Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη
Ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της περασμένης χρονιάς που έδειξε για πρώτη φορά πώς και η Γερμανία παρά τα αυξημένα μέτρα ασφαλείας είναι θύμα της ισλαμικής τρομοκρατίας, είναι το επεισόδιο που έγινε στο Βερολίνο στις 19 Δεκεμβρίου με «12» θύματα. Όμως αυτή είναι η αλήθεια;
Στην επόμενη φώτο φαίνεται πώς τοποθετούνται αυτά τα προστατευτικά κιγκλιδώματα. Είναι σχεδόν αδύνατον να τα χτυπήσει κανείς χωρίς να φανεί η καταστροφή στο κάτω μέρος του φορτηγού ή αυτοκινήτου.
Ορισμένα στοιχεία αυτού του γεγονότος όπως έδειξαν κάποιες κάμερες και διαπίστωσαν μερικοί Γερμανοί ερευνητές, έδειξαν πώς τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς έτσι όπως τα παρουσίασαν τα ΜΜΕ. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, με αυτά που φάνηκαν από τις λήψεις του φορτηγού που έπεσε υποτίθετο στον κόσμο, ήταν αδύνατον να φτάσει στο σημείο του μακελειού εξαιτίας πολλών τεχνιτών εμπόδιων όπως προστατευτικά κιγκλιδώματα σε διάφορα σημεία.
Αν κάποιος χτυπήσει επάνω στα προστατευτικά κιγκλιδώματα το αυτοκίνητο έχει τα εξής χτυπήματα όπως βλέπετε στην φώτο.
Το φορτηγό όμως έχει μόνο στην μέση ένα χτύπημα, αυτό το περίεργο γεννά ορισμένα ερωτήματα.
Δείτε τα κιγκλιδώματα, που ήταν ανυπέρβλητο εμπόδιο για να περάσει το φορτηγό.
Θα πρέπει να πέταξε και να βρέθηκε ακριβώς εκεί ανάμεσα όπως μπορούμε να δούμε σε παρόμοια αναπαράσταση παρακάτω.
Ένα πολύ περίεργο στοιχείο, όπως έδειξε το iphone κάποιου αυτόπτη μαρτύρα, ήταν ότι δεν υπήρχε κάποια ταραχή στον κόσμο ή κάποιος πανικός όπως θα ήταν το φυσιολογικό μετά από ένα τέτοιο χτύπημα με τόσους νεκρούς.
Συμφώνα με αυτή την παρατήρηση όλα έδειχναν σαν να ήταν κάποιοι βαλτοί ηθοποιοί που περίμεναν κάποια σχεδιασμένη εντυπωσιακή ενεργεία. Ένα άλλο περίεργο στοιχείο είναι ότι από τους βασικούς αυτόπτες μάρτυρες ήταν μια δημοσιογράφος, η Σαντάνα α. Ντουρανί(Shandana a. Durrani), που είχε βρεθεί εκεί σαν να ήξερε από πριν ότι θα γίνει κάτι σημαντικό.
Ένα άλλο εξίσου και ίσως πιο σημαντικό στοιχείο, είναι ότι δεν βρέθηκε πουθενά ούτε μια σταγόνα αίμα στο φορτηγό επάνω, ενώ υποτίθεται κατακρεούργησε πόσους ανθρώπους.
Ένας άλλος αυτόπτης μάρτυρας που τραβούσε με iphone την συγκέντρωση, ανέφερε ότι του φάνηκε πώς όλα έδειχναν ότι υπήρχε κάτι το στημένο και πώς είχαν μαζέψει κάποιους ηθοποιούς στο μέρος εκείνο για να διαδραματίσουν κάποιο σημαντικό ρόλο.
Μια κυβέρνηση ή ένα καθεστώς όταν θέλει να προχωρήσει σε κάποιες επιθετικές πολεμικές επιχειρήσεις ή να επιβάλλει κάποιες αντιλαϊκές πολιτικές για να εξυπηρετήσει κάποια συμφέροντα, έχει το μόνιμο πρόβλημα ειδικά σε δημοκρατικά καθεστώτα της αντίδρασης των ψηφοφόρων.
Εδώ βρίσκεται όλο το κόλπο της λεγόμενης σκηνοθετημένης πολιτικής και της σκηνοθετημένης δημιουργίας πλαστών γεγονότων που θα διευκολύνουν αυτό το έργο.
Μερικά από αυτά τα πλαστά τα γεγονότα ήταν το Charlie Hebdo,το επεισόδιο στην Νίκαια, στο Ορλάντο και πρόσφατα το επεισόδιο του Βερολίνου. Η κοινή συνέπεια και των τριών αυτών γεγονότων είναι να δημιουργηθεί κλίμα ανασφάλειας, να σπάσει ψυχολογικά η κοινή γνώμη και η ευκολότερη επιβολή κάποιων μέτρων που σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν πολύ δύσκολο να περάσουν.
Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται από ιστορικών χρόνων δηλαδή σκηνοθεσία γεγονότων για να προκαλέσουν την επιθυμητή συνέπεια στο κοινό από τα καθεστώτα που τα σκηνοθετούν.
Στην διεθνή πολιτική ισχύει ο κανόνας ότι ο επιτιθέμενος πρώτα έχει το άδικο άρα για να δικαιωθεί ο επιτιθέμενος θα πρέπει ή να προκαλέσει τον αμυνόμενο να επιτεθεί πρώτος ή με οποιοδήποτε τρόπο να τον ενοχοποιήσει έτσι ώστε η επίθεση του να φαίνεται ως φυσιολογική άμυνα.
Μεγάλο και πολύ σημαντικό ρόλο στη σκηνοθεσία μιας προβοκάτσιας, γιατί πάντα μιλάμε εδώ για προβοκάτσιες, παίζουν οι καλλιτέχνες του «είδους» όπως π.χ. το Χόλυγουντ που είναι ο μεγάλος μαέστρος σε τέτοιου είδους σκηνοθεσίες.
Ένα από τα τρικ του Χόλυγουντ είναι και η απομίμηση του αίματος το όποιο σκορπούν στα υποτιθέμενα θύματα της κάθε τρομοκρατικής ενέργειας.
Συνήθως επίσης χρησιμοποιούν κοπέλες – ηθοποιούς που παριστάνουν τα θύματα αφού πρώτα όμως υπογράψουν ότι δεν θα μαρτυρήσουν τον ρόλο που τους ανέθεσαν. Αυτοί που τις χρησιμοποιούν δεν διστάζουν να τις ‘’εξαφανίσουν’’ στη περίπτωση που κάποια απ αυτές αποπειραθεί να μαρτυρήσει κάτι.
Τον ρόλο αυτό τον δοκιμάζουν σε ειδικές αίθουσες πριν το παίξουν στην πραγματικότητα. Σε πολλές περιπτώσεις όταν πρόκειται να σκηνοθετήσουν τέτοιο επεισόδιο, έχουν νοικιάσει από πριν κάποιους χώρους εκεί γύρω που θα βοηθήσουν στην καλύτερη επιτυχία του επεισοδίου.
Πάντα στο τόπο του επεισοδίου αφήνουν επίτηδες κάποια διαβατήρια που προέρχονται από τα μέρη που θέλουν να ενοχοποιήσουν και που επιδιώκουν να πραγματοποιήσουν τις επιθετικές τους επιχειρήσεις.
Συνήθως πάντα φροντίζουν να μην υπάρχει αποδεικτικό υλικό που θα περιγράφει το επεισόδιο από τις κάμερες του δρόμου τις όποιες χειρίζονται ανάλογα. Σημαντικό είναι εδώ να σημειώσουμε ότι πριν ακόμα εκτελεστεί το σκηνοθετημένο επεισόδιο, το έχουν πληροφορηθεί ορισμένα ηγετικά πρόσωπα για να προβούν σε σχετικές προσχεδιασμένες δηλώσεις ενώ έχουν δωροδοκηθεί επώνυμοι δημοσιογράφοι για να το παρουσιάσουν όπως θέλουν αυτοί που το σκηνοθέτησαν.
Αυτό όλο το κάνουν για να αποφευχθούν διάφορες ενοχλητικές ερωτήσεις που μπορούν να αποκαλύψουν την αλήθεια. Για να παρουσιάσουν όσο πιο πολύ μπορούν σαν αληθοφανές το γεγονός προβάλλουν μερικές χαρακτηριστικές αντιδράσεις διαφόρων προσώπων, όπως πένθος και θρήνος για τα υποτιθέμενα θύματα, εκθέτοντας έτσι όσους έχουν κάποιες αμφιβολίες και τους προσάπτουν και την ρετσινιά του συνωμοσιολόγου.
Ένα άλλο πολύ χαρακτηριστικό στοιχείο είναι να στείλουν ένα προμήνυμα για το επικείμενο επεισόδιο όπως έγινε στην περίπτωση του Μπατακλάν στο Παρίσι. Εκεί πριν από μήνες ένας τραγουδιστής από την Γερμανία είχε βγάλει ένα βίντεο που έδειχνε ένα θέατρο όπου θα χτυπούσαν οι τρομοκράτες.
Μετά το γεγονός όλοι θα τονίζουν, όπως και έγινε, ότι δεν υπάρχει πλέον ασφάλεια, ότι η ισλαμική τρομοκρατία είναι πανταχού παρούσα, ότι όποια μέτρα και να λάβουν δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τους μοναχικούς λύκους και όλα αυτά με βασικό στόχο να εκφοβιστεί ο κόσμος και να «καούν» τα όποια αντανακλαστικά του.
Και προσθέτουν «ό,τι κάνουμε το κάνουμε για το δικό σου καλό όπως να κλείσουμε τα σύνορα, να σε φακελώσουμε ηλεκτρονικά και να ελέγχουμε κάθε σου κίνηση και κάθε λεπτό σου». Έτσι μπήκε ο νέος αστυνομικός νόμος στην Γαλλία που κατέλυσε πολλά δημοκρατικά δικαιώματα.
Με όλα αυτά και με τις σκηνοθετημένες απειλές που καλλιεργούνται συστηματικά, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις που ανοίγουν τον δρόμο στην παγκόσμια ελίτ να προχωρήσει στην υλοποίηση των σχεδίων της. Έτσι θα επιβάλουν και το πλαστικό χρήμα με την πρόφαση της καταπολέμησης του μαύρου χρήματος, των μαύρων κεφαλαίων του ISIS, της μαφίας, και του παγκοσμίου λαθρεμπορίου και κ.λπ.
Από εδώ και πέρα όποιος θέλει να παραμείνει συνειδητό ον, και όχι ένα ανδρείκελο που το άγουν και το φέρνουν, θα πρέπει να θέτει στο εαυτό του το σημαντικό ερώτημα: γιατί γίνονται όλα αυτά και κυρίως, ποιους εξυπηρετούν.
Και σαν αυτοσυμβουλή κυρίως, την οποία θα έδινε κάποιος προσωπικά: «στάματα να εκθέτεις προσωπικά σου δεδομένα στο διαδίκτυο και στο Facebook για έτσι γίνεσαι το εύκολο θύμα αυτών που θέλουν την καταστροφή σου.
»Επίσης, να αποφεύγεις να πληρώνεις με κάρτες γιατί έτσι σε ελέγχουνε ολοκληρωτικά. Να καταπολεμήσεις το αίσθημα του φόβου γιατί έτσι σου σπάνε το ηθικό και σε μεταχειρίζονται αυτοί έτσι όπως θέλουν.
»Να έχεις την πεποίθηση ότι όλο αυτό το σύστημα της σκηνοθετημένης πραγματικότητας είναι καταδικασμένο να καταρρεύσει γιατί ακριβώς αυτή δεν είναι η πραγματικότητα όσο τέλεια και να την προβάλλουν. Η σκηνοθεσία είναι έργο ανθρώπων άρα έχει το στοιχείο του λάθους και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα καταρρεύσει».
Στα παρακάτω βίντεο προβάλλονται με λεπτομέρειες όλα όσα εκθέσαμε προηγουμένους.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Σταματησα να διαβαζω στην τεταρτη φωτογραφια..
Στην δευτερη μας δειχνει κιγκλιδώματα που ειναι απροσπελαστα, στην τριτη μας δειχνει απλα κολονακια και στην τεταρτη τι ζημια παθαινει το οχημα απο απροσπελαστο κιγκλιδωμα..
Μπορει να ξεκαθαριζει το τοπιο πιο μετα στο αθρο, αλλα οταν διαβαζω απο την αρχη μαλακιες τρελαινομαι..
Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ηταν στημενη η επιθεση…