Μια ματιά στον κατάλογο της βιβλιοθήκης του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, ανακαλύπτει ότι υπήρξε ένας Ιλλουμινατικός πανικός στη Νέα Αγγλία, στα τέλη της δεκαετίας του 1790. Στο τέλος του 19ου αιώνα, η φοβία για τους Ιλλουμινάτους πήρε τη μορφή των Πρωτόκολλων των Σοφών της Σιών, που η κυκλοφορία τους θορύβησε απειράριθμους ανθρώπους που άρχισαν να βλέπουν παντού γύρω τους τη «μεγάλη συνωμοσία». Το λήμα «Illuminaten» στην Realenzyclopaedie fuer Protestantische Theologie und Kirche (Leipzig, 1901), αναφέρει τους Ισπανούς Alumbrados, να χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα και να υπάρχουν πολύ αργότερα στη Γαλλία. Έπειτα απ’ αυτό – και για πολύ καιρό – ελάχιστοι άνθρωποι φαίνεται να είχαν τον Ιλλουμινατισμό στο νού τους. Στις δεκαετίες του 1950 και 1960, οι μόνοι άνθρωποι που φαίνονται να αναφέρονται σ’ αυτόν ήταν τα μέλη του John Birch Society.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1970, oι συγγραφείς του Φανταστικού, Ρόμπερτ Άντον Γουίλσον και Ρόμπερτ Ση, επανέφεραν το ενδιαφέρον γύρω από τους Ιλλουμινάτους, με την αριστουργηματική τριλογία τους Illuminatus! Μια σειρά από τρία μυθιστορηματικά έργα που ανακάτευαν την αληθινή Ιστορία του κόσμου με θεωρίες συνωμοσιολογίας και μυστικές αδελφότητες, καθώς και με τελείως φανταστικά ευρήματα δοσμένα με πειστικό και έντεχνο τρόπο, αλλά και με πολύ χιούμορ και καυστική σάτιρα, στις σελίδες του αναφέρεται και το αίνιγμα της πλαστοπροσωπίας του Τζωρτζ Γουάσινγκτον, ο οποίος υποτίθεται ότι ήταν ο Άνταμ Βάισχάουπτ που έπαιξε τον ρόλο του Γουάσινγκτον για την προώθηση της Αμερικανικής επανάστασης.
Το έργο αποτελεί ένα ορόσημα στην λογοτεχνία του «Underground», πυροδοτώντας μια ολόκληρη νεομυθολογία γύρω από αυτά τα ζητήματα, φυσικά με κεντρικούς πρωταγωνιστές τους Ιλλουμινάτους. (Πρέπει να προσθέσω, γι’ αυτούς που δεν το γνωρίζουν, ότι ο Ουμπέρτο Έκο αντέγραψε ασύστολα το Illuminatus! στα πάντα, μέχρι και τη δομή του έργου, γράφοντας πολλά χρόνια αργότερα το Εκκρεμές του Φουκώ, το οποίο διαφοροποιείται ως προς το ότι έχει κεντρικούς πρωταγωνιστές τους Ναϊτες). Δύο άλλα έργα που συνέβαλαν σ’ αυτήν την νεομυθολογία, είναι το History of Secret Societies του Akron Daraul, και το The Illuminoids του Neil Wilgus.
Η ημερομηνία της ίδρυσης του Τάγματος των Ιλλουμινάτων, η πρωτομαγιά του 1776, τους συνδέει μυστικά με τον εορτασμό της παγκόσμιας εργατικής πρωτομαγιάς (που το International Socialist Congress, την καθιέρωσε το 1889, αλλά – προσοχή – τα αρχικά του In. So. Con. είναι ο τίτλος του βαθμού μύησης της «Εταιρείας του Μαύρου Λωτού», που είναι ένα παρακλάδι των Ιλλουμινάτων: Ιnsocon. Άλλωστε, το κεντρικό σύμβολο της «εργατικής πρωτομαγιάς» – το κόκκινο ρόδο – θυμίζει την πρωτομαγιά του Σικάγο, αλλά είναι και ένα λουλούδι που είναι το σύμβολο των Ροδόσταυρων και παίζει καθοριστικό ρόλο παραφρασμένο στον Ιλλουμινατικό συμβολισμό.
Είναι αρκετά γνωστό εκτός των άλλων, ότι οι Ιλλουμινάτοι είναι οι εμπνευστές και υποκινητές των σοσιαλιστικών συστημάτων και του Κομμουνισμού. Άλλωστε, τα μέλη του Γερμανικού Κομμουνιστικού κινήματος ονομαζόταν όχι τυχαία «Σπαρτακιστές», από το κωδικό όνομα «Σπάρτακος» που όπως είπαμε είχε ο ίδιος ο Άνταμ Βάϊσχάουπτ. Επίσης, οι Ιλλουμινάτοι φέρονται ως οι εμπνευστές και υποκινητές της Γαλλικής Επανάστασης αλλά και της Αμερικανικής Ανεξαρτησίας και των Η.Π.Α. στην πρώτη τους μορφή).
Ακόμη και ο Άνταμ Σμιθ, έγραψε το καθοριστικό του σύγγραμμα για την παγκόσμια οικονομία, The Wealth of Nations, το 1776, την χρονιά της ίδρυσης των Ιλλουμινάτων. Ακόμη και το βασικό Ιλλουμινατικό σύνθημα «Heute die Welt, Morgens das Sonen System» (Σήμερα ο κόσμος, αύριο το ηλιακό σύστημα) παραφράστηκε από τον Χίτλερ μετατρέποντας το σε «Σήμερα η Γερμανία, αύριο ο κόσμος» (μεθαύριο τί;) …
Ένας πίνακας με τη φράση «Ewige Blumenkraft» («Η Αιώνια Δύναμη των Λουλουδιών», το βασικό μότο των Ιλλουμινάτων) βρισκόταν μονίμως πάνω από το πιάνο του Μπετόβεν, ενώ θα βρείτε πολλές συνδέσεις στο έργο του Γκαίτε, αφού ο μεγάλος συγγραφέας ήταν γνωστός μεγάλος Ιλλουμινάτος (το μυητικό του όνομα ήταν «Avaris»). Ο κύριος εκπρόσωπος τους στη Γαλλία ήταν ο Μιραμπώ, που πολλά έχουν ειπωθεί για τον απροσδόκητο και μυστηριώδη θάνατο του. Ο Βάισχάουπτ, έπειτα από την απέλαση του κατέφυγε στην πόλη Γκόθα, από την οποία πήρε και το όνομα του το «Γκόθαμ Σίτυ», η σκοτεινή φουτουριστική πόλη που δρα στα κόμικς και στις ταινίες ο Μπάτμαν.
Δεν είναι περίεργο που το παιχνίδι των Ιλλουμινάτων έχει εισχωρήσει ακόμη και στα κόμικς ή στις ταινίες και στα τραγούδια. Είναι μια συνηθισμένη τακτική διαιώνισης συμβολισμών με πολλές εφαρμογές, που η ανάλυση της θα μας έπαιρνε ένα ολόκληρο βιβλίο. Απειροελάχιστα παραδείγματα αποτελούν τα ροκ γκρουπς MC-5 (Kick out the J.A.M.’s) και Steppenwolf από την παλιά ροκ σκηνή, οι KLF (Kalisti Liberation Front) από τη νέα σκηνή, κι ένα διάσημο βιντεοκλιπ που κυριολεκτικά βρίθει από Ιλλουμινατικούς συμβολισμούς – κυρίως για τη μυστική σχέση Η.Π.Α. και Ε.Σ.Σ.Δ. – είναι αυτό του τραγουδιού «Go West» των Pet Shop Boys.
Το τραγούδι με τη σειρά του είναι μια διασκευή ενός παλιού κομματιού του ντίσκο γκρουπ Village People (ή αλλιώς V-People, αλλά θυμηθείτε και την άλλη επιτυχία του, το τραγούδι «Y.M.C.A.», έναν οργανισμό με Τεκτονικές καταβολές). Αλλά και στην Ελλάδα έχουμε τουλάχιστον ένα τραγούδι (αν δεν με απατά η μνήμη μου πρέπει να είναι του Θ. Σακελλαρίδη) με ολοφάνερους και πολύ συγκεκριμένους Ιλλουμινατικούς συμβολισμούς, που τραγουδήθηκε πολύ τον μεσοπόλεμο και αργότερα.
Πρόκειται για μια πολύ αγαπητή μελωδία – και έχει εμφανιστεί και σε τρείς διάσημες ελληνικές ταινίες. (Η πιο χαρακτηριστική απ’ αυτές είναι αυτή που ο Κωνσταντάρας απαρνείται την παλιά του ταυτότητα και πλαστοπροσωπεί τον Βόγλη, έναν δήθεν νεκρό ήρωα του πολέμου και παίρνει τη ζωή και το όνομα του – αναφορικά με τις πλαστοπροσωπίες του Βάισχάουπτ). Το βασικό ρεφρέν του νοσταλγικού αυτού τραγουδιού – που είναι κωδικές ερωταπαντήσεις είναι: Κάλεσμα «Λίγα λουλούδια αν θέλεις στείλε μου, και πάλι φίλε μου, απόψε». Απάντηση: «Λουλούδια ο Κήπος επλημμύρισε, έμπα και μύρισε, και κόψε, μα όμως πρόσεξε μη τσιμπηθείς από τ’ αγκάθια τους» κ.λπ.)
Η πιο εξωφρενική θεωρία είναι αυτή που θέλει τον Άνταμ Βάισχάουπτ να είναι ο άνθρωπος που στην Αμερική παρουσιάστηκε με το όνομα Τζωρτζ Γουάσινγκτον, άλλωστε, ο αντίπαλος του, ο Τόμας Τζέφερσον ήταν επίσης Ιλλουμινάτος. Πάρα πολλά πράγματα έχουν γραφτεί για την πλαστοπροσωπία Βάισχάουπτ-Γουάσινγκτον και σήμερα είναι πλέον χαρακτηριστικό ότι η αληθινή ταυτότητα αυτού του ιστορικού προσώπου αμφισβητείται. Δεν είναι ασυνήθιστο άλλωστε το φαινόμενο αυτό στην Ιστορία, πολλές παρόμοιες περιπτώσεις είναι πλέον επιβεβαιωμένες, όπως αυτές του Φράνσις Μπέηκον /Σαίξπηρ, του Τζων Κληβς Σύμς /Καλλιόστρο, του Κόμη του Σαιν Ζερμαίν, κ.ά.
Δειγματοληπτικά, από τα αμέτρητα ενδιαφέροντα στοιχεία γι’ αυτήν την υπόθεση, παραθέτω ένα δελτίο τύπου του τηλεοπτικού δικτύου NBC, της 24 Απριλίου 1969: «Παρ’ όλο που το πρόσωπο του εμφανίζεται σε εκατομμύρια γραμματόσημα και μυριάδες δολλάρια – και το πορτραίτο του κρέμεται στον τοίχο κάθε δημόσιου κτιρίου σε όλη τη χώρα, κανείς δεν είναι σίγουρος για το πως έμοιαζε το πρόσωπο του Τζωρτζ Γουάσινγκτον. Στον ερευνητικό κύκλο Project 13 (!) θα προβληθεί η εκπομπή «Meet George Washington: The Man of Mystery». Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα θα δείξει πορτραίτα της εποχής, που απεικονίζουν τον πρώτο πρόεδρο των Η.Π.Α., τα περισσότερα από τα οποία ούτε καν μοιάζουν να απεικονίζουν τον ίδιο άνθρωπο». Μερικά απ’ αυτά τα πορτραίτα μπορεί κανείς να τα βρεί στην Encyclopedia Britanica. H ομοιότητα αυτών των πορτραίτων με πορτραίτα του Βάισχάουπτ είναι αφοπλιστική.
Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ
Η πύλη άνοιξε και μπήκαν στην αίθουσα επτά άντρες ντυμένοι με μακριές μαύρες κάπες, με τα πρόσωπα τους κρυμμένα από κουκούλες. Στάθηκαν ακίνητοι μπροστά στο τραπέζι. Αυτός που στεκόταν στο κέντρο, μίλησε: «Αδελφοί, είμαστε μάρτυρες των σημάτων των Ιλλουμινάτι, ένα όνομα με το οποίο είναι γνωστοί οι Πεφωτισμένοι». Οι παρευρισκόμενοι σήκωσαν ψηλά το δεξί τους χέρι, με τον βραχίονα τεντωμένο.
Ο ομιλητής συνέχισε να μιλά, με μια φωνή λυρική, σχεδόν τραγική: «Εμείς, το συμβούλιο του Άρειου Πάγου, το Υπέρτατο και Υψηλό Συμβούλιο των Ιλλουμινάτι, αφιερώνουμε τον εαυτό μας στον Ένα και Μοναδικό Σκοπό. Το τρίγωνο είναι τρία. Ο κόσμος είναι τρία. Γη, θάλασσα και αέρας. Το τετράγωνο είναι τέσσερα. Ο κόσμος είναι τέσσερα. Βορράς, νότος, ανατολή και δύση. Το τρίγωνο και το τετράγωνο μαζί είναι επτά. Ο κόσμος είναι επτά. Αυτός είναι ο αριθμός των ηπείρων και των θαλασσών. Το τρίγωνο είναι τρία. Ο άνθρωπος είναι τρία. Σώμα, νους και ελεύθερο πνεύμα. Σ’ αυτόν τον κόσμο και τα τρία βρίσκονται δέσμια από τα μοχθηρά ψέματα της κάθε Εκκλησίας η οποία μέσω προφητών και ιερατικών συστημάτων επιρροής και επιβολής, προσπαθεί να επιβάλλει τις βλασφημίες της. Απ’ αυτό, η κάθε Εκκλησία δείχνει την εχθρότητα της προς τον άνθρωπο, το μίσος της απέναντι στην αληθινή φύση του ανθρώπου και γι’ αυτό πρέπει να καταστραφεί.
»Το τετράγωνο είναι τέσσερα. Οι ποθητές ελευθερίες του ανθρώπου είναι τέσσερεις. Ελευθερία από την ανάγκη, ελευθερία από τον φόβο, ελευθερία από τους βασιλιάδες, ελευθερία από κάθε υπάρχουσα κυβέρνηση. Σ’ αυτόν τον κόσμο και τα τέσσερα βρίσκονται δέσμια από αυτοκρατορικές και αριστοκρατικές εξουσίες. Απ’ αυτό, η κάθε αυτοκρατορία και αριστοκρατία δείχνει την εχθρότητα της προς τον άνθρωπο, το μίσος της ενάντια στην αληθινή περιουσία του ανθρώπου και πρέπει να ανατραπεί. Το τρίγωνο και το τετράγωνο μαζί είναι επτά. Οι Ιλλουμινάτι είναι επτά. Αυτός είναι ο αριθμός του Άρειου Πάγου, του Υπέρτατου και Υψηλού Συμβούλιου των Πεφωτισμένων. Σύντομα ο άνθρωπος θα γίνει επτά, που είναι η πρόσθεση του τρία και του τέσσερα, όπως ακριβώς ήταν προορισμένος να γίνει.
»Αυτόν τον Σκοπό υπηρετούν αφοσιωμένα οι Ιλλουμινάτι. Αυτή η αίθουσα είναι μια μόνιμη υπενθύμιση αυτού του στόχου. Το σκοτάδι της συμβολίζει το σκοτάδι που προς το παρόν σκεπάζει όλη τη Γη, και άρα τις επτά ηπείρους που εδώ συμβολίζονται με επτά κύκλους στο δάπεδο. Ο δαυλός στο κέντρο, δείχνει ότι ο άνθρωπος δεν θα είναι αιώνια δέσμιος των παρόντων κακών του πλανήτη, γιατί σύντομα θα έλθει το φως των Ιλλουμινάτων για να ακτινοβολήσει μέσα στο σκοτάδι. Αυτό το ξίφος, δείχνει ότι το φως δεν μπορεί να έλθει χωρίς να χυθεί αίμα και χωρίς να γίνουν πολλές θυσίες, θυσίες που είναι απαραίτητες να γίνουν αν θέλουμε να ελευθερωθεί ο άνθρωπος».
Οι φωνές τους αντήχησαν όλες μαζί δυνατά μέσα στην ημιφωτισμένη σπηλαιώδη αίθουσα: «Στο όνομα των Ιλλουμινάτι, αρνούμαι αυτόν τον κόσμο στον οποίο γεννήθηκα. Από ‘δω και πέρα, ζω σε μια άλλη διάσταση η οποία δεν μπορεί να προσεγγιστεί ώσπου να απαρνηθώ αυτήν την κακή υδρόγειο που είναι καταραμένη από την εξαπάτηση του ανθρώπου. Τιμώ το ξίφος. Είναι ένα γρήγορο και αποτελεσματικό μέσο ανατροπής από την Γη όλων εκείνων που είναι ενάντια στην αλήθεια και όλων εκείνων που προσπαθούν να το πάρουν από τα χέρια μας. Πάντα θα αποκαλύπτω στους Ιλλουμινάτους όλα αυτά που άκουσα ή ανακάλυψα, και θα ερευνώ και θα παρατηρώ πράγματα που σε άλλη περίπτωση θα μου διέφευγαν. Μαζί στέκουμε σταθερά. Εμείς ολομόναχοι. Στην εκπλήρωση του μεγάλου Σκοπού μας. Σήμερα ο κόσμος, αύριο το ηλιακό σύστημα. Ελευθερία – Ισότητα – Αδελφότητα».
@Παντελής Γιαννουλάκης: Ερευνητής, συγγραφέας και εκδότης του περιοδικού STRANGE
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Δεν έχει κανένα νόημα να ασχολούμαστε με το σκότος, όταν υπάρχει το Αιώνιο Φως του Ιησού Χριστού.