Αυτή η δημόσια απαίτηση είναι απίστευτη, οπότε ο ανθρώπινος θεός, ο πολιτικός, συναντά το απίστευτο με το απίστευτο κάνοντας υποσχέσεις στον κόσμο και δίνοντας τίποτα. Οπότε, ποιός είναι ο μεγαλύτερος ψεύτης; το κοινό; ή ο «νονός»;
Αυτή η δημόσια συμπεριφορά παράδοσης γεννήθηκε από φόβο, τεμπελιά, και σκοπιμότητα. Είναι η βάση του κοινωνικού κράτους ως στρατηγικού όπλου, χρήσιμο εναντίον ενός αηδιαστικού κοινού.
Δράση / Επίθεση
Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να είναι σε θέση να υποτάξουν ή / και να σκοτώσουν άλλους ανθρώπους που διαταράσσουν την καθημερινή τους ζωή, αλλά δεν θέλουν να έχουν να αντιμετωπίσουν τα ηθικά και θρησκευτικά ζητήματα που θα προκύψουν από μια τέτοια απροκάλυπτη πράξη εκ μέρους τους. Ως εκ τούτου, θα αναθέσουν τη βρώμικη δουλειά σε άλλους (συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών τους), έτσι ώστε να μη λερώσουν με αίμα τα χέρια τους. Ουρλιάζουν για την ανθρωπιστική μεταχείριση των ζώων και μετά κάθονται με ένα νόστιμο χάμπουργκερ από ένα ασβεστωμένο σφαγείο κάτω στο δρόμο και εκτός θέας. Αλλά ακόμη πιο υποκριτικό, πληρώνουν φόρους για να χρηματοδοτήσουν μια επαγγελματική ένωση εκτελεστών που συλλογικά ονομάζονται πολιτικοί, και στη συνέχεια διαμαρτύρονται για τη διαφθορά στην κυβέρνηση.
Ευθύνη
Και πάλι, οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να είναι ελεύθεροι να κάνουν πράγματα (να εξερευνήσουν, κ.λπ.), αλλά φοβούνται να αποτύχουν.
Ο φόβος της αποτυχίας εκδηλώνεται στην ανευθυνότητα, και ιδιαίτερα στην ανάθεση αυτών των προσωπικών ευθυνών στους άλλους όπου η επιτυχία είναι αβέβαιη ή μεταφέρει πιθανές ή δημιουργημένες υποχρεώσεις (νόμος), τις οποίες το άτομο δεν είναι διατεθειμένο να δεχθεί. Θέλουν εξουσία, αλλά δεν θα αποδεχθούν την ευθύνη ή υποχρέωση. Έτσι προσλαμβάνουν πολιτικούς να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα γι ‘αυτούς.
Περίληψη
Οι άνθρωποι προσλαμβάνουν τους πολιτικούς έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να:
αποκτήσουν ασφάλεια χωρίς να την διαχειρίζονται.
αποκτήσουν δράση χωρίς να σκέφτονται γι’ αυτό.
προκαλέσουν κλοπή, βλάβη, και θάνατο στους άλλους χωρίς να χρειάζεται να συλλογιστούν είτε ζωή είτε θάνατο.
αποφύγουν την ευθύνη για τις δικές τους προθέσεις.
αποκτήσουν τα οφέλη της πραγματικότητας και της επιστήμης χωρίς να ασκούνται οι ίδιοι στην πειθαρχία του να αντιμετωπίζεις ή να μαθαίνεις κάποιο από αυτά τα πράγματα.
Δίνουν στους πολιτικούς τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν μια πολεμική μηχανή για να:
προβλέπουν για την επιβίωση του έθνους / μήτρα.
αποτρέπουν την επέκταση οποιουδήποτε στο έθνος / μήτρα.
καταστρέψουν τον εχθρό που απειλεί το έθνος / μήτρα.
καταστρέψουν εκείνους τους πολίτες της χώρας τους που δεν συμμορφώνονται προς όφελος της σταθερότητας του έθνους / μήτρα.
Οι πολιτικοί κρατάνε πολλές ψευτο-στρατιωτικές θέσεις εργασίας, η χαμηλότερη είναι η αστυνομία που είναι στρατιώτες, οι δικηγόροι και οι εγκεκριμένοι λογιστές επόμενοι που είναι κατάσκοποι και σαμποτέρ (με άδεια), και οι δικαστές που φωνάζουν εντολές και λειτουργούν το κλειστό στρατιωτικό κατάστημα για ό, τι θα φέρει η αγορά. Οι στρατηγοί είναι βιομήχανοι. Το «προεδρικό» επίπεδο του επικεφαλής διοικητή μοιράζεται από τους διεθνείς τραπεζίτες. Οι άνθρωποι ξέρουν ότι έχουν δημιουργήσει αυτή την φάρσα και χρηματοδοτείται με τους δικούς τους φόρους (συγκατάθεση), αλλά θα προτιμούσαν να υποταχθούν από το να είναι οι υποκριτές.
Έτσι, ένα έθνος χωρίζεται σε δύο πολύ διακριτά μέρη, ένα υπάκουο υπο-έθνος [η μεγάλη σιωπηλή πλειοψηφία] και ένα πολιτικό υπο-έθνος. Το πολιτικό υπο-έθνος παραμένει προσκολλημένο στο υπάκουο υπο-έθνος, το ανέχεται, και διηθεί την ουσία του μέχρι να γίνει αρκετά ισχυρό για να αποσυνδέσει τον εαυτό του και στη συνέχεια να καταβροχθίσει τον γονέα του.
Ανάλυση Συστήματος
Προκειμένου να ληφθούν ουσιαστικές οικονομικές αποφάσεις σχετικά με τον πόλεμο, τον πρωταρχικό οικονομικό τροχό, είναι απαραίτητο να αναθέσουμε συγκεκριμένες υλικοτεχνικές αξίες σε κάθε στοιχείο της δομής του πολέμου – το προσωπικό και το υλικό.
Η διαδικασία αυτή αρχίζει με μια σαφή και ειλικρινή περιγραφή των υποσυστημάτων μιας τέτοιας δομής.
Το Σχέδιο (ως στρατιωτική θητεία)
Λίγες προσπάθειες τροποποίησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι περισσότερο αξιοσημείωτες ή πιο αποτελεσματικές από εκείνου του κοινωνικο-στρατιωτικού θεσμού γνωστού ως σχέδιο. Ένας πρωταρχικός σκοπός του σχεδίου ή άλλου τέτοιου θεσμού είναι να ενσταλάξει, με εκφοβισμό, στα νεαρά αρσενικά μιας κοινωνίας, την άκριτη πεποίθηση ότι η κυβέρνηση είναι παντοδύναμη. Σύντομα μαθαίνει ότι η προσευχή είναι αργή για να αντιστρέψει αυτό που μια σφαίρα μπορεί να κάνει σε μια στιγμή. Έτσι, ένας άνθρωπος εκπαιδευμένος σε ένα θρησκευτικό περιβάλλον για δεκαοκτώ χρόνια της ζωής του μπορεί, με αυτό το μέσο της κυβέρνησης, να σπάσει, να εξαγνιστεί από τις φαντασιώσεις και τις αυταπάτες του σε λίγους μήνες. Μόλις η καταδίκη ενσταλαχθεί, όλα τα άλλα γίνεται εύκολο να ενσταλαχθούν.
Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα είναι η διαδικασία με την οποία οι γονείς ενός νεαρού άνδρα, που τον αγαπούν υποτίθεται, μπορεί να προκληθούν να τον στείλουν στον πόλεμο για το θάνατό του. Παρά το γεγονός ότι το πεδίο εφαρμογής αυτού του έργου δεν θα επιτρέψει σε αυτό το θέμα να επεκταθεί λεπτομερώς, παρ ‘όλα αυτά, μια επισκόπηση θα είναι δυνατή και μπορεί να χρησιμεύσει για να αποκαλύψει εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάποια αριθμητική μορφή σε μια υπολογιστική ανάλυση κοινωνικών και πολεμικών συστημάτων.
Ξεκινάμε με ένα προσωρινό ορισμό του σχεδίου.
Το σχέδιο (επιλεκτική υπηρεσία, κλπ) είναι ένας θεσμός υποχρεωτικής συλλογικής θυσίας και δουλείας, που επινοήθηκε από τους μεσήλικες και ηλικιωμένους με σκοπό να πιέσουν τους νεαρούς να κάνουν τη δημόσια βρώμικη δουλειά. Χρησιμεύει επίσης για να κάνει τη νεολαία τόσο ένοχη όσο τους γηραιότερους, καθιστώντας έτσι την κριτική των γερόντων από τη νεολαία λιγότερο πιθανή (Σταθεροποιητής Γενεών). Διατίθεται στο εμπόριο και πωλείται στο κοινό υπό την ετικέτα της ”πατριωτικής = εθνικής” υπηρεσίας.
Μόλις επιτευχθεί ένας ειλικρινής οικονομικός ορισμός του σχεδίου, ο ορισμός αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα όρια μιας δομής που ονομάζεται Ανθρώπινο Αξιακό Σύστημα, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε όρους της θεωρίας παιγνίων. Η αξία ενός τέτοιου σκλάβου εργάτη δίνεται σε έναν Πίνακα Ανθρώπινων Αξιών, ένας πίνακας κατανεμημένες σε κατηγορίες ανάλογα την διάνοια, την εμπειρία, την απαίτηση εργασίας, κ.λπ.
Μερικές από αυτές τις κατηγορίες είναι συνήθεις και μπορούν να αξιολογηθούν διστακτικά με όρους της αξίας ορισμένων θέσεων εργασίας για τις οποίες υπάρχει γνωστή αμοιβή. Ορισμένες θέσεις εργασίας είναι πιο δύσκολο να αξιολογηθούν επειδή είναι μοναδικές στις απαιτήσεις της κοινωνικής ανατροπής, ένα ακραίο παράδειγμα: η αξία της διδασκαλίας της μητέρας στην κόρη της, προκαλώντας αυτή την κόρη να θέσει ορισμένες απαιτήσεις συμπεριφοράς σε ένα μελλοντικό σύζυγο δέκα ή δεκαπέντε χρόνια από τώρα, ως εκ τούτου, καταστέλλοντας την αντίστασή του σε μια διαστροφή της κυβέρνησης, καθιστώντας ευκολότερο για ένα τραπεζικό καρτέλ να αγοράσει την Πολιτεία της Νέας Υόρκης σε, ας πούμε, είκοσι χρόνια.
Ένα τέτοιο πρόβλημα στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις παρατηρήσεις και τα δεδομένα της εν καιρώ πολέμου κατασκοπείας και από πολλά είδη ψυχολογικών τεστ. Αλλά σκληρά μαθηματικά μοντέλα (αλγόριθμοι κ.λπ.) μπορούν να επινοηθούν, αν όχι για να προβλέψουν, τουλάχιστον να προκαθορίσουν αυτά τα γεγονότα με μέγιστη σιγουριά. Αυτό που δεν υπάρχει από φυσική συνεργασία έτσι ενισχύεται από υπολογισμένο καταναγκασμό. Τα ανθρώπινα όντα είναι μηχανήματα, μοχλοί που μπορούν να πιαστούν και να μετατραπούν, και υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ αυτοματοποίησης μιας κοινωνίας και αυτοματοποίησης ενός εργοστασίου υποδημάτων.
Αυτές οι ληφθείσες αξίες είναι μεταβλητές. (Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε έναν τρέχων Πίνακα Ανθρώπινων Αξιών για ανάλυση υπολογιστή.) Αυτές οι αξίες δίνονται σε πραγματικό μέτρο παρά σε δολάρια ΗΠΑ, δεδομένου ότι τα τελευταία είναι ασταθή, προς το παρόν διογκωμένες πέρα από την παραγωγή των εθνικών προϊόντων και υπηρεσιών, έτσι ώστε να δώσουν στην οικονομία μια ψεύτικη κινητική ενέργεια ( “χαρτί” επαγωγής).
Η αξία του ασημιού είναι σταθερή, είναι δυνατόν να αγοράσεις την ίδια ποσότητα με ένα γραμμάριο ασήμι σήμερα όπως θα μπορούσε να αγοραστεί το 1920. Η ανθρώπινη αξία μετρημένη σε μονάδες ασημιού αλλάζει ελαφρώς λόγω αλλαγών στην τεχνολογία παραγωγής.
Επιβολή
Παράγοντας Ι
Όπως σε κάθε κοινωνική προσέγγιση του συστήματος, η σταθερότητα επιτυγχάνεται μόνο με την κατανόηση και τη λογιστική για την ανθρώπινη φύση (μοτίβα δράσης / αντίδρασης). Μια αποτυχία να το πράξει μπορεί να είναι, και συνήθως είναι, καταστροφική.
Όπως και σε άλλα ανθρώπινα κοινωνικά συστήματα, μία ή άλλη μορφή εκφοβισμού (ή κινήτρου) είναι απαραίτητα για την επιτυχία του σχεδίου. Φυσικές αρχές δράσης και αντίδρασης πρέπει να εφαρμόζονται τόσο στα εσωτερικα όσο και στα εξωτερικα υποσυστήματα.
Για να εξασφαλιστεί το σχέδιο, ατομική πλύση εγκεφάλου / προγραμματισμό και τόσο η οικογενειακή μονάδα και η ομάδα ομοτίμων θα πρέπει να συμμετέχουν και να τεθούν υπό έλεγχο.
Παράγοντας ΙΙ – Πατέρας
Ο άντρας του σπιτιού πρέπει να συμπεριφέρεται σαν κατοικίδιο ώστε να διασφαλιστεί ότι ο νεότερος θα μεγαλώσει με τη σωστή κοινωνική εκπαίδευση και συμπεριφορές. Τα διαφημιστικά μέσα κλπ., εμπλέκονται ώστε ο υποψήφιος πατέρας να γίνει ένας χτυπημένος-δειλός πριν ή από τη στιγμή που θα παντρευτεί. Διδάσκεται πως είτε συμμορφώνεται με την κοινωνική εγκοπή φτιαγμένη για αυτόν ή η σεξουαλική ζωή του θα χωλαίνει και η τρυφερή συντροφικότητα γι’αυτόν θα είναι μηδαμινή. Είναι κατασκευασμένος για να βλέπει ότι οι γυναίκες απαιτούν την ασφάλεια περισσότερο από την λογική, ηθική ή έντιμη συμπεριφορά.
Μέχρι τη στιγμή που ο γιος του πρέπει να πάει στον πόλεμο, ο πατέρας (με ζελέ για μια σπονδυλική στήλη), θα βάλει ένα όπλο στο χέρι του νέου πριν ο πατέρας διακινδυνεύσει την αποδοκιμασία των συναδέλφων του, ή φανεί υποκριτής διαπερνώντας την επένδυση που έχει στη δική του προσωπική γνώμη ή την αυτοεκτίμησή του. Ο νεαρός θα πάει στον πόλεμο ή ο πατέρας θα πρέπει να ντρέπεται. Έτσι ο νεαρός θα πάει στον πόλεμο, ο πραγματικός σκοπός που δεν αντέχουν.
Παράγοντας III – Μητέρα
Το θηλυκό στοιχείο της ανθρώπινης κοινωνίας ορίζεται πρώτα από το συναίσθημα και μετά από τη λογική. Στη μάχη μεταξύ λογικής και φαντασίας, η φαντασία κερδίζει πάντα, η φαντασία κυριαρχεί, το μητρικό ένστικτο κυριαρχεί, έτσι ώστε το παιδί να έρχεται πρώτο και το μέλλον δεύτερο. Μια γυναίκα με ένα νεογέννητο μωρό είναι πολύ θαμπωμένη για να δεί την βορά των κανονιών ενός πλούσιου άνδρα ή μια φθηνή πηγή εργασίας σκλάβων. Μια γυναίκα θα πρέπει, ωστόσο, να προετοιμάζεται να αποδεχθεί τη μετάβαση στην «πραγματικότητα», όταν χρειαστεί, ή και νωρίτερα.
Καθώς η μετάβαση γίνεται όλο και πιο δύσκολη να την διαχειριστεί, η οικογενειακή μονάδα πρέπει να διαλυθεί προσεκτικά, και η δημόσια εκπαίδευση που ελέγχεται από το κράτος και τα κέντρα φροντίδας παιδιών που λειτουργούν από το κράτος, πρέπει να γίνουν πιο συχνά και δια νόμου, έτσι ώστε να ξεκινήσει η αποκόλληση του παιδιού από την μητέρα και τον πατέρα σε μικρότερη ηλικία. Εμβολιασμός ναρκωτικών συμπεριφοράς [Ritalin] μπορεί να επιταχύνει τη μετάβαση για το παιδί (υποχρεωτικό). Προσοχή: Ο παρορμητικός θυμός μιας γυναίκας μπορεί να υπερισχύσει το φόβο της. Η δύναμη μιας οργισμένης γυναίκας δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάται, και η δύναμή της πάνω σε έναν δειλό-χτυπημένο σύζυγο πρέπει επίσης ποτέ να μην υποτιμάται. Έδωσε το δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες το 1920.
Παράγοντας IV – Νέος
Η συναισθηματική πίεση για αυτοσυντήρηση κατά τη διάρκεια του πολέμου και της ιδιοτελούς στάσης της κοινής αγέλης που έχει τη δυνατότητα να αποφύγει το πεδίο της μάχης – αν ο νέος μπορεί να πειστεί να πάει – είναι τελικά όλη η πίεση απαραίτητη να ωθήσει τον Johnny εκτός πολέμου. Οι σιωπηροί εκβιασμοί τους γι ‘αυτόν είναι οι απειλές: “Δεν υπάρχει θυσία, δεν υπάρχουν φίλοι. Καμία δόξα, καμμία φιλενάδα.”
Παράγοντας V – Αδερφή
Και τι γίνεται με την αδελφή του νέους; Την έχουν δοθεί όλα τα καλά πράγματα της ζωής από τον πατέρα της, και της διδάχθηκε να περιμένει το ίδιο και από το μελλοντικό σύζυγό της, ανεξάρτητα από την τιμή.
Παράγοντας VI – Βοοειδή
Εκείνοι που δεν θα χρησιμοποιήσουν το μυαλό τους δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό, τι εκείνοι που δεν έχουν μυαλό, και έτσι αυτό το ανόητο σχολείο μεδουσών, πατέρας, μητέρα, γιος και κόρη, γίνονται χρήσιμα υποζύγια ή εκπαιδευτές του ίδιου πράγματος.
Εδώ ολοκληρώνεται ό,τι είναι διαθέσιμο για αυτό το έγγραφο.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου χωρίς αναφορά στην πηγή.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ευχαρηστω φιλε που το ανεβασες και για τον κοπο σου μπραβο να σε καλα