Φίλος και συναγωνιστής ακτιβιστής από τις ΗΠΑ ανέβασε στο σάιτ του, chemtrailsplanet.net ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο με μια ακόμα πιο ενδιαφέρουν περιγραφή στα Γερμανικά, του επίσης ακτιβιστή, Jörg Meiring
“Μπορεί κανείς να δει εδώ, αυτό που πάντα υποψιαζόμουν, ότι το υλικό βγαίνει μέσα από την τουρμπίνα και δεν διοχετεύεται ξεχωριστά όπως πριν. Στην ταινία αυτή μπορείτε να δείτε μόνο την εξωτερική τουρμπίνα λόγω των πάρα πολύ μικρών παραθύρων”-. Jörg Meiring
Ο Jörg Meiring ξεκινάει την περιγραφή του στο βίντεο λέγοντας ότι ολόκληρη η πτήση ήταν μια δοκιμασία, όντας στριμωγμένος σε ένα jumbo Boeing 747-8 σε πολύ μικρά καθίσματα της 4ης θέσης. Η Lufthansa έχει δική της πρωτοτυπία να χωρίζει το αεροπλάνο σε “4 τάξεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων”, όπως τις χαρακτηρίζει: 1. First Class, Business Class 2., 3. Premium Economy Class και Economy Class 4. Η Premium Economy class αντιστοιχεί στη 2η θέση των άλλων αεροπορικών εταιρειών, ενώ η δική του, η 4η, ειδικά για μια πτήση 11 ωρών, ήταν καθαρή δοκιμασία για το σώμα, πιεσμένος σε ένα μίνι κάθισμα χωρίς χώρο για τα πόδια και χωρίς υποπόδιο … “ένιωσα σαν να με βίασαν!”, λέει και συμπληρώνει: “Ναι, ένιωσα σαν να με άρπαξαν και με βίασαν επειδή δεν ήξερα πριν την Lufthansa! Αλλά τώρα έρχεται το πραγματικό θέμα που με νοιάζει:
Κατά τα τελευταία 5 χρόνια έχω τσεκάρει chemtrail-αεροπλάνα μέσω του flightradar24.com. Επειδή τώρα έχω καταλάβει πως λειτουργεί ο «κόσμος», έπαψα πλέον να το κάνω εδώ κι ένα χρόνο σε τακτική βάση, αλλά χρησιμοποιώ το χρόνο αλλιώς και διαβάζω τη Βίβλο για να τον καταλάβω ακόμα καλύτερα. Παρατήρησα παλιά ότι οι Lufthansa, Air Berlin και Condor (τουλάχιστον μέχρι πριν από ένα χρόνο) ΔΕΝ ψέκαζαν. Το ήξερα από τότε, αλλά επίσης θεωρούσα ότι τα ταξίδια εδώ στη Γερμανία είναι πολύ σύντομα. Γι ‘αυτό και πάντα πίστευα ότι οι εταιρείες αυτές έχουν ανοσία στον Σατανά.
Και εδώ έρχεται το πλέον ενδιαφέρον σημείο της περιγραφής του:
Είδα ακόμα και σήμερα με τα ίδια μου τα μάτια το σπρέι απευθείας από ένα αεροσκάφος της Lufthansa. Κατά τις τελευταίες εβδομάδες, η πτήση που εκτελείται περνάει πάνω από την Αφρική και όχι δίπλα, από τη θάλασσα. Η διαδρομή μέσω της Αφρικής οδηγεί στη συνέχεια στο κέντρο πάνω από τη Μεσόγειο Θάλασσα. ΕΚΕΙ, προς μεγάλη μου φρίκη, τα chemtrails έπεσαν μέχρι μισή ώρα πριν από την προσγείωση στη Φρανκφούρτη. Εκτιμώ την ποσότητα της παραγωγής σε δύο ένα με δυο τόνους υλικού. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ιταλία, η Ελλάδα και η Τουρκία δέχονται επίθεση, επειδή εκεί,όπως σε μας, φυσάει πολύ. […] Μπορεί κανείς να δει εδώ, αυτό που πάντα υποψιαζόμουν, ότι το υλικό βγαίνει μέσα από την τουρμπίνα και δεν διοχετεύεται ξεχωριστά όπως πριν. Στην ταινία αυτή μπορείτε να δείτε μόνο την εξωτερική τουρμπίνα λόγω των πάρα πολύ μικρών παραθύρων
Αλλά μην φοβάστε, επειδή ο Θεός λέει ότι έτσι πρέπει να γίνεται… Αλληλούια
Έτσι λέει ο Θεός; Μμμ… του σχολιάσαμε ότι καλύτερα να το ξαναγυρίσει στον ακτιβισμό, γιατί πουθενά στη Βίβλο δεν λέει ότι αν μας ψεκάζουν πρέπει έτσι να το θέλει ο Θεός. Βέβαια, του λείπουν κι άλλα κεφάλαια πιστεύοντας ότι μόλις τώρα έριξαν χημικά στη Μεσόγειο, αλλά έχει ενδιαφέρον η μαρτυρία του ότι το ψέκασμα σταμάτησε μισή ώρα πριν φτάσουν στην Φρανκφούρτη. Για την αλλαγή της διαδρομής δεν μπορούμε σε αυτή τη φάση να το διασταυρώσουμε αφού δεν γνωρίζουμε τον ακριβή προορισμό του, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αεροπλάνα να μην πηγαίνουν από τους γνωστούς αεροδιαδρόμους και να “κόβουν” δρόμο απ’ όπου να ‘ναι!
Δείτε το βίντεο του.
Επίσης στις 29 Ιανουαρίου μας έστειλαν κι άλλες φωτό “με πτήση της Αir Europa για Σαλβαδόρ μια ώρα αφού ξεκινήσαμε από Ισπανία”, μας λέει ο φίλος.
Τώρα για το αν αυτά είναι παγάκια και υδρατμοί από τις τουρμπίνες, υπάρχει ένα πολύ ωραίο άρθρο του chemtrailsplanet.net που καταρρίπτει αυτή την υπόθεση, και το οποίο κάποια στιγμή θα μεταφράσουμε. Εν συντομία, Cogeneration is a term that describes the thermodynamically efficient use of fuel that re-uses the heat produced by combustion instead of releasing it directly into the environment as “waste heat”: Συμπαραγωγή είναι ένας όρος που περιγράφει την θερμοδυναμικά αποτελεσματική χρήση των καυσίμων που χρησιμοποιεί εκ νέου τη θερμότητα που παράγεται από την καύση αντί να την απελευθερώνει άμεσα στο περιβάλλον ως “απορριπτόμενη θερμότητα”.
Άρα, αυτό που φεύγει στο περιβάλλον δεν δικαιολογεί τόσους υδρατμούς ή καυσαέρια αφού έχει ήδη ανακυκλωθεί μέσα στο αεροπλάνο.
Αυτός ο “κόσμος” μας θέλει θάρρος και για να τον κατανοήσεις, αλλά και για να τον αλλάξεις. Σίγουρα δεν θέλει άντρες με πούπουλα, αλλά άντρες με… τσαγανό! Καλή η Βίβλος, αλλά το βιβλίο δεν θα μας σώσει από μόνο του – ΣΥΝ Αθηνά ΚΑΙ χείρα κίνει!!!
Υ.Γ. Στα 6 χρόνια παρατήρησης μας, επιβεβαιώνουμε ότι η εν λόγω γερμανική εταιρεία αρχικά δεν είχε δώσει δείγματα συμμετοχής της σε ψεκασμούς, ωστόσο αυτό στην πορεία άλλαξε, ίσως τα 2-3 τελευταία χρόνια.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
αλλ νιους εγκυηση
“ωρθωγραφυα ί θάνατως”