Μαθηματικά Τεκμήρια διά την ύπαρξη του Τρίτου [Προπρώτου] Φύλου [απαγορεύεται να αναγνωστεί από αρρωστημένους διότι πιθανόν να βρυκολακιάσουν είτε προς την μεν είτε προς την δε κατεύθυνση, τους αγαπάμε αλλά δεν τους ενστερνιζόμαστε, όπως βεβαίως δεν μας ενστερίζοντε αλλά ούτε μας αγαπούν]….
Γνωρίζετε διατί είμαι πολύ πολύ μισητός; Διοτί ευρίσκω της απαντήσεις σε ανυποψίαστα ερωτήματα, σε ηθικής ερωτήματα, σε κρίσεις και διακρίσεις…. Βεβαίως και το γνωρίζετε, μόνοι σας είσαστε μην κρύβεστε όπισθεν του μεσαίου δάκτυλου σας…. Όχι ότι είμαι καλός, ίσως είμαι ο χειρότερος απ’ όσους έχουν γεννηθεί αλλά κατά περίεργον λόγον τα ευρίσκω εν αληθεία…. Θεός συγχωρέσει με συγχωρέσει σας….
Γνωρίζουμε δύο φύλα και δεν υπάρχουν άλλα [φαινομενικώς;]. Ο πρώκτος δεν είναι φύλον, φύλα είναι τα αρσενικά και θηλυκά όργανα εξεχωριστά ή σε αρσενικοθήλυκα είδη έτι δε και σε κλωνοποίηση διότι σε κάθε κύτταρον υφίσταται το αρρέν και το θηλέν και το δε θηλέν προέκυψε εκ του αρρέν εις την περίπτωση Αδάμαντου και Εύας η οποία φανερώς προήλθεν από Κλωνοποίηση αφού υπνώθηκε και εκστασιάστηκε εν ύπνω ο Αδάμαντος, ολοφάνερον ηλίου φαινότερον εις την Γένεσιν, πριν καν προκύψει η λέξη κλωνοποίηση, ομοίως αυτά σε διάφορα ζώα και σε φυτά…. [Έχω πιο εκτεταμένον άρθρον δεν γνωρίζω εάν το αναγνώσατε ή ού]. Περαιτέρω, ο άνθρωπος διαθέτει 12 τρύπες το φύλον του, τον πρώκτον του, δύο οπές οφθαλμών και ώτων, στόμα, δύο οπές στήθους εκ των βυζίων καλούμενες και θηλοπές, δύο ρουθούνια, ομφαλός, μετράτε τις, αυτές είναι οι μεγαλοπές, οι δε οπές κυττάρων αμέτρητες αλλά με συνάρτηση μαθηματική ανά βάρος, θα εκπλαγείτε, αλλά δεν θα εισάλθωμεν εις κόπον μετρήσεως. Υπάρχει και μία μεγαλότρυπα εις τα βρέφη επί κορωνίδας κεφαλής αλλά είναι αμφίτρυπα ήτοι μαλακή/χαμνή μεμβράνη ένωσις με το Πνεύμα το τρίτον φύλον….
Συνεπώς εάν ήταν κάθε οπή και φύλον τότε ο άνθρωπος θα ήταν δωδεκάφυλος ή και δεκατριόφυλος, αλλά είναι μονόφυλος και σε όσα ζώα ή φυτά υπάρχουν πέραν τους ενός φύλου ή και εις τα κύτταρα όπως προαναφέραμε, είναι το Έτερον Ήμισυ του Παντός ή Γυν και Γιάνγκ [όπου κάποιοι επειδή είναι κινέζικον το περεξηγούν ως σατανικόν σώνει και “καλά” και άλλοι το εκσατανοποιούν και το λατρεύουν ενσφαλμένως ειδωλολατρικώς, ήτοι αμφότεροι εκτός Λόγου Λογικής Ισορροπίας, πνεύματος και επιστήμης δίχως ειδωλα].
Ποίον είναι το Περιβόητον Τρίτον Φύλον;
Το Φύλον το Άφυλον Του Πνεύματος….
Η Ελληνική Γλώττα δεν είναι τυχαίον όπου διαθέτει τρία [μόνον τρία] Φύλα ή Πρόσωπα, α] αρρέν β] θηλέν γ] ουδέτερον και οι πληθυντικοί τους ως Εξαπιθανότητα μαζύν ή εις κάθε περίπτωση ενικού και πληθυντικού τα τρία συν το ανάμεικτον = Τετραπιθανότητες ήτοι Δύο Τετραπιθανότητες. Είναι τα Φύλα α] ο β] η και γ] το…. Και εις πληθυντικόν τα υπόφυλα α] οι β] αι και γ] τα…..
Επειδή πάντοτε ωμιλώ ελεύθερα ενώ σημειώνω ότι είμαι Χριστιανός, πάντοτε με παρεξηγούν οι παρωπιδισμένοι Χριστιανοί και οι παρωπιδισμένοι Αντιχριστιανοί, άθεοι, αλλόθρησκοι και άλλοι, αλλά όχι κατ’ ανάγκην όλοι και όσοι από αυτούς συμφωνούν με όσα λέγω αλλά δεν συμφωνούν με την Θρησκεία μου και την Λογική μου δεν το φανερώνουν ενώ ένας άλλος λόγος είναι ο αειθαλής φθόνος! Τώρα μήπως θα μάθω τον κόσμον; Με το μικροσκοπικόν κουταλάκι και την μεγαλοκουτάλα τον “έφαγα” και οι εμπειρίες και τα πρωτοφανή όπου βιώνω κυριολεκτικά καθημερινώς εξπληκτικά ώστε να απορώ και να υπεραπορώ ! Πρώτος Κινητήριος Δύναμη και Μοχλός του ανθρώπου και ή και του κοσμικού ανθρώπου πριν αγιάσει ή κοπάσει κάπως ο Φθόνος, αρχιυπερβασιλέας κρυφός αλλά με την κωλάρα του να φαίνεται ως πίθηκος επί φοίνικος….
Ποίον είναι το Περιβόητον Τρίτον Φύλον;
Το Φύλον το Άφυλον Του Πνεύματος….
Πού ανάτρεξα να εύρω το Τρίτον Φύλον; Εις Εκείνον όπου εμπιστεύομαι ή πρέπει να είμαι άξιος εγώ ο πανανάξιος να εμπιστεύομαι, Τον Θεάνθρωπον Ιησούν Χριστόν όπου απάντησε σε ανύποπτον χρόνον εις το ζήτημαν τούτον εις τους αδαείς Σαδδουκκαίους και άλλους, όταν τους είπε ότι εις τους ουρανούς δεν υπάρχουν γαμήσαντες και εκγαμιζόμενοι και ότι τα πνεύματα δεν τείνουν εις συνουσίαν έρωτος σαρκικού, διότι είναι αυτονόητον αφού δεν έχουν σάρκαν, τόσον σκοτισμένοι ήσαν αυτοί οι είρωνες Σαδδουκκαίοι με απιστία παρόμοια και όμοια με των ημερών ημών και υμών…. Ο διάλογος αυτός από το κατά Λουκάν Ευαγγέλιον εις το τέλος του άρθρου.
Άς το εξετάσουμε όμως και επιστημονικώς [διά να μην παραπονείσουμε τους Φιλεπιστημονικούς οι οποίοι εισίν μεν αλλά Επιστήμη τι ει ου γνωρίσαντες δε].
Αι [Οι] Ενέργειες ή και η Ενέργεια διαχωρίζεται σε Τρία Φύλα: α] θετική ή αρσενική β] θηλυκή ή αρνητική και γ] ουδέτερη. Όποιος διαφωνήσει όπως και να το πράξει θα αυτογελοιοποιηθεί….
Έχουμε ασπούμε τα πρωτονια θετικά, τα ηλεκτρόνια αρνητικά και τα ουδετερόνια ουδέτερα. Τα ουδέτερα δεν είναι ανώμαλα, δηλαδή εφόσον και εάν είναι ουδέτερα δεν είναι ούτε αρσενικά ούτε θηλυκά και όχι αρσενικά τα οποία γαμιούνται μεταξύ τους η θηλυκά τα οποία γαμιούνται μεταξύ τους. Τα ουδετερόνια είναι ούτε το μεν ούτε το δε. Ούτε ευνούχα εισίν διότι ο ευνούχος είναι αρρέν η θηλέν όπου μεταλλάχθηκε ως μετάνθρωπος μετάφυλος = transhumanian transexual [τον ορισμόν αυτόν πρώτη φορά τον ακούετε, δεν τον ηύραν ακόμη τόσον κυριολεκτικώς κατατοπιστικά οι διεθνείς σατανιστές να τον αναφέρουν ακόμη]. Οι ευνούχοι εισίν τεχνηεντώς ουδετεροποιημένοι και συνάμα πούστηδες αφού τους γαμούσαν επί Οθωμανίας ως πούστηδες οι οποίοι δεν καυλώνουν ούτε φέρουν έλξην καύλας αρρένος όπως γεννήθηκαν εκ φύσεως και συνάμα εισίν και στείροι.
Ο στείρος είναι άλλη κατηγορία, όχι φύλον, φέρει ορμόνες και καύλες του φύλου του αλλα δεν τεκνοποιεί λόγω βλάβης και ο πούστης ή πούστισσα όπου είναι στείρος ή στείρα είναι σύνθετη κατάσταση ανωμαλίας ή και ασθένειας ή και αδυναμίας, οι οποίες είναι ανεξάρτητες αλλά συναντούνται εις ίδιον σώμαν….
Σε κάποιον εδάφιον Ο Χριστός αναφέρεται εις τον ευνουχισμόν, πολλές διαφωνίες έχουν αναφερθεί διά τα λόγια αυτά, άλλοι ότι δεν το εννοούσε ούτως και άλλοι ότι το εννοούσε κυριολεκτικώς. Προσωπικώς συμφωνώ με αμφότερες διχογνωμίες, διότι αναφέρεται σε ευνουχισμόν σατανικών και κοσμικών πνευμάτων διά να δυνηθεί ο άνθρωπος να αγιάσει και συνάμα σε κυριολεκτικόν ευνουχισμόν εάν η στρήνα και ο πειρασμός της καύλας προσέρχεται σε βλασφημία και δεν δαμάζεται με προσευχήν. Δύο Μοναχοί κάποτε αυτοευνουχίστηκαν με την βοηθεια του καθενός προς τον άλλον μάλλον και όταν επισκέφθηκαν τον Θαυματουργόν Άγιον Επιφάνιον Αμμοχώστου Αρχιεπίσκοπον και αγιάζων εις την Αγίαν Νάπαν διά να γράφει επιστολές εις τους αλλόθρησκους, τους επίπληξε με Κάνονα και ύστερα τους συγχώρησε [ο Άγιος αυτός μου έκανε δύο τουλάχιστον Θαύματα, το πρώτον τραντακτόν όταν με ίασε από παραλυσία και αναισθησία ποδών, το έχω αναφέρει σε άλλα άρθρα].
Όμως σε άλλον εδάφιον λέγει ότι άμα σε σκανδαλίζει ο οφθαλμός, η χείρα σου, ο πόδας σου, συμφέρον να τα σακκατεύσεις και να εισέλθεις εις τον Παραδεισον τυφλός, κύλης και χωλός παρά να άγεις εις το πύρ το άσβυστον της γέεννας και ερωτάω ποίος το αντιλήφθηκε ότι το ίδιον ισχύει και διά τα γεννητικά όργανα! Μα είναι αυτονόητον θέλεις και παπά να σου το αναφέρει και πόσοι παπάδες δεν το αντιλήφθηκαν ενώ άλλοι καλού κακού το απόκρυψαν! Κατά συνέπεια, τα εδάφια από αυτά τα διαφορετικά κεφάλαια αλληλοσυμπληρώνονται όπως και πολλά άλλα με πολλά άλλα πέραν της μίας φοράς εις την Καινή Διαθήκη και Παλαιά Διαθήκη και άλλα βιβλία, διότι Ο Λόγος είναι Άκτιστη Υπεραπειροφωτοδεσμομηχανική [σας έγραψα άρθρα ότι Ο Χριστός ωμιλούσε κβαντομηχανικώς]….
Ποίον είναι το Περιβόητον Τρίτον Φύλον;
Το Φύλον το Άφυλον Του Πνεύματος….
Πλησιέστερα εις το Τρίτον Φύλον το Άφυλον το έχων ουδέν έτερον ή Ουδέτερον είναι η εκ γεννήσεως και περισσότερον η εσκεμμένη Παρθενία διά σκοπούς Αγιοποιήσεως ήτοι αγγελική ζωή από την γήν ταύτην όπως λένε οι Μοναχοί και αι Μοναχαί και όπως συμφωνούμε και βλέπουμε. Η Παναγία μας εγέννησεν Παρθένα σε συνουσία με Πνεύματι Τω Αγίω Πνεύματι και Ο Χριστός ήταν Ιερώς και εκ γενετής Ευνούχος με την κυριολεξία της έννοιας ήτοι εύ νούν έχων και προέχων!!!!
Ο άνθρωπος ος Αγίασε [εν γει πάντοτε] είναι Άγγελος/Πνευματικός Ευνούχος όπως και ο Αρχιερέας Ιησούς Χριστός, οι Μάρτυρες και οι Μυστικοί 144,000 [12.000 εξ’ έκαστης των 12 Φυλών Ισραήλ ή Εισραήλ = εις Ρα Ηλ όπως επονομάστηκε ο Ιακώβ εκ Τριαδικού Θεού] Παρθένοι Μάρτυρες Χριστού εκ της προ Χριστού εποχής ή και Παλαιάς Διαθήκης όπου αναφέρονται εις την Αποκάλυψη Ιωάννου ότι θα συναχθούν μαζύν τους είς το Όρος Κυρίου = Σιών [η λέξη αυτή σημαίνει Κύριος εις την λακωνική ελληνική διάλεκτον] εις τα Ιερο+Σόλυμα εν καιρώ άνομου παντρνσέξουλ Αντίχριστου = πανμεταφυλοερωτικού πανμετάνθρωπου ψευδάνθρωπου σατανοτερατάνθρωπου…..
Κάτα συνέπεια το Τρίτον Φύλον είναι το Πρώτον Φύλον πριν καν προκύψει οι Αγγέλοι και η Δημιουργία, Το Φύλον Του Τριαδικού Θεού, Το Άγιον και τα φύλα αρρέν και θηλέν εισίν μεταγενέστερα ποιημένα διά την σάρκαν. Το φύλον του πνεύματος είναι το άφυλον, το ουδέτερον, το άγιον και μόνον τα ανώμαλα πνεύματα αρνούνται την φύσιν τους αυτήν όπως οι διαβόλοι και δαίμονες και προσβλέπουν σε φύλον σαρκικόν [αρρέν και θηλέν] ή παράφυλον ψευδόφυλον κιναιδισμού ανωμαλίας όπως εις τα Σόδομα = εις πάσαν οδόν = τρύπα = όργια και Γόμορρα = εκ του γαμάω = παγγαμάω = πανγαμάω = όργια ανωμαλίας και διαστροφής επίσης και επ’ ίσοις….
Αφού γνωρίσαμε τα φύλα [εφ’ ύλα = εφ’ ύλης όργανα συν+ουσίας διά τεκνοποίηση όχι περί διαστροφής και οίας απαγορευμένης ειδικώς ηδονής] παραθέτουμε Λόγους Ιησού Χριστού προς τεκμηρίωσιν….
Λουκ. 20,27 Προσελθόντες δέ τινες τῶν Σαδδουκαίων, οἱ λέγοντες μὴ εἶναι ἀνάστασιν, ἐπηρώτησαν αὐτὸν
Λουκ. 20,28 λέγοντες· διδάσκαλε, Μωϋσῆς ἔγραψεν ἡμῖν, ἐάν τινος ἀδελφὸς ἀποθάνῃ ἔχων γυναῖκα, καὶ οὗτος ἄτεκνος ἀποθάνῃ, ἵνα λάβῃ ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ τὴν γυναῖκα καὶ ἐξαναστήσῃ σπέρμα τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ.
Λουκ. 20,29 ἑπτὰ οὖν ἀδελφοὶ ἦσαν· καὶ ὁ πρῶτος λαβὼν γυναῖκα ἀπέθανεν ἄτεκνος·
Λουκ. 20,30 καὶ ἔλαβεν ὁ δεύτερος τὴν γυναῖκα, καὶ οὗτος ἀπέθανεν ἄτεκνος·
Λουκ. 20,31 καὶ ὁ τρίτος ἔλαβεν αὐτὴν ὡσαύτως· ὡσαύτως δὲ καὶ οἱ ἑπτά· οὐ κατέλιπον τέκνα, καὶ ἀπέθανον·
Λουκ. 20,32 ὕστερον δὲ πάντων καὶ ἡ γυνὴ ἀπέθανεν.
Λουκ. 20,33 ἐν τῇ ἀναστάσει οὖν τίνος αὐτῶν γίνεται γυνή; οἱ γὰρ ἑπτὰ ἔσχον αὐτὴν γυναῖκα.
Λουκ. 20,34 καὶ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου γαμοῦσι καὶ ἐκγαμίζονται·
Λουκ. 20,35 οἱ δὲ καταξιωθέντες τοῦ αἰῶνος ἐκείνου τυχεῖν καὶ τῆς ἀναστάσεως τῆς ἐκ νεκρῶν οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται·
Λουκ. 20,36 οὔτε γὰρ ἀποθανεῖν ἔτι δύνανται· ἰσάγγελοι γάρ εἰσι καὶ υἱοί εἰσι τοῦ Θεοῦ, τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ ὄντες. [Επειδή υφίσταται η πολυσχιδής αίρεση ότι όλοι είμαστε παιδεία Θεού και υιοί και θυγατέρες Θεού, ώδε όπως και αλλού φανερώνεται ότι παιδεία, θυγατέραι και υιοί Θεού εισίν όσοι γίνουν Ιεροί, οι άλλοι είναι απλά δημιουργήματα Θεού αλλά δεν τα κηρύσσει άξια υιούς. Λέγει υιοί και όχι θυγατέραι διότι μετά την ανάσταση αι ψυχαί άϋλαι άνευ φύλου και η έννοια υιός = υ+ιός = ιός εξ’ ύψει όπως ανάφερα και άλλοτε ήτοι εξ’ Ουρανού Θρόνον Τριαδικού Θεού. Οι δε άλλοι εκπέμποντες ιούς = ακτινοβολίες διαβόλου και πατέραν τον διάβολον έχουν, περιττόν να προστρέξω εις τα εν λόγω εδάφια τώρα αμέσως].
Λουκ. 20,37 ὅτι δὲ ἐγείρονται οἱ νεκροί, καὶ Μωϋσῆς ἐμήνυσεν ἐπὶ τῆς βάτου, ὡς λέγει Κύριον τὸν Θεὸν Ἀβραὰμ καὶ τὸν Θεὸν Ἰσαὰκ καὶ τὸν Θεὸν Ἰακώβ.
Λουκ. 20,38 Θεὸς δὲ οὐκ ἔστι νεκρῶν, ἀλλὰ ζώντων· πάντες γὰρ αὐτῷ ζῶσιν.
Λουκ. 20,38 Μαθετε δε ότι ο Θεός δεν είναι Θεός νεκρών, αλλά ζωντανών. Διότι όλοι, όσοι έχουν φύγει από την γην και είναι δι’ ημάς νεκροί, δια τον Θεόν είναι ζωντανοί, ζουν πλησίον αυτού εις επικοινωνίαν με αυτόν”.
Συνάμα σημαίνει ότι όστις κριθεί αδιάφορος και νεκρός διά Τον Θεόν δεν είναι ζωντανός μετά θάνατον σαρκίου, διότι Ζωή είναι Ο Θεός και οι νεκροί δεν ζουν ενώ εις τον δεύτερον θανάτον έχουσιν αντιζωήν ήτοι θάνατον αιώνιου θανάτου ήτοι αντιόντος και αντιπνευματος κατάστασιν.
Μαρκ. 9,40 ὃς γὰρ οὐκ ἔστι καθ᾿ ὑμῶν, ὑπὲρ ὑμῶν ἐστιν.
Μαρκ. 9,41 ὃς γὰρ ἂν ποτίσῃ ὑμᾶς ποτήριον ὕδατος ἐν τῷ ὀνόματί μου, ὅτι Χριστοῦ ἐστε, ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐ μὴ ἀπολέσῃ τὸν μισθὸν αὐτοῦ.
Μαρκ. 9,42 καὶ ὃς ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, καλόν ἐστιν αὐτῷ μᾶλλον εἰ περίκειται λίθος μυλικὸς περὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ βέβληται εἰς τὴν θάλασσαν.
Μαρκ. 9,43 καὶ ἐὰν σκανδαλίζῃ σε ἡ χείρ σου, ἀπόκοψον αὐτήν· καλὸν σοί ἐστι κυλλὸν εἰς τὴν ζωὴν εἰσελθεῖν, ἢ τὰς δύο χεῖρας ἔχοντα ἀπελθεῖν εἰς τὴν γέενναν, εἰς τὸ πῦρ τὸ ἄσβεστον,
Μαρκ. 9,44 ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται.
Μαρκ. 9,45 καὶ ἐὰν ὁ πούς σου σκανδαλίζῃ σε, ἀπόκοψον αὐτόν· καλὸν σοί ἐστιν εἰσελθεῖν εἰς τὴν ζωὴν χωλόν, ἢ τοὺς δύο πόδας ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὴν γέενναν, εἰς τὸ πῦρ τὸ ἄσβεστον,
Μαρκ. 9,46 ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται.
Μαρκ. 9,47 καὶ ἐὰν ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζῃ σε, ἔκβαλε αὐτόν· καλὸν σοί ἐστι μονόφθαλμον εἰσελθεῖν εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, ἢ τοὺς δύο ὀφθαλμοὺς ἔχοντα ἀπελθεῖν εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός,
Μαρκ. 9,49 πᾶς γὰρ πυρὶ ἁλισθήσεται, καὶ πᾶσα θυσία ἁλὶ ἁλισθήσεται.
Μαρκ. 9,50 καλὸν τὸ ἅλας· ἐὰν δὲ τὸ ἅλας ἄναλον γένηται, ἐν τίνι αὐτὸ ἀρτύσετε; ἔχετε ἐν ἑαυτοῖς ἅλας καὶ εἰρηνεύετε ἐν ἀλλήλοις.
Ανώμαλε εάν σε πειράζει η καύλα και η διαστροφή κόψε όργανα και αδένες [ευνουχίστου, είναι αυτονόητον με κόψιμον ή με φυτόν αγνιάς = λιγαριάς καθημερινώς αφέψημα ή με έναν άλλον όπου δεν σου το αναφέρω διότι φέρνει μόνιμη ακαυλία και ανορεξία έρωτα μήπως και πειράξεις κανέναν] και πειρασμούς και πειράματα εάν θέλεις ως ψυχή να σωθείς και έτι χειρότερον εάν δεν κόβεις αυτά αλλά πειράζεις παιδιά και τα σκανδαλίζεις με έρωτες, ερωτισμούς και ανωμαλίες και διαστροφές λέγει ανωτέρω Ο Χριστός ότι αιωνίως θα είναι καλύτερον να νοιώθεις ότι πνίγεσαι με μία μυλόπετρα εις τον λαιμόν παρά το τι έχει διά την ανηθικότητα σου να πληρώνεις αιωνίως….
Να είσαι άλας Θεού = Κίνηση, ενέργεια και κίνημα Θεού, διότι ως γνωστόν πλέον το άλας ευθύνεται διά την κίνηση των άκρων και άλλων οργάνων και το αγαθόν σε ποιότητα άλας ευεργετικόν ιδιαιτέρως αλλά δεν αρκεί εάν δεν είσαι εν προαιρέσει και εν προσευχεί και εν ελευθέρω βουλήσει και θελήσει Φιλόθεος και αυτοπαραδεχόμενος αμαρτωλός. Διότι ποίος ασθενής ινά ιαθεί όταν δεν παραδέχεται την ασθένεια του και έτι χειρότερον την θεωρεί ω της πλάνης και της φιληδονίας, φιλαρεσκείας, φιλαυτίας υγείαν;…..
Ο Θεός μας απαλλάσσει από συμφορές, πειρασμούς και ανατροπές….
Τρίτον Φύλον είναι το Προπρώτον Άφυλον Άγιον άσαρκον Φύλον ή Εκφύλον ήτοι έξω από το ύλον = ύλη…. Εν Πνεύματι Αγίω ευσεβής…..
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
χμμ, ξαναδιαβασε τα. Οταν αναστηθουμε, θα εχουμε σωμα, με φυλο. Τωρα για το ΑΠ, αυτο ειναι ιδιοτητα. Το ονομα του ποιο ειναι ? Ο παρακλητος. Για τα ατομα τα νετρονια ειναι ουδετερα ως προς το φορτιο, αλλα ολα τα υ/κα σωματιδια ειναι θετικα ως προς τη μαζα. Τι νοημα εχει να αναφερεσαι σε αυτα ? Ειναι αφαιρεσεις ηλικιας 150 ετων. Συγκροτηματα πλεουν σε μια σουπα. Θα βγαλεις απο την αφαιρεση θεμελιωδες αξιωμα ? Ειναι εναντια στο ορισμενο. Το ναι, ναι και το ου. Το ναιου δεν οριζεται.
Αλλωστε το 3ο ειναι βασικο για τον εξω απο εδω.
Γιατι ειναι θεμελιωδες ? Γιατι αντιβαινει στους ορισμους του Θεου και περμποδιζει την δημιουριγια που δοθηκε στον ανθρωπο ως κατ ομοιωση ιδιοτητα. Αυτο που λεει οι εξ σαρκων και εξ αιματων. Αλλες ανφορες μπορεις να βρεις για αυτο που λες ?
Σκανδαλισμος=χωρισμος απ τους αλλους ανθρωπους.Η ψυχη ειναι διττη,χωρισμενη σε Εγω και ασυνειδητο(αρσενικο & θηλυκο).Πρεπει να κοψουμε το Εγω που χωριζει,βαζοντας το μεσα στο ασυνειδητο ωστε η φωτια που θα μας καψει να ειναι φωτια καθαρσεως.Ετσι θα μπουμε στη Βασιλεια σαν Ενας(Μοναδα).και οι Αγιοι θα περασουν απο τη φωτια αλλα χωρις εγωισμο,ωστε να αποδεχτουν τη σκοτεινη πλευρα τους και να καθαρθουν.”Αυτο που βλεπουμε στους αλλους και μας ενοχλει ειναι η σκοτεινη πλευρα μας που δεν αποδεχομαστε”
Το αλατι ειναι η καταπιεσμενη θηλυκη ενεργεια μεσα μας..και καλουμαστε να την σηκωσουμε στο ιδιο υψος με την αρσενικη ωστε να υπαρξει ισορροπια και ειρηνη μεσα μας.(ακριβως το αντιστροφο ισχυει για τις γυναικες)..
ads, θα έχουμε αυρόσωμα σαν φάντασμα ήτοι πυκνή ενέργεια, δεν θα έχουμε σαρκίον, εάν έχεις πληροφορία σε εδάφιον αντίθετον ή με ασάφεια φέρε το φίλε μου να το εξετάσουμε, Ο Θεός μαζύν σου!
Τομ, η ενέργεια και η μάζα έχουν είδη φύλων ήτοι θετικόν, αρνητικόν, ουδέτερον = το ανάμεικτον = άτομον ή γενικώς το σύνολον. Η αϋλία δεν έχει σάρκα και δεν έχει φύλον, δεν γονιμοποιείται και ασπούμε η έννοια ασυνείδητον ή ασυναίσθητον ή φως ή ενέργεια σε άϋλα όντα λαμβάνουν άλλη ανώτερη ασύλληπτη εννοιολογία η οποία είναι θέμα ταχύτητας, η ταχύτητα είναι το μυστικόν σε όλα, η αυξομείωση της δημιουργεί, αλλοιώνει, εξαφανίζει καταστάσεις Μαθηματικές…. κοκ….
Πιο ηλιθιος πεθενεις
Πεντηκοστη, εθεσαν τα δαχτυλα επι των τυπων των υλων. Αν το γραφω καλα. Οταν ξαναηλθε ο Χριστος ηρθε με το “ανθρωπινο” σωμα, συμπεριλαμβανομενων των τραυματων. Οι ανθρωποι που αναστηθηκαν κατα την διαρκεια της τριετιας και απο τους αποστολους μετα. Αναστηθηκαν με το σωμα τους, και προφανως ανασκευασμενο απο την φθορα του ταφου. Πυκνη ενεργεια εχουν οι αγγελοι, γιαυτο και γινονται επισκεπτες που λεγαμε στο αλλο αρθρο, κακες παρεες. Εμεις ομως ειμαστε αλλο πλασμα. Αλλη κατασκευη.
Τωρα αν μιλαμε μετα την κριση, ισως εκει να αλλαξει κατι. Αλλα δεν εχουμε σχετικη αναφορα. Μας λεει αυτοι που τρωνε πολυ, πινουν πολυ κλπ, δεν θα μπορεσουν να ελθουν. Αν δεν υπαρχει χρονος και εισαι λαιμαργος θα εισαι εσαει λαιμαργος. Και αυτο εχει νοημα μονο αν εχεις σωμα. Το αυτο και για τα αλλα σαρκικα. Οταν φυγουμε θα παρουμε τις επιθυμιες μαζι μας. Ο Παυλος περιγραφει “υλικα” πραγματα πανω. Λουλουδια απο διαμαντι ? Και στον παραδεισο ετρωγαν. οτιδηποτε εκτος απο το μηλο ειπε.
Εχω λεει μονες επανω. Η επουρανια ιερουσαλη θα ειναι ενας κυβος που θα ερθει στην γη και θα παρει τα αναστημενα σωματα. Θα παραθεσω λεει τραπεζι στους φιλους μου. Καποια υποσταση που θα θυμιζει υλικη θα υπαρχει. Δηλαδη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον μεσω “σωματος”. Το τι ακριβως θα ειναι αυτο … Η ΚΔ εχει αυτο που λενε τα αμερικανα, its on a need to know basis and you don’t need to know. Για παρα πολλα θεματα.
ads, οταν λέμε πυκνή ενέργεια π.χ. το φως είναι πυκνή ενέργεια και άφυλον δεν τεκνοποιεί, δεν τρώγει δεν κατουράει. Όπως η Μεταμόρφωση Του Χριστού, αυτά που λες για τον Παράδεισον, είναι αλληγορίες για να περιγραφούν ανυποψίαστα αγαθά με υλικές λέξεις και σύμβολα διότι εδώ που είμαστε δεν μπορούμε να αντιληφθούμε, είναι διάφορες αγαλλιάσεις. Όταν έχεις εξωσωματική εμπειρία θα καταλάβεις κάτι, είχα όπως πολλοί άλλοι, και όσοι επέστρεψαν από θάνατον και σε εγχειρίσεις, έγραψα κάποια, όταν βλέπεις
όραμα ή όνειρον ή οπτασία είναι έναν παράδειγμα… Με αυτά έχουν εμπειρίες πολλοί.
Τάκης, συμφωνώ, αλλά ισχύει και το αντίστροφον, ο ηλίθιος ζη μακάριος εν τη ηλιθιότητα του… ακόμη και διά πράγματα που δεν μελέτησε ούτε μία σελίδα και δεν άκουσε ειδικές λέξεις ποτέ, έχει άποψη….