Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:33 - 03/07/2020

ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ – ΥΨΙΣΤΑ ΟΝΤΑ – ΔΙΔΑΧΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Κατέβηκαν ύψιστα όντα, να διδάξουν την ανθρώπινη εξέλιξη με μια πνευματική διδασκαλία που πρέπει να ακολουθηθεί από όλους τους ανθρώπους, για να κατανοήσουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ. Έχουν όμως χαθεί και δία-στρεβλωθεί όλες οι λέξεις και έννοιες.

Ακόμα και η διδασκαλία αυτών των ύψιστων όντων, έχει παραχαραχτεί, με τέτοιο απίστευτο τρόπο, που ο νους των ανθρώπων έχει αιχμαλωτιστεί. Έτσι έχουν φέρει στα μέτρα τους όλες τις διδασκαλίες, όπως τους συμφέρει και οδηγούν όλο το ανθρώπινο βασίλειο στο σκοταδισμό, την παραπληροφόρηση και τον εγκλωβισμό.

Η αποστολή όλων αυτών των ύψιστων πνευματικών όντων είναι ουσιαστικά μια: να βοηθήσουν το ανθρώπινο βασίλειο, τα όντα με νοημοσύνη, να κατανοήσουν το λόγο ύπαρξης τους στο κόσμο της γης, να συνεχίσουν την εξέλιξή τους και να ενωθούν με το Θεό.

Το Θείο σχέδιο φρόντισε για πολύ συγκεκριμένο λόγο, να σαρκωθεί πρώτα ο Βούδας (Βούδας σημαίνει φωτισμένος) και μετά ο φωτισμένος Ιησούς να γίνει Χριστός. Και αυτό γιατί ο άνθρωπος πρώτα πρέπει να φωτιστεί κι έπειτα, όντας φωτισμένος, να οδηγηθεί στη “Χριστοποίηση”.

Ο πολύ συγκεκριμένος αυτός λόγος είναι και ένα πολύ σημαντικό “κλειδί”, για την πνευματική ανέλιξη του ανθρώπου. Μέσα από αυτό τον από-συμβολισμό της Έλευσης πρώτα του Βούδα και μετά του Ιησού Χριστού, το σύμπαν σας μιλάει με τον τρόπο του.

Η φώτιση είναι η επιστροφή της ψυχής του ανθρώπου στη μονάδα, μετά τις εμπειρίες στο κόσμο της ύλης, και τις παγίδες του Μαυροψύχη, όπως συμβολίζει και η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη, μετά το ταξίδι του με τα πολλά εμπόδια.

Μετά τη φώτιση έρχεται η Χριστοποίηση. Δεν μπορεί να υπάρχει χριστοποίηση χωρίς πρώτα την φώτιση. Ο Βούδας ή ο Χριστός ή ο κάθε Φωτισμένος και Χριστοποιημένος έχει νου που δεν επηρεάζεται από το παγκόσμιο σύστημα εξουσίας.

ΧΡΙΣΤΟΣ

Το μεγαλύτερο ον που ήρθε σ αυτόν τον πλανήτη, είναι ο ΙΗΣΟΥΣ- ΧΡΙΣΤΟΣ. Σχετικά με το όνομά του, δεν έχει εσκεμμένα διευκρινιστεί ότι το “Χριστός” ουσιαστικά δεν είναι όνομα, αλλά ιδιότητα (το κανονικό του όνομα ήταν Ιησούς – τότε υπήρχαν μόνο μικρά ονόματα, όπως Ιωάννης, Πέτρος, Παύλος κλπ).

Αυτό έχει αποκρυφτεί γιατί δεν συμφέρει στο σύστημα εγκλωβισμού που εκτρέφει μόνο ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ να καταλάβουν τι σημαίνει ΝΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, δηλαδή ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΣΕ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ δε μίλησε ποτέ για διαιρετικότητα, μαγαζάκια, δηλαδή για Ορθοδοξία, Καθολικούς, Προτεστάντες, Πεντηκοστιανούς, Μάρτυρες του Ιεχωβά κλπ. Σας δίδαξε πρώτον, τί σημαίνει απόλυτη συμπαντική αγάπη, χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς “δικά μου” και “δικά σου”, χωρίς την οικογένειά ΜΟΥ, θρησκεία ΜΟΥ, πατρίδα ΜΟΥ.

Και όμως οι νεκροθάφτες του ανθρώπινου βασιλείου τολμούν να τον επικαλούνται κιόλας, εκπαιδεύοντας ανθρώπους χρησιμοποιώντας διαστρεβλωμένες διδασκαλίες του! Μίλησε για την απόλυτη συγχώρεση και την αγάπη που ενώνει τα πάντα.

Είπε “Αγαπάτε τους εχθρούς ημών”. Ανέβηκε επάνω στο σταυρό, και είπε τη φράση “ΠΑΤΕΡΑ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ”.

Γεννήθηκε με το όνομα “Ιησούς” και μέσα από τις πράξεις που έκανε και τα λόγια που είπε, πήρε το όνομα “Χριστός”, γιατί ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ – ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ (ΚΕ-ΧΡΙΣΜΕΝΟΣ). Σας αποκάλεσε “αδέρφια” του, γιατί αν το θελήσετε, μπορείτε όλοι να Χριστοποιηθείτε, μηδενός εξαιρουμένου.

ΒΟΥΔΑΣ

Ο Βούδας Σακυαμούνι γεννήθηκε σαν πρίγκιπας στη βασιλική οικογένεια της φυλής των Σάκυα στο Βασίλειο του Καπιλβαστού. Ο Βούδας, έκανε κάτι που λίγοι άνθρωποι κάνουν στη ζωή τους.

Το κίνητρο του δόθηκε όταν στα 29 του χρόνια, είδε έξω από το βασίλειο πρώτη φορά ανθρώπους ανήμπορους και κατάκοιτους κι έτσι η εσωτερική του φωνή τον ανάγκασε να αναζητήσει τη βαθύτερη εξήγηση για όλα αυτά.

Έτσι, χωρίς να τον βρει κάποια συμφορά, (πρόβλημα υγείας, θάνατος προσφιλούς προσώπου του, κλπ), άφησε όλα όσα είχε, την πολύ όμορφη γυναίκα του, το βασίλειο, αξιώματα, τίτλους, χρήματα, και αποτραβήχτηκε μέσα στο δάσος, όπου υπήρχαν άλλοι ασκητές – μοναχοί, για να μπορέσει να κατανοήσει γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορετικότητες και ανισότητες στους ανθρώπους.

Πράγματι, μετά από 7 ολόκληρα χρόνια, στα 36 του, πήρε όλες τις απαντήσεις. Φωτίστηκε, αλλά σε τέτοια ύψιστα επίπεδα φώτισης, ώστε μπόρεσε να αφήσει με τη διδασκαλία του ασύλληπτα οφέλη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας.

Βούδας σημαίνει φωτισμενος. Ο Βούδας αποποιήθηκε υλικών αγαθών, για να μπορέσει να πάρει την απάντηση ποιος είναι ο πόνος της ανθρωπότητας. Δηλ τι φταίει για την κατάντια της ανθρωπότητας. Μέσα από αυτά τα ερωτήματα που είχε μπόρεσε κι έφτασε στην φώτιση. Και αυτό άφησε στην ανθρωπότητα: πως εσείς οι ίδιοι θα μπορέσετε να φωτιστείτε.

Το απίστευτο σ όλα αυτά είναι ότι κάποιοι άλλοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν μπει σ ένα κοπάδι θρησκείας, όταν ακούν τη λέξη “Βούδας” εναντιώνονται και μόνο στη λέξη, γιατί ο νους τους είναι παγωμένος – ακινητοποιημένος. Δηλ, αυτοί οι ίδιοι προσπαθούν να φτάσουν στη φώτιση και κάποιος που τους έδειξε το δρόμο της φώτισης, επειδή ο αρχηγός του κοπαδιού τους είπε ότι δεν είναι καλή, είναι εναντίον του.

ΧΡΙΣΤΟΣ – ΒΟΥΔΑΣ – ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ – ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ – ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ – ΚΟΥΝΦΟΥΚΙΟΣ – ΣΩΚΡΑΤΗΣ – ΠΛΑΤΩΝΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ – ΩΡΙΓΕΝΗΣ – ΥΠΑΤΙΑ – ΚΛHΜΗΣ… ΥΨΙΣΤΑ ΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

ο Μαυροψύχης έχει φροντίσει για μία παιδεία, που αντί να δημιουργεί Ανθρώπους, δημιουργεί ανθρώπους γεμάτους κακία, μίσος διαιρετικότητα, φθόνο, ζήλεια, εκδίκηση. Όσοι παίρνουν σάρκα σ αυτό το πλανήτη – φυλακή, γεννιούνται εξ αρχής σ’ ένα μη ευνοϊκό για το πνεύμα τους περιβάλλον.

Φανταστείτε λοιπόν πόσο σημαντική ήταν η αποστολή αυτών των Δασκάλων που κατέβηκαν να σπείρουν τη πνευματική γνώση σ’ ένα κόσμο αλλοτριωμένο από τη καθοδήγηση του Μαυροψύχη. Οι διδασκαλίες τους βοηθούν τον άνθρωπο να καταλάβει ότι τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους και να κατανοήσει τον τρόπο που γίνεται αυτό.

Ήρθαν για να διδάξουν ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει θάνατος, και ο φόβος του θανάτου δεν θα ‘πρεπε να υπάρχει. Επιπλέον, ήρθαν για να παροτρύνουν τον άνθρωπο να ψάξει να βρει το “γνώθι σαυτον”, το λόγο ύπαρξής του στο κόσμο αυτό, καθώς και την αποστολή του.

Εκτός από τους πολύ γνωστούς και σπουδαίους πνευματικούς Δασκάλους που πέρασαν από τη γη, όπως ο Χριστός και ο Βούδας, υπάρχουν και άλλα όντα που και αυτά από τη μεριά τους παίξανε εκείνο το ρόλο, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους ανθρώπους να κατανοήσουν το “γνώθι σαυτόν” να ξαναγυρίσουν στον Πατέρα [ΥΠΕΡΠΝΕΥΜΑ] απ όπου ξεκίνησαν.

Σε αυτά τα όντα συγκαταλέγονται οι Έλληνες φιλόσοφοι των κλασσικών ελληνικών χρόνων, όπως ο Πλάτωνας, Σωκράτης, Πυθαγόρας, Αριστοτέλης, Ηράκλειτος όπως προαναφεραμε και σίγουρα οι 12 απόστολοι που διάλεξε ο Ιησούς Χριστός.

Κάποιοι από τους νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης θα πουν ότι αυτά είναι αιρετικά, και ότι δεν έχουν καμία σχέση οι μαθητές του Ιησού με τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους. Κι όμως έχουν απόλυτη σχέση γιατί όλοι αυτοί υπηρετούσαν την αλήθεια και το φως, αντίθετα οι νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης υπηρετούσαν πάντα τη διαιρετικότητα και τον εγκλωβισμό.

Και οι διδασκαλίες των Ελλήνων φιλοσόφων των ελληνικών κλασσικών χρόνων και η διδασκαλία του Ιησού Χριστού και η διδασκαλία τους Σακιαμουνι Γκαουνταμα Βούδα, οδηγούν τον άνθρωπο στο φως. Χωρίς “δικοί μας και δικοί τους”. Σ έναν ήλιο οι ακτίνες δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όλες οι ακτίνες είναι φως.

Ο καθένας προβάλει με εγωισμό αυτό που πιστεύει ότι είναι φως. Οι χριστιανοί αποκλειστικά τον Ιησού Χριστό, οι εθνικιστές ή ειδωλολάτρες αποκλειστικά τις διδασκαλίες των Ελλήνων φιλοσόφων, και Βουδιστές αποκλειστικά τον Βούδα.

Εκεί είναι το λεπτό σημείο της εγκλωβιστικής ή “μαύρης” διδασκαλίας. Το φως διαχέεται παντού, φωτίζει τα πάντα, και εξαφανίζει τα σκοτάδια. Βάλτε τα αυτά μέσα στη ψυχή σας και θα έχετε κάνει ένα τεράστιο βήμα στο να βρείτε την Ιθάκη.

_

Βέβαια, μπορεί εμείς να μνημονεύουμε τα ονόματά τους, αλλά όλοι αυτοί οι Δάσκαλοι, έκαναν ότι έκαναν, όχι για να αποκτήσουν δόξα και υστεροφημία, αλλά γιατί είχαν πρόθεσή τους να μεταλαμπαδέψουν τη σοφία και την αλήθεια, και κίνητρό τους την απόλυτη αγάπη τους προς όλη τη δημιουργία.

Σε όλους τους πραγματικούς μύστες – Δασκάλους που πέρασαν από το πλανήτη γη οφείλεται η ουσιαστική εξέλιξη της ανθρωπότητας. Η εξέλιξη σαν όρος που χρησιμοποιείται σήμερα συχνά αναφέρεται περισσότερο στην τεχνολογία. Και τον τεχνολογικό πολιτισμό, αλλά η αντίληψη αυτή είναι σαν ένα δόλωμα, για να εφυσηχαστούν οι άνθρωποι ότι προοδεύουν, ενώ το πνεύμα τους κάθε άλλο παρά να εξελίσσεται.

Η γνωστή ιστορία των 4000-5000 χρόνων έχει αναδείξει πολλές προσωπικότητες. Αυτές οι προσωπικότητες έχουν αφήσει στο ανθρώπινο γένος το στίγμα τους. Δυστυχώς όμως οι προσωπικότητες που ανέδειξε η ιστορία δεν χρησιμοποίησαν τις δεξιότητες τους για καλό, αλλά είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα υπηρέτησαν τον Μαυροψύχη.

Έτσι, τα τελευταία 100 χρόνια έχουμε το τραγικό παράδειγμα των εφευρετών των όπλων μαζικής καταστροφής του ανθρωπίνου γένους.

Από την παιδική κιόλας ηλικία, στα δημοτικά σχολεία, κάνουν συλλογή ανθρώπων που έχουν δεξιότητες σε διάφορους τομείς, με έντεχνους τρόπους, όπως για παράδειγμα τις μαθηματικές ολυμπιάδες, με σκοπό να εκμεταλλευτούν αυτούς τους ταλαντούχους και με προοπτικές ανθρώπους, όχι προς όφελος της ανθρωπότητας, αλλά όπως το σύστημα επιβάλλει.

Οι γονείς αλλά και τα ίδια τα παιδιά, ανυποψίαστοι λόγω έλλειψης γνώσης του τι πρόκειται να συμβεί, καμαρώνουν για τις επιτυχίες τους. Στη συνέχεια της ζωής τους από τους μεγάλους ετήσιους μισθούς που τους δίνονται, πιθανών απομονωμένοι σε επαύλεις και περιτριγυρισμένοι απο κόλακες που τους υπενθυμίζουν πόσο ιδιαίτερες ικανότητες έχουν.

Και κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι πιο εύκολο γι’ αυτούς να κατασκευάζουν όπλα, πυρίτιδα, χημικά δηλητήρια, ψεκάσματα, βόμβες, υδρογονοβόμβες κ.ά. Καλασνικωφ και στο τέλος να να νομίζουν ότι με τα βραβεια νομπελ μπορεί να σωθει η ψυχή.

Ο νομπελ ανακαλυψε την πυριτιδα για τα ορυχεια και ο ΜΑΥΡΟΨΥΧΗΣ με την πυριτιδα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

Εάν οι προσωπικότητες αυτές είχαν το “Γνώθι Σαυτόν” και γνώριζαν τη θεία προέλευσή τους, τη θεία αποστολή τους, το λόγο της ύπαρξής τους, όπως επίσης και το συμπαντικό νόμο της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, πιθανόν να μην επέλεγαν να χρησιμοποιήσουν τις δεξιότητές τους για κακό.

Όμως το παγκόσμιο ύπουλο σύστημα καθοδήγησης, απορρόφησε τις δεξιότητες των προσωπικοτήτων αυτών, και μέσω της έλλειψης πραγματικής παιδείας και της ΕΝ ΤΕΧΝΗΣ ανάγκης για χρήμα, τους οδήγησε να τις χρησιμοποιήσουν για καταστροφή και όχι για ανάπτυξη και δημιουργία.

Έτσι, αντί για δημιουργική υπηρεσία στην ανθρωπότητα προσέφεραν για παράδειγμα όπλα αφανισμού της ανθρωπότητας, δημιουργία ασθενιών για ελάττωση του πληθυσμού, τεχνολογία που καταστρέφει εσκεμμένα το περιβάλλον κ.ά..

Αλλά ακόμα και η πρόθεση τους να είναι μία υπηρεσία προς την ανθρωπότητα όπως ενέργεια, αυτοκίνητα, αεροπλάνα, ουσιαστικά στο τέλος καταλήγουν να υπηρετούν έμμεσα ένα σύστημα, με συναλλαγές χρημάτων πάνω απ’ όλα, που συμφέρει τους εξουσιαστές του πλανήτη ώστε να παίζουν καλύτερα το ρόλο τους ως “νεκροθάφτες” της ανθρώπινης εξέλιξης, και να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις εφευρέσεις ή ανακαλύψεις λιγότερο για πρόοδο και περισσότερο για καταστροφή.

Αντίθετα, ο ήλιος, που έχει υπό την “εποπτεία” του τόσους πλανήτες, όπως και τον πλανήτη γη, και όλες τις εξελίξεις πάνω σ’ αυτόν, προσφέρει το “είναι” του, προσφέρει τις υπηρεσίες του και την απόλυτή του αγάπη, χωρίς ανταμοιβή, γιατί στο σύμπαν χρήματα και ανταμοιβή δεν υπάρχουν. Έτσι και όλοι οι άνθρωποι, θα έπρεπε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με αγάπη, χωρίς να περιμένουν ανταμοιβή και χρήματα.

ΑΠΟΣΜΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ : Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΘΕΟ

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK :

ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΝΩΕ_.pdf

ΠΗΓΗ :kataklusmosnoe.blogspot.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (21)

  1. Κωνσταντίνος 07/03/2020 @ 12:15 ΜΜ

    (ΧΡΙΣΤΟΣ – ΒΟΥΔΑΣ – ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ – ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ – ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ – ΚΟΥΝΦΟΥΚΙΟΣ – ΣΩΚΡΑΤΗΣ – ΠΛΑΤΩΝΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ – ΩΡΙΓΕΝΗΣ – ΥΠΑΤΙΑ – ΚΛHΜΗΣ… ΥΨΙΣΤΑ ΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ)

    Δεν σε βρίσκω λάθος αλλά όλοι οι παραπάνω είχαν μια μεγάλη διαφορά από τον Χριστό. Όλοι τους ήξεραν και γνώριζαν ότι ήταν άνθρωποι και τίποτα παραπάνω.

    Ο Χριστός ήταν μόνος από τους παραπάνω που ήξερε ποιος ήταν ενώ οι υπόλοιποι έψαχναν σε όλη τους τη ζωή φιλοσοφώντας.

    Ο Χριστός είχε όλες τις απαντήσεις για το τι συμβαίνει στο κόσμο μας ενώ όλοι οι υπόλοιποι συχνά παραδέχονταν ότι είχαν άγνοια και για το κάθε θέμα που συζητούσαν και έπαιρναν διαφορετικές εκδοχές προσπαθώντας να καλύψουν όλες τις περιπτώσεις.

    Παράδειγμα στο παραπάνω : – ο Πλάτωνας ξεκίνησε την θεωρία του για το κόσμο λέγοντας αν πάρουμε ως δεδομένο (δηλαδή δεν είχε γνώση του τι ακριβώς συμβαίνει) ότι ο κόσμος μας είναι καλός τότε έχει φτιαχτεί με πρωτότυπο τον νοητό κόσμο.
    – Ο Χριστός ξεκαθάρισε ότι ο κόσμος αυτός είναι δημιούργημα του πατέρα του ψεύδους ,του διαβόλου. Αυτός ήταν κ ο λόγος της ενανθρωπήσεως του για να μας δείξει πως θα φύγουμε από αυτό το πλανήτη φυλακή απορρίπτοντας τον κόσμο αυτο και αφήνοντας στην άκρη όλα μας τα πάθη.

    Μπορεί αυτοί που λες να ήταν φωτισμένοι αλλά όλοι τους ήταν άνθρωποι εκτός του Ιησού Χριστού.

    Ο Ιησούς Χριστός μίλησε για όλα ξεκαθάρισε τα πάντα και αφού τα έκανε αυτά αποχώρησε προσφέροντας μέσα από τη σταύρωση του τη σωτηρία στους ανθρώπους.

    Ο άνθρωπος υβριστής του θεού τον κατηγορεί για ότι συμβαίνει στο κόσμο ενώ ο θεός για τον άνθρωπο έδωσε τον ίδιο του τον υιό.

    Σωκράτης στην απολογία του : θα μείνετε κοιμισμένοι για όλη σας τη ζωή αν ο Θεός δεν στείλει κάποιον άλλον..

    Ερμής Τρισμέγιστος (απόσπασμα από τον ύμνο του προς τον Παντοκράτορα) : Βλέμμα άφθαρτο, αέανο , φοβερό, που βλέπει τα πάντα , πατέρα όλων , που είσαι ένας και μοναδικός Θεός , που δεν έχεις καμία αρχή από το πουθενά, σε γνώρισα , ως ένα μαζί με τα όντα σου, από σένα μόνο περιμένω τον υιόν…

    Επομένως αν κάποιος ψάχνει σωτηρία έξω από δόγματα μπορεί να είναι αλλά μακριά από το Χριστό όχι.

    Όποιος διαβάζει χωρίς παρωπίδες θα φτάσει στην αλήθεια.

    Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς.

    • ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 07/03/2020 @ 1:03 ΜΜ

      Πολυ σωστα φιλε μου ……………… χαιρομαι να διαβαζω την Αληθεια ……………λιγοι ομως κατανοουν …….. η ποιοτητα , βλεπεις , δεν υπαρχει στην ποσοτητα ……………

  2. Απόλλων Έρως 07/03/2020 @ 1:57 ΜΜ

    Σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω με το αρθρο αναφορικα και με την πνευματικη καταντια στην οποιαν συμβαλλουν ασφαλως οι θρησκειες και θα συμφωνησω αναφορικα με την σημαντικοτητα του Ιησου Χριστου που το θεμα του ασφαλως θα πρεπει να μας απασχολησει εξω απο τα πλαισια που οριζει το δογμα και το θρησκευτικο κατεστημενο μεσα στα πλαισια μιας νεοπλατωνικης προσεγγισης αναφορικα και με τον κοσμο των ιδεων-αρχετυπων-οντων των Απολλωνιων.

    Το ποσο δυσκολο ειναι να γινει αυτο εκει οπου θα ηταν πολυ ευκολο αν υπηρχε καλη θεληση το εχουμε βιωσει μεσα στα πλαισια αυτης της ηλιθιας θρησκευτικης συγκρουσης για την οποια ασφαλως τεραστια ευθυνη εχει το θρησκευτικο κατεστημενο που προσπαθει να επιβαλει τις δικες του αντιληψεις και τον νοητικο ελεγχο.

    Το ζητουμενο σε τελικη αναλυση θα πρεπει να ειναι μια universal γνωστικη προσεγγιση και σε καμια περιπτωση η επαληθευση του δογματος μεσα και απο την αναπαραγωγη του ψευδους και την ενδυναμωση των εθνικων συμπλεγματων που δεν οδηγει πουθενα περα απο το αδιεξοδο.

  3. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/03/2020 @ 6:52 ΜΜ

    Όλα μαζί στο μίξερ (κοσμοθεωρίες, θρησκείες, δημιουργίες) και στην κορυφή κερασάκι ο Ιησούς που είπε την αλήθεια, αλλά δεν διαφώνησε με το ότι πρώτα έγινε η μέρα και η νύχτα και μετά δημιουργήθηκε ο Ήλιος, όπως είπε ο Πατέρας του. Αντιθέτως είπε να μελετάμε τις γραφές που λένε αλήθειες!!!!!

    Άλλα είπαν οι Έλληνες φιλόσοφοι, άλλα ο Βούδας και άλλα οι Αβρααμικές θρησκείες.

    Υ/Γ.: Αχταρμάς < τουρκική aktarma (δημιουργία αναστάτωσης) = Ανακάτεμα, μπέρδεμα, ανάμιξη· χρησιμοποιείται συνήθως με αρνητική έννοια, όταν γίνεται κακή ανάμιξη υλικών, όταν γενικότερα αντί να διευθετηθεί μια κατάσταση γίνεται άνω-κάτω και επικρατεί τελικά σύγχυση

    • Κι όμως έχουν απόλυτη σχέση γιατί όλοι αυτοί υπηρετούσαν την αλήθεια και το φως, αντίθετα οι νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης υπηρετούσαν πάντα τη διαιρετικότητα και τον εγκλωβισμό.

      Και οι διδασκαλίες των Ελλήνων φιλοσόφων των ελληνικών κλασσικών χρόνων και η διδασκαλία του Ιησού Χριστού και η διδασκαλία τους Σακιαμουνι Γκαουνταμα Βούδα, οδηγούν τον άνθρωπο στο φως. Χωρίς “δικοί μας και δικοί τους”. Σ έναν ήλιο οι ακτίνες δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όλες οι ακτίνες είναι φως.

      Εκεί είναι το λεπτό σημείο της εγκλωβιστικής ή “μαύρης” διδασκαλίας. Το φως διαχέεται παντού, φωτίζει τα πάντα, και εξαφανίζει τα σκοτάδια. Βάλτε τα αυτά μέσα στη ψυχή σας και θα έχετε κάνει ένα τεράστιο βήμα στο να βρείτε την Ιθάκη.

  4. Απόλλων Έρως 07/03/2020 @ 11:34 ΜΜ

    Βασικα ειναι πολυ δυσκολο για καποιον να δει με το λογικο περα απο την υλιστικη πολωση αλλα ολες οι παραδοσεις εχουν κοινη πηγη καθως μιλαμε για τις ενεργειες των αιωνων ετσι οπως εκφραστηκαν σε διαφορετικο τοπο και χρονο αναλογα με την ιδιοσυγκρασια του καθε λαου. Σχετικα με τον Ιησου καταρχην δεν ηταν κοινως αποδεκτο οτι ο πατερας του ειναι αυτος που νομιζουμε εμεις σημερα καθως συμφωνα με τις αντιληψεις των γνωστικων που πραγματικη γνωση και πνευματικη αντιληψη αναφορικα με τις υλοποιησεις των αιωνων ο Ιησους δεν ηταν παρα μια ενσαρκωση του αρχετυπου Οσιρι που ειναι αλλωστε το πρωτοτυπο του θεου των Εβραιων. Μεσα στα πλαισια της Ελληνικης σκεψης και αντιληψης σημερα θα ειχαμε μια πολυ διαφορετικη εικονα σχετικα με τον Ιησου αυτος ομως ασφαλως δεν αναιρει την ουσια του.

    Για παραδειγμα απλα να αναφερω οτι οι πραγματικοι ερευνητες που δεν εξυπηρετουν καποιο κομμα και τις ιδεοληψιες καποιας θρησκειας μπορουν ασφαλως να κατανοησουν οτι οι Ελοχιμ που αναφερονται στα Εβραικη βιβλια ειναι η Εβραικη προσεγγιση σχετικα με τους Ανουννακι καθως απο εκει πηγαζει και η μνημη σχετικα με την Εδεμ κλπ και μπορει να φαινεται δυσκολο να γινει αυτη η συνεδεση αλλα για τους εχοντες αντιληψη για το πως λειτουργει η πραγματικοτητα μας και το πως εκφραζονται τα αρχετυπα μεσα απο το χαος δεν ειναι καθολου δυσκολο αμα δεν εχει δηλαδη και τους παρανοικους που προσπαθουν να καψουν τα μυαλα των αλλων με βαση τις ψυχωσεις τους οπως ο γνωστος. Απο εκει και μετα η αναζητηση της ουσιας που ειναι η Αληθεια συμφωνα και με την Περμενιδια λογικη και η προσεγγιση βασικα μεσα και απο την βιωματικη εμπειρια μπορει να σου δωσει μια πιο πληρη εικονα αναφορικα και με το πως υλοποιουνται οι πνευματικες δυναμεις μεσα απο το χαος.

    • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/04/2020 @ 12:40 ΠΜ

      Η επίσημες θρησκείες λένε άλλα και μην ξεχνάς ότι είναι δογματικές θρησκείες που αν ξεφύγεις από το δόγμα και τον κανόνα είσαι αιρετικός. Εγώ θέλω επίσημη θεωρία θρησκείας και κοσμοθεώρησης. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει σε ό,τι θέλει και όπως θέλει, αλλά αυτό είναι κάτι προσωπικό. Όταν μιλάμε για Βούδα Χριστό κλπ μιλάμε για επίσημες θρησκείες. Αλλά επειδή όλοι βλέπουν τις αντιφάσεις, το μίσος κλπ στις Αβρααμικές θρησκείες (και όχι μόνο), γι’ αυτό υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικές αιρέσεις σε όλες τις θρησκείες. Με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα από θρησκευόμενους, όλοι είναι αιρετικοί. Δεν υπάρχει κανείς Ορθόδοξος, σύμφωνα με το δόγμα, πιστός.

  5. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/04/2020 @ 12:18 ΠΜ

    Δεν νομίζω ότι οι Έλληνες φιλόσοφοι, ο Βούδας και οι Αβρααμικές θρησκείες λένε τα ίδια πράγματα. Έχω μελετήσει πάρα πολύ όλες αυτές τις διδασκαλίες και γνωρίζω πολύ καλά τί λένε. Λίγο ο Βουδισμός προσεγγίζει την Ελληνική κοσμοθεώρηση έχοντας πάρει κάποια στοιχεία από την Ελληνική φιλοσοφία, αλλά μέχρι εκεί. Για τις Αβρααμικές θρησκείες ούτε λόγος να γίνεται για Φώς. Σκοταδισμός, μίσος, φόνοι και εκδίκηση, χωρίς ίχνος όχι αγάπης αλλά ούτε οίκτο. Βέβαια ο καθένας αποκομίζει τα δικά του συμπεράσματα μελετώντας όλα αυτά, αλλά Αγάπη, Ήλιος, Φώς που διαχέεται, δεν νοούνται με ύπαρξη Κόλασης, Διαβόλου, Αντίχριστου και τιμωριών από έναν ζηλιάρη Θεό, όπως ο ίδιος αποκαλεί τον εαυτό του, που τιμωρεί μέχρι τρίτης και τέταρτης γενεάς!!!!!

    • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/04/2020 @ 12:42 ΠΜ

      Σε όσα είπε ο iboia αναφέρομαι.

      • Το άρθρο αναφέρεται στα Ύψιστα όντα, σε όλους τους πραγματικούς μύστες – Διδασκάλους που πέρασαν από το πλανήτη γη και στους οποίους οφείλεται η ουσιαστική εξέλιξη της ανθρωπότητας, στη κοινή ουσία των πνευματικών συλλήψεων αυτών, σε όποια θρησκεία η κοσμοθεωρία και αν ανήκουν ή κατατάχθησαν εκεί βάση ανθρωπίνων διαχωρισμών, δεν αναφέρεται στις διαιρετικές διαφορές των θρησκειών και κοσμοθεωριών, άλλωστε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός δε μίλησε ποτέ για διαιρετικότητα, δίδαξε πρώτον, τί σημαίνει απόλυτη συμπαντική αγάπη, χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς “δικά μου” και “δικά σου”. Μίλησε για την απόλυτη συγχώρεση και την αγάπη που ενώνει τα πάντα. Είπε “Αγαπάτε τους εχθρούς ημών”. Ανέβηκε επάνω στο σταυρό, και είπε τη φράση “ΠΑΤΕΡΑ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ”. Εγώ προσωπικά μιλάω για την ουσία των όντων, δεν με ενδιαφέρουν οι όποιες διαφορές των θρησκειών και κοσμοθεωριών αλλά η κοινή ουσία των πνευματικά ανώτερων όντων και η αλήθεια αυτών σε όποια θρησκεία η κοσμοθεωρία και αν ανήκουν ή κατατάχθησαν εκεί βάση ανθρωπίνων διαχωρισμών. Σ έναν ήλιο οι ακτίνες δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όλες οι ακτίνες είναι φως.

        • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/04/2020 @ 3:04 ΜΜ

          Μα αυτό ακριβώς λέω. Όλη αυτή η θεωρία είναι μια νέα οπτική του Θείου, μια νέα θρησκεία. Θρησκείες που μάχονται η μία την άλλη για το ποια είναι η αληθινή, που οι Θεοί τους τιμωρούν όσους δεν τους αποδέχονται κλπ κλπ, δεν μπορούν να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι. Άλλα είπε ο Ιησούς (με βάση τα γραπτά κείμενα και όχι με το τι θα ήθελε κάποιος να έχει πει), άλλα ο Βούδας, άλλα οι Έλληνες φιλόσοφοι, άλλα οι Γυμνοσοφιστές, άλλα είπαν όλοι οι μεγάλοι φιλόσοφοι, διαφορετικά ο ένας θα είχε αντιγράψει τον άλλο και δεν θα είχαμε τόσους φωτισμένους φιλοσόφους αλλά έναν, αυτόν που τα είπε πρώτος. Και μην μου πεις ότι ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο γιατί απέχουν πολύ οι θεωρίες τους, από Πολυθεϊστικές, Δωδεκαθεϊστικές, Τριαδικές, Μονοθεϊστικές, διαφόρων ειδών ειδωλολατρικές κλπ κλπ μέχρι τις Επικούρειες Αθεϊστικές.

          Μπορεί όπως λες (και δεν έχω καμία αντίρρηση πάνω σ’ αυτό):

          “Σ έναν ήλιο οι ακτίνες δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όλες οι ακτίνες είναι φως.”

          Παραλείπεις όμως το γεγονός ότι στο Σύμπαν δεν υπάρχει ένας Ήλιος αλλά πολλοί και κάθε ήλιος έχει τις δικές του ακτίνες, το δικό του Φως και φωτίζει περιορισμένο χώρο του Σύμπαντος.

          Υ/Γ.: Το ότι ο Ιησούς με βάση τις γραφές και όχι όσα θα ήθελαν κάποιοι να είχε πει, δεν έχει αγάπη για όλο τον κόσμο, αλλά μόνο για τα παιδιά του Ισραήλ, είναι ένα γεγονός που δεν ξεπερνιέται εύκολα. Και αυτό το είπε σε Ελληνίδα που του ζήτησε λίγα ψίχουλα (αυτολεξεί) αγάπης!!!!!!

          • Έχουμε νομίζω διαφορετική οπτική των πραγμάτων, εγω προσωπικά μιλάω για τις νοητικές και πνευματικές γνώσεις και ψυχικές ουσίες που μπορώ να νοήσω και να κατακτήσω και έτσι μετα-νοώντας να μπορέσω να φτάσω όσο ποιο κοντά μπορώ στον δικό μου ποταμό της φωτίσεως, ώστε να μπορέσω μέσα από τη προσωπική μου οπτική – κοσμοθέαση να αγγίξω το Θείο. Χωρίς να ξεχωρίζω τη φύση του Θείου δηλαδή του Θεού μέσο δογμάτων και θρησκειών, εφόσον για όλους μας ο Θεός είναι ένας. Μπορεί τα άστρα στο σύμπαν να έιναι άπειρα αλλά ο Θεός είναι ένας και σαν Ήλιος φωτίζει μέσα από τις διαχέουσες ακτίνες του (Ύψιστα όντα) τους ανθρώπους για να νοήσουν και μετα-νοώντας να οδηγηθούν στη Θέωση και την απελευθέρωση της ψυχής τους.

          • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/05/2020 @ 1:10 ΜΜ

            Ο καθένας αντιλαμβάνεται το Θείο σύμφωνα με τις καταβολές και τα βιώματά του και όλοι προσπαθούμε να φθάσουμε στην Θέωση. Άρα δεν διαφωνώ σε αυτό το θέμα αλλά στο να βάζουμε σε ένα τσουβάλι όλες τις θρησκείες και να δίνουμε άφεση αμαρτιών σε ιερατεία που σκόρπισαν τον θάνατο για ίσιο όφελος (ή από θρησκευτική ανοησία).

            Τον Θεό ως άνθρωποι δεν τον έχουμε δει ποτέ και γι’ αυτό δεν αναφέρομαι σε Θεό ή Θεούς, αλλά στο Θείο, ούτε σε θρησκείες, αλλά σε λατρείες. Με αυτή την (δική μου) λογική, είμαστε όλοι κομμάτι του θείου στην αρχική του μορφή, που εξελίσσεται για να φθάσει στην θέωση και να ενωθεί με την πηγή του.

            Δεν μπορώ να δεχθώ ότι υπάρχει ένας Θεός που καθόταν μόνος του μέσα στα σκοτάδια και επειδή έφθασε στα όρια της κατάθλιψης έφτιαξε το Σύμπαν. Τα περί γιου Θεού και θυσίας του για να σώσει αυτό που δημιούργησε ο Θεός πατέρας του (από τί άραγε να το σώσει, από τον διάβολο που δημιούργησε ο ίδιος;) είναι αστειότητες. Αφήνω δε την αναπάντητη ερώτηση ποιος δημιούργησε τον Θεό και κρατάω αυτό που έλεγαν οι πάνσοφοι πρόγονοί μας ότι το Σύμπαν υπήρχε πάντα, γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει πώς δημιουργήθηκε. Τα Μπιγκ Μπανγκ και Μπιγκ Μπουμ είναι αστείες θεωρίες.

  6. Απόλλων Έρως 07/04/2020 @ 12:29 ΠΜ

    Το προβλημα που εχουν κυριως οι Ιουδαικες θρσκειες στην εποχη μας ειναι οτι δεν μπορουν να φιλοξενησουν τις ενεργειες του νεου αιωνα οπως θα μπορουσε για παραδειγμα να κανει η αρχαια Ελληνικη θρησκεια που ηταν ανοικτη στην ενεργειακη ανανεωση.

    Απο εκει και μετα οι πνευματικες δυναμεις εκφραζονται μεσα απο ολες τις παραδοσεις και η πνευματικη ιεραρχεια προσπαθει να διορθωσει τις θρησκευτικες αντιληψεις εκει οπου αυτο ειναι εφικτο με στοχο την αποκατασταση του θεικου πλανου και σε οτι αφορα τον Ιησου που μας ειπε οτι θα ειναι μαζι μας μεχρι το τελος του Αιωνα και αυτο ασφαλως μπορει να ερμηνευθει με βαση και τις ενεργειες του νεου Αιωνα του Υδροχοου και δεν μπορει να συνεχιστει αυτη η ιστορια με την θρησκευτικη πλυση εγκεφαλου απο το οποιοδηποτε δογμα που σε τελικη αναλυση στρεφεται εναντια στις πνευματικες δυναμεις με τα αναλογα συνεπακολουθα.

  7. Απόλλων Έρως 07/04/2020 @ 11:08 ΠΜ

    Δεν υπαρχει συγκεκριμενη Ελληνικη κοσμοθεαση. Υπαρχουν φιλοσοφικες σχολες και αποψεις και διαφορες προσεγγισεις, που ερχονται σε συγκρουση μεταξυ τους. Ο Νεοπλατωνισμος για παραδειγμα ιοθετησε Ιουδαικα στοιχεια και δομησε μια universal αντιληψη σχετικα με ολες τις παραδοσεις. Απο εκει και μετα ασφαλως το δογμα ειναι ασυμβιβαστο με την φιλοσοφικη σκεψη γενικοτερα καθοτι σου λεει ετσι ειναι και εσυ πρεπει να το δεχθεις και μαλιστα σου λεει οτι το θεικο δεν ειναι προσεγγισιμο μεσα απο την λογικη και την νοηση και αρα ειναι καθολικα αντιθετος οχι μονο με τον Νεοπλατωνισμο αλλα γενικοτερα με την φιλοσοφια.

    Απο εκει και μεα αυτο που λεω ειναι οτι οι πνευματικες δυναμεις και τα αρχετυπα-ιδεες εκφραζονται μεσα απο ολες τις παραδοσεις και ακομα δηλαδη και μεσα απο τις μαυρες παραδοσεις και τον Σατανισμο αναλογα με το τι ελκει η καθε παραδοση καθως ολες οι παραδοσεις ειναι εκπορευσεις του αρχετυπου και προερχονται απο την ιδια Πηγη και σε τελικη αναλυση εμεις δημιουργουμε πραγματικοτητα και το πνευματικο συστημα μεσα απο το οποιο καλουνται και επικαλουνται οι πνευματικες δυναμεις να λειτουργησουν συμφωνα με τις επιλογες μας.

    Τα πραγματα στην εποχη μας ειναι πολυ χειροτερα για τις θρησκειες, καθοτι περναμε μεσα απο την εναλλαγη των αστρολογικων κυκλων και οι θρησκειες που εγκλωβιζουν τον νου με στοχο τον νοητικο ελεγχο δεν μπορουν να ακολουθησουν τις πνευματικες δυναμεις που λειτουργουν και εκφραζονται μεσα απο νεα συστηματα που ειναι ανοικτα στην ενργειακη ανανεωση και την μεταμορφωση-μεταστοιχεωση.

  8. Απόλλων Έρως 07/04/2020 @ 6:32 ΜΜ

    Η αντισυνειδηση σου Αγανακτισμενε προσπαθει να εγκλωβισει την συνειδηση στο υλιστικο αδιεξοδο μεσα και απο την εστιαση στο εξωτερικο και στις θρησκευτικες διαφορες σε αντιδιαστολη με την πνευματικη συνειδηση που προσπαθει να απεγκλωβισει την συνειδηση απο την υλιστικη πολωση και να απελυθερωσει την ενεργεια που εγκλωβιζουν και οι θρησκευτικες δομες και εσυ και ολοι οι ομοιοι σου που εστιαζουν στην πολωση επι της ουσιας της υλης μεσα στον χρονο και για αυτο αλλωστε σε ελκουν οι ανοησιες του αναγνωρισμενου απατεωνα Σιτσιν που στοχευουν στην αποβλακωση αναφορικα με τις υλοποιησεις των αιωνων και στο μπλοκαρισμα βασικα της πνευαμτικης αφυπνισης που δεν συμβαδιζει ασφαλως με την Πλατωνικη θεολογια περι των αρχετυπων που ομως ειναι απολυτα συμβατη με τον Ερμητισμο και την Καμπαλα και τις εσωτερικες-πνευματικες παραδοσεις.

    Η στοχευση της αντισυνειδησης σου οπως και ολων των ομοιων σου οπως και του γνωστου κλπ ειναι ξεκαθαρα η επιβολη του εγκλωβισμου στο αδιεξοδο της υλιστικης πολωσης και για αυτο αλλωστε εχεις αυτο το προβλημα με τον Χριστο και με τις σχετικες εκπορευσεις του αρχετυπου.

  9. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/05/2020 @ 3:14 ΜΜ

    Πολύ μπερδεμένα τα λες, μπλέκοντας ανόμοια πράγματα όπως Πλατωνικές θεωρίες με Ερμητισμο, Καμπαλα, Εσωτερισμό, Χριστό κλπ κλπ προσπαθώντας να τους δώσει μια ανύπαρκτη συμβατότητα. Για τους Ανουνάκι έβαλα ακόμα και αποσπάσματα από τα κείμενα των Σουμερίων που δεν είναι θεωρίες του Σίτσιν που έβγαλε από το μυαλό του αλλά μεταφράσεις των Σουμερικών κειμένων. Και δεν είναι δυνατόν να απαξιώνεις κάποιον που μεταφράζοντας τα Σουμερικά κείμενα άφησε άναυδη ολόκληρη την NASA με όσα είχε πει ότι θα ανακάλυπταν, ΠΡΙΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ τον Voyager 2 να τα ανακαλύψει, (10 χρόνια μετά όταν έφτασε στον προορισμό του). Με την ευκαιρία ψάξε και για την τύχη του Voyager 1. Μην συνεχίζεις την αντιπαράθεση, απλά κάνε τον κόπο να ψάξεις την ιστορία των δύο Voyager και θα εκπλαγείς!

    • Συγνώμη αλλά δε θέλω να διαφωνήσω σε κάτι μαζί σου προσωπικώς γιατί ουσιαστικά συμφωνώ μαζί σου αλλά εντοπίζω ότι η βάση της αρχής του διαλόγου μας, είναι διαφορετική για τους δυό μας, εγώ μιλάω για Ύψιστα όντα και το Θείο και το πως μέσα από τις διδασκαλίες των φωτισμένων πνευματικά όντων του κόσμου μπορεί ο καθένας μας να βοηθηθεί πνευματικός και ψυχικός ώστε να φτάσει τη θέωση και να ενωθεί όπως συμφώνος λες με την Πηγή, δεν εξετάζω όπως εσύ τις Θρησκείες και δεν τις αναμιγνύω, διότι είναι ανθρώπινα δημιουργήματα και πολλές φορές δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση με την αρχή τους αλλά εξυπηρετουν άλλους σκοπούς, εγώ αναζητώ την κοινή ουσία των ανώτερων πνευματικών ανθρώπων της ιστορίας, σε όποια θρησκεία και αν ανήκουν ή κατατάχθησαν ανθρωπίνως εκεί, άρα δεν αναμιγνύω θρησκείες μεταξύ τους αλλά μιλάω για την κοινή ανώτερη αλήθεια και σοφία του κόσμου μας και για το πώς μπορούμε να την ανακαλύψουμε μέσα από τις διδασκαλίες των πνευματικά ανώτερων όντων που προσέφεραν ουσιαστική εξέλιξη με τη στάση τους και τη γνώση τους στην ανθρωπότητα. Επίσης όταν μιλάω για έναν Θεό εννόω το ίδιο το Θείο, δεν τον ξεχωρίζω από το Θείο, για μένα είναι ακριβώς το ίδιο όπως και αν το ονομάζουμε οι άνθρωποι μέσο της γλώσσας και των περιορισμένων αισθησεών μας. Όσο για το σύμπαν πιστεύω πως από μόνο του είναι η ίδια η απόδειξη του θεïκού μεγαλείου που μας περιβάλλει και ναι συμφωνώ ότι δεν μπορώ να γνωρίζω πως δημιουργήθηκε κάτι τόσο θαυμαστό και θεικό αλλά είναι η ίδια η αποδειξή του Θείου χωρίς αρχή και τέλος όπως χρονικός το αντιλαμβάνονται οι περιορισμένες υλικές αισθήσεις μας.

      • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 07/06/2020 @ 6:17 ΜΜ

        Συμφωνώ ότι λέμε ακριβώς τα ίδια (και ψάχνουμε βαδίζοντας στην ίδια κατεύθυνση). Απλά δεν δέχομαι τις Αβρααμικές θρησκείες, γιατί αφ’ ενός ο δημιουργός τους αποσκοπούσε στην καθυπόταξη των ανθρώπων για ίδιον όφελος, αφ’ εταίρου είναι θρησκείες που αποπνέουν μίσος και για την επικράτησή τους έχουν χυθεί (και συνεχίζουν μέχρι τις μέρες μας να χύνονται) ποταμοί αίματος. Άρα δεν δέχομαι και τον Ιησού Χριστό που “δημιουργήθηκε” από αυτές τις θρησκείες, ως έναν πνευματικό άνθρωπο, ισάξιο με όλους αυτούς που ανέφερες, καθώς εκτός των άλλων αναφέρεται μόνο από την Καινή διαθήκη που είναι πολύ μεταγενέστερη του Βιβλικού Ιησού, χωρίς να υπάρχει καμία άλλη ιστορική αναφορά του από κανέναν σύγχρονό του ιστορικό, σε αντίθεση με άλλους σύγχρονους του Ιησού πνευματικούς ανθρώπους (π.χ. Απολλώνιος Τυανεύς). Τουλάχιστον αυτόν τον Ιησού που περιγράφει η Καινή Διαθήκη. Αν υπήρξε κάποιος άλλος που ονομαζόταν Ιησούς ή δεν ξέρω κι εγώ πώς, για τον οποίο δεν υπάρχει καμία ιστορική αναφορά, που τον παρουσίασε ως Υιό Θεού με δόλιους σκοπούς το ιερατείο, αυτό είναι ένα άλλο θέμα που μπορούμε κάποια άλλη στιγμή να το συζητήσουμε.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*