H Taco Bell κυκλοφόρησε μερικές διαφημίσεις με τίτλο “Belluminati” οι οποίες χαρακτηρίζονται από μια ανατριχιαστική μυστική κοινωνία και ενα συνοθυλευμα απο συμβολισμούς Illuminati. Είναι αυτή η περίπτωση ενος “λαμπρού μάρκετινγκ” ή είναι η ελίτ που αγκαλιάζει σιγα σιγα την παγκοσμια εξουσία της μεσα απο απλες εικονες;
Το Taco Bell είναι κυρίως γνωστό για το φθηνό φαγητο που προκαλεί ‘διάρροια’ ,ενα ψευτο-μεξικάνικο φαγητό. Πράγματι, είναι το καλύτερο μέρος για να φάτε ενα νόστιμο κρέας με μυστήρια συσταση στοιχειων μεσα του που παιρνει βαθμολογια F οπου ολοκληρώνεται μεσα στο στόμα σας απο το πότισμα με “Αμερικάνικο τυρί-αρωματισμένο-λιωμένο-προϊόν-τροφίμων..με αγνωστες και αυτο προσθηκες χημικων”. Ω, οι χαρές της ακοής του στομαχιού που γκρινιάζει μετά από μερικά δαγκώματα των tacos – αυτές η απελπισμένες κλήσεις για βοήθεια από ένα πεπλεγμένο πεπτικό σύστημα – αυτά τα προειδοποιητικά σημάδια ενός επερχόμενου τυφωνα μεσα στην τουαλετα! Πράγματι, δεν χρειάζεται πολύ για ένα υγιές στομάχι να συνειδητοποιήσει ότι αυτή η εισροή κρέατος taco είναι στην πραγματικότητα δηλητηριώδης και οπου σε μια προσπάθεια να διατηρήσει τη γενική υγεία, σε στέλνει σφαιρα στο μπανιο για να τα πεταξει ολα εξω απο πισω.
Αυτή η ήπια ενόχληση δεν εμποδίζει εκατομμύρια πελάτες να σταματήσουν στο τοπικό εστιατόριο τους και να παραγγείλουν ένα tacos. Γιατι ?, μπορείτε να ρωτήσετε; Λοιπόν, εδώ σταματάει το ανέκδοτο αστείο και τα πράγματα γίνονται πραγματικά. Το Taco Bell δεν είναι ένα αστείο – είναι μέρος ενός γιγάντιου, mega-corporation τροφοδοσιας που τροφοδοτεί μια μεγάλη μερίδα του κόσμου. Και αυτοί που το κατέχουν είναι εξαιρετικά ισχυροί.
Τι είναι το Taco Bell;
Το Taco Bell είναι μέρος του Yum! Brands, μια μεγα-εταιρεία που κατέχει επίσης KFC, Pizza Hut και Wingstreet. Η σελίδα τους στο LinkedIn της εταιρείας μπορεί να υπερηφανεύεται λεγοντας:
“Ως η μεγαλύτερη εταιρεία εστιατόριο στον κόσμο, Yum! Η Brands, Inc. έχει πάνω από 43.500 εστιατόρια σε περισσότερες από 135 χώρες και περιοχές και πάνω από 1.5 εκατομμύρια συνεργάτες παγκοσμίως. Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας – KFC, Pizza Hut και Taco Bell- είναι οι παγκόσμιοι ηγέτες των κατηγοριών τροφίμων για κοτόπουλο, πίτσα και μεξικάνικο στυλ. ”
Ένα πανό που προωθεί το Yum! Μάρκες που βρίσκονται στη σελίδα LinkedIn της εταιρείας. Κυριολεκτικά λέει ότι τροφοδοτεί τον κόσμο.
Παραδόξως, το 2011, δημοσίευσα ένα άρθρο με τίτλο τον Παράλογο καταναλωτισμό (ή μερικές επιχειρήσεις που τροφοδοτούν τον κόσμο). Σε αυτό το εκτενές άρθρο, αναφέρω το Yum! Brands και την πρώην μητρική της εταιρεία PepsiCo, η οποία απαριθμεί τον μεγάλο αριθμό ειδών διατροφής που διαθέτει, όπως Doritos, Quaker, Gatorade, Aquafina και, φυσικά, η Pepsi.
Αυτή η φωτογραφία εμφανίζεται ακριβώς στο Yum! Ιστοσελίδα των επωνυμιών. Ετικέτα ενός ματιού = ιδιοκτησία της Elite.
Η μητρική εταιρεία του Taco Bell ανήκει κατά 100% στην παγκόσμια ελίτ. Οι ιδιοκτήτες του αποτελούν μέρος υπερεθνικών ελίτ οργανισμών όπως η τριμερής επιτροπή, το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων και ο όμιλος Bilderberg. Ο γιγαντιαίος προϋπολογισμός της εταιρείας, η πολιτική επιρροή και η δύναμη της γεωργικής παραγωγής επηρεάζουν έντονα τον τρόπο με τον οποίο παράγονται τα τρόφιμα και τον τρόπο τροφοδότησης των ανθρώπων.
“Ο βαθμός συγκέντρωσης στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να ασκήσουν μεγάλο έλεγχο στις τιμές εισροών και εκροών και συνεπώς στα κέρδη. Για παράδειγμα, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι στις ΗΠΑ βρίσκουν τιμές τρίτου κόσμου για τα προϊόντα τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι γιγάντιες εταιρείες επεξεργασίας τροφίμων μπορούν να επιβάλλουν χαμηλές τιμές στους άμεσους παραγωγούς, επειδή οι κυβερνητικές επιδοτήσεις διατηρούν τους αγρότες στη ζωή τους και επειδή το μερίδιο της συνολικής αξίας των τροφίμων δεν αυξάνεται στους πρωτογενείς παραγωγούς αλλά στους μεσάζοντες και εκείνους που πραγματοποιούν την όλο και μεγαλύτερη επεξεργασία των τροφίμων. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι τείνουν να επιζητούν τη ζάχαρη, το λίπος και το αλάτι, η επεξεργασία «προστιθέμενης αξίας» ουσιαστικά σημαίνει την προσθήκη μη δαπανηρών αλλά ημι-εθιστικών εισροών. Τα κέρδη των μεταποιητών τροφίμων αυξάνονται δραματικά καθώς οι άνθρωποι γίνονται εθισμένοι σε όλο και μεγαλύτερες ποσότητες τροφής με υψηλές «κενές θερμίδες». (…)
Ωστόσο, οι Αμερικανοί συνεχίζουν να τρώνε γρήγορο φαγητό. Είναι επειδή δεν γνωρίζουν τον αντίκτυπο των γρήγορων τροφών στην υγεία των ανθρώπων και του περιβάλλοντος; Αυτό είναι ίσως ένας λόγος, αλλά εδώ είναι μερικοί άλλοι:
Το φαγητό με πολύ λίπος, ζάχαρη, καφεΐνη και αλάτι έχει καλή ή / και μεταβάλλει τις διαθέσεις στο σημείο να είναι ήπια εθιστικό.
Οι συνήθειες φαγητού διαμορφώνονται σε νεαρή ηλικία και το μάρκετινγκ και η διαφήμιση της βιομηχανίας γρήγορου φαγητού στοχεύουν τους νέους.
Τα άτομα με χαμηλά εισοδήματα συχνά μπορούν να εχουν μόνο γρήγορο φαγητό.
Ο ρυθμός της ζωής απαιτεί από τους ανθρώπους να τρώνε στο τρέξιμο.
Τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού είναι παντού και συχνά μονοπωλούν ορισμένους χώρους όπως αθλητικές εγκαταστάσεις, στάσεις καυσίμων ταχείας κυκλοφορίας, σχολεία, αεροδρόμια και προαστιακά κέντρα που δίνουν μια μικρή επιλογή.
Η ροή της διαφήμισης γρήγορου φαγητού είναι αμείλικτη.
Οι ταλαιπωρία στην υγεια μας απο αυτα τα τροφίμα αυξάνουν την αναγκη για τα αντικαταθλιπτικά, τα οποία χρησιμοποιούνται σήμερα ευρέως.
Η εσωτερική κενότητα που συνοδεύει τον καταναλωτισμό μπορεί άνετα να γεμίσει από πανταχού παρόντα fast food.
– Πολιτική οικονομία και παγκόσμιος καπιταλισμός: ο 21ος αιώνας, παρόν και μέλλον
Ως εκ τούτου, καθώς οι διαφημίσεις της Taco Bell θριβουν από εικονες συνωμοσίας για τις ελίτ ομάδες που ελέγχουν τον κόσμο, οι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι στην πραγματικότητα μέρος μιας ελίτ ομάδας που ελέγχει τον κόσμο.
Belluminati
Ο καθημερινος αγωνιζομενος Πολίτης ήταν εδώ και πριν δέκα χρόνια.
Ήταν on-line πριν αυτο το πράγμα της θεωρειας συνωμοσιας για τους “Illuminati” μετατραπεί σε ένα mainstream meme και είναι ακόμα εδώ σήμερα καθώς η τάση υποψιας εξαφανίζεται και εμφανιζεται η αποδοχη….
Στην αρχή αυτής της δεκαετίας, μια γενιά ανθρώπων ανακάλυψε ότι τα σύμβολα που την περιβάλλουν στην πραγματικότητα φέρουν ένα βαθύ συμβολικό νόημα και αποκάλυψαν την αληθινή φύση αυτων των δυνάμεων. Αυτή η απλή, πολύ επαληθεύσιμη αλήθεια έφερε μια νέα εποχή ευαισθητοποίησης του κοινού και μια νέα γεύση για έρευνα και αναζήτηση αλήθειας.
Φυσικά, η ελίτ μίσησε τα πάντα γι ‘αυτό. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος, ώσπου τα πιόνια των μαζικών μέσων ενημέρωσης έσφαξαν με το γαντι την πληροφορια και γύρισαν όλες τις έρευνες που αφορούσαν την απόκρυφη ελίτ σε ένα γελοιογραφημένο, γελοιογραφικό αστείο.
Η εκστρατεία λειτούργησε όπως είχε προγραμματιστεί: Η λέξη “Illuminati” (η οποία υπήρξε εδώ και αιώνες για να περιγράψει μια πραγματική μυστική κοινωνία) συσχετίζεται αυτόματα με ηλίθια μιμίδια από τους περισσότερους ανθρώπους.
Οι διαφημίσεις Belluminati αποτελούν συνέχεια αυτής της προσπάθειας. Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν πραγματικά γεγονότα, σύμβολα και έννοιες που συνδέονται με την ελίτ για να τους μετατρέψουν σε αστείο ενώ πωλούν σκουπίδια $ 1 στις μάζες. Ας δούμε τι συμβαίνει εδω.
Πρώτον, το λογότυπο Belluminati είναι το λογότυπο του Taco Bell μέσα σε ένα τρίγωνο.
Το λογότυπο Belluminati.
Το λογότυπο απευθύνεται στη θεωρία πολλών ετών ότι το εσωτερικό του Bell είναι στην πραγματικότητα ένα ερπετό μάτι.
Ένα παλιό μεμε για το λογότυπο.
Η διαφήμιση ξεκινά με την εμφάνιση ενός περίεργου γέρου με λαμπερά μάτια.
Ο γέρος είναι ένας μετανθρώπος – ένας άνθρωπος που συγχωνεύεται με ένα ρομπότ. Ο μετανθρωπισμός είναι ένα σημαντικό μέρος της ελίτ σε ημερήσια διάταξη.
Ο μετανθρωπος σαρώνει το χαρτονομισμα, επισημαίνοντας ένα μοτίβο πάνω από τη σφραγίδα της Federal Reserve πανω στο νομισμα. Επίσης, το μάτι Taco Bell εμφανίζεται στο πρόσωπο του George Washington.
Στο εσωτερικό του, που ειναι ο χώρος συνάντησης της Belluminati είναι γεμάτος με μασκαρισμένους και κουκούλοφορους που μοιαζουν την ταινια Eyes Wide Shut- στυλ παρτι που η ελιτ γουσταρει πολυ !
Το πάρτι μοιάζει με ένα μουσικό βίντεο με θέμα τους Illuminati, το οποίο συνοδεύεται από το λογότυπο που προβάλλεται σε κόκκινη κουρτίνα. Υπάρχει ένα άτομο που φέρει μια κορώνα ηλιακής ακτινοβολίας (που θυμίζει εσωτεριστική εικονογραφία) και, προς τα αριστερά, ένα κεφάλι κερατοειδούς που θυμίζει κάπως το Baphomet. Επίσης, τρώνε μπουριτος. Ελπίζουμε το μπάνιο να είναι κοντά.
Εδώ, οι μυστηριώδεις άνθρωποι με κόκκινα μανδύα παρατηρουν ένα ολόγραμμα της γης – υπονοώντας ότι αυτοί κυβερνούν κρυφά τον κόσμο. Το σχέδιο οροφής πάνω από τον πλανήτη σχηματίζει ένα αστέρι έξι σημείων, γνωστό και ως το αστέρι του Δαβίδ, γνωστό και ως Σφραγίδα του Σαλωμόν.
Πινακας που εμφανίζεται στο παρτυ είναι μια εντυπωσιακή ζωγραφική του Τζωρτζ Ουάσιγκτον που κάνει το σημάδι Roc που εγινε γενικα γνωστο από τον Jay-Z.
Το σημάδι Roc αντιπροσωπεύει ένα μηνυμα στην απόκρυφη ελίτ.
Jay-Z κάνει το σημάδι Roc με το μάτι του μέσα στο τρίγωνο, σχηματίζοντας αποτελεσματικά το σύμβολο Illuminati. Το ονομα Roc είναι σύντομευση για τον Rockefeller – μια από τις πιο προεξέχουσες οικογένειες της παγκόσμιας ελίτ.
Το σύμβολο εμφανίζεται επίσης σε παράξενους χώρους που δεν σχετίζονται με τη Roc, όπως αυτή η εικόνα της Gloria Steinheim σε εκστρατεία υπέρ των αμβλώσεων.
Το χέρι σημάδι είναι γνωστό ως χέρια Kohanim και ανηκει στην Ιερά ευλογία στον Ιουδαϊσμό.
Κάποιος μπορεί να σκεφτεί: “LOL έκαναν τον George Washington να δειχνει το σημάδι Roc που είναι αστείο και δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο σε αυτό LOL”. Ναι, αυτό είναι πραγματικά ξεκαρδιστικό. Εφαγσ το burrito μου όταν το είδα. Ωστόσο, ο Γιώργος Ουάσιγκτον ήταν στην πραγματικότητα ένας μασονος υψηλού επιπέδου και το μεγαλύτερο μέρος της τέχνης που τον αντιπροσωπεύει είναι γεμάτα με μασονικό συμβολισμό.
Η χάραξη “George Washington ως μασονος” χαρακτηρίζει τον πρώτο πρόεδρο των ΗΠΑ που περιβάλλεται από κάθε μασονικό σύμβολο γνωστό στον άνθρωπο.
Αν και η ζωγραφική με τον Ουάσιγκτον μπορει να φαινεται αστει στους αμυητους και τους γκογιμ, ταυτοχρονα δεν ειναι καθολου ένα αστείο για οσους καταλαβαινουν. Η αληθεια ειναι οτι ηταν στην πραγματικότητα ένα υψηλόβαθμο μέλος μιας εξέχουσας μυστικής κοινωνίας. Ολόκληρη Η ζωή του και η κληρονομιά του επηρεάστηκαν βαθιά από τις μασονικές αρχές.
Εδώ είναι ένα άλλο στοιχείο που επηρεάζεται βαθιά από τις μασονικές αρχές: η Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η διαφημιση δείχνει την ημιτελή πυραμίδα στο χαρρτονομισμα του δολαρίου, επισημαίνοντας κάθε σκαλοπατι με λέξεις όπως “tortilla”.
Αυτη η εικονα ενδυναμωνει την αστειοτητα για τις “θεωρίες” συνωμοσιας που περιβάλλουν τον αριθμό των βημάτων στην πραγματικη πυραμίδα.
Οι απλοι άνθρωποι που παρακολουθούν αυτή τη διαφήμιση μπορεί να σκέφτονται “LOL για αυτούς τους θεωρητικούς συνωμοσίας μετρώντας τα βήματα στην πυραμίδα!”. Ενώ αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν την εκπαίδευσή τους από διαφημίσεις Taco Bell, υπάρχουν βιβλία που γράφονται από έμπειρους ανθρώπους και εξηγούν με σαφήνεια την έννοια αυτών των συμβόλων. Ο Manly P. Hall, μασονός 33ου βαθμού, και εξέχοντας αποκρυφιστής περιγράφει τη Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών:
“Ο ευρωπαϊκός μυστικισμός δεν ήταν νεκρός τη στιγμή που ιδρύθηκαν οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Το χέρι των Μυστηρίων έλεγχε την ίδρυση της νέας κυβέρνησης, γιατί
η υπογραφή των Μυστηρίων μπορεί ακόμα να φανει στη Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών της
Αμερική. (…)
Η σημασία του μυστικιστικού αριθμού 13, που εμφανίζεται συχνά στη Μεγάλη Σφραγίδα των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν περιορίζεται στον αριθμό των αρχικών αποικιών. Το ιερό έμβλημα των αρχαίων μυημένων, που αποτελείται από 13 αστέρια, εμφανίζεται επίσης πάνω από το κεφάλι του “αετού”. Το σύνθημα E Pluribus Unum περιέχει 13 γράμματα, όπως και η επιγραφή Annuit Coeptis. Ο «αετός» συμπλέκεται στο δεξί του κέλυφος με ένα κλαδι που φέρει 13 φύλλα και 13 μούρα και στα αριστερά του ένα σκοινί με 13 βέλη.
Το πρόσωπο της πυραμίδας, χωρίς τον πίνακα που περιέχει την ημερομηνία, αποτελείται από 72 πέτρες διατεταγμένες σε 13 σειρές. ”
– Manly P. Hall, Οι μυστικές διδασκαλίες όλων των ηλικιών
Για μια ακόμη φορά, η διαφήμιση διασκεδάζει τους ανθρώπους που γνωρίζουν πραγματικά την ιστορία τους.
Συμπερασματικά
Ο στόχος κάθε ατόμου μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει διαφημίσεις που γίνονται ιογενείς και να κάνουν τους ανθρώπους να μιλούν για αυτες. Η Taco Bell το κατάφερε με επιτυχία και, ναι, αυτό το άρθρο ειναι μια ακομα αποδειξη οτι το εκανε.
Ωστόσο, υπάρχουν περισσότερα διακυβεύματα εδώ. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα άρθρα μου που αναλύουν τις διαφημίσεις, πολλά διαφημιστικά μηνύματα από μεγάλες μάρκες δεν πωλούν απλώς ένα προϊόν, πωλούν την ατζέντα εκείνων που κατέχουν τις εταιρείες.
Για χρόνια, έχει υπάρξει μια προφανής ατζέντα των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να δυσφημίσουν την έρευνα τύπου “Illuminati” και να γελοιοποιήσουν όσους το συζητούν.
Επιπλέον, υπάρχει μια σαφής προσπάθεια να εξαπλωθεί η παραπληροφόρηση για να καταστεί το όλο θέμα εντελώς συγκεχυμένο.
Οι διαφημίσεις Taco Bell αποτελούν μέρος αυτής της ημερήσιας διάταξης. Διασπάζοντας διάφορα σύμβολα Illuminati με αστεία που σχετίζονται με taco, οι διαφημίσεις “φαντασιεύουν” ολόκληρο το θέμα, προκαλώντας στους τακτικούς, απλους ανθρώπους να συσχετίζουν ό, τι αυτο που απεικονίζεται στις διαφημίσεις ειναι καθαρή φαντασία.
Επιπλέον, με το πρόσχημα της γελοιοποίησης, οι διαφημίσεις εκθέτουν πράγματι τις μάζες σε περισσότερους συμβολισμούς απο αυτους που έχουν επισημανθεί σε αυτό το site για χρόνια,ημιουργωντας πλεον την αποδοχη και καθιστώντας τα μέρος της λαϊκής κουλτούρας.
Με λίγα λόγια, οι διαφημίσεις Taco Bell είναι διάρροια για το μυαλό.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ψευτοφυλακες,τσακιστειτε.Οι πυλες σας κλεισανε,εγω σας τις εκλεισα.Οι Μεγαλοι Αλεξανδροι ερχονται για να σας σφραγισουν ξανα.Οι πυλες του Φωτος ανοιξανε διαπλατα.Ερχονται.Οι Ελληνες Eρχονται.Η Πατριδα Μου,η Ουρανια Πατριδα ΜΟΥ,η Μεγαλη Ελλαδα ερχεται και ημεις ανερχομεθα