Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:43 - 31/12/2020

Πικρές αλήθειες…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ελπίζοντας σε μία καλύτερη χρονιά, λέω να κλείσουμε αυτόν τον παλιό μασκοφόρο και δύστροπο χρόνο με μερικές πληροφορίες, που θα ενισχύσουν την αντίστασή μας στα παράλογα του “σήμερα”…

Το 2021, μας δίνει τελικό αριθμό 5. Το “ΠΕΝΤΕ” σχετίζεται με το ρήμα “πέμπε” και την εκπομπή.

Είναι η χρονιά που “κάποιοι” προσπαθούν να εκμεταλλευτούν για να εκπέμψουν “άλλου είδους” σήματα επάνω στον πλανήτη, όμως γνωρίζοντας αυτή την πληροφορία, μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε και εμείς, οι άλλοι, οι “ψεκασμένοι”, οι φωτεινοί και οι αληθινοί, ώστε να εκπέμψουμε το δικό μας φως και την δική μας ακτινοβολία!

Όσο ο άνθρωπος συνειδητοποιεί αυτά που πραγματικά βλέπει και ακούει, τόσο γκρεμίζονται όλα αυτά τα πετραδάκια που έχουν “κάποιοι” χτίσει, μπροστά στα μάτια μας. Και ενώ αυτοί χτίζουν από τα βάθη του χρόνου, εμείς μπορούμε να τους διαλύσουμε τα τείχη σε μια στιγμή…

Το 1958, ο Άλντους Χάξλεϊ προειδοποιούσε για τους κινδύνους που ελλοχεύουν για την ανθρωπότητα, από την δημιουργία μιας ολοκληρωτικής κοινωνίας. Μια κοινωνία, όπου η εξουσία θα έχει μετατρέψει μεγάλο μέρος του πληθυσμού σε δίποδα με επιλεκτικές ικανότητες, χωρίς δυνατότητες συναισθηματικής ανταπόκρισης, λογικής επεξεργασίας, αντίληψης και συνειδητοποίησης τού “τί σημαίνει ΑΝΘΡΩΠΟΣ”.

Σε ομιλία του στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ το 1962, ο σπουδαίος αυτός συγγραφέας είπε, μεταξύ άλλων:

“…Μπορούμε να πούμε ότι στο παρελθόν όλες οι επαναστάσεις στόχευαν, ουσιαστικά, στην αλλαγή του περιβάλλοντος, ώστε να αλλάξει το άτομο: δηλαδή έγινε πολιτική επανάσταση, οικονομική επανάσταση και τον καιρό της μεταρρύθμισης, θρησκευτική επανάσταση. Όλες αυτές δεν στόχευαν άμεσα στον άνθρωπο, αλλά στο περιβάλλον του έτσι ώστε, τροποποιώντας το περιβάλλον, κατάφερνες να έχεις επίδραση στον άνθρωπο…

Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα, που θα βοηθήσουν στην κατανόηση αυτών που είπε ο Α. Χάξλεϊ είναι τα εξής:

Το Λευκό χρώμα, κατά τον Κώδικα της Οπτικής Επικοινωνίας, συμβολίζει την αγνότητα, την καθαρότητα και την αναγέννηση αλλά επίσης είναι κενό συναισθημάτων. Έτσι χρησιμοποιείται από την Ψυχιατρική στους θαλάμους απομόνωσης, επειδή το λευκό περιβάλλον, ηρεμεί τον ταραγμένο νου και δεν δίνει ερεθίσματα, που θα «φορτώσουν» ψυχικά τον ασθενή.

Το Πορτοκαλί είναι ένα χρώμα που, κυριολεκτικά, «ανοίγει την όρεξη»! Επειδή αντιστοιχεί στο ενεργειακό κέντρο του εντερικού συστήματος, διεγείρει την όρεξη και την πέψη. Έτσι, είναι το δημοφιλέστερο χρώμα στην διακόσμηση σε όλες τις αλυσίδες Γρήγορου Φαγητού και εστιατορίων, όπως και ο συνδυασμός κίτρινου-κόκκινου, που δίνει το πορτοκαλί.

Από τα παραπάνω γίνεται κατανοητό ότι οι επιλογές των χρωμάτων στον σύγχρονο κόσμο δεν είναι τυχαίες, όπως και οι περισσότερες δομές στο ανθρώπινο περιβάλλον, επηρεάζοντας αποφασιστικά την διάνοια και τον ψυχισμό του ανθρώπινου είδους.

Είναι επίσης γνωστό ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιήθηκαν πολλές φορές ως πειραματόζωα και ειδικότερα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπου αυτές οι πρακτικές εφαρμόστηκαν σε πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων.

Μέσα από τέτοια απάνθρωπα πειράματα «ξεκλειδώθηκαν» πολλοί μηχανισμοί του ανθρώπινου σώματος, όπως και του εγκεφάλου και ήδη με το τέλος του Πολέμου οι «επιστήμονες» και οι ηγέτες των χωρών ήταν σε θέση να χρησιμοποιούν συσκευές, μεθόδους ή συστήματα χειραγώγησης των ανθρώπων, με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Για να μην γίνεται αναφορά μόνο στην οπτική επικοινωνία, ως μέσον χειραγωγήσεως, θα θιχτεί, εν συντομία, το θέμα του Ήχου.

Ο ήχος είναι εξίσου σημαντικός για τον άνθρωπο, όπως και για όλα τα όντα, καθώς είναι φως μιας άλλης συχνότητας. Ουσιαστικά, κατά τον Κώδικα τού Σημαιοφόρου Θεολόγου, ΗΧΟΣ είναι η ηχητική (Η) φανέρωση του φωτός, καθώς έρχεται σε «σύγκρουση» με τα (Χ) χοϊκά σωματίδια στον (Ο) χώρο. Γι’ αυτό και ο ήχος δεν μεταδίδεται στο κενό.

Οι ήχοι, στους οποίους  εκτίθεται κυρίως ο σύγχρονος αστός, είναι δονήσεις και συχνότητες που παράγονται στην πόλη από τα εκατομμύρια συσκευές, μηχανήματα, εργοστάσια, εργοτάξια, οχήματα, κ.α. και καθώς έχουν παραχθεί με μέσα που δεν εντάσσονται στο φυσικό περιβάλλον, σαφώς του προκαλούν άγχος, κατάθλιψη και πιθανώς τον οδηγούν σε ασθένειες. Εκτός των ήχων της πόλης, στη ζωή του ανθρώπου εντάσσεται και η μουσική, που είναι ένα μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο για το οποίο δεν είναι εκπαιδευμένος να αναγνωρίζει τις πραγματικές διαστάσεις και επιδράσεις που ασκεί στην οντότητά του.

Η μουσική, όπως και ο ήχος επηρεάζουν, με έναν εσωτερικό τρόπο, ολόκληρη την ανθρώπινη οντότητα, αλλά και μαζικά τις κοινωνίες των ανθρώπων, αφού όπως είναι γνωστό από την Μυθολογία (Ορφέας, Απόλλων) και τις επιστημονικές μελέτες, επιδρούν σε όλα τα έμβια είδη (φυτά και ζώα), αλλά και ως συχνότητες – δονήσεις επιδρούν στα ανόργανα υλικά (π.χ. η πτώση των τειχών της Ιεριχούς στην Παλαιά Διαθήκη, ο καθαρισμός της οδοντικής πλάκας με υπερήχους), όπως και στο νερό (σύμφωνα με την έρευνα του Ιάπωνα Δρ. Masaru Emoto). Άλλωστε, στην αρχαία εποχή, η μουσική χρησιμοποιήθηκε από τους Αιγύπτιους και τους Έλληνες μύστες για ψυχαγωγικούς, αλλά και θεραπευτικούς σκοπούς, που σημαίνει πως υπάρχουν συγκεκριμένες δονήσεις που φέρνουν θετικό αποτέλεσμα, όπως συμβαίνει και το αντίθετο…

Όταν η μουσική βασίζεται σκόπιμα σε ένα πρότυπο ρύθμισης, που απομακρύνεται από τις φυσικές αρμονίες, το τελικό αποτέλεσμα είναι η σωματική, ψυχική και νοητική δηλητηρίαση των ανθρώπων. Εκτός από την μουσική, παρόμοια αποτελέσματα λαμβάνονται από συχνότητες και δονήσεις, οι οποίες επηρεάζουν ύπουλα όλα τα έμβια όντα, την υγεία και τις κοινωνίες των ανθρώπων, καθώς μπορούν να διατηρήσουν και να αναπτύξουν την ζωή, όπως βεβαίως και το αντίθετο… Λαμβάνοντας δε υπόψη την έρευνα και τα καινοτόμα συμπεράσματα του Δρ. Masaru Emoto, που αφορούν ορατά αποτελέσματα ως προς τις δομικές αλλαγές στους κρυστάλλους του νερού από συναισθήματα, μουσικές, δονήσεις, αλλά και τον λόγο (ευχές, προσευχές, θετικές ή επιθετικές-αρνητικές προτάσεις), είναι τρομακτική η συνειδητοποίηση ότι ο ίδιος ο άνθρωπος αποτελείται από νερό κατά 70%, άρα και η επιρροή που δέχεται είναι σαφώς πιστοποιημένη.

Ο Φυσίατρος-Νευροβιοεπιστήμων Δρ. Κωνσταντίνος Μουρούτης στην εκπομπή «Επιστήμη και Μουσική» (που δημοσιεύτηκε στο You Tube στις 21/11/16), μιλώντας για την επίδραση της μοντέρνας μουσικής στον άνθρωπο, αναφέρει μεταξύ άλλων: «…Η Μουσική είναι ο λόγος που επιδοτεί και αντανακλά επάνω στον συναισθηματικό και αρχέγονο εαυτό μας…. Όχι στη Λογική! Η Μουσική δεν επικαλείται τη Λογική…», «….Κατά την διάρκεια του 24ώρου λειτουργούμε με το 5%, που είναι το λογικό συνειδητό μας κομμάτι, η έλλογη συνείδηση δηλαδή. Το 95% είναι το αρχέγονο ασυνείδητο, που είναι στον συναισθηματικό κόσμο και εκεί επενδύει η Μουσική…»

Παραθέτω επίσης, δύο μικρά αποσπάσματα από την ενδιαφέρουσα ομιλία “Νέες Ματιές στον Κόσμο μας” του Δρα Μάνου Δανέζη, επίκουρου καθηγητή Αστροφυσικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο οποίος λέει (στο αναρτημένο βίντεο στο You Tube, από το 13’ κ.ε.):

«H πνευματικότητα, αν αναπτυχθεί, καθορίζει ποιες ανθρώπινες ανάγκες είναι πραγματικές και ποιες είναι πλαστές. Το γιγάντωμα των πλαστών αναγκών δημιουργεί ένα γιγάντωμα των ανθρώπινων φόβων, που στερούν απ’ τον άνθρωπο το μέγιστο αγαθό του, την Ελευθερία. Όταν ο Δυτικός πολιτισμός μάς έχει πήξει, κυριολεκτικά, με πλαστές ανάγκες, δεν είναι για να μας κάνει πιο ευχάριστη τη ζωή, αλλά θέλει να μας κάνει ευκολότερα χειραγωγούμενους, γεμάτους φόβους…», ενώ παρακάτω προσθέτει
«…Θεωρητικά, η τεχνολογία είναι ουδέτερη. Στην πράξη όμως, η επιλογή του ανθρώπου, με τις όποιες αδυναμίες του, της αφαιρεί την ουδετερότητα. Υπάρχει, λοιπόν, καλή και κακή τεχνολογία; Ασφαλώς και Ναι! Θεωρούμε ως θετικά τα αποτελέσματα των τεχνολογικών εφαρμογών, όταν καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες που υποδεικνύει η πνευματικότητα, η οποία απορρέει απ’ την γνώση της Φύσης, δηλαδή από την Επιστήμη. Σε αντίθετη περίπτωση, όταν η τεχνολογία γίνεται το αίτιον δημιουργίας πλαστών αναγκών, με στόχο μόνο το κέρδος, κρίνεται αντι-ουμανιστική και καταδικάζεται…»

…………………….…………………………………………………………………………………………………………

“Αν κάποιος επιθυμεί να μάθει εάν ένα βασίλειο κυβερνάται καλά,

εάν τα ήθη του είναι καλά ή κακά,

η ποιότητα της μουσικής του θα παρέχει την απάντηση.”

 

 Κομφούκιος

…………………………………………………………………………………………………………………………….…

Ο Άλντους Χάξλεϊ, κατά την τότε ομιλία του, μίλησε για την «ύστατη» επανάσταση, που είχε ήδη αρχίσει να πραγματοποιείται στον καιρό του και τα αποτελέσματά της είναι εμφανή πλέον σήμερα. Αυτή η επανάσταση άρχισε από την στιγμή που κάποιος ήταν σε θέση να επιδράσει, με διάφορες μεθόδους, πάνω στην ψυχοσωματική κατάσταση των συνανθρώπων του, χωρίς φαινομενική βία. Την αποκάλεσε «ύστατη», γιατί (κατά τον Χάξλεϊ) ο Άνθρωπος δεν πρόκειται να κάνει άλλη επανάσταση ποτέ ξανά, αφού θα παραμείνει σκλαβωμένος με την θέλησή του. Έτσι, σύμφωνα με το σκεπτικό του Χάξλεϊ, σε όλη την ιστορία του ανθρώπου, όλα τα εξουσιαστικά καθεστώτα χρησιμοποίησαν βία ή ακόμη και τρομοκρατία προκειμένου να επιβληθούν. Η βία, σαφώς, φέρνει αποτέλεσμα, αλλά είναι ζήτημα χρόνου, μέχρι να ξεσηκωθούν οι καταπιεσμένοι και να υπάρξει αναταραχή-ανατροπή.

Ως αποτέλεσμα, αυτοί που μελέτησαν καλά το ανθρώπινο είδος αποφάνθηκαν ότι ο πιο ήπιος και μακροχρόνιων αποτελεσμάτων τρόπος για να μετατραπούν οι άνθρωποι σε σκλάβους είναι μόνο, αν οι ίδιοι οι άνθρωποι συναινέσουν στην νέα κατάσταση εν μέρει με την θέλησή τους.

Έτσι μία σειρά από τεχνικές, θα δώσουν την δυνατότητα στην ελέγχουσα ολιγαρχία να κάνει τους ανθρώπους να αγαπήσουν τη σκλαβιά τους, τυποποιώντας τον πληθυσμό, εξομαλύνοντας τις «άβολες» ανθρώπινες συμπεριφορές και δημιουργώντας ανθρώπινα μοντέλα «μαζικής παραγωγής».

Ό Α. Χάξλεϊ μιλούσε από τότε για μεθόδους ελέγχου με τις οποίες είναι δυνατόν οι άνθρωποι να «φτιαχτούν» έτσι, ώστε να τους αρέσει μία κατάσταση πραγμάτων, που υπό οποιεσδήποτε κανονικές συνθήκες, δεν θα έπρεπε να τους αρέσει, δηλαδή να τους αρέσει να είναι δούλοι!

Απόσπασμα από το βιβλίο της Φωτεινής Τυράσκη «Φύση, Τέχνη και Υποσυνείδητα μηνύματα», εκδόσεις «Νάξιος» – naxios.gr

Η Φωτεινή Τυράσκη είναι πτυχιούχος των Τ.Ε.Ι. Αθηνών, της Σχολής Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών, του Τμήματος Γραφιστικής, με ειδικότητα στη Γραφιστική Κινηματογράφου, το Κινούμενο Σχέδιο και τα Ειδικά Εφέ.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Foteini Tyraski
Από μικρό παιδί ανήκα στους βιβλιοφάγους, έχοντας λατρεία για την γνώση και μιά αφελή, αλαζονική επιθυμία "να τα μάθω όλα"... Μέχρι την εφηβεία μου, οι ελπίδες μου είχαν γκρεμιστεί, κατανοώντας ότι όσο και να διαβάζει κάποιος, όσο και να μαθαίνει, σίγουρα δεν γίνεται να τα μάθει ΟΛΑ. Έτσι, επικεντρώθηκα σε έναν νέο, ευγενέστερο στόχο: να πλησιάσω την Αλήθεια! Από τότε, οι μελέτες και οι έρευνές μου βαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Στο διάβα του χρόνου, προστέθηκαν φίλτρα στις πληροφορίες που προσλαμβάνω. Τα πιό σημαντικά είναι το Ήθος και η Αρετή, γιατί χωρίς αυτά, καμμία γνώση δεν έχει αληθινή αξία για τον άνθρωπο, ενώ βεβαίως θεωρώ ότι η έρευνα για την Αλήθεια, δεν τελειώνει ποτέ... Μέσα από το βήμα που μου δίνουν τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ, έχω την χαρά να μοιραστώ μαζί σας, πολλά από τα ευρήματά μου. Σας τα αφιερώνω με αγάπη και με την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο! Φωτεινή Τυράσκη

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*