Η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι τα καινούργια αλλά και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται από τους βρετανούς αντιπροσώπους της έχουν αισθητήρες θέσης που μπορούν να δείξουν ακριβώς πού είναι το όχημα
Ξεσηκώθηκε το σύμπαν στη Βρετανία! Οι εμπειρογνώμονες σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων εξέφρασαν έντονες ανησυχίες, μετά την αποκάλυψη ότι η Mercedes-Benz παρακολούθησε τις κινήσεις πελατών της που αθέτησαν τις πληρωμές προς την εταιρεία.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι τα καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνται από τους βρετανούς αντιπροσώπους της έχουν αισθητήρες θέσης που μπορούν να δείξουν ακριβώς πού είναι το όχημα εάν ένας οδηγός σταματήσει να εξυπηρετεί το πλάνο χρηματοδότησης.
Οπως αναφέρουν οι λονδρέζικοι Times, η Mercedes μοιράζεται αυτές τις πληροφορίες με δικαστικούς επιμελητές και εταιρείες ανάκαμψης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για την ανάκτηση οχημάτων.
Οι ομάδες προστασίας προσωπικών δεδομένων ανέφεραν ότι η τεχνολογία αυτή έδειξε ότι οι οδηγοί έρχονταν υπό την αυξανόμενη επιτήρηση, αλλά οι αναλυτές αυτοκινήτων δήλωσαν ότι αυτό πρέπει να θεωρηθεί ως «το νέο φυσιολογικό».
Ο Τζέιμς Χόντσον, αναλυτής της ABI Research, εξήγησε ότι τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είχαν ενσωματωμένους αισθητήρες που θα μπορούσαν να καλέσουν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, να εντοπίσουν ένα αυτοκίνητο που είχε κλαπεί και να προειδοποιήσουν την οδική βοήθεια αν ένα αυτοκίνητο έχει υποστεί βλάβη.
Ο κ. Χόντσον προσέθεσε ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούσαν όλο και περισσότερους τρόπους προκειμένου να κερδίζουν χρήματα από τα προσωπικά δεδομένα των οδηγών. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων αποφεύγουν την πώληση δεδομένων, εστιάζοντας σε υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν στους οδηγούς όπως ενημερώσεις σχετικά με την κυκλοφορία.
Η βρετανική Mercedes δήλωσε ότι η τεχνολογία εντοπισμού ενεργοποιήθηκε μόνο όταν ένας πελάτης με μίσθωση σταμάτησε να πληρώνει και στην συνέχεια σταμάτησε να απαντά και στα τηλέφωνα. Ο Κρίστοφερ Ουέδερχεντ, της Privacy International, δήλωσε: «Με την στενή αυτή παρακολούθηση δημιουργούνται τεράστιοι φάκελοι για τα άτομα, συμπεριλαμβανομένων των συνηθειών και των συμπεριφορών τους, οι οποίες, εάν κλαπούν ή πωληθούν, θα μπορούσαν να αποτελέσουν κίνδυνο για τους ιδιοκτήτες οχημάτων».
Η Mercedes δήλωσε ότι ο αισθητήρας έχει επισημανθεί σε όλες τις συμφωνίες χρηματοδότησης και έχει τυπωθεί στο συμβόλαιο. Εκπρόσωπος της εταιρείας, δήλωσε: «Αυτή η διαδικασία ανάκτησης χρησιμοποιείται σε ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο ως έσχατη λύση όταν οι πελάτες παραβιάζουν τη συμφωνία χρηματοδότησής τους και επανειλημμένα αποτυγχάνουν να επιστρέψουν το όχημά τους. Θέλουμε να τονίσουμε ότι αυτό δεν σημαίνει συνεχή παρακολούθηση».
protagon.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
…πριν απο χρονια κολλουσαν οι υπηρεσιες ”αστυνομευσης” κατω η ΄΄ καπου αλλου στο αμαξι καποιου για παρακολουθηση αναν αισθητηρα….η μπεμβε η εταιρεια πλεον μπορει να ”οδηγει” οπως θελει ηλεκτρονικα τα μηχανακια και τις κουρσες της….μπορει να ξερει που βρισκεται οπως εγγρα’φη αλλα το χειροτερο ειναι οτι και τα φρενα ηλεκτρονικα!!!! γεια σας , οπως και το γκαζι!!! , οποτε ενας απο λονδινο η” μοναχο η” καλιφορνια σε στελνει στον διαολο διχως να παρεις χαμπαρι τιποτε!!!!
Εδω ενα ρημαδι που πηρα αντικατασταση Α160 του 2019 ‘διαβαζε’ τα ορια ταχυτητας και μου τα εδειχνε στο καντραν. Παραεγιναν εξυπνα τα αυτοκινητα
Δεν έγιναν τα αυτοκίνητα ποιο έξυπνα οι άνθρωποι γίναμε ποιο χαζοί οι γέροντες τα λέγαν αλλά εμείς δεν ακούγαμε μόνοι μας θα ζητάμε το chipακι να το βάλουμε στο χέρι μας μόνοι μας θα βγάλουμε τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια