Διαφημίσεις

Το “Leave the World Behind” (Αφήστε τον κόσμο πίσω) είναι μια παραγωγή του Μπαράκ και της Μισέλ Ομπάμα και αφορά την πλήρη κατάρρευση της Αμερικής εκ των έσω. Και, μέσω συμβολισμών, η ταινία θέλει πραγματικά να πιστέψουμε ότι η Αμερική αξίζει αυτή την κατάρρευση. Ακολουθεί μια ματιά στην ταινία και στα ενοχλητικά μηνύματα που κρύβει.

Προειδοποίηση: Αποκαλυπτικά spoilers μπροστά!

Η παρακολούθηση του Leave the World Behind είναι μια μίζερη εμπειρία. Όπως και αμέτρητοι άλλοι θεατές, με άφησε να αισθάνομαι άγχος και ελαφρώς τρομοκρατημένη. Αν και αντιλαμβάνομαι ότι οι ταινίες θρίλερ υποτίθεται ότι προκαλούν άγχος, δεν είναι αυτό το είδος που προσφέρει συγκίνηση και που τελικά σε κάνει να αισθάνεσαι ζωντανός. Αντιθέτως, το μόνο που κάνει είναι να αισθάνεται κανείς νεκρός μέσα του. Διότι δεν υπάρχει καμία διασκέδαση ή ψυχαγωγία σε αυτή την ταινία, παρά μόνο η ενστικτώδης αίσθηση ότι “αυτοί” προσπαθούν να μας πουν κάτι.

Από πολλές απόψεις, το Leave the World Behind μου θύμισε την ταινία Contagion που αφορούσε μια πανδημία που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο. Σε άρθρο μου το 2012 για την ταινία, έγραψα: “Η επιδημία είναι μια ταινία που έχει μια μεγάλη απήχηση:

Οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν ταινίες για να ψυχαγωγηθούν. Λοιπόν, εγώ πάντως μπορώ να πω ότι δεν υπήρχε απολύτως τίποτα διασκεδαστικό στο Contagion. Στην πραγματικότητα, η μόνη διαφορά μεταξύ αυτής της ταινίας και των κρατικά χρηματοδοτούμενων εκπαιδευτικών ταινιών που προβάλλονται στα σχολεία είναι ότι πρέπει πραγματικά να πληρώσετε για να κατηχηθείτε.

Οκτώ χρόνια μετά από αυτό το άρθρο,ο  COVID συνέβη και ο κόσμος ακολούθησε το ακριβές σενάριο που καθορίστηκε στο Contagion.

Το Leave the World Behind μοιάζει παραδόξως με το Contagion: Θέλει να εκθέσει τον κόσμο σε ένα σενάριο που θα μπορούσε εύκολα να εξελιχθεί στην πραγματική ζωή και … μέχρι εκεί. Γιατί, κατά τα άλλα, μόλις και μετά βίας χαρακτηρίζεται ως ταινία. Δεν υπάρχει πραγματική πλοκή, δεν υπάρχει μεγάλο τόξο χαρακτήρων και δεν υπάρχει απολύτως καμία λύση. Μόνο ένα αυξανόμενο αίσθημα τρόμου καθώς παρακολουθούμε εξαιρετικά αντιπαθείς χαρακτήρες να συνειδητοποιούν πόσο ανίσχυροι είναι.

Ενώ θα μπορούσαμε απλά να αγνοήσουμε αυτή την τραχιά ταινία για την πλήρη κοινωνική κατάρρευση, υπάρχει ένα γεγονός που την κάνει να αξίζει την προσοχή μας: Είναι παραγωγή των πρώην ηγετών του ελεύθερου κόσμου, του Μπαράκ και της Μισέλ Ομπάμα.

Και, κρίνοντας από τα μηνύματα που διαπλέκονται σε αυτή την ταινία, μπορεί κανείς πραγματικά να αναρωτηθεί: Τι τους συμβαίνει;

Άμεση χορηγία από την Ελίτ

Η ταινία Leave the World Behind είναι η πρώτη ταινία εκτελεστικής παραγωγής του Μπαράκ και της Μισέλ Ομπάμα μέσω της εταιρείας τους Higher Grounds Productions. Ο πρώην Πρόεδρος και η Πρώτη Κυρία των Ηνωμένων Πολιτειών δεν χρηματοδότησαν απλώς την ταινία από μακριά, αλλά συμμετείχαν προσωπικά στη δημιουργία της. Σε συνέντευξή του στο Vanity Fair, ο σκηνοθέτης Sam Esmail δήλωσε:

“Ο πρόεδρος Ομπάμα έβαλε το μυθιστόρημα του Αλάμ στη λίστα καλοκαιρινής ανάγνωσης του 2021 και προσέφερε στον Esmail σκέψεις για το σενάριο. Ο κινηματογραφιστής είχε ουσιαστικά πρόσβαση σε έναν από τους πιο έμπειρους ειδικούς στον κόσμο για τη διαχείριση μιας κρίσης. “Στα αρχικά προσχέδια του σεναρίου, σίγουρα έσπρωχνα τα πράγματα πολύ πιο μακριά από ό,τι ήταν στην ταινία, και ο πρόεδρος Ομπάμα, έχοντας την εμπειρία που έχει, μπόρεσε να με προσγειώσει λίγο στο πώς θα μπορούσαν να εξελιχθούν τα πράγματα στην πραγματικότητα”, λέει ο Esmail. “Γράφω αυτό που νομίζω ότι είναι μυθοπλασία, ως επί το πλείστον, προσπαθώ να το κρατήσω όσο το δυνατόν πιο αληθινό στη ζωή, αλλά υπερβάλλω και δραματοποιώ. Και το να ακούω έναν πρώην πρόεδρο να λέει ότι πέφτεις έξω κατά μερικές λεπτομέρειες… νόμιζα ότι πέφτω πολύ έξω! Το γεγονός ότι το είπε αυτό με τρόμαξε πάρα πολύ”.

Ενώ αυτό το άρθρο του Vanity Fair ξεχειλίζει για τη συμβολή του Ομπάμα στην ταινία, μια ενδελεχής ματιά στα μηνύματα της ταινίας προκαλεί ανησυχία.

Απλά θα πω: Αυτοί που βρίσκονται πίσω από την ταινία δεν φαίνεται να συμπαθούν καθόλου την Αμερική ή το ευρύ κοινό. Μέσω συμβολισμών, η ταινία μας λέει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πρέπει να πληρώσουν για τις αμαρτίες τους. Επίσης, ο πληθυσμός της είναι πολύ χαζός και υπνωτισμενος με πλύση εγκεφάλου για να κάνει κάτι γι’ αυτό.

Τίποτα από αυτά δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη: Οι Ομπάμα είναι εργαλεία της αποκρυφιστικής ελίτ. Η διάλυση των Ηνωμένων Πολιτειών εκ των έσω και η αποθράσυνση της ανθρωπότητας στο σύνολό της είναι ο κύριος στόχος των παγκοσμιοποιητών που εκπροσωπούν.

Για να μεταφέρουν το παρανοϊκό τους όραμα στην οθόνη, οι Ομπάμα προσέλαβαν τον σκηνοθέτη Sam Esmail, ο οποίος έχει ειδικευτεί στη χρηματοδοτούμενη από την ελίτ “ψυχαγωγία”.

Πριν από το Leave the World Behind, ο Sam Esmail σκηνοθέτησε τη σειρά Homecoming. Το απροκάλυπτο σημάδι με το ένα μάτι σε αυτές τις promo φωτογραφίες δείχνει ότι εργάζεται για την ελίτ. Το γεγονός ότι εργάστηκε κυριολεκτικά για τους Ομπάμα είναι ένα ακόμη στοιχείο.

Πριν από το Leave the World Behind, ο Sam Esmail σκηνοθέτησε τη σειρά Homecoming. Το απροκάλυπτο σημάδι με το ένα μάτι σε αυτές τις promo φωτογραφίες δείχνει ότι εργάζεται για την ελίτ. Το γεγονός ότι εργάστηκε κυριολεκτικά για τους Ομπάμα είναι ένα ακόμη στοιχείο.

Ποιο είναι λοιπόν το μήνυμα που προσπαθούν να περάσουν οι Ομπάμα με το Leave the World Behind; Στην παραπάνω συνέντευξη, ο Esmail δήλωσε:

“Δεν είναι πραγματικά μια ταινία με μήνυμα, είναι περισσότερο ένας προβληματισμός για το πού βρισκόμαστε ως κοινωνία. Αλλά αν υπάρχει κάποιο μήνυμα, αυτό είναι μια προειδοποίηση”.

Ας δούμε αυτό το πράγμα.

Ξεχαστε τη διασκέδαση
Από την αρχή, οι θεατές αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για κάτι τοξικό. Μια γυναίκα ονόματι Amanda Sandford (την υποδύεται η Julia Roberts) λέει στον σύζυγό της ότι έχει βαρεθεί τον κόσμο και ότι θέλει να ξεφύγει για λίγο. Και, σε ένα από τα πρώτα πλάνα της ταινίας, οι θεατές υπαινίσσονται την αληθινή φύση αυτών που κρύβονται από πίσω.

Υπάρχουν τρία εξάρια σε αυτό το πλάνο. Από αριστερά προς τα δεξιά: Το λευκό 6 στην κούπα, ο μεγάλος δείκτης που δείχνει τον αριθμό έξι στο ρολόι και, στα δεξιά, ο αριθμός έξι στο άλλο ρολόι. Τα άλλα ψηφία στο τελευταίο ρολόι ήταν βολικά κρυμμένα για να γίνουν τα πράγματα πιο εμφανή.

Αν νομίζετε ότι αυτό είναι “υπερβολικό”, συνεχίστε να διαβάζετε. Σύντομα θα καταλάβετε ότι η ταινία ενθαρρύνει τους θεατές να δώσουν προσοχή στις λεπτομέρειες των σκηνικών, καθώς είναι συχνά ενσωματωμένες με συμβολικές λεπτομέρειες.

Μετά από αυτόν τον χαιρετισμό στη σατανική ελίτ, η Amanda κοιτάζει έξω από το παράθυρο και προφέρει το σύνθημα της ελίτ.

Πιθανότατα είναι οπαδός της ατζέντας της ελίτ για την ερήμωση του πληθυσμού.

Ακολουθούν οι τίτλοι αρχής – μια ακολουθία εικόνων που θα μπορούσε να μπερδευτεί με την αρχή μιας αντιαμερικανικής προπαγανδιστικής ταινίας.

Οι ανάποδες αμερικανικές σημαίες αντιπροσωπεύουν την πτώση των Ηνωμένων Πολιτειών ως έθνος.

Τα ανάποδα αγάλματα της Ελευθερίας αντιπροσωπεύουν την πτώση της ελευθερίας και των αμερικανικών αξιών γενικότερα.

Μετά τις αντιαμερικανικές εικόνες που είδαμε παραπάνω, μας υπενθυμίζουν ότι η ταινία αυτή είναι παραγωγή του Μπαράκ και της Μισέλ Ομπάμα. Δεν νομίζω ότι είναι με το μέρος μας, παιδιά…

 

Στη συνέχεια, ένα μεγάλο μάτι που βλέπει μόνο ένα μάτι μας υπενθυμίζει ότι πρόκειται για μια παραγωγή της απόκρυφης ελίτ.

Οι τίτλοι αρχής συνοψίζουν ολόκληρο το μήνυμα της ταινίας: Η ελίτ θέλει να καταστρέψει την Αμερική εκ των έσω, επειδή θέλει μια παγκόσμια κυβέρνηση. Αλλά, δυστυχώς, απομένουν ακόμα περίπου δύο ώρες ταινίας. Και θα τις περάσουμε όλες ακούγοντας έναν πολύ περιορισμένο αριθμό χαρακτήρων να μιλάνε για το πόσο δεν ξέρουν τι συμβαίνει.

Η ταινία αποδίδει την αίσθηση της απομόνωσης, σε συνδυασμό με μια οξεία περίπτωση πυρετού της καμπίνας, καθώς σχεδόν όλη η ταινία διαδραματίζεται μέσα σε ένα σπίτι όπου οι άνθρωποι το χάνουν σιγά σιγά. Το σπίτι είναι τόσο σημαντικό που μπορεί να θεωρηθεί ως χαρακτήρας της ταινίας.

Θυμάστε όταν η ελίτ είχε τους πάντες κλειδωμένους μέσα στα σπίτια τους και τρομοκρατημένους από τα μέσα ενημέρωσης κατά τη διάρκεια του COVID; Καλύτερα να πιστεύετε ότι θέλουν να συμβεί ξανά. Αυτή η ταινία μας φέρνει πίσω σε αυτή την αρρωστημένη νοοτροπία.

Λίγο μετά την άφιξή τους στο σπίτι, οι Sandfords ανακαλύπτουν ότι κάτι κακό συμβαίνει στη χώρα.

Ένα ρεπορτάζ του CNN για μεγάλες διακοπές ρεύματος στις ΗΠΑ.

Αντιμέτωπος με μια κρίση που εξελίσσεται, θα περίμενε κανείς ότι ο άνδρας του σπιτιού και ο αρχηγός της οικογένειας θα αναλάμβανε την ευθύνη της κατάστασης. Δεν συμβαίνει όμως αυτό.

Άχρηστος άνθρωπος

Αυτός ο χαρακτήρας συνοψίζει τέλεια τον εαυτό του σε πέντε λέξεις.

Ο αρχηγός της οικογένειας ονομάζεται Clay. Όπως ίσως γνωρίζετε, ο πηλός είναι επίσης ένα γήινο υλικό που μπορεί να διαμορφωθεί σε οποιοδήποτε σχήμα ενώ είναι βρεγμένο. Λοιπόν, ο άντρας μας ο Clay έχει διαμορφωθεί από τη σύγχρονη κοινωνία ώστε να είναι αδύναμος, πανικόβλητος και εντελώς άχρηστος όταν αντιμετωπίζει μια κρίση. Σε ένα σημείο λέει:

“Δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω αυτή τη στιγμή. Με το ζόρι μπορώ να κάνω οτιδήποτε χωρίς το κινητό μου και το GPS μου. Είμαι ένας άχρηστος άνθρωπος”.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους της ταινίας, ο Clay φοράει ένα μπλουζάκι Bikini Kill. Οι χαρακτήρες της ταινίας φορούν συχνά συμβολικά ενδύματα.

Οι Bikini Kill είναι ένα φεμινιστικό punk rock συγκρότημα. Πρωτοστάτησε στο κίνημα riot grrrl, το οποίο υπερασπίστηκε θέματα όπως η πατριαρχία, ο ταξισμός, ο αναρχισμός και η γυναικεία ενδυνάμωση. Το γεγονός ότι ο Clay – ένας άνδρας – φοράει αυτό το μπλουζάκι συμβολίζει απόλυτα ότι έχει ευνουχιστεί. Είναι προϊόν πολυετούς κοινωνικής κατήχησης που τελικά τον οδήγησε να ταυτιστεί με ένα φεμινιστικό συγκρότημα.

Ενώ ο Clay είναι προϊόν της κατήχησης των μέσων ενημέρωσης, είναι επίσης “ειδικός” σε αυτήν: Είναι καθηγητής σπουδών μέσων ενημέρωσης σε ένα κολέγιο της πόλης. Σε κάποιο σημείο, περιγράφει ένα βιβλίο που έγραψε ένας από τους φοιτητές του, το οποίο τυχαίνει να περιγράφει συνολικά την ταινία Leave the World Behind.

“Το δεύτερο βιβλίο της είναι σαν μια εξερεύνηση του πώς τα μέσα ενημέρωσης χρησιμεύουν τόσο ως διαφυγή όσο και ως προβληματισμός, μια αντίφαση που καταφέρνει να συμφιλιώσει”.

Κάποια στιγμή, μια ισπανόφωνη κυρία παροτρύνει τον Clay να τη βοηθήσει, καθώς έχει δει κάποια τρομακτικά πράγματα να συμβαίνουν γύρω της. Αντί να είναι καλός φεμινιστής και να βοηθήσει μια γυναίκα, ο Κλέι απομακρύνεται, ενώ συνειδητοποιεί ότι είναι απλά ένας μεγάλος δειλός. Ενώ το Leave the World Behind υποτίθεται ότι είναι μια “απόδραση”, είναι επίσης μια αντανάκλαση της κοσμοθεωρίας της ελίτ. Καθώς εκτυλίσσεται το δράμα, ο Κλέι αρχίζει σταδιακά να μισεί την αδύναμη φύση του.

Χαμένα παιδιά

Σε αυτό το πλάνο, τα μπλουζάκια των παιδιών γράφουν “Obey NASA”. Πρόκειται για κάποιο υποσυνείδητο μήνυμα; Και γιατί η NASA; Όπως θα δούμε σύντομα, η ταινία περιέχει πολλά πλάνα από το διάστημα που αφορούν δορυφόρους και ουράνια σώματα.

Η Ρόουζ είναι η 13χρονη κόρη του άχρηστου άνδρα και της θυμωμένης γυναίκας. Είναι προϊόν μιας γενιάς που εκπαιδευτηκε με τα τηλέφωνα και τα τάμπλετ.

Η Rose έχει εμμονή με τη σειρά Friends. Αυτό είναι σχεδόν το μόνο για το οποίο μιλάει σε όλη την ταινία.

Μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η Rose πέρασε τα χρόνια του COVID στο σπίτι, παρακολουθώντας μαθήματα Zoom και κοιτάζοντας οθόνες για τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο της. Αντιμέτωπη με τα άγχη του έξω κόσμου, η Rose (όπως και αμέτρητα άλλα παιδιά σε όλο τον κόσμο) έμαθε να τα αντιμετωπίζει ξεφεύγοντας μέσα από τις οθόνες και παρακολουθώντας φανταστικούς χαρακτήρες να ζουν τη ζωή τους … ενώ εκείνη όχι.

Όταν η σύνδεση στο διαδίκτυο διακόπτεται, η Ρόουζ είναι εντελώς συντετριμμένη. Σε εκείνο το σημείο, ο μόνος στόχος της ζωής της είναι να παρακολουθήσει το τελευταίο επεισόδιο των Friends με τίτλο “The Last One”. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο Matthew Perry πέθανε κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες λίγο πριν την κυκλοφορία της ταινίας, οι πολλαπλές αναφορές στα Φιλαράκια είναι αρκετά ανατριχιαστικές.

Ο Archie είναι ένα τυπικό 16χρονο αγόρι που είναι κόπανος με την αδελφή του και έχει εμμονή με τα κορίτσια.

Ο Archie βγάζει φωτογραφίες της Ruth φορώντας μπικίνι.

Κάποια στιγμή βλέπουμε τον Archie να αυτοϊκανοποιείται κοιτάζοντας τις φωτογραφίες που τράβηξε. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι προσπαθούσε να βρει ένα υποκατάστατο για το πορνό -μια άλλη μορφή εθισμού στην οθόνη- που συνήθιζε να καταναλώνει πριν από την κατάρρευση του διαδικτύου.

Η σύνδεση της Elite

Ο G.H. Scott είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού και είναι πλούσιος και με διασυνδέσεις. Η κόρη του Ρουθ είναι κάπως… αδίστακτη.

Οι Σκοτς επισκέπτονται τους Σάντφορντ (που νοικιάζουν το σπίτι τους) για να βρουν καταφύγιο από το χάος που εξελίσσεται. Παρόλο που έχουν φτάσει με ένα ακριβό αυτοκίνητο και είναι ντυμένοι ιδιαίτερα αριστοκρατικά, η Amanda Sandford λέει:

“Αυτό δεν μοιάζει πραγματικά με το σπίτι τους”.

Αυτή τη στιγμή εισάγεται στην ταινία ένα στοιχείο φυλετικής έντασης, το οποίο μόνο ενισχύεται καθώς εξελίσσεται.

Αργότερα, η Ρουθ λέει στον πατέρα της:

“Σου ζητώ να θυμάσαι ότι, αν ο κόσμος καταρρεύσει, η εμπιστοσύνη δεν πρέπει να μοιράζεται εύκολα σε κανέναν, ειδικά στους λευκούς”.

Ο πατέρας της συμφωνεί μαζί της … και οι Ομπάμα επίσης. Επειδή το να βλέπουν τη χώρα διχασμένη είναι καλό για την ατζέντα τους.

Οι Σκωτς κοιμούνται στο υπόγειο του σπιτιού – ένας χώρος που περιέχει πολλά συμβολικά αντικείμενα. Το πιο εντυπωσιακό από αυτά είναι η κορνίζα πάνω από το κρεβάτι τους, η οποία προβάλλεται σε περίοπτη θέση αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Η αφίσα πάνω από το κρεβάτι φέρει τον τίτλο United States of Attica (1971) της ζωγράφου και ακτιβίστριας Faith Ringgold. Αυτή η κόκκινη, μαύρη και πράσινη αφίσα απεικονίζει έναν χάρτη των Ηνωμένων Πολιτειών στον οποίο σημειώνονται εξεγέρσεις ιθαγενών, σκλάβων και μεταναστών και άλλες πράξεις βίας που συνέβησαν σε κάθε πολιτεία από τα τέλη του 1700.

Αυτή η αφίσα είναι ιδιαίτερα συμβολική για διάφορους λόγους. Πρώτον, απεικονίζει οπτικά μια Αμερική που είναι διαιρεμένη, ενώ την παρουσιάζει ως ένα εγγενώς κακό έθνος που χτίστηκε στη βία και την καταπίεση. Όπως θα δούμε σύντομα, μια σημαντική πτυχή του Leave the World Behind είναι ότι η Αμερική αξίζει αυτό που της συμβαίνει.

Ένα άλλο σημαντικό γεγονός: η Faith Ringgold είχε μεγάλη υποστήριξη από την ελίτ. Ο ίδιος ο David D. Rockefeller αγόρασε τον πίνακα της Black Light Series #10 … μέχρι που συνειδητοποίησε ότι οι λέξεις “DIE N*GGER” ήταν ενσωματωμένες στην παραμορφωμένη εκδοχή της αμερικανικής σημαίας. Αντ’ αυτού, αγόρασε έναν άλλο πίνακα της.

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματα του David D. Rockefeller το οποίο είναι εξαιρετικά σχετικό με το γενικότερο πλαίσιο αυτής της ταινίας.

“Ορισμένοι πιστεύουν ότι είμαστε μέρος μιας μυστικής συμμορίας που εργάζεται ενάντια στα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών, χαρακτηρίζοντας την οικογένειά μου και εμένα ως “διεθνιστές” και ότι συνωμοτούμε με άλλους σε όλο τον κόσμο για να οικοδομήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη παγκόσμια πολιτική και οικονομική δομή – έναν κόσμο, αν θέλετε. Αν αυτή είναι η κατηγορία, δηλώνω ένοχος και είμαι περήφανος γι’ αυτό”.
-Ντέιβιντ Ροκφέλερ, “Απομνημονεύματα του Ντέιβιντ Ροκφέλερ”

Μην κάνετε κανένα λάθος: Η αποκρυφιστική ελίτ δεν είναι με το μέρος των μαύρων. Καθόλου. Αλλά τους αρέσει να χρησιμοποιούν τους μαύρους με επιρροή που μπορούν να εξυπηρετήσουν την ατζέντα τους. Τους αρέσουν ιδιαίτερα εκείνοι που υποδαυλίζουν το μίσος και τον διχασμό, ενώ προωθούν τη δυσαρέσκεια κατά της Αμερικής. Για να διασφαλιστεί ότι οι απόψεις τους ενισχύονται, χρηματοδοτούνται γενναιόδωρα από την ελίτ και τους δίνεται η μέγιστη δυνατή προβολή. Έτσι διαλύεται μια χώρα εκ των έσω.

Κατάλληλα, οι Ομπάμα εκπροσωπούν ακριβώς αυτό. Έφτασαν στην εξουσία από ισχυρές οικογένειες της ελίτ και εξακολουθούν να έχουν μεγάλη επιρροή μέχρι σήμερα. Τα έργα τους χρηματοδοτούνται γενναιόδωρα από την ελίτ για να διαιωνίζεται και να επιδεινώνεται ο φυλετικός διαχωρισμός εντός των Ηνωμένων Πολιτειών. Γιατί; Επειδή, όπως είδαμε παραπάνω, η “μυστική συμμορία” εργάζεται ενάντια στα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στην ταινία, ο G.H. Scott λέει κυριολεκτικά ότι ένας από τους πελάτες του πηγαίνει σε μια “ετήσια συνάντηση με την υπόλοιπη διαβολική συμμορία που κυβερνά κρυφά τον κόσμο”. Ωστόσο, προσθέτει ότι δεν υπάρχει “συνωμοσία σκιωδών ανθρώπων που κυβερνούν τον κόσμο”. Αυτό ακριβώς θα ήθελε μια συνωμοσία σκοτεινών ανθρώπων να πιστέψουμε.

Ο Scott πρόσθεσε επίσης ότι ήξερε ότι ερχόταν μια καταστροφή επειδή οι αγορές κινήθηκαν πριν από τα γεγονότα – υπονοώντας ότι κάποιοι άνθρωποι είχαν προνοήσει. Το ίδιο συνέβη και πριν από την 11η Σεπτεμβρίου και το COVID. Σας λένε πώς λειτουργούν.

Η επίθεση

Σε πολλές περιπτώσεις, βλέπουμε πλάνα από το διάστημα, όπως αυτή η “έκλειψη της Γης” όπως φαίνεται από το φεγγάρι (συμπεριλαμβανομένης μιας βρώμικης αμερικανικής σημαίας). Αυτό το πλάνο δίνει στην επίθεση μια απόκοσμη διάσταση.

Ολόκληρη η ταινία καταγράφει μια “επίθεση” κατά των Ηνωμένων Πολιτειών. Σε ένα σημείο, ο G.H. Scott περιγράφει τα τρία στάδια για την εκ των έσω ανατροπή της κυβέρνησης οποιασδήποτε χώρας. Είναι ένα σενάριο.

“Το πρώτο στάδιο είναι η απομόνωση. Απενεργοποιήστε τις επικοινωνίες και τις μεταφορές τους. Κάντε τους στόχους όσο το δυνατόν πιο κωφάλαλους, βουβούς και παράλυτους, προετοιμάζοντάς τους για το δεύτερο στάδιο”.

Χωρίς τηλέφωνα, τηλεοράσεις και διαδίκτυο, οι χαρακτήρες της ταινίας καθίστανται εντελώς χαμένοι, μπερδεμένοι και άχρηστοι. Ενώ η τεχνολογία κάνει τη ζωή ευκολότερη, η εξάρτηση από αυτήν καθιστά τους ανθρώπους εξαιρετικά ευάλωτους.

Τα αυτοκινούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν εύκολα να παραβιαστούν και να ελεγχθούν εξ αποστάσεως. Στην ταινία, τα Teslas χρησιμοποιήθηκαν για να μπλοκάρουν μεγάλους οδικούς άξονες, προκαλώντας την πλήρη απομόνωση του πληθυσμού. Η συμβουλή της ημέρας: Κρατήστε το παλιό καλό αυτοκίνητο βενζίνης που δεν μπορεί να οδηγήσει μόνο του.

Το δεύτερο στάδιο είναι το συγχρονισμένο χάος.

“Τρομοκρατήστε τους με μυστικές επιθέσεις και παραπληροφόρηση, εξουδετερώνοντας τις αμυντικές τους δυνατότητες, αφήνοντας τα οπλικά τους συστήματα ευάλωτα στους εξτρεμιστές και στον ίδιο τους τον στρατό. Χωρίς σαφή εχθρό ή κίνητρο, οι άνθρωποι θα αρχίσουν να στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου”.

Στην ταινία, ένας εκπρόσωπος της “αστικής” Αμερικής αντιμετωπίζει τον στερεότυπο βλάχο κάτω από μια αμερικανική σημαία: Ένα έθνος διχασμένο.

Μη επανδρωμένα αεροσκάφη ρίχνουν φυλλάδια σε όλη τη χώρα. Ορισμένα είναι στα αραβικά, ενώ άλλα λέγεται ότι είναι στα ρωσικά ή στα κορεατικά. Όλα αυτά είναι παραπληροφόρηση, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να μην γνωρίζουν καν ποιος τους επιτίθεται. Η πιθανή αλήθεια: Όλα προέρχονται από την ελίτ.

Σε αρκετές περιπτώσεις, οι άνθρωποι παραλύουν από έναν δυνατό θόρυβο.

Ο χωριάτης που υποδύεται ο Κέβιν Μπέικον λέει:

“Δεν είναι τόσο διαφορετικό από αυτό που συνέβη στην Κούβα πριν από λίγο καιρό. Τα όπλα μικροκυμάτων, όπως τα αποκαλούν, παράγουν ένα είδος ακτινοβολίας που μπορεί να διαχυθεί μέσω του ήχου. Κάποιοι άνθρωποι έχασαν και εκεί τα δόντια τους”.

Το 2018, δημοσίευσα πραγματικά αρχεία της κυβέρνησης των ΗΠΑ σχετικά με τον “απομακρυσμένο έλεγχο του νου”. Αυτά τα πράγματα είναι αληθινά και θέλουν να το ξέρουμε.

Ένας πραγματικός κυβερνητικός φάκελος σχετικά με τις επιπτώσεις των ψυχοηλεκτρικών όπλων στο ανθρώπινο σώμα.

Ο Archie – που αντιπροσωπεύει τους μελλοντικούς άνδρες της Αμερικής – αρρωσταίνει και χάνει τα δόντια του εξαιτίας των επιθέσεων. Όπως και ο πατέρας του, καθίσταται άχρηστος.

Στη συνέχεια ο Scott περιγράφει το τρίτο στάδιο:

“Αν γίνει με επιτυχία, το τρίτο στάδιο θα συμβεί από μόνο του. Πραξικόπημα. Εμφύλιος πόλεμος. Κατάρρευση”.

Αν αυτή η ταινία είχε γυριστεί τη δεκαετία του 1990, ο Γουίλ Σμιθ θα είχε ανέβει σε ένα μαχητικό αεροσκάφος F-18 και θα είχε σώσει την Αμερική. Στη συνέχεια, ο κόσμος θα ζητωκραύγαζε κάτω από μια γιγαντιαία αμερικανική σημαία και οι τίτλοι τέλους θα έπαιζαν ένα τραγούδι των Matchbox Twenty. Όμως βρισκόμαστε στο 2023. Κανείς δεν σώζει την Αμερική. Η ελίτ θέλει να αποθαρρύνει και να προ-προγραμματίσει τον κόσμο. Ακόμα χειρότερα, η ταινία θέλει να πιστέψουμε ότι η Αμερική το περίμενε.

Η Αμερική το άξιζε
Η πιο τρομακτική πτυχή της ταινίας είναι ότι αποκαλύπτει τον πυρήνα της φιλοσοφίας των Ομπάμα και ολόκληρου του συστήματος που εκπροσωπούν. Μέσω του συμβολισμού, η ταινία καθιστά σαφές ένα μήνυμα: η Αμερική το αξίζει.

Οι Sanfords γίνονται μάρτυρες της συντριβής ενός πετρελαιοφόρου στην παραλία. Το όνομα του πλοίου – Λευκό Λιοντάρι – είναι άκρως συμβολικό.

Το White Lion ήταν ένα αγγλικό ιδιωτικό πλοίο που λειτουργούσε με ολλανδική επιστολή μαρκησίας και μετέφερε τους πρώτους Αφρικανούς στην αγγλική αποικία της Βιρτζίνια το 1619, ένα χρόνο πριν από την άφιξη του Mayflower στη Νέα Αγγλία. Αν και οι Αφρικανοί αιχμάλωτοι πουλήθηκαν ως μισθωτοί υπάλληλοι, το γεγονός θεωρείται ως η αρχή της αφρικανικής δουλείας στην αποικιακή ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Έτσι, το White Lion ήταν το πρώτο πλοίο που έφερε σκλάβους στην Αμερική. Συνέβη το 1619 και σηματοδότησε την αρχή της αμαρτωλής ιστορίας της χώρας. Υπάρχουν και άλλες νύξεις για το μοιραίο αυτό έτος στην ταινία.

Για αρκετά δευτερόλεπτα, η κάμερα εστιάζει σε ένα ραδιόφωνο αυτοκινήτου, ενώ ακούμε ομιλίες σχετικά με “τις επιπτώσεις μιας συνεχιζόμενης κυβερνοεπίθεσης και μιας καταστροφικής περιβαλλοντικής καταστροφής στο Νότο που επηρεάζει τα πρότυπα μετανάστευσης των ζώων”. Το γεγονός ότι ο ραδιοφωνικός σταθμός είναι ακριβώς το 1619 μπορεί να υπονοεί ότι αυτά τα απαίσια γεγονότα είναι αντίποινα για ό,τι συνέβη στο παρελθόν.

Κάποια στιγμή, η Amanda Sandford αρχίζει ένα παραλήρημα για το πόσο κακή είναι η Αμερική (αντί να ψάχνει για το αγνοούμενο παιδί της).

“Γαμάμε κάθε ζωντανό πλάσμα σε αυτόν τον πλανήτη και νομίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά επειδή χρησιμοποιούμε χάρτινα καλαμάκια και παραγγέλνουμε κοτόπουλο ελευθέρας βοσκής. Και το αρρωστημένο είναι ότι νομίζω ότι βαθιά μέσα μας ξέρουμε ότι δεν κοροϊδεύουμε κανέναν. Νομίζω ότι ξέρουμε ότι ζούμε ένα ψέμα. Μια συμφωνημένη μαζική αυταπάτη που μας βοηθάει να αγνοούμε και να συνεχίσουμε να αγνοούμε πόσο απαίσιοι είμαστε πραγματικά”.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας, τα ελάφια κοιτάζουν ανατριχιαστικά τους ανθρώπους. Αυτά τα συνήθως φιλικά πλάσματα έχουν γίνει επιθετικά απέναντι στους ανθρώπους. Η φύση έχει στραφεί ενάντια σε μια κοινωνία που την καταστρέφει.

Εν ολίγοις, η Αμάντα σχεδόν καλωσορίζει τις καταστροφές επειδή πιστεύει ότι η ανθρωπότητα είναι απαίσια. Και αυτό ακριβώς θέλει η ελίτ να πιστεύουμε.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας, μας υπενθυμίζουν ότι η Αμερική ασχολήθηκε με το εμπόριο σκλάβων, κατέστρεψε το περιβάλλον και έκανε πολλαπλούς εχθρούς σε όλο τον κόσμο μέσω των πολέμων. Ως εκ τούτου, πρέπει να πεθάνει και να γίνει μέρος μιας παγκόσμιας κυβέρνησης. Ξέρετε τι είναι αστείο; Όλα αυτά τα κακά πράγματα διαπράχθηκαν από τις ελίτ της εποχής. Και τώρα αυτά τα πράγματα χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν την πτώση των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η κατάρρευση της Αμερικής μπορεί τώρα εύκολα να γίνει πραγματικότητα, επειδή τόσοι πολλοί πολίτες των ΗΠΑ έχουν μάθει να μισούν τη χώρα τους και να καλωσορίζουν την πτώση της. Επιπλέον, χειραγωγούνται εύκολα επειδή δεν έχουν βασικές αξίες ή θεσμούς. Ακόμη και η οικογενειακή τους μονάδα έχει διαλυθεί.

Κατάρρευση της οικογένειας

Αντιμέτωποι με τις αντιξοότητες, οι χαρακτήρες της ταινίας δεν είναι ακριβώς ενωμένοι και ανταποκρίνονται στην πρόκληση. Αντί, ας πούμε, να κάνουν κάτι ηρωικό (αυτό συμβαίνει συνήθως στις ταινίες καταστροφής) οι πρωταγωνιστές μας απλά αποδυναμώνονται και κυλιούνται στα πιο χαμηλά τους ένστικτα. Αυτό είναι που θέλουν για εμάς.

Ο Clay καπνίζει χόρτο με τη Ruth και επιδίδεται σε μια ημι-φλερτ συζήτηση.

Στην πιο τραγελαφική σκηνή του 2023, η Amanda και ο G.H. μεθούν και χορεύουν το Too Close του Next.

Στη συνέχεια, οι δύο τους έρχονται κυριολεκτικά “πολύ κοντά”. Προφανώς, χρειάζονται μόνο μερικές ώρες και λίγο κρασί για να μπουν στον πειρασμό της μοιχείας και να καταστρέψουν ενδεχομένως την οικογένειά τους.

Εν τω μεταξύ, η Ρόουζ παίρνει ένα ποδήλατο και εγκαταλείπει εντελώς την οικογένεια.

Η Ρόουζ πάρκαρε το ποδήλατό της μπροστά από ένα μεγάλο πολυτελές σπίτι. Η ταινία μας λέει συνεχώς ότι μόνο οι πολύ πλούσιοι θα επιβιώσουν από τον κατακλυσμό.

Μέσα σε αυτό το σπίτι, η Ρόουζ ανακαλύπτει ένα τεράστιο υπόγειο καταφύγιο που περιέχει όλα όσα χρειάζεται κανείς για να επιβιώσει για μήνες. Ακόμα καλύτερα, βρίσκει μια τεράστια συλλογή DVD που περιλαμβάνει … Friends.

Η ταινία τελειώνει με τη Ρόουζ να απολαμβάνει τη λάμψη μιας τηλεοπτικής οθόνης, ξεφεύγοντας από την πραγματικότητα και ζώντας τη ζωή της μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτό είναι που θέλουν για εμάς.

Στη συνέχεια, οι τίτλοι τέλους παίζουν το τραγούδι των Friends, το οποίο, κατά ειρωνικό τρόπο, περιγράφει τη σχέση μεταξύ της Rose και των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Κανείς δεν σου είπε ότι η ζωή θα ήταν έτσι.
Η δουλειά σου είναι ένα αστείο, είσαι απένταρος, η ερωτική σου ζωή είναι νεκρή.
Είναι σαν να είσαι πάντα κολλημένος στη δεύτερη ταχύτητα,
όταν δεν ήταν η μέρα σου, η εβδομάδα σου, ο μήνας σου ή ακόμα και η χρονιά σου.

Αλλά, θα είμαι εκεί για σένα, όταν η βροχή αρχίσει να βρέχει.
Θα είμαι εκεί για σένα, σαν να έχω ξαναβρεθεί εκεί.
Θα είμαι εκεί για σένα, γιατί είσαι εκεί και για μένα.

Συμπερασματικά

Το Leave the World Behind δημιουργήθηκε με τη συμβολή μερικών από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους στον κόσμο και αυτό φαίνεται. Δεν είναι ψυχαγωγία, είναι κατήχηση. Είναι προγνωστικός προγραμματισμός, όπου ένα σενάριο παρουσιάζεται στο κοινό, ώστε να μπορεί να γίνει πιο εύκολα αποδεκτό όταν έρθει η ώρα. Σε ένα βαθύτερο επίπεδο, η ταινία είναι ένας τρόπος απελευθέρωσης της ελίτ από τα “καρμικά της καθήκοντα”, καθώς πιστεύουν ότι πρέπει να προειδοποιήσουν το κοινό για τις κακές τους πράξεις πριν αυτές συμβούν. Με αυτόν τον τρόπο, αντί να είναι θύματα, οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι συμμετέχοντες, απαλλάσσοντας έτσι αυτούς που κρύβονται πίσω από την καρμική τιμωρία. Αν αυτό σας ακούγεται τρελό, λοιπόν, δεν σας κατηγορώ. Αυτοί οι άνθρωποι είναι τρελοί και ζούμε σε τρελούς καιρούς.

Κάποιοι μπορεί να πουν ότι πρόκειται απλώς για μια χαζή ταινία και ότι δεν πρέπει να διαβάσουμε πολλά σε αυτήν. Ελπίζω να έχουν δίκιο. Αλλά ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ φαίνεται να πιστεύει το αντίθετο.

Όποια και αν είναι η περίπτωση, η ταινία έχει ήδη επιτύχει έναν σημαντικό στόχο της ελίτ: Να τρομάξει και να αποθαρρύνει τις μάζες. Ευχαριστούμε τον Ομπάμα!

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Ο κρυμμένος συμβολισμός στο “Leave the World Behind”, μια ανησυχητική ταινία παραγωγής των Ομπάμα”
  1. ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΚΑΤΖΑΡΩΝ….
    KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

  2. Συγχαρητήρια! Όλα αποκρυπτογραφηθηκαν έτσι όπως ακριβώς θα έπρεπε. Το παραπάνω κείμενο
    είναι όλο το ζουμί της ταινίας και οι περισσότερες ταινίες,αποκαλυπτικές καθένα την ανθρώπινη καταστροφή, (βλέπε Μάτριξ) είναι όχι άλλες ταινίες αλλά οδηγοί επιβίωσης. Απο τη μια η ελίτ θέλει να τρομάξει από την άλλη δίνει μια γεύση από μέλλον που πρόκειται να ακολουθήσει.. Θέλουν απελπισμένα να.μειωσουν τον παγκοσμιο πλυθησμό. Απλατο κάνουν αργά και βασανιστικά προς διασκέδασης τους

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek