Διαφημίσεις

Αποκάλυψη: τά δύο θηρία Ναυτικόν καί Αστικόν «Δίκαιον»….

Καὶ ἐστάθην ἐπὶ τὴν ἄμμον τῆς θαλάσσης· καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον, ἔχον κέρατα δέκα καὶ κεφαλὰς ἑπτά, καὶ ἐπὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ δέκα διαδήματα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ὀνόματα βλασφημίας 13-2 καὶ τὸ θηρίον ὃ εἶδον ἦν ὅμοιον παρδάλει, καὶ οἱ πόδες αὐτοῦ ὡς ἄρκου, καὶ τὸ στόμα αὐτοῦ ὡς στόμα λέοντος. καὶ ἔδωκεν αὐτῷ ὁ δράκων τὴν δύναμιν αὐτοῦ καὶ τὸν θρόνον αὐτοῦ καὶ ἐξουσίαν μεγάλην· 13-3 καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον. καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη, καὶ ἐθαύμασεν ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου, 13-4 καὶ προσεκύνησαν τῷ δράκοντι τῷ δεδωκότι τὴν ἐξουσίαν τῷ θηρίῳ, καὶ προσεκύνησαν τῷ θηρίῳ λέγοντες· τίς ὅμοιος τῷ θηρίῳ; τίς δύναται πολεμῆσαι μετ᾿ αὐτοῦ; 13-5 καὶ ἐδόθη αὐτῷ στόμα λαλοῦν μεγάλα καὶ βλασφημίαν· καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία πόλεμον ποιῆσαι μῆνας τεσσαράκοντα δύο. 13-6 καὶ ἤνοιξε τὸ στόμα αὐτοῦ εἰς βλασφημίαν πρὸς τὸν Θεόν, βλασφημῆσαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ καὶ τὴν σκηνὴν αὐτοῦ, τοὺς ἐν τῷ οὐρανῷ σκηνοῦντας.

13-11 Καὶ εἶδον ἄλλο θηρίον ἀναβαῖνον ἐκ τῆς γῆς, καὶ εἶχε κέρατα δύο ὅμοια ἀρνίῳ, καὶ ἐλάλει ὡς δράκων. 13-12 καὶ τὴν ἐξουσίαν τοῦ πρώτου θηρίου πᾶσαν ποιεῖ ἐνώπιον αὐτοῦ. καὶ ποιεῖ τὴν γῆν καὶ τοὺς ἐν αὐτῇ κατοικοῦντας ἵνα προσκυνήσωσι τὸ θηρίον τὸ πρῶτον, οὗ ἐθεραπεύθη ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ. 13-13 καὶ ποιεῖ σημεῖα μεγάλα, καὶ πῦρ ἵνα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνῃ εἰς τὴν γῆν ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων. 13-14 καὶ πλανᾷ τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς διὰ τὰ σημεῖα ἃ ἐδόθη αὐτῷ ποιῆσαι ἐνώπιον τοῦ θηρίου, λέγων τοῖς κατοικοῦσιν ἐπὶ τῆς γῆς ποιῆσαι εἰκόνα τῷ θηρίῳ, ὃς εἶχε τὴν πληγὴν τῆς μαχαίρας καὶ ἔζησε. 13-15 καὶ ἐδόθη αὐτῷ πνεῦμα δοῦναι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα καὶ λαλήσῃ ἡ εἰκὼν τοῦ θηρίου καὶ ποιήσῃ, ὅσοι ἐὰν μὴ προσκυνήσωσι τῇ εἰκόνι τοῦ θηρίου, ἵνα ἀποκτανθῶσι. 13-16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 13-17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 13-18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς’.

Καὶ ἐστάθην ἐπὶ τὴν ἄμμον τῆς θαλάσσης· καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον, = Ναυτικόν Δίκαιον!…

Καὶ εἶδον ἄλλο θηρίον ἀναβαῖνον ἐκ τῆς γῆς = Δίκαιον τής Ξηράς!…

καὶ τὴν ἐξουσίαν τοῦ πρώτου θηρίου πᾶσαν ποιεῖ ἐνώπιον αὐτοῦ. καὶ ποιεῖ τὴν γῆν καὶ τοὺς ἐν αὐτῇ κατοικοῦντας ἵνα προσκυνήσωσι τὸ θηρίον τὸ πρῶτον, οὗ ἐθεραπεύθη ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ.

Δέν είμαστε βέβαιοι αλλά πόσον ομοιάζουν, έ;…

Τό Δίκαιον τής Ξηράς ποιεί τούς ανθρώπους νά αποδεκτούν τό Δίκαιον τής Θαλάσσης, τό οποίον επληγώθην από τά αιτήματα διά ζώσης Ζήσης τής Ζωής = Live Life Claim που τό δεύτερον θηρίον μέ τά δύο κέρατα αρνίου καί αύδην ώς δράκου μετατρέπει αναγραμματιστί σέ Evil File Claim;….

17-8 Τὸ θηρίον ὃ εἶδες, ἦν καὶ οὐκ ἔστι, καὶ μέλλει ἀναβαίνειν ἐκ τῆς ἀβύσσου καὶ εἰς ἀπώλειαν ὑπάγειν· καὶ θαυμάσονται οἱ κατοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς, ὧν οὐ γέγραπται τὸ ὄνομα ἐπὶ τὸ βιβλίον τῆς ζωῆς ἀπὸ καταβολῆς κόσμου, βλεπόντων τὸ θηρίον ὅτι ἦν, καὶ οὐκ ἔστι καὶ παρέσται. 17-9 ῟Ωδε ὁ νοῦς ὁ ἔχων σοφίαν. αἱ ἑπτὰ κεφαλαὶ ὄρη ἑπτά εἰσιν, ὅπου ἡ γυνὴ κάθηται ἐπ᾿ αὐτῶν, 17-10 καὶ βασιλεῖς ἑπτά εἰσιν· οἱ πέντε ἔπεσαν, ὁ εἷς ἐστιν, ὁ ἄλλος οὔπω ἦλθε, καὶ ὅταν ἔλθῃ, ὀλίγον αὐτὸν δεῖ μεῖναι. 17-11 καὶ τὸ θηρίον ὃ ἦν καὶ οὐκ ἔστι, καὶ αὐτὸς ὄγδοός ἐστι, καὶ ἐκ τῶν ἑπτά ἐστι, καὶ εἰς ἀπώλειαν ὑπάγει. 17-12 καὶ τὰ δέκα κέρατα ἃ εἶδες δέκα βασιλεῖς εἰσιν, οἵτινες βασιλείαν οὔπω ἔλαβον, ἀλλ᾿ ἐξουσίαν ὡς βασιλεῖς μίαν ὥραν λαμβάνουσι μετὰ τοῦ θηρίου. 17-13 οὗτοι μίαν γνώμην ἔχουσι, καὶ τὴν δύναμιν καὶ τὴν ἐξουσίαν αὐτῶν τῷ θηρίῳ διδόασιν. 17-14 οὗτοι μετὰ τοῦ ἀρνίου πολεμήσουσι, καὶ τὸ ἀρνίον νικήσει αὐτούς, ὅτι κύριος κυρίων ἐστὶ καὶ βασιλεὺς βασιλέων, καὶ οἱ μετ᾿ αὐτοῦ κλητοὶ καὶ ἐκλεκτοὶ καὶ πιστοί. 17-15 Καὶ λέγει μοι· τὰ ὕδατα ἃ εἶδες, οὖ ἡ πόρνη κάθηται, λαοὶ καὶ ὄχλοι εἰσὶ καὶ ἔθνη καὶ γλῶσσαι. 17-16 καὶ τὰ δέκα κέρατα ἃ εἶδες καὶ τὸ θηρίον, οὗτοι μισήσουσι τὴν πόρνην καὶ ἠρημωμένην ποιήσουσιν αὐτὴν καὶ γυμνήν, καὶ τὰς σάρκας αὐτῆς φάγονται, καὶ αὐτὴν κατακαύσουσιν ἐν πυρί. 17-17 ὁ γὰρ Θεὸς ἔδωκεν εἰς τὰς καρδίας αὐτῶν ποιῆσαι τὴν γνώμην αὐτοῦ, καὶ ποιῆσαι μίαν γνώμην καὶ δοῦναι τὴν βασιλείαν αὐτῶν τῷ θηρίῳ, ἄχρι τελεσθῶσιν οἱ λόγοι τοῦ Θεοῦ. 17-18 καὶ ἡ γυνὴ ἣν εἶδες ἔστιν ἡ πόλις ἡ μεγάλη ἡ ἔχουσα βασιλείαν ἐπὶ τῶν βασιλέων τῆς γῆς.

17-8 Τὸ θηρίον ὃ εἶδες, ἦν καὶ οὐκ ἔστι, καὶ μέλλει ἀναβαίνειν ἐκ τῆς ἀβύσσου καὶ εἰς ἀπώλειαν ὑπάγειν·Τό ήταν καί δέν υπάρχει καί μέλλει ανεβεί έκ τής αβύσσου ήτοι κωφή Γή (;) καί είς απώλειαν κόλλασης υπάγει…

βλεπόντων τὸ θηρίον ὅτι ἦν, καὶ οὐκ ἔστι καὶ παρέσται. 17-9 ῟Ωδε ὁ νοῦς ὁ ἔχων σοφίαν. Τί κρύβεται ώδε που ό νούς ό έχων σοφία, έρευνα καί ευλογία αντιλαμβάνεται;…

17-10 καὶ βασιλεῖς ἑπτά εἰσιν· οἱ πέντε ἔπεσαν, ὁ εἷς ἐστιν, ὁ ἄλλος οὔπω ἦλθε, καὶ ὅταν ἔλθῃ, ὀλίγον αὐτὸν δεῖ μεῖναι. 17-11 καὶ τὸ θηρίον ὃ ἦν καὶ οὐκ ἔστι, καὶ αὐτὸς ὄγδοός ἐστι, καὶ ἐκ τῶν ἑπτά ἐστι, καὶ εἰς ἀπώλειαν ὑπάγει. Είς τό 17-11 αναφέρεται είς τί θηρίον οπού αναφέρει ανωτέρω είς τό 17-8…. Είναι όγδοον τό θηρίον τού 17-8 καί έκ τού θηρίου τών 7 κεφαλών…

ὁ εἷς ἐστιν, ήτοι έκτος κατά σειράν, υπάρχει ακόμη έκτοτε οπού γίνεται η αναφορά μπορεί καί έν καιρώ 96 μ.Χ. όταν γράπτηκε η Αποκάλυψη καί όταν ό έβδομος: ὁ ἄλλος οὔπω ἦλθε, καὶ ὅταν ἔλθῃ, ὀλίγον αὐτὸν δεῖ μεῖναι. Ή έφυγε ό ὁ εἷς ἐστιν ή παραμένει;… ὁ εἷς ἐστιν = ό ένας εστίν αλλά καί ό πρώτος εστίν, ήτοι μπορεί νά ερμηνευτεί ότι ό 6ος είναι ό πρώτος από τούς 7 καί από τούς 8 που είναι έκ τών 7… Σημειώνουμε ώδε ότι τόσον καιρόν αναφερόμαστε ότι τό σύμβολον «1» σημαίνει έναν είς τά Ελληνικά καί έξη/βάβ/vav είς τά εβραϊκά καί τήν περίεργη σύνδεση από τήν facebook = fakebook = ψευδονόμος, τής λέξεως μετά/meta = ύστερα, κατόπιν, έπειτα Ελληνιστί καί θάνατος εβραϊστί καί η εταιρεία meta metaverse, metareserve, metareverse, όπου τό μετά ώς μεταϋπαρξιακά είναι τά υπαρξιακά μετά θάνατον ή μετά μετά μέ τό δεύτερον μετά εβραϊστί, οπού μάλλον από τό μεταϋπαρξιακά τό ελληνικόν τό πήραν ώς μετά θάνατον = «μετά/meta» οί εβραίοι…

Λέτε νά μάς παρουσιάσουν κανέναν επτακέφαλον τέρας όπως η Λερναία Ύδρα ή η Έχιδνα ή τρατώδες Όκταπον ώς εξωγήϊνον ή υποεσωγήϊνον κυριολεκτικώς, μεταλλαγμένον ή υπάρχων; Χαχαχα!… Τό ότι συνταυτοχρόνως αναφέρονται τά λόγια αυτά σέ περιόδους αυτοκρατοριών, είναι βέβαιον…

Εάν οί πέντε έπεσαν πρίν τόν Ιωάννη τόν Θεολόγον τό 96 π.Χ., η μία υπήρχε καί είναι η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, η άλλη θά έρθη καί θά παραμείνει ολίγον που είναι κατά τίς προφυτείες η εβραϊκή που είναι ουσιαστικώς η Βαβ+υλωνιακή σέ προέκταση καί είναι τότε η εβραϊκή όγδοη καί μία από τίς 7 ήτοι από τήν παλαιοβαβυλωνιακή ή καί από τίς άλλες έξη, έχει νόημα… Τρείς από εκείνες που έπεσαν είναι η Αιγυπτιακή, η Βαβυλωνιακή, η Ελληνική καί άλλες δύο η Περσική καί Σουμεριακή = Ελ Γκύρ = Ελγκυρική;…

Τό ότι η εβραϊκή αλήτ εία ελιτ εία είναι βαβ+υλωνιακή κάστα που έφθανε ώς τήν Χαζζαρία καί από τήν Χαζζαρία πέρασε είς τό Ελληνοβυζάντιον καί τήν Ανατολική Ευρώπη καί ύστερα όλη τήν Ευρώπη, Αμερική καί όλον τόν κόσμον φαίνεται ότι μπορεί νά μαρτυρείται ώδε:

3-9 ἰδοὺ δίδωμι ἐκ τῆς συναγωγῆς τοῦ σατανᾶ τῶν λεγόντων ἑαυτοὺς ᾿Ιουδαίους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσίν, ἀλλὰ ψεύδονται· ἰδοὺ ποιήσω αὐτοὺς ἵνα ἥξουσι καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον τῶν ποδῶν σου, καὶ γνῶσιν ὅτι ἐγὼ ἠγάπησά σε. 3-10 ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης, πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς.

Διατί η συναγωγή τού σατανά νά μήν αποκαλύπτεται ή κρύβεται αλλού εντός τής Αποκάλυψης ώς Βαβυλώνα η μεγάλη; Εάν ισχύει τότε η πόλις καί πόρνη ούτη είναι η σατανοσιωνιστική μασσωνία!…

Είναι η μοναδική φορά οπού αναφέρεται σέ συναγωγή η Αποκάλυψης καί τήν πιντώνει = συνενώνει μέ τόν όρον τού σατανά! Η φωτογραφία η φωτοδεσμομηχανική = κβαντομηχανική είναι εμφανέστατη!…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
7 σχόλια στο “Αποκάλυψη: τά δύο θηρία Ναυτικόν καί Αστικόν «Δίκαιον»….”
  1. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ω ΟΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

  2. Επί Πάπα όμως Πίου ΙΑ΄ και της ιταλικής κυβερνήσεως του Μουσολίνι συνήφθη στο Λατερανό στις 11 Φεβρουαρίου 1929 συνθήκη με την οποία ιδρύθηκε νέο μικροσκοπικό ανεξάρτητο κράτος με το όνομα Κράτος της πόλεως του Βατικανού από αυτό και μόνο αν λάβουμε υπόψη μας ότι αρχηγός κράτους γίνεται ο πάπας ο Πιου ΙΑ’ τότε από αυτόν τον παπά αρχίζουμε και μετράμε μέχρι σήμερα πόσους Πάπες έχουμε ο 7ος έκατσε πάρα πολύ λίγο όπου και παραιτήθηκε όγδοο είναι ο σημερινός. Αυτή είναι η γνώμη μου Παναγιώτη νομίζω

  3. Φίλε Ιωάννη, πολύ σοβαρή παρατήρηση! Άν καί τά στοιχεία τής Αποκάλυψης ωμιλούν αλληγορικώς καί πολλές φορές μέ τίς ίδιες φράσεις αποκαλύπτουν πέραν τού ενός γεγονότος ή κατάστασης που όλα όμως συνδέονται….

  4. Ο Θεός μαζύν σάς, προσέχουμε από τούς ψευδοπροφύτες, πρόσεχε καί εσύ τί λές μέ τά διάφορα ονόματα που παριστάνεις, πότε έτσι καί πότε γιουβέτσι καί τό μίσος σού τό πήραμε χαπάρι, πότε τό λές μέ τό μαλακόν καί πότε θέλεις οπωσδήποτε νά προσβάλεις. Πότε πιστεύεις είς τούς αιγύπτιους, πότε είς τούς εβραίους, πότε είς τούς αρχαιοελληνικούς καί πότε είς Τόν Χριστόν αλλά δέν πιστεύεις σέ κανένα… Υπόσκαψη θέλεις νά προωθείς καί κακία αιώνια νά βαστάεις μέσα είς τήν ψυχή…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek