Η Soros Fund Management (SFM), η εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων που ίδρυσε ο Ούγγρος παγκοσμιοποιητής δισεκατομμυριούχος Τζορτζ Σόρος, εμπλέκεται τώρα στη ραδιοφωνική βιομηχανία.
Ο Max Tani της Semafor το εξέθεσε αυτό σε ένα άρθρο του στις 8 Απριλίου. Ξεκίνησε επισημαίνοντας: “Ο Τάνι είναι ο άνθρωπος που έχει την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή..: “Ο Τζορτζ Σόρος πιστεύει ότι είναι καλή επιχείρηση, και ίσως καλή πολιτική, να είσαι μέσα στα αυτιά σου”. Στη συνέχεια, ο Tani ανέφερε διάφορα παραδείγματα του SFM που βυθίζει τα δάχτυλά του στην αρχαιότερη μορφή των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Τον Φεβρουάριο, η SFM έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της Audacy – της δεύτερης μεγαλύτερης ραδιοφωνικής εταιρείας στις ΗΠΑ που αργότερα χρεοκόπησε. Η Audacy καυχιόταν ότι διέθετε περισσότερους από 230 ραδιοφωνικούς σταθμούς στις ΗΠΑ και έναν βραχίονα podcasting που περιλαμβάνει τις Cadence13, Pineapple Street Studios και Podcorn. Το 2022, ο Σόρος -μέσω της SFM- επένδυσε ένα άγνωστο ποσό στο φιλελεύθερο δίκτυο podcast Crooked Media του διάσημου podcast “Pod Save America”.
Εκτός από τις επενδύσεις της στην Crooked Media και την Audacy, η SFM συζήτησε επίσης την εξαγορά άλλων σημαντικών εταιρειών – συμπεριλαμβανομένης της εισηγμένης αλλά χωλαίνουσας Cumulus Media, ενός άλλου σημαντικού παίκτη στην αγορά ραδιοφώνου. “Οι κανονισμοί που περιορίζουν την ιδιοκτησία των ραδιοφωνικών σταθμών θέτουν όρια σε τέτοιου είδους συγχωνεύσεις”, επισήμανε ο Tani. (Σχετικές πληροφορίες: Η χρηματοδότηση του Τζορτζ Σόρος συνδέεται με δεκάδες προσωπικότητες των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης, δημοσιογράφους).
Ο δημοσιογράφος του Semafor επικαλέστηκε επίσης πληροφορίες που μοιράστηκαν με γνώστες σχετικά με την εξαγορά άλλων ραδιοφωνικών σταθμών από το ταμείο του Σόρος. Ο Michael Del Nin, ο επικεφαλής επενδυτής του SFM στα μέσα ενημέρωσης, φέρεται να συναντήθηκε πέρυσι με πολλά σημαντικά πρόσωπα των ψηφιακών μέσων και του ήχου – με σκοπό να επεκτείνει τις επενδύσεις του ταμείου στον κλάδο.
Μεταξύ των οντοτήτων που έχει βάλει στο μάτι η SFM είναι η εταιρεία podcast Project Brazen, ο εκδότης podcast και ηχητικών βιβλίων Pushkin Industries και το δίκτυο Lemonada . Η Pushkin Industries ιδρύθηκε από τους δημοσιογράφους Malcolm Gladwell και Jacob Weisberg, ενώ η Lemonada έγινε διάσημη για τη μεταφορά του podcast “Wiser Than Me” που φιλοξενεί η ηθοποιός Julia Louis-Dreyfus.
Ένας άλλος γνώστης της βιομηχανίας podcast δήλωσε στο Semafor ότι η Lemonada βρίσκεται στη μέση μιας επίσημης διαδικασίας για την εξεύρεση αγοραστή. Ωστόσο, ορισμένοι δυνητικοί αγοραστές έχουν διστάσει στην υψηλή τιμή που ζητάει.
Η συμμετοχή της SFM σε ραδιοφωνικούς σταθμούς θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις πολιτικές τους προτιμήσεις
Ο Tani ανέφερε επίσης πώς μια νεοσύστατη επιχείρηση που υποστηρίζεται από την SFM έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πώληση το 2022 ισπανόφωνων ραδιοφωνικών σταθμών που ανήκαν όλοι στην TelevisaUnivision. Το Latino Media Network (LMN) απέκτησε τους 18 ραδιοφωνικούς σταθμούς ως μέρος της συμφωνίας ύψους 60 εκατομμυρίων δολαρίων που περιελάμβανε συντηρητικούς κουβανικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς δύναμης στο Μαϊάμι, σύμφωνα με την Miami Herald. Παρεμπιπτόντως, η LMN δήλωσε ότι είχε εξασφαλίσει χρηματοδότηση χρέους από την Lakestar Finance LLC – η οποία συνδέεται με την SFM.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο της Semafor, η LMN διοικείται από βετεράνους της δημοκρατικής πολιτικής. Αυτή η σύνδεση με τον Ούγγρο παγκοσμιοποιητή δισεκατομμυριούχο “προκάλεσε την αντίθεση των Ρεπουμπλικανών μελών του Κογκρέσου”, πρόσθεσε.
“Οι κινήσεις του Σόρος στα μέσα ενημέρωσης θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο στις φετινές εκλογές. Όπου οι εταιρείες που υποστηρίζονται από τους συντηρητικούς κυριαρχούν στην τοπική τηλεόραση και έχουν διακριτική αλλά αξιοσημείωτη επιρροή στον τόνο του περιεχομένου τους, [η] ιδιοκτησία του θα μπορούσε επίσης να αποδειχθεί καθοριστική”, σημείωσε ο Tani. “Ανεξάρτητα από το αν η ιδεολογία παίζει κάποιο ρόλο, ο Σόρος ακολουθεί μια μορφή που οι επικοινωνιακοί αξιωματούχοι των Δημοκρατικών έχουν καθορίσει για τους δωρητές μεγάλου χρήματος, ώστε να βοηθήσουν στην ενίσχυση της ατζέντας τους”.
Ο Dom Theodore, διευθυντής προγράμματος του “The Glenn Beck Program”, εξέφρασε την ελπίδα ότι η νέα ιδιοκτησία της Audacy “θα διατηρήσει την ακεραιότητα” των εμπορικών σημάτων που αποκτήθηκαν. Προειδοποίησε ότι η άρνησή του να το πράξει “θα ήταν ένα μεγάλο επιχειρηματικό λάθος”.
Σύμφωνα με τον Theodore, η Cumulus και η ανταγωνίστριά της iHeartMedia, μεταδίδουν και οι δύο πιο συντηρητικά ειδησεογραφικά προγράμματα ομιλίας. Εν τω μεταξύ, η Audacy – η πρόσφατη εξαγορά της SFM – μεταδίδει κάποιες συντηρητικές και straight ειδησεογραφικές εκπομπές.
“Σε μια υγιή δημοκρατία, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αποτελούν ένα “check-and-balance” έναντι των κυβερνώντων. Αλλά τα τελευταία χρόνια, είδαμε τα μέσα ενημέρωσης να παπαγαλίζουν τα σημεία συζήτησης που κατασκευάζονται από τους κυβερνώντες, και την υπερσυγκέντρωση των μέσων ενημέρωσης να οδηγεί σε λογοκρισία πρωτοφανούς κλίμακας από την ελίτ”, δήλωσε ο Theodore στο Semafor. “Αυτό θα πρέπει να ανησυχεί κάθε Αμερικανό”.
Εκπρόσωπος της SFM αρνήθηκε να σχολιάσει, όπως και εκπρόσωποι άλλων φορέων που αναφέρονται στο άρθρο του Tani.
Πηγαίνετε στο Soros. news για παρόμοιες ιστορίες.
Παρακολουθήστε τον Elon Musk να εξηγεί γιατί ο George Soros, ιδρυτής της SFM, μισεί θεμελιωδώς την ανθρωπότητα και διαβρώνει τον ιστό του πολιτισμού στο podcast “The Joe Rogan Experience”.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice