Διαφημίσεις

15 Αυγούστου 2022

Είναι μια συχνή ερώτηση και πολλοί είναι σίγουροι ότι υπάρχουν χημικά ίχνη, ότι αυτές οι λευκές ρίγες στον αέρα ψεκάζονται σκόπιμα και ότι υπάρχουν δεξαμενές στα αεροπλάνα για αυτό. Δεν γνωρίζουν όλοι ότι η σπορά σύννεφων υπάρχει εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, η ύπαρξη μυστικών δεξαμενών σε αεροπλάνα δεν έχει ποτέ αποδειχθεί. Κυκλοφορούν φωτογραφίες από ειδικά αεροσκάφη διασποράς σύννεφων και είναι 100% με αποδείξεις.

Ίσως ήταν χρήσιμο να κάνουμε μια πρόσθετη έρευνα για τη δυνατότητα τοποθέτησης οξειδίου του γραφενίου στα καύσιμα των αεροσκαφών. Υπάρχει η υποψία εδώ και αρκετό καιρό ότι το οξείδιο του γραφενίου θα μπορούσε να μπει στα καύσιμα αεροσκαφών. Το πρώτο ερώτημα είναι αν αυτό είναι τεχνικά εφικτό και αν οι κινητήρες υφίστανται κάποια βλάβη. Και το δεύτερο, αλλά εξίσου σημαντικό ερώτημα είναι εάν το οξείδιο του γραφενίου προάγει τη σπορά των νεφών.

Ας είμαστε ειλικρινείς; Δεν είναι τόσο δύσκολο να διατηρήσεις δύο διαφορετικά αποθέματα καυσίμων στα αεροδρόμια. Το ένα απόθεμα αποτελείται από την κηροζίνη που χρησιμοποιείτε πάντα και το άλλο αναμεμειγμένο με το επιθυμητό ποσοστό οξειδίου του γραφενίου (για τον ψεκασμό σύννεφων). Μπορείτε επίσης να το αναμίξετε όταν γεμίζετε ένα αεροπλάνο. Αυτό μπορεί να απαιτεί κάποιες προσαρμογές, αλλά θα πρέπει να είναι τεχνικά εφικτό.

Είναι επίσης η πιο κρυφή μορφή σποράς σύννεφων, καθώς κανένας πιλότος ή πλήρωμα εδάφους δεν χρειάζεται να το γνωρίζει. Μπορείτε να δώσετε εντολή στον έλεγχο πτήσης να κάνει το αεροσκάφος να απογειώνεται ή να πετάει με ένα συγκεκριμένο μοτίβο διαδρομής, προκειμένου να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερο την περιοχή στην οποία εφαρμόζεται το cloud seding wild. Αυτό δεν χρειάζεται καν να έχει απαραίτητα τεκμηρίωση, αλλά θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το επιχείρημα της διάδοσης του αποτυπώματος CO2.

Οξείδιο γραφενίου σε κηροζίνη

Ας δούμε πρώτα αν το οξείδιο του γραφενίου μπορεί να αναμιχθεί με καύσιμο αεροσκαφών. Αυτό φαίνεται να είναι τεχνικά εφικτό. Για παράδειγμα, ο ιστότοπος researchgate.net αναφέρει:

Τα νανοϋλικά με βάση το γραφένιο έχουν θεωρηθεί αποτελεσματικοί καταλύτες για την οξείδωση καυσίμου και προωθητικού, συμπεριλαμβανομένων νιτρομεθανίου, νιτροκυτταρίνης, μονοξειδίου του άνθρακα, μεθυλκυλοκοεξανίου, Jatropha Methyl Ester, μείγματα ντίζελ και βιοντίζελ και διάφορα καύσιμα αεριωθουμένων κατά την τελευταία δεκαετία. Ως εκ τούτου, η θεμελιώδης κατανόηση των μηχανισμών καταλυτικής αντίδρασης από νανοϋλικά με βάση το γραφένιο είναι ιδιαίτερα επιθυμητή για τη βελτίωση των πρακτικών εφαρμογών τους. (πηγή, Ιανουάριος 2018)

Από τη φωτογραφία Schlieren, η δοκιμή καύσης των μιγμάτων GO-Jet A-1 στις κλειστές εγκαταστάσεις μονής λήψης έδειξε ότι η προσθήκη νανοφύλλων GO μπορεί να επιταχύνει τον αρχικό γραμμικό ρυθμό καύσης και να συντομεύσει τους χρόνους καθυστέρησης ανάφλεξης. Για 17,9% Jet A-1 στον αέρα, η προσθήκη GO (2 mg/ml) αύξησε τον αρχικό ρυθμό γραμμικής καύσης από 4,52 σε 5,15 m/s (13,8%) και μείωσε τον χρόνο καθυστέρησης ανάφλεξης από 8,195 σε 3,045 ms (30 %). (πηγή, Ιανουάριος 2019)

Και το physiscsworld.com ανέφερε τα ακόλουθα στις 2 Δεκεμβρίου 2021:

Η απλή προσθήκη νανοσωματιδίων σε ένα καύσιμο υδρογονάνθρακα μπορεί να αλλάξει σημαντικά τα χαρακτηριστικά της καύσης, ανακάλυψαν ερευνητές στον Καναδά. Με ντόπινγκ υγρής αιθανόλης με μικροσκοπικά σωματίδια οξειδίου του γραφενίου υπό διαφορετικές συνθήκες, ο Sepehr Mosadegh και οι συνεργάτες του στο University of British Columbia Okanagan Campus και Zentek στο Thunder Bay Ontario έδειξαν πώς το πρόσθετο μπορεί να διεγείρει τη διάσπαση του καυσίμου σε μικρά σταγονίδια υγρού. Η ανακάλυψή τους θα μπορούσε μια μέρα να οδηγήσει σε βελτιωμένα καύσιμα για τους κινητήρες των αεροσκαφών, καθιστώντας τους πιο οικολογικούς και ισχυρότερους.

Ίσως η DARPA να ήξερε ήδη λίγο περισσότερα! Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι αυτό συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό και ότι οι επιστημονικές μελέτες θα πρέπει να δίνουν την εντύπωση ότι όλα είναι ακόμα πολύ περίεργα και νέα, αλλά δεν θέλουμε να είμαστε συνωμοσιολόγοι.

Οξείδιο γραφενίου και σπορά σύννεφων

Linda Zou και Haoran Liang, του Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Άμπου Ντάμπι. έλαβε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με την εφαρμογή οξειδίου του γραφενίου στη σπορά νεφών στις 23 Ιουλίου 2020 (κάντε κλικ εδώ για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας).

Ο επίσημος τίτλος είναι «3D ανηγμένο graphene oxide/SIO2 composite for ice nucleation». Αυτός είναι ένας επιστημονικός όρος για το σχηματισμό πάγου με χρήση οξειδίου του γραφενίου και άλλου υλικού που μελετήθηκε (σύνθετο SIO2). Αυτός ο σχηματισμός πάγου υποδηλώνει ότι το νερό πρέπει πρώτα να σχηματιστεί από υδρατμούς, οι οποίοι στη συνέχεια οδηγούν στην ψυξη. Αυτός είναι, στην πραγματικότητα, ο ορισμός της σποράς σύννεφων και είναι προφανές από ένα απόσπασμα από το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας:

Μετά από έρευνα, έχουν επίσης βρεθεί πολλά υλικά που προάγουν τη δημιουργία πυρήνων πάγου, συμπεριλαμβανομένων των νανοϋλικών άνθρακα όπως το γραφένιο και τα παράγωγά του λόγω των εγγενών και λειτουργικών ιδιοτήτων της επιφάνειας τους. Συγκεκριμένα, το τριγωνικό υποπλέγμα γραφίτη (2,46 Angstroms) αντιστοιχεί στη φυσική δομή του πάγου, η οποία θα μπορούσε να προωθήσει την επιταξιακή ανάπτυξη του σταθερού εξαγωνικού πάγου σε ατομικό επίπεδο.

Τα παράγωγα γραφενίου όπως το οξείδιο του γραφενίου (GO) παρουσιάζουν επίσης ιδιότητες πυρηνοποίησης πάγου επειδή τα μόρια του νερού μπορούν να συλληφθούν αποτελεσματικά από διάφορες υδρόφιλες λειτουργικές ομάδες που περιέχουν οξυγόνο που υπάρχουν στο GO.

Τα σωματίδια πάγου της ατμόσφαιρας έχουν αναφερθεί ότι παίζουν κρίσιμο ρόλο στο σχηματισμό νεφών.

Το οξείδιο του γραφενίου μπορεί να πραγματοποιήσει σπορά νεφών στα καύσιμα αεριωθουμένων

Μπορούμε επομένως να συμπεράνουμε με βεβαιότητα ότι το οξείδιο του γραφενίου είναι εξαιρετικά κατάλληλο για σπορά νεφών και ότι είναι επίσης κατάλληλο για προσθήκη στα καύσιμα αεροσκαφών. Βελτιώνει ακόμη και τη διαδικασία καύσης. Για την ιστορία: το οξείδιο του γραφενίου (GO) είναι καταλύτης και επομένως δεν καίγεται μόνο του κατά τη διαδικασία καύσης.

Αυτό εγείρει αμέσως το ερώτημα εάν μπορεί να είναι και σε καύσιμα αυτοκινήτου. Θα αφήσω αυτή την ερώτηση στη δική σας φαντασία. Ωστόσο, ήθελα να ψάξω περισσότερο από το θέμα της διασποράς σύννεφων.

Το πιεστικό ερώτημα που πρέπει να μας απασχολεί εδώ και καιρό είναι εάν το οξείδιο του γραφενίου (το οποίο μπορεί να ψεκαστεί στον αέρα, χωρίς οι πιλότοι να το γνωρίζουν οι ίδιοι, δηλαδή μέσω του καυσίμου) καταλήγει επίσης στα υπόγεια ύδατά μας όταν πέφτει, εάν τα φυτά και τα δέντρα απορροφούν και αν τα ζώα και οι άνθρωποι μπορούν να το εισπνεύσουν ή ίσως να το καταπιούν μέσω του δέρματος.

Επιτρέψτε μου να εστιάσω πρώτα στο αν το οξείδιο του γραφενίου μπορεί να διεισδύσει μέσω των πνευμόνων και του δέρματος και στη συνέχεια να προκαλέσει οποιαδήποτε βλάβη. Τα υπόλοιπα αξίζει να τα μελετήσετε, αλλά αυτά θα έρθουν αργότερα.

Οξείδιο του γραφενίου μέσω του δέρματος και των πνευμόνων

Μπορεί το οξείδιο του γραφενίου να διεισδύσει εύκολα μέσω του δέρματος; Η σύντομη απάντηση είναι «ναι». Για παράδειγμα, έχει γίνει εκτεταμένη έρευνα για τη χορήγηση φαρμάκων μέσω του δέρματος με τη χρήση οξειδίου του γραφενίου. Ρίξτε μια ματιά στο τι λέει η Google όταν κάνετε μια αναζήτηση:

Τα νανοσωματίδια μπορούν να διεισδύσουν στο δέρμα ανάλογα με το μέγεθος, το φορτίο και τη χημεία της επιφάνειας του. Αυτά τα συστήματα κολλοειδών σωματιδίων με διαστάσεις συχνά γύρω ή κάτω από 200 nm παρέχουν στοχευμένη παροχή φαρμάκου, παρατεταμένη απελευθέρωση, ενισχυμένη βιοσταθερότητα και χαμηλή τοξικότητα. 25 Μαΐου 2021

Εξαρτάται λοιπόν από το μέγεθος, αλλά θεωρητικά το οξείδιο του γραφενίου μπορεί να διεισδύσει στο δέρμα. Αυτό αφήνει το ερώτημα εάν μπορεί επίσης να διεισδύσει μέσω των πνευμόνων σας. Έγινε έρευνα για αυτό, αλλά αυτή η έρευνα έγινε σε αρουραίους και κυρίως εξέτασε αν υπήρχαν δηλητηριαστικές επιπτώσεις.

greek-dutch-truth



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “ΕΙΝΑΙ ΤΑ CHEMTRAIL ΚΑΙ ΤΟ ΟΞΕΙΔΙΟ ΓΡΑΦΕΝΙΟΥ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΝΕΦΩΝ; ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ‘COVID-19’;;;”
  1. Τό οξείδιο τού γραφενίου, όπως καί άλλα βαρέα μέταλλα καί ραδιενεργά υλικά τά ψεκάζουν τά γνωστά σέ όλους αεροπλάνα τού ΝΑΤΟ. Δέν έχει νόημα νά τό αναμύξεις μέ καύσημα πολιτικών αεροπλάνουν γραμμής, διότι αυτά ακολουθούν συγκεκριμένες αερογραμμές καί μονοπάτια.
    Κάθε φορά γιά νά δημιουργηθεί αυτός ό θόλος πανω από τά κεφάλια μάς πρέπει νά ψεκάσουν μέ συγκεκριμένο τρόπο. Συνήθως αφήνουν πίσω γραμμές σέ σχήμα χορών κιθάρας.

  2. Τά τελευταία χρόνια πολλά από τά αεροπλάνα τού ΝΑΤΟ αφήνουν πίσω μία μαύρη γραμμή-σύννεφο.
    Αυτή μπορεί νά είναι τό οξείδιο τού γραφενίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek