Διαφημίσεις

Η παράθεση -κατ᾽ανάγκην- των εκτεταμένων αυτών τμημάτων του κειμένου της εισήγησης, μας φανερώνει ότι η «εκλεκτή» επιστημονική συνεργάτις του Οικουμενικού Πατριαρχείου δεν είναι απλά θιασώτης του οικουμενισμού, αλλά της πλέον επιθετικής μορφής του. Και ενώ δεν χρειάζεται να προσ¬θέσουμε εμείς τίποτε όσον αφορά το τμήμα, στο οποίο αναφέρεται για τους κανόνες, το κείμενο άλλωστε «φωνάζει» μόνο του, αξίζει όμως να σχολιάσουμε τα συμπεράσματά της. Οι ορθόδοξοι λοιπόν είναι φαρισαίοι σταυρωτές του Χριστού, ουαχαμπίτες και ακραίοι καλβινιστές. Θα σταθούμε στο «ουαχαμπίτες», διότι εδώ πλέον τα πράγματα κρίνονται τουλάχιστον επικίνδυνα. Ουαχαμπίτες δεν είναι μόνο οι σαουδάραβες αρρωστημένοι ηγέτες της Σαουδικής Αραβίας, αλλά και οι υπ᾽ αυτών χρηματοδοτούμενοι, εξοπλιζόμενοι, παντοιοτρόπως υποστηριζόμενοι και με την γενναία συνεισφορά της Δύσης των κροκοδειλίων δακρύων, σφαγείς της Αλ-Κάϊντα και του Ισλαμικού Κράτους (κατ᾽αρχάς παρακλαδιού της Αλ-Κάϊντα). Με αυτούς ταυτίζεται η παραδοσιακή ορθοδοξία Επισκόπων, Κληρικών, μοναχών, καθηγητών Πανεπιστημίου και πιστού λαού! Η εμμονή στην αγιοπατερική παράδοση ταυτίζεται έτσι με τη βούληση των ουαχαμπιτών, για υποχρεωτική για όλους δια της βίας, εφαρμογής της ισλαμικής σαρία (=νόμου) και την εγκαθίδρυση χαλιφάτου της πλέον ακραίας μορφής! Ας μη διαφεύγει ότι κατ᾽ουσίαν με αυτόν τον τρόπο ταυτίζονται ιεροί κανόνες και σαρία !

Η πρόκληση της Νέας Τάξης εδώ είναι των πλέον υψηλών τόνων, αληθινά ανατριχιαστική και εν ταυτώ δηλωτική, με τρόπο απροκάλυπτο, των αληθινών προθέσεων των νεοταξιτών οικουμενιστών: της πλήρους δαιμονοποίησης των ορθοδόξων με επακόλουθο, τον απηνή διωγμό τους. Τα σημεία που μόλις περιγράψαμε αποτελούν τη κορύφωση μα και την ουσία της όλης εισήγησης.

Ως τρίτο εμπόδιο θεωρεί η Δρ. Πρ. τη διαμάχη περί του χαρακτήρα του περιεχομένου της ΑκΜΣ και ενώ δεν λέει τίποτε στον ελάχιστο χώρο που αφιερώνει γι᾽αυτό το «εμπόδιο», κάνει μία πολύ περίεργη παρατήρηση αναφερόμενη στο ζήτημα της ενότητος των ορθοδόξων στις ΗΠΑ, λέει λοιπόν:

“Πάντως, η εξέταση του προβλήματος της ενότητος δεν δύναται να αποσπασθεί από το ευρύτερο ερώτημα της «μετατόπισης βάρους» της οικουμενικής Ορθοδοξίας από τους ιστορικούς τόπους καταγωγής της, την Μέση Ανατολή και την Ευρώπη, σ᾽όλες τις πέντε ηπείρους, και ιδιαίτερα υπό το φως της παγκόσμιας Αμερικανικής ηγεμονίας μετά το Ψυχρό Πόλεμο, στις ΗΠΑ”.

Εδώ φανερώνεται στα λεγόμενα της Δρ. Πρ. εμφατικά η γεωπολιτική σημασία που έχει για τον παγκόσμιο χωροφύλακα, όπως θεωρούν τον εαυτό τους οι ΗΠΑ, η ΑκΜΣ και συνακόλουθα ο έλεγχος της Ορθοδοξίας.

Καταλήγοντας και μη έχοντας να πει τίποτε ως προ το περιεχόμενο της ΑκΜΣ, απλά καταλογραφεί μόλις στη τελευταία πρόταση θέματα που θεωρεί ότι οφείλουν να συζητηθούν: γάμος, διαζύγιο, παρθενία σε όλα τα επίπεδα του κλήρου: επισκοπικό, ιερατικό, διακονικό, καθώς και συμμετοχή-συνάντηση με τον θρησκευτικό πλουραλισμό (ευαγγελισμός, προσηλυτισμός, ιεραποστολή), τέλος και η βιοηθική.

Γ´. Πως θα επιτευχθή;

Έχοντας καταγράψει και το τελευταίο εμπόδιο, προχωρεί στο τρίτο και τελευταίο ερώτημα, του πως είναι δυνατόν να επιτευχθεί τελικά η σύγκλιση της ΑκΜΣ, και το απαντά προτείνοντας τρία σημεία. Στο πρώτο,
“(θεωρώ) σημαντικό να εκφρασθεί υποστήριξη στον Οικουμενικό Πατριάρχη να συγκαλέσει την ΑκΜΣ. Λαϊκοί, κληρικοί και ιεράρχες από όλο τον Ορθόδοξο κόσμο πρέπει να υποστηρίξουν αυτό το μήνυμα, το οποίο εναργώς αναγνωρίζει το εκκλησιαστικό κύρος του Οικουμενικού Πατριαρχείου. ”

Είναι σαφής η θέση της που εδώ επαναδιατυπώνει εμφατικά, όχι απλώς υποστηρίζοντας το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά αναγορεύοντάς το ως τον μόνο αρμόδιο παράγοντα σύγκλησης της ΑκΜΣ. Κάνει όμως εντύπωση ότι ενώ για το κύρος των Ιερών Κανόνων είπε αυτά που είπε, παρά ταύτα αποδέχεται σιωπηρά και ασυζητητί, τους σχετικούς κανόνες που διαλαμβάνουν τα προνόμια του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αποδίδοντας έτσι κύρος αιώνιο στις σχετικές αποφάσεις, παραβλέποντας το δυναμικό χαρακτήρα των σχετικών κανόνων που ρυθμίζεται από το αξίωμα που εισάγει ο ιζ´ κανών της δ´ Οικουμενικής Συνόδου και επαναλαμβάνει ο λη´ της πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου, που λέει ότι: “ … τοις πολιτικοίς και δημοσίοις τύποις, και των εκκλησιαστικών πραγμάτων η τάξις ακολουθείτω ”. Ακριβώς βάσει αυτού του αξιώματος, απονεμήθηκαν άλλωστε και τα σχετικά προνόμια στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να είναι (τότε) βασιλεύουσα Πόλις η Κωνσταντινούπολη.

Ως δεύτερο σημείο προτάσσει τον επανακαθορισμό αυτής ταύτης της έννοιας της συνόδου:

“… υπάρχει ανάγκη να επανακαθορίσουμε ένα τέτοιο γεγονός στο ορθό του πλαίσιο: ειδικότερα το γεγονός της Συνόδου είναι απλώς μέρος -αν και κρίσιμου χαρακτήρα- της όλης διαδικασίας, στην οποία υπόκειται η Ορθοδοξία, της συνεχούς προσαρμογής , συνάντησης και μετασχηματισμού του κόσμου, στον οποίο ζούμε. Εάν δεν είμαστε έτοιμοι, μέσω μιας ώριμης πνευματικής ανάπτυξης και της αντίστοιχης θεσμικής ικανότητας βασισμένης στην ειλικρινή αυτοκριτική και βελτίωση, τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της ΑκΜΣ θα είναι με χονδροειδή τρόπο ατελή”.

Ήδη γνωρίζουμε ότι ακριβώς αυτό είναι το έδαφος ανάπτυξης του οικουμενιστικού λόγου, ο οποίος προετοίμασε την ΑκΜΣ και βάσει του οποίου θα υπάρξουν και οι όποιες αποφάσεις. Επισημαίνουμε ιδιαιτέρως τα σημεία, όπου ομιλούν περί προσαρμογής και αυτοκριτικής. Σ᾽αυτά τα σημεία εδράζεται κυρίως η προσπάθεια των ημέτερων οικουμενιστών για σύγκλιση με τους αιρετικούς, κυρίως με τους παπικούς.

Τέλος ως τρίτο σημείο αναφέρεται η ανάγκη υιοθέτησης όλων των ανωτέρω στη συνείδηση της όλης Εκκλησίας, η εμπέδωση δηλαδή των αρχών και μεθόδων του οικουμενισμού από το σύνολο των πιστών. Ιδιαιτέρως τονίζεται η ανάγκη μεγαλύτερης συμμετοχής (προτεσταντικού τύπου) του λαϊκού στοιχείου στη διοίκηση της Εκκλησίας και τούτο θα κατορθωθεί με την αύξηση και βελτίωση της παιδείας του (προφανώς στα διδάγματα του οικουμενισμού).

Έχοντας ολοκληρώσει την παρουσίαση των θέσεων της Δρ. Πρ. αξίζει να προσθέσουμε, κατόπιν και σχετικής επισήμανσης εκ μέρους αγιορειτών πατέρων, κάτι που ίσως διαφεύγει στους πολλούς• το γεγονός της κλήσης εκ μέρους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως δύο γυναικών φανερώνει κάτι ακόμη από την «ατζέντα» της ΑκΜΣ: πέρα από το πρωτοφανές της παρουσίας τους σε μία σύνοδο, όπου de facto ακυρώνεται πλειας Ιερών Κανόνων, οι οποίοι ανάμεσα στα άλλα ρητώς απαγορεύουν το «διδασκαλικόν» για τις γυναίκες (οι δύο τους μετέχουν ως μέλη της επιστημονικής-συμβουλευτικής επιτροπής του Πατριαρχείου επί συνόλου έξι θέσεων!), ενώ αντιθέτως οι άνδρες επίσκοποι κυριολεκτικά εξοβελίζονται, επιχειρείται η εισαγωγή της πλέον επιθετικής νεοταξικής ατζέντας, αυτής της «πολιτικής φύλου» (gender politics). Ο σκοπός είναι να σπάσει ο -δήθεν- ανδροκρατικός πατερναλισμός της ξεπερασμένης πια παράδοσης, με την ανάδειξη γυναικών σε καίριες θέσεις αρχικά, κάτι που τελικά θα οδηγήσει σε εξελίξεις ως προς το ζήτημα της γυναικείας «ιερωσύνης».

Επίλογος

Έχοντας καταγράψει το σύνολο των επίμαχων θέσεων της Δρ. Πρ. πιστεύουμε να έχει γίνει κατανοητός με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο και ο λόγος παρουσίας της στην ΑκΜΣ. Η ιδιαίτερη σχέση της με τα πολιτικά πράγματα των ΗΠΑ αναμφίβολα την τοποθετεί σε θέση επιτρόπου εκ μέρους της υπερδύναμης εντός της ΑκΜΣ. Η αναφορά της στα επιμέρους ζητήματα, τα οποία και συνθέτουν το ουσιαστικό περιεχόμενο, με άλλα λόγια το σκληρό πυρήνα του οικουμενισμού, αφήνοντας στους «θεολόγους» την λεπτομερή επεξεργασία τους, κάνει σαφές αφ᾽ενός τη προτεραιότητα που δίνεται εκ μέρους των ΗΠΑ στην ΑκΜΣ, αφ᾽ετέρου δε την προσπάθεια εκ των έσω, ελέγχου των αποτελεσμάτων της και συνακόλουθα του ελέγχου της Ορθοδοξίας. Φρονούμε ότι η διασύνδεση εξωγενών, αμιγώς πολιτικών και με χαρακτηριστική σήμανση νεοταξικών παραγόντων, στο πρόσωπο της Δρ. Πρ. με τους οικουμενιστικούς παράγοντες του Φαναρίου δεν προμηνύει τίποτε το θετικό για την φιλτάτη Ορθοδοξία μας.

Σημειώσεις:

1. για τα βιογραφικά στοιχεία βλ. ενδεικτικά: http://genderrightsandreligion.csrc.asu.edu/people/elizabeth-prodromou
https://berkleycenter.georgetown.edu/people/elizabeth-prodromou
http://fletcher.tufts.edu/Fletcher_Directory/Directory/Faculty%20Profile?personkey=2BCDB8E4-7D92-4067-B4A5-8153CA29FD8A

2. G. Matsoukas (ed), Orthodox Christianity at the Crossroad: A Great Council of the Church – When and Why? (Bloomington, Indiana, 2009)• να σημειωθεί ότι το βιβλίο βρίσκεται στη λίστα επιλεγμένης βιβλιογραφίας για την ΑκΜΣ, στο site που λειτουργεί ως Γραφείο Τύπου (Press Office) του Οικ. Πατριαρχείου για την σύνοδο: https://www.orthodoxcouncil.org/bibliography

3. εννοεί την ύπαρξη των διαφόρων ξεχωριστών τοπικών αυτοκεφάλων Εκκλησιών.
orthodoxostypos.gr

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφεάς-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο ““ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ” ΣΥΝΟΔΟΣ ΜΕ…CIA;”
  1. Ο αρθρογράφος προσπαθεί να μας πείσει ότι η περιστερά έχει φύγει από τις κεφαλές της Ορθοδόξου Εκκλησίας… και την θέση της έχει πάρει ο αμερικάνικος αετός!

    Η Εκκλησία της Ελλάδος και το Φανάρι.. είναι βουτηγμένα στην C.I.A. ούτε να κλάσουν δεν μπορούν οι εκάστοτε ανώτατοι αρχιερείς, εάν δεν τον γνωρίζει ο εκάστοτε τοπικός προσωπάρχης.

    Το παράδειγμα με τον Χριστόδουλο δεν μας λέει κάτι;

    Πέραν αυτού παράγονται και “προφητείες” κατά παραγγελίαν… που με την σειρά τους αντικρούουν παλαιότερες προφητείες γερόντων.

    Έτσι έχουμε ένα ακόμα μοναδικό φαινόμενο! Να υπάρχουν ορθόδοξες προφητείες προ C.I.A. και μετά C.I.A. όπου βεβαίως οι δεύτερες χαλκεύουν, η ακόμα και αναιρούν τις πρώτες!!!

    Και ενώ μας λένε οι προφήτες μετά C.I.A. μέσω των αυτόκλητων ερμηνευτών τους ότι οι Η.Π.Α. θα μας δώσουν την Κωνσταντινούπολη κ.λ.π. κανείς τους δεν μας είπε ότι πριν οι καλές Η.Π.Α. μας δώσουν την Κωνσταντινούπολη, θα μας έχουν δώσει ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ και την πατρίδα μας μαζί… στην Γερμανία, ως αντάλλαγμα συμμαχίας εναντίων της Ρωσίας!

    Αυτά.

  2. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΥΠΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΓΑΜΕ.ΑΦΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ.ΤΟ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΣ…Ο ΜΩΥΣΗΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΛΛΕΙΨΕ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΩ ΜΟΣΧΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΑΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΑΝΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ.
    ΓΟΥΣΤΑΡΙΖΑΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ.ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ.ΜΕΤΑ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟΣ,ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΛΠ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΩΝΕΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΑΤΑΝΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ.
    ΓΕΜΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ,ΠΟΥΤΑΝΕΣ,ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ,ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΕΛΑΔΕΣ,ΜΠΑΙ ΚΑΙ ΜΠΑΙΜΠΑΣ,ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ,ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ,ΒΙΑΣΤΕΣ,ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΣ,ΟΛΥΜΠΙΣΤΕΣ,ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ,ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΑΝ,ΙΣΛΑΜΟΠΙΘΗΚΙΑ ΚΑΙ ΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ,ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ…ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑΣ.
    ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ;ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΩΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek