λαούς καί γενοκτονίες τελεσίδικες… Ό Σούν Τσούν φύτευε κινέζικα μπουζούκια… Μήπως η Τροία δέν έπεσε μέσα από έναν παραμυθένιο πανηγύρι; Μία στιγμή αδυναμίας έριξε έναν απόρθητο ουρανοξύστη! Οί Δυτικοί Έλληνες αποκαλούσαν τούς Ανατολικούς Έλληνες καί δή τούς παράλιους, από τόν Βόοσπορον καί τά Δαρδανέλια έως τά αντιπαράλια τής Ρόδου τουλάχιστον μαλθακούς, κυρίως όμως τούς Ίωνες.
Τούς καλούσαν μαλάκες μέ τήν τότε γλώσσα καί ανίκανους νά πλεμήσουν, γυναικωτούς καί ευτράπελους. Εξού καί είχαν τήν αποπλανητικότερη μουσική που μεταλαμπαδίστηκε έν μέσω μίας Μεγαλοτραγωδίας είς τήν Δυτική Ελλάδα έν έτει 1922 μ.Χ… Ό Αλέξανδρος Πάρης τής Τροίας άν καί τολμηρός από τά όσα μάς αυτοδιηγείται η περιπέτεια τού καλείτο δειλός από τούς Συντρώες επειδή είχε ροπή πρός τόν χορόν. Αυτά τά γράφω γιά βαθυστόχαστους διαλογισμούς ειμαρμένης συνοπτικής συμπερασματικής συναντίληψης, μέ ή χωρίς τές υπερβολές τούς… Θέλεις νά νικήσεις κάποιον άνοιξε στά μυαλά τού καί τά σωματίδια τού Μπουζούκια ή «Μπουζούκια», είτε ΜΑΣ αρέσει είτε δέν ΜΑΣ αρέσει καί μέ τήν υπερευρεία έννοια τού όρου όπως τόν παρουσιάζουμε εδώ…
Σάς φωτογραφίζει κάποιον Λαόν, Έθνος, Κράτος αυτά; Ή περισσότερα Έθνη, Λαούς, Κράτη;…. Τό αφήνω σ’ εσάς νά τό διασαλέψετε εντός τής σκέψης καί τής φυσικής ορμονικής σάς αισθητικής….
Βλέπετε κάποιον κράτος νά τό εφαρμόζει; Τό Ισραήλ! Μέ ψευτοπολέμους αρπαουνιάρικως κατακτάει εδάφη όποτε ό εχθρός είναι αδύναμος καί εργάζεται δεκαετίες γιά νά τόν καταστήσει αδύναμον σέ σημεία ευάλωτα που συνεπάγονται «παιδαριώδη» εφόρμηση καί αρπαγή εδαφών, δικαιωμάτων, ελευθεριών…. Κατά κόρον η πολιτική τής σιωνιστικής ελίτ… ήτοι αυλής τού βασιλείου τού σατανά… Καί στό παρελθόν σάς είπα ότι κατά τήν γνώμη μού η παραδοχή τών σιωνιστών ότι απέκτησαν τήν πολιτικοστρατιωτική ικανότητα τούς στά πρωτόκολλα τής σιών, προέρχεται από τήν παρατήρηση τών άλλοτε ισχυρών που αυτοί μέ υπομονή κατέστησαν αδύναμους καί στήν θέση δύναμης τούς προσανέβησαν οί ίδιοι καί συνεχίζουν ομολογώντας ότι αυτός ό κόσμος που κατάστρεψαν άλλοτε ήταν φοβερά ισχυρός. Κάποτε!…. Ελλάδα, Ρώμη, Περσία μέχρι τές ευρωπαϊκές δυνάμεις που τώρα είναι μαριονέττες τής εβροπαϊκής τράπεζας, όμηροι ενός χρήματος τού εβρώ που δέν έχουν κάν στήν κατοχή τούς αλλά τό δανείζοντε από τούς εβροσιωνιστές κεντρικούς τραπεζίτες… Καί ΜΑΣ έφθασαν είς τά υπερπρόθυρα τής αχρήματης ηλεκτρονικής χρηματοχρησίας τού χαράγματος QR στό μέτωπο ή τό δεξιόν χείρ…
Η γνώμη τού Σούν Τσούν προέρχεται από θέση ισχύος. Ήταν πάντοτε ένας πανίσχυρος αρχηγός… στρατηγός… Συντηρητικός, τσιγγούνης = σημαίνει εβραίος στά τουρκικά καί σημαίνει φειδωλός…
Ένας οικονόμος, λογιστής, οικονομολόγος σέ στρατιωτική εφαρμογή στρατηγός. Κοιττάξετε τό Ισραήλ, κατακτάει εδάφη άμεσα ή έμμεσα μέ τές μικρότερες απώλειες τόσον γιά τούς πολίτες τού όσον καί γιά τούς πολίτες υποτακτικών χωρών όπως οί Η.Π.Α., Αγγλία καί άλλες, που μαζύν τούς διαμοιράζει τά κατακτημένα ορυκτά ή άλλα λάφυρα αλλά που έναν μερίδιον απ’ αυτά πηγαίνει σέ εβραϊκές εταιρείες μέσα σ’ αυτές τές άλλες χώρες, έναν μέρος στούς βασιλείς εάν υπάρχουν καί έναν μέρος σέ αρχιπολιτικούς τής χώρας, π.χ. στήν Γαλλία ή Γερμανία που ώς επί τώ πλείστον είναι επίσης χασσαροσιωνιστές… έκ καταβολής…
Ό Θουκιδίδης από τήν άλλη είναι ένας στρατηγός που η σκέψη τού αρετοανδρειώθηκε από θέση αδύναμου καί ολίγων. Παρατήρησε τήν στρατηγική από τήν θέση τού αμυνώμενου, τής πόλης που δέν προαλώθηκε από κινέζικα ή ελληνικά μπουζούκια, τής πόλης που ό εχθρός νόμιζε ότι προαλώθηκε από διασκεδάσεις καί έγινε μαλθακή όπως περιγράφει ποιητικοπεζογλαφυρώς ό Σούν Τσούν αλλά ό εχθρός δέν τό εκτίμησε σωστά ή δέν είχε τέτοια διαντίληψη υπέρ τού….
Εάν απέναντι στούς Θουκιδίδη, Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Παυσανία, Μιλτιάδη καί άλλους από πλευράς Περσίας ήταν στρατηγός ένας Σούν Τσούν τότε πιθανόν ποτέ νά μήν επιτίθετο εφ’ ορμής μέ τήν ίδια συνθεση, πολυπλοκότητα καί ποσότητα ανδρών πρός τούς Έλληνες ή θά τό έκανε μέ διάφορους ακροβολιστώς καί μεσοακροβολιστώς περισπασμούς καί ρυθμούς. Θά προσπαθούσε νά προαλώσει μέ ελληνικά καί άλλα μπουζούκια τούς Έλληνες, θά τούς έκανε πούζηδες = πούζα = μπούζα = κοιλιά = πνευματικούς καί σωματικούς κοιλιαράδες. Ό Σούν Τσούν περιγράφει καταπληκτικώς σέ τρείς στίχους γιατί μεταγενέστερα ηττηθήκαμε στήν εκστρατεία πρός τήν Μικρά Ασία καί γιατί αυτή η ήττα ήταν αναπόφευκτη, εκτός εάν είχαμε υπερόπλα έν σχέσει μέ τούς έν πολέμω εχθρούς καί τούς έν πολιτικεί καί οπλισμόν εχθρούς σέ Ευρώπη, Αμερική, Κομμουνορωσσία καί αλλού…
Ένας αδύναμος καί ολίγος όπως είναι ό Ελληνισμός οφείλει νά είναι Θουκιδίδης καί ένας Θουκιδίδης οφείλει νά γνωρίζει πώς σκέπτεται ένας έκ τής ισχύρος αντιστρατηγός όπως ό Σούν Τσούν…. Εάν ό Σούν Τσούν γνωρίζει τόν Θουκιδίδη καί ό Θουκιδίδης δέν γνωρίζει τόν Σούν Τσούν, τότε ό Λαός που σκέπτεται ώς Θουκιδίδης αλλά όχι ώς Σούν Τσούν, τότε ό Σούν Τσούν θά τό διχάσει σέ αναρίθμητα αχρηστοποιητικά κομμάτια, κόμματα, διακόμματα όπερ καί έγινε… σ’ ΕΜΑΣ δυστυχώς!
Ένας Σούν Τσούν που δέν γνωρίζει τόν Θουκιδίδη τότε προφανώς δέν γνωρίζει ούτε τόν εαυτόν τού, ήτοι όσα άλλα παρατήρησε ό Σούν Τσούν καί παθαίνει ότι έπαθε η Περσία καί άλλες χώρες από τούς Πέρσες…
Δέν γνωρίζουμε ποία ήταν η πρώτη επαφή τών σιωνιστών μέ τήν σοφία τού Σούν Τσούν, δέν αποκλείεται μέσω Ελληνοβυζαντίου αφού αυτόν είχε σχέση μέ τήν Κίνα καί στρατηγούς στήν αφάνεια τούδε που είναι εφάμιλλοι τού Σούν Τσούν, ήτοι τής συντηρητικής στρατηγικής από θέση ισχύος, κάτι που όταν ράγισε από τούς εντός Ελληνοβυζαντίου εχθρούς καί χασσαροσιωνιστές, μετατράπηκε τό Ελληνοβυζάντιον σέ υπερραγισμένο μέ βαθειά χάσματα σαθρόν υαλοπάτι…
Οί σιωνιστές εφάρμοζαν καί εφαρμόζουν άψογα, προληπτικώς καί μέ υπερπροσοχή λεπτομέρειας καί συγχρονισμού τές στρατηγικές αντιλήψεις τών Θουκιδίδη καί Σούν Τσούν σ’ έναν κράμα… έναν συγκράμα….
Οί υποσυναίσθητες καί υποσυνείδητες συνδέσεις καί συνθέσεις αυτών τών δύο στρατηγών, τού από θέση ισχύος καί τού από θέση ενδελεχούς περσικής κυρίως πίεσης σέ κάθε στρατιώτη πολιτικό τούς προσκώμισε τό σχεδόν κατά κάποιον κβαντικοδιαλλακτικό κάθε φορά Αλάνθαστον τού ΣτρατΗγείν!….
Εάν θά έχουμε κάποια ελπίδα μέ τήν βοήθεια Τού Θεού, είναι μέσα από τήν ευλογία καί τήν κατανόηση τής σύνθετης συνταυτόχρονης στρατηγικής ήτοι νά διαβλέπει κάθ’ Έλλην τήν στρατηγική τής συνστρατηγικής δηλοί από θέση ισχύος καί μεγαλοποσότητος καί, από θέση πιέσεως καί έλλειψης Αναταυτόχρονα!…
Εκτιμείστε αυτές τές σκέψεις καί συναρμονικά συμπεράσματα διότι μπορεί νά φαίνοντε απλές σέ κάποιους αλλά δέν είναι καί έχουν προκύψει μετά από κόπους καί ιδρώτες μελέτης, έρευνας, σύγκρισης, παρατήρησης, κατασκοπίας…
Εχθές έναν προσφιλές μού πρόσωπο μ’ έκανε νά εντραπώ ή παρεντραπώ κατά κάποιον τρόπον όταν γύρισε καί μού είπε: Παναγιώτη γιατί πάντοτε απόφευγες νά πληρωθείς;…
Απάντησα ότι ομολογουμένως πάντοτε απέφευγα τά χρήματα, δέν ξέρω γιατί, αλλά προέρχεται από μία εσσωτερική διατακτική πηγή, η οποία συνομολογουμένως δυσκόλεψε τήν ζωή μού αλλά ίσως είναι αυτή η αιτία καί αφορμή εάν Ό Θεός μέ κρίνει ώς έχων έστω απειροελάχιστον ίχνος Θεάρεστης αρετής…
Μυστικώς γνωρίζω καί συνειδητοποιημένως ότι η αποφυγή αυτή μέ κάνει νά βλέπω πράγματα εγκαθαρώς μέ διείσδυση τέτοια που δέν θά μπορούσα εάν είχα μέσα μού τήν χαρά τής χρηματικής καί δοξαστικής ήτοι ματαιοδοξαστικής επιτυχίας. Η απογύμνωση από τήν αίγλη τού χρήματος, τής γοητείας μέσα από τές κοινωνικές σχέσεις που σού προσφέρει αυτό καί τήν πολυπολική εξουσία καί συνεξουσία, είναι απογύμνωση από έναν έδαφος που αποκαλύπτει έναν σύνθετο καί χαώδης αλλά σέ υπερππολύπλοκη δομή έδαφος καί συνέδαφος αλήθειας καί πραγματικότητος… Πώς μπορείς νά κρίνεις αισθητικώς, τό χρήμα καί τήν εξουσία από μέσα σού, όταν αυτό είναι ό κήπος σού;….
Δέν θά δηλώσω ευχαριστημένος γιά αυτή μού τήν επιλογή η οποία πιστέψετε τό σέ μεγάλο βαθμόν ήταν έμφυτη, αλλά θά ένοιωθα εντροπιασμένος σέ μεγάλο αυτοαίσχος εάν δέν τό έκανα… Είναι ωσάν νά προτίμησα τήν προσωπική δυσαρέσκεια καί αηδία από τήν κοροϊδία τής αδικίας καί αυτοαδικίας πρός εμένα παρά τήν ψυχική αυτοαισθανώμενη όνειδος! Τήν αυτοθυσία παρά τήν τύψη…. Τήν αυτοκαταστροφή παρά τήν ενοχή! Τόν εξευτελισμόν καί παρεξευτελισμόν παρά τήν προδοσία, αυτοπροδοσία καί εκμετάλλευση πρός ίδιον συμφέρον σέ βαθμόν που θά μπορούσα μέ τά όλα μού…
Αυτά έχω νά ειπώ μεταξύ άλλων καί στούς δυσαρεστημένους Συναγωνιστές μού, ότι η Πίκρα είναι τό Γλύκισμα τού Αγωνιστή καί θά βλαστήσει Φάρμακα… Σωτηρίας καί Ψυχοσωτηρίας….
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΕΥΓΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!!!!!!!!!!!
αυτό που πότε μιλάς σαν να έπαθες εγκεφαλικό, και πότε μιλάς σαν το σωκράτη με ξεπερνάει. αυτό το άρθρο είναι του στυλ Σωκράτης. εκτός αν οι μέρες που μοιάζει εγκεφαλικό, λές μερικά πράγματα πολύ προχωρημένα για μας τους κοινούς θνητούς… .λολ.
και το παράξενο είναι ότι σε καταλαβαίνω απόλυτα.
οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
οι υπόλοιποι θα διαν-ο-ύσουν τον δρόμο που χρειάζεται.