Διαφημίσεις

Ήταν δύο πονηρά αγόρια που έλεγαν αμφότερα ΟΧΙ, καί τί έγινε άραγε στό τέλος; 0-0

Ήταν δύο πονηρά αγόρια, σχόλασαν, πήγαν βούννισαν = έριξαν τίς βαλίτσες σπίτι καί πήγαν κυνήγι μέ τήν σφενδόνα στό δάσος….

Λέγει τό ένα στό άλλο καυλωμένο: «νά σκύψεις νά σέ πηδήξω καί ύστερα νά σκύψω εγώ νά μέ πηδήξεις»…..

Ήταν πρόταση αλληλοπηδήματος….

Τού λέγει τό άλλο: «όχι νά σκύψεις εσύ πρώτος καί ύστερα εγώ»….

Τού λέγει τό πρώτο, «σκύψε εσύ καί νά σού δώσω καί τά πουλιά που θά σκοτώνω μία εβδομάδα….»…..

Τού λέγει τό δεύτερο: «σκύψε εσύ πρώτος καί νά σού δώσω τά πουλιά δύο εβδομάδων»….

Όχι λέγει τό πρώτο, όχι καί τό δεύτερο…. καί συνέχισαν σιωπηλά, σάν λύκοι νά κυνηγούν λαγούς μέ πετραχήλια….

Εννοείται ότι όποιο έσκυβε πρώτο θά έσκυβε καί τελευταίο καί θά ήταν τό περίγελο στόν καφενέ….

Τό δεύτερο αγόρι μεγάλωσε, έφυγε μετανάστης στήν αλλοδαπή…. Επέστρεψε γέρος μετά από χρόνια καί βρέθηκε μέ τό πρώτο αγόρι, γέρος πιά στόν καφενέ….

Τού λέγει τό πρώην δεύτερο αγόρι: «Ρέ Αθεόφοβε, ήθελες νά μέ πηδήξεις νά μέ κάνεις ρεζίλι παλειάνθρωπε, εμένα τόν φίλο σού, σάν δέν ντέπεσαι! Ποτέ δέν τό χώνεψα….!»….

Τού λέγει τό πρώην πρώτο αγόρι: «καί σύ τήν ίδια πρόταση σ’ εμένα έκανες, καλύτερος μού δέν είσαι!»…..

Ναί τού λέγει ό δεύτερος, αλλά κατόπιν τής δικής σού προσβλητικής πρότασης, γιά νά σ’ εκδικηθώ…. καί δέν είμαι βέβαιος άν θά τό έκανα….

Ήπιε μονορούφι τόν καφέ τού ό πρώτος, είπε: «συγγνώμη, έφταιγα, ήμουνα μικρός καί καυλωμένος, κορίτσια δέν είχαμε τότες…. Παροξυσμός τής στρήνας μού. Πάω στό περιβόλι νά ποτίσω τ’ αζά καί άμα μέ συγχωρήσεις έλα στό καφενείο αύριο νά μέ κεράσεις….»….

Έλεγε τήν αλήθεια ό πρώτος;….

Έλεγε τήν αλήθεια ό δεύτερος;….

Δέν τούς γνωρίσαμε από κοντά, ούτε γιά τήν ράτσα τούς έχουμε πληροφορίες…..

Μήπως έχουμε πληροφορίες γιά αυτούς πού θέλουν νά μάς ποτίσουν κκόβιντ καί ύστερα αντικκόβιντ φάρμακα μέ βελόνες;….

Τούς ξέρετε ρεεεεεεεεεεεεεΕ!!!!!!

Άν μή τί άλλον κρατείστε τό 0-0 ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟΝ = ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΗ ΤΟΥ… ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΊΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!…..

https://www.youtube.com/watch?v=mNakpvMoTGU Άγιος Παγκράτιος…..

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
5 σχόλια στο “Ήταν δύο πονηρά αγόρια που έλεγαν αμφότερα ΟΧΙ, καί τί έγινε άραγε στό τέλος; 0-0”
  1. Στην πληθώρα των αγίων – των ανθρώπων δηλαδή που αγάπησαν το Χριστό «εξ όλης της καρδίας» και εκφράσαν την αγάπη τους με απάρνηση του εαυτού τους και την άρση του σταυρού τους – υπάρχουν και οι λεγόμενοι «δια Χριστόν σαλοί». Συνήθως μοναχοί, παρουσιάζονταν στον κόσμο ως τρελοί, αντίθετοι με την κοινή λογική, λέγοντας και κάμνοντας όσα τους παρουσίαζαν αλλόφρονες και ανήθικους. Πίσω όμως από τέτοια συμπεριφορά κρυβόταν η απάθεια, η πίστη, τα χαρίσματα, η αγιότητα τους.

    Ο τρόπος αυτός της ασκήσεως ήταν κλήση από το Θεό κι όχι προσωπική επιλογή. Ήταν ειδικό χάρισμα που δινόταν σε ορισμένους για συγκεκριμένο λόγο, σε συγκεκριμένη κοινωνία. Συνήθως η κοινωνία ήταν εκκοσμικευμένη χριστιανικά, είχε χάσει το αληθινό νόημα της εκκλησιαστικής ζωής και ζούσε το τυπικό, το επιφανειακό, το κίβδηλο.

    Επειδή η «διά Χριστόν σαλότητα» είναι χάρισμα του αγίου Πνεύματος, κατανοείται με τη φώτισή Του. Η «διά Χριστόν σαλότητα» και η σαλότητα εξωτερικά δεν διαφέρουν, γι’ αυτό και η διάκρισή τους γίνεται σε όσους μπορούν να διακρίνουν, μέσα από τα λόγια και τα έργα του σαλού, την παρουσία της Χάριτος του Θεού.

    Αν και «ο κόσμος εν τω πονηρώ κείται», κυριαρχούμενος από «τον κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου», ο Θεός, ως αγάπη και Πατέρας δεν άφησε τα παιδιά Του ακάληπτα και απροστάτευτα. Η παρουσία των αγίων είναι η παρουσία του Θεού ανάμεσά μας.

    Οι «διά Χριστόν σαλοί» στην πραγματικότητα εμπαίζουν τον διάβολον και το κοσμικό φρόνημα. Εισερχόμενοι στον παραλογισμό του διαβόλου και του κόσμου και ζώντας ως παράλογοι – σαλοί, είναι ως να εισέρχονται στο χώρο του. Γι’ αυτό και με τη χάρη του Θεού, που έχουν ως άγιοι, τον εμπαίζουν, τον διαλύουν «εις τον οίκον αυτού».

    Ζώντας σ’ ένα εκκοσμικευμένο χριστιανικά κόσμο, που έχασε την ταυτότητά του, που αρνήθηκε τις ρίζες του, που ενθαρρύνει την τυπικότητα και την επιφάνεια, η περίπτωση των «διά Χριστόν σαλών» παραπέμπει στην άλλη λογική, στη λογική του Θεού. Υποδεικνύει εμφαντικά την αγιότητα ως θυσία για το Χριστό και τους αδελφούς Του που παραπαίουν στη σύγχιση και στη φιλαυτία. Αναδεικνύει τη δυναμική της απόρριψης των ανθρώπων και την υποτίμησή τους, του να μην έχεις τις ανέσεις, την υπόληψη και την ψεύτικη – επιφανειακή ηθική.

    Ασφαλώς δεν είναι όλοι γι’ αυτό τον τρόπο ζωής, ούτε ο Θεός ζητά κάτι τέτοιο απ’ όλους. Έχοντας όμως υπόψιν αυτό το δύσκολο δρόμο αγιότητας, να μπορέσουμε να υπερβούμε λίγο τα τυπικά «θρησκευτικά μας καθήκοντα» και να ζήσουμε την ουσία της χριστιανικής ζωής που συνίσταται στην ταπείνωση που δεν στηρίζεται στη γνώμη του κόσμου, στην αγάπη που δεν είναι οι «καλές πράξεις» αλλά το δόσιμο της καρδίας, στη θυσία του εαυτού μας ως έκφραση αγάπης στο Χριστό.

    Έτσι θα αποκτήσουμε τη λογική του Θεού, νουν Χριστού, κι άρα την ειρήνη και τη χαρά Του.
    copy paste apo ton π. Ανδρέας Αγαθοκλέους

  2. Παναγιώτη ΔΙΑ, δεν ξέρεις τον μύθο του Αισώπου με την αλεπού, της οποίας κάπου πιάστηκε η ουρά της και κόπηκε και για να γλυτώσει το ρεζίλεμα έλεγε στις άλλες αλεπούδες πως τάχα είναι μόδα και να πάνε και αυτές να τις κόψουν τις ουρές τους και θα τα είχε καταφέρει να τις πείσει, εάν δεν την μαρτυρούσε ο κόρακας που ήταν αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού? Αυτό έπρεπε να μας φέρεις ως παράδειγμα για να καταλάβουμε το τι μήνυμα θες να μας πεις και όχι τα ξερατά που μας είπες!

    1. Αγαπητικέ τής Βοσκοπούλα. Εάν δέν σού αρέσει η πραγματικότητα, εννοώ άν δέν θές νά τήν ακούς, είναι θέμα δικό σού. Η αλήθεια λέγεται ωμή, πικρή καί άσχημη. Ό μύθος που λές δέν κανένα νόημα μέ αυτό που είπα καί είναι αληθινή ιστορία. Όσον γιά ξερατά κοίτταξε γύρω σού καί ό καθένας μέσα τού! Τό μήνυμα είναι άλλον, δέν τό πήρες καί σ’ ενόχλησε αυτό ενώ πέριξ σού γίνονται τά έκτροπα. Γιά παραδειγματισμό τό είπα καί έχει τό νόημα τού. Επίσης, δείχνεις ότι δέν αντέχεις τήν λογοτεχνία.

  3. τής Βοσκοπούλας. Τό μήνυμα τού άρθρου είναι η απτή πραγματικότητα τής εποχή μάς όχι καμμία ψευδοπραγματικότητα τού μάτριξ καί τών φαντασιοπληξιών. Έτσι είναι η ανθρωπότητα σήμερα όπως τό άρθρον….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek