Αν παρατηρήσατε τη νέα διαφήμιση της Axe…
Γιατί η UNISEF στην διαφήμιση της χρησιμοποιεί έναν εξωγήινο;
Η νέα διαφήμιση της Axe που δείχνει και η ελληνική τηλεόραση, παρουσιάζει μεταξύ των άλλων και έναν νεαρό μαύρο “queer” να χορεύει με ψηλά τακούνια, ενώ και λίγο πιο κάτω υπάρχει μια σκηνή με ομοφυλοφιλικά υπονοούμενα με δύο νεαρούς να κοιτάζονται σε κατάστημα δίσκων.
«Δεν υπάρχει μια στενόμυαλη, μονοδιάστατη ιδέα της αρρενωπότητας», λέει ο Carlo Cavallone, διευθυντής της διαφημιστικής εταιρίας 72andSunny. «Θέλαμε να κάνουμε την διαφήμιση όσο το δυνατόν πιο ‘περιεκτική’. Θέλαμε να δώσουμε στα παιδιά μια αίσθηση εμπιστοσύνης και να τους απελευθερώσουμε από στερεοτυπικές βλακείες για το τι σημαίνει να είσαι άντρας».
«Η αρρενωπότητα σήμερα διέρχεται σεισμικές αλλαγές», δήλωσε ο ανώτερος διευθυντής Matthew McCarthy. «Περισσότερο από ποτέ, οι νεαροί άντρες απορρίπτουν τα άκαμπτα αρσενικά στερεότυπα».
Να φανταστείτε ότι η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει κατεύθυνση, καθώς προηγούμενες διαφημίσεις της δέχτηκαν επιθέσεις από ομάδες «πολιτικών δικαιωμάτων» επειδή λέει, προωθούσαν τον «μισογυνισμό» και την «ομοφοβία». Το 2014, κυκλοφόρησε η πρώτη διαφήμιση αποσμητικού χωρίς γυναικεία παρουσία. Το διαφημιστικό της εταιρίας στην Αυστραλία (εκεί λέγεται Lynx) παρουσιάζει δύο άντρες να φιλιούνται.
Όποιος ανατρέξει σε παλιότερες διαφημίσεις της Axe θα καταλάβει την τεράστια αλλαγή «κατεύθυνσης» που έχει συντελεστεί.. Άτιμα «στερεότυπα»
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ζούμε τους έσχατους καιρούς…
Το πολιτισμικό παραλλήρημα δεν έχει τέλος, είναι δε αυτό που δείχνει ξεκάθαρα τον ηθικό κοινωνικό ξεπεσμό…
Δεν ειναι το μοναδικό άλλωστε το παράδειγμα της axe…
Πολλά τα παραδείγματα και συνεχή. Τα γράφετε και σείς εδώ μέσα.
Το σύστημα κάνει ότι ειναι δυνατόν για να προωθήσει μεθόδους (που καθοδηγούν συμπεριφορές) για τη μείωση του πληθυσμού…
η πουτανιά έγινε σεξουαλικότητα και sex appeal και βλέπω 20αχρονα και 25αχρονα να ναι ντυμένες σα στριπτηζούδες ηκαι πουτάνες στους δρόμους. Απ την άλλη το πουστριλίκι έγινε “στενόμυαλη, μονοδιάστατη ιδέα της αρρενωπότητας” και ψήσιμο ψαριού απ της 2 μεριές που μας είπε και ο μαλάκας τις προάλλες. Συμφωνώ με τον Panos παραπάνω και ένα καταπληκτικό κείμενο του Αλκίνοου Ιωαννίδη εδώ: http://antikleidi.com/2013/03/25/alkinoos-3/ “[…] “Τα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Μιλούν άπταιστα τα χειρότερα Αγγλικά (αυτά της δουλειάς) και άθλια τα καλύτερα Ελληνικά (τα Κυπριακά). Όταν τα χρήματα λείψουν, από πού θα κρατηθούν;
Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία. Ξεχάσαμε ποια είναι τα βασικά συστατικά της ύπαρξής μας, ως ατόμων και ως κοινωνίας, αντικαθιστώντας τα με ότι μάς γυάλισε στη βιτρίνα. Γίναμε ότι μας έπεισε ο διαφημιστής, η τηλεόραση ή το περιοδικό να γίνουμε”
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΙΑ ,ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ….ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ….ΟΣΟΙ ΛΙΓΟΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΘΑ ΠΑΛΑΙΨΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ……..
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ……
ΣΥΚΑ!!!!!Η ΞΕΦΤΥΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!
ΑΗΔΙΑΣΑ!!!
ΠΟλιτισμός της Χεστρας!
http://katohika.gr/sinomosia/to-souper-vaal/
Χθες το σχολίαζα με τον σύζυγο μου τι άθλια διαφήμιση ειναι αυτηηηηηη!!!! Κ μάλιστα του είπα οτι το τραβελι που χορεύει φοράει πουκάμισο με τα χρωματα τον γκει!!!!
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΣΤΡΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ…