Για να μειωθεί το αίσθημα της ενοχής, οι φιλελεύθεροι μπορεί να δικαιολογήσουν οποιονδήποτε φόρο, δικαστικές αποφάσεις, προγράμματα και μέτρα υπέρ των μειονοτήτων ή των «ευπαθών», μέχρι εκεί που δεν πάει!
Οι φιλελεύθεροι είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν και το τελευταίο δολάριο που ανήκει στη μεσαία τάξη προκειμένου να υποχωρήσει το αίσθημα της ενοχής τους. Στην δική τους κοσμοθεωρία, η μεσαία τάξη είναι το καθολικό αίτιο των δεινών της ανθρωπότητας, οπότε γιατί να ασχολούνται όταν ο κακός (η μεσαία τάξη, ιδιαίτερα η Νότια μεσαία τάξη) αρχίζει να βογκά κάτω από το βαρύ φορτίο που τους έβαλαν τα φιλελεύθερα αφεντικά τους ; Άλλωστε, σύμφωνα με τους φιλελεύθερους, αυτοί είναι υπεύθυνοι να πληρώσουν για όλα τα εγκλήματα που αυτοί και οι πρόγονοί τους διέπραξαν εναντίον τους.
Από το τέλος κιόλας της στρατιωτικής φάσης του πολέμου για τη Νότια Ανεξαρτησία, ο Νότος έχει νιώσει την σιδηρά ράβδο του φιλελεύθερου αφέντη του. Για να επιδεινωθεί η πληγή, η Νότια οικονομία, η οποία ποτέ δεν ανάρρωσε από τον πόλεμο και την περίοδο της «Ανοικοδόμησης», δέχτηκε βαριά φορολογία για να διατηρηθούν αυτά τα αναποτελεσματικά άχρηστα γραφειοκρατικά προγράμματα.
Όταν οι κυρίαρχες κοινότητες σε κάθε νότια πολιτεία ανακτήσουν τον έλεγχο της μοίρας τους και αρχίσουν και πάλι να διεκδικούν και να ασκούν τη νόμιμη πολιτική τους εξουσία, θα πρέπει να διέπονται από την αρχή της ισότητας των ευκαιριών. Δεν πρέπει ποτέ ξανά να επιτρέψουν η δύναμη της κυβέρνησης να επιβάλει την ισότητα των αποτελεσμάτων εις βάρος των δικαιωμάτων της ατομικής ελευθερίας και της ιδιοκτησίας.
Όταν Μαχάτμα Γκάντι, που ήταν Ινδός, πιέστηκε από ορισμένους Μουσουλμάνους να διατηρήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό θέσεων εργασίας για τις μειονότητες, ανεξαρτήτως των προσόντων τους, ο ίδιος έφερε αντίρρηση. Ο Γκάντι, ο οποίος ήταν πιθανότατα το πιο αγνό ανθρωπιστικό πνεύμα αυτού του αιώνα, διακήρυξε αυτή την στάση του σχετικά με τις ποσοστώσεις ακριβώς έτσι:
«Για να είναι η διοίκηση αποτελεσματική πρέπει να είναι στα χέρια του ισχυρότερου. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ευνοιοκρατία. Αν θέλουμε πέντε μηχανικούς δεν θα πρέπει να πάρουμε έναν από κάθε κοινότητα, αλλά πρέπει να πάρουμε τους ισχυρότερους πέντε, ακόμη και αν είναι όλοι Μωαμεθανοί ή όλοι Φαρσί… Εκείνοι που φιλοδοξούν να καταλάβουν υπεύθυνες θέσεις στην κυβέρνηση της χώρας θα το κάνουν μόνο αν περάσουν τα απαιτούμενα τεστ».
Ο Γκάντι ήξερε αυτό που πάρα πολλοί φιλελεύθεροι αρνούνται να αναγνωρίσουν: οι αυθαίρετες και ιδιότροπες διακρίσεις (ακόμα και στο όνομα του καλού) οδηγούν σε δυσαρέσκεια καθώς εκείνοι που έχουν καλύτερα προσόντα αποκλείονται από την είσοδο στην αγορά. Όταν οι άνθρωποι στερούνται τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν, αρχίζει να χτίζεται δυσαρέσκεια και το μίσος ενθαρρύνει τη σύγκρουση. Αντί για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ δύο διαφορετικών ομάδων της κοινωνίας, το κράτος κάνει τα πράγματα χειρότερα, οδηγώντας ακόμη και στην πρόκληση βίας!
Ο Νότος δεν θα κάνει αυτό το λάθος. Η ισότητα των ευκαιριών, η ισότητα ενώπιον του νόμου, και ιδιαίτερα η συνειδητοποίηση ότι όλοι οι άνθρωποι στέκονται ίσοι ενώπιον του Θεού είναι σημαντικές πτυχές της Νότιας πολιτικής φιλοσοφίας. (Το τελευταίο δεν αποτελεί απλά μια θεολογική δήλωση, αλλά τονίζει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι εξίσου πολύτιμοι και ως εκ τούτου δεν είναι “αναλώσιμοι” από ηθική σκοπιά). Τα αποτελέσματα στη ζωή του κάθε ατόμου πρέπει να εξαρτώνται από το προσωπικό του ταλέντο ή χάρισμα, τις δεξιότητες, τα κίνητρα και την ευφυΐα του.
* Αναφέρεται στον Κοινωνικό Φιλελευθερισμό / Λιμπεραλισμό. Για τον Λιμπεραλιστή, για όλες τις ανικανότητες, ελλείψεις ή σύνδρομα (κόμπλεξ ελληνιστί) ενός ατόμου, εξαιτίας των οποίων η επιτυχία του σε οποιοδήποτε επίπεδο της ζωής περιορίζεται, ευθύνεται η κοινωνία. Στην πράξη, αυτό οδηγεί σε έναν έντονο παρεμβατισμό σε όλες τις πτυχές της ζωής με τη μορφή της Πολιτικής Ορθότητας, της Θετικής Δράσης (affirmative action), του κράτους παροχών και της φίμωσης της οποιαδήποτε κριτικής στο σύστημα μέσω των κατηγοριών του ρατσισμού/φασισμού, είτε αυτές ισχύουν είτε όχι. Ο Λιμπεραλισμός στρέφεται εναντίον του κύριου και του συνήθως ικανότερου, παραδοσιακού πληθυσμού μίας χώρας. Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ένας Λιμπεραλιστής θα στραφεί εναντίον των πιο σημαντικών και πολιτικά δυνατών ομάδων. Θα στραφεί ενάντια στα πιστεύω τους, στα σύμβολά τους, στο φαινότυπό τους, στον πολιτισμό τους, στην ιστορία τους, στη θρησκεία τους κλπ. Έτσι στη Δύση, ο στόχος είναι ο λευκός ετεροφυλόφιλος (χριστιανός) άντρας… Διαβάστε περισσότερα εδώ-http://theodotus.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΔΙΕΙΣΔΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΠΟΛΛΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΣ ΕΚΑΨΕΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΠΟΝΕΣΑΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ..Μ