Μέρος Δεύτερο
Την άρχισε ο γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας Μάο Τσετούνγκ, με στόχο να ενδυναμώσει τον κομμουνισμό στη χώρα με την άρση του καπιταλισμού, παραδοσιακών και πολιτιστικών στοιχείων την κινεζικής κοινωνίας και την επιβολή του Μαοϊσμού μέσα στο Κόμμα. Η επανάσταση σηματοδότησε την επιστροφή του Μάο Τσετούνγκ σε θέση εξουσίας μετά το Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός.
Οι νεαροί Κινέζοι ερυθροφρουροί ξεχύθηκαν στους δρόμους του Πεκίνου και όλων των μεγάλων πόλεων με το “Κόκκινο Βιβλιαράκι” ανά χείρας για να ξεριζώσουν όλα τα έθιμα που είναι ‘αστικά’ ή υποθάλπουν τον ‘σοβιετικό ρεβιζιονισμό’ ή τη θρησκεία.
Στους κουρείς απαγορεύτηκε να κόβουν τα μαλλιά των πελατών τους κατά τον δυτικό τρόπο και στους καταστηματάρχες να πωλούν δυτικά ρούχα. Όσοι είχαν μακριά μαλλιά υποχρεώνονταν να κουρευτούν και όσοι φορούσαν στενά παντελόνια να τα σκίσουν, ενώ οι γυναίκες που είχαν κάνει περμανάντ υποχρεώθηκαν να ισιώσουν εκ νέου την κόμη τους.
Η πώληση οινοπνευματωδών ποτών, ειδών καπνιστού, αρωμάτων και καλλυντικών απαγορεύονταν αυστηρά, όπως αυστηρά απαγορεύτηκαν το μασάζ, το μανικιούρ και το πεντικιούρ.
Οι πάσης φύσεως αντίκες (ανήκαν άλλωστε στο φεουδαρχικό παρελθόν) τέθηκαν εκτός νόμου, ενώ τα γραφεία φιλοτελισμού και τα ανθοπωλεία έκλεισαν, καθώς η διακόσμηση των σπιτιών με άνθη και η συλλογή γραμματοσήμων ήταν ‘αστικές συνήθειες’.
Στα βιβλιοπωλεία, τα βιβλία με περιεχόμενο πολιτικό ή λογοτεχνικό παραχώρησαν τη θέση τους στις συλλογές κειμένων του Μάο, ενώ ανακοινώθηκε ότι κάθε έργο που δεν συμβαδίζει με “τη σκέψη του Μάο Τσετούνγκ” θα πρέπει να καεί.
Η πώληση έργων τέχνης που δεν απεικόνιζαν τον Μάο απαγορευόταν αυστηρά, τα ταξί, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και η πρώτη θέση στα τρένα κηρύχθηκαν επίσης καταδικαστέες αστικές συνήθειες, ενώ οι επιβάτες των τρίτροχων ποδήλατων αμαξιδίων, που αποτελούσαν την κλασική κινεζική μέθοδο μετακίνησης, υποχρεώνονταν να παραχωρήσουν τη θέση τους στους οδηγούς και να τους σύρουν οι ίδιοι.
Στα φανάρια της τροχαίας, οι κανόνες ανατράπηκαν με το πράσινο να σηματοδοτεί τη στάση και το κόκκινο την κίνηση, ενώ τα νεαρά ζευγάρια που κάθονταν στα πάρκα της πρωτεύουσας καταδιώκονταν όταν ‘έκαναν πράγματα που καίνε τα μάτια’ ή όταν ‘ξενυχτούν συντάσσοντας ερωτικές επιστολές’.
Το επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Σιν Χουά (Νέα Κίνα) ανακοίνωσε ότι ‘οι ξένες κλασικές μορφές τέχνης, όπως το μπαλέτο, η συμφωνική μουσική και η γλυπτική έχουν υποβληθεί σε επαναστατικό μετασχηματισμό’.
Ο κινεζικός Τύπος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ‘οι ιδέες του Σαίξπηρ εντάσσονται στην ιδεολογία των εκμεταλλευτριών τάξεων και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη διάδοσή τους’. Η Άννα Καρένινα του Λέοντα Τολστόι ‘έχει ρεβιζιονιστική οπτική’. Οι ιδέες του Ονορέ ντε Μπαλζάκ ήταν ‘γελοίες και λανθασμένες’.
Η κλασική μουσική ‘παραλύει την επαναστατική διάθεση’, η Ενάτη Συμφωνία του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν είναι ‘διαποτισμένη με αστικό, ανθρωπιστικό έρωτα’, ενώ η Κάρμεν του Ζωρζ Μπιζέ αποτελούσε προσπάθεια ‘διάδοσης της λατρείας του σεξ και του ατομικισμού’. Το μπαλέτο, τέλος, ‘δίνει στη νεολαία κακές ιδέες’, η δε Ζιζέλ ‘θεμελιώνεται πλήρως και απόλυτα στην ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης’.
Πολύ γρήγορα οι ερυθροφρουροί παρεκτράπηκαν από τον επαναστατικό ζήλο στην επαναστατική βία. Ομάδες εφήβων εισέβαλαν σε ιδιωτικές κατοικίες και πετούσαν στο δρόμο ‘αστικά’ αντικείμενα, όπως κοσμήματα και δυτικού τύπου ρούχα, ενώ πολλοί πολίτες υπέστησαν δημόσιους ξυλοδαρμούς με σχοινιά, άλλοι υποβλήθηκαν σε ξύρισμα του κρανίου τους ή διαπομπεύτηκαν στους δρόμους φορώντας μεγάλα κωνικά καπέλλα και πλακάτ στα οποία κατήγγειλαν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Γιατροί και νοσοκόμοι υποχρεώθηκαν να φορέσουν επιγραφές στις οποίες έγραφαν οι ίδιοι ‘Αντιδραστικός διανοούμενος’ και ‘Σκυλάκι της μπουρζουαζίας’.
Τα μουσεία αποτελούσαν κατ’ εξοχήν στόχο των εφήβων επαναστατών, καθώς φιλοξενούσαν κειμήλια του φεουδαρχικού και αστικού καθεστώτος που εκείνοι σκόπευαν να σβήσουν. Οι επιθέσεις τους ωστόσο δεν είχαν αποτέλεσμα λόγω της φρούρησης των κτιρίων από το στρατό.
Τα πρόσωπα του Βούδα καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Επανάστασης.
Για όποιον έχει γνώση της Ιστορίας μπορεί να καταλάβει τι επιχειρείται εδώ και χρόνια να γίνει από ένα στυγνό παγκόσμιο καθεστώς. Ένα καθεστώς το οποίο κατόπιν πειραματισμών με όλα τα πολιτικοοικονομικά συστήματα επέλεξε ως καλύτερο για να εξασφαλίσει την παγκόσμια εξουσία του, αυτό που στηρίζεται στις αριστερές διεθνιστικές θεωρίες.
Γιατί αυτό που ζούμε παγκοσμίως είναι προθάλαμος αριστερού ολοκληρωτικού καθεστώτος και όχι εφαρμογή καπιταλιστικού συστήματος. Με φορολόγηση σε ό,τι πετάει και σε ό,τι κινείται και με ουσιαστική απαγόρευση της ελεύθερης έκφρασης σταδιακά παντού και με προσπάθεια αλλαγής ή και ακύρωσης της Ιστορίας, αυτό Καπιταλισμό δεν το λές…
Του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
mia poly kali geniki synopsi
Συμφωνώ και εγώ μαζί σου φίλε μου, γι’ αυτό άλλωστε και το επέλεξα να το ανεβάσω…
Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ .ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΣΥΝΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ
ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΧΤΟΥΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ. ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΡΔΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ,ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥΣ, ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ Η ΡΟΜΠΟΤΟΠΟΙΣΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ , ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΝΝΟΡΑ ,ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ. ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ . ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΤΙΣ ΕΛΕΝΧΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.Ο ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΘΡΩΠΟΥ .ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ
Ο ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΜΑΤΑ
(α) ΑΠΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ – ΤΥΠΟΥ ΕΥΡΩ (β)ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΤΥΠΟΥ B.R.I.C.S (BRAZIL,RUSSIA, INDIA, CHINA, SOUTH AFRICA) ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ «ΜΙΑΣ ΔΙΚΑΙΗΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ» (γ)ΑΠΟ ΕΝΙΑΙΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ – ΤΥΠΟΥ ΕΥΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΡΩΣΙΑ ΚΑΖΑΧΣΤΑΝ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ ,ΑΡΜΕΝΙΑ, ΚΙΡΓΙΣΤΑΝ ) ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΑΝΑΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΟΡΩΝ , ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ
ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΥΠΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ, ΓΙΓΑΝΤΩΝΟΝΤΑΙ ,ΔΙΚΤΥΟΝΟΝΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΔΙΑ. ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ, ΑΝΑΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΥΣΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ, ΜΕ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΠ ΑΡΚΕΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.
Ο «ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΔΕΣΜΑ , ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ , ΝΑ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ , ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ , ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΗ , ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΛΙΤΗ , ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΥ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ
θα σας απαντήσω αναλυτικά Ηώ Βαίνει, δεν σας έχω ξεχάσει…