Αιλουρομαντεία: Η τέχνη της αιλουρομαντείας αναπτύχθηκε κυρίως στην αρχαία Αίγυπτο, που όπως είναι γνωστό, οι γάτες ήταν ιερές και προστατευόμενες της Θεάς Μπαάστ.
Ο μάντης παρατηρούσε και διάβαζε την συμπεριφορά και την κίνηση της γάτας που βρισκόταν είτε στο σπίτι, είτε στον περίβολο του σπιτιού του ερωτών.
Αλατομαντεία: Η τέχνη της αλατομαντείας άνθισε κυρίως στην αρχαία και μεσαιωνική Ευρώπη. Ο μάντης ανάβει μια υπαίθρια φωτιά και ζητά την βοήθεια των στοιχείων της Γης και της
Φωτιάς. Στην συνέχεια ρίχνει αλάτι στην φωτιά και παρατηρεί τον τρόπο που πέφτει, τον ήχο που κάνει και το πώς παραλλάσσονται οι φλόγες της φωτιάς με το αλάτι.
Αλεκτορμαντεία: Η μέθοδος της αλεκτορμαντείας αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους Ρωμαίους. Ο μάντης έριχνε αρκετούς σπόρους από καλαμπόκι και άφηνε μια μικρή ομάδα από μαύρους κόκορες (ή χήνες) να τα φάνε. Μετά, διάβαζε τα χνάρια που άφηναν στο χώμα.
Αλευρομαντεία: Η αλευρομαντεία υπήρξε πολύ δημοφιλής στην αρχαία Ελλάδα και προστατευόταν από τον Θεό Απόλλωνα. Η μέθοδος θυμίζει πάρα πολύ τα κινέζικα fortune cookies (τυχερά κουλουράκια): 9 διαφορετικές μικρές προτάσεις γράφονταν σε μικρά χαρτάκια που κάλυπταν 9 διαφορετικές πιθανές εκβάσεις του μέλλοντος σχετικά με το ερώτημα. Μετά πλάθονταν 9 μικρά μπαλάκια από αλεύρι και νερό όπου στο κέντρο έμπαιναν τα χαρτάκια. Ο ερωτών ανακάτευε τα μπαλάκια καλά και μετά διάλεγε ένα, το οποίο και του έδινε την απάντηση στο ερώτημά του.
Αλφιτομαντεία: Η τέχνη της αλφιτομαντείας είναι από αυτές που δεν έγιναν ποτέ ιδιαίτερα γνωστές και αγαπημένες λόγω της επικινδυνότητάς της.
Ο μάντης προετοίμαζε με ειδική ζύμωση και ψήσιμο ένα ψωμί από κριθάρι, το οποίο στην συνέχεια έτρωγε. Το ψωμί εκτός από κριθάρι περιείχε και ένα παραισθησιογόνο βότανο (άγνωστο ποιο), το οποίο έβαζε τον μάντη σε κατάσταση έκστασης όπου ήταν δυνατό να δει οράματα. Η επικινδυνότητα όμως του παραισθησιογόνου βοτάνου δεν ήταν στις παραισθήσεις που δημιουργούσε, αλλά στο ότι μπορούσε να δράσει σαν θανατηφόρο δηλητήριο αν η δόση ήταν λίγο μεγαλύτερη ή αν δεν είχε ετοιμαστεί και ψηθεί σωστά.
Αμμοσκόπηση: Η αμμοσκόπηση έχει πατρίδα της την αρχαία Περσία, εξαπλώθηκε σε όλη την Ασία αλλά και την Ευρώπη, και επέζησε μέχρι την Αναγέννηση.
Η μέθοδος αν και επιφανειακά φαίνεται απλή, απαιτεί πείρα και παρατηρητικότητα. Ο μάντης κρατά ένα μεγάλο τάσι όπου μέσα βρίσκεται ψιλή άμμος. Ο ερωτών ανακατεύει την άμμο μια μόνο φορά με το ενεργό χέρι του (αυτό που είναι πιο δυνατό) και στην συνέχεια ο μάντης παρατηρεί τα σχήματα που δημιουργήθηκαν.
Εκτός όμως από την πολύ προσεκτική μελέτη των σχημάτων, ο μάντης παρατηρούσε και ερμήνευε το πώς ανακάτεψε ο ερωτών την άμμο, όπως και τα τυχόν γεγονότα που μερικές φορές συνέβαιναν όσο παρατηρούσε τα σχήματα. Για παράδειγμα, αν φυσούσε ξαφνικά αέρας και εξαφάνιζε τα σχήματα από την άμμο, αυτό ήταν πολύ σοβαρός και δυσοίωνος οιωνός… ο ερωτών θα πέθαινε προτού χαράξει η επόμενη μέρα. Αν έπεφτε κάποιο έντομο πάνω στην άμμο, ανάλογα το έντομο, ανάλογα το σχήμα πάνω στο οποίο έπεσε και ανάλογα την συμπεριφορά του στην συνέχεια, ερμηνεύονταν ως καλός ή κακός οιωνός. Επίσης δίνονταν σημασία στα τυχόν φύλλα που θα έπεφταν μέσα και στο κατά πόσο τα σημάδια στην άμμο «στέκονταν» ή παρασύρονταν αργά.
Άλλος ένας οιωνός ήταν αν τύχαινε να γλιστρήσει το τάσι από τα χέρια του μάντη προτού προλάβει να διαβάσει την άμμο, ή συνέβαινε κάτι που θα έκανε το τάσι να πέσει από τα χέρια του. Σε αυτήν την περίπτωση, η ερμηνεία ήταν πολύ απλή: οι ανώτερες δυνάμεις δεν θέλουν ο μάντης να γνωρίζει για το μέλλον του ερωτών. Ο λόγος όμως ποικίλε από μάντη σε μάντη. Άλλοι υποστήριζαν ότι σε αυτήν την περίπτωση ο ερωτών είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος τον οποίο οι ανώτερες δυνάμεις προετοιμάζουν για έναν μεγάλο σκοπό. Άλλοι όμως υποστήριζαν ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, ο ερωτών είναι μάγος/μάγισσα, προστατευόμενος από τα πνεύματα και τα αερικά.
Ανθομαντεία: Οι ρίζες αυτής της τέχνης χάνονται μέσα στον χρόνο. Ο μάντης παρατηρεί και διαβάζει τα λουλούδια και φυτά που έχουν μεγαλώσει στο σπίτι του ερωτών και με την φροντίδα του. Από το χρώμα, την ανάπτυξη του φυλλώματος και τον αριθμό των μπουμπουκιών του φυτού, ο μάντης μπορούσε να δει μέσα στο σύντομο μέλλον του ερωτών.
Ανθρωπομαντεία: Μια μέθοδος επηρεασμένη από την πρωτόγονη μορφή Νεκρομαντείας, που όμως μεταλλάχθηκε σε μια πολύ βάρβαρη μέθοδο και άνθισε στην αρχαία Αίγυπτο. Τηρώντας την μέθοδο της προφητείας με σπλάχνα, οι αρχαίοι Αιγύπτιοι αντί να χρησιμοποιήσουν σπλάχνα ζώων χρησιμοποιούσαν σπλάχνα μικρών παιδιών, κατά προτίμηση αγοριών. Με το χρόνο αυτή η μέθοδος «ενσωματώθηκε» με τις αιματηρές θυσίες, οικειοποιήθηκε την προτίμηση σε νεαρές όμορφες παρθένες κοπέλες αντί για μικρά αγόρια και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους ακόλουθους του Θεού Σιθ (Αιγυπτιακή υποχθόνια θεότητα).
Αξινομαντεία: Η τέχνη της αξινομαντείας ξεκίνησε από τους Κέλτες που όμως δεν επέζησε πολύ, ούτε επεκτάθηκε ιδιαίτερα.
Η αξινομαντεία μπορεί να δώσει απάντηση μόνο σε ερωτήματα που μπορούν να απαντηθούν με ένα απλό «ναι» ή «όχι». Ο μάντης, ή ακόμα και ο ίδιος ο ερωτών, κρατούσε μια πέτρα πάνω σε έναν πέλεκυ που ήταν στερεωμένος κάθετα στο έδαφος. Στην συνέχεια έκανε την ερώτησή του και άφηνε την πέτρα να πέσει. Ανάλογα με την πλευρά που έπεφτε η πέτρα, η απάντηση στο ερώτημα ήταν «ναι» αν έπεφτε δεξιά ή «όχι» αν έπεφτε αριστερά.
Απαντομαντεία: Η απαντομαντεία είναι μια πανάρχαια τέχνη, που εικάζεται ότι πατέρας της είναι ο Σαμανισμός. Εξασκείται ακόμα από αρκετούς, έχει όμως εκφυλιστεί και πολλοί την συνδέουν με δεισιδαιμονίες και προλήψεις.
Ο ερωτών παρατηρεί προσεχτικά όλα τα ζώα που θα συναντήσει πηγαίνοντας στον μάντη, και την συμπεριφορά τους. Μετά κάνει μια λεπτομερή αναφορά στον μάντη όλων όσων είδε, που τα είδε και τι έκαναν και εκείνος με την σειρά του ερμηνεύει αυτούς τους οιωνούς.
Αριθμομαντεία: Η αριθμομαντεία είναι ο πρόγονος της νουμερολογίας, όπου χρησιμοποιούσε επίσης και κάποια βασικά στοιχεία αστρολογίας. Οι αρχαίοι Έλληνες χώριζαν το αλφάβητο σε τρείς ομάδες από 7 γράμματα. Αυτά τα 7 γράμματα αντιστοιχούσαν το καθένα στους 7 πλανήτες.
Χρησιμοποιούσαν αυτήν την μέθοδο για να προβλέψουν την έκβαση ενός αγώνα μεταξύ αθλητών, αναλύοντας και συγκρίνοντας μεταξύ τους τα ονόματά των αθλητών.
Ακουτομαντεία: Μέθοδος με την οποία χρησιμοποιούνται αιχμηρά αντικείμενα, κατά προτίμηση καρφίτσες ή καρφιά. Ο μάντης κρατά στις χούφτες του 13 ή 7 καρφίτσες, συγκεντρώνεται στο θέμα για οποίο θέλει να μάθει το μέλλον και αφήνει τις καρφίτσες να πέσουν σε λεία επιφάνεια ψιχαλισμένη με αλεύρι (συνήθως για οικογενειακά ή οικονομικά ζητήματα) ή αλάτι (συνήθως για επαγγελματικά ζητήματα) ή ζάχαρη (συνήθως για αισθηματικά ζητήματα ή θέματα γάμου). Μετά ερμηνεύει τον τρόπο που έπεσαν οι καρφίτσες καθώς και τα σχέδια που δημιούργησαν πάνω στο αλεύρι/ζάχαρη/αλάτι.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice